NICOLAE MANOLESCU nu crede in existenta dracilor, aseamana Sfintii Parinti cu vracii si considera Sfintele Moaste a fi o afacere …
Foto: Nicolae Manolescu a primit titlul de Doctor Honoris Causa al UBB Cluj
Iata articolul sau Locomotiva şi balaurul:
Existenţa strigoilor sau a diavolilor care i-ar poseda pe unii dintre noi ţine de o superstiţie pe care educaţia n-a izbutit s-o demaşte.
Un indian de la începutul secolului XX a comparat cu un balaur o locomotivă cu aburi pe care a văzut-o pentru prima dată în viaţă.
Tudor Vianu face, într-unul din ultimele sale studii de stilistică, o remarcă aparent banală, dar care bate mult dincolo de domeniul ca atare: când un indian de la începutul secolului XX a văzut prima oară o locomotivă cu aburi, construită de britanici, el a fost convins că a întâlnit un balaur; când un poet compară o locomotivă cu un balaur, el creează o metaforă.
Sunt aici nu numai două planuri de limbaj, unul propriu şi altul figurat, ci şi două planuri ale realităţii, în funcţie de cum aceasta e percepută, ca atare sau ca imaginară.
Numai când eşti conştient că, asemănătoare cu un balaur, pentru că scoate fum pe nări, locomotiva nu e totuşi altceva decât o locomotivă, e vorba de o figură de stil numită metaforă. Indianul care le confundă consideră că locomotiva e realmente balaurul din poveste. El aparţine, cum spune Eminescu, unei lumi care „vorbea în basme“, nu însă, aici poetul greşeşte, şi uneia care „gândea în poezii“.
Copiii-strigoi din Africa
Am citit zilele trecute un reportaj despre un fenomen îngrozitor pe care autorităţile din două state africane vecine nu reuşesc să-l controleze. E vorba de exploatarea de către unii pretinşi preoţi catolici, care se revendică din foştii misionari, a superstiţiei populare că un copil nedorit, infirm sau suferind, pur şi simplu, de o boală a copilăriei, urmare a nevaccinării sau a lipsei de igienă, e de fapt un strigoi primejdios şi trebuie alungat departe de casă. Unii din aceşti copii ai străzii sunt culeşi de preoţii cu pricina, care susţin că scot strigoii din ei.
Există chiar instituţii ale statelor respective care se ocupă cu aceşti orfani bătuţi de soartă şi care îi plătesc pe preoţi pentru opera lor salutară! Reprezentantul unei asemenea instituţii a recunoscut în faţa reporterului că n-a remarcat nimic în neregulă la copii, dar că ei se comportă probabil diferit în familiile care i-au alungat! Semnele de exclamaţie nu sunt întâmplătoare. Cu alte cuvinte, nu e exclus ca ei să fie de-adevăratelea posedaţi de strigoi! Aşa că exorcismul e absolut necesar. Are mai puţină importanţă în ce constă procedura cu pricina. Nu e cazul să insist asupra stupidităţii ei crude şi uneori criminale.
Lectura m-a dus cu gândul la afacerea de la Tanacu, soldată, se ştie, cu moartea atroce a fetei exorcizate de un pretins preot ortodox, care n-a păţit nimic. Am auzit că s-ar fi aciuat pe lângă altă mănăstire moldovenească, la reconstrucţia căruia pune umărul cu bunăvoinţă şi credinţă în Dumnezeu. Există o legătură între cele două istorii şi o legătură a lor cu observaţia despre metaforă a lui Tudor Vianu.
Vânzarea de minuni
Sunt superstiţii pe care educaţia nu a reuşit să le înlăture din mintea multor oameni simpli, de ieri, ca şi de azi, din Europa, din Africa sau de pe alte continente. Bietele mame care îşi alungă copiii chiar cred în puterea lor malefică. În capul lor, strigoiul e real, cum e balaur locomotiva în capul indianului. Credincioasele care stau zile la rând la coadă ca să atingă cu mâna sau cu buzele moaştele cutărui sfânt făcător de minuni au deplina certitudine că se vor vindeca de boală. Ce e mai greu de înţeles este garantarea miracolului de către biserică. În felul acesta, Sfinţii părinţi joacă ei înşişi în piesă, luând apucăturile unor vraci. Este cât se poate de limpede caracterul comercial al vânzării de minuni. Când te gândeşti că pe averi astfel dobândite biserica nici măcar nu plăteşte impozit, încurajată de câte un parlamentar speriat de un creştinesc blestem, darămite să mai dea socoteală de cheltuirea banilor, la ce bun să te mai miri că şcoala, statul, noi înşine, cetăţeni nu numai cu credinţă, dar şi cu frică de Dumnezeu, suntem cu desăvârşire lipsiţi de puterea de a interveni. Cu gândul la fata de la Tanacu, la copiii din cele două state congoleze, la amărâtele care îşi pun ultima speranţă în moaşte făcătoare de minuni sau în vracii tribului, mă întreb: ce-i de făcut? Să fie mai tari superstiţiile decât judecata şi bunul-simţ? Să nu existe niciun mijloc de a nu mai crede că locomotiva nu e balaur?
Comentariu saccsiv:
Asadar, nu crede in existenta diavolilor. Apoi pleaca el de la o nauceala din Africa pentru a ajunge … la Tanacu. Nu-si pune o clipa problema daca a fost sau nu vinovat:
Dar isi exprima regretul ca acel „pretins preot ortodox n-a păţit nimic.” Si cam ce trebuia sa mai pateasca? N-a fost suficienta temnita? N-a fost suficient linsajul mediatic? Sa stea si Manolescu, nu cinci ani, nu un an, ci doar o luna inchis si apoi sa-si dea cu presupusul despre acel „n-a patit nimic”.
Revenind la textul sau, ajuns la Tanacu, mai face o tumba de critic literar si iata-l acolo unde si dorea: sa atace ortodoxia. Ca vorba aia, daca nu exista draci, de ce ar exista minuni cu Sfintele Moaste ale Sfintilor Parinti …
Sa nu ne miram insa de acest articol al sau. Stapanii se grabesc sa-si puna marionetele la lucru.
ANDREI MARGA vrea MODIFICAREA LITURGHIEI deoarece e ANTISEMITA
Negarea raului e o dovada de orbire duhovniceasca, dupa cum darul discernamantului duhovnicesc este acea putere de a distinge gandurile care vin de la Dumnezeu de cele care vin de la diavol. Fara o cultura a Duhului si fara o traire duhovniceasca, n-ai cum sa fii convins de toate astea.
Omul e ateu. Bun. Dar atunci de ce abordeaza astfel de subiecte? Sa-si vada de ateismul lui si sa-i lase pe crestini in pace. E ca si cum un cizmar s-ar oferi sa-i dea lui lectii de critica literara. S-ar simtimla fel. Pana si dracii recunsoc existenta lui Hristos si a sfinteniei! Cine nu crede in existenta lor in lumea aceasta, se va convinge dincolo de existenta lor. Vai de astfel de oameni. Sunt de plans, saracii. Dumnezeu sa-i intoarca la pocainta si la rugaciune cum stie!
ApreciazăApreciază
Pai astai problema „marilor” oameni de cultura din Romania, nihilismul. Angrenati, aproape fara exceptie, la un sistem antihristic, se intrec care mai de care sa demonstreze innapoierea poporului Roman, care nu poate sa se rupa de un trecut arhaic medieval.
Marea diferenta dintre poporul roman si indianul acela este ca acest popor este drept credincios, ce nu incurca lumea spirituala a ingerilor cu lumea materiala a locomotivei.
Asa sa fi gindit oare Nae Ionescu, Mircea Vulcanescu, sau omul de stiinta Nicolae Paulescu inventatorul insulinei, ca dracii nu exista iar sfintele moaste nu sint decit o afacere?
Recent, scandalul de antisemitism de la TVR 3, in care o colinda era catalogata ca drept antisemita, ne arata de fapt cine conduce Romania. In curind o sa ni se interzica si Pastele, o sarbatoare „profund antisemita” in care niste oameni onesti si curati sint invinovatiti ca ar fi ucis pe Hristos, gest incalificabil intr-o uniune europeana emancipata si toeranta. Dar toleranta este acceptata doar pina cind te declari crestin ortodox, de aici lucrurile prind o mare nuanta si pina la puscarie nu mai e decit un pas, a se vedea Becali.
Doamne ajuta!!
ApreciazăApreciază
Face totul pe pielea sa si cu pretul sufletului sau. Trebuie sa ne fie mila de el si sa ne rugam pentru luminarea sa
ApreciazăApreciază
nicolae manolescu nu crede in draci pentru ca el insusi este un drac,de fapt cea mai mare inselare a diavolului sa ne faca sa credem ca de fapt el nici nu exista.Vad ca „floarea” intelectualitatii e pusa cu artileria grea pe Ortodoxie atit de rau sint suparati pe valorile ei autentice stapinii oculti ai acestor marionete. Comparatiile de gen balaur-locomotiva sint de-a dreptul pentru prosti,inseamna ca sintem in bloc considerati idioti.Citat din „ilustrul” critic literar:
„Existenţa strigoilor sau a diavolilor care i-ar poseda pe unii dintre noi ţine de o superstiţie pe care educaţia n-a izbutit s-o demaşte.”
Inca traim in perioada demascarilor !? Pai chestiile astea se intimplau in anii ’50 ai propagandei proletcultiste, inseamna ca dumnealui este un critic literar bolsevic daca foloseste un asemenea limbaj.
Slavit sa fie Domnul!
ApreciazăApreciază
Cum ar arata papusa Barbie daca ar corespunde realitatii:
http://vremurivechisinoi.blogspot.ro/2013/12/cum-ar-arata-papusa-barbie-daca-ar.html
ApreciazăApreciază
toata „cultura” si „stiinta” lui Manolescu este egala cu ZERO in fata parintelui Corogeanu de la Tanacu! e simplu de dedus din ce cauza, nu?
ApreciazăApreciază
Manolescu nu are habar de cultura si traditia romaneasca. El are impresia ca e un erudit, multi chiar il considera un erudit si mare cronicar literar, dar ii lipsesc notiunile de baza : credinta in Dumnezeu si respectul fata de valorile crestine. Inceputul culturii noastre s-a nascut in mediul monahal prin tiparirea de carte religioasa. Mai tarziu au aparut si scrierile laice. Un critic literar care nu tine seama de primele izvoare din care un popor se adapa, aplicand formule seculariste acolo unde baza a fost ortodoxia, este un critic repetent. Trebuie sa puna mana pe carte si sa reia scrierile cronicarilor. Venind mai aproape de vremurile noastre, daca l-ar citi cu atentie macar pe Sadoveanu (nu dezvoltam aici apartenenta lui conjuncturala la masonerie) tot ar intelege ceva despre etosul romanesc. El nu este de fapt un cronicar, ci un „scientifique” indopat cu idei ”europene”.
ApreciazăApreciază
Cu multa placere am citit postul dumneavoastra. Cursiv , clar obiectiv.
ApreciazăApreciază
„Stapanii se grabesc sa-si puna marionetele la lucru”… Cata dreptate ai!!! Ca in fiecare an, in special de Paste si la Craciun, atacurile impotriva Ortodoxiei se intetesc, dar ca anul asta parca niciodata n-au fost atat de turbati… campanii peste campanii, pe facebook si pe tot netul, impotriva Bisericii, a preotilor, a credintei… Din anul prezis de Parintele Justin s-a scurs deja jumatate, mi-e teama de ce e mai rau!!! Sincer, in afara de rugaciune, nici nu stiu cum sa reactionez in fata avalansei de laturi de ce revarsa in fata noastra, poate n-ar strica sa iasa si preotii nostri la „atac”, la predicile de la Sfintele Liturghii, sa-i mai intareasca pe oameni, sa le mai explice una-alta… Pasivitatea nu e mereu buna, noi tacem, iar Manolescu, Marga si altii ca ei tocmai de asta profita, de pasivitatea, de tacerea noastra, aproape complice i-as spune. Dumnezeu sa ne pazeasca si sa ne intareasca, Doamne-ajuta!!!
ApreciazăApreciază
Săracul de el… Am citit și eu un articol al lui de pe siteul Adevărul în care, plecând de la disputa dintre păgânul Erdogan și protestatarii turci, spunea că ar trebui să mai construim și teatre, opere și școli, nu numai biserici… Vă dați seama de la cine vin asemenea idei! Din păcate, pe lângă cei care pe măsură ce îmbătrânesc se înțelepțesc și se apropie de Dumnezeu, mai sunt și din aceia pe care tocmai la bătrânețe îi deviază diavolul în drumul său. Trebuie să ne rugăm pentru el, pentru că, prins în lanțurile patimilor și în cel al raționalismului, nu mai are multă vreme ca să se trezească. Să-l ajute Dumnezeu să se ridice din această nebunie, din acest întuneric al minții în care e prins!
ApreciazăApreciază
Eu nu am sa inteleg niciodata cum este p[osibil ca oameni inteligenti si cu enorme lecturi, cu un spirit rafinat, cei mai mari intelectuali, se pot insela atat de grozav si pot cadea atat de jos ratandu-si mantuirea, plasandu-se contra lui Dumnezeu, alegand, pe scurt iadul. Cand logic ar fi exact invers, cultura, inteligenta, lecturile, sa te duca spre Dumnezeu.
ApreciazăApreciază
Inteligenta mare – mandrie mare – smerenie zero (si prostii multe).
Si daca avem drept criteriu „prost e cine face prostii” (replica lui Forest Gump), dintr-o data oamenii astia nu mai se arata a fi inteligenti, ci foarte prosti. Inteligenta lumeasca e un criteriu fals de apreciere. Adevaratul criteriu e inteligenta duhovniceasca. Pentru mantuire e nevoie de inteligenta duhovniceasca, nu lumeasca.
ApreciazăApreciază
mandria>trufia e de vina..
ApreciazăApreciază
In fond, daca arta, literatura, filosofia – nu duc spre Dumnezeu, atunci la ce folosesc ? la nimic. Cred ca cine are ochi sa vada intuieste divinul dintr-un text, dintr-o creatie plastica, dintr-un peisaj, din toata alcatuirea acestei lumi, spirit si materie. ca sa te ocupi o viata intreaga cu literatura, si sa ajungi in acest punct, de opacitate totala si rea, de intuneric atat de urat… e ingrozitor de trist. E victoria lui satan asupra sufletului sau.
ApreciazăApreciază
Imi aduc aminte cum A Marino desfiinta in trei fraze Jurnalul fericirii (si tot asa, eram uluit cum poate fi un om destept, atat de prost ca sa nu inteleaga nimic si sa nu vada nimic…). Acum, de unde este in prezent Marino, si-a reconsiderat desigur parerea, dar prea tarziu. Si Manolescu va crede in existenta dracilor dar va fi prea tarziu.
ApreciazăApreciază
Doamne ajuta!
Iertare, frate, trebuie sa te contrazic. Adrian Marino nu a desfiintat nimic din operele sau marile caractere ale celor care au stat cu demnitate in fata tavalugului bolsevic, oricat a aruncat cu mizerii asupra lor. De altfel un gunoi uman nu are capacitatea morala de a emite judecati in legatura cu cei drepti si nici in legatura cu operele acestora. Singurul lucru pe care l-a desfiintat Marino a fost desfiintarea de sine. La fel cum ereticii nu au reusit si nici nu vor reusi vreodata sa distruga Biserica, oricat ar arunca tot felul de muradarii in aceasta, tot asa nici Marino nu a facut decat se auto-discrediteze. In fata Domnului, este doar un dihor cum spunea despre acest fel de indivizi badia Tutea.
In rest, total de acord cu tine. A aflat prea tarziu cum sta treaba cu „misticii”.
ApreciazăApreciază
Oroles: „Desfiinta” in sensul ca il contesta, nu ca a si reusit sa il desfiinteze, nu avea cum.
ApreciazăApreciază
Hotararea Tribunalului din Vaslui: Motivare hotarare: “Cum gazele de sist nu se regãsesc în Legea Petrolului si nici nu au fost declarate de interes national, Consiliul Local avea competentã sã se pronunte”!
http://www.melidava.ro/reflector/din-romania/gazele-nu-ale-statului,-ci-ale-taranilor.html
ApreciazăApreciază
off topic,
Am stat azi de vorba cu o fata, ce-i drept foarte tanara, care avea o anume conceptie. Ea spunea ca vede ca ea poate trai in moralitate in afara Bibliei si a lui Dumnezeu si ca nu este necesar sa Il cunoasca pe Dumnezeu ca sa fie un om moral si afirma ca Biblia nu are legatura cu moralitatea. Eu am incercat sa-i explic ca nu este asa si i-am argumentat exemplul zic eu cel mai simplu: cele zece porunci Dumnezeiesti.
Ea mi-a emis o parere cum ca se supune legislatiei actuale, care este zicea ea perfect morala si ca nu a patit nimic si crede ca existenta noastra e datorata unui oarecare big bang, cunosc teoria.
Am incercat sa-i explic cum ca in afara lui Dumnezeu nu vad cum am putea trai, am putea avea pace si evolua spiritual, dar mi-am dat seama ca nu vorbim aceeasi limba si ca una sau cealalta trebuia sa puna stop. Simteam ca nu vorbim aceeasi limba.
ApreciazăApreciază
Legislatia actuala pedepseste furtul si omuciderea, lucru care este OK. Dar tot legislatia actuala permite homosexualitatea ceea ce nu mai este OK. Tot legislatia actuala incurajeaza turnatoria ceea ce din nou nu este moral. Deci nu te poti baza pe legislatia actuala pentru a avea un reper de moralitate…dar ce sa-i faci, este capcana in care cad ateii. Si eu credeam asa pe la 16 ani, mai ales ca am fost educat in spirit ateist in timpul comunismului.
ApreciazăApreciază
ApreciazăApreciază
cine mai este si satanistul asta ”nicolae manolescu”, dati-i o poza sa il vedem si noi………pai ce treaba sa aibe el cu ortodoxia, ca de fapt el este evreu, si vrea sa atace ortodoxia, nu cu scopul de a critica, lucrurile negative ci murdarind cu cuvinte toata credinta noastra…………un nenorocit, cu creier de tantar.
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
acesti indivizi de genul nicolae manolescu, andrei marga s.a. bine ar face daca sar duce sa se caute pe creier
ApreciazăApreciază
http://stirileprotv.ro/stiri/social/ne-rugam-la-dumnezeu-sa-i-avem-curand-cazul-romanilor-din-suedia-carora-statul-le-a-luat-copiii.html
ApreciazăApreciază
Preotul Danu Florin: „Sfarsitul poate sa vina marti seara. In al doisprezecelea ceas ne putem salva”
http://www.dcnews.ro/2013/12/interviu-cu-preotul-danu-florin-sfarsitul-poate-sa-vina-marti-seara-al-doisprezecelea-ceas-ne-putem-salva-ce-se-va-intampla-de-revelion/
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
Scuze, dar anuntarile astea foarte exacte ale sfarsitului mi se par niste tampenii.
ApreciazăApreciază
citeste obrenovici cu atentie ce spune Parintele.inainte de a te da cu parerea..ziaristii pun si ei titlu..sa atraga..cititori..
ApreciazăApreciază
Paul Goma spunea ca Manolescu este „un bou”. Exista inregistrarea video pe internet.
ApreciazăApreciază
ApreciazăApreciază
Mila trebuie sa-ti fie de un astfel de om. Dar mai periculos e Plesu. Macar Manolescu zice clar: nu cred, nu exista. Plesu insa se da cunoscator, scrie carti despre Cele Sfinte, interpreteaza el acolo pasaje din Noul Testament, asa dupa capul lui, scrie despre ingeri… Iar la bibliografie, numai protestanti si alti rataciti. Cum o fi sa te dai cu parerea ta in ale crestinismului, in tara care il are pe un parinte Arsenie Papacioc, Justin Parvu, Calciu, Arsenie Boca, Staniloae si cati si mai cati preoti si monahi sfinti sau cu viata sfanta?
ApreciazăApreciază
Mircea.v@ ai dreptate in privinta lui Plesu.comparatia e binevenita 😉
ApreciazăApreciază
da ai dreptate Mircea.V asa este,exista lupi deghizati asa de bine ca ai impresia ca sint de aceeasi parte a baricadei cu tine, se vede din „munca” dumnealui(d-lui Plesu) de cine este platit de fapt si pentru cine lupta.
De fapt dupa rodul muncii lor ii vom cunoaste cum este scris in Sfinta Scriptura.
ApreciazăApreciază
Plesu vorbeste vreo 3 limbi, izvoraste fluvii de cuvinte dar parca nu-mi spune nimic. Absolut nimic.
Neavand Cuvantul, n-are cuvinte cu putere.
ApreciazăApreciază
ApreciazăApreciază
ApreciazăApreciază
mihai444
Asta mai lipsea, propaganda islamica si „explicatii” despre ghiveciul crestino – khazar …
Probabil esti cu totul entuziasmat de aceasta toxica teorie cu khazarii. Spune-mi te rog: unde sunt atunci evreii? Au murit? Asa ceva nu se poate, caci despre ei se spune clar in Sfanta Scriptura si in profetii ca vor exista ca neam pe acest pamant pana la final.
Atunci, unde sunt? In pesteri? S-au ascuns de frica crestino – khazarilor?
ApreciazăApreciază
saccsiv,
ApreciazăApreciază
http://www.buciumul.ro/2013/12/30/biserica-ortodoxa-transformata-in-toaleta-si-groapa-de-gunoi/
ApreciazăApreciază
Din cate am auzit, Manolescu-Apolzan ar fi evreu.
A distrus Alianta Civica.
A scris foarte urat si despre Eminescu: „DESPRE MANUSCRISELE LUI EMINESCU A SPUS CĂ SUNT MACULATOARE CARE NU AU NICI O VALOARE LITERARĂ. Degeaba i-am explicat că acolo e opera lui Eminescu, şi Luceafărul şi Scrisorile şi Memento mori şi aşa mai departe.”
http://expresul.ro/2013/02/20/detractorul-lui-eminescu-nicolae-manolescu-un-critic-minor-din-epoca-noica/
Nu inteleg de ce trebuie bagat in seama.
ApreciazăApreciază
Romeo
Din cand in cand apare cate un comentator, asa ca tine, care intreaba: „Nu inteleg de ce trebuie bagat in seama.”
Si intreaba ei, evident, la temele despre stricatorii „vechiului” ce promoveaza evident si „noul”, de la vedete pop si pana la academicieni. Desigur, niste marionete, dar unele foarte eficiente pe domeniile lor.
ApreciazăApreciază
Cand e vorba despre „grei” ca Marga sau Manolescu si eu cred ca trebuie bagati neaparat in seama. Poate mai putin cand e vorba de tot felul de starlete…
ApreciazăApreciază
Obrenovici
Starletele de care amintesc uneori pe acest blog au si ele un rol cavarsitor prin numarul urias de tineri pe care ii ratacesc.
ApreciazăApreciază
Un site documentat, cu multe postari interesante:
http://searchnewsglobal.wordpress.com/2013/12/20/care-este-adevaratul-pericol-al-eliminarii-totale-a-banilor-de-hartie-din-societate-vom-fi-total-controlati/
http://searchnewsglobal.wordpress.com/2013/12/21/minciunile-capitaliste-americane/
ApreciazăApreciază
http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/dinel-staicu-11-ani-de-inchisoare-in-dosarul-fraudarii-transgaz-321703.html
ApreciazăApreciază
Pe zidurile de catedrală ţărănească de la Drăgănescu, părintele a pictat crezul său, deopotrivă cu taina unui mesaj profetic, pe care nimeni – nici teologi, nici oameni de artă – nu au încercat până acum să-l cerceteze şi să-l înţeleagă.”Voi ati inceput sfarsitul lumii”- Arsenie Boca
http://cartartsis.jurna.ro/2013/12/profetia-pictata-parintelui-arsenie-boca/
ApreciazăApreciază
„Îi salut cu afecţiune pe toţi pelerinii aici prezenţi, în special familiile! Ştiu că sunt prezente aici familii din cadrul comunităţii de români din Roma”, a spus Papa Francisc la rugăciunea „Angelus” de duminică. Majoritatea românilor a venit îmbrăcată în costume populare pentru a-i oferi Suveranului Pontif un spectacol de colinde. La rugăciunea de duminică au fost prezenţi aproximativ 40.000 de pelerini.
Acest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite – Ziarul „ring”, iar pentru publicaţiile online – http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/227231/GEST-NEASTEPTAT-al-Papei-Francisc-pentru-romani-
ApreciazăApreciază
ce poarta atarnat de gat acea blasfemie … nu va da voie LUMINII de a se apropia
ci intunericul slujeste , fiarei slujeste cu viclenie acest profet mincinos inainte mergatorul lui antihrist si vrea a inghiti Poarta din Rasarit Aratata in Semnul CRUCII SFINTE ..dar LUMINA Nu o va inghiti
LUMINA in ADEVAR intunericul va risipi
asemeni va risipi pe cei ce au slujit intunericul ca fii intunericului au iubit a fi
amin.
ApreciazăApreciază
O reclama marca Samsung de luna trecuta ne arata din nou cat de superb va fi viitorul apropiat cand toate vor putea fi conectate la internet,de la ceasca de cafea pana la geamurile masinii,asta bineinteles pentru oamenii „moderni” adica cei care vor avea implantat cipul in corp.Oricum pe cand se va realiza asta si nu cred ca dureaza mai mult de 10-15 ani,bloguri ca saccsiv vor fi disparute de mult.
ApreciazăApreciază
MarcuB,
NO DISPLAY CENTRIC WORLD.
DEATH TO THE WORLD.
ApreciazăApreciază
http://unimedia.info/stiri/video-preziceri-cutremur-mare-si-razboi-in-2014-70248.html
ApreciazăApreciază
MarcuB,
Sa speram ca blogul lui Saccsiv nu va disparea ci va exista undeva, unde nu are acces toata lumea. Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
[…] Preiau articolul: NICOLAE MANOLESCU nu crede in existenta dracilor, aseamana Sfintii Parinti cu vracii si considera Sf… […]
ApreciazăApreciază
Sunt doua extreme.Mediul universtar masonic corupt si Mediul ortodocs ce trage de sute de ani caruta grea a superstitiilor(devenite traditii)dupa ea.Din fericire cata vreme Hristos e prezent inca se poate numi crestin ortodocsa.
ApreciazăApreciază
Nicoara,
Credinta crestina este credinta, superstitiile sunt cu totul altceva. Superstitii sunt acelea cu pisica neagra, ghicitul in cafea…am mai auzit unele ca sa-ti tii de anul nou banii sub haine si alte prostii de genul. Crestinul ortodocs adevarat nu crede in astfel de bazaconii, ci devine indiferent fata de ele.
ApreciazăApreciază
Asa este .Superstitiile nu au ce cauta in viata crestinului.Nadejdea,credinta noastra trebuie pusa in Mântuitorul Iisus.Doamne ajuta.
ApreciazăApreciază
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
[…] NICOLAE MANOLESCU nu crede in existenta dracilor, aseamana Sfintii Parinti cu vracii si considera Sf… […]
ApreciazăApreciază
[…] NICOLAE MANOLESCU nu crede in existenta dracilor, aseamana Sfintii Parinti cu vracii si considera Sf… […]
ApreciazăApreciază