SACCSIV – blog ortodox

De ce tinem cu dintii de ziduri, cand putem face Sfanta Liturghie in padure sau pe camp?

Posted in Uncategorized by saccsiv on august 30, 2017

Va amintiti profetia?

 

Vine timpul, şi nu e departe, când foarte multe biserici şi mănăstiri se vor deschide în slujba Domnului şi se vor repara, le vor reface nu numai pe dinăuntru ci şi pe dinafară. Vor auri şi acoperişurile atât ale bisericilor, cât şi ale clopotniţelor, dar preoţimea nu va lucra la sufletul credinciosului ci numai la cărămizile lui Faraon. Preotul nu va mai face şi misiune. Când vor termina lucrările nu se vor putea bucura de slujbe duhovniceşti în ele că va veni vremea împărăţiei lui antihrist şi el va fi pus împărat

 

Cititi va rog mai multe la:

20 ianuarie: Sfântul Lavrentie de Cernigov. PROFEȚIA sa despre ANTIHRIST

Cat mai e pana atunci?

Discutam cu frati din occident, inca inainte de Sinodul din Creta. Si-mi spuneau: “Pai n-avem incotro, trebuie sa mergem in cladirile oferite de eretici, chiar daca dimineata fac ei slujba si apoi o facem noi. Ca n-avem cladiri.”

Si le raspundeam: “Mergeti in padure sau pe camp”.

Iar ei intrebau uluiti: “Cum asa?”

Pai, uite asa:

Cititi va rog mai multe la:

[VIDEO+FOTO] Viitorul Bisericii anti-ecumeniste

 

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihai said, on august 30, 2017 at 3:29 pm

    De la eretici și alți rătăciți absolut nimic acceptat, nici cât negru sub unghie, căci iată unde sa ajuns

    Apreciază

  2. Matiu Cosmin said, on august 30, 2017 at 7:46 pm

    Unde merg eu la liturghie nu este in biserica dar stiind ca ai ramas in credinta adevarata este de nedescris..
    Bisericile ca si zid fara credinta adevarata nu au nici o valoare.
    Chiar nu am realizat ca nu sunt in biserica

    Apreciază

  3. Nicoleta said, on august 30, 2017 at 8:01 pm

    va rog ajutat-ma!!!

    imi trebuie urgent o adresa si un nume pentru a trimite lista cu semnaturi. Fan curier nu imi primeste pt casuta postala

    Apreciază

  4. elena adriana said, on august 30, 2017 at 11:21 pm

    Situatia in diaspora ..este dramatica …si din pacate …nimanui nu-i pasa .Crestini nu stiu…Preotii se multumesc …cu aceste solutii ..folosirea …spatiilor eretice …La Londra se foloseste o cladire anglicana .inca din 1964 …si spatii catolice si capele mortuare de cimitir ….Si preotilor li se pare ca e chiar ..asa o mare binecuvantare …ca sunt lasati sa slujesca SFANTA LITURGHIE in aceste spatii…si fara exagerare se impartasesc sute de copii nascuti pe aceste meleaguri Binenteles …este pomenit arhiereul ….semnatar la Creta .
    .

    Apreciază

    • Mihai said, on august 31, 2017 at 5:22 am

      Elena Adriana, deja la aceștia nu mai trebuie mers sub nici o forma

      Apreciază

    • Popsy said, on august 31, 2017 at 7:03 am

      @elena adriana

      Daca romanul si-ar rupe cativa lei de la gura ca sa doneze pentru construirea sau cumpararea unei biserici, nu am mai fi in aceasta situatie, cu Liturghii savarsite in spatii eretice.

      Am cunoscut romani cu 1 sau 2 copii, cu case de 300, 400 sau mai multe sute de metri patrati (3500, 4500 sq ft) cu 4, 5-sau 6 dormitoare, care nu dau nici echivalentul a 50 de lei pe luna la biserica. Si vorbim de situatia inainte de Creta.
      Exact ca in Romania, cei ce dau sunt cei ce au mai putin; banul vaduvei.

      Asa ca sa nu dam vina doar pe …altii sau pe diferite situatii. Suntem si noi de vina.

      Doamne-ajuta!

      Apreciază

    • marinela said, on august 31, 2017 at 2:34 pm

      elena adriana
      Cunosc foarte bine aceasta situatie pe care ai descris-o mai sus si sint de-acord intru totul cu tine.Locuiesc in Germania si am participat spre osinda mea la multe „liturghii”de acest fel in asemenea capisti eretice,dar nu eram constienta de gravitatea acestei stari de fapt.Dupa sinodul din Creta am abandonat total aceste slujbe eretice,preferind sa ma rog acasa timp de 2 ore si primind in casa mea odata pe luna cite un preot nepomenitor din Romania,care sa ne faca cele necesare sufletului(sfestanie,spovedanie,cateheza pt copii,ca pt liturghie n-avem spatiu adecvat ,iar in padure nu prea ne lasa autoritatile sa facem liturghie)si uite asa supravietuim pina ajungem in Ro.sa ne ducem la duhovnicul nostru de suflet sa ne descarcam sacul ingreuiat de patimi si pacate ,ca sa primim in schimb medicamentul si alinarea pt suflet.Doamne ajuta si mintuire!

      Apreciază

  5. […] Cititorul Popsy ii raspunde Elenei Adriana la rubrica de comentarii a articolului De ce tinem cu dintii de ziduri, cand putem face Sfanta Liturghie in padure sau pe camp?.: […]

    Apreciază

  6. gheorghi said, on august 31, 2017 at 10:06 am

    Cei care spun ca merg la templele altora, casa de rugaciune – ce-o fi… – stiu ca acea incinta, cladire trebuie sfiintita? a trebuie sa aiba moaste? NU o sfinteste preotuil ci Episcopul….
    O sfintesc in fiecare saptamana??
    Stiu ei ca ar trebui sa fie inchinata unei persoane crestine – doar ortodoxa – sfinta, sau unor anume evenimente ori Sf. Treimi…???
    Sa nu spuneti ca sint puse icoane printre obiectele lor pictate sau statui…. impresioniste, romantiste etc.!
    Acolo nu vad cum poti sa crezi ca vine Duhul Sfant,in spurcaciune demonica.
    … am uitat ca ierarhi ai BOR considera ca ereticii si paganii au taine si ca ritualuirile lor duc „tot acolo”….

    Apreciază

    • marinela said, on august 31, 2017 at 2:35 pm

      Corect!!!

      Apreciază

    • saaddrcc said, on septembrie 2, 2017 at 12:30 pm

      ba chiar da ,intra pe facebook Parohia sf. Laurentiu Pavona, si gasesti foto din biserica…..vezi peretele a ceea ce numesc ei altar , priveste-l, altarul catolic, si preotul are o deosebita „istorie”….a facut parte din trupele speciale la revolutie si de cat credincios era a decis Episcopul sa-l „scoleasca” pentru „harul comertului”…..apoi degeaba vine sa sfinteasca Episcopul din Italia , zice el ortodox, aici e Episcop Siluan semnatar al ” tradarii” in Creta….ce har mai au astia….ce spovedesc si mai ales noi cu ce suntem impartasiti????

      Apreciază

  7. valentin said, on august 31, 2017 at 11:49 am

    timpul a venit deja

    Apreciază

  8. ilioara said, on august 31, 2017 at 2:09 pm

    sunt oameni printre oameni, acolo unde am fost eu s-au strans bani si bani multi, s-a cumparat o biserica veche nefolosita de zeci de ani daca nu chiar sute care avea Moastele unor sfinti de prin 300 si ceva in vechiul altar care printre altele era si indreptat spre apus, in fine s-a schimbat pozitia altarului, s-a renovat totul, s-au adus Sf Moaste din tara si s-a sfintit acea biserica. Problema este ca NU TE LASA, NU NE-AU LASAT SA TRAIM, pentru ca deja de la slujba de sfintire in alaiul preotilor ortodocsi au participat „preoti” catolici, despre care ziceau ei ca sunt „invitati de onoare”, adica musafiri si atat, care se inchinau si ziceau amin , cel putin atat am apucat sa observ eu ca ma simteam ffff rau, nu puteam sa stau in picioare, era o stare inexplicabila, ma duceam la masina imi bagam degetele pe gat, dar nu mancasem nimic, oricum la masina eram bine, cand sa intru inauntru……..in sfarsit ideea e ca oamenii se pot mobiliza dar noi am fost BATJOCORITI acolo, si DUMNEZEU STIE MAI BINE, si au urmat multe chestii murdare…ca doar „noi ne tinem credinta noastra, nu renuntam la ea”, in rest putem merge la ei, sa ne rugam impreuna, pot sa vina si ei nu conteaza….
    despre cazul doamnei de mai sus ce sa spun, fiind preoti pomenitori acolo …oricum NU MAI CONTEAZA. Daca in schimb se mobilizeaza si aduc din tara un preot nepomenitor pot sa amenajeze ceva acolo…..se descurca ei.
    Doamne ajuta!!!

    Apreciază

  9. ilioara said, on august 31, 2017 at 2:13 pm

    Dumnezeu sa-i miluiasca si sa-i intoarca pe caile Lui pe cai care au ramas acolo si sa nu-i lase nici pe cei care au plecat!

    Apreciază

  10. elena adriana said, on august 31, 2017 at 10:24 pm

    DIN MILA LUI DUMNEZEU…ne-am adunat cativa crestini…am luat legatura cu un parinte marturisitor din tara …
    si avem o SFANTA LITURGHIE in fiecare luna si spovedanie ….
    Asta atata timp cat se va mai putea circula cu buletinele vechi….
    Suntem insa foarte putini….si crestini ortodocsi care se inchina in capistele idolesti au primit interdictie de la preoti..sa mai discute cu noi…..

    Apreciază

    • Sandel said, on septembrie 1, 2017 at 2:24 am

      Vasile, da-i adresa mea de mail Elenei.
      Multumesc.
      @ Elena Adriana
      Anunta-ma si pe mine, te rog, unde si cand sunt slujbele cu preot nepomenitor de la Londra.
      Doamne ajuta!

      Apreciază

    • marinela said, on septembrie 1, 2017 at 5:25 pm

      In ce tara traiesti ,elena adriana?

      Apreciază

  11. elena adriana said, on septembrie 1, 2017 at 8:04 pm

    ANGLIA ….La Londra …

    Apreciază

  12. elena adriana said, on septembrie 1, 2017 at 8:08 pm

    ANGLIA ….La Londra …IERTATI-MA
    adresa mea corecta este elenaadriana57@yahoo.com.
    M

    Apreciază

    • marinela said, on septembrie 3, 2017 at 5:17 pm

      eiena adriana
      Am inteles.Credeam ca locuiesti si tu in Germania si asa , mai maream oleaca numarul de „schismatici”,ce sintem noi:)))pe aici.Oricum luptati si voi acolo cum puteti si nu va lasati ademeniti de eretici in nici un fel.Doamne ajuta si mintuire!

      Apreciază

  13. Mirela said, on septembrie 1, 2017 at 11:59 pm

    Din păcate, nu ştiu câţi dintre preoţii trimişi de BOR în afara ţării sunt ortodocşi. E adevărat că e total greşit să se facă slujbe în locaşuri eretice, dar ce folos că locaşul nu este al ereticilor, dacă preotul „ortodox” e eretic? Iar asta dinainte de Creta. Câţi dintre preoţii din diaspora îi botează pe ereticii care vor să treacă la ortodoxie? Câţi dintre ei refuză să oficieze cununii mixte? Câţi nu sunt ecumenişti în credinţă? Ce părere aveţi despre un popă care nu numai că a „cununat-o” pe o ortodoxă cu un luteran pe care l-a trecut, chipurile, la ortodoxie prin mirungere, dar a şi sfătuit-o pe mama ortodoxă să-şi boteze copilul la luterani? Tatăl devenise aşa de „ortodox” încât cârâia vizavi de botezul copilului la ortodocşi, iar acel popă a găsit „soluţia”: botezul la luterani, că-i face el mirungere după aceea!!!
    Deci, chestiunea cu diaspora cred că e mai gravă decât că nu-s biserici ortodoxe: nici preoţi ortodocşi nu ştiu dacă sunt, iar asta de dinainte de apostazia din Creta.

    Apreciază

    • saaddrcc said, on septembrie 2, 2017 at 12:19 pm

      adevarat „grait” drag suflet

      Apreciază

    • marinela said, on septembrie 3, 2017 at 5:25 pm

      Mirela
      Ai reliefat perfect situatia cumplit de ecumenista din „biserica”diasporeana.Trist ,dar adevarat;putini ,ff putini preoti au botezat prin scufundare, eretici convertiti la ortodoxie,dar si aceia acum sint o apa si-un pamint cu ecumenismul lor cu tot.Daca sint 3-4 preoti in toata diaspora – ma refer la romani – care sa fie in Duh si Adevar,restul e pleava-n bataia vintului.

      Apreciază

  14. saaddrcc said, on septembrie 2, 2017 at 12:17 pm

    este un motiv ca nu au unde….vor comoditate, cald sau frig , dupa anotimp, burtile pline, societati filantropice, comert in casa Domnului, burtile pline, lux, putori si acolitii lor. ..in Italia e plin in frunte cu EPISCOTUL Siluan si soferii lui care taie nafura, au mainile inmuiate in altar toti betivii si militienii vechilor timpuri…..spun adevarul, va povestesc, nu judec ptr ca toti avem greseli,patimi ,trecut dar fetele bisericesti ptr asta cred ca sunt alese pentru a discerne binele pentru urmatorul si pentru intreaga omenire…..nu facand preoti din randul mirenilor ca il trimiti la studii cati se pare curatit de patimi…..chiar nu se poate face nimic pentru bataia de joc si nesimtire??????? ……oricum ” LUI DUMNEZEU O SA-I SPUN TOT”

    Cu iertare catre cei drepti si Doamne
    AJUTA-NE!!!!!!!

    Apreciază

  15. ilioara said, on septembrie 2, 2017 at 2:42 pm

    oamenii nu stiu, nici eu nu am stiut, mi s-a parut ciudat desi stiam ca vom avea musafiri dar nu la modul ala, si nestiind limitele am zis ca stie preotul ce face, am zis ma n-avem treaba cu ei, noi ne vedem de treaba nostra numai ca eu n-am putut sa-mi vad de treaba mea…..insa mi-a ramas dubiul, am inceput sa caut, sa citesc si a fost o cautare….o hrana minunata si o recomand oricui, sa caute sa afle ce inseamna Ortodoxia.
    bine, oamenii nu stiu dar nici nu vor sa stie, si nici dispusi sa renunte la ceva pentru Hristos nu sunt, bine asta nu inseamna ca omul nu se mai poate intoarce, pana nu moare…mai are o sansa si Dumnezeu sa le ajute…..
    Zilele trecute m-am intalnit cu niste vecini din oras eu fiind la tara de ceva timp, si nici nu am avut vreodata alte discutii cu ei decat cele de politele, si ma pomenesc cu ei ca doamna ca am auzit ca nu mai sunteti ortodoxa, ca v-ati dus la nu stiu ce secta, eu am ramas blocata nu ma asteptam la o asemenea abordare si au strecurat si un ce pacat ca ati renuntat la ortodoxie. Eu despre alegerile mele am vorbit cu o ruda pe care o cunosc si ei, i-am explicat frumos si a parut ca a inteles mi-a dar chiar dreptate, tot asa o persoana care nu a avut toata viata ei treaba cu biserica, ca ea are credinta ei si Dumnezeu e acelasi pentru toti dar pentru ca isi tot baga nasul am zis sa-i explic, in sfarsit a inteles tot, ei si revenind la discutie zic sa nu-mi spuneti ca voi sunteti ortodocsi, ai ma ca nu pot sa cred, dar chiar nu va cred zic eu cat am stat in cartier am fost duminica de duminica la biserica si in fiecare vineri la maslu, zic nu v-am vazut nici macar in noaptea de Inviere, la care ei nu mai stiau cun s-o suceasca, zic ma mir foarte tare sa aud asta de la voi dar zic in sfarsit sa stiti ca exista o mare diferenta intre a te numi tu ortodox si a fi cu adevarat ortodox si mai ales a sti ce inseamna Ortodoxia, sa stii istoria Bisericii, invatatura Bisericii, vietile Sfintilor…..zic nu va intreb despre astea nimic ca nu vreau sa va incurc si mai rau si sa stiti ca eu acum sunt mai ortodoxa decat oricand, le-am intors spatele si am plecat
    si asta nu a fost singurul caz halucinant ca sa zic asa am primit jigniri fatise de la persoane de la care nu m-as fi asteptat dar….stiu ca nu ai ce sa le ceri, am inteles ca daca nu stiu despre ce vorbesc ii las in pace si gata, ideea este ca nu trebuie sa ne suparam ca oamenii nu inteleg si merg pe drumul lor, dupa poftele inimilor lor, ideea e ca trebuie sa ne pregatim sa fim mereu hartuiti de anumite persoane care ne pazesc calcaiul…..
    Dumnezeu sa-i miluiasca si sa nu ne lase nici pe noi, oricum va spun din toata inima ca DUMNEZEU este cu noi, Sfintii sunt cu noi, speram cu ajutorul lor sa nu cadem, sa nu ne pierdem pe drum….

    Apreciază

  16. elena adriana said, on septembrie 2, 2017 at 2:55 pm

    Absolut toate sunt importante ….credinta preotilor ,spatiile in care slujesc ….TAINELE ..care nu mai sunt TAINE .
    BOTEZUL se face …prin punerea apei in cap copilului cu mana …stiu preot care a zis ca-i e frica sa faca botezul prin afundare ….stiu altul care intreaba ….cum doriti sa fie BOTEZUL …adica ..nu dupa cum e canonic …ci cum vrea omul..care nu stie …si zice ce a auzit el la tv ……si uite asa …..totul devine o spoiala ….si asteapta toti chiar si cei care stiu”iconomia LUI DUMNEZEU”….si se duc..turma in fiecare capiste ..si daca BOTEZUL…nu e BOTEZ ….nu vom vedea IMPARATIA CERURILOR .
    .SI DE LA BOTEZ ..TOATE CELELALTE TAINE …CARE NU MAI SUNT .

    Apreciază

  17. Mirela said, on septembrie 2, 2017 at 8:53 pm

    Sunt sigură că păpuşarii care au creat acest exod economic al românilor şi al altor ortodocşi în ţări eretice au avut, pe lângă alte ţeluri (metisaj, babilonie culturală, cucerire prin spoliere etc.), şi scopul distrugerii ortodoxiei prin aplicarea vie a ecumenismului predat în facultăţile de teologie de peste jumătate de secol.
    Mai întâi au infiltrat masoni în vârful Bisericii, ca să o distrugă din interior prin măsuri antihristice vizibile sau mascate, apoi au pervertit studiile teologice, iar după căderea comunismului şi libera circulaţie a oamenilor, au ruinat economia, obligându-i pe foarte mulţi să emigreze. A venit, ulterior, „binefacerea” trimiterii de către BOR a preoţilor şi episcopilor gata formaţi să-i ducă pe cei din diaspora pe drumul ereziei ce pregăteşte omenirea pentru primirea conducătorului mondial unic dorit de elite, cu „iconomii” şi „pogorăminte” potrivit cărora te poţi cununa cu ereticii, dacă ai dispensă (când trăieşti între eretici, nu e de mirare să te mai îndrăgosteşti de ei), nu mai e nevoie de botez ortodox, că şi ereticii au botez valid, e foarte în regulă să ne rugăm laolaltă, le mulţumim papistaşilor şi altora că sunt atât de buni şi de iubitori încât ne lasă să slujim în capiştile lor, care, fireşte, devin pentru noi „sfinte biserici”, le suntem atât de recunoscători încât pupăm cu sârg şi cu evlavie mâini de cardinali, venim în ţară şi îi învăţăm şi pe alţii „iubirea” şi „toleranţa” pe care le considerăm de Dumnezeu inspirate, osândim „habotnicia” şi „bigotismul” celor care zic că nu e bine să ai părtăşie cu ereticii şi că ortodoxia e singura credinţă mântuitoare etc.
    Toate au fost minuţios gândite şi aplicate, toate au surpat credinţa ortodoxă încetul cu încetul, până când a apărut şi bomboana de pe coliva ortodoxiei oficiale, apostazia din Creta.

    Apreciază

  18. Carstea said, on septembrie 3, 2017 at 4:37 pm

    Saccsiv draga , ne bagi direct in Evul Mediu si agiti niste persoane care nu au multa minte, dupa cum bine se vede.
    Este vorba si despre vaccinare si despre teoria Bing Bang, care pana la demonstrare ramane o simpla teorie din alte cateva.
    La ce ti-ar ajuta tie si la altii, ca oamenii sa ramana simple animale, chiar ca nu inleteg. Dar de loc, pricepi? Poate ii ajuta Uniunii Sovietice. Nu mai zic ca bagi zanzanie intre prelatii ortodocsi. Asta este munca de agent strain. Ma mir ca securitatea nu te-a luat la ochii!?
    Sau te-o fi luat…….

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 3, 2017 at 5:37 pm

      Carstea

      Dupa mintea ta intunericita de noul ev, vaccinarea obligatorie e buna iar ce scrie in Sfanta Scriptura e pentru animale.

      Apreciază

    • Mirela said, on septembrie 3, 2017 at 7:59 pm

      Oooo, ce inteligenţă avem noi aici, „după cum bine se vede”! Cunoscătorul teoriei „Bing Bang” predate de dl . profesor cuc odată cu bătăile orologiului ne expune şi mostre de ştiinţă a limbii, reflectând nivelul culturii şi al minţii sale strălucite: „ţie şi la alţii”, „de loc” (de unde, dragă?), „zanzanie”, „te-a luat la ochii”…
      Aferim, maestre! Eşti numai bun de dat lecţii de inteligenţă şi ştiinţă!

      Apreciază

      • Sandel said, on septembrie 5, 2017 at 1:14 am

        @Mirela
        Am ras cu pofta la replica ta data lui Carstea.
        Bine ai mai punctat….

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.