SACCSIV – blog ortodox

Video: Doze multe, vaccinati putini

Posted in Coronavirus, Romania, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, VIDEO by saccsiv on iunie 7, 2021

Pana la 31 mai autoritatile doreau sa se ajunga la minim 5 milioane de vaccinati cu ambele doze. Au fost doar 3,5 milioane:

https://vaccinare-covid.gov.ro/actualizare-zilnica-31-05-evidenta-persoanelor-vaccinate-impotriva-covid-19/

Dupa trecerea primei saptamani din iunie, n-au ajuns nici la 3,8 milioane:

https://vaccinare-covid.gov.ro/actualizare-zilnica-06-06-evidenta-persoanelor-vaccinate-impotriva-covid-19/

In conditiile in care numarul celor ce se vaccineaza cu prima doza este din ce in ce mai scazut, iar imunizat este considerat doar cel cu doua doze, pare ca vaccinarea in Romania va fi un fiasco.

Probabil autoritatile isi pun mari sperante ca cei vaccinati isi vor vaccina si copiii minori si astfel se va mari spectaculos numarul total. Eu sunt insa sceptic ca asa vor sta lucrurile. In primul rand pentru ca numarul acestor copii nu este foarte mare si in al doilea rand pentru ca nu toti cei vaccinati vor sa experimenteze si pe copiii lor.

Ce vor face cu dozele ramase? Probabil ca le vor da altora, dupa cum au si inceput sa faca:

Video: Romania doneaza vaccinurile ASTRAZENECA refuzate de populatie

De ce achizitioneaza in continuare? Doar ca sa doneze? De aceea nu maresc alocatiile?

 

Tagged with: , ,

71 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. sky said, on iunie 7, 2021 at 11:49 am

    Achizitioneaza in continuare pentru exista o „norma” pentru colonii ca Romania.

    Apreciază

    • sky said, on iunie 7, 2021 at 11:50 am

      * ca

      Apreciat de 1 persoană

      • GABI said, on iunie 7, 2021 at 10:01 pm

        Ce vor face cu dozele ??? Daca nu au idee, le dau eu una : Sa le arunce la WC si sa traga apa !!!

        Apreciază

    • Daniel said, on iunie 7, 2021 at 5:23 pm

      Ne sunt bagate pe gat, asta e adevarul!!! Iar papusile noastre care se cred imparati … nici hartie de wc-u nu sunt

      Apreciază

  2. Andrei said, on iunie 7, 2021 at 11:55 am

    Innocularea pecetii prin minciuna COVID.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Eu said, on iunie 7, 2021 at 12:09 pm

    3,8 milioane!!!!!
    Vaxxinarea nu este un fiasco, dacă avem atât de mulți spălați pe creieri în România.
    Câți dintre ei s-au înțepat de nevoie, ca să nu rămână fără o bucata de pâine? Poate 10% dintre ei.
    Restul s-au dus pentru că gândesc alții pentru ei.

    Apreciat de 5 persoane

    • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 12:26 pm

      Eu

      Ba este un fiasco. Tu ce aritmetica folosesti? Trebuie sa compari cu populatia Romaniei.

      Apreciat de 1 persoană

      • cosmin2 said, on iunie 7, 2021 at 2:43 pm

        @ saccsiv, nu este un fiasco asa cum zici pentru ca aia 3,8 milioane sunt vaccinati cu ambele doze!! Dar mai sunt inca pe-atata cu o singura doza si care nu au nici un motiv sa nu o faca si pe a doua, numai ca facandu-se la interval de 2 saptamani, mai dureaza pana sunt numarati efectiv cu doza completa. Deci peste vreo luna vor fi 6-7 milioane de vaccinati cu 2 doze! Asta inseamna undeva la 40% din populatia tarii, ceea ce nu este nici pe departe un fiasco!! In unele tari asiatice, Hong Kong sau Japonia, procentajul celor vaccinati se scrie cu o cifra, nu cu doua, acolo fiasco, daca vrei sa stii. Plus ca spre toamna au sa bage ca trebuie vaccinati elevii, studentii si asa mai departe si procentul se va duce in 50%. Nu e 75-80 ca in America sau Israel dar oricum destul de multi. Nu crezi?

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 2:53 pm

        cosmin2

        Unde ai citit tu ca mai sunt 4 milioane cu o singura doza?

        Apreciază

      • cosmin2 said, on iunie 7, 2021 at 3:43 pm

        am pus codul mai sus, in caz ca nu apare, la 5 iunie 2021 avem un total de 8,238,940 administrate dintre care 3,958,472 sunt cu ambele doze. Cum existe u decalaj de 14 zile intre cele doua doze si cum vaccinarea este voluntara, deci asumata, este logic sa presupunem ca vor urma sa primeasca si ceilalti a doua doza si ca intr-o perioada de cateva saptamani, vom avea 8,238,940 de vaccinati cu doua doze, la care se vor mai adauga cei care se vor duce si de-acuma, deci undeva la 9 milioane de vaccinati cu ambele doze, in cateva luni. Asta inseamna aprox 50% din populatie. Daca introduc constrangeri cu pasaportul vaccinal UE si mai preseaza si pe copii, profesori sau companiile angajatii, pot fi si mai multi.

        multumesc pt comentarii

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 4:44 pm

        cosmin2

        Nu stiu ce cod ai pus, ca nu apare nimic.
        La link-ul oficial de mai jos (ce l-am pus si in articol) apar:
        – total vaccinati cu a doua doza sub 3,8 milioane
        – total vaccinati doar cu prima doza sub 650 000.
        https://vaccinare-covid.gov.ro/actualizare-zilnica-06-06-evidenta-persoanelor-vaccinate-impotriva-covid-19/

        Apreciază

      • cosmin2 said, on iunie 7, 2021 at 5:04 pm

        Da, asa este, sunt peste 8 milioane de doze administrate, dar unele fiind de 2 ori se imparte, deci avem 3.800.000 cu ambele doze si 640 000 cu o doza, asta inseamna aproape 4.500.000 cetateni per total, rotunjit un pic in plus. Totusi nu se poate spune c-ar fi un fiasco.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 5:45 pm

        cosmin2

        Ba da, e un fiasco.
        Anul trecut pe vremea asta vorbeau de un minim de 80%.

        Apreciază

      • sky said, on iunie 7, 2021 at 7:19 pm

        Negresit e un fiasco, din 20 mil de locuitori, doar 3.8 mil intepati; asta inseamna aproape 25% (daca se vor adauga si minorii). Ar fi un esec si daca s-ar vaccina 50%. Tinta lor e toata populatia, dupa cum Boris Johnson a spus-o.

        Apreciază

  4. Suflet said, on iunie 7, 2021 at 12:27 pm

    Asta pana la toamna, cand cred ca vor veni cu alte presiuni si constrangeri…

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 12:49 pm

      Suflet

      Daca vor veni cu valul 4, presiuni si constrangeri, pana la anul revolutia e gata.
      Dar probabil ca asta isi si dorect papusarii cei mari.

      Apreciat de 3 persoane

      • Suflet said, on iunie 7, 2021 at 1:26 pm

        Da, am vazut că ai mai scris despre asta, e f posibil

        Apreciază

      • cosmin2 said, on iunie 7, 2021 at 2:44 pm

        nu face nimeni revolutie, nu vezi cati iesa la un miting anti vaccin?
        cand ai 40% din populatie vaccinata si inca 30% total indiferenta de subiect, cine sa faca revolutie??
        nu va fi nici o schimbare, mamaliga romaneasca nu explodeaza, revolutie nu faci cu 10 oameni.

        Apreciat de 2 persoane

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 3:05 pm

        cosmin2

        In primul rand, o revolutie nu se limiteaza la miting si revolta, ci, in primul rand, la actiunile baietilor destepti de la butoane. Asta ne-a invatat istoria de la Revolutia Franceza incoace. Nu sunt necesari nici 30% de suparati in randul maselor, dintre care doar o mica parte sa-ti iasa in strada.
        In al doilea rand, oricum nu sunt 40 % vaccinati nici in cele mai optimiste vise ale celor mai indirjiti activisti pro vaccin.

        Apreciat de 2 persoane

  5. Eu said, on iunie 7, 2021 at 3:04 pm

    Am o nelămurire.
    Eu știu ca 3,8 sunt cei cu o singură doza, care urmează să o facă pe a doua sau nu.
    Dar oricum mi se par mulți. Care sunt cifrele oficiale pentru una doză și pentru a doua?
    Dr. Adrian Cacovean spunea ca are pacienți care s-au injectat cu toate vaccinurile, vreo patru la număr, ca să fie siguri ca nu fac covrig. Oare cum i-or fi numărat pe ăștia?

    Apreciază

  6. Stefan said, on iunie 7, 2021 at 3:16 pm

    Mie mi se par mulți vaccinați. În condițiile în care nu au fost atât de multe constrângeri reale. Așa închipuite sunt destule. Și ceea ce este mai îngrijorător din punctul meu de vedere este că sunt foarte mulți tineri, sănătoși și în putere. Eu din păcate am în familie astfel de exemple. De fapt singurii din familie injectați sunt din această categorie. Uite așa se formează și noii actorii ai Revoluției viitoare.

    Apreciază

    • contracurent said, on iunie 7, 2021 at 11:29 pm

      procentul vaccinatilor e foarte mare pt ca in tara nu sunt cu adevarat 20 milioane, cred ca sunt putin peste 10 milioane; numai in spania acum cativa ani erau peste 3 mil de romani, la fel si in italia, fara sa adaugam restul tarilor; daca s-au injectat 4 milioane , asta bate spre 40% dn populatia tarii; nu trebuie decat sa iti faci o lista cu rudele tale si vecinii si colegii si vezi cat la suta din acestia sunt injectati , ca sa afli procentul la nivel de tara; la mine in scara la bloc sunt cam 40% vaccinati, de ce as crede ca nu e asa peste tot ?

      Apreciază

      • Paul222 said, on iunie 8, 2021 at 11:50 pm

        Calculele tale legate de populatie sunt complet eronate. Romania are cel putin 18-19 mil de locuitori in tara, nicidecum 10 mil. Ca mai sunt milioane peste hotare se stie dar deja sunt la a 3-a generatie acolo, sunt plecati deja de 30 de ani. Romanii sunt peste 24-25 mil in toata lumea.

        Apreciază

      • R said, on iunie 9, 2021 at 7:22 pm

        @Paul222,

        cred că în afara țării sunt peste 10 milioane de români, iar în țară nu se mai știe exact câți români au rămas. pentru că o parte din populație a venit din alte țări. Câți cetățeni de alte naționalități, veniți după 1990 trăiesc astăzi în România e un mister.
        Acum copiii născuți în străinătate și nelegați de România decât prin părinți și prin limba română dacă o mai vorbesc, nu știu cât de români mai sunt. Și mai sunt și familiile mixte în care copiii nu știu dacă se mai consieră români, sau dacă știu să vorbească românește.

        Apreciază

  7. Cristian Daniel said, on iunie 7, 2021 at 4:12 pm

    …si mie mi se pare un numar semnificativ acest 3,8 milioane…dar nu ma mira daca il raportez la gradul de prostie, frica, lasitate si imbecilizare existente in randurile acestui popor…

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 4:51 pm

      Cristian Daniel

      Eu nu inteleg cum ganditi. Tara e mare si are multi locuitori.
      Sa incerc altfel: in India sunt vaccinati complet aproape 45 de milioane. Consideri ca sunt mult sau putini?

      Apreciază

      • cosmin2 said, on iunie 7, 2021 at 5:58 pm

        pai noi gandim asa:

        sunt 20% procentual vaccinati in conditiile in care 1) nu au pus piciorul pe pedala, 2) nu au ajuns calumea l atara, unde mai pot pescui cativa si 3) abia s-a inceput la copii si tot acum abia s-a introdus pasaportul vaccinal (cu care pot pune alte presiuni).

        ideea este la modul urmator, ca sa pricepi mai bine: in Romania, cam 30% spun ca cel mai probabil NU se vor vaccina, iar 5% spun ca sigur NU se vor vaccina. Adica ramane o marja de vreo 50% care probabil se VOR vaccina… Dupa cum vezi, desi a mai scazut numarul, sunt vreo 20 000 de mii zilnic, clienti noi.

        deci procesul de vaccinare continua. Daca era un 25% FINAL ar fi insemnat 1 din 4. Dar suntem aproape de acest raport de 1:4 si lucrurile nu s-au oprit, merg inainte. Incet, dar sigur. Normal ca e ingrijorator. Pe masura ce se vor mai vaccina, nevaccinatii vor fi prigoniti.

        nu mergem deloc in directia buna.

        Apreciat de 2 persoane

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 6:16 pm

        cosmin2

        Merge incet si din ce in ce mai incet. Se va alege praful si cu pulberea de toata vaccinarea lor. Se pregateste terenul pentru revolutie. Tintele au fost deja alese.
        Una e deja aratata maselor: Bill Gates. Nu degeaba mass-media a inceput sa-i scoata scheletii din dulap.
        Probabil urmeaza prietenii Chinei. Nu degeaba a inceput campania „virusul facut in laborator si scapat pe urma”.
        Big Pharma nu se va simti nici ea deloc bine daca tarile vor primi reteta vaccinurilor, caci acolo se vor descoperi lucruri.

        Apreciază

      • 80% said, on iunie 7, 2021 at 6:54 pm

        Personal consider ca sunt multi inoculati in Romania, in conditiile in care constrangerile au fost lejere. Cand vor fi impuse constrangerile adevarate, dure, procentul de 80% a populatiei inoculate din Romania va fi atins. Estimarea mea este ca la anul, pe vremea asta, dupa „bau bau-ul” care va incepe si va continua in toamna-iarna-primavara 21/22, vor atinge 80% din populatie. Ni s-a spus ca trebuie inoculata toata populatia globului…vestul „crestin” va fi inoculat complet. India nu conteaza sau Burkina Faso, posibil sa nu scape nici aia, pana in 2025.

        Ca sa nu mai zic ca se intrevede criza alimentara, scumpiri/inflatie, fenomene naturale violente, posibil alte „plandemii”, poate criza financiara, etc. Duminica trecuta, intr-un oras de pe litoral, a fost intersiza in targul saptamanal vinzarea pasarilor, ouălor, de catre tarani, din cauza „gripei aviare”. Erau politisti peste tot, in targ, sa verifice ca restrictia este respectata.

        Vine foamea tata si daca-l arzi pe tugulan la burtihan, accepta jab-ul instant.

        Despartiti de El nu suntem in stare de nimic, eu cel putin sunt zero barat.
        Sa ne dea Dumnezeu taria sa nu-l vindem pe Hristos, pentru un blid de linte!

        Apreciat de 4 persoane

      • sky said, on iunie 7, 2021 at 7:12 pm

        Si Fauci a ajuns sa fie tinta papusarilor. Ma gandesc ca schimbarile rapide de situatii e una din tacticile lor; defapt diavolul insusi e foarte schibator in privinta situatiilor si mai ales acu cand se „grabeste”.

        Apreciat de 1 persoană

      • cosmin2 said, on iunie 7, 2021 at 8:23 pm

        nu va fi nici un fel de revolutie, nici macar in constiinta oamenilor, ce se petrece acum e doar pt atatarea Chinei, in cateva zile e posibil sa inceapa ww3.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 9:27 pm

        cosmin2

        Pai daca incepe ww3, pot aplica schema de la ww1, ca tot le-a iesit perfect. De ce spui ca e imposibila revolutia?

        Apreciază

      • Cristian Daniel said, on iunie 7, 2021 at 9:06 pm

        De acord cu ce zice Cosmin2. S-au vaccinat 3,8 milioane fara a fi momentan constransi in vreun fel. Adică de bună voie si nesiliti de nimeni. Bun, acum e adevarat ca multi, cel putin din cei cu care am discutat eu, au facut-o nu ptr ca le-ar fi teamă de covrigul lui peste, ci ca sa plece in Grecia de exemplu in vacanta. Dar asta e partea a doua. Oricum sassciv m-as bucura sa fie cum spui tu dar eu sunt mai pesimist. Ia gandeste-te, daca ar spune nebunii ăștia ca la marile hypermarketuri se va intra doar cu vaccin, cum crezi ca vor reacționa romanii? Se vor revolta sau se vor imbulzi la vaccin?

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 9:34 pm

        Cristian Daniel

        Nu stiu de ce te bucuri sa fie cum spun eu, deoarece ceea ce spun eu este un scenariu mai urat decat al lui cosmin 2.
        Eu spun ca pionii negri vor face tot posibilul sa implementeze aproximativ ceea ce descrie cosmin 2. Deci deja va fi un rau.
        Apoi vor interveni pionii albi (revolutia). Iar o revolutie inseamna sange, deci va urma un si mai rau.
        Si va mai fi si razboiul.
        Iar aceste rele vor fi solutionate de „binefacatorul” antihrist. Care chiar va parea ca va face bine initial, dar pe urma va fi groaznic.

        Apreciat de 2 persoane

      • Cristian Daniel said, on iunie 7, 2021 at 11:48 pm

        @saccsiv
        Cand zic ca m-as bucura sa fie cum spui tu ma refer la optimismul tau de a spune ca numarul de vaccinati este unul mic raportat la numarul populatiei si ca propaganda vaccinarii este un fiasco. De aceea am spus ca m-as bucura sa fie asa, in sensul ca poate romanii s-au mai desteptat intre timp si nu se mai ingramadesc ca vitele la ştanţare…a, ca ulterior vor intra in actiune si pionii albi, asta cu siguranta…in fine…dar uite, nu mi-ai raspuns la intrebare… ar putea fi chiar un sondaj de opinie in randul cititorilor tai…daca tradatorii si nebunii astia din fruntea statului vor zice, eventual din toamna-iarna (personal, dupa cum decurg lucrurile inca de pe acum, sunt sigur ca acest lucru se va intampla dar nu as putea sa-l fixez cu precizie in timp), ca la marile hypermarketuri (apoi magazine, piete etc) se va intra doar cu dovada vaccinarii, cum crezi ca vor reactiona romanii??? se vor revolta sau va fi vaccinare in masa??? iaca o intrebare…fa un articol separat cu intrebarea asta sa vedem raspunsurile si argumentatiile…de aici vor putea fi trase mai multe concluzii

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 8, 2021 at 9:55 am

        Cristian Daniel

        Revolutie.

        Apreciază

  8. nuio said, on iunie 7, 2021 at 4:43 pm

    Intr-un alt video i-am vazut prefacandu-se ca ar fi crestini (deloc intamplator miscarea anti-masca a fost asociata cu crestinismul: si in Romania manifestau cu cruci, spuneau Tatal nostru etc. – asa incat lumea sa-i asocieze cat mai clar cu credinta crestina) DAR IN VIDEO DE MAI JOS SE VORBESTE DE UN NOU INCEPUT, CA UN FEL DE NOUA ORDINE MONDIALA!!

    DE CE NU SE VORBESTE DE REVENIREA DOMNULUI ISUS, DE RAPIREA BISERICII, DE IMPARATIA CERURILOR? SE VORBESTE DE O IMPARATIE PE PAMANT, DE O NOUA ORDINE…

    Eu asta vad: un manifest pro-noua ordine, a unor masoni care se prefac a fi crestini!!

    THE FINAL 5 MINUTES
    https://www.bitchute.com/video/fcnL8wqmRWKK

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 7, 2021 at 4:55 pm

      nuio

      Tu esti neoprotestant?

      Apreciat de 1 persoană

      • nuio said, on iunie 7, 2021 at 5:17 pm

        Da, desi nu prea ma pot identifica cu unii din ei pentru ca au probleme de doctrina (sunt la fel de infiltrati ca si cei anti-masca despre care scriam mai devrme). Mai degraba sunt anti-culte, impotriva oricarui fel de culte! Sa explic? Eu inteleg ca multimea cultelor alcatuieste o „diversitate”, in timp ce Adevarul (Biblia) este UNIC! Culte = interpretari. In curand vom vedea cum culte = ecumenism si inchinare la anticrist!! Nu asta este rolul lor? „Diversitatea” mai poate fi inteleasa ca DISTORSIONAREA SAU PERVERTIREA adevarului biblic! Adica… am putea spune „divide et impera”?! Distorsioneaza si perverteste si apoi …fa-i sa se inchine la tine (la anticrist)? Ce face Papa Francisc de cand s-a inscaunat? Nu tot ecumenism cauta? Eu asta vad in cultele religioase: pasi spre ecumenism.
        Dar: noi sa ne vedem de ale noastre, sa urmam BIBLIA! (exact asta incerc eu sa fac si afirm ca neoprotestantii sunt clar infiltrati – dar exista totusi si oameni seriosi, asa cum si la ortodocsi exista)
        Probabil o sa va supar cu punctul meu de vedere… Nu mi-as dori… dar…

        Apreciază

      • noname 7 said, on iunie 7, 2021 at 6:41 pm

        Sunt toate religiile bune? Care este Biserica lui Hristos?- https://mantuireaorg.blogspot.com/2021/03/sunt-toate-religiile-bune.html

        Ne putem mântui în afara Bisericii?-https://mantuireaorg.blogspot.com/2020/07/avem-nevoie-de-biserica-pentru-ne-mantui.html

        Marturisire de credinta importiva ecumenismului-https://mantuireaorg.blogspot.com/2021/01/pdf-marturisire-de-credinta-impotriva.html

        Doresc sa descopar Ortodoxia. Solicita cateheza- https://mantuireaorg.blogspot.com/p/doresc-sa-descopar-ortodoxia.html?m=1

        Va rog sa accesati cand veti avea timp link-urile de mai sus, mai ales ultimul. Veti vedea ca in timp ce cititi, dupa fiecare invatatura se afla un verset biblic ce dovedeste ca acesta este Adevarul.

        Apreciază

      • nuio tot-io said, on iunie 8, 2021 at 11:37 am

        Pentru noname 7 >
        Cand mergeam la ortodocsi nu ma lasau sa citesc Biblia. Ideea era sa cred ce spun ei, sa nu citesc singur…
        Pare evident totusi (pentru cine VREA sa vada): cultele au interpretarile lor, ortodoxia are interpretarile ei si la fel si penticostalii au interpretarile lor, baptistii, adventistii etc. Sunt vreo 30.000 de culte!
        Inteleg ca ma numiti eretic si in toate felurile (userul „tom beron” de mai jos). Multumesc. Totusi eu inteleg ca MAI INTAI A FOST DUMNEZEU! SI EU PE EL VREAU SA-L URMEZ, CONFORM BIBLIEI, nu conform cultelor – nici conform ortodoxiei.
        V-as putea spune lucruri si despre ortodoxie dar v-ati supara rau. Cercetati si vedeti singuri…

        Apreciază

      • noname 7 said, on iunie 8, 2021 at 2:24 pm

        Ortodoxia este in perfevta armonie cu Biblia, si de altfel, singura in armonie cu Biblia.
        Pe vremea potopului nu au trait decat cei care s-au aflat in corabia lui Noe, restul a murit. Daca tu nu esti in Corabia lui Hristos, adica in Ortodoxie, nu urmezi Biblia, fiindca Biblia asta spune: Hristos a venit in lume sa plateasca pacatele noastre, sa surpe putere iadului si, prin BISERICA SA, sa ne mantuiasca. Cand va veni „potopul”, Sfarsitul Lumii, daca nu esti in corabie, nu crezi ca vei fi prins de raul cel de foc al iadului? Care corabie te va mantui, daca numai Ortodoxia este a lui Hristos?

        Te rog sa spui orice vrei despre Ortodoxie, sunt covins ca fratele saccsiv nu te va bloca. Si vom vedea ce spune Biblia despre intrebarile tale, si vom dovedi ca Ortodoxia e in armonie cu Biblia. Daca este dovedit faptul ca Ortodoxia e Biblica si ca e singurul Adevar, dar nu vrei sa intri in ea, este clar ca nu cauti nici Biblia, nici mantuirea si nici dragostea lui Dumnezeu. E in regula sa ai nedumeriri sau intrebari, insa daca nu crezi Adevarul dovedit, asta nu se numeste cautarea lui Dumnezeu.

        Ai citit link-urile care ti le-am atasat? Iti vor raspunde la multe intrebari… Citeste-le cand ai timp, sa avem despre ce vorbi, ca altfel ajungem la cearta. Oricum din experienta, nu prea are rost a vorbi cu sectarii, fiindca de cate ori le-a fost dovedit Adevarul, tot pe a lor au tinut-o, spre a lor rusine si ocara vesnica, dar asta e. Hristos nu a venit cu parul, nu te obligam. Dar repet: spune ce ai de zis despre Ortodoxie si vom vedea.

        Apreciat de 1 persoană

      • Toma said, on iunie 8, 2021 at 1:49 pm

        Aveți o părere superficială a Ortodoxiei, făcând confuzia între Credință și biserica materială (zidurile), care este înțesată de lupi în piele de oaie (Domnul ne-A spus că așa va fi!).
        Spuneți-mi, după revoluția bolșevică, care era adevărata Biserică Ortodoxă? Cea care făcea pact cu slugile satanice (adică “oficială”) sau adevărații păstori ai turmei mici a Domnului și drept-credincioșii, care s-au luptat neîncetat cu vrăjmașii văzuți și nevăzuți?
        Cultele apar din cauza celor care interpretează după mintea lor, iar Credința Creștin Ortodoxă nu este un cult, pentru că păstrează aceleași învățături, pe care Sfinții Apostoli le-au dat neamurilor.
        Problema este că nu respectați autoritatea celor aleși de Dumnezeu să apere și să ghideze oile sale (de ce credeți că li se spun păstori?). Este adevărat că pentru mulți, a fi preot, este o simplă meserie sau afacere, dar sunt și preoți cu adevărat demni de această menire.
        De la atâta cercetare vă depărtați tot mai mult de adevăr, cam ironic.
        Dacă Biserica Creștin Ortodoxă aparține masoneriei, de ce credeți că cea mai sângeroasă revoltă a avut loc în Rusia Țaristă? De ce adevărații creștini ortodocși au fost torturați în fel și chip în pușcării? Nu a fost deloc întămplător.
        Căutați pe blogul domnului saccsiv, despre Mănăstirea Oranki, cum 11000 de călugări au fost masacrați pentru că nu s-au alăturat comuniștilor.
        De ce Sfantul Constantin Brâncoveanu a fost ucis, iar ceilalți lideri “creștini” au privit cum un lider cu adevărat creștin, a fost decapitat împreună cu fiii săi?

        Apreciat de 1 persoană

    • Toma said, on iunie 7, 2021 at 7:31 pm

      Dacă, pentru dumneavoastră, dreapta credință (creștin ortodoxă) este cult, spuneți cu ce diferă față de ceea ce au propovăduit Sfinții ucenici ai Domnului.
      Numele de Ortodoxie, nu este dat degeaba.
      Iar Sfânta Scriptură nu se interpretează după mintea noastră.

      Apreciat de 3 persoane

    • mircea.v said, on iunie 7, 2021 at 8:32 pm

      nuio,

      pr ta majora este Iacov cap2, Matei Cap 7, cap 25, si daca vrei iti zic si de la Apostolul Pavel. Eu zic sa te mai gandesti…

      Apreciază

      • nuio said, on iunie 8, 2021 at 11:42 am

        Insirati niste capitole din Biblie fara sa explicati… Nu cred ca acolo scrie sa urmez cultele religioase in locul Bibliei, cum probabil incercati dvs. sa spuneti.
        Daca tot amintiti de apostolul Pavel, va pot spune ca tocmai el NU ERA BINE VAZUT de preotii din vremea aceea si era considerat si el un ratacit, pentru ca nu era de acord cu ritualurile lor ADAUGATE la ceea ce primisera de la Dumnezeu! Pavel s-a intalnit chiar cu Domnul Isus, pe drumul Damascului, a primit Evanghelia de la Domnul Isus. Fariseii nu-l puteau suporta, l-au si judecat, l-au trimis la romani sa-l judece etc.
        Si vreti sa-mi spuneti ca de fapt Pavel indemna sa urmam cultele? Tocmai el iesise din cultul de atunci (daca-i scriu numele, o sa va suparati…).
        Insasi afirmatia dvs. de la final imi pare absurda! (nu va suparati) Sa ma gandesc la ce? Sa urmez vreun cult sau altul, vreo interpretare omeneasca sau alta? Daca v-as spune ca in spatele cultelor este masoneria (si in spatele masoneriei satana)? Adevarul este si ramane Biblia!!

        Apreciază

      • Marius L. said, on iunie 8, 2021 at 7:41 pm

        @nuio
        „Adevarul este si ramane Biblia!!”

        Problema fundamentala care îi mentine in falsitate, in minciuna pe foarte multi oameni, este aceea ca pretind ca ei sunt mai destepti, ca inteleg mai bine si ca nu au nevoie de ajutorul nimanui. Pur si simplu se cred capabili sa inteleaga adevarul biblic dupa mintea lor. Dau la o parte munca colosala a atator oameni in istorie (spun doar oameni) si faptele lor marete, curajul lor frumos, jertfa, lacrimile, bunatatea si dragostea pentru Dumnezeu si pentru frati. Atatea exemple demne de urmat si de respectat (datorita faptelor in primul rand), dar nu, noi vrem o alta cale, vrem calea noastra (pornim de la zero), adevarul este acela pe care noi il percepem! Asa sa fie oare?!

        Apreciază

      • mircea.v said, on iunie 8, 2021 at 8:11 pm

        nuio,

        pai vezi cum se potrivesc acele capitole cu doctrina ta care spune si „singura credinta”. Credinta nu este ceea ce crede omul ca e, nu omul o defineste ce inseamna. Dumnezeu o defineste, si spune ca a crede= cred si fac. Fara „a face” credinta e moarta. – Iacov cap2 Si diavolii cred, se spune tot aici, si degeaba.

        Matei 7 – Nu oricine imi spuna Doamne, Doamne va intra in imparatia Cerurilor … citeste tu si vezi ca in calitate de protestant esti pe aratura. Asta era ideea.

        Apreciază

    • tom beron said, on iunie 8, 2021 at 10:13 am

      @nuio
      Esti un ratacit sub anatema indiferent din ce secta esti.

      Apreciat de 1 persoană

  9. sky said, on iunie 7, 2021 at 5:19 pm

    Apreciază

  10. gheorghe said, on iunie 7, 2021 at 5:58 pm

    E in engleza da’ lamureste multe despre vaccinare si consecinte… si daca te uiti pe sarite intelegi despre ce e vorba:

    A Shot in the Dark – (2020 Documentary)
    https://www.brighteon.com/afcc56d9-3d21-412f-a7e5-a8494b56a5ee

    PS: nu stiu cum se „pune” traducerea sa se vada in film… scuzati!

    Apreciază

  11. Bond said, on iunie 7, 2021 at 6:32 pm

    Ticalosii au aprobat legea 5G:

    Apreciat de 1 persoană

  12. Tudor said, on iunie 7, 2021 at 7:57 pm

    La gripa aviară toate țările au cumpărat Tamiflu pt fiecare locuitor.

    Apreciază

  13. P.M. said, on iunie 7, 2021 at 8:11 pm

    Raportată la numărul locuitorilor,cifra nu este de speriat;însã,ca cifrã în sine este enormã;ea arată îndobitocirea românilor;când un astfel de eveniment a mai avut loc în trecutul nu foarte îndepărtat (este vorba de gripă aviară sau porcină din anul 2010;atunci spurcãciunea de Cercel anunța că vor fi milioane de morți) ,teoretic românii ar fi trebuit să fi învățat și reținut ceva din propaganda și apocalipsa ce se desfășura atunci;din păcate mulți își vor merita soarta cruntă ce va urma la 2-7 ani după inocularea ,,salvatorului”;din păcate,din cauza lor vor avea de suferit și cei ce nu se vor vaccina fiindcă,dacă satan (da,vaccinarea are legătură cu duhurile malefice) și a propus să extermine toți oamenii prin vaccinare,vor urma vremuri crunte pentru toți cei ce nu vor să se ducă la sinucidere…

    @@@Cosmin2,și dacă ar mai ține propaganda încă 5 ani,nu s ar ajunge la 9 milioane de oameni cărora li s a uråt cu viața.

    Apreciază

  14. rap party said, on iunie 8, 2021 at 12:23 am

    Dansurile sinistre ale asistentelor medicale și ale doctorilor.
    Interesante versurile melodiei.

    https://www.bitchute.com/video/MoEU391iafxX/

    Apreciază

  15. contracurent said, on iunie 8, 2021 at 1:49 am

    un olandez cu sange in instalatie, nici Sosoaca nu le zice asa bine

    Apreciază

    • olandezul zburător said, on iunie 8, 2021 at 9:16 pm

      Nimic nou. Un jurnalist, Harry Vox, a spus aceleași lucruri încă din 2014. L-a luat cineva în seamă? S-a panicat cineva la gândul că ni se pregătește așa ceva? NU! Discursul olandezului are același impact, pe care l-ar fi avut dacă l-ar fi ținut acasă la el în baie în fața oglinzii. E prea târziu. Lucrurile au mers prea departe. Hai să ne uităm:

      Apreciază

  16. Ines said, on iunie 8, 2021 at 3:03 am

    Știți ce e trist în toată vaccinarea asta? Ca mulți oameni s-au vaccinat pentru un banal concediu în Grecia și ca să poată întra la restaurante. Grecia e f. frumoasa intr-adevar, dar cred ca nu se poate muri dacă nu îți faci concediu în Grecia sau dacă nu te poți duce la Untold, unde se întra pe baza certificatului de vaccinare. De ce? România îți pute cumva? Poți sa te recreezi și aici după munca, sa te duci la munte, sa te reculegi în mănăstiri, sa te rogi sa ne apere Dumnezeu de raul care s-a abătut asupra noastră la nivel mondial.
    Trist e ca am auzit și de frați în Biserica care mor dacă nu se duc în Grecia.
    Dacă ești credincios, nu faci compromisuri pentru niște plăceri la care se poate renunță. Pai ce sa mai vorbim atunci când îți vor impune sa iei pâine pe baza vaccinului?

    Apreciază

    • Cristian Daniel said, on iunie 8, 2021 at 3:09 pm

      asa e, am spus-o si eu, si dintre cunoscutii mei, multi si-au bagat-o in vena ca sa poata pleca in Grecia de zici ca fara Grecia intra in sevraj…de fapt ideea este ca oamenii astia au mintile intunecate, multi efectiv nu mai pot fara placeri ieftine, asa cum i-a dresat societatea consumerista in ultimii 30 de ani… ar face orice ca sa stea pe plaja in Mykonos dupa care sa posteze pe facebook unde se afla ei si eventual ce mananca…ar intra si cu masca in apa, si-ar face zece intzepaturi daca li s-ar cere, o mie de teste, orice, doar ca sa aiba impresia ca sunt liberi…de fapt sunt sclavii perfecti ai societatii moderne, cei care la un moment dat vor fi asmutiti asupra celor care nu si-au pierdut ratiunea, care mai gandecs cu propriul creier si nu se lasa ingenuncheati…

      Apreciază

  17. Nicusor said, on iunie 8, 2021 at 10:08 am

    Acuma lasand la o parte cifrele de 8-10 milioane de vaccinati pe care unii le prevad in Romania, mi se pare mult, eu am mai mentionat, cunosc cazuri in care oamenii au fost avertizati ca fara vaccin trec pe lista de transferuri, ma refer aici la locul de munca, deci o parte din cei ce s-au vaccinat, au facut-o sa nu ramana fara job, da? Intrebarea mea este: vin straini la noi in tara, ex concret campania cu draculavaccin la Castelul Bran, si mai stiu si eu cativa fara cetatenie romana care au venit in Romania si si-au facut vaccin, pe astia unde ii numara, se afla si ei in cele 4-5 milioane sau apar in statistica diferita??? Problema asta inca nu a ridicat-o nimeni.

    Apreciază

  18. Nicusor said, on iunie 8, 2021 at 10:45 am

    Pionii negri, pionii albi, Saccsiv, se pare ca are dreptate cu ceea ce a prezentat pana acum
    https://evz.ro/gambitul-rosu-de-ce-au-fost-sacrificati-gates-si-fauci-pe-altarul-marii-resetari.html

    Apreciază

  19. noname 7 said, on iunie 8, 2021 at 3:33 pm

    @ nuio, iar asta cu „am fost la Ortodocsi si mi-au spus sa nu citesc Biblia” e cea mai mare minciuna si prostie auzita vreodata, fiindca intreaga Sf. Liturghie e bazata pe Biblie. Fericirile sunt din Biblie, Antifoanele, cantarile, Evanghelia fiecarei duminici de unde e oare citita, daca nu din Biblie, iar mai apoi pe baza celor citite preotul rosteste predica? Deci nu numai ca Biblia e citita, dar e si propovaduita, predicata si marturisita. Repet: ai zis ca ai putea spune despre Ortodoxie dar ne-am supara rau. Eu iti dau voie sa spui: spune ce vrei, si vom vedea ce zice Biblia. Daca mergi la doctor si nu-i spui ce te doare, de unde sa ghiceasca ce boala ai? La fel si aici: spune-ne ce intrebari ai, sa le lamurim si sa te ajutam 😊

    Apreciază

  20. Paul222 said, on iunie 8, 2021 at 11:58 pm

    Un gand: au mintit despre numarul de infectati, au mintit despre numarul de decedati, au mintit in continui cu rata de infectare ca sa isi sustina hotararile abuzive si starea de alerta, de ce ar spune adevarul cu privire la nr.de vaccinati? Ar putea foarte bine sa fie abia un milion. Dar daca s-au vaccinat aproape 4 milioane asta clar nu e bine. Ma gandesc cu groaza la ce va urma? Moarte in masa? Apocalipsa cu 4-5 milioane de zombi?

    Apreciază

    • Nimeni said, on iunie 9, 2021 at 2:36 pm

      Destul de evident că vaccinarea este un eșec ,mai ales după ce vi și spui că urmează al treilea vaccin in toamnă iar de la anul altele , cât de încuiat să fii să te mai vaccinezi, să nu realizezi că nu are nicio legătură cu asigurarea imunității, un vaccin ar fi fost de ajuns pentru a asigura imunitate , dacă boala ar fi fost reală ,dar nu se poate decât cu 7 vaccinuri !!! Acum dacă o spun cu gura lor că vor să doneze și să vândă vaccinurile ramase oare de ce credeți că vor să o facă ,nu au cui să le injecteze clar ! Cifrele de 3-4 milioane de vaccinați sunt oferite tot de ei voi nu aveți nici o dovadă că sunt reale și bineînțeles că nu sunt ,la începutul lui ianuarie spuneau că sunt 1 milion de vaccinați peste o lună spuneau că sunt 3 milioane ,unele posturi de radio vehiculau 10 milioane de vaccinați ,apropo oamenii nu se vaccinează că să plece în grecia există test PCR.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.