SACCSIV – blog ortodox

ISRAEL (tara data romanilor ca model de vaccinare) a intrat in ZONA ROSIE

Posted in CORPORATIE, ISRAEL, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, VACCINARE OBLIGATORIE by saccsiv on august 13, 2021

G4Media: Noua listă a statelor considerate cu risc epidemiologic, care se aplică din 15 august, a fost aprobată de CNSU: Statele Unite, Turcia, Israel intră în zona roșie

Noua listă a statelor considerate cu risc epidemiologic, care se aplică din 15 august, a fost aprobată, joi, de Comitetul Național pentru Situații de Urgență (CNSU). Statele Unite, Turcia, Israel. Muntenegru, Maroc, Puerto Rico, Costa Rica și Sint Maarten au intrat în zona roșie, ca urmare a creșterii incidenței.

Destinații turistice preferate de români rămân în continuare în lista roșie, între care Grecia, Spania, Franţa, Tunisia, Portugalia sau Maldive.

Persoanele care sosesc în România din state aflate în zona roşie nu intră în carantină dacă sunt vaccinate.

De asemenea, copiii cu vârsta sub 6 ani sunt exceptaţi automat de la carantină, iar cei cu vârsta între 6 şi 16 ani sunt exceptaţi dacă prezintă la intrarea în ţară un test cu rezultat negativ efectuat cu cel mult 72 de ore înainte.

Lista zonelor cu risc epidemiologic poate fi consultată aici.

Tagged with: , ,

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nenimenea said, on august 13, 2021 at 10:38 am

    Revin,off topic: „Planul”, animație 1920:

    Apreciază

    • Alex said, on august 13, 2021 at 11:30 am

      @neninimenea
      Video a fost desconspirat ca fiind o facatura. Rezolutia video este una mare, dand de gol faptul ca video este modern.

      Apreciază

  2. costin said, on august 13, 2021 at 10:38 am

    Mă râd di mă strâc…

    Apreciază

  3. dd_2d said, on august 13, 2021 at 11:30 am

    Nimic nou, astia cu ‘teoria conspiratiei’ stiau deja.
    Li s-a zis celor t(v)axati, vine timpul in care trebuie sa plateasca acum. Si zic si eu: ne- vaccinati vor sta in picioare la final. Saraci si fara drepturi , dar sanatosi.
    Ciuda satanelor.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.