SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Indienii fura melodia unui colind romanesc. Semnati petitia impotriva acestei blasfemii

Posted in colinde by saccsiv on octombrie 17, 2011

22 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 17, 2011 at 5:20 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. geos said, on octombrie 17, 2011 at 5:40 pm

    la urechea mea muzicala nu prea se aude dar la ochiul meu se observa ca in filmul colindului romanesc la minutul 55 apar insemne masonice (vezi pe lumanare). Te rog sa explici !

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 17, 2011 at 5:54 pm

      geos

      Ce sa explic prietene? L-am luat de la articolul fratelui Apologeticum si n-am bagat de seama. Si sigur nici el. Voi cauta altul pe youtube.

      Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on octombrie 18, 2011 at 9:59 am

        geos

        Ce minut 55 ca nu gasesc nici o lumanare 🙂

        Apreciază

  3. Adrian said, on octombrie 17, 2011 at 6:01 pm

    asa e geos da nu poti sa spui ca si cantecu este facut de masoni. clipul de de youtube este facut de masoni cu copmapasul acela.

    Apreciază

  4. tutenstine said, on octombrie 17, 2011 at 6:13 pm

    Ce videoclip…vai de capul meu.Asa magarie mai rar.Totusi cum de au gasit tocmai colindul nostru?

    Apreciază

  5. MMG said, on octombrie 17, 2011 at 6:27 pm

    Suna a manea…
    De versuri stie cineva?
    Sa nu exageram … sincer nu ai ce sa le faci…

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 17, 2011 at 8:07 pm

      MMG

      Macar facem niste valuri. Evident, daca se implica si mass-media.

      Apreciază

      • MMG said, on octombrie 17, 2011 at 8:57 pm

        De acord!
        Dar versurile cum sunt ca …sincer nu inteleg o iota 😦

        Apreciază

  6. Danielo said, on octombrie 17, 2011 at 7:18 pm

    Sunt de parere ca nu este nevoie nici bine sa alergam pe piste false. Si romanii sau ma rog, tiganii manelisti copiaza melodii din India la greu, plus ca nu ai cum sa pretinzi, si cui sa pretinzi ca este o blasfemie… Cum, o linie melodica face parte din religie, din cult, sau cum?!?!? Departe de mine gandul ca este ceva firesc sa copiezi un colind ortodox, ador colindele de la Sihastria sau Diaconesti, dar indivizii care copie spun simplu: este cover version, si cu asta subiectul este incheiat. Cumva noi am facut o blasfemie preluand un colindul grecesc si transformandu-l in „Leru-i ler” transpus in romana de Sabin Preda? Si apropo de petitii online, vreau sa stiu 1 (una) petitie online care a avut un efect juridic… Poate sunt defazat sau in urma cu subiectul, corectati-ma aici daca gresesc.

    Apreciat de 1 persoană

  7. key4truth said, on octombrie 18, 2011 at 6:26 am

    Doamne-Ajuta! off-topic, vad ca blogul dvs are destul de multe accesari, de ce nu creati un forum, precum cei de la Wake-Up Project, un forum strict ortodox, in care s-ar putea pune diferite teme, si posta individual stiri, pe aceste teme. Care ar fi procedurile de infiintare unui asemenea forum, si ce implica? Va multumesc mult, Dumnezeu sa va dea putere si lumina in tot ceea ce faceti.
    Cat despre acesti „artisti” bollywood-ieni la ce sa ne asteptam, manelistii nostri fac aceiasi treaba…no comment!

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 18, 2011 at 10:18 am

      key4truth

      Am vrut dar m-am razgandit deoarece cititorii s-au obisnuit sa foloseasca rubrica de comentarii ca pe un soi de forum.

      Apreciază

  8. Alexandru(Fulger) said, on octombrie 18, 2011 at 10:02 am

    Ce plagiatori pagani , nu pot sa ascult melodia.

    Apreciază

  9. ionutantonesei said, on octombrie 18, 2011 at 2:45 pm

    Dupa videoclip ne dam seama despre ce e vorba .Rusine sa le fie

    Apreciază

  10. floryflory said, on mai 1, 2014 at 6:17 pm

    Chiar daca articolul postat e de cand lumea si pamantul, vreau sa fac o precizare: daca indienii copiaza o singura melodie de la noi (ca e colind, ca e usoara, ca e etc), romanii sar in sus de parca s-ar fi asezat pe un fotoliu din carbuni incinsi si nu baga de seama ca melodiile indiene sunt INTOTDEAUNA plagiate de catre romani. Daca ei fac o melodie dupa colindul nostru, gata, haideti toti la tribunal sa ne judecam, dar ei nu mai sar in sus cand vad ca fiecare melodie scoasa de-a lor este copiata si mutilata aici, la noi.
    Vreti exemple?
    Poftiti:

    Florin Peste si Diana eu nu credeam nicicand – Hey Shona
    Salman Khan sun zara – Adi de la valcea nu mai cred
    Nicolae Guta as sunao – As sunao pyar
    Har Dil Jo Pyaar Karega – Florin Peste si Denisa ochii tai cand ma privesc
    Florin Peste si Denisa-lumea-doarme eu n-am somn- bhigi bhigi raaton mein
    Dil Laga Liya Preity Zinta & Arjun Rampal-naliny m-am indragostit
    Zara Zara Touch Me – Babi Minune si Narcisa – Indianca mea araboaica mea
    Adrian Minune & Denisa Am incredere in tine – Mere Naseeb Mein

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.