SACCSIV – blog ortodox

Sateliții Starlink ai lui Elon Musk s-au văzut pe cerul României

Posted in STIRI by Vali on aprilie 26, 2020

Sursa: https://www.digi24.ro/amphtml/stiri/sci-tech/lumea-digitala/satelitii-starlink-ai-lui-elon-musk-s-au-vazut-pe-cerul-romaniei-1297600

O salbă de sateliţi Starlink din proiectul SpaceX lansat de Elon Musk a fost vizibilă, sâmbătă noaptea, pe cerul României, oferind imagini spectaculoase, surprinse cu ochiul liber. Sateliții au putut fi văzuți la Bucureși, la Cluj, dar și pe litoral, potrivit imaginilor postate pe rețelele sociale.

 

sateliti starlink - raducan marcela catalina fb
Sateliții Starlink la Eforie Sud Foto: Facebook Raducan Marcela Cătălina

Salteliţii Starlink din proiectul Space X lansat de Elon Musk fuseseră vizibili pe cerul Europei de Vest la începutul acestei săptămâni. Cei care nu ştiau că fenomenul ţine de proiectul Space X au găsit explicaţii fanteziste de la OZN, la sania lui Moş Crăciun, potrivit Mediafax.

Ce sunt sateliții Starlink

Sateliţii au scopul de a îmbunătăţi calitatea legăturii de internet la nivel mondial. În forma finală, ei vor alcătui o reţea ce va acoperi întreaga suprafaţă a Pământului, la o înălţime de peste 500 de km. Deocamdată, proiectul este în faza de testare.

Micii sateliţi Starlink, cu o greutate de aproximativ 200 de kilograme, echipaţi cu un panou solar, sunt fabricaţi, lansaţi şi operaţi de SpaceX. După ce sunt eliberaţi în spaţiu, ei urcă uşor, prin mijloace proprii de propulsie, timp de până la patru luni, până când ating orbita lor operaţională aflată la 550 kilometri altitudine.

Lansarea oficială a serviciului de internet propus de Elon Musk va avea loc spre finalul anului, iar din 2021, va începe extinderea globală. Starlink va deveni disponibil, treptat, în mai multe ţări din lume.

Până acum, fuseseră efectuate șase lansări a câte 60 de sateliţi, din cele câteva mii de sateliţi care vor compune reţeaua Starlink.  În acest moment, numărul total de sateliți Starlink a ajuns la 422, după o nouă lansare de succes a unei misiuni, care a adăugat încă 60 de astfel de dispozitive la „colecție”. Doi dintre acești sateliți vor fi scoși de pe orbită, scrie TechCrunch.

Sateliţii din cadrul Starlink se vor afla în continuă mişcare în jurul Pământului, „pasându-și” conexiunea cu staţiile de la sol de la unul la altul. Aceştia vor orbita la o altitudine mai joasă decât sateliţii geostaţionari, folosiţi până acum în comunicaţii. Datorită faptului că se vor afla mai aproape de Pământ, aceştia vor oferi o conexiune mai consistentă, cu o latenţă mai mică şi viteză de transfer mai mare.

Lansarea primului ciorchine de sateliţi, în mai 2019, a provocat emoţie în comunitatea astronomilor, deoarece „trenul” de 60 de astfel de obiecte era clar vizibil pe cerul nopţii, lumina soarelui reflectând dispozitivele aflate la mare altitudine. Faptul că alte câteva mii s-ar alătura acestora în viitor a stârnit temeri, unele voci susţinând că un cer „pătat” va împiedica observaţiile astronomice.

Editor: Luana Păvălucă

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vali said, on aprilie 26, 2020 at 11:03 am

    pt ca vad ca tot circula o „declarație șocantă făcută de Donald Trump, în fața întregii țări: propune injectarea de dezinfectant”, m-am interesat sa vad despre ce este vorba si am aflat ca de fapt stia Trump ce spune.

    Mai jos, un text tradus la repezeala cu google din care totusi reiese ca exista o logica si un protocol strict de urmat.
    Procedura este deja utilizata.

    „Donald Trump tocmai a dat o lovitură mare OMS-ului și laboratoarelor farmaceutice, tocmai a recomandat utilizarea intravenoasă a unui dezinfectant pentru pacienții cu COV19, a spus doar puțin voluntar, fără a menționa numele produsului. …. si ce vedem ??? Toate mass-media și medicii prostituate la companiile farmaceutice vin pe farfuria că este înălbitor !!! ajută să nu-l bei !!!

    Imi permit să vă povestesc despre acest produs CDS sau MMS (este același produs, dar preparat într-un mod diferit), este acest clorit de sodiu care a activat cu acid citric (50%) sau acid acidul clorhidric la 4% dă CDS. CDS obținut (permite 48 ore pentru 2 manipulări) este concentrat la 3000 ppm (concentrație la un milion), adică 0,3%.

    Formula chimică a cloritului de sodiu este NaClO2, iar formula chimică a JAVEL este NaClO, nu are nimic de făcut să mă crezi …

    Ceea ce OMS nu vă va spune este că acest produs CDS este obligatoriu ca decontaminant în pungile de sânge pentru spitale din 1994 … dar rămâne interzis pentru orice altceva … nu vă vom spune nu că militarii îl folosesc în spray-urile pe care le are ca descontaminant … dar rămâne interzis pentru orice altceva … nu vă vom spune nici nenumăratele studii care au fost făcute de acest fizician bio Andréas Ludvig KALCKER și de către un laborator pe animale în injecții sau soluții orale în doze care depășesc dozele maxime fără nicio mortalitate, chiar prelungind viața între 15 și 30% dintre șoareci, de exemplu … și vindecare fantastic pentru toate animalele … dar este totuși interzis … nu vă vom spune că Andreas Kalcker, descoperitorul CDS a suferit cele mai grave infracțiuni și că toate videoclipurile sale în care vorbește despre CDS sunt eliminate sistematic rapid de pe YOUTUBE (videoclipuri Am descărcat cartea sa SALUD PROHIBIDAD era incurabilă ayer (sănătatea interzisă, incurabilă a fost ieri). a fost retras din vânzarea AMAZONE fără nicio explicație … nu vă vom spune că această persoană are 3 licențe și că a studiat neobosit acest produs timp de 13 ani …. dar este interzis … nu avem nu vă va spune că în unele țări, un număr mic de medici își joacă cariera folosind acest produs pentru cov19 în umbre cu 100% succes … dar este interzis … nu vă vom spune că sute mărturiile sunt vizibile (în special în spaniolă) pe YOUTUBE de persoane care s-au recuperat de cancer și chiar în faza terminală … dar este interzis …. Există un protocol, dozele nu sunt aceleași dacă au o raceala simpla, cancer sau cov19.

    În ceea ce privește Andreas Kalcker, el a locuit în Spania și a trebuit să se mute în Elveția pentru a-și putea continua cercetările cu încredere. De asemenea, el a vindecat un număr incredibil de copii autiști, cu un protocol foarte pătrat, care cuprinde durata, schimbarea radicală a dietei, deparazitarea (toate persoanele cu autism au viermi) enemele intestinale și alte produse. Am văzut unii dintre acești copii în videoclipuri înainte și după ce credeți-mă că este impresionant. Protocolul său este activ în anumite țări din America Latină. Cât despre Donald TRUMP, nici măcar nu vă puteți imagina repercusiunile anunțului său. Dacă el legalizează acest produs, acesta este sfârșitul exploatației farmaceutice și a așa-numitelor boli incurabile … fără îndoială că toate vor contraataca, într-un prim pas prin încercarea de a alunga sau cel puțin a stopa acest produs site-uri precum amazona și altele … acest produs NU trebuie să fie utilizat așa cum este, ci este activat.”

    in engleza
    Andréas Ludvig KALCKER site
    https://andreaskalcker.com/en/what-is-mms/

    WHAT IS CDS / ClO2? – Andreas Kalcker
    WHAT IS CDS OR CD? MMS is the name Jim Humble gave to the combination of chlorine dioxide (NaClO²) activated with citric acid at the time. Today we don’t utilize citric acid at 50%, we use hydrochloric acid (HCL) at 4% instead. To avoid confusion, we are going to call it CD, which stands for […]
    andreaskalcker.com

    Apreciază

  2. A273C said, on aprilie 26, 2020 at 11:41 am

    Informatia asta este corecta?
    „Micii sateliţi Starlink, cu o greutate de aproximativ 200 de kilograme, echipaţi cu un panou solar, sunt fabricaţi, lansaţi şi operaţi de SpaceX. După ce sunt eliberaţi în spaţiu, ei urcă uşor, prin mijloace proprii de propulsie, timp de până la patru luni, până când ating orbita lor operaţională aflată la 550 kilometri altitudine.”

    Ce fel de sateliti sunt astia care urca timp de patru luni la o viteza de max. 0.19 km/h ?? adica 0.05 m/s ! adica intr-o secunda calatoresc doar 5 centimetri !

    Mi se pare ceva foarte ciudat in toata nebunia asta.

    Apreciat de 1 persoană

    • Releu said, on aprilie 26, 2020 at 1:43 pm

      Nu stiu cu cine ai facut tu matematica in scoala, dar 0.19 km/h = 3.17 m/s

      Apreciază

      • A273C said, on aprilie 26, 2020 at 10:27 pm

        @Releu

        Nici eu nu stiu cu cine ai facut tu matematica si nici cati ani. Eu unul am facut 14 ani de matematica la nivel inalt.

        0.19 km/h = 190 m/h = (190 m)/(3600 s) = 0.05 m/s

        https://www.google.com/search?source=hp&ei=zN-lXqWnEe6IrwSv3p2oAw&q=kmh+to+ms&oq=kmh+to&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgBMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyBAgAEAoyAggAUMsYWJ0qYPVKaABwAHgAgAFriAHsBJIBAzEuNZgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab

        Apreciază

      • mircea.v said, on aprilie 26, 2020 at 10:50 pm

        Releu,

        vezi ca nu prea esti releu, adica tu esti repetentul la mate si fizica 🙂

        Apreciază

      • Smochinul neroditor said, on aprilie 26, 2020 at 11:32 pm

        @Releu,

        Inainte de a te grabi sa lansezi sageti oricum inutile, ar fi bine sa-ti revizuiesti si tu matematica sau sa fii mai atent: 0.19 km inseamna 190 metri, care impartiti la 3600 de secunde (cat are o ora!). rezulta 0.05278 m/secunda, adica, 5,2 cm/s!

        Tu probabil ca ai facut calculul pe minut, nu pe secunda. Ceva imi spune insa ca deja ti-ai dat seama de greseala ta, asa incat eu nu te iau in bascalie si ma opresc aici.

        Frumos ar fi insa sa-ti ceri scuze de la @A273C…Faci cum crezi!

        Doamne ajută!

        Apreciat de 1 persoană

      • tataia said, on aprilie 27, 2020 at 1:54 am

        Cred ca cel care a uitat matematica esti tu….comentatorul de deaspura ta are dreptate. Desigur ma refer strict la calculul matematic, nu comentez corectitudinea informatiilor.

        0.19 km/h inseamna 190 de metri pe ora….adica mult sub un kilometru pe ora. Ok…acum…cite secunde are o ora? O ora are 3600 de secunde. Deci daca intr-o ora parcurg 190 de metri, intr-o secunda vor parcurge de 3600 de ori mai putin 190/3600 = 0.052 m/s, adica 5.2 cm/s.

        Daca era cum ziceai tu, adica 3.17m/s atunci afla ca asta in km/h inseamna 3.17*3600/1000 = 11.41 Km/h.Deci sincer chiar nu stiu de unde ai scos-o!

        NU te mai grabi sa le dai altora lectii daca nu cunosti nici matematica elementara. Fara suparare. Ca dupa aia le dam apa la moara alora care zic ca nu sintem mai breji decit grupul acela de mame buticarese care nu mai stiau sa calculeze 2+2×2-2×2.

        Apreciat de 1 persoană

      • tataia said, on aprilie 27, 2020 at 1:57 am

        A…m-am prins unde ai incurcat-o tu….pai dupa tine ora are 60 de secunde? Sau 3600 de secunde? Halal matematica stii tu!

        Apreciază

      • Releu said, on aprilie 27, 2020 at 12:44 pm

        Da, oameni buni, aveti mare dreptate! Am dat-o rau de tot in bara cu calculul meu matematic. Asta e, mi-e rusine de ce i-am scris mai sus lui A273C. Sper sa ma ierte, daca poate. Am dat ca prostu’ cu oistea in gard, adica am incurcat minutele cu secundele. Dar, e mai mare rusinea cind gresesti si nu recunosti. Inca o data, iertare tuturor!

        Apreciat de 1 persoană

      • A273C said, on aprilie 27, 2020 at 7:21 pm

        @Releu

        Stai linistit ; nu-i problema.
        Se mai intampla. Orice om este supus greselii.

        Ideea e alta. Ce e cu satelitii astia ca nu mi se pare in regula sa fie lansati atat de multi intr-un timp foarte scurt. Se pregateste ceva malefic de tot.

        Apreciat de 2 persoane

    • Cosmin said, on aprilie 26, 2020 at 3:05 pm

      @A273C

      Satelitii au o greutate de 260kg mai exact.

      Proiectul se ridica la o valoare totala de 10 miliarde de dolari. Un singur satelit costa 300.000 de dolari.

      Viteza la care faci referire este cea de urcare la un plafon mai inalt, respectiv 550km aproximativ, ei fiind eliberati undeva in jurul plafonului de 400km.

      Viteza in jurul pamantului nu o cunosc, dar este una foarte mare, fiind sateliti de joasa altitudine.

      Daca o sa ai ocazia sa observi unul si e usor pentru ca sunt deja numerosi, te vei convinge.

      Au propulsie proprie, ioni de Krypton, in premiera, au capacitatea de a evita diverse corpuri ceresti cum ar fi alti sateliti, navete, asteroizi si au capacitatea de a se elimina singuri de pe orbita dupa epuizarea duratei de functionare.

      Apreciază

      • A273C said, on aprilie 26, 2020 at 10:31 pm

        @Cosmin

        Da… astea sunt explicatiile oficiale. Le-am citit si eu, le inteleg (in afara de partea cu propulsia la care nu ma pricep), dar mi-e greu sa le accept ca fiind reale si sa accept ca acesti sateliti sunt de o importanta atat de mare si de urgenta (prea ii lanseaza pe repede-inainte)

        Apreciază

  3. Duhul Căpitanului said, on aprilie 26, 2020 at 7:48 pm

    Asteroizi, bleah, pământul este fix, plat și este centrul universului. Este acoperit cu cupola și este cel mai mare corp cosmic creat de Dumnezeu.

    Apreciază

    • mario said, on aprilie 26, 2020 at 10:39 pm

      Pana si Sfantul Paisie Aghioritul zice ca este glob… si chiar si alti Sfinti Parinti…

      Apreciază

    • safimvigilenti said, on aprilie 27, 2020 at 12:22 am

      ce rost are „cupola” ? cum o sa treaca prin ea bolovanul de care scrie in Apocalipsa ?

      Apreciază

      • tataia said, on aprilie 27, 2020 at 6:57 pm

        Este o explicatie asupra faptului ca pamintul nemaiavind gravitatie este singurul mod in care atmosfera poate fi tinuta pe loc adica impiedicata sa se imprastie in spatiu.

        Apreciază

  4. Ciobanu said, on aprilie 26, 2020 at 8:23 pm

    Citesc si eu ca vitelul la poarta noua si ma intreb. Internetul asta o fi avand o oarecare legatura mai apropiata sau mai departata cu 5G?

    Apreciază

    • tataia said, on aprilie 27, 2020 at 2:32 am

      Pai are legatura intr-o anumita masura…internetul este in primul rind o retea. O retea de calculatoare mai intii, de toate. O retea care este intinsa in intreaga lume. Desigur ca in ziua de azi nu doar calculatoarele se pot conecta la internet ci din ce in ce mai multe dispozitive deoarece acestea incep sa functioneze ca niste calculatoare (smartphone-uri, tablete, smart-TV-uri) sau au calculatoare incorporate care stiu sa se conceteze la internet (masini, alte dispozitive smart, etc).

      Iar tehnologia 5G este un standard de comunicatii fara fir (wireless).Asa cum sint si standardele 4G, 3G, GSM, WiFi, etc. Pina aici nici o legatura intre 5G si internet nu? SA vedem mai departe.

      Nu tot internetul este wireless (fara fir). Internetul este o retea imensa intinsa pe toate continentele care la rindul ei cuprinde multe retele din intreaga lume, retele care la rindul lor pot fi conectate intre ele prin diverse tehnologii…NU exista o singura tehnologie unitara care sa conecteze intre ele toate dispozitivele cu acces la internet. Exista conexiuni prin cablu de retea (UTP/FTP), prin vechile fire de telefon (dial-up/linie inchiriata), prin cablu coaxial de TV, prin fibra optica, cablu transoceanic, etc. Si cu asta am cam epuizat conexiunile cu fir.

      De asemenea exista si conexiunile fara fir de tip WiFi, 3G, 4G, satelit, etc. Probabil ca ai un router WiFI acasa care asigura o conexiune fara fir la internet pentru laptopul sau smartphone-ul tau atita timp cit esti acasa. Dar pina la routerul WiFi internetul vine pe fir. Ai fie fibra optica, fie cablu de retea (la vechile retele de cartier, nu prea mai exista) fie xDSL (vechile fire de telefon daca stai la tara si esti la Telekom),fie cablu TV.Dar o data ce pleci de acasa nu te mai poti conecta wireless la routerul tau. Atunci intri pe internet de pe smartphone folosindu-te de conexiuniule de tip 3G sau 4G pe care ti le ofera proveiderul de telefonie. 4G este mai rapid decit 3G si 5G va fi mai rapid decit 4G.

      Intrebarea este: Avem noi nevoie de internet mai rapid pe telefon? Noi nu,dar se pare ca „ei” au nevoie de internet mobil mai rapid deoarece in viitorul apropiat mult mai multe dispozitive se vor conecta la internet decit in ziua de azi. NU doar smartphone-ul, smart TV-ul, tableta, laptopul ci si autoturismul, aragazul, frigiderul, masina de spalat, si in final absolut toate obiectele si inclusiv omul vor acea cip de identificare cu care se vor conecta la internet. De aia e nevoie de internet mai rapid…si cum se pare ca nimeni nu mai vrea conexiuni pe fir..toata lumea gindeste in termeni de „wireless” este clar ca asta este tendinta. Deci 5G-ul are legatura cu „internetul obiectelor”

      Dar pentru ca un eventual novice care ar citi acest comentariu sa nu traga concluzia ca eu promovez aceste tehnologii tin sa precizez ca toate aceste tehnologii de comunicatii fara fir sint DRACESTI. Comunicatiile nu ar fi trebuit sa fie facute niciodata fara fir (prin eter) ci doar prin fir. Tot ce inseamna comunicatii fara fir contribuie la poluarea electromagnetica a mediului. Poluare care este o problema REALA in comparatie cu Dioxidul de carbon emanat de tevile de esapament ale masinilor care nu vatama in nici un fel mediul. Poluarea electromagnetica este unul din principalele motive pentru care noi abia mai traim cite 60 de ani in loc de 120-140 cum se traia inainte de aparitia electricitatii si a radio-ului

      A vrut indracitul ala de Tesla sa introduca tot felul de tehnologii cu energie electrica wireless si alte balarii… Pe undeva probabil a facut bine Rockefeller ca a promovat titeiul in loc de energie electrica gratis pentru toata lumea, dar desigur, ulterior a „reparat” aceasta mare greseala introducind plumb in benzina. Acum sa zicem ca radio-ul si televiziunea nu ar fi fost asa rele cel putin in forma analogica in care au aparut la inceput. Dar daca ne gindim bine…stirile era mai bine sa le citim din ziar..cit despre programele de entertainment care nu sint altceva decit programe de spalare pe creier…existau teatru, cinema, opera care erau oricum alternative mult mai bune la mizeriile de la televizor.

      Apreciat de 1 persoană

      • dorinis said, on aprilie 27, 2020 at 3:56 pm

        @tataie
        Gazele de esapament nu contin doar dioxid de carbon. In cazul unei arderi incomplete a combustibilului, lucru des intilnit in traficul aglomerat din marile orase, vorbim de degajarea monoxidului de carbon. Nu am auzit de nimeni care sa se fi intoxicat cu energie electrica, dar am auzit de multi care s-au intoxicat cu monoxidul de carbon provenit de la gazele de esapament ale masinilor clasice. Si inca un lucru pe care nu-l inteleg la teoria ta: electrocasnicele, cablurile electrice (in special alea de inalta tensiune), tot ce inseamna aparatura electrica conectata prin cablu, astea nu contribuie la poluarea electromagnetica a mediului? Sint OK pentru sanatate??

        Apreciază

      • tataia said, on aprilie 27, 2020 at 7:13 pm

        E….era posibil sa nu apara pe aici vreunul care sa sustina teoria oficiala cum ca masinile sint rele si dauneaza medului? Eu cred ca lumea nu mai citeste atenta ceea ce este scris. Tu ai vazut ce am scris eu? Te rog sa mai citesti o data. Am scris ca DIOXIDUL DE CARBON eliminat pe teava de esapament a masinilor nu face nici un rau mediului. NU a vorbit nimeni de alti compusi rezultati din procesul de ardere. era vorba de DIOXIDUL DE CARBON.

        As putea sa iti demonstrez intr-un alt comentariu de ce nici ceilalti compusi rezultati din procesul de ardere nu fac rau „mediului” dar aici era vorba de dioxidul de carbon. Cit despre remarca aia a ta cum ca „nu s-a intoxicat nimeni cu curent electric” hai sa fac si eu ca tine: De oamenii morti prin electrocutare ai auzit? Sint convins. O sa zici ca nu are legatura. Si as fi de acord cu tine, doar ca si tu a-i dat-o in bara vorbind de ceva ce nu avea legatura cu ceea ce am zis eu.

        Iar poluarea electromagnetica este o realitate fie ca iti place tie. fie ca nu. Exista marturii de la mii de persoane care s-au imbolnavit deoarece locuiau in apropierea releelor radio, sau deoarece aveau foarte multe smart-metere in zona in care dormeau , (cum ar fi toate smart-meterele din imobilul respectiv puse pe exteriorul peretelui dormitorului) etc, etc. Doar nu vrei sa spui ca toti oamenii aceia sint nebuni si nu stiu ei ce vorbesc.Dar desigur asta nu ni se mai spune pe cai oficiale….ca oile trebuie sa accepte fara cricnire noile tehnologii dracesti, care nu e asa…ne fac viata mai buna..ne conecteaza cu cei dragi,cu prietenii…si alte dobitocenii regurgitate de media oficiala. Doar masina este inamicul numarul unu al „planetei” pentru ca pe ei ii deranjeaza de fapt libertatea noastra de miscare. Sau nu iti este clar nici acum de cind cu „pandemia” asta?

        Apreciază

      • tataia said, on aprilie 27, 2020 at 7:24 pm

        @dorinis A…si m-ai mai intrebat daca toate aparatele electrice din casa nu contribuie cumva la poluarea electromagnetica. Contribuie, desigur ca produc si acelea poluare electromagnetica dar aceasta ar fi fost muuult mai redusa daca cu totii am fi folosit in case curent continuu (asa cum a vrut Edison) iar nu alternativ (asa cum a vrut Tesla) si s-a si impus de altfel.

        Iar aparatele electronice care functioneaza cu curent continuu de tensiune scazuta si conectate cu cabluri contribuie extrem extrem de putin la poluarea electromagnetica. De exemplu conectezi camera video la un monitor mare pentru a vedea ce ai filmat in concediu. Ambele sint alimentate in curent continuu de tensiune scazuta. sa zicem 12-24V. Intre ele este un cablu de comunicatie audio video ECRANAT. Compara aucm poluarea elecromagnetica produsa de ansamblul asta cu o linie de transport a energiei electrice la 400.000 V si evindet in curent alternativ de 50Hz.

        Apreciază

      • dorinis said, on aprilie 27, 2020 at 10:11 pm

        Domnule draga eu nu sint pro-oficialitati daca sustin ca masinile afecteaza mediul. Haideti, ca nu sintem chiar toti copii. Nu e vorba doar de poluarea aerului, e vorba si de poluarea fonica, aglomeratia in trafic, stresul provocat celorlalti participanti la trafic cum ar fi pietonii, etc. Chiar si acum cu restrictiile astea nu va opreste nimeni sa alergati sau sa va plimbati cu bicicleta, adica sa faceti miscare. Dar oamenii moderni s-au obisnuit sa mearga si la piine sau sa duca gunoiul cu masina, si credeti-ma, chiar si asta dauneaza sanatatii fizice dar si psihice. Afirmatia dumneavoastra ca dioxidul de carbon nu dauneaza mediului e falsa, el facind parte din categoria gazelor cu efect de sera. Chiar si lasind la o parte acest aspect, exemplu pe care l-ati dat cu CO2-ul mi se pare fortat. E ca si cum eu as spune ca salata din hamburger-ul cumparat de la fast-food e sanatoasa, in concluzie lasati copii sa mearga la fast-food ca e bine. M-a mirat si faptul ca il apreciati (pe undeva) pe Rockefeller, de parca nu ati sti cite razboaie nenorocite se duc astazi pe mapamond in goana dupa resurse petroliere. Vreau sa mentionez ca sint impotriva folosirii tehnologiei 5G, a instalarii antenelor de mare putere, a lansarii a ‘jdemii de sateliti in jurul pamintului, dar in acelasi timp consider ca si clasicile tehnologii dauneaza. E adevarat, mai putin. Problema insa a fost mereu aceeasi, cit de mult sintem noi oamenii dispusi sa sacrificam de dragul dezvoltarii tehnologice.

        Apreciază

      • tataia said, on aprilie 29, 2020 at 2:32 am

        @Dorinis Clasicele tehnologii dauneaza putin spre deloc. „Gazele cu efect de sera” si „incalzirea globala” nu sint nimic altceva decit o teorie de doi lei, o farsa menita sa fie folosita ca pretext pentru interzicerea drepturilor fundamentale ale omului. Trebuie sa intelegi ca tehnologiile bazate pe ARDERI sint putin catre deloc daunatoare pentru ca sint foarte aprope de varianta naturala. Toate animalele functioneaza pe baza de arderi precum si omul. Adica si eu si tu. Din orice arderi din lumea asta rezulta dioxid de carbon si apa (CO2 + H2O).

        Imi vei spune ca arderile din organismele vii sint lente si drept urmare sint COMPLETE si deci „curate” in timp ce arderile din motoare sint arderi rapide (caci omul nu mai are rabdare) si de aceea sint incomplete si prin urmare „murdare”.Hai sa o luam sistematic…Pe teava de esapament a masinii ies in mare parte dioxid de carbon si apa adica ceea ce iese si prin respiratia ta. Dar sa zicem ca arderea din motorul masinii este „murdara”.Ce alti compusi ne mai pot ingrijora? Pai carburantii auto sint HIDROCARBURI. Adica contin doar atomi de oxigen si de hidrogen. Acestia prin oxidare Completa devin CO2 si H2O. In caz de oxidare incompleta mai putem avea CO (monoxid de carbon – toxic) si C (fum, funingine, particule solide in suspensie libera). Mai pot aparea si oxizi de azot (toxici) deoarece in motoarele cu ardere interna se intimpla sa arda si azotul atmosferic sau oxizi de sulf, tot toxici dar care apar doar la motoarele diesel intrucit motorina contine sulf, benzina nu.

        Iar compusi ai plumbului sint exclusi deoarece nu mai exista benzina cu plumb din 1995. In curind nu va mai exista nici motorina cu sulf. CIt despre ceilalti compusi…stii ce face catalizatorul auto? Ai ghicit! Compusii rezultati din oxidare partiala ii oxideaza complet,iar azotul il aduce inapoi la starea atomica. Booon.Imi vei spune ca masinile vechi nu au catalizator,ca la noi oricum umbla multi fara catalizator…(spre exemplu masina mea oricum nu are catalizator caci are 20+ ani).Intrebarea de baraj e alta! Crezi ca reactiile chimice care se petrec in catalizatorul auto sint inventate de om? Ai ghicit! Nu omul le-a inventat ci Dumnezeu. Deci imi pare logic sa iau in calcul faptul ca aceste reactii se petrec si in mod natural in atmosfera caci oricum este tendinta oricarui element chimic sa ajunga in stadiul de oxidare maxima.

        Poluarea fonica si stressul cauzat de ambuteiaje sint o realitate (desigur nu in contextul actualei pandemii) dar asta nu inseamna ca putem folosi bicicleta ca alternativa asa-zis „eco”. Eu nici macar nu ma stiu cu bicicleta. NU am incercat in viata mea. Apoi spui ca omul modern s-a invatat cu masina…nu stiu exact ce inseamna modern…eu zic ca din anii 50 incoace sau chiar din anii 30, asta fiind in functie de tara la care facem referire omul s-a tot invatat cu masina. Eu unul spre exemplu m-am nascut in familie detinatoare de masina. Sigur era dacia 1300 la anii aceia, dar masina. Pe mine m-a dus tatal meu cu masina de la 0 ani. Este un lucru chiar atit de rar in tara asta incit sa ni se para ceva atit de ciudat atunci cind 99,9% din drumurile efectuate in viata cuiva sa fi fost efectuate numai cu masina personala?

        Nici macar nu se poate compara cit de rele sint tehnologiile bazate pe comunicatii wireless fata de tehnologiile bazate pe arderi. Si cu toate astea propaganda oficiala ne face sa credem ca telefonul este „eco” iar masina este distrugatoarea „planetei”. Nu mai pun problema si de faptul ca de fapt nu iluzoria „planeta” ar trebui sa ne intereseze ci sanatatea noastra a oamenilor. Si stii foarte bine ce sustine in final propaganda „eco”. Anume ca omul este un cancer al „planetei” (nu exista planete in realitate) si pentru a salva „planeta” ar trebui redus drastic numarul populatiei. Vezi, aici duce ura fata de tehnologiile bazate pe arderi si fata de (dioxid de) carbon. Caci in noi toti se desfasoara arderi , noi toti expiram dioxid de carbon si sintem facuti din carbon. Deci de fapt ei urasc viata! De asta ne baga pe git tot felul de gadgeturi electrice/electronice/wireless, etc, etc.

        Apreciat de 1 persoană

  5. GabiM. said, on aprilie 27, 2020 at 5:11 am

    Heistos a inviat!
    Dar luna? Luna o mai vede cineva pe Bolta Cereasca?Eu nu o vad de circa o saptamana!
    Ce sa fie aceasta?!? Ne-au furat si LUNA?!?

    Apreciază

  6. GHEORGHE said, on aprilie 27, 2020 at 12:28 pm

    MINCIUNI 100%!
    DRACII CU OZN-URILE LOR !
    Iata cum incep CEI CARE S-AU VINDUT LUI DRACU ,PAPUSARII DE MASONI SI ILUMINATII sa dea din casa pentru ca PROBABIL au inceput sa-i duca direct in IAD DE VII .
    EXACT cum ne-a spus SFINTULUI INGER RUS OTROC VEACESLAV :
    „le e frica de proprii extraterestrii „.

    Apreciază

  7. […] Sateliții Starlink ai lui Elon Musk s-au văzut pe cerul României […]

    Apreciază

  8. R said, on mai 12, 2020 at 2:58 pm

    Întreb și eu, ce fel de sateliți sunt ăștia? Dacă sunt sateliți, așa cum ni se spune, cum au trecut de centurile Van Allen fără să fie afectați? Dacă sunt lansați în atmosfera terestră la mari înălțimi, nu mai pot fi numiți sateliți. Cred că legătura se face tot la nivel terestru între antenele 4G, 5G, și cine știe poate că în curând 6G, prin sistemul de triangulație, ca și la telefonie.

    Apreciază

    • nario said, on mai 12, 2020 at 7:22 pm

      R, tu stii bine ce zici, insa grija sa nu cazi in capcana cum ca sateliti nu ar exista, exista dar este exact asa cum spui tu, pot merge doar pana in centura de radiatii Van Allen, de aia nici nu au ajuns pe luna ci ne au dat o simpla filmare marca CIA-hollywood, de centura van allen nu poate trece niciun corp biologic. centura van allen se gaseste intre km 640 pana 58,000 imprejurul pamantului iar in articol zice ca acesti sateliti pot urca pana la 550 km.
      am citit de curand niste explicatii interesante cum acesti sateliti starlink vor avea mai multe roluri. sa urmarim un video cu satelitii filmati cu telescop si explic dupa

      de notat miscarea de rotatie destul de rapida a acestora cat si panourile solare de pe ele
      de asemeni este si un site unde poti vedea cand vor trece satelitii deasupra celor mai importante orase
      https://findstarlink.com/#1568;3
      Acum sa va explic adevaratul scop al acestora
      Imaginati-va o lume în care este folosită moneda digitală, o lume nu prea departe, în termen de 6 luni aceasta luve va exista.
      starlink va fi un internet de bază la nivel mondial pe care nicio țară nu îl are în control.
      aceasta va permite o monedă digitală unică să fie acceptată la nivel mondial fără capacitatea proprie a țărilor de a bloca utilizarea ei de către cetățenii săi.
      Odată ce se va aceelera colapsul valutar si se va finaliza, va exista o trecere la un sistem de plăți digitale pe care il vor primi toti cei cu telefon. acest lucru va veni la scurt timp după impunerea venitului universal de bază.
      așa că intervalul de timp este acum până în 2021.
      Din ce inteleg eu, nu au nicio legatura cu 5g (negasind niciun in articolele de stiinta despre 5g sau acesti sateliti)
      deci vor avea functiunea de un internet independent pentru cei alesi cand va cadea internetul clasic.
      Mai mult de atata, cred ca un alt rol important al acestor sateliti vor fi minunile false din ceruri ce il vor precede pe antihrist (aterizarea OZN urilor, holograme cu false minuni etc)

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.