SACCSIV – blog ortodox

BISERICA ORTODOXA REFORMATA – inca o ticalosita masca a baptistilor …

Posted in BAPTISTI, SECTE by saccsiv on august 7, 2011

Iata comentariul cititorului Alin Cazacu postat la articolul Exista neamuri stricate pe care Dumnezeu le starpeste de pe acest pamant:

Buna ziua,

Sunt crestin ortodox practicant. Va contactez pe aceasta cale pentru a va semnala – in cazul in care mai este nevoie – noua forma de lupta impotriva Bisericii sfinte, sobornicesti si apostolesti: aparitia asa-zisei “biserici ortodoxe reformate” (http://bisericaortodoxareformata.wordpress.com/), a carei apologie o fac si baptistii (http://www.youtube.com/watch?v=rLopxw7pA4c).
Am primit acest al doilea link pe e-mail. Credinta mea – exprimata in Crezul nostru ortodox – nu poate fi zdruncinata cu astfel de mizerii, dar v-am contactat considerand ca trebuie luata atitudine, iar Dvs. sunteti dintre cei care o pot face cu folos.
Dumnezeu sa ne aiba in paza!

Alin Cazacu

Comentariu saccsiv:

   La blogul indicat, gasim si urmatorul articol:

Slujba ortodoxa reformata fara moaste, cadavre sau relicve puse la inchinare?

Iar cel care a postat inregistrarea pe youtube adauga:

Sustinuta in data de 04.08.2011 de fratele Bogdan Ionescu, episcop în biserica ortodoxă reformată

Individul vorbea si la conferinta celor ce s-au lepadat:

„Numai putregaiul cade din Biserica Ortodoxa”. Cativa fosti preoti si calugari ortodocsi vor „marturisi” la ereticii baptisti …

Cititi va rog si:

FOTO: BAPTISTI ce-i imita pe … ortodocsi

Mare tupeu au baptistii astia …

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 7, 2011 at 9:30 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Ioan C. said, on august 8, 2011 at 12:15 am

    Material absolut necesar in dezbaterile cu neoprotestantii:
    http://veghetorul.blogspot.com/2011/07/mic-indrumar-biblic-ortodox.html

    Apreciază

  3. SandoPB said, on august 8, 2011 at 8:13 am

    Astia’s un fel de „biserica vie” de pe timpul Sfantului Patriarh Tikhon.

    Apreciază

  4. ioana said, on august 8, 2011 at 8:27 am

    Apreciază

  5. Vasile al Mic said, on august 8, 2011 at 9:11 am

    Pana la urma e clar ca ce zic neo-„ortodocsii” astia sunt clar baliverne de le-a clocit necuratu sub coada. Exista insa vreo explicatie corecta din punct de vedere ortodox, si aici spun ortodox fara ghlimele, pentru care sfantul trebuie sa stea sub altar? tine cumva de invierea aia din urma? Singura explicatie ‘inginereasca’ si ortodoxa pe care o pot gasi este cum ca: asa cum zice Iisus (atentie, vacile alea de ortodocsi reformati scriu cu un singur „i”) in zilele alea din urma Dumnezeu o sa dea ordinul de inviere. Iesirea sfantului de sub altar (tanar si frumos, cu Duhul Sfant in el) o sa fie ceva semn de la Dumnezeu in vederea intaririi credintei celor de inca rezista balivernelor scornite de nebuni. Sau exista o alta explicatie, si iar subliniez, corecta?

    Apreciază

  6. STOP RFID 666 said, on august 8, 2011 at 9:44 am

    Frate saccsiv. Vreau sa pun in discutie o intamplare care s-a petrecut in data de 3 august. Era seara si am postat ceva la comentariul zilei. De fapt erau 10 anateme pe care le-am dat. Nu stiu daca am facut bine sau rau. Poti sa le stergi, nu stiu. Dupa vreo ora ce am scris aceste lucruri m-am apucat sa mananc, dar dupa 2-3 linguri nu mai intra mancarea in mine. Am simtit ca am in stomac ceva si nu mai pot inghitii si mi se facea din ce in ce mai rau. Toata noaptea am vomitat de cateva ori cu toate ca mancasem decat jumatate de farfurie de mancare usoara. Si de atunci mi-e rau cu toate ca incet, incet se stinge. Vreau sa stiu daca exista tehnologia prin care un om poate fi atacat energetic prin calculator. Am ascultat-o pe maica Ecaterina care spunea ca odata, in timp ce vorbea pe net cu o alta maica a fost atacata de un demon. De asemenea fratele gerik 64 spunea ca dupa ce a facut blogul Acvila Ortodoxa i s-au intamplat foarte multe lucruri rele. Cine cunoaste mai multe despre atacul energetic sau demonic prin calculator il rog sa posteze ceva. Sau cine a fost atacat prin alte mijloace electronice. Nu stiu, poate a fost o simpla coincidenta. Mentionez ca sunt sanatos si nu am fost decat o data internat in spital. Foarte rar mi se face rau si atunci cand mi se face imi trece destul de repede.

    Apreciază

    • Adrian.I said, on august 8, 2011 at 2:13 pm

      @STOP RFID 666
      Frate tu esti constientent de ce inseamna anatema? Esti cumva episcop ca sa poti da anateme…si asa usor ?

      Apreciază

    • NuConteazaNumeleMeuCiAdevarul said, on august 8, 2011 at 8:16 pm

      Crestinii ortodocsi coboara cu sufletul in iad prin pocainta si smerenie si considerare mai rai decat ceilalti si rugaciune continua, cu nadejde asteptand ca Dumnezeu sa-i scoata de acolo.

      Cerceteaza in ce duh dadeai anatemele. Sfintii Parintii le dadeau fiind in comuniune cu Duhul Sfant. Cu blandete si zdrobire de inima si ravna pentru adevar nu pentru razbunare. Pentru ca nu era de la ei ce faceau: „Parutu-Sa Duhului Sfant si noua…”

      Daca tu ai ajuns sa dai anateme poate semnifica faptul ca erai deja cu sufletul in iad. Si nu te mira ca te vedeau dracii si-ti faceau ce-ti faceau. Doar sa fi fost tu cat mai fara de pacat ei nu ar fi indraznit sa-ti faca ceva. Si tot ar fi incercat.

      Apreciază

    • Alexandru(Fulger) said, on august 8, 2011 at 8:53 pm

      Frate,vorbesti prosti , diavolul nu are putere asupra ta doar daca ii dai tu voie.

      Apreciază

  7. nu said, on august 8, 2011 at 10:24 am

    sau poate ca ai facut un pacat, dand tu anateme, si te-a smerit Dumnezeu un pic…la asta te-ai gandit frate?! anatemele nu se dau asa, de oricine…si mai ales ca e post…si eu pacatuiesc ca judec, mai ales acum, in post…dar totusi, sa incepi tu sa dai anateme…parca e cam mult!

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  8. costy said, on august 8, 2011 at 11:25 am

    uitati-l pe asa zis-ul ,,epsicop,,

    http://crestin3d.net/photo/p1020390-1?xg_source=activity#!/photo/p1020553-1?context=user

    Apreciază

  9. Sită Deasă said, on august 8, 2011 at 11:49 am

    o alta mizerie si nenorocire: biserica ortodoxa secreta.
    vezi: http://bisericasecreta.wordpress.com/2007/01/16/despre-biserica-%E2%80%9Eortodoxa%E2%80%9C-secreta/

    astia au episcopi, preoti, preotese, diaconi si alte surogate in ierarhia lor.

    este o secta de natura apocaliptica [ http://bisericasecreta.wordpress.com/2008/05/16/biserica-secreta-ortodoxa-propovaduieste-apocalipsa/ ], iar membri ei sunt practic spalati pe creier cu mesaje primite de la o entitate celesta. au un lider: un profesor pe nume dogaru din tecuci.

    este cu totu’ suspect pasivitatea ierarhiei din BOR si lipsa ei de reactie la tot ce inseamna prozelitism.

    si comunistii – in rusia – au inventat biserica ortodoxa vie, ca un substituit al bisericii stramosesti, ca un vector de propaganda si actiune impotriva bisericii adevarate.

    Apreciază

  10. Altarul Ortodox said, on august 8, 2011 at 12:05 pm

    Proteste in Israel…..Trebuie sa apara salvatorul in Israel de se grabesc lucruriile….Pr Iustin Parvu-Antihrist e pe teren…Priviti manifestatiile

    http://www.jurnaltv.md/#manifesta-ie-de-amploare-in-israel-276927

    Apreciază

  11. […] BISERICA ORTODOXA REFORMATA – inca o ticalosita masca a baptistilor … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.