SACCSIV – blog ortodox

LA MULTI ANI! monahului Filotheu Balan de la manastirea Petru Voda

Posted in manastirea Petru Voda, monahul Filotheu by saccsiv on iunie 16, 2009

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ROrtodox said, on iunie 16, 2009 at 6:23 pm

    La multi ani parinte ! Multa sanatate si putere in continuare .

    Apreciază

  2. Puscas Ioan said, on iunie 17, 2009 at 7:45 am

    La Multi Ani! Dumnezeu sa va ocroteasca.

    Apreciază

  3. Maria said, on iunie 17, 2009 at 2:08 pm

    MULTI ANI SI SANATATE !!!

    Apreciază

  4. ion ion said, on iulie 23, 2009 at 8:22 am

    ajutoor
    Fratilor: Dupa cum vedeti dint documentul de mai jos, eu sunt un om f f bolnav, traesc din medicamente fara de care cred eu ca nu as mai exista daca nu leas avea, cei drept ca sunt compensate dar ptr mine sunt f f scumpe, zic asta ca eu traesc dintro singura pensie care-i pe caz de boala si ii f mica, ptr ca din aceasta pensie traeste si sotia mea care-i f bolnava si ea, are ostroporoza i-se macina oasele si ii si ea cardiovascular, eu fac injectii cu insulina de 4 ori pe zi, nu pot efectua nici o activitate, sunt paralizat si am si epilepsie vasculara, viata ptr mine este un calvar stie bunul dumnezeu de viata noastra care este f chinuita, de aceea ne vom ruga lui dumnezeu ptr toti oameni care ne vor ajuta, sa le dea dumnezeu sanatate si sa le rasplateasca asa cum stie el, cei care vor sa ne ajute poate sa faca acest gest omenesc , cu ori-ce fel de ajutor la noi va fi bine venit, alimente, medicamente, bani, etc,, eu sunt persoana cu handicap si primesc un ajutor de 33,5 lei lunar, casa primesc acest ajutor a fost nevoie sa-mi deschid un cont la raiffaisen bank pe numele meu mihai feraru cu nr: ro93rzbr0000060001059026 in lei,, pentru ca speranta moare ultima numi ramane decat sa sper intrun mic ajutor,, multumesc anticipat,, Doamne Ajuta,, tel 0764807565

    –––––––––––––––––––––––––––

    1 001.jpg 1 002.jpg

    Apreciază

  5. Crina said, on septembrie 29, 2009 at 12:09 pm

    cati ani a implinit?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.