SACCSIV – blog ortodox

Marcel Ciolacu: „Ceea ce s-a întâmplat atunci nu mai trebuie să se întâmple vreodată. Am închis spitalele și bunicii și părinții noștri și familiile noastre au murit cu zile”

Aprilie 2021: Bolnavii de la Spitalul Foișor au fost scoși cu forța din unitatea medicală care urma să fie transformată în unitate medicală COVID19. Imaginile au înfuriat mii de internauți care le-au distribuit pe Facebook, stupefiați de modul de acțiune al autorităților. / Foto: https://focustim.ro/imaginile-care-au-socat-romania-pacienti-operati-evacuati-in-toiul-noptii-din-spitalul-foisor/

Sursa: https://www.gandul.ro/politica/ciolacu-dosarul-vaccinurilor-intai-aflam-adevarul-amatorism-20105293

„Nu cred că dosarul cu vaccinurile este cel mai important. Noi am fost pe primul loc în lume în timpul pandemiei la mortalitate excesivă. Cu alte cuvinte, am închis spitalele și bunicii și părinții noștri și familiile noastre au murit cu zile, pentru că nu am găsit sistemul și n-am luat deciziile corecte ca românii să aibă acces la actul medical. Acolo este cea mai mare problemă a celor care au guvernat pe timpul pandemiei, nu vaccinurile, nu banii, viețile omenești. Acolo văd eu necesar ca statul român să facă o analiză pe cifre, pe comparații, pe fiecare spital, pe întreg sistemul de sănătate. Ceea ce s-a întâmplat atunci nu mai trebuie să se întâmple vreodată”, a afirmat Marcel Ciolacu, la Realitatea Plus, citat de G4Media.

„Eu cred că liderii USR și domnul Drulă în principal au niște datorii foarte mari la domnul Voiculescu, pentru că altfel nu-mi explic această negare a unei realități: s-au cumpărat o sută de milioane de vaccinuri necesare României pentru 20 de ani.

E o chestiune de matematică, de aritmetică, ce populație ai, de câte ori trebuie să se vaccineze, am luat 20 de milioane de doze, era pandemie, avem suficient, aveai 5 zile să spui: domle, nu mai am nevoie de încă o sută de milioane. De ce au semnat? Trebuie să explici”, a adăugat premierul Ciolacu.

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Video: Ludovic Orban declara ca daca un pacient decedat are si Covid-19, atunci va fi trecut ca mort de Covid-19, chiar daca cauza decesului este alta

 

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. madeleineopt@yahoo.com said, on decembrie 4, 2023 at 8:06 am

    Acest cioclu sinistru trebuie judecat împreună cu ceilalți asasini plătiți de Big Pharma, doctorii, pentru crimele și masacrele comise în asa zisa pandemie… Mai are și nerușinarea sa vorbească despre ce au făcut atunci complicii acestor politicieni criminali, ciorditorii de organe, în sinistra pandemie a morții

    Apreciat de 1 persoană

  2. un roman said, on decembrie 4, 2023 at 12:16 pm

    cauza-radacina e alta: MINCIUNA… Urmeaza plata: aici/ dincolo… S-au mai cernut oile de capre. Pentru noi: am fost ispititi.

    Apreciat de 1 persoană


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.