SACCSIV – blog ortodox

Anti cip – STICK AUTO

Posted in CIPURI by saccsiv on iulie 4, 2013

   La rubrica de comentarii a articolului Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost doar circa 1000 de persoane? Cum ii lamurim pe cat mai multi? Cum ne organizam? s-a discutat si despre ideea unui stick auto. Iata un model propus de fratele dante:

Sticker antiCIP 3

  Cititi va rog si:

ANTI CIP – un DVD pentru preoti

   Iata si modelul propus de Cosmin:

Anticip

 

Tagged with: ,

79 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. safimvigilenti said, on iulie 4, 2013 at 12:36 pm

    alt mesaj de sticker: refuzati noile buletine cu cip ! ramaneti liberi !

    Apreciază

  2. safimvigilenti said, on iulie 4, 2013 at 1:17 pm

    cred ca trebuie sa ne rugam sa ne dea prin cap un mesaj pt stickuri si afise astfel incat sa ramana obsedant in capul celui care il vede, sa aibaun efect rascolitor, sa ajunga adanc in structurile mintii celui ce il vede, altfel va fi luat in deradere

    Apreciază

  3. danutza said, on iulie 4, 2013 at 1:36 pm

    stickul trebuie sa fie mic de dimensiuni, iar mesajul sa fie penetrant. modelul propus e cam incarcat. s-ar putea din foto 2, 3 4 sa nu-si dea seama oamenii despre ce e vorba.
    mi s e pare f buna prima poza. e concis textul, iar desenul e elocvent. propun sa ramana doar prima poza. parerea mea ( ca sa citez un „clasic”in viata!

    as vrea sa luati atitudine, scriind la cna si postand comentarii aici: http://www.realitatea.net/bancul-zilei-bacsis_1217622.html
    sunt bancuri deplasate despre Hristos. nu trebuie sa permitem sa ne terfeleasca credinta si sa ne batjocoreasca din nou Mantuitorul!!!!!
    chiar au dreptul sa publice orice tampenie??? cum isi permit asa ceva?? noi nu trebuie sa inchidem ochii la astfel de situatii. nu poti sa te faci ca nu vezi.
    pt cna, aveti aici adrese de mail:http://www.cna.ro/Contact.html

    Apreciază

    • cosminml said, on iulie 4, 2013 at 3:02 pm

      Este incarcat dar cand cineva vede ceva si nu intelege repede si din prima isi forteaza mintea sa inteleaga si atunci se intipareste mesajul in minte.

      Apreciază

      • danutza said, on iulie 4, 2013 at 3:16 pm

        sloganul este: daca nu azi, atunci maine?? nu prea se intelege ce mesaj vrea sa transmita. e prea subtil. trebuie ceva scurt si la obiect ( ceva de genul cipul=sclavie sau nu primiti acte cu cip).
        trebuie un mesaj la nivelul de intelegere al oricarui roman.

        apoi, gandeste-te ca stickul sta pe masina . il poti vedea doar la semanfor. crezi ca isi vor stoarce multi mintea sa priceapa ce e cu pozele alea? romanii sunt comozi.

        Apreciază

      • cosminml said, on iulie 4, 2013 at 3:29 pm

        Nu numai la semafor , daca mergi legal multe masini stau in spatele tau in coloana sau la depasiri. Raman la ideea ca cip= slav nu o sa incante pe nimeni.

        Apreciază

  4. safimvigilenti said, on iulie 4, 2013 at 1:43 pm

    modelul propus de Cosmin nu e rau, pana gasim unul mai bun, haideti sa il printam color si sa il lipim prin scari de bloc, pe copaci, pe masini, la metrou, cutii de scrisori, biserici, statii de autobuz, gari si autogari, fiecare cum primeste dezlegare de la duhovnicul sau

    Apreciază

    • Alina said, on iulie 5, 2013 at 7:40 pm

      Mesaj Sticker:
      Dictatura cipului mai rea ca dictatura bolsevica
      Sau
      CIP=catuse invizibile
      Am si o fotografie socanta prin adevarul mesajului, nu stiu cum pot s-o incarc.

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 5, 2013 at 8:06 pm

        Alina

        Trimite pe e-mail.

        Apreciază

  5. Cosmin said, on iulie 4, 2013 at 2:29 pm

    Mesaj Sticker: Eu Refuz Documentele Electronice ! – e un mesaj cu spectru mai larg, mai cuprinzator.

    Foarte reprezentativa e imaginea de pe sticker-ul lui dante, cea cu mainile incatusate.

    Apreciază

  6. cosminml said, on iulie 4, 2013 at 2:34 pm

    Dupa cum au spus alti colegi si parerea mea este ca cele mai bune ar fi cele cu imagini si intradevar ar trebui ceva socant. Daca gasim o idee buna si un grafician sau caricaturist sa o reprezinte pe masura ar iesi ceva bun.

    Apreciază

  7. cosminml said, on iulie 4, 2013 at 2:38 pm

    Alt tip de mesaj pentru sticker:
    ” TRAIM APOCALIPSA, CIPUL ESTE PECETEA”
    ” CIPUL = LEPADARE DE DUMNEZEU, UNIRE CU SATANA”

    Apreciază

    • danutza said, on iulie 4, 2013 at 3:20 pm

      nu sunt bune textele. ar fi doar un prilej sa ne batjocoreasca din nou altii. apocalipsa inseamna revelatie.
      cipul actual nu este pecetea. raman la parerea ca o imagine e mai buna. ca sa se vada teztul de pe un stick, ar trebui sa aiba dimensiuni mari, ori la masini nu prea poti pune un abtibild mare. imaginea cu catusele e f ok.
      hai sa ne gandim la altceva, ca din atatea minti, o iesi ceva care sa fie potrivit.

      Apreciază

    • Ieri Azi Maine said, on iulie 4, 2013 at 8:50 pm

      Sfatul meu, vreti sa-l luati de bun, bine, nu vreti, asta e. In mesaje nu utilizati texte referitoare la apocalipsa, la Dumnezeu sau la Satana. Cum a spus si Iisus: bolnavul are nevoie de doctor, nu omul sanatos. Un mesaj de genul: „daca o hartie se poate rupe in fata ta, un cip se poate sterge fara sa-l atingi” poate fi mai convingator decat „cipul este semnul fiarei” sau „Cipul inseamna pierderea identitatii”. Intr-o lume in care se pune accent pe materialism, utilizati cuvinte materialiste. Un om este mai ingrijorat daca isi va pierde casa sau locul de munca decat ca va pierde un loc in Rai.

      Mergeti pe ideea: „invinge cu dusmanul cu armele din maine lui”. Altfel nu reusiti.

      Daca vreti sa stiti de ce oamenii isi pierd increderea in Biserica, vizualizati aceste filmulete https://www.youtube.com/watch?v=UOUH8u1otOo&list=PLB20F446577B72B6E. Este o emisiune de pe TVR in care se vorbeste despre „averea Bisericii”, difuzat anul acesta. Nu l-am vizualizat in intregime deoarece mi s-a pus pata pe Remus Cernea, acel „nespalat”, cum ar spune batranii satului, vazut si el in Parlament, iar dupa atitudinea moderatorului era clar ca Biserica e de vina pentru tot ce se intampla in Romania.

      De aceea revin pe ideea de materialism: oamenii sunt manipulati prin mesaje materialiste. Un mesaj anti-cip de natura materialista va avea mai multa rezonanta decat unul duhovnicesc si va fi captat de mai multi oameni din diferite domenii. Utilizati doar argumente tehnice (de ex: cont bancar spart cu ajutorul unui card, chiar daca posesorul are card cu cip, considerat card anti-frauda etc).

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 10:04 pm

        Ieri Azi Maine

        Iar gresesti.

        Apreciază

      • Ieri Azi Maine said, on iulie 4, 2013 at 10:07 pm

        Argumenteaza! Unde gresesc?!

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 10:18 pm

        Ieri Azi Maine

        Totul este legat de profetii, de cele ce sunt scrise in Apocalipsa.

        Ca unuia ii dai lapte iar altuia hrana tare, e una, dar ceva tot trebuie sa le dai.

        Apreciază

      • Ieri Azi Maine said, on iulie 4, 2013 at 10:20 pm

        Fii mai explicit!

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 10:41 pm

        Ieri Azi Maine

        Crede-ma, n-am timp. Sigur insa te vor lamuri fratii comentatori.

        Apreciază

      • Ieri Azi Maine said, on iulie 4, 2013 at 10:57 pm

        Din ce vad la comentarii (in special la cele aduse de mine) tind sa vad in acesti oameni mai mult un grup de fanatici religiosi ce gandesc diverse actiuni prin care sa-si scape propria piele si mai putin sa ajute si alti oameni ce nu constientizeaza anumite pericole.

        Acest lucru este contrar intregii invataturi ortodoxe (sa nu spun „invataturii crestinesti” pentru a nu fi iar criticat ca atunci cand l-am citat pe Iisus referitor la existenta unei singure Biserici).

        Faptul ca acest grup doreste sa-i avertizeze si sa-i fereasca doar pe credinciosi, restul oamenilor sa ramana in voia sortii, imi da de gandit. Tind din ce in ce mai mult sa vad asemanari intre actiunile voastre si ale masonilor (se merge pe deviza: doar pentru cei ca noi). Dar Iisus s-a jertfit doar pentru cei care l-au urmat sau s-a jertfit pentru toti oamenii?! Cine a fost ultimul om care a dobandit Raiul, pana ca Iisus sa moara pe cruce?! Un talhar.

        Impacientarea aceasta „acum vine razboiul; acum se baga cipul” imi trezeste in minte imaginea cultelor protestante si paracrestine care prooroceau apocalipsa „maine la ora 10:47:53 ziua sfarsitul lumii. gata stiu sigur din sursa anonima”. Dar nimeni nu se ingrijeste de cei care nu stiu. Atunci Iisus a lasat degeaba pilda vamesului si fariseului in evanghelie, pilda samariteanului, fericirile. Intreaga evanghelie este degeaba daca ne pasa numai de noi.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 11:05 pm

        Ieri Azi Maine

        Prietene, tu ai vreo misiune pe aici?

        Apreciază

      • Ieri Azi Maine said, on iulie 4, 2013 at 11:10 pm

        Daca se doreste asa de mult o lupta anti-cip, prin care sa se trezeasca constiinta tuturor oamenilor m-as alatura bucuros. Dar din comentarii am vazut ca nu se „doresc toti oamenii”, ci doar unii.

        Apreciază

      • Cosmin M said, on iulie 4, 2013 at 10:15 pm

        Pe materialisti numai Dumnezeu prin minuni ii mai poate intoarce, nu cred ca avem noi puterea sa schimbam ceva in gandirea lor. Noi ne adresam celor credinciosi dar care nu stiu.

        Apreciază

      • cosminml said, on iulie 5, 2013 at 8:18 am

        O sa incerc sa fac sticker si pentru atei. Noi nu facem diferenta ci vrem ca sa fie salvati cat mai multi dar miza este pierderea vesnica a sufletului. Ateii sunt morti vii pentru ca sunt vii cu trupul dar morti cu sufletul. Sa intrupat Hristos si a venit in numele Tatalui si nu L-au crezut ci a fost rastignit. Ce putere avem noi atunci.
        Ajuta-ne tu sa promovam lupta anti cip si la atei si alti oameni.

        Apreciază

      • Alina said, on iulie 5, 2013 at 9:07 pm

        Saccsiv, este foarte sprijinitor acest blog, imi da forta cand va citesc articolele si comentariile.
        E multa cumintenie, smerenie si cuviinta. Si multe ganduri corecte.
        Nu sunt eu in masura sa dau sfaturi, sau macar nu cred ca ideile mele pot fi mai bune.
        Totusi cred ca „Ieri Azi Maine” zice el ceva in legatura cu mesajul. Oamenii sunt de multe feluri si credinta noastra e subreda, oamenii se indoiesc la prima provocare. Nu uita ca lumea e in mare degringolada. Iar cei foarte bine ziditi in credinta, stiu ce vor si cauta ei adevarul, nu au nevoie de afise.
        Religia (si chiar credinta) e in mare cumpana, decredibilizata de campaniile media si de preoti fara har si pusi pe capatuiala sau subordonati sistemului (din fericire credinta inseamna mai mult de atat, dar se cladeste prin oameni).
        In general oamenii sunt submisivi si nu abordeaza atitudini contrare celorlalti, ca sa fie „in rand cu lumea”. Doar daca le afecteaza supravietuirea, poate.
        D-zeu nu va intreba cati credinciosi ai informat, ci cati oameni. Oamenii au multe incertitudini si nici nu aud ce nu inteleg.
        Ai nevoie de un mesaj contondent si…da, de ce nu, cu valorile care intereseaza..

        Eu ti-am propus un mesaj pt Sticker:
        Dictatura cipului mai rea decat dictatura bolsevica
        Sau
        CIP=catuse invizibile
        Am si o fotografie cutremuratoare prin adevarul mesajului, dar nu stiu cum pot s-o incarc.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 5, 2013 at 9:20 pm

        Alina

        De ce scrii Dumnezeu prescurtat.

        Apreciază

      • alina said, on iulie 6, 2013 at 10:22 pm

        De negandita, fireste. Comentez mult pe yahoonews, Ori acolo e razboi deschis, e un atac incredibil asupra credintei si nationalismului si exprimarea e multa si proasta. Imi cer scuze daca m-am exprimat cumva repezit.
        Ai spus sa trimit imaginea pe email. Dar nu stiu adresa de email.
        Imagine e un cap schematic, conectat cu un cablu. Ideea de control total e foarte vizuala. Te infioara. Stiu ca bine ca asta va urma. Problema e in cat timp.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 6, 2013 at 10:41 pm

        saccsivnousaccsivnou@yahoo.com

        Apreciază

      • alina said, on iulie 7, 2013 at 2:16 pm

        Iti multumesc, am trimis.

        Apreciază

  8. cosminml said, on iulie 4, 2013 at 2:39 pm

    Grafic s-ar putea reprezenta un om care la SPCLEP primeste un act biometric iar langa om un inger care plange si un diavol care se bucura si spune :esti al meu

    Apreciază

  9. cosminml said, on iulie 4, 2013 at 2:59 pm

    Poate gresesc dar neaparat trebuie ca imaginea sau mesajul trebuie sa aiba legatura cu apocalipsa cu iadul cu viata vesnica. Treaba cu slavia electronica nu ii intereseaza pe oameni. Toata lumea cu smartphone stie ca e urmarit si zice ca nu are nimic de ascuns.

    Apreciază

    • Ieri Azi Maine said, on iulie 4, 2013 at 10:23 pm

      Cosmin te intreb si eu, asa ca un simplu om: ai citit Biblia?

      Apreciază

      • cosminml said, on iulie 5, 2013 at 8:21 am

        Iarasi tu ? cel care a spus ca tu nu ai nevoie de preoti si biserica si de sfintele taine sa te mantuiesti ci iti e suficienta citirea bibliei dupa capul tau.
        Poate te confund dar dupa ce ma intrebi tare semeni cu cineva.

        Apreciază

  10. cosminml said, on iulie 4, 2013 at 3:00 pm

    Alt mesaj:
    „Dupa cipul biometric vine cipul implantat,
    Cine il va primi pe acesta, vesnic se va duce in iad”

    Apreciază

  11. danutza said, on iulie 4, 2013 at 3:35 pm

    cred ca ar trebui sa precizam cip rfid sau doar rfid, pt ca vor zice: dar telefoane sau calculatoare nu aveti? ca si alea au cip ( mi s-a spus zilele trecute acest lucru).
    desenul cu catusele are un mesaj f bun. eu zic sa mergem doar pe acela pana ne vin idei noi. astept parerea voastra.

    Apreciază

    • Marius Barbu said, on iulie 4, 2013 at 5:49 pm

      mai @danutza cipurile toate is rfid in unlele tari si la noi la pasapoarte le zic contectless ca numele rfid are renume prost si masonii au schimbat tactica cam toate au acest cip carduri bancare ,telefoane, calculatoare masini de spalat : – Pai asta’i DRACU, ma ! cum ia zis Sf Justin unei fete anu trecut in 2012,diferenta e ca noi nu vrem sa fie asociat cu identitatea noastra ptr ca acest charagma = PECETE inseamna si document oficial si mai are o gramada de intelesuri si Sf Paisie ne’a avertizat ca daca il pun pe diavolul (DRACU cum i’a zis Sf Justin Parvu) pe buletin si iti cere sa semnezi te identifici cu cele pe care le declari pag 198 Semnele Vremurilor 2012
      http://atitudini.com/interviu-cu-parintele-justin-noi-mergem-tot-cu-mucenicia-asa-mergem-pana-la-moarte-si-nu-renuntam/
      aici zice Sf.Justin ca cel ce ia murdaria asta CIPu NU FACE VOIA LUI DUMNEZEU
      „Dar în momentul în care noi nu ne mai aflăm în concordanță cu voința lui Dumnezeu” deci e lepdare ,cadere din har si lepadare finala insemna ca nu mai poti face nimic esti CONDAMNAT PE VECI asta nu intelege lumea, si simplu pacat e lepdare dar mai ales ca cipu e asemantor codului de bare adica 666
      aici se dau detalii despre cipuri


      si oricum toti zic faza cu telefonu e placa fixata ca nu stiu cum sa raspunda ca sau Lepdata de CHriStos ,da telefonu nu e identitatea ta il poti arunca la fel ca si orice act ,faza e ca lumea semneaza si aici e buba….. si apropo Sf.Justin le’a zis sa la maici sa arunce si telefoanele unele le’au aruncat altele nu ,si cele care nu le’au aruncat au uitat jurmantu de la’au depus cel ptr SARACIE ,Dumnezeu sa le ierte

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 6:35 pm

        Marius Barbu

        Dar de unde stii ca le-a zis sa arunce telefoanele?

        Apreciază

  12. Marius Barbu said, on iulie 4, 2013 at 3:53 pm

    Sf Adrian Făgeţeanu zicea să nu bravăm şi ai putea adăuga? la imaginea cu cătuşe acolo „Doamne ajută’mă să refuz cipul ”
    asta dacă nu cumva ne e ruşine cu numele lui Dumnezeu

    Apreciază

    • cosminml said, on iulie 4, 2013 at 4:21 pm

      Ar trebui ca mesajul sa aiba in el o cruce caci suntem ortodocsi, si sa faca referire la Dumnezeu.

      Apreciază

  13. chemanonim said, on iulie 4, 2013 at 4:00 pm

    Reblogged this on wp2wp.

    Apreciază

  14. Alex said, on iulie 4, 2013 at 4:21 pm

    Conteaza mai putin daca e cip rfid sau cip simplu. Ceea ce e grav e faptul ca titularul documentului nu are acces la informatia detinuta de acel cip. E o metoda josnica de a-i marca, urmari si chiar de a-i elimina pe cetatenii „indezirabili”, pe „donatorii de organe”. Nu intamplator nefericitele paiatse din parlament/guvern ne stocheaza datele in Israel…

    Apreciază

  15. dante said, on iulie 4, 2013 at 4:50 pm

    Pina ne mai gindim la o alta varianta, eu deja mi-am imprimat un set de stickere, pe care o sa le lipesc miine pe masina, voi vedea ce impact are. Un prieten ateu ma intreba azi daca nu cumva mi-e frica de consecinte, adica sa-mi fie vandalizata masina, insa eu zic ca merita. Si totusi un mesaj se va transmite, daca el ca ateu era cumva socat de atitudine, atunci probabil ca multi caldicei isi vor pune intrebari, dar ma intrebam si eu unde e toleranta dintre oameni, caci daca eu vad un abtipild desucheat pe masina cuiva nu ma duc sa i-o zgirii, ci imi vad de drumul meu.
    Intr-o alta ordine de idei, o masina care este inscriptionata cu un mesaj va circula prin tara in lung si in lat, si va spun din experienta ca fie si in subconstient mintea omului proceseaza. Ar trebuica mesajul pe care-l transmitem sa fie cam acelasi la nivel national, numai asa se poate crea o imagine de atitudine nationala.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on iulie 8, 2013 at 10:15 am

      excelent Dante, o sa fie o treaba buna, o sa fii multumit in sinea ta, oamenii vor afla cu miile si zecile de mii, multi se vor trezi, vor incepe sa isi puna intrebari, sa caute pe net, sa fie cat mai multe masini inscriptionate si dupa ce se va trece de un anumit prag critic, vom deveni foarte puternici si nemernicii vor fi nevoiti sa isi incetineasca planurile meschine de subjugare a populatiei

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 8, 2013 at 11:22 am

        safimvigilenti

        Esti ironic?

        Apreciază

  16. Cosmin said, on iulie 4, 2013 at 4:56 pm

    Sa ramana imaginea cu catusele si textul cat se poate de vizibil: „Refuz documentele electronice!” sau „Refuz inregimentarea electronica!” desi acesta din urma e cam „indirect”.

    Apreciază

  17. mircea.v said, on iulie 4, 2013 at 5:02 pm

    Cea cu vita e de mare impact dupa mine: „Dati-mi voie sa ma prezint: vita (fara minte) cipuita. Dvs?”. „Eu, deocamdata doar in acte”.

    Un singur mesaj nu are cum sa acopere toata paleta. Unii sant credinciosi, altii nu… Un mesaj bun pt unii nu e bun pt ceilalti.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 5:11 pm

      mircea.v

      Consider ca ai dreptate. Mai multe categorii, mai multe mesaje.

      Apreciază

    • Alex said, on iulie 4, 2013 at 8:16 pm

      A evoluat in mai bine ideea propusa de mine 🙂 In cazul aceste mai propun cateva.

      ” El a luat cipul!” Imaginea ar fi ca aceasta din link iar placuta cu numar va fi inlocuita de un buletin cipat la aceeasi marime
      http://www.toutlecine.com/images/film/0007/00071340-mais-qui-a-tue-pamela-rose.html

      „Multumim guvernului ca avem de toate, ne mai trebuiesc buletine cipate!”

      „Cipuri pentru romani” imaginea un cimitir care in loc de pietre funerare sunt buletine cu cip.

      Imaginea lui Stalin/Lenin care spune: ” Tu ti-ai luat buletinul cu cip?”

      Apreciază

  18. tataia said, on iulie 4, 2013 at 5:13 pm

    Faptul ca o se ne batjocoreasca unii este prea putin relevant…ideea este la cita lume ajunge mesajul. De aceea eu unul as opta pentru un mesaj fara referire la religie, iad, etc. Deoarece mesajul nostru anti-cip se adreseaza in cele din urma si ateilor, nu? NU ca ar fi bine sa fii ateu. Dar deoarece, pentru marea majoritate este mai greu sa inteleaga de ce primirea actelor cu cip duce la pedeapsa cu iadul, este mai bine sa nu ii speriem de la inceput cu asta deoarece exista un mare risc ca mesajul nostru sa nu fie luat in serios. Pina la urma nici macar caldiceii nu cred in ecuatia cip=iad, ce sa cerem atunci de la atei?

    Dar cred ca este clar pentru oricine ca indiferent la ce tip de sticker ne vom hotari pina la urma, simpla lipire a lui pe masina ne va atrage destule necazuri cu politia in trafic. Nu va spune niciodata nici un politai ca nu ai voie sa lipesti asa ceva pe masina..dar ne vor opri, ne vor sicii, ne vor cauta nod in papura, poate chiar ne vor pune in circa contraventii pe care nu le-am facut..de ex: „ai trecut pe rosu!” Si atunci stai si cearta-te cu politaiul cum ca tu nu ai trecut pe rosu.

    Apreciază

  19. dante said, on iulie 4, 2013 at 5:51 pm

    @tataia
    Exact, marea majoritate a oamenilor sint atei, chiar daca sint ortodocsi cu numele, cel putin prin locurile pe unde ma invirt eu asa sta treaba, mesajul lor trebuie dedicat, hai sa gindim un pic ca un ateu si sa vedem daca termenul de iad v-ar spune ceva.!!!
    Pe ei trebuie sa-i cooptam si sa-i trezim, de aceea nu am facut referire la iad si rai, mesajul meu fiind pentru o lume laica.
    NU retin care a fost sloganul grecilor, caci si ei s-au confruntat cu problema „documentului universal”, poate gasim ceva bun la ei !? In ceea ce priveste politia, asta e, e pretul pe care trebuie sa-l platim, dar legal nu au de ce sa ne amendeze pentru o inscriptionare pe masina si va spun ca automobilul este la ora actuala singurul loc din tara pe care poti sa scrii fara sa platesti taxe…nu stiu cum le-o fi scapat amanuntul.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  20. Marius Barbu said, on iulie 4, 2013 at 7:28 pm

    @saccsiv anu trecut am vorbit cu o maica de la petru voda care a fost ucenica lu Sf.Adrian Fageteanu mergea la Antim ,ea nu mai are telefon la aruncat ca asa le’a zis Sf.Justin …mi’a zis mai multe si oricum a zis si Parintele din filmuletu ala Adevaruri tulburatoare – Manastirea Petru Voda de pe youtube ,bate si el un apropo pe acolo ca nu sa renuntat din partea unora la telefoane ….

    Apreciază

  21. Neddih said, on iulie 4, 2013 at 7:45 pm

    Nu sunteti primii care s-au gandit sa faca stickere si mesaje grafice prin care sa semnaleze pericolul cipului, de aceea va recomand sa cautati imagini mai artistice pe siteuri precum http://www.deviantart.com ( comunitatea mondiala a graficienilor – a celor mai buni chiar ).

    Iarasi, eu, cand merg la munca, iau mereu metroul. Este plin de lume de fiecare data si cred ar avea un mare impact daca am pune stickere dintr-acestea pe agatatoarele de care ne tinem cand stam in picioare. Au ele un loc mic destinat reclamelor.
    Daca face asta la orele diminetii, cand urca putini oameni, cred ca pot avea un impact destul de mare. Insa daca se face, sa fie facuta bine, sa fie gandita pentru a atrage atentia si a convinge trecatorii.

    Apreciază

  22. john said, on iulie 4, 2013 at 7:54 pm

    Protestele din Egipt: 15 fotografii interzise în mass-media oficială

    Protestele uriaşe de zilele acestea (în care se estimează că au participat peste 20 milioane de oameni) au o cu totul altă semnificaţie decât cea care este popularizată obsesiv în mass-media oficială. Iată mai jos 15 fotografii din Piaţa Tahrir din Cairo pe care mass-media nu le va publica niciodată:
    Trezeşte-te America, Obama sprijină un regim fascist în Egipt
    http://directorblue.blogspot.nl/2013/07/15-photos-from-tahrir-square-protests.html

    Apreciază

  23. safimvigilenti said, on iulie 4, 2013 at 8:19 pm

    intrebare:am mesajul pe care vreau sa il tiparesc, pus pe un memory stick; cum obtin stickerele ? unde merg sa le tiparesc? la agentiile de publicitate? la tipografii? sa trecem la treaba mai repede !

    Apreciază

    • Neddih said, on iulie 4, 2013 at 11:37 pm

      Orice fel de print-shop. Sunt ateliere mici de imprimare ( tipografiere ) aproape peste tot. Insa ceva mai ieftin gasesti in regie.
      Eu unul am printat ceva la baietii de pe eprintare.ro si am descoperit ca sunt niste tineri crestini ortodocsi. Cand am ajuns acolo ascultau psalmul 50 pe youtube. Le-am facut cadou o icoana si au primit-o bucurosi.

      Intai gandeste-te ce dimensiuni vrei sa le faci, si le spui si ti le vor face. Ba chiar te vor ajuta sa gasesti cea mai convenabila metoda. Succes!

      Apreciază

  24. nimeni said, on iulie 4, 2013 at 9:23 pm

    pune-ti-va abtipilduri pe masini si aveti toate sansele sa va fie vandalizate !

    oamenii nu vad legatura intre buletin si sclavie, sau apocalipsa, sau ce mai vreti voi, insa le dati motive de ridiculizare;
    un mesaj clar e acesta: nu vreau un document pe care nu-l pot citi !

    sau,
    cardul unic cu toate intr-unul, se pierde totul de-o data !

    Apreciază

    • Cosmin M said, on iulie 4, 2013 at 10:22 pm

      Mai ok ar fi:
      Documentul unic cu cip il pot pierde abia astept cipul implantat in mana sau pe frunte, ca mana si capul nu le pierd. Sigur nu o sa imi taie nimeni mana sa mearga cu ea la bancomat sa imi goleasca contul.

      Apreciază

    • alina said, on iulie 5, 2013 at 9:37 pm

      „nu vreau un document pe care nu-l pot citi !”, e perfect,

      Apreciază

  25. valentin said, on iulie 4, 2013 at 10:28 pm

    am si eu eu o idee pentru un sticker:
    text: „Actele cu cip – Bilet fara intoarcere”
    Imagine: o usa care se deschide si pe undeva un cip

    si undeva jos un link catre un site cu mai multe materiale anticip

    stiu ca textul este titlul unei conferinte care a avut loc, dar cred ca exprima simplu si concis, te indeamna sa aflii mai multe.

    Apreciază

  26. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  27. valentin said, on iulie 4, 2013 at 10:33 pm

    pentru imagine in cadrul usii sa apara silueta unui om care a fost insemnat cu cip

    Apreciază

  28. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  29. danutza said, on iulie 5, 2013 at 4:24 pm

    eu cred ca majoritatea mesajelor propuse sunt exagerate. cipul nu e nici bilet fara intoarcere, nici pecetea finala,etc. chiar cuviosul parintel Parvu ne sfatuia sa fim cu chibzuinta, moderati, sa nu speriem oamenii, asa, ca sectarii:
    „Ce sa facă mama? Să îşi interneze copilul sau să îl lase să moară? Părintele foarte grav a răspuns, ridicând din mâini în semn a protest: „Nu, să nu îl lase să moară. Eu nu îmi pot asuma această decizie. Nu trebuie ajuns nici la extreme. Acest cip nu e pecetea, nu e lepădare… Dar fiecare să facă după conştiinţa şi puterea lui. Cât puteţi luptaţi împotriva lor cu toată forţa şi unitatea, dar fără atitudini extreme, încă nu e cazul”.
    oamenii trebuie luminati ca daca accepta cipul biometric, fac jocul satanei, care lupta, prin uneltele ei-elitele, sa instaureze o dictatura mondiala, un control total, pregatind venirea antihristului.
    nu trebuie sa exageram ca-i manaca iadul, ca asta nu o stim noi. poate, pe patul de moarte, omul se intoarce si Dumnezeu il iarta.
    cadem in extrema si nu e bine. facem rau miscarii anticip.
    in plus, mare atentie la gramatica. multe din sloganuri cuprind greseli d e ortografie sau exprimare!!!!! ar fi inca un motiv sa rada altii de noi ca suntem inculti!

    Apreciază

  30. M. said, on iulie 5, 2013 at 9:22 pm

    VA ROG SA ACCESATI LINK-UL, m-as bucura sa prinda printre voi acest indemn ROMANIA TREZESTE-TE

    nu este neaparat pentru masina (de afisat oriunde este posibil) este un mesaj clar, ca ce pateste America ne asteapta si pe noi inevitabil, e un mesaj patriotic ROMANIA TREZESTE-TE, cum si-ar fi dorit parintele Justin Parvu

    Multumesc de intelegere,
    oricare decideti important este scopul final,
    Dumnezeu sa ne lumineze si sa se trezeasca cat mai multi
    Doamne ajuta.

    M.

    Apreciază

  31. eliza75georgiana said, on iulie 5, 2013 at 9:43 pm

    eu cred ca prin actele cu cip biometric spunem adio prezumtiei de nevinovatie 😦 devenim peste noapte suspecti de infractiuni. vom suporta sa traim cu aceasta banuiala planand asupra noastra?? Parintele Paisie ne avertiza ca totul va decurge incetul cu incetul, exact ca momeala.. miroase bine, arata super si hat.. esti prins in lat!! oricum, de noi si de cum reactionam acum, depinde viitorul alor nostri! cel putin ne-au mai lasat termenul asta pana in primavara anului viitor cu buletinele… Dumnezeu sa aibe mila de noi!!

    Apreciază

  32. blue said, on iulie 5, 2013 at 10:06 pm

    CIPUL DIN DOCUMENTE = DICTATURA DIAVOLULUI
    NU LUATI ACTE PE CARE NU LE PUTETI CITI
    ( si se adreseaza si crestinilor pusi in tema cat de cat, si celor mai putin credinciosi, zic si eu o propunere )

    Apreciază

  33. john said, on iulie 6, 2013 at 9:42 pm

    Postul American de televiziune NBC: „pana in 2017 toti oamenii vor avea microcipuri implantate sub piele”!

    Apreciază

  34. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  35. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  36. CAUT DESENATOR | Saccsiv's Weblog said, on iulie 23, 2013 at 9:15 pm

    […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  37. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  38. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază

  39. […] Anti cip – STICK AUTO […]

    Apreciază


Lasă un răspuns către blue Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.