SACCSIV – blog ortodox

DOCUMENTARE CELEBRE: „The Merchants of COOL”

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 23, 2009

   Va invit sa urmariti un interesent documentar despre ceea ce putem numi industria cool. Exista o intreaga retea de marketing, care partial studiaza asteptarile generatiei-tinta, partial impune niste standarde care au ca efect stimularea unui anumit tip de comportament de consum. Se incearca formarea unor deprinderi pe termen lung, care sub aparenta unei atitudini de falsa rebeliune impotriva sistemului, nu fac decit sa creeze o dependenta permanenta, ceva asemanator sistemului de asa-zisa alternanta politica, care schimbindu-si periodic ambalajul, iti ofera in permanenta acelasi continut, mai précis o lipsa a continutului.

   Se formeaza astfel o spirala periculoasa a dependentei de senzatia de excitatie fizica si mentala, ceea ce duce la o rupere a legaturilor cu mediul considerat ostil acestui tip de manifestare (familie, scoala, Biserica), precum si o transformare a individului supus acestui bombardament psihologic intr-un zombie (consummator perpetuu).

   Lipsa reperelor solide favorizeaza aderenta de buna-voie la sistemul de exploatare a dorintei adolescentilor de recunoastere si afirmare, mai ales ca este lasata impresia ca sint consultati si li se ofera ceea ce doresc.

   Realizatorii materialului fac referire la faptul ca tinerii constientizeaza ca sunt folositi, ceea ce duce la revarsari de ura (se exemplifica prin cele 4 cazuri de viol in timpul unui festival rock).

   Posibil ca situatiile in care adolescentii apeleaza la arme de foc pentru o ultima descarcare de ura impotriva unor grupuri de inocenti, sa aiba legatura tot cu revelatia faptului ca au fost folositi, dar nu reusesc sa identifice sursa raului si considera ca principali vinovati familia, mediul, anturajul s.a.
   Analiza documentarului se poate extinde extrapolarea si asupra marketingul pus in slujba diversilor vinzatori de iluzii gen MTV, Hollywood s.a., ori in sens mai larg industria divertismentului, a modei, a sexului, a produselor de larg consum. Toti au aceeasi stapani:

Mass-media, cinematografie, EVREI, elite, NOUA ORDINE MONDIALA si GUVERNUL MONDIAL  

   Cititi va rog si:

VIDEO: Simboluri masonice si ale noii ere la Madonna, Beyonce, Rihana si multi altii

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 23, 2009 at 5:02 pm

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. […] DOCUMENTARE CELEBRE: „The Merchants of COOL” […]

    Apreciază

  3. timisorean1 said, on august 25, 2009 at 11:08 pm

    dramatic!

    Apreciază

  4. […] DOCUMENTARE CELEBRE: „The Merchants of COOL”        […]

    Apreciază

  5. VIDEO: SEXY-INC « Saccsiv's Weblog said, on octombrie 8, 2010 at 6:46 pm

    […] DOCUMENTARE CELEBRE: „The Merchants of COOL”        […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.