SACCSIV – blog ortodox

Foto: PUTIN SI MENORA …

Posted in EVREI, menora, RUSIA, Vladimir Putin by saccsiv on ianuarie 2, 2012

56 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 2, 2012 at 6:08 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. sherlock_holmes said, on ianuarie 2, 2012 at 7:29 am

    Din imaginea aceasta ar rezulta ca Putin este omul evreilor cumva,sau face jocul lor cel putin…dar intrebam si noi,cei de la Scotland Yard atunci:

    De ce vor evreii si americanii sa-l dea jos pe Putin prin demonstratiile induse prin mijloace CIA,judecind si dupa avertismentul senatorului John McCain cu primavara araba care se apropie de Rusia ?

    Si o alta intrebare mai cu tilc ?

    Cine il denigreaza mai nou pe Putin,si in ce scop ?…ca sa cunoastem si noi pomul dupa roade.

    PS.nu a zis nimeni ca Putin este ortodox traitor ( ci ca doar vrea sa reinvie Rusia,eventual ceva mai mult,macar patriot si tot este )…spaima celor care il critica,este ca nu cumva sa devina,ca nu cumva sa inteleaga ca ortodoxia este forta cea mare a Rusiei si a crestinilor de pretutindeni,si care nici nu necesita mari resurse si nici timp,pe care nu prea il mai au la dispozitie oricum…

    Apreciază

    • Veaceslav said, on ianuarie 2, 2012 at 4:14 pm

      @sherlock_holmes,
      1. Cum poate un KGB-ist sa ajunga omul care apara credinta?
      2. Prina anii 90 Putin era sub conducerea primarului Sankt-Peterburgului unde a semnat o multime de documente cu mina proprie vinzandu-se o multime de zacaminte si multe altele la preturi mizere, prejudiciind statul si multe altele.
      3. Putin a numit o multime de evrei la conducere care distrug Rusia vizibil prin activitatea lor.
      4. Ce fel de patriot este Putin daca numeste pe ministrul apararii un om – care nu are nimic de-a face cu militaria – si care face o multime de reforme prin care se distruge potentialul armatei ruse, se desfiniinteaza o gramada de academii militare, se reduce numarul ofiterlor, astfel Rusia fiin tara nr 1 cu cele mai multe sinucideri in randul militarilor.
      5. Putin sustine pe cei mai mari oligarhi evrei din Rusia deaorece are sustinere finanicara si nu numai din partea lor.
      6. Putin nu pare nici sa fie supus total elitelor insa nici sa fie impotriva lor, adica merge umar la umar cu ei.
      7. Putin il sustine pe evreul Ciubais care a distrus Rusia si care a inrobit-o inca de la destramarea uniunii sovietice
      8. De ce se incearca inlaturarea lui Putin? – pentru ca astfel se va provoca mai mult haos si se va distruge Rusia mai repede, nu uita ca in locul lui Putin tot evrei vin la putere, asa ca eu doar de cistigat prin inlaturearea lui Putin.
      9. Sunt inca multe altele de spus, dar nu am timp….

      Apreciază

  3. sherlock_holmes said, on ianuarie 2, 2012 at 8:01 am

    saccsiv,

    In primul rind articolul care mi l-ai sugerat este gresit inca din titlul sau,noi stim din profetiile sfintilor ca elitele vor invinge lumeste,spre distrugerea lor vesnica si spre proslavirea sfintilor lui Dumnezeu in Imparatia Cerurilor.

    Noi crestinii vorbim de a mai cistiga timp spre pocainta,duhovniceste prin Sfinta Liturghie si rugaciunile celor bineplacuti lui Dumnezeu…iar lumeste,prin Rusia si eventual Putin ( mai putin conteaza aceasta ) si alte evenimente,nu putine.

    Daca Putin ar fi omul lor,cine ii mai impiedica sa formeze un guvern mondial,chiar si cu forta ? Venezuela ? sau Iranul ?

    Sa inteleg ca la intrebarea:

    Cine il denigreaza mai nou pe Putin,si in ce scop ?…ca sa cunoastem si noi pomul dupa roade.

    Raspunsul ar fi: elitele si oamenii lor ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 2, 2012 at 8:15 am

      sherlock_holmes

      Prietene, ai ramas ca mai demult, adica tot nu pricepi cum functioneaza SISTEMUL. Si amesteci in ecuatie si ceva ce seamana a invatatura ortodoxa.

      N-ai inteles nici macar esentialul, anume ca GUVERNUL MONDIAL va veni ca solutie la mega problemele create tot de ELITE: criza, foamete, revolte, razboi.

      Asa ca ce zici tu cu „cine ii mai impiedica sa formeze un guvern mondial,chiar si cu forta ?” e o aiureala.

      Tu incurci NOM cu o parte a fNOM.

      Apreciază

      • Olaru Elena said, on ianuarie 3, 2012 at 6:04 am

        Lucrurie mie imi suna simplu. Ambele parti sunt alimentate la lupta! O procedura binenteles foarte des intalnita.
        Presedintii de stat la ce forte oculte exista in lume astazi, sunt mici de tot.
        Situatia in legatura cu Putin V., este aceeasi care se intampla la nivel national in fiecare tara. Si anume procedura de a arunca in fata tututor o sansa materializata intr-un om politic, care nu face decat sa dea speranta populatiei catre un final fericit la sfarsitul greutatilor.
        Acest Putin lucru-mi pare ca se-ntampla la nivel global in acest moment si culmea parca mura-n gura pentru noi cei astia cei mai.. putin orbi!!

        Apreciază

  4. spellmaker said, on ianuarie 2, 2012 at 8:14 am

    si sa cred ca s-a uitat deja ce au patit polonezii cu avionul ?putin n-a avut nici un amestec…

    Apreciază

  5. sherlock_holmes said, on ianuarie 2, 2012 at 8:44 am

    spellmaker,

    In criminalistica se spune:vezi cine profita de pe urma mortului,ca sa vezi cine l-a omorit,cam asa.

    Dupa decapitarea conducerii poloneze,a venit la putere omul americanilor Donald Tusk.urma sa se instaleze un sistem anti-rachete rusesti si radar tot american…asa ca faptasul este dovedit.Probabil ca avionul a fost aranjat inainte de decolare de expertii al-qaeda…

    Saccsiv,

    Daca e asa,de ce nu ataca Rusia Iranul si Siria ?
    De ce se mai inarmeaza americanii ? construiesc sisteme anti-rachete rusesti ? etc

    Eu inteleg ca elitele creaza foamete,crize,razboi etc ( adica cu viclenie toate ),tocmai pentru ca oamenii si chiar si unele state nu doresc guvern mondial condus de evrei si americani si in cultura si necredinta lor.

    Cred ca ma opresc aici…un an bun tuturor!

    Apreciază

  6. sherlock_holmes said, on ianuarie 2, 2012 at 9:15 am

    In Europa,in toate referendumurile,popoarele respective au votat impotriva constituirii SUE,nu doresc pierderea suveranitatii nationale,identitatii si valorilor nationale…de aceea se si vine cu viclenie cu datoria ba a bancilor,ba a statelor,cu santaje si cu cele si mai rele care vor urma.
    In SUA,in urma referendumurilor sau alegerilor,in absolut toate acestea,in f multe state s-a votat impotriva legalizarii ” casatoriilor ” homosexuale,aceasta ar fi vointa poporului american…dar si aici se vine cu viclenie,cu judecatori corupti care spun ca nu este constitutional,cu manipulari mass-media,cu hate crime,cu incercarea schimbarii constitutiei,a definirii casatoriei ca uniune intre barbat si femeie…

    Ideia este ca nu totul este un spectacol,multi oameni inca mai sint normali,mai exista si presedinti netradatori de tara…adica nu se lupta elitele cu ele insele.

    Apreciază

  7. ortodox fundamentalist said, on ianuarie 2, 2012 at 9:16 am

    Sherlock,si eu vad lucrurile cam asa cum le spui:ceva nu se potriveste in al considera pe Putin”angajat plenar” al sistemului.Si mai cred ca vrea sa faca din Rusia ce a fost odata:o mare putere economica si duhovniceasca.Si mai cred ca numai el poate sa o faca.LA MULTI ANI!

    Apreciază

  8. spellmaker said, on ianuarie 2, 2012 at 10:08 am

    @sherlock_holmes,parerea mea e ca nu te uiti unde trebe.Sau nu vrei.asa ca daca ne aducem bine aminte,americanii le-au refuzat de trei ori aterizarea si apoi i-au lovit de sol cu 300 de metri in fata pistei ? tot americanii au fost cei care conform spuselor polonezilor le-au adus „linistea” supravietuitorilor accidentului ? Sa iti spun ceva…ai vazut star wars ? Cam asa e si acum.Doua tabere ,acelasi stapan. Iti mai aduci aminte cum s-a compotrat rusia inainte ca Sua sa atace Irakul ? Ce declaratii pro Irak facea ? Si dupa aia ce a facut ? Pas inapoi.Totul e politica si macroeconomie.Totul poate fi negociat si platit.Acum situatia e alta . S-ar putea sa iasa urat pt.ca daca vrei War iti trebe musai doua tabere.Si cineva care se uita pe ” tabla de sah” mai trebuie sa le aleaga momentul.Nu ma intelege gresit.Nu am nimic cu poporul rus.Am cunostinte serioase acolo.Nu am nimic nici cu Putin.Treaba lui ce face ,in fond isi vede de tara lui.Daca asa considera el ca e mai bine pentru ea….ramane de vazut

    Apreciază

  9. STOP RFID 666 said, on ianuarie 2, 2012 at 11:10 am

    INTRARE BIOMETRICA IN COREEA DE SUD

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 2, 2012 at 11:17 am

      INTRARI BIOMETRICE IN SCOLILE DIN ISRAEL PENTRU ELEVI SI PROFESORI

      Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on ianuarie 2, 2012 at 11:29 am

        TI-E FOAME? – PUNE MANA – INTRARE BIOMETRICA

        Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on ianuarie 2, 2012 at 11:33 am

        VIITORII ,,TERORISTI”

        Apreciază

  10. Victor said, on ianuarie 2, 2012 at 4:52 pm

    Din profetiile staretului Iosif Vatopedinul referitor la rolul Rusiei in al treilea razboi mondial:

    „[…] Acesta este inceputul acestor evenimente, evenimente tulburatoare, evenimente militare. Cei care pun in miscare acest rau sunt evreii. Ei sunt indemnati de catre diavol sa faca aceasta, pentru a distruge samanta ortodoxiei in Grecia si in Rusia. Acesta va fi principalul lor obstacol in dominarea lumii. Si fara indoiala ei ii vor obliga pe turci sa vina aici, in Grecia, pentru a-si incepe lucrarea lor; iar Grecia, desi are teoretic un guvern, nu are un guvern cu adevarat. Ii lipseste puterea, iar turcii vor veni aici. Acesta va fi momentul cand Rusia de asemenea isi va pune in miscare fortele sale pentru a se impotrivi turcilor. Evenimentele se vor desfasura astfel: cand Rusia vine in ajutorul Greciei, americanii si NATO vor incerca sa previna aceasta, pentru a nu se forma nici o alianta intre doua tari ortodoxe. De asemenea ei vor provoca la lupta alte puteri, cum ar fi Japonia si altele. ……”

    Asa ca daca Putin ar fi fost omul elitelor sioniste nu s-ar fi angajat sa apere Grecia. Te-ai gasit acuma sa te iei de Putin, mai degraba as avea incredere in Putin decat in cei ca tine, care fac salata din minciuna si adevar.

    Apreciază

  11. saccsiv said, on ianuarie 2, 2012 at 5:34 pm

    PENTRU TOTI CEI PRO PUTIN

    Ati ocolit o mare problema. Va rog sa va spuneti parerea in legatura cu:

    DOCUMENTUL TOTAL in RUSIA: Din 2012 CARD ELECTRONIC UNIVERSAL. Toate in unul: act de identitate, card bancar, cartela de autobuz, etc. …

    https://saccsiv.wordpress.com/2011/01/23/documentul-total-in-rusia-din-2012-card-electronic-universal-toate-in-unul-act-de-identitate-card-bancar-cartela-de-autobuz-etc/

    Apreciază

  12. Victor said, on ianuarie 2, 2012 at 8:09 pm

    Saccsiv nu este vorba ca e cineva pro Putin. Gandeste-te asa. Sionistii trag in oameni cu mitraliere iar Putin arunca in ei cu pietre. Cine ii va omori pe oameni mai repede Putin sau sionistii? Evident ca nici Putin si nici sionistii nu-s solutia, dar mai degraba mai avem timp de pocainta pana ne omoara Putin cu pietre decat sionistii cu mitraliera. Intotdeauna Dumnezeu s-a folosti de oamenii rai spre a-i salva pe ai Sai,asa cum se foloseste acum de Putin ca sa ne mai dea putin timp de pocainta.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 2, 2012 at 8:50 pm

      Victor

      Spune-mi te rog ceva despre treaba cu documentul unic.

      Apreciază

  13. spellmaker said, on ianuarie 2, 2012 at 8:48 pm

    @victor, nu cred ca tu esti constient ce ai scris in ultima fraza.mai gandeste-te

    Apreciază

  14. Victor said, on ianuarie 2, 2012 at 10:38 pm

    @ spellmaker

    Te rog sa-mi explici mai clar de ce anume nu sunt constient.

    @ saccsiv

    Tocmai despre ce se vorbeste in acel articol, am zis ca nu Putin este solutia, de aceea nu se poate spune ca cineva trebuie sa fie pro Putin (din punct de vedere lumeste vb.). Dar nici anti Putin nu putem fi dat fiind faptul ca el este singurul lider care se mai opune ocultei sioniste, ceea ce ne da noua crestinilor ortodocsi putin timp de pocainta( asta vb. din punct de vedere duhovniceste). Deci ca sa numai lungim vorba, dupa logica ta saccsive ce ar trebui sa se intample cu Putin?

    @ Pr. Timotei

    Foarte lamuritor articolul dvs.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 2, 2012 at 11:31 pm

      Victor

      Pai tu lungesti vorba. Zi frate concret, cum vezi tu treaba cu documentul unic din Rusia.

      Apreciază

  15. Victor said, on ianuarie 2, 2012 at 11:51 pm

    Nu ma pot pronunta inca concret, ramane de vazut daca se va pune in aplicare in 2012 ce se prevede acolo. Oricum eu tot nu inteleg de ce se loveste atat de puternic in Putin, pana acum cateva saptamani nu zicea nimeni nimic despre el. Sa fie oare vreo legatura dintre vizita Parintelui Efrem in Rusia si intalnirea pe care a avut-o cu Putin? Nu am afirmat niciodata ca Putin e usa de biserica dar nici sionist nu e, ca daca era, Rusia numai era astazi in picioare, si poate nici ortodoxia, cine stie. Ca o completare la articolul Pr. Timotei va rog sa viziontai acest clip pana la capat (cine e interesat despre cum e treaba cu Putin si de ce se loveste in el acum):

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 3, 2012 at 1:18 am

      Victor

      Fix o fraza ai raspuns la o chestie esentiala ce dovedeste unitatea in diversitate.

      Sa stii ca nu degeaba am pus problema aceea acum cateva luni …

      Nu se loveste, se trezeste. Mai precis, se reaminteste ceea ce pana acum cateva saptamani parea evident. Si se reaminteste deoarece din ce in ce mai multi il vad ca pe un salvator. La fel a fost si cu China cand parea ca incepe sa maraie si la fel cu Iranul. De ele a fost mai usor de lamurit lumea, caci nu erau ortodoxe. Ca sa explicam cum e cu Putin, observ ca e mai greu.

      Noi trebuie sa ne rugam ca el sa evadeze sincer din sistemul care l-a creat. Sa se trezeasca si sa vina real la ortodoxie. Daca-l acceptam insa in starea in care e, ca pe un salvator … luam o mare plasa.

      Apreciază

  16. Victor said, on ianuarie 3, 2012 at 1:45 am

    Ma bucur macar ca m-ai lasat sa-mi spun opinia.

    Apreciază

  17. spellmaker said, on ianuarie 3, 2012 at 1:15 pm

    @ victor,Dumnezeu nu se foloseste de oameni rai.nu are nevoie de asa ceva.Diavolul se ocupa de aceasta categorie.Dumnezeu nu ii cunoaste decat pe cei virtuosi.Cat despre conducatorii lumii…Ce nu inteleg multi este ca pe pamant exista cateva tabere care lupta pentru suprematie ,dar undeva la cap sunt conduse de acelasi tip in fata caruia tremura toti.Si vor comite orice fapta, fie ea cat de imprudenta (pentru ei sau tara lor ) pentru ai face pe plac.Asa ca atunci cand acest urmator si mare razboi va fi declansat, interventiile armate urmatoare nu vor fi spre vreun ajutor acordat unui stat sau altuia, ci vor fi pentru distrugerea lumii, conform unui plan bine pus la punct.Sunt multi oameni grei care au scris despre treaba asta ,este netul plin. Noi insa stam si ne facem sperante despre cum ar putea un om sa ne ajute in prag de apocalipsa.Acum oamenii nu mai pot interveni ,este cam tarziu.Ramane totul la voia Domnului.Intr-o anumita masura imi place Putin.Dar cred ca el are grija numai de tara lui,nu este interesat de alta,mai ales de Romania care prin alesii ei i-a adus cateva jigniri nemeritate in trecutul apropiat.Asa ca dragul meu ,ocupate tu de ceia ce poti face pentru tine si pentru cei din jurul tau.Nu iti pune sperante intr-o tara ,fie ea si ortodocsa care are destule pe cap.
    Daca Putin va face lucruri mari pentru ortodocsie ,bravo lui.Isi va obtine iertarea pacatelor si poate mantuirea.Eu unul imi mai aduc insa aminte de o vorba a parintelui Arsenie Boca care spunea ca ne paste un pericol din acea parte de lume.Cum o vrea Dumnezeu.

    Apreciază

  18. Veaceslav said, on ianuarie 3, 2012 at 1:37 pm

    @Pr Timotei,
    ma iertati parinte dar nu sunt deacord cu Dvs.
    1.

    A avut loc o minune, Casa in care se aflau copii lui a luat foc si a ars in totalitate, dar cele doua fetite au scapat acoperite fiind de o icoana a Maicii Domnului ce se afla in casa. De atunci Putin si-a schimbat complet atitudinea in privinta credintei Ortodoxe.

    – Nustiu de ce credeti ca minunea aceasta s-a intamplat cu familia lui Putin. Ave-ti dovezi?
    2.

    Rusia sub Eltin era foarte depravata si controlata de mafia financiar bankara. Salariile nu erau platite la timp ,mafia criminalilor rusii impinsese rusia la un prag de dezastrul total.

    ma iertati dar sa nu uitam ca mai presus de rusi era mafia evreiasca a oligarhilor.
    3.

    Putin a fost si el un corupt deaceia i sa inmanat puterea de catre Eltin, dar a ales intre Rusia si Oligarhii care erau interpusii marelui sistem financiar cu sediu la Londra. Cand Mikhail Borisovich Khodorkovsky si Boris Abramovich Berezovsky si alti oligarhi au incercat sa plateasca deputati in duma sa schimbe legea proprietatii pamantului, Putin ia oprit. Acei oligarhi cu banii din Londra au cumparat suprafete imense in siberia si incercau sa schimbe legea, ca proprietarii solului sa devina si proprietarii ai subsolului ca in SUA.In Europa ca si in Rusia subsolul apartine statului. Deci societatile care extrageau si procesau resursele naturale chiar daca erau private ele trebuie sa plateasca gsul si titeiul brut statului si tot statul poate impune o cota de productie.

    Putin a mers impotriva evreilor Mikhail Borisovich Khodorkovsky si Boris Abramovich Berezovsky deoarece acestea au incercat sa se baloteze in duma rusa cu partidele lor si la presidentie, ceea ce lu-i Putin nu i-a placut. Intradevar Putin a impus sa se plateasca impozitele statului insa sa nu uitam ca aproape toate bogatiile au fost nationalizate corupt si aproapre gratis si sa nu uitam afacerea lui Abramovici care a cumparat o companie petroliera la pret mizer iar pe urma a vinduto statului la pret de cel putin 100 de ori mai mare, astfel avind de castigat Abromovici cu Putin.
    4.

    In grupul lor Svetlana Megvedev este foarte religiosa este o adevarata ortodoxa, cred ca Putin a inceput sa invete ortodoxia.Ii va lua ceva timp. Sa nu uitam ca Marea catedrala a rusiei sa recladit, demolata de comunisti care facusera un bazin de inot. Cred ca Putin va sprijini Sf. Munte neconditionat si ne interesat.

    Despre marea catedrala sa nu uitam ce fel de candelabru sta acum in loc de cel original, daca vre-ti sa priviti parinte autunci uitati-va la http://www.3rm.info/19149-obrezannaya-lyustra-xxs.html, ve-ti vedea cum trebuie sa fie originaul si cum este acum
    5. De ce Putin vrea sa para ce este un ortodox si aparator al ortodoxiei ar trebui toti sa isi dea seama, pentru ca vrea sustinerea populatiei ortodoxe, si sa nu uitam ca se apropie alegerile prezidentiale si ca Putin si-ar dori o campanie de publicitate.
    6, Parinte sunt o multime de oamnei ortodocsi adverati (oameni militari si scriitori) care l-a demascat pe Putin si Medvedev si care acum sunt in inchisoare.
    7. Sa nu uitam ce a spus Soljenitin despre conducerea Rusiei.
    8. Sunt o multime de alte lucruri……….

    Apreciază

  19. Veaceslav said, on ianuarie 3, 2012 at 1:46 pm

    inca ceva presedintele Dmitri Medvedev este evreu adevarat din mama evreica, si ca nu demullt Medvedev a cerut cetatenia isaraeliteana 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=TNh26AV2NhA

    Apreciază

  20. Victor said, on ianuarie 4, 2012 at 12:54 am

    @ spellmaker

    Sa iti dau un exemplu cum Dumnezeu se foloseste de oamenii rai pentru a face bine.

    Iosif a fost vandut in sclavie de fratii sai. Ceea ce au facut ei a fost un lucru rau iar Iosif a suferit mult pentru asta. In Egipt, Iosif a fost vandut unui slujbas imparatesc. Fiindca s-a purtat bine, Iosif a ajuns mai mare peste toate slugile acestuia. Intr-o zi, Iosif a reusit sa desluseasca visul ciudat al faraonului, asa ca acesta capata mare incredere in el, si-l puse guvernator al Egiptului. Mai tarziu Iosif a reusit sa faca provizii pentru Egipt, pentru cei sapte ani secetosi care urmau sa vina, salvand astfel nu numai Egiptul,ci si familia si fratii sai care l-au vandut in sclavie.Iar, in final le-a spus fratilor sai: ” Iata voi a-ti uneltiti asupra mea rele,dar Dumnezeu le-a intors in bine, ca sa faca cele ce sunt acum si sa pastreze viata unui popor numeros”.(Vezi Geneza 15:20).Acesta este unul din exemplele prin care Dumnezeu foloseste raul initial pentru a produce in final un bine. Dar desigur, cel mai mare exemplu al lui Dumnezeu care foloseste raul pentru atingerea binelui este moartea lui Hristos. Oamenii rai L-au adus pe Mantuitor pe cruce, dar Dumnezeu a folosit acea cruce ca mijloc de mantuire a lumii.

    Sunt si sute de exemple in vietile sfintilor in care tortionarii mucenicilor au ajuns ei insisi sfinti dupa ce i-au torturat, prin pocainta. Uitata-te de ex la Apostolul Pavel din mare prigonitor al crestinilor a ajuns Apostolul neamurilor. Dumnezeu are puterea sa transforme un rau in bine, astfel nu s-ar mai fi mantuit nimeni, sau probabil foarte putini.

    De aceea am si afirmat ca Prin rezistenta lui Putin in fata elitelor sioniste, noi mai castigam putin timp pentru a-l folosi pentru lucrarea faptelor bune, iar cand Putin va fi invins (adica cand Rusia va fi invinsa) atunci va incepe prigoana ortodocsilor si restul evenimetelor pe care le stim din profetiile Sfintilor Parinti. Si sa redau una referitoare la Rusia in special:

    Sfantul Serafim de Viriţa:

    „Va veni vremea când Rusia va fi sfâsiata în bucati. La început o vor împarti, iar apoi vor începe sa jefuiasca bogatiile ei. Occidentul va concura în toate felurile posibile la distrugerea ei si va da partea ei rasariteana pâna la o vreme în stapânirea Chinei. Extremul Orient îl vor acapara în mâinile lor japonezii, iar Siberia – chinezii, care vor veni în Rusia, se vor face casatorii mixte, iar în final prin viclenie si perfidie vor lua teritoriul Siberiei pâna la Urali. Când China va voi sa treaca mai departe, Occidentul se va opune si nu va permite. Multe tari se vor întoarce împotriva Rusiei, dar ea va rezista, pierzând mare parte din pamânturile sale. Acesta este razboiul despre care spune Sfânta Scriptura si proorocii ca va deveni pricina pentru unirea întregii omeniri. Oamenii vor întelege ca nu se poate trai asa pe mai departe fiindca tot ce este viu va pieri si vor alege un guvern unic care va fi antecamera împaratiei lui Antihrist. Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor; când în adâncul Rusiei vor iesi primele esaloane din orase trebuie sa se grabeasca cineva sa iasa între primii, caci multi dintre cei ce vor ramâne vor pieri”.

    Deci ca sa fie clar: „Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor”. Adica cand Rusia va fi infranta va incepe prigoana crestinilor. Adica cand Putin va fi dat jos si vor pune la conducere oamenii lor, va incepe prigoana crestinilor. Daca Putin nu i-ar fi dat jos pe sionisti de la conducerea Rusiei, prigoana ar fi inceput poate cu mult mai devreme. De aceea am spus CA Dumnezeu se foloseste de Putin (desi Putin nu stie asta) pentru a ne mai da noua timp de pocainta, iar cand putin va fi dat jos, va incepe prigoana. Este clar ca lumina zilei.

    O dovada in plus ca saccsiv este de acord cu ce zic eu acum. Iata un articol postat de saccsiv cu ceva vreme in urma, il redau partial:

    Astfel:
    ” Dupa spusele calugarului N. a manastirii ortodoxe din Caucazul de Nord, al cărui nume la cererea sa nu-l putem da, într-un interval de timp din toamna anului 2008 pana in toamna anului 2010 este o probabilitate înaltă de a izbucni cel de-al treilea război mondial, care va dura trei ani.

    Războiul va începe ca un conflict între creştini şi musulmani. Înainte de aceasta se va intimpla o tragedie la Washington, capitala Statelor Unite. În timpul razboiului sau după este posibilă utilizarea armelor nucleare. După război, Rusia isi va pierde în mod semnificativ teritoriile sale.

    De asemenea, a prezis că, după plecarea preşedintelui Vladimir Putin poate începe persecutarea crestinilor Ortodocsi din cauza ideilor dure anti-globaliste.”

    Articolul cu pricina se afla pe blogul SACCSIV aici:

    https://saccsiv.wordpress.com/2009/10/08/profetie-un-staret-rus-al-treilea-razboi-mondial-va-incepe-in-curand-si-va-dura-3-ani/

    Apreciază

  21. Victor said, on ianuarie 4, 2012 at 8:04 am

    iar m-ai bagat la spam?

    Apreciază

  22. Victor said, on ianuarie 4, 2012 at 8:05 am

    @ spellmaker

    Sa iti dau un exemplu cum Dumnezeu se foloseste de oamenii rai pentru a face bine.

    Iosif a fost vandut in sclavie de fratii sai. Ceea ce au facut ei a fost un lucru rau iar Iosif a suferit mult pentru asta. In Egipt, Iosif a fost vandut unui slujbas imparatesc. Fiindca s-a purtat bine, Iosif a ajuns mai mare peste toate slugile acestuia. Intr-o zi, Iosif a reusit sa desluseasca visul ciudat al faraonului, asa ca acesta capata mare incredere in el, si-l puse guvernator al Egiptului. Mai tarziu Iosif a reusit sa faca provizii pentru Egipt, pentru cei sapte ani secetosi care urmau sa vina, salvand astfel nu numai Egiptul,ci si familia si fratii sai care l-au vandut in sclavie.Iar, in final le-a spus fratilor sai: ” Iata voi a-ti uneltiti asupra mea rele,dar Dumnezeu le-a intors in bine, ca sa faca cele ce sunt acum si sa pastreze viata unui popor numeros”.(Vezi Geneza 15:20).Acesta este unul din exemplele prin care Dumnezeu foloseste raul initial pentru a produce in final un bine. Dar desigur, cel mai mare exemplu al lui Dumnezeu care foloseste raul pentru atingerea binelui este moartea lui Hristos. Oamenii rai L-au adus pe Mantuitor pe cruce, dar Dumnezeu a folosit acea cruce ca mijloc de mantuire a lumii.

    Sunt si sute de exemple in vietile sfintilor in care tortionarii mucenicilor au ajuns ei insisi sfinti dupa ce i-au torturat, prin pocainta. Uitata-te de ex la Apostolul Pavel din mare prigonitor al crestinilor a ajuns Apostolul neamurilor. Dumnezeu are puterea sa transforme un rau in bine, astfel nu s-ar mai fi mantuit nimeni, sau probabil foarte putini.

    De aceea am si afirmat ca Prin rezistenta lui Putin in fata elitelor sioniste, noi mai castigam putin timp pentru a-l folosi pentru lucrarea faptelor bune, iar cand Putin va fi invins (adica cand Rusia va fi invinsa) atunci va incepe prigoana ortodocsilor si restul evenimetelor pe care le stim din profetiile Sfintilor Parinti. Si sa redau una referitoare la Rusia in special:

    Sfantul Serafim de Virita:

    „Va veni vremea când Rusia va fi sfâsiata în bucati. La început o vor împarti, iar apoi vor începe sa jefuiasca bogatiile ei. Occidentul va concura în toate felurile posibile la distrugerea ei si va da partea ei rasariteana pâna la o vreme în stapânirea Chinei. Extremul Orient îl vor acapara în mâinile lor japonezii, iar Siberia – chinezii, care vor veni în Rusia, se vor face casatorii mixte, iar în final prin viclenie si perfidie vor lua teritoriul Siberiei pâna la Urali. Când China va voi sa treaca mai departe, Occidentul se va opune si nu va permite. Multe tari se vor întoarce împotriva Rusiei, dar ea va rezista, pierzând mare parte din pamânturile sale. Acesta este razboiul despre care spune Sfânta Scriptura si proorocii ca va deveni pricina pentru unirea întregii omeniri. Oamenii vor întelege ca nu se poate trai asa pe mai departe fiindca tot ce este viu va pieri si vor alege un guvern unic care va fi antecamera împaratiei lui Antihrist. Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor; când în adâncul Rusiei vor iesi primele esaloane din orase trebuie sa se grabeasca cineva sa iasa între primii, caci multi dintre cei ce vor ramâne vor pieri”.

    Deci ca sa fie clar: „Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor”. Adica cand Rusia va fi infranta va incepe prigoana crestinilor. Adica cand Putin va fi dat jos si vor pune la conducere oamenii lor, va incepe prigoana crestinilor. Daca Putin nu i-ar fi dat jos pe sionisti de la conducerea Rusiei, prigoana ar fi inceput poate cu mult mai devreme. De aceea am spus CA Dumnezeu se foloseste de Putin (desi Putin nu stie asta) pentru a ne mai da noua timp de pocainta, iar cand putin va fi dat jos, va incepe prigoana. Este clar ca lumina zilei.

    O dovada in plus ca saccsiv este de acord cu ce zic eu acum. Iata un articol postat de saccsiv cu ceva vreme in urma, il redau partial:

    Astfel:
    ” Dupa spusele calugarului N. a manastirii ortodoxe din Caucazul de Nord, al carui nume la cererea sa nu-l putem da, într-un interval de timp din toamna anului 2008 pana in toamna anului 2010 este o probabilitate înalta de a izbucni cel de-al treilea razboi mondial, care va dura trei ani.

    Razboiul va începe ca un conflict între crestini si musulmani. Înainte de aceasta se va intimpla o tragedie la Washington, capitala Statelor Unite. În timpul razboiului sau dupa este posibila utilizarea armelor nucleare. Dupa razboi, Rusia isi va pierde în mod semnificativ teritoriile sale.

    De asemenea, a prezis ca, dupa plecarea presedintelui Vladimir Putin poate începe persecutarea crestinilor Ortodocsi din cauza ideilor dure anti-globaliste.”

    Articolul cu pricina se afla pe blogul SACCSIV aici:

    https://saccsiv.wordpress.com/2009/10/08/profetie-un-staret-rus-al-treilea-razboi-mondial-va-incepe-in-curand-si-va-dura-3-ani/

    Apreciază

  23. Victor said, on ianuarie 4, 2012 at 8:07 am

    @ spellmaker

    Sa iti dau un exemplu cum Dumnezeu se foloseste de oamenii rai pentru a face bine.

    Iosif a fost vandut in sclavie de fratii sai. Ceea ce au facut ei a fost un lucru rau iar Iosif a suferit mult pentru asta. In Egipt, Iosif a fost vandut unui slujbas imparatesc. Fiindca s-a purtat bine, Iosif a ajuns mai mare peste toate slugile acestuia. Intr-o zi, Iosif a reusit sa desluseasca visul ciudat al faraonului, asa ca acesta capata mare incredere in el, si-l puse guvernator al Egiptului. Mai tarziu Iosif a reusit sa faca provizii pentru Egipt, pentru cei sapte ani secetosi care urmau sa vina, salvand astfel nu numai Egiptul,ci si familia si fratii sai care l-au vandut in sclavie.Iar, in final le-a spus fratilor sai: ” Iata voi a-ti uneltiti asupra mea rele,dar Dumnezeu le-a intors in bine, ca sa faca cele ce sunt acum si sa pastreze viata unui popor numeros”.(Vezi Geneza 15:20).Acesta este unul din exemplele prin care Dumnezeu foloseste raul initial pentru a produce in final un bine. Dar desigur, cel mai mare exemplu al lui Dumnezeu care foloseste raul pentru atingerea binelui este moartea lui Hristos. Oamenii rai L-au adus pe Mantuitor pe cruce, dar Dumnezeu a folosit acea cruce ca mijloc de mantuire a lumii.

    Sunt si sute de exemple in vietile sfintilor in care tortionarii mucenicilor au ajuns ei insisi sfinti dupa ce i-au torturat, prin pocainta. Uitata-te de ex la Apostolul Pavel din mare prigonitor al crestinilor a ajuns Apostolul neamurilor. Dumnezeu are puterea sa transforme un rau in bine, astfel nu s-ar mai fi mantuit nimeni, sau probabil foarte putini.

    De aceea am si afirmat ca Prin rezistenta lui Putin in fata elitelor sioniste, noi mai castigam putin timp pentru a-l folosi pentru lucrarea faptelor bune, iar cand Putin va fi invins (adica cand Rusia va fi invinsa) atunci va incepe prigoana ortodocsilor si restul evenimetelor pe care le stim din profetiile Sfintilor Parinti. Si sa redau una referitoare la Rusia in special:

    Sfantul Serafim de Virita:

    „Va veni vremea când Rusia va fi sfâsiata în bucati. La început o vor împarti, iar apoi vor începe sa jefuiasca bogatiile ei. Occidentul va concura în toate felurile posibile la distrugerea ei si va da partea ei rasariteana pâna la o vreme în stapânirea Chinei. Extremul Orient îl vor acapara în mâinile lor japonezii, iar Siberia – chinezii, care vor veni în Rusia, se vor face casatorii mixte, iar în final prin viclenie si perfidie vor lua teritoriul Siberiei pâna la Urali. Când China va voi sa treaca mai departe, Occidentul se va opune si nu va permite. Multe tari se vor întoarce împotriva Rusiei, dar ea va rezista, pierzând mare parte din pamânturile sale. Acesta este razboiul despre care spune Sfânta Scriptura si proorocii ca va deveni pricina pentru unirea întregii omeniri. Oamenii vor întelege ca nu se poate trai asa pe mai departe fiindca tot ce este viu va pieri si vor alege un guvern unic care va fi antecamera împaratiei lui Antihrist. Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor; când în adâncul Rusiei vor iesi primele esaloane din orase trebuie sa se grabeasca cineva sa iasa între primii, caci multi dintre cei ce vor ramâne vor pieri”.

    Deci ca sa fie clar: „Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor”. Adica cand Rusia va fi infranta va incepe prigoana crestinilor. Adica cand Putin va fi dat jos si vor pune la conducere oamenii lor, va incepe prigoana crestinilor. Daca Putin nu i-ar fi dat jos pe sionisti de la conducerea Rusiei, prigoana ar fi inceput poate cu mult mai devreme. De aceea am spus CA Dumnezeu se foloseste de Putin (desi Putin nu stie asta) pentru a ne mai da noua timp de pocainta, iar cand putin va fi dat jos, va incepe prigoana. Este clar ca lumina zilei.

    O dovada in plus ca saccsiv este de acord cu ce zic eu acum. Iata un articol postat de saccsiv cu ceva vreme in urma, il redau partial:

    Astfel:
    ” Dupa spusele calugarului N. a manastirii ortodoxe din Caucazul de Nord, al carui nume la cererea sa nu-l putem da, într-un interval de timp din toamna anului 2008 pana in toamna anului 2010 este o probabilitate înalta de a izbucni cel de-al treilea razboi mondial, care va dura trei ani.

    Razboiul va începe ca un conflict între crestini si musulmani. Înainte de aceasta se va intimpla o tragedie la Washington, capitala Statelor Unite. În timpul razboiului sau dupa este posibila utilizarea armelor nucleare. Dupa razboi, Rusia isi va pierde în mod semnificativ teritoriile sale.

    De asemenea, a prezis ca, dupa plecarea presedintelui Vladimir Putin poate începe persecutarea crestinilor Ortodocsi din cauza ideilor dure anti-globaliste.”

    Articolul cu pricina se afla pe blogul SACCSIV aici:

    https://saccsiv.wordpress.com/2009/10/08/profetie-un-staret-rus-al-treilea-razboi-mondial-va-incepe-in-curand-si-va-dura-3-ani/

    Apreciază

  24. Victor said, on ianuarie 4, 2012 at 8:10 am

    @ spellmaker

    Sa iti dau un exemplu cum Dumnezeu se foloseste de oamenii rai pentru a face bine.

    Iosif a fost vandut in sclavie de fratii sai. Ceea ce au facut ei a fost un lucru rau iar Iosif a suferit mult pentru asta. In Egipt, Iosif a fost vandut unui slujbas imparatesc. Fiindca s-a purtat bine, Iosif a ajuns mai mare peste toate slugile acestuia. Intr-o zi, Iosif a reusit sa desluseasca visul ciudat al faraonului, asa ca acesta capata mare incredere in el, si-l puse guvernator al Egiptului. Mai tarziu Iosif a reusit sa faca provizii pentru Egipt, pentru cei sapte ani secetosi care urmau sa vina, salvand astfel nu numai Egiptul,ci si familia si fratii sai care l-au vandut in sclavie.Iar, in final le-a spus fratilor sai: ” Iata voi a-ti uneltiti asupra mea rele,dar Dumnezeu le-a intors in bine, ca sa faca cele ce sunt acum si sa pastreze viata unui popor numeros”.(Vezi Geneza 15:20).Acesta este unul din exemplele prin care Dumnezeu foloseste raul initial pentru a produce in final un bine. Dar desigur, cel mai mare exemplu al lui Dumnezeu care foloseste raul pentru atingerea binelui este moartea lui Hristos. Oamenii rai L-au adus pe Mantuitor pe cruce, dar Dumnezeu a folosit acea cruce ca mijloc de mantuire a lumii.

    Sunt si sute de exemple in vietile sfintilor in care tortionarii mucenicilor au ajuns ei insisi sfinti dupa ce i-au torturat, prin pocainta. Uitata-te de ex la Apostolul Pavel din mare prigonitor al crestinilor a ajuns Apostolul neamurilor. Dumnezeu are puterea sa transforme un rau in bine, astfel nu s-ar mai fi mantuit nimeni, sau probabil foarte putini.

    De aceea am si afirmat ca Prin rezistenta lui Putin in fata elitelor sioniste, noi mai castigam putin timp pentru a-l folosi pentru lucrarea faptelor bune, iar cand Putin va fi invins (adica cand Rusia va fi invinsa) atunci va incepe prigoana ortodocsilor si restul evenimetelor pe care le stim din profetiile Sfintilor Parinti. Si sa redau una referitoare la Rusia in special:

    Sfantul Serafim de Virita:

    „Va veni vremea când Rusia va fi sfâsiata în bucati. La început o vor împarti, iar apoi vor începe sa jefuiasca bogatiile ei. Occidentul va concura în toate felurile posibile la distrugerea ei si va da partea ei rasariteana pâna la o vreme în stapânirea Chinei. Extremul Orient îl vor acapara în mâinile lor japonezii, iar Siberia – chinezii, care vor veni în Rusia, se vor face casatorii mixte, iar în final prin viclenie si perfidie vor lua teritoriul Siberiei pâna la Urali. Când China va voi sa treaca mai departe, Occidentul se va opune si nu va permite. Multe tari se vor întoarce împotriva Rusiei, dar ea va rezista, pierzând mare parte din pamânturile sale. Acesta este razboiul despre care spune Sfânta Scriptura si proorocii ca va deveni pricina pentru unirea întregii omeniri. Oamenii vor întelege ca nu se poate trai asa pe mai departe fiindca tot ce este viu va pieri si vor alege un guvern unic care va fi antecamera împaratiei lui Antihrist. Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor; când în adâncul Rusiei vor iesi primele esaloane din orase trebuie sa se grabeasca cineva sa iasa între primii, caci multi dintre cei ce vor ramâne vor pieri”.

    Deci ca sa fie clar: „Apoi vor începe prigoanele asupra crestinilor”. Adica cand Rusia va fi infranta va incepe prigoana crestinilor. Adica cand Putin va fi dat jos si vor pune la conducere oamenii lor, va incepe prigoana crestinilor. Daca Putin nu i-ar fi dat jos pe sionisti de la conducerea Rusiei, prigoana ar fi inceput poate cu mult mai devreme. De aceea am spus CA Dumnezeu se foloseste de Putin (desi Putin nu stie asta) pentru a ne mai da noua timp de pocainta, iar cand Putin va fi dat jos, va incepe prigoana. Este clar ca lumina zilei.

    O dovada in plus ca saccsiv este de acord cu ce zic eu acum. Iata un articol postat de saccsiv cu ceva vreme in urma, il redau partial:

    Astfel:
    ” Dupa spusele calugarului N. a manastirii ortodoxe din Caucazul de Nord, al carui nume la cererea sa nu-l putem da, într-un interval de timp din toamna anului 2008 pana in toamna anului 2010 este o probabilitate înalta de a izbucni cel de-al treilea razboi mondial, care va dura trei ani.

    Razboiul va începe ca un conflict între crestini si musulmani. Înainte de aceasta se va intimpla o tragedie la Washington, capitala Statelor Unite. În timpul razboiului sau dupa este posibila utilizarea armelor nucleare. Dupa razboi, Rusia isi va pierde în mod semnificativ teritoriile sale.

    De asemenea, a prezis ca, dupa plecarea presedintelui Vladimir Putin poate începe persecutarea crestinilor Ortodocsi din cauza ideilor dure anti-globaliste.”

    Articolul cu pricina se afla pe blogul SACCSIV aici:

    https://saccsiv.wordpress.com/2009/10/08/profetie-un-staret-rus-al-treilea-razboi-mondial-va-incepe-in-curand-si-va-dura-3-ani/

    …..

    Apreciază

  25. spellmaker said, on ianuarie 4, 2012 at 5:08 pm

    @victor,cazul cu Iosif nu are nici o treaba cu chestiunea noastra.Fratii lui Iosif nu erau decat invidiosi.Ei nu practicau raul in ansamblul lui.Una este sa faci odata ceva gresit dupa care sa te pocaiesti ( cum au facut fratii ) ,alta este sa faci un rau azi ,maine,poate si poimaine si sa nu iti pese de nimic.Sunt cazuri si cazuri.Nu am nimic cu cele in care se manifesta pocainta individului urmata de mila lui Dumnezeu.Prigoana nu va incepe cu caderea lui Putin.Intr-o anumita masura ea se manifesta deja.Cat despre asa numita sfasiere a Rusiei din acea prorocire dupa unii ea a si avut loc.Cat despre prorociri pot sa iti spun ca multe nu sunt de incredere.Stiu si eu destule.Una singura este sigur reala.Cea legata de apocalipsa si a doua venire a Mantuitorului.Restul….Sa ai parte numai de bine.

    Apreciază

  26. Victor said, on ianuarie 4, 2012 at 6:19 pm

    m-am gandit ca ar fi fost din cauza linku-lui dar totusi nu am vrut sa-l scot din comentariu.

    @ spellamker

    Si eu iti doresc numai bine.

    Apreciază

  27. Cristian2 said, on ianuarie 12, 2012 at 3:12 am

    @Timotei si ceilalti putinisti

    Voi sunteti mai rai decât imi inchipuiam, voi sunteti instruiti si platiti pentru a desinforma si a induce in eroare pe cei naivi.

    PUTIN nu este ortodox, e un criminal de cea mai scârboasa speta si un genocidar, bun doar de focul vesnic al gheenei.
    Voi sunteti mai rai decât armata a XIV-a ce – i striveste pe fratii nostri din Transnistria, ca sunteti in slujba Moscovei, limbi si constiinte otravite si vândute.
    Pentru voi, ortodocsi de tinichea, un musulman cecen ce lupta pentru libertatea lui merita moartea, si chiar tot poporul cecen, prea vinovat de’a arata lumii, inclusiv sclavilor ortodocsi ai tarului rosu, ca se poate lupta, vitejeste, pâna la moarte, pentru libertate si demnitate.

    Fratele nostru român de 18 ani asasinat recent de pacificatorii rusi va priveste din cer si va avertizeaza :

    Vai de voi ca nu credeti ce v’asteapta in iad !
    Ca, daca ati da crezare chinurilor vesnice, v’ati pocai pe loc, ati fugi in mânastire sau in lumea larga ca sa nu mai faceti raul si sa’l batjocoriti, fatarnici si vicleni, pe Dumnezeu si creatia Lui.

    N’as dori sa fiu un minut in locul vostru !

    Apreciază

  28. Cristian2 said, on ianuarie 12, 2012 at 3:17 am

    Dupa comentariul elogios al Timoteiului la adresa lui PUTIN KREMLINALUL ( Apologeticum 31/12/2011)

    @Timotei

    Timotei, cât si de la cine, salariu iei
    De indraznesti, cu mult temei
    Pe ortodoxul PUTINEI
    Sa’l faci CRIMINAL, KGBist, HOMO
    (Si, implicit, pe toti ai sai) !

    Ortodoxia ta e speciala
    Ti’aduce binisor sa fierbi in oala
    O teasta de cecen si’un moscovit firav
    Din ordinul lui PUTIN, facuti praf !

    Ori creierasu’ ti s’a cam stricat
    De când tiranul rosu te’a amenintat
    Ca nu dai randament
    La niciun armament
    Si’atuncea la Kremlin
    Din craniu’ti stins, dar plin
    De scârba si venin
    Tot neamul si PUTIN
    Va bea, putin câte putin,
    Din imputitu’ti vin !

    Admin, cred ca Timotei a luat’o razna de mult (si rau).
    Aberatiile lui intrec orice limita, nu inteleg de ce trebuie lasat sa spuna orice, sa’l batjocoreasca pe Parintele Arsenie Boca si ortodoxia, in general,
    Cu indivizi de teapa lui, ortodoxia nu are nevoie de dusmani, este distrusa din interior.

    Apreciază

  29. […] Foto: PUTIN SI MENORA … […]

    Apreciază

  30. […] Foto: VLADIMIR PUTIN si MENORA … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.