SACCSIV – blog ortodox

Sa mergem cat mai multi la Poarta Alba, duminica 7 iulie

Posted in Iustin Parvu, POARTA ALBA, Sfinţii inchisorilor by saccsiv on iulie 4, 2013

Anul trecut, prin mari sacrificii, Părintele Justin a ctitorit mănăstirea Tuturor Sfinților Români ce se va ridica întru pomenirea martirilor de la Poarta Albă – Galeșul, care s-au săvârșit în cumplitele munci de la Canalul Dunăre-Marea Neagră, în perioada 1949 – 1953. Anul acesta suntem chemați cu toții să participăm la Hramul acestei Mănăstiri, Duminică 7 iulie, alături de călugări și maici de la Mănăstirile Petru Vodă și Paltin, ambele ctitorii ale Părintelui Justin Pârvu. Tot cu acest prilej se va face și Parastas întru pomenirea Preacuviosului Părinte Justin, la 3 săptămâni de la trecerea sa la Domnul. Sâmbătă, 6 iulie se va face priveghere, începând cu orele 20.00, iar Sfânta Liturghie de Duminică va începe la orele 8.00. Slujbele se vor oficia afară, în altarul de vară, fiind locuri pentru toți cei care vor să participe. La articolul Slujbă de pomenire a Părintelui Justin. De praznicul Sfinților Români vă așteptăm la Poarta Albă aveți imagini de la începuturile acestei mănăstiri, de anul trecut.

   Timpul e scurt pentru a ne organiza, insa sa facem cu totii ce putem pentru a ne mobiliza si a participa in numar cat mai mare la acest Hram.

   Intrebam zilele trecute de ce la mitingul anti cip au fost doar circa 1000 de persoane? Ei bine, am aflat ca unul din motive a fost acela ca multi n-au putut veni din tara in capitala din lipsa de bani. Si s-ar putea ca multi sa se confrunte cu aceeasi problema si acum. Asa ca, toti cei ce au evlavie la Sfintii Inchisorilor si la parintele Justin Parvu, sa-si rupa o ora pe zi si sa se straduie sa anunte pe cat mai multi, iar cei cu bani sa inchirieze cate o masina, microbuz sau autocar pentru cei mai saraci.

Tagged with:

31 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihail Lg said, on iulie 4, 2013 at 12:10 pm

    Saccsiv, iti inaintez doua chestiuni urgente

    1. Aseara, la stiri, au anuntat ca vor sa implementeze cardurile de sanatate pana in luna august anul curent.

    2. Fluturasul anticip (vechi) pe care tocmai l-am tras in mai multe exemplare, are date relativ … depasite. Vorbeati acolo despre 2011. Cred ca este absolut necesar sa fie facut unul nou, actual, si care sa discute problemele asa cum arata ele la ora actuala!

    In Craiova va sprijinim!

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 12:12 pm

      Mihail Lg

      Se lucreaza la el. Cred ca azi il postez.

      Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iulie 4, 2013 at 12:19 pm

        SACCSIV, mi-au furat si mie adresa de email si au inceput sa posteze injuraturi in numele meu!! Comentariul de la https://saccsiv.wordpress.com/2013/07/01/ni-se-va-impune-documentul-total-cu-cip-toate-in-unul-ce-mai-putem-face-de-ce-la-miting-au-fost-doar-circa-1000-de-persoane-cum-ii-lamurim-pe-cat-mai-multi-cum-ne-organizam/ cu textul:

        „Taci si nu mai vocifera. Citeste linkul pus de blue care va incrimineaza. Este o dovada clara pentru care multumim celui \ celei care semneaza \\blue\\\. Ce dovada vrei mai mult de atit. Si nu mai pomeni de tigani spurcati pe acest blog, te rog.”

        NU A FOST SCRIS DE MINE!

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 12:33 pm

        Ioan Pelasgul

        Nu aprobasem acel comentariu. Cum de il vezi? E-mailul este insa acelasi. Cum procedam?

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iulie 4, 2013 at 12:20 pm

        De acum postez cu aceasta adresa de email si cu avatarul verde deschis!
        Sa nu mai accepti comentarii de pe adresa cu avatar verde inchis

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iulie 4, 2013 at 12:21 pm

        Confirm ca adresa de mail si comentariul de mai sus sunt tot ale mele!

        Apreciază

      • Mihail Lg said, on iulie 4, 2013 at 1:19 pm

        Bun, asteptam. Eu voi imparti si 70 din cele vechi pentru ca mi-au ramas inca in „arhiva”. Sunt si ele utile, dar nu actuale.

        Cat despre comentariile neaprobate, ele apar celor care au postat cu mentiunea „comentariul asteapta aprobarea” sau ceva de genul. Ceilalti nu le vad.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 4, 2013 at 2:33 pm

        Mihail Lg

        Deci B posteaza cu nick-ul si e-mailul lui A. Asteapta aprobarea.

        Cand intra A pe blog, vede comentariul in asteptare al lui B?

        Apreciază

      • valentin said, on iulie 4, 2013 at 2:38 pm

        Da il vede daca s-a abonat la site sa primeasca noutatile.
        inferente daca aprobi sau nu comentariul.
        acest mesaj poti sa-l stergi.

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iulie 4, 2013 at 2:39 pm

        Il vad pentru ca wordpress tine pastreaza intr-un adresa de mail cu care am postat ultima data intr-un Cookie in browserul pe care il folosesc.
        De fiecare data cand intru pe site, wordpress stie ca eu sunt si imi arata toate comentariile postate cu adresa mea de mail in asteptare!
        Chiar daca a postat altcineva, atata timp cat a facut-o cu adresa mea, eu pot vedea mesajul in asteptare.
        Mai devreme cand am postat cu cealalta adresa nu-mi apareau comentarille postate cu adresa asta, si invers.

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iulie 4, 2013 at 2:40 pm

        iar m-am grabit cu scrisul 😦

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on iulie 4, 2013 at 2:48 pm

        Blocheaza celalalt mail, nu pe asta cu care scriu acuma, ca pe asta sigur nu il stiu.
        Eu stiam de mult ca m-au luat in vizor si imi stiu vechiul mail ca am primit de vreun an de zile cereri de adaugare pe messenger de la persoane cu nickname-uri care blasfemiau Sfintii Parinti sau biserica( Parintele ……)
        Nu prea e o idee buna sa postezi aici adrese de mail….. sau poate e. macar asa ii tinem pe satanisti ocupati cu injuraturile. Si macar asa isi dau arama pe fata!

        Sa fim constienti de un lucru, miile de comentarii impotriva bisericii, nationalismului, romanismului de pe adevarul.ro, antena3.ro, gandul si asa mai departe sunt facute de grupuri organizate( si probabil si platite, cine ar sta sa imi creeze zeci de conturi pe yahoo si sa stea sa ma adauge pe mine in lista lor de messenger si sa-mi trimita zeci de mesaje pline de blasfemii)!

        Apreciază

  2. Viorel said, on iulie 4, 2013 at 12:18 pm

    am si eu o intrebare este posibil ca din 2014 stagiu militar sa redevina obligatoriu?

    Apreciază

    • IOAN said, on iulie 4, 2013 at 2:33 pm

      da…este posibil..
      …este posibil si mai repede…totul depinde de contextul intern si international

      Apreciază

  3. STOP RFID 666 said, on iulie 4, 2013 at 12:18 pm

    DACA NU VA DAM MANCARE MACAR INSECTE SA MANCATI

    http://www.ziare.com/viata-sanatoasa/alimente/insectele-din-meniu-1244280

    Apreciază

  4. STOP RFID 666 said, on iulie 4, 2013 at 12:22 pm

    ROMANIA – ,,O ALTFEL DE DEMOCRATIE”

    „L-am intrebat de ce s-a opus, iar maiorul a invocat respectul institutional. I-am zis ca in orice democratie, si la Bruxelles si la Casa Alba, se protesteaza. A zis ca in Romania e o altfel de democratie”, a continuat el.

    http://www.ziare.com/stiri/politie/politistilor-li-s-a-interzis-sa-protesteze-1244360

    Apreciază

  5. STOP RFID 666 said, on iulie 4, 2013 at 12:45 pm

    BAIETII SE GRABESC

    ,,Cardul constituie una din componentele sistemului informatic sanitar care alaturi de reteta si dosarul electronic al pacientului vor simplifica si imbunatati serviciile medicale , promit oficialii. Asta in cativa ani, cand toate spitalele farmaciile si cabinetele vor fi interconectate”.

    http://stirileprotv.ro/stiri/sanatate/peste-2-5-milioane-de-romani-vor-primi-cardul-de-sanatate-pana-in-august-ce-informatii-va-contine.html

    Apreciază

  6. STOP RFID 666 said, on iulie 4, 2013 at 12:49 pm

    SISTEMUL MERGE CA UNS IN SPANIA

    Apreciază

  7. blue said, on iulie 4, 2013 at 2:41 pm

    Interesanta desfasurare de forte pentru discreditarea inca unui comentator si anume pelasgul care a fost clonat de la inceput „dincolo”, pe bloc. Bineinteles, numele meu era inevitabil, vor sa induca ideea ca omul joaca la doua maini si ca as fi si eu implicata. Bun. Chiar ma asteptam. Acum, in legatura cu comentariile in asteptare. E un experiment pe care-l poate face oricine de aici. Daca va logati de pe doua terminale, sa zicem un pc si un tel mobil, cu acelasi email, daca postati un comentariu, sa zicem, de pe pc si acesta nu e aprobat, va apare in asteptare si de pe mobil daca deschideti de acolo site-ul. Singura conditie este aceea sa fi comentat cu acelasi email si de pe mobil la un moment dat si comentariul sa va fi fost aprobat. Concluzia: sistemul va tine minte, oriunde ati fi.

    Apreciază

    • Marius8eu said, on iulie 4, 2013 at 11:58 pm

      Ai vorbe cam serpesti. nu stiu poate gresesc dar asa simt. Agitatia si felu in care scri sant cel putin suspecte.

      Apreciază

    • Marius8eu said, on iulie 5, 2013 at 12:09 am

      Ai vorbe cam serpesti. poate gresesc eu , nu stiu dar asa simt. Agitatia si felu de a scrie sant cel putin suspecte.

      Apreciază

  8. mishuleu said, on iulie 4, 2013 at 8:00 pm

    Si pe mine au incercat sa ma discrediteze sa faca sa para ca eu fur imeiluri si nicuri. Nu stiu ce sa mai cred. Poate ar fi mai bine ca saccsiv sa modifice sistemul de comentarii si sa ne logam toti pe wordpress.

    Apreciază

  9. Maria said, on iulie 4, 2013 at 11:30 pm

    Nu ! Sa ramana acest sistem de comentarii , pt ca nu toti care comentam ,putem sa ne facem un cont .
    Vom renunta a mai comenta .

    Apreciază

    • Irina said, on iulie 8, 2013 at 9:33 pm

      Asa este sunte de acord cu Maria, nici eu nu stiu sa-mi fac cont, de fiecare data cand am incercat sa-mi fac un cont nu am reusit.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.