SACCSIV – blog ortodox

Directorul Mozilla si-a dat demisia din cauza casatoriilor gay

Posted in casatorii intre homosexuali by saccsiv on aprilie 4, 2014

   Iata ce aflam din articolul Directorul Mozilla şi-a dat demisia din cauza căsătoriilor gay:

Directorul executiv al Mozilla Corp., Brendan Eich, şi-a dat demisia în urma unui scandal legat de faptul că nu este de acord cu căsătoriile între persoanele de acelaşi sex, se menţionează în comunicatul de presă al companiei.

El a fost nevoit să părăsească şi Consiliul de Directori Mozilla Foundation, o organizaţie noncomercială, deţinută de Mozilla Corp.

Eich, în vârstă de 52 de ani, este unul dintre fondatorii companiei şi dezvoltatorul programului JavaScript. În anul 2008 el a donat o mie de dolari în sprijinul amendamentului la legislaţia californiană care definea căsătoria ca o uniune între un bărbat şi o femeie. Acest fapt a fost perceput de comunitatea LGBT drept un obstacol în calea legalizării căsătoriilor între persoanele de acelaşi sex.

 

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Iani said, on aprilie 4, 2014 at 6:05 pm

    Iata cum se despart apele, cum cei normali sunt prigoniti, iar raul antihristic triumfa (pentru moment)…. De astea vom mai tot vedea de acum inainte…..
    Vom ajunge la un moment dat ca crestinii sa nu mai poata trai cu ceilalti, sa nu mai poata ocupa nicio functie, sa fie niste paria, sa fie vanati, batjocoriti si prigoniti peste tot….. De asta, mai ales cu statul-Mamona nu trebuie sa avem de-a face.

    Apreciază

  2. ioan said, on aprilie 4, 2014 at 7:55 pm

    off topic. pe tvr2 a fost un documentar despre braconierii din Kenya. unul din ei a vanat o antilopa. a spus ca nu-i va manca urechile pt. ca au cip si daca le mananca inghite si cipul si va fi depistat de autoritati si inchis. dupa cum s-a exprimat dadea de inteles ca altii au patit-o. ps. par. Justin spunea ca bancuri intregi de pesti au fost cipuiti pt. a fi urmariti. intrebare-oare numai pt. a fi urmariti pestii sau si cei care ii vor manca? dar carnea si fructele de la market ??????

    Apreciază

    • John of România said, on aprilie 4, 2014 at 11:12 pm

      Antilopele sunt pe cale de disparitie…. Bine evident ca elitele folosesc asta ca un argument perfect pentru naivi.

      Apreciază

  3. Iacoboaie Radu said, on aprilie 4, 2014 at 9:12 pm

    Cred că a existat în acest caz un interes direct în a-l înlocui cu cineva obedient propagandei homosexuale. Iar cum comunitatea aceasta LGBT este creată și sprijinită masiv de către masonerie, tragem concluzia că de fapt este implicată în acest scandal chiar arhitecții NOM.
    Doamne ajută!

    Apreciază

  4. aniush said, on aprilie 5, 2014 at 9:11 am

    Cum vine un director mai normal, cum e dat la o parte.

    Apreciază

  5. aniush said, on aprilie 5, 2014 at 9:15 am

    Ce capcane…mai bine verificam cu atentie tot ce mancam.

    Apreciază

  6. mishil said, on aprilie 5, 2014 at 12:35 pm

    au venit vremurile in care stanga nu trebuie sa stie ce face dreapta. daca dona acei bani fara ca stanga lui sa stie ce face dreapta lui atunci poate ca nu era fortat sa-si dea demisia. si noi si ei si eu va trebui sa fiu atenta ca nimeni sa nnu stie ce face dreapta mea. doamne ajuta-mi sa pot ascunde stangii mele ce face dreapta mea. si ajuta-mi ca numai dreapta mea sa fie lucratoare.

    Apreciază

    • mishil said, on aprilie 5, 2014 at 12:42 pm

      satana spune: daca nu esti cu mine esti impotriva mea si l-a fortat sa demisioneze. de aceea nu trebuie sa stie stanga ce face dreapta.

      Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 5, 2014 at 12:45 pm

      mishil

      Asta e cu milostenia.

      In articol e vorba de altceva:

      În anul 2008 el a donat o mie de dolari în sprijinul amendamentului …

      Apreciază

      • mishil said, on aprilie 5, 2014 at 2:41 pm

        ca sa donezi in sprijinul unui amendament care face fericit oamenii trebuie sa ai mila si cand ai mila iubesti.
        ce-l intereseaza pe directorul mozila de oameni? putin ii pasa lui de cum se casatoresc oamenii. nu-l afecteza. nu-l atinge cu nimic. el iubeste oamenii si are mila de ei de aceea a donat. numai ca iubirea pentru oameni se plateste foarte scump. eu cat pe ce era sa-mi pierd viata.
        am avut alti dumnezei in afara de dumnezeu. sincer nu merita sa iubesti pe nimeni. ii pacat. sa se casatoreasca care cum vrea. oamenii au un amendament: biblia. ce amendamente le mai trebuie? daca sunt necredinciosi sa piara naibii si sa se duca in pustie. da, intradevar directorul mozila a gresit. cum am gresit si eu in acest sens in repetate randuri.

        Apreciază

  7. Alexandru(Fulger) said, on aprilie 6, 2014 at 12:21 am

    Cam asta este ,,libera exprimare” acum , nu esti pro-homosexuali chiar daca este doar parerea ta esti numit homofob , stim ce se doreste.

    Apreciază

  8. aniush said, on aprilie 6, 2014 at 11:02 am

    mishil,
    Nu avea cum sa nu se afle. Traim intr-o lume in care totul se stie. Chiar daca nu spui te poate vedea cineva si poate spune ce faci. Mie mi s-a intamplat si oricat te-ai feri tot te sapa cineva. Nu prea mai vezi persoane de incredere nici macar la nivel de slujbas de rand, dar la nivel de director, unde interesele sunt mult mai mari.
    Eu iti spun ca vad oamenii din ziua de azi, printre ei ma invart si vad ce se petrece. Parerea mea asta este neplacut si poate deveni periculos in anumite situatii.

    Apreciază

  9. ORTODOX said, on aprilie 6, 2014 at 12:53 pm

    Apreciază

  10. ioan said, on iulie 9, 2014 at 12:07 pm

    sunt total TOTAL impotriva casatoriei dintre 2 homosexuali sau lesbiene asa cum sunt total TOTAL impotriva a ceea ce inseamna acest cuvant care este urat doar pronuntandu-i numele!cred de asemenea ca viata privata(incluzand si cea sexuala)a fiecarei persoane umane e un drept natural al fiecaruia dintre noi,acest lucru insa nu da nimanui un drept mai special in fata societatii din care face parte,asadar toata aceasta depravare incredibila si monstruoasa care are loc in lume legat de lgbt(ppffftttttt imi vine rau!)este o lucrare antihristica si satanistica 100%,iata cum eu un om normal heterosexual 100% si care crede in unirea sufleteasca si trupeasca dintre UN BARBAT SI O FEMEIE si care crede in acest MATRIMONIU sfintit fiind chiar de insusi Dumnezeu,ajung un pericol pt societate riscand sa fiu dat afara din serviciu marginalizat ostracizat si sunt sigur ca mult timp nu mai este chiar sa fiu aruncat in inchisoare! Laudat fie Numele Domnului Nostru Isus Hristos,in care avem si gasim iertare si mangaiere si viata eterna!!Amin

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.