SACCSIV – blog ortodox

Fotografia zilei: Un bebelus facand ceea ce prea des uitam noi sa facem

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 5, 2014

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] via Fotografia zilei: Un bebelus facand ceea ce prea des uitam noi sa facem | Saccsiv's Weblog. […]

    Apreciază

  2. cosminmatiu said, on noiembrie 5, 2014 at 11:17 pm

    RUGĂCIUNE CÂND SUNTEM CĂZUȚI ÎN DEZNĂDEJDE:

    Așadar fraților, învată Sfântul Antioh, când ne atacă deznădejdea, să nu cedăm, ci, întăriți și înconjurați de lumina credinței, să-i spunem cu mult curaj duhului viclean:
    ” Ce legătură există între noi, înstrăinatule de Dumnezeu, căzutu-le din cer, robule viclean? Nu ne poți face nimic. Peste noi, ca de altfel peste toate făpturile, are putere doar Hristos, Fiul lui Dumnezeu. Înaintea Lui am păcătuit, înaintea Lui vom fi judecati. Tu mizerabilule, fugi departe de noi ! Luând putere de la Sfânta Cruce a Lui îți vom zdrobi capul cu chip de șarpe.”

    Să de rugăm cu evlavie:
    ”Stăpâne, Doamne al cerurilor și al pământului, Împărate veșnice, binevoiește să mi se deschidă și mie ușile pocăinței, încât cu durere în inimă să mă rog Ție, singurului Dumnezeu adevărat, Părintele Domnului nostru Iisus Hristos, lumina lumii. Primește, Preamilostive, rugăciunea mea. N-o depărta de la mine. Iartă nenumăratele mele păcate. Auzi rugăciunea mea și iartă-mi orice rău pe care l-am săvârșit. Îți cer odihnă și nu o aflu, căci conștiința mă mustră. Tânjesc după pace, dar pace nu am din pricina mulțimii fărădelegilor mele.
    Auzi, Doamne, inima mea care Te cheamă. Nu privi la faptele mele cele rele. Ia aminte la boala sufletului meu și grăbește a mă vindeca de apăsătoarele mele răni. Dă-mi vreme pentru a mă pocăi, cu mila iubirii Tale de oameni. Izbăvește-mă de patimi. Nu mă judeca după dreptatea Ta. Nu-mi răsplăti mie după faptele mele, ca să nu pier întru totul.
    Auzi-mă, Doamne, căci am căzut în deznădejde. Pierzând nădejdea și tot gândul îndreptării mele, scap la îndurările Tale. Miluiește-mă pe mine, cel căzut și osîndit pentru păcatele mele. Fie-Ți milă de mine, Stăpâne, căci plin sunt de mulțimea fărădelegilor și legat sunt ca și cu niște lanțuri de acestea. Numai Tu mă poți elibera și tămădui.
    Pentru aceasta, în toate înfricoșătoarele mele boli, doar pe Tine Te chem, doctorul celor neputincioși, călăuzitorul celor rătăciți, lumina celor aflați în întuneric, izbăvirea celor robiți. Te chem pe Tine, care ești pururea îndelung- răbdător și care-Ți înfrânezi mânia și le dai păcătoșilor vreme de pocăință.
    Luminează-mă, Stăpâne, cu lumina feței Tale, pe mine, păcătosul, pentru că ești grabnic la milostenie și șovăitor la pedepsire. Tu, cel preamilostiv, întinde-Ți mâna și ridică-mă din groapa fărădelegilor mele. Tu nu voiești pierirea păcătosului, nici nu întorci fața Ta de la cel ce cu lacrimi vine la Tine.
    Auzi, Doamne, glasul robului Tău care Te cheamă și arată-mi lumina Ta, mie, celui lipsit de lumină. Dăruiește-mi harul Tău, căci nu am altă nadejde afară de Tine și nădăjduiesc pururea numai în ajutorul și puterea Ta. Schimbă, Doamne, plângerea mea întru bucurie, rupe sacul meu și încinge-mă cu veselie. Binevoiește să mă opresc de la faptele mele din seară și să aflu odihna din zori, precum aleșii Tăi, Doamne, cărora le-am pricinuit durere, tristețe și suspin. Fă să mi se deschidă ușile împărăției Tale, ca să intru în rândurile celor mângâiați de lumina feței Tale și să moștenesc viața veșnică.” (Sf. Serafim de Sarov – Un Serafim printre oameni, pag. 352)

    Apreciat de 1 persoană

  3. radu iacoboaie said, on noiembrie 5, 2014 at 11:48 pm

    ESTE ÎNTR-ADEVĂR IMPRESIONANT…

    Apreciază

  4. aniush said, on noiembrie 6, 2014 at 4:15 am

    Caile Domnului sunt drepte si pline de frumusete.

    Apreciază

  5. mada said, on noiembrie 6, 2014 at 6:53 am

    Copilasul are sufletul curat la nastere.Copilasul se inchina Celui care I-a dat viata.Este minunata imaginea.Te impresioneaza.

    Apreciază

  6. Partizanu said, on noiembrie 6, 2014 at 8:19 am

    Evanghelia dupa MARCU Cap. 10.14. „… Lăsaţi copiii să vină la Mine şi nu-i opriţi, căci a unora ca aceştia este împărăţia lui Dumnezeu”. „El” e in bratele lui HRISTOS. Pacat ca unii nu-i vad bratele. DOAMNE AJUTA.

    Apreciază

  7. Mihail V said, on noiembrie 6, 2014 at 12:30 pm

    Sa fim si noi precum acest copil caci Domnul nostru Iisus asteapta de la fiecare din noi sa-i dam sarutare; dar nu sarutul fatarnic al lui Iuda ci sarutul femeii pacatoase din Evanghelia dupa Luca – capitolul 7:36-50

    36. Unul din farisei L-a rugat pe Iisus sa manance cu el. Si intrand in casa fariseului, a sezut la masa.

    37. Si iata era in cetate o femeie pacatoasa si, afland ca sade la masa, in casa fariseului, a adus un alabastru cu mir.

    38. Si, stand la spate, langa picioarele Lui, plangand, a inceput sa ude cu lacrimi picioarele Lui, si cu parul capului ei le stergea. Si saruta picioarele Lui si le ungea cu mir.

    39. Si vazand, fariseul, care-L chemase, a zis in sine: Acesta, de-ar fi prooroc, ar sti cine e si ce fel e femeia care se atinge de El, ca este pacatoasa.

    40. Si raspunzand, Iisus a zis catre el: Simone, am sa-ti spun ceva. Invatatorule, spune, zise el.

    41. Un camatar avea doi datornici. Unul era dator cu cinci sute de dinari, iar celalalt cu cincizeci.

    42. Dar, neavand ei cu ce sa plateasca, i-a iertat pe amandoi. Deci, care dintre ei il va iubi mai mult?

    43. Simon, raspunzand, a zis: Socotesc ca acela caruia i-a iertat mai mult. Iar El i-a zis: Drept ai judecat.

    44. Si intorcandu-se catre femeie, a zis lui Simon: Vezi pe femeia aceasta? Am intrat in casa ta si apa pe picioare nu Mi-ai dat; ea insa, cu lacrimi, Mi-a udat picioarele si le-a sters cu parul ei.

    45. Sarutare nu Mi-ai dat; ea insa de cand am intrat, n-a incetat sa-Mi sarute picioarele.

    46. Cu untdelemn capul Meu nu l-ai uns; ea insa cu mir Mi-a uns picioarele.

    47. De aceea iti zic: Iertate sunt pacatele ei cele multe, caci mult a iubit. Iar cui se iarta putin, putin iubeste.

    48. Si a zis ei: Iertate iti sunt pacatele.

    49. Si au inceput cei ce sedeau impreuna la masa sa zica in sine: Cine este Acesta care iarta si pacatele?

    50. Iar catre femeie a zis: Credinta ta te-a mantuit; mergi in pace.

    Apreciază

  8. scortisoara said, on noiembrie 6, 2014 at 6:16 pm

    > Conform,
    > AvocatNet.ro, cardurile de sanatate vor deveni obligatorii
    > numai daca si dupa ceB
    > se va finaliza distribuirea lor.Refuzurile si returnarea
    > neactivata a cardurilor opresc distribuirea si
    > anuleaza
    > obligativitatea.Numerosi cetateni au refuzat si le
    > returneaza! Prin urmare,
    > dacă nu se finalizează distribuirea, nu pot deveni
    > obligatorii. Sau, altfel
    > spus, refuzul lor de către cetăţeni este echivalent cu
    > imposibilitatea
    > obligativităţii lor. Cei ce îl primesc, și îl
    > păstrează chiar fără a-l activa ,de fapt
    > consimt şi ajută la impunerea lor în mod obligatoriu
    > pentru toţi.
    >

    > http://asociatialibertatearomanilor.ro/cardurile-de-sanatate-vor-deveni-obligatorii-doar-dupa-ce-se-finalizeaza-distribuirea-acestora/#more-953

    Apreciază

  9. scortisoara said, on noiembrie 6, 2014 at 6:40 pm

    MACELARIREA POPORULUI ROMAN !!! Pentru asta ne dau cardurile ….

    http://manastirea.petru-voda.ro/2014/11/06/macelarirea-poporului-roman/

    Apreciază

    • Mirela said, on noiembrie 14, 2014 at 1:53 am

      Foarte util! Poate că, citind aceste informaţii, cei care au luat cardurile din laşitate vor renunţa la ele.

      Apreciază

  10. abc Marin said, on noiembrie 6, 2014 at 10:13 pm

    Sfânta Evanghelie după Luca
    Cap. 10

    21. În acesta ceas, El S-a bucurat în Duhul Sfânt şi a zis: Te slăvesc pe Tine, Părinte, Doamne al cerului şi al pământului, că ai ascuns acestea de cei înţelepţi şi de cei pricepuţi şi le-ai descoperit pruncilor. Aşa, Părinte, căci aşa a fost înaintea Ta, bunăvoinţa Ta.

    Cartea a treia a macabeilor
    Cap. 6

    14. Ţie se roagă toată mulţimea pruncilor şi părinţii acestora cu lacrimi.

    Psalmi
    Cap. 8

    2. Din gura pruncilor şi a celor ce sug ai săvârşit laudă, pentru vrăjmaşii Tăi, ca să amuţeşti pe vrăjmaş şi pe răzbunător.

    Apreciază

  11. scortisoara said, on noiembrie 7, 2014 at 9:02 am

    Reversul medaliei . Reactiile unor copii cand li se spune ca dulciurile lor de H********een au fost mancate … Astia nu mai sunt copii cu suflete curate …. ( rima involuntara)

    Apreciază

  12. valentin said, on noiembrie 8, 2014 at 2:49 pm

    Pana ce nu vom fi asa ~curati cu inima, nu vom dobandi imparatia cerurilor

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.