SACCSIV – blog ortodox

Ne-am imprumutat 10 000 de dolari pe minut

Posted in datorie, Romania by saccsiv on august 17, 2023
Tagged with: , ,

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oarecare said, on august 17, 2023 at 10:08 pm

    Acum cine să mai plătească datoria, dacă noi am făcut avorturi pe bandă rulantă fiindcă ne place curvia?

    Apreciază

    • scortisoara said, on august 18, 2023 at 6:41 am

      Imigranții …..:))))))))))))))))) N-ai tu grija.

      Apreciază

  2. Chinezarie pe datorie said, on august 17, 2023 at 11:07 pm

    Ce inseamna „ne-am” imprumutat? Asta e ca aia cu „noi l-am omorat pe Ceausescu”?
    Bineinteles ca imprumuturile au fost semnate de cateva cozi de topor bine unse, care au lucrat la distrugerea propriului popor. Ce tot bagati intre poporul in acesta afacere de clan, de secta.

    Apreciază

  3. nimeni said, on august 18, 2023 at 7:38 am

    Datoria publica totala tocmai a trecut de 160 miliarde EUR, deci cu 48 miliarde mai mult decat cea externa pe termen lung.

    Apreciază

  4. Un roman said, on august 18, 2023 at 4:17 pm

    Eu nu am imprumutat nimic. La mine nu a ajuns nimic. Hotii tradatori sa-si achite datoria!…. P.S. am vazut la bunicii mei – tarani adevarati (plecati la Tatal lor, actual) cum isi castigau existenta: in sudoare si nadejde (erau parjoliti de catre cei mari). Evitau cat puteau imprumuturile & subventiile etc., pe principiul „nimeni nu-ti da nimic degeaba, dezinteresat” , la set cu „fudulia & prostia costa”. E statutat in Sfintele Scipturi: „Cu pret ati fost cumparati!: Nu deveniti robi ai oamenilor (/<>)!” (Corinteni 7,23 )

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.