SACCSIV – blog ortodox

NE ATACA LA COPII. Ceea ce se petrece in Norvegia se va petrece si in Romania. TU CE VEI FACE CAND SISTEMUL ITI VA RAPI COPIII? Si mai ales, ce facem ca Romania sa nu ajunga ca Anglia, SUA, Canada, Norvegia, Suedia si restul tarilor nordice?

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 12, 2016

brainwashing (1)

Foto: http://www.goforwardtogether.com/2014/02/26/the-tavistock-a-nest-of-vipers/

Voi ati inteles care e subiectul propozitiei sau inca dormiti in ghete? Ca adica subiectul nu e Norvegia, care ar fi luat-o asa razna si de capul ei iar in rest planeta e minunata. Ci ca subiectul e rapirea copiilor de catre sistem, pentru ca asa e pe agenda lor: copiii nostri sunt ai lor.

E MAI RAU DECAT CREDETI. Unde ajung copiii rapiti de sistem? NORVEGIA e doar un VARF DE ICEBERG … EDIFICATOR: Senatoarea Nancy Smith Schaefer A FOST SINUCISA dupa ce si-a publicat raportul „The Corrupt Business of Child Protective Services”

Evident, nu ma refer la cititorii vechi ai blogului, ci la zecile de mii ajunsi aici prin google sau facebook relativ de curand.

Daca ati inteles, sa trecem mai departe.

Ma suna in seara asta un frate drag si mai mult decat revoltat imi zice ca daca cineva i-ar lua copiii ar face si ar drege. Si il inteleg.

Chiar. Voi ce ati face? Eu merg pe varianta acestor bivoli:

Fratilor, suntem multi. Suntem si degeaba? Ne ataca la copii. Pricepeti? E ultima frontiera, dincolo de care daca cedam ne-am pierdut statutul de oameni. De fapt devenim ceva sub animal.

Nu vedeti ca au inceput sa puna pe tapet cu din ce in ce mai multa usurinta amenintarea cu luarea copiilor?

GERMANIA: Te opui venirii refugiatilor? ITI LUAM COPII si SLUJBELE. Si un dialog ANGELA MERKEL – MARK ZUCKERBERG, patronul Facebook

Romania: NU-TI VACCINEZI COPIULUL = PUSCARIE. Mai mult, ITI VOR LUA COPILUL. Rugaminte: NU STATI caci NE VOR CALCA PE GAT. Definitiv …

Si noi ce facem?

Ne e frica sa facem ceva?

Video – MUGUR VASILIU raspunde la o intrebare fundamentala: “TIE NU TI-E FRICA?”. Voi cum raspundeti?

Mai postez o data o vorba mare spusa de pastorul luteran Martin Niemöller:

La început naziştii au venit să-i ridice pe comunişti

Și eu nu am strigat în apărarea lor pentru că nu sunt comunist,

Apoi au venit după evrei,

Și eu nu am strigat pentru ca nu sunt evreu.

Au venit apoi pentru sindicalişti şi catolici

Și nici atunci nu am strigat pentru că nu sunt nici sindicalist și nici catolic.

Când au venit după mine,

Nu mai era nimeni în jurul meu să se ridice în apărarea mea.

Eretic, dar a zis-o bine pe asta.

In traducere, pe tema:

Mai intai au rapit copiii celor din Norvegia

Si eu nu am strigat pentru ca nu traiesc in Norvegia

Apoi au rapit copiii celor de aiurea

Si eu nu am strigat pentru ca traiesc in Romania

Apoi au rapit copii si in Romania

Si nici atunci nu am strigat pentru ca erau de pe alta strada

Cand i-au luat pe ai mei …

Ce asteptam?

Trebuie sa cream un curent de opinie major. Si fiecare poate actiona eficient in patratica sa: pe blog, pe facebook, intre rude, colegi de serviciu, vecini. Oamenii trebuie sa constientizeze pericolul in care ne aflam cu totii. Si sa fie gata sa actioneze determinant. Ceea ce a inceput in tarile nordice nu trebuie sa se dezvolte si aici.

Marionetele ce joaca rolul de guvernanti ai coloniei Romania vor implementa degraba aceleasi practici norvegiene si pe plaiurile mioritice si vor fi precum leii din clipul de mai sus. Noi insa va trebui sa fim ca bivolii. Uniti si puternici. Vin sa ia un copil de pe ulita, tot satul trebuie sa sara. Vin sa ia un copil la oras, toata strada trebuie sa faca zid.

Totul pana la copii, dragi romani. E ultima frontiera.

 

101 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dana georgescu said, on iunie 9, 2016 at 1:48 am

    Sfântul Andrei cel nebun dupa Hristos spunea ca spre sfarsitul veacului ,sodomitii vor conduce lumea, iar in Europa isi vor instala puterea printr-o împărăteasa. Dupa ce vor deveni stăpâni ,vor da edicte prin care ne vor obligă să facem copii pentru ei me vor obligatia sa traima fel de imoral al ca ei , si cine se opune va fi ucis prin tăierea capului. Sigur ca orice prorocire e un semnal de alarma si poate fi evitată prin rugăciune si atitudine crestină in timp util. Ca acei bivoli care isi salvează puiul din ghiarele felinelor. Are dreptate cel care a postat filmuletul, ca trebuit sa fim uniti. Dumnezeu sa ne ocrotească!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.