SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Bucuria crestinilor chinezi cand au vazut pentru prima data o Biblie

Posted in Crestini din China by saccsiv on mai 17, 2013

33 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cezar said, on mai 18, 2013 at 12:50 pm

    Oamenii aceia se bucura mult ca au in sfarsit o Biblie. Dar unii dintre noi abia daca au deschis-o o data, de doua ori. Sa fiu sincer nici eu nu stau prea bine la capitolul asta, ca abia daca o mai citesc de doua, trei ori pe an.

    Apreciază

  2. Marius said, on mai 18, 2013 at 1:37 pm

    De unde stim ca e Biblie? Eu nu vad pe nici unu sa se inchine….

    Apreciază

  3. Marius Barbu said, on mai 18, 2013 at 2:16 pm

    acum depinde ce Bibile o fi aia desi nu as crede ca e Ortodoxa,da ma rog e o spusa in Traditia Nescrisa Romaneasca : CHINA se INCHINA adica se vor face si ei Ortodocsi pana la urma

    Apreciază

  4. Angi said, on mai 18, 2013 at 2:33 pm

    Da ,se vor face ortodocsi numaidecat,ma intreb ce vor face cu ele daca sunt eretice ,oate ca nu stiu ca trebuie sa le puna pe foc asa cum a zis par.Arsenie Boca.

    Apreciază

  5. Lastun said, on mai 18, 2013 at 9:06 pm

    Eu recunosc ca nu prea am citit din Biblie demult desi am cumparat una ( dar am dat la cineva, sper macar el sa citeasca din ea daca eu nu am citit ).

    Biblia daca o citesti singur si fara sa iti arate sau sa te indrume un preot unde nu sti ce inseamna acele cuvinte poti sa intelegi gresit sau sa nu sti ce inseamna ale versete.

    Apreciază

    • Maria said, on mai 19, 2013 at 3:58 pm

      Lastun,
      Nu intelegi nimic gresit citind Biblia , frate , daca esti luminat de Duhul Sfant , nu te mai ocupa atat de mult de link-urile satanistilor , nu mai umple paginile blogului cu aceste dracii care manipuleaza publicul pe you tube si citeste Biblia , ca ai sa te folosesti mai mult .
      Chiar m-a mirat mult ceea ce ai scris aici , ca nu citesti Biblia .Pai cum sa intelegi tu Sfanta Scriptura , daca n-o citesti ???
      Omul ortodox , trebuie sa citeasca Sf Scriptura de cate ori are timp liber , eu am inceput s-o ciresc de la 18 ani , o inteleg si din cele talmacite de marii duhovnici , dar daca nu cunosti cele scrise in Biblie , nu intelegi nici din scrierile Sfintilor sau a marilor duhovnici talmacitori .
      Biblia Ortodoxa este cea aprobata si binecuvantata de Sf Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane , nicio alta biblie nu-i valabila , pt Ortodoxie .
      Noul Testament , poti sa-l citesti cel putin odata la doua trei luni , ete scurt si in aceasta Lege a Noului Testament , ne aflam noi Ortodocsii .

      Apreciază

      • Marius Barbu said, on mai 19, 2013 at 5:27 pm

        ma femeie,@ Maria, bibliile astea de la Teoctist incoace is modificate toate, cautati Biblia de la 1688 a lui Constandin Brancoveanu in chirilica sau cea de la 1914 nu mai dati cu ciubotea din deal cas facaturi alea si mie mi’a dat un teolog :)) o facatura dasta din 2008 nu mai trimite lumea dupa fantome macar de i’ai trimite la tinta degeba ii dai biblii falsificate nu il ajuta ,dovada ca le da mai departe :))))))))

        Apreciază

      • Maria said, on mai 22, 2013 at 11:12 am

        Marius Barbu ,
        Te pomenesti ca de asta n-ai sa te mantuiesti tu , ca s-a schimbat pe ici pe colo cate un termen !
        Cine a schimbat , va da socoteala lui Dumnezeu , Nu-i treaba noastra , dar ca idee , tin sa-ti spun ca trebuie sa incurajezi oamenii sa citeasca Biblia Ortodoxa , nicidecum sa sustii ca Biblia este schimbata , pt ca schmbarea unor termeni , nu inseamna schimbarea Bibliei .
        Acesti termeni au fost schimbati cu mult inainte de a intra patriarhul in conducerea BOR .
        Se stie ca masoneria este in lume si actioneaza in Biserica si in toate domeniile , de sute de ani si oamenii nu si-au pierdut credinta , sfinti tot sunt din toate vremurile ,Dumnezeu lucreaza cu toti crestinii , ii lumineaza ,
        sa inteleaga termenii , sa-i aleaga pe cei potriviti , in locul celor modificati .(Duh cu vant , Biserica cu Templu ,
        „Si dreptatea Lui spre fiii fiilor , spre cei ce pazesc legamantul (in loc de asezamantul , adica Biserica )Lui ”
        si altele .
        De unde sa mai cumperi Biblii vechi ?Toate manastirile , au asemenea Biblii , dupa care „se lucreaza „, iar acestea noi , nu influenteaza cu nimic in rau , credinta noastra .

        Apreciază

      • fr. radu said, on ianuarie 29, 2014 at 11:31 am

        marry, biblia este biblie, este cuvantul lui Dumnezeu, toate biblile din lume spun acelasi mesaj, ca Iisus este Dumnezeu intrupat, si Fiul lui Dumnezeu si a platit scump pe cruce pt mantuirea noastra.
        si Bibilia Bartolomeu este aceptata de BOR, traducerea lui Cornilescu este intradevar cea m-ai slaba traducere in romana si cu unele greseli (din intamplase sau tendentioasa) este o traducere de tip confesional, ceea ce nu e bine. dar mesajul e acelasi

        legat de China, nu uitati ca este o tara comunista si foarte ostila cretinismului, multi au fost si sant inchis pt promovarea evangheliei, iar altii au platit cu viiata pt asta (chira si ortodocsi chinezi). nu are cum BORul sa le publice lor biblii in chineza. incercati sa fiti m-ai realisti. Dumnezeu judeca in functie de cat sti si ai primit.

        cati dintre voi ortodocsilor sunte-ti dispus sa plecat in misiune in China sau alte tari ostile evangheliei? ca sa duceti ortodoxia acolo?

        pr. radu din cluj

        Apreciază

    • Marius Barbu said, on mai 19, 2013 at 5:16 pm

      lastune frate daca astepti de la preoti sa iti explice …. astepti degeaba ,mai bine citesti talcuirile Sf.Parinti Ioan Gura de Aur ,Sf.Ambrozie,Sf.Augustin

      Apreciază

  6. Lastun said, on mai 18, 2013 at 9:13 pm

    India dă undă verde primei biserici ortodoxe din ţară

    http://www.ortodoxia.md/stiri/14-stiri/7267-india-d-und-verde-primei-biserici-ortodoxe-din-ar

    Apreciază

  7. Lastun said, on mai 18, 2013 at 9:15 pm

    Încă o icoană a Sfântului Gheorghe din Cipru izvorăşte mir

    http://www.ortodoxia.md/stiri/14-stiri/7263-inc-o-icoan-a-sfantului-gheorghe-din-cipru-izvorte-mir

    Apreciază

  8. Lastun said, on mai 18, 2013 at 9:25 pm

    19 mai: NOUL MUCENIC IOAN DIN SANTA CRUZ

    http://acvila30.ro/noul-mucenic-ioan-din-santa-cruz/#more-21676

    Apreciază

  9. gerica64 said, on mai 18, 2013 at 9:45 pm

    Impresionanta bucuria dar sunt saracii indoctrinati de neoprotestanti se vede prin faptul ca nu fac cruce.Dar va veni o vreme foarte curand cand vor ajunge la o treapta cand vor cunoaste si crucea si adevarul.

    Apreciază

  10. Lastun said, on mai 18, 2013 at 9:48 pm

    De Paști, într-o leprozerie din Camerun

    http://www.pemptousia.ro/2013/05/pastele-intr-o-leprozerie-din-camerun/

    Apreciază

  11. Lastun said, on mai 18, 2013 at 10:00 pm

    Minuni contemporane ale Cinstitei Cruci în misiunea ortodoxă

    http://www.pemptousia.ro/2013/04/minuni-contemporane-ale-cinstitei-cruci-in-misiunea-ortodoxa/

    Apreciază

  12. Lastun said, on mai 18, 2013 at 10:08 pm

    Pentru un sac de bani

    http://izvorulcredintei.wordpress.com/2012/12/04/pentru-un-sac-de-bani/

    “Eşti desăvârşit atunci când, în locul tău, îl preferi pe aproapele. “

    Apreciază

  13. unu din armata said, on mai 18, 2013 at 11:38 pm

    am o intrebare nu va suparati noi ortodoxii avem voie sa ne rugam la sfinti catolici sau este pacat?

    Apreciază

    • Maria said, on mai 19, 2013 at 4:10 pm

      unu din armata ,
      Categoric nu !!! Ortodocsii , se roaga numai la Sfintii Ortodocsi , pt ca acestia sunt Sfinti cu adevarat , canonizati dupa o ampla dezbatere a Sfintelor Sinoade , dupa criteriile specifice canonizarii (viata plina de Duh ale acestora , mucenicie , nevointa , daruire , sacrificii ,credinta puternica si lupta pana la moarte pt Ortodoxie , pastorirea Ierarhilor dupa Legea lui Hristos fara abateri de la Lege ,cum ar fi cazul Sfintilor si Marilor Ierarhi ,Cei care au trait in pustie si au murit in lipsuri daruindu-se cu totul lui Dumnezeu , cazul Sf Cuviosi etc , etc ,) si nu dupa ureche ca la catolici .
      Catolicii n-au sfinti .”Sfintii ” lor nu sunt Sfinti .

      Apreciază

  14. gerica64 said, on mai 19, 2013 at 8:34 am

    Nici un ortodox nu se va ruga la sfinti romano-catolici.Avem sute de sfinti ortodocsi pe care ii ofensam rugandu-ne in altora care nu au calitatea de sfinti dovedita.Nu am auzit ca la catolici sa izvoreasca mir din moaste si nici minuni adevarate.

    Apreciază

  15. Kogaion said, on mai 19, 2013 at 1:30 pm

    @gerica64

    Da, buna observatie. Intr-adevar, problema nu e neaparat daca „avem voie” sa ne rugam la cei numiti „sfinti” de catre catolici, ci, in definitiv, de ce am face asa ceva atata vreme cat avem mii, zeci de mii, milioane de sfinti ortodocsi la care ne putem ruga si de la care putem, intr-adevar, sa si primim ajutor real.

    Apreciază

  16. Prahovean said, on mai 19, 2013 at 5:02 pm

    Pare emotivitate protestantă ce văd, poate mă înșel. În zona aceea întâlnim multă autoiluzionare a unor experiențe spirituale pe bază emoțională, care este ceva superficial. Poate nu este aici asta, dar mie așa îmi pare. În Ortodoxie avem posibilitatea de a avea o dreaptă socoteală între rațiune, emotivitate și voință, toate fiind lăsate de Dumnezeu să facă treaba lor, nu să se întunece una pe alta, ca la heterodoxi.
    @ Maria
    Citirea pe cont propriu a Bibliei este riscantă. Protestanții o interpretează fiecare după capul său, după formarea sa etc, fiecare vine cu o părere, de aceea apar atâtea grupări și secte. Fiecare om este diferit. Noi citim Biblia, dar interpretăm prin Sfânta Tradiție și prin ascultare de duhovnic sau avva. Putem citi, căci acolo vorbește Dumnezeu, fără a ne avânta să punem propriile noastre interpretări pur și simplu, ci ne axăm cum am spus.

    Apreciază

    • accidutzu said, on mai 21, 2013 at 11:11 pm

      Ce comod sa stai in spatele tastaturii si sa te dai cu parerea despre oameni care platescu cu viata pentru ca isi doresc o Biblie. De ce nu trimite Biserica Ortodoxa Biblii traduse miliardului de oameni care nu deosebesc stanga de dreapta cand vine vorba de Dreapta credinta?

      Apreciază

  17. Lastun said, on mai 19, 2013 at 5:59 pm

    Dar Biblia Bartolomeu Anania de acum e buna ?

    Apreciază

    • Marius Barbu said, on mai 20, 2013 at 1:59 am

      ar fi bunicica ,ptr. ca ar avea si ceva explicatii date de Anania chiar foarte bune explicatiile faza e ca a facut si paralele cu King James Bible si aia e cam mormonisat si are multe modificari:))) daca nu ai alta asta ar fi bunicica acum nu stiu ce versiune o fi eu stiu pe prima de aparu ca ciubotea asta din deal tot scoate pe banda rulanta si cum zicea Pr.Justin :anu asta e una ,la anu e altfel si tot asa de nu mai ramane nimic in astea alea lui ciubotea din 2008 nici nu deschizi bine ca iti da cu sectantii :))) si ma intreb si eu ce treaba au sectele cu Biblia Ortodoxa :)))))))

      Apreciază

      • kefalonia said, on mai 20, 2013 at 10:04 pm

        Vai domnule, cand vad atata intelighentzie, mai ca nu-mi dau lacrimile. Chiar ar trebui sa va multumim ca traducerea Mitropolitului Bartolomeu a scapat neciuruita de tirul frumoaselor dvs cuvinte. Pentru obraznicia pana la badaranie a exprimarii, Dumnezeu sa aiba mila!

        Apreciază

    • Cosmin M said, on mai 20, 2013 at 8:30 am

      Eu mi-am cumparat-o nu demult, ce-i drept nu am citit mult din ea pana acum, dar e o traducere dupa septuaginta la care sa avut in considerare mai mult de alte zece traduceri ale bibliei daca tin bine minte pentru a da o traducere cat mai buna. Din punctul meu de vedere toate Bibliile aprobate de sinod sunt bune.

      Apreciază

  18. Kogaion said, on mai 19, 2013 at 11:52 pm

    Maria spune f. bine: daca nu cunosti ce scrie in Biblie, nu ai cum sa intelegi nici talcuirile Sfintilor Parinti intrucat nu vei stii la ce se refera.

    Deci, Biblia trebuie in primul rand citita pentru a cunoaste, la propriu, CE scrie in ea (gen, cand iti vorbeste unul despre Ieftae, de exemplu, sa stii si tu ca a fost un judecator al lui Israel, sa stii ca a existat o perioada a judecatorilor inainte de instaurarea monarhiei, sa stii ce functii aveau acestia, etc).

    Altfel, ne facem de ras in fata oricui daca noi ne inchipuim a fi mari marturisitori dar nu avem nici macar o minima cultura biblica pe care, in zilele noastre, o are si un copil de generala.

    Apreciază

  19. Kogaion said, on mai 19, 2013 at 11:54 pm

    @ Lastun

    E buna, normal, atat vreme cat este ortodoxa si are girul Sfantului Sinod. De ce n-ar fi ?

    Apreciază

    • Marius Barbu said, on mai 20, 2013 at 2:13 am

      mai kogaion Pr.Staniloae zicea ca se modifica din ani 70 cartile de cult ca sa fie in pas cu ideile ecumeniste si crede’ma eu mai m’am pe carti si is modificate rau de tot uite un exemplu din Psaltire de la zis Pr.Sismanian de la Petru Voda in astea alea celor din deal scrie asa psalmu’ 1 versetu2 Ci în legea Domnului e voia lui şi la legea Lui va cugeta ziua şi noaptea. si in cele vechi scrie ////Ci în legea Domnului e voia lui şi în legea Lui va cugeta ziua şi noaptea ///ACEL în nu mai exista pe urma cu talantii la astia din deal is 660 de talanti si la cele vechi is 666 de talanti si ai vazut ce zice Cine va schimba o iota sau o cirta sa fie ANATEMA,stii ce mi’o zis un popa fals ca cica de ii zice lu daniel ca cei cu modificarile astea el va fi dat la vandut ziare si il da afara de la popie ….. deci e mai nasol,nu orice scrie Ortodox pe el e si bun exemplu daniel cica e patrariarh ortodox dar atunci de ce se roaga cu eretici ???????? cautati’o pe aceea a lu Constandin Brancoveanu 1688 Biblia in chirilica

      Apreciază

  20. ion vizitiu said, on mai 22, 2013 at 5:59 pm

    aia in chirilica, aia-i buna ma, aia ce n-o intelege nimeni… ca parca de la Chiril si Metud avem credinta, nu de la Hristos! Doamne indura-te de poporul roman atat de intunecat!

    Apreciază

  21. Marius Barbu said, on mai 22, 2013 at 9:18 pm

    @Maria acelasi raspuns de toata jealea am primit de la un popa care exact acelasi lucru a zis :ca dasta crezi tu ca nu ne mantuim ca scurtam noi slujbele si ia auzi ce io zis Sf.Lavrentie de Cernigov ca oamenii care stau la slujbe scurtate (si nu a zis la slujbe injumatatite sau chiar mai rau cum se fac prin Bucuresti) NU SE MANTUIESC decat cu post si milostenie ,si asta ca nu e treaba noastra Sf.Parinti au zis sa cercetam nu sa acceptam toate ereziile asta daca suntem in Biserica si vrem sa ramanem in Ea,atunci de ce au scos numele IISus din unele versete daca nu conteaza asa mult atunci de ce Apostolul ii da afara din Biserica cu Anatema pe toti de schimba Biblia??,tu prin ce zici negi Ortodoxia tot ce sa scris a fost scris cu Duh Sfant si vi tu si zici ca : ce cine’I acest Duh Sfant? tu te auzi ce zici? ,in tot Bucurestiu aproape se zice Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu miluieste’ne pre noi si in totate cartile vechi de la 1700 scrie MANTUIESTE’NE nu e nici un miluieste ,La Petru Voda se zice MANTUIESTE’NE atunci daca nu conteaza de ce Sf.Pr. Nicodim Bujor caruia i’a fost dictat de ingeri acatistul Sf.Calinic de la Cernic i sa aratat Maica Domnului si foarte mahnita I’a zis :EU NU MAI POT SA MANTUIESC ? acuma intrebare ,pe cine credem pe Maica Domnului pe Sf.Parinti sau pe tine @ Maria ? e pe net Biblia de la 1688 cea in chirilica si Pr.Staniloe in Dogmatica tot asa zice MANTUIESTE’NE MAICA DOMNULUI …iar nu ne interesam si vorbim fara sa stim si luam totu de bun

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.