Saccsiv's Weblog

VIDEO – CAND SISTEMUL E PUTRED, CETATEANUL ISI FACE SINGUR DREPTATE SI DEVINE EROU: Drasius Kedys a executat doi dintre violatorii fiicei sale

Posted in Drasius Kedys, pedofilie by saccsiv on octombrie 24, 2009

   Citez din articolul I-au violat fetiţa şi au plătit cu viaţa:

   Scene dramatice s-au derulat, recent, în Lituania, unde un bărbat de 37 de ani – sătul să cerşească în van dreptate – a pus mâna pe armă şi i-a executat pe doi dintre oamenii pe care îi acuza că i-au molestat fiica în vârstă de numai patru ani.

   Povestea lui Drasius Kedys este cutremurătoare: de un an, bărbatul a luptat în zadar cu sistemul, încercând să probeze că un judecător, un politician şi un al treilea individ, căruia îi ştia doar prenumele, i-au batjocorit fiica. Când a ajuns la capătul puterilor şi-a luat armele şi a pornit la vânătoare. De oameni.

   Drama lui Drasius Kedys a început acum un an, în Kaunas, al doilea oraş ca mărime al Lituaniei, după capitala Vilnius. La acea vreme, Deimantela, fetiţa lui, avea patru ani, iar bărbatul divorţase de mama copilei. Totul a început, potrivit lui Drasius, cu rugămintea micuţei de a nu o mai duce în vizită la mama ei, pentru că “vine şi Andrius (n.r. – Andrius Usas, om politic) şi mă linge”! Acele vorbe ascundeau, se pare, un coşmar.

   În scurt timp, Drasius a înţeles că fetiţa lui era molestată, cu voia fostei sale soţii. Bărbatul a pus cap la cap piesele unui puzzle şi a ajuns la o concluzie dureroasă. Fosta lui nevastă şi Violeta, sora acesteia, le furnizau unor pedofili din lumea bună proprii copii pentru a-şi satisface fanteziile sexuale. Printre pedofili s-ar fi aflat şi un judecător. Atât Deimantela, care avea patru ani, cât şi verişoara ei, fiica Violetei, în vârstă de cinci ani, erau lăsate pe mânile acestor indivizi. Contra cost, bănuia Drasius. Mai mult, câteodată, Deimantela era molestată sub ochii propriei mame. După ce a aflat, timp de un an, tatăl a încercat să-şi facă dreptate.

   Bărbatul este căutat acum de poliţie

   A depus zeci de plângeri la Poliţie, a trimis sute de petiţii, inclusiv la Parlamentul European. A postat pe internet o mulţime de mesaje, şi-a spus povestea şi a căpătat simpatia oamenilor de pretutindeni. Drept probe, Drasius a adus mărturiile zguduitoare ale micuţei. A mai avut putere cât să-şi filmeze copila cum povesteşte prin ce a trecut.

   A “lansat” apoi înregistrările pe internet, ca un ultim strigăt al omului condamnat să moară cu dreptatea în braţe. Plângerile lui nu au fost luate în seamă. Abia după ce, pe 5 octombrie, a împuşcat doi oameni, Drasius a atras atenţia autorităţilor. Ieri, chiar preşedintele Lituaniei s-a declarat nemulţumit de cum au decurs investigaţiile în acest caz. Într-un fel ciudat, Drasius, care e căutat acum prin Interpol, a devenit erou. I-au fost dedicate cântece, oamenii i-au scandat în stradă numele, iar pe internet i-au fost transmise mesaje înduioşătoare. De pildă, cineva i-a scris simplu: “România te respectă”.

   Mărturia copilei, filmată de tăticul ei: «Mă lingeau»

   Înainte de a ucide pentru copilul lui, Drasius a trecut prin momente crunte. El a filmat-o pe micuţă în timp ce aceasta îi povestea prin ce a trecut. Mărturia e cutremurătoare: “Obişnuiam să venim aici (n.r. – un motel pe care fetiţa i-l arată tăticului ei. Mami venea şi ea şi se dezbrăca. Rămânea în chiloţi şi în sutien. Şi ei – Andrius, Jonas şi Aidas (persoană rămasă neidentificată) o fotografiau. Apoi mă atingeau pe mine. Mă lingeau, se jucau cu «cocoşelul» pe mine, mi-l băgau în gură, mă puneau să-l ling şi ieşea o cremă din el.

   La sfârşit, mama îmi spunea: «Uită că te-a lins Usas». Câteodată, mami nu venea. Rămânea acasă”, i-a spus Deimantela tăticului ei. Drasius a filmat-o pe Deimantela şi când aceasta a ales din zeci de fotografii alb-negru cu diferiţi bărbaţi poza unuia dintre cei care au molestat-o: cea a judecătorului Jonas Furmanaviczius.

   I-a tras trei gloanţe în organele genitale

   După un an în care a încercat să găsească măcar un poliţist care să-l ia în seamă, Drasius Kedys a pornit vânătoarea. Iniţial, s-a spus că ar fi ucis un magistrat şi un politician. În realitate, potrivit jurnalistului lituanian Linas Kmieliauskas, victimele tatălui disperat sunt judecătorul Jonas Furmanaviczius şi fosta cumnată a lui Drasius, Violeta.

   Pe judecător l-a împuşcat, pe 5 octombrie, foarte aproape de casa acestuia. I-a tras trei gloanţe în organele genitale şi unul în cap. În aceeaşi zi, a executat-o şi pe Violeta Naruseviciene (29 de ani) la periferia oraşului.

   Mama copilei molestate, după ce şi-a văzut sora moartă: «E rândul meu»

   Andrius Usas, politicianul, a scăpat ca prin minune. Când anchetatorii şi-au dat seama că victimele sunt pe “lista neagră” a lui Kedys, au mers urgent acasă la Andrius, unde au găsit dubiţa lui Drasius.

   Trecuse pe acolo, dar îl ratase pe Andrius. Atât politicianul, cât şi fosta nevastă a tatălui răzbunător se află acum sub protecţia poliţiei. De altfel, mama fetiţei molestate le-ar fi spus poliţiştilor după ce şi-a văzut sora moartă: “E rândul meu!”.

   Micuţa este în grija mătuşii ei

   După ce Drasius a împuşcat doi oameni şi s-a făcut nevăzut, fetiţa lui, Deimantela, acum în vârstă de cinci ani, a rămas în grija surorii tatălui ei, Laima. În tot acest timp, mama lui Drasius se îndoieşte că fiul ei e încă în viaţă. “E mort”, le-a declarat ea ziariştilor, fără să explice dacă se referă la faptul că s-ar fi sinucis ori că l-ar fi omorât cineva.

   Numele lui înseamnă «curaj»

   Presa din Lituania a întors pe toate feţele cazul fetiţei lui Drasius, (“drasius”, în traducere, înseamnă “curaj”). Cu toate acestea, se pare că cenzura este de partea familiilor pedofililor, ce aveau funcţii importante în stat. Numeroase site-uri pe care se postează de obicei fotografii şi informaţii despre pedofili, la care apelase şi tăticul distrus de ceea ce i s-a întâmplat micuţei lui, au fost blocate din ordinul poliţiei. Drasius Kedys este căutat acum prin Interpol.

   Conform articolului Drasius Kedys: «Vânătoarea continuă! Voi mai ucide»:

   Ieri, un membru al Parlamentului lituanian a primit o scrisoare de ameninţare cu moartea, iar presa crede că plicul a fost expediat de Drasius Kedys.

   Joi seară a dat, în sfârşit, un semn familiei, trimiţându-i un mesaj pe telefon mamei sale, care-l credea mort. “Vânătoarea continuă! Voi mai ucide”, a scris el, lăsând să se înţeleagă astfel că au rămas persoane nepedepsite.

   Drasius a luptat în cuşcă

   Pe de altă parte, presa lituaniană a scos la iveală detalii mai puţin cunoscute din viaţa lui Drasius. Acesta era proprietarul unui magazin cu haine de blană şi datorită acestui fapt Deimantelei nu-i lipsea nimic. Însă, înainte de naşterea micuţei lui, viaţa lituanianului nu a fost deloc una liniştită. El obişnuia să practice lupte în cuşcă, de unde ieşea de multe ori plin de sânge, dar învingător.

   Mesajele de simpatie pentru Drasius continuă să curgă pe internet. Zeci de mii de persoane îl încurajează să continue vendeta: “Lumea ar fi mai bună, dacă ar fi mai mulţi oameni ca Drasius”, “Mă rog ca Drasius să fie în siguranţă”, “Respect pentru tot ceea ce faci. Eşti un erou”, sunt doar câteva dintre mesajele postate de susţinători. Printre aceştia sunt şi mulţi români care i-au transmis să-şi continue misiunea.

Şi românii îl încurajează
 Respect din România pentru atitudinea unui tată cu adevărat puternic. Toată România e cu tine!!!  Respect din România… meriţi… uneori oamenii obişnuiţi trebuie să-şi facă dreptate singuri… pentru că lumea asta e prea crudă… uneori Dumnezeu nu ne poate ajuta… şi trebuie să ne descurcăm singuri, aşa cum considerăm”.
“Sunt fericită să văd că numărul de susţinători creşte rapid… Aş vrea să pot face mai mult decât să-mi exprim admiraţia pentru el şi lupta lui. Lumea ar fi mai bună, dacă ar fi mai mulţi ca Drasius  Respect din Craiova / Respect din România

   Pentru că nimeni nu ştie unde se ascunde în prezent Drasius, pe internet circulă tot felul de variante. Una dintre ele se referă la ipoteza ca el să se afle în România. În Polonia s-au făcut chiar demersuri, la nivel oficial, ca Drasius să fie primit ca azilant şi protejat de autorităţile lituaniene, deşi este urmărit general prin Interpol.

   Comentariu saccsiv:

   Am postat aceasta informatie tocmai datorita valului crescand de simpatie de care se bucura Drasius Kedys. Indubitabil, va deveni un model ce va fi urmat de multi nu peste mult timp, deoarece autoritatile multor state sunt din ce in ce mai corupte, iar din ce in ce mai multi membri ai sai au un comportament monstruos. Cetatenii de rand nu mai suporta, iar respectul de care se bucura tatal razbunator dovedeste ca samanta revoltei a incoltit demult.

   Desi departe de a fi fost la acelasi nivel, totusi, va amintiti de simpatia de care s-a bucurat Becali cand a fost retinut in arestul politiei?

   Am tot scris in acest blog ca se pregateste o mega revolutie la nivel planetar. Cititi va rog si:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

   Atunci multi isi vor aminti de multe. Si nu doar de pedofili, ci si de tot felul de corupti. Iar autoritatile dorm pe ele, inchipuindu-si ca au jandarmerie arma protectoare, iar membrii ei ce fac parte din organizatii mai mult sau mai putin oculte considera ca sunt la adapost … Desigur, majoritatea dintre ei nu sunt monstrii precum pedofilii din Lituania, ci variante mai soft, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa se teama. Dar sunt inconstienti si nu cunosc ce a insemnat mereu in istorie „revolta descultilor”.

   Lehamitea ce-i face pe din ce in ce mai multi dintre cetatenii europeni sa nu participe la vot prevesteste furtuna. Criza sociala dramatica ce se va declansa la anul, va insemna ruptura sangeroasa (la propriu) dintre condusi si conducatori.

79 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 24, 2009 at 12:40 pm

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

  2. lemurian said, on octombrie 24, 2009 at 12:44 pm

    Se pare ca in curand Legea Talionului se va instala tot mai mult in societate. Bravo acestui cetatean. Adica justitia favorizeaza infractorii care, de multe ori sunt cei care aplica legea si justitia, cum e cazul de fata. Omul si`a luat singur dreptatea in mana si a aplicat`o. Cu succes!

    • Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 1:14 pm

      @lemurian, sange cu sange nu se spala!
      Razbunarea e foarte rea, caci devii exact la fel ca acela pe care te razbuni, raspunzi cu sange la sange, sa fi fost Dumnezeu asa, noi nu am mai fi existat acum. Dreptate Domnul trebuie sa faca, nu noi.

  3. Alina said, on octombrie 24, 2009 at 1:14 pm

    Nu sunt de acord cu modul lui Drasius de a-si rezolva problema dar nu il pot condamna. Din punctul lui de vedere asta era singura solutie si bine a facut. Oricum indivizii aia nu meritau altceva. Mi-e teama ca sa nu se creeze un precedent si astfel sa se dea apa la moara sistemului pt a inaspri metodele politienesti si de control ale populatiei.

    • Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 1:18 pm

      Alina, spui ca nu esti de acord, si pe urma spui ca bine a facut. Ba nu a facut bine deloc. Si-a facut rau lui insusi. Isi pierdut sufletul pentru ce? a intors cumva toate cum erau inainte de ticalosia pe care au facuto nemernicii ceea?

      • Msquare said, on mai 19, 2010 at 12:13 pm

        ia punete in locul in locul lui-tu tata si fiica ta abuzat si sistemul bolnav dand crezare mamei care o distribuia pedofililor-cum ai reactiona vazan ca sistemul te pasuieste???

  4. Alina said, on octombrie 24, 2009 at 1:33 pm

    Am spus din punctul lui de vedere. Ca parinte nu prea vad cum il poti condamna. Daca as fi in locul lui, tentatia ar fi foarte mare. Numai Dumnezeu iti poate da un dram de judecata ca sa te opreasca de la asa fapta. Crestineste, nu sunt de acord. Cat despre pierdutul sufletului, las asta la latitudinea lui Dumnezeu.

    • Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 1:57 pm

      @Alina si @lemurian, am vrut sa scriu “Isi pierde sufletul pentru ce?”.
      alegi ori crestin ori al diavolului.
      De ce intotdeauna nu suntem noi vinovati (de ce se intimpla copiilor ostri), ci altii? Daca Dumnezeu a ingaduit sa se inample asa, este pentru ca asta e rezultatul pacatelor parintesti! Daca sunteti crestini trebuia sa stiti asta. Nu are cum sa se intample pur si simplu, o coincidenta!!!
      Totul este rezultatul actiunilor (pacatelor) noastre din trecut.
      Nu uitati asta si nu dati vina pe altii, ci pe voi (noi) mai intii, caci daca avea sa traim corect Dumnezeu ne ocrotea!

  5. lemurian said, on octombrie 24, 2009 at 1:37 pm

    Veaceslav,

    E foarte usor sa judeci din afara, de la distanta, de pe margine. Fa un copil si sa ti`l molesteze si sa ti-l violeze niste jeguri umane si sa astepti ani la rand ca politia si organele competente sa-si faca treaba. Ti se rupe inima in doua si nu mai ai timp sa stai sa judeci ca-ti pierzi sufletul sau nu. Incerci sa faci dreptate. Nu e nici o razbunare pt ca nu pe el l-au molestat, ci pe fiica lui. Razbunare se cheama atunci cand tu primesti o palma si o intorci inapoi. Ce a facut acest parinte se cheama ca a facut dreptate, in modul lui, rau sau bun. Largeste`ti putin orizonturile mentale. Nici macar Dumnezeu nu`l condamna pe acest om si te-ai gasit tu, un biet ortodox din tara nimanui, Romania.

    Love and justice (de data asta)

    • valentin said, on octombrie 25, 2009 at 8:51 am

      mai fratilor ce-ati fi vrut sa faca omul? nu vedeti ca legea in acest caz este de partea violatorilor ? daca nu ar fi oprit acest lucru, parca vad ca se intampla in continuare la fel chiar sub ochii lui. a incercat cu dreptatea lumeasca dar daca asa nu se poate …
      desi pare ca-si face singur drepatate eu zic ca o apara pe fiic-sa de violatorii aia.

      ca un crestin ortodox, cantarind situatia la rece, m-as ruga Tatalui si toti Sfintilor sa o ocroteasca pe fetita.

  6. Alexandra said, on octombrie 24, 2009 at 1:48 pm

    Crima e crima…ca si-a pierdut sufletul nu e adevarat asa cum spune si Alina numai Dumnezeu stie pina la urma.
    Judecand la rece poti spune: Nu a facut bine deloc, omorand….dar e foarte usor sa spui asta stand comod pe scaun si citind “povestile” de pe internet. Nici nu vreau sa ma gandesc prin ce a trecut bietul om. Insa actiunea lui s-ar putea sa dea curaj altora si sa ajungem repede la anarhie, lucru dorit de autoritati ca sa puna gheara si pe ultimele firmituri de libertate pe care le mai avem.
    Ce ar fi putut sa faca? Putea sa rapeasca fetita si sa fuga in lume….., putea sa se duca la zeci de manastiri cu un pomelnic cu numele fetei lui, si a celor care o molestau….sa tina post si sa se roage firbinte…dar vedeti…credinta noastra nu e vie, mereu alergam la solutiile pamantesti.
    Pe de alta parte, daca omul asta ar veni sa-mi bata la usa, l-as adaposti si l-as ascunde ca sa nu ajunga pe mana autoritatilor.
    Dumnezeu sa-l ajute, pe el si pe altii ca el.

  7. lemurian said, on octombrie 24, 2009 at 2:10 pm

    Iar aceeasi poveste. Tu mariane stii exact cine si in ce conditii se mantuieste. Bravo. Cum ai reusit performanta asta? Ai stat de vorba personal cu Dumnezeu si ti-a dat un comunicat? Nu vezi ca gandesti dogmatic, ca esti incorsetat in frica de a-ti pierde mantuirea incat ii vezi pe toti pierduti? Revino-ti.

  8. lemurian said, on octombrie 24, 2009 at 2:13 pm

    Alexandra,

    si daca toti vom sta cu mainile in san, crezi ca elita mondiala ca spune: oo, uite ce cuminti sunt, hai sa usuram legile si sa nu mai instauram noua ordine mondiala, hai sa le dam libertate sa gandeasca liberi! :)

  9. daniel said, on octombrie 24, 2009 at 2:39 pm

    dragi prieteni,

    Veaceslav si Marian din Norvegia au dreptate.
    tre sa ne gandim ce a facut dreptul Iov.
    nu se justifica pentru nimic ca a omorat pe pedofili: acum pocainta e mai grea.

  10. Alina said, on octombrie 24, 2009 at 2:57 pm

    Foarte usor de teoretizat, cutare a ucis, nu a facut bine, ci trebuia sa se fi rugat pt dusmanii lui. Teoria o stiu multi, dar cati o pot asuma si pune in practica? Atata timp cat nu treci prin experienta cuiva, nu prea ai drept sa-l judeci. Poti cel mult sa nu fii de acord cu fapta lui, dar nu-l poti condamna.
    In cazul de fata, poti spune ca Drasius a omorat din disperare de cauza, fiindca nu a gasit dreptate nicaieri. Asta daca lucrurile se opresc aici. Daca el isi continua seria razbunarilor, cum am citit ca ar vrea (sau e numai o stire care dezinformeaza, ca prea suna a roman. Ca doar n-o fi Monte-Cristo, cu pasiunea lui pt razbunarile a la longue ), atunci deja se mai schimba situatia.

    • Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 5:36 pm

      @Alina, eu totusi nu inteleg la cine te referi, cu propozitia: “Atata timp cat nu treci prin experienta cuiva, nu prea ai drept sa-l judeci. Poti cel mult sa nu fii de acord cu fapta lui, dar nu-l poti condamna.

      Oare cineva l-a condamnat? noi l-am judecat?
      Noi am spus ca nu a procedat crestineste.
      Si tu tot gresiti cand spui ca a procedat corect ca parinte! si respectiv ii incurajezi si pe altii la astfel de fapte, luati seama ca nu asta e adevarata credinta, si nu-mi spune te rog de experienta, caci la judecata de apoi asta nu o sa te salveze, si nu cauta alte scuze. Avram era sa-si junghie singur unicul copil si tu acum vorbesti de experienta.
      Nu uita trebuie sa iubesti mai intii de toate pe Dumnezeu si pe urma familia, parintii etc.
      Mai intii de toate, daca ti s-a intamplat ceva rau (tie sau copiilor tai) trebuie sa-ti pui intrebarea Doamne cu ce am gresit? pentru ca asa a ingaduit Dumnezeu si basta.
      Eu nustiu cum m-as fi comportat sa fi fost in locul lui insa stiu ca a gresit omorand, pentru ca aste e incalcarea poruncii! orice varsare de sange nu este placuta Lui Dumnezeu (indiferent ca e om crestin sau pagan sau cel mai pacatos).
      Nimeni nu are dreptul sa ia viata altcuiva, pentru ca Dumnezeu a dato.
      Ma rog sa ma ierti daca ma parut prea dur, dar asta e ADEVARUL!!!
      ne place noua nu ne place, experienta, scuze nu se accepta.

  11. parereamea said, on octombrie 24, 2009 at 3:11 pm

    Stie cineva daca Drasius e ortodox sau macar crestin? Ca sa stim despre cine vorbim…

  12. Alexandra said, on octombrie 24, 2009 at 3:11 pm

    @ lemurian
    Ai dreptate nu trebuie sa stam cu mainile in san, tocmai de aceea dadeam niste solutii care mi-au venit in minte in primele secunde: deci dupa ce ai vazut ca autoritatile sunt mute la nedreptate – Asta inseamna efort din partea ta, atunci alergi la manastiri, te rogi, tii post….nu cred ca este echivalent cu a sta cu mainile in san.

    @marian Norvegia
    Ai dreptate rugaciunea este esentiala si trebuie sa o facem pentru toti care au mare nevoie de ajutorul lui Dumnezeu…de aceea am si spus in finalul mesajului meu “Dumnezeu sa-l ajute pe el si pe altii ca el”
    Cand am spus ca l-as adaposti eram cu gandul la un parinte imbunatatit din Sfantul Munte care cand a prins un talhar care-l fura, i-a dat drumul si nu l-a parat la autoritati…iar cand talharul a fost prins furand de la alt parinte, hotul a marturisit si primul furtisag, iar pustnicul care-i dadu-se drumul a fost intrebat insistent de autoritati amanunte….nu a vrut sa declare nimic si cand au insistat mai mult a inceput sa planga…l-au lasat in pace pe bietul parinte. Cand a ajuns pusticul la coliba lui si-a spus “Lumea asta a uitat de iertare, nu mai poate ierta”

    Acum veti spune ca vreau sa fie iertat acest tata….nici pe departe, ce-am vrut cu povestea asta si cu faptul ca l-as adaposti: adapostind un om ca el presupune multe, “ca nu numai cu paine traieste omul pe pamant” sa te rogi pentru el, il inveti ca mai este o speranta…la Domnul….il convingi ca ceea ce a facut nu e bine…il tii o vreme ca sa-i treaca furia si sa treaca si furia autoritatilor (daca pot spune asa) dupa care il lasi pe el sa decida si Il lasi si pe Dumnezeu sa-l lumineze ….acum probabil ca este ca un animal fugarit…sau care pregateste urmatoarele crime, ceea ce nu ii da timp de ragaz la reflectii duhovnicesti….ma gandesc eu

    Poate ca mesajele astea scrise aici nu sunt foarte clare din cauza ca lipseste tonul…noi incercam aici sa discutam si spunem ceea ce am spune intr-o discutie normala..ori discutia normala presupune mai multe decat niste biete cuvinte.

  13. daniel said, on octombrie 24, 2009 at 3:24 pm

    @Alina

    daca il ai pe Dumnezeu cu tine nu poti ajunge in disperare de cauza indiferent de ce cauze lumesti sunt. va spun din propria mea viata.
    cand traiesc din nou situatii disperate inima mea alearga la liniste si rugaciune. sunt deprins cu acest mod de a reactiona. in primele secunde raman linistit in interior si imi propun sa aleg calea care ma linisteste interior: rugaciunea.
    problemele de la suprafata (cele lumesti) se vor rezolva ele.
    eu trebuie sa pazesc pe omul interior, duhovnicesc.
    saracul tata !
    poate scapa de Iad cu o pocainta ferma.

  14. Alexandra said, on octombrie 24, 2009 at 3:26 pm

    @marian Norvegia
    frumoasa istorioara cu acest ava Nectarie…abia acum am citit-o cand s-a reincarcat pagina, se pare ca scriem toti in acelasi timp…ca si cand am vorbi toti odata

    @parereamea
    punct ochit
    noi aici ne gandim cam cum ar reactiona un om cu frica lui Dumnezeu, un adevarat crestin ortodox ceea ce nu e cazul lui chiar daca e probabil botezat crestin.
    Mai curand teoretizam …..asa cum spunea cineva aici ca daca am fi toti credinciosi altfel ar arata lumea.

    • es said, on octombrie 25, 2009 at 7:07 pm

      A fugit în Rusia deci e Ortodox, plus că făcea MMA iar cine nu cunoaşte situaţia să ştie că în ţările baltice doar ruşii au voie în sălile de sport, iar în Vilnius este o comunitate ortodoxă foarte puternică.

  15. Alexandra said, on octombrie 24, 2009 at 3:29 pm

    @ Daniel
    Asa cum ai spus “daca Il ai pe Dumnezeu nu ajungi la disperare, cati il avem pe Dumnezeu…..iar in multe cazuri din disperare ajungem la Dumnezeu…

  16. kosk said, on octombrie 24, 2009 at 4:24 pm

    ..se poate pune problema si in alt mod. Matei 12.30_Cel ce nu este cu Mine, este impotriva Mea. Observ la unii useri , din postura unui simplu mirean pacatos, o interpretare curioasa a Scripturii, deci: 1 in cazul de fata cine a tras primul sabia?..2. Numai Dumnezeu la Judecata Sa V a hotarii asupra faptelor respective, noi avem propriile pareri si atat. 3. Daca aceasta toleranta si iertare nu prea bine inteleasa (parerea mea) fata de monstrii dusa la extrem prin postarile de aici ar fi fost caracteristica istorica a ortodoxismului, atunci sa multumim inaintasilor, de ex. Mircea cel Batran, Stefan cel Mare si Sfant, Mihai Viteazul, Ioan Voda, Vlad Tepes s a m d , ca nu au dat dovada de prea mare toleranta si iertare , ca sa nu devenim musulmani ca de ex albanezii..la o adica, ori aruncam TOATA istoria ţarilor ortodoxe si milioanele de morti in razboaiele duse pt PASTRAREA Dreptei Credinte la cosul de gunoi al istoriei in numele iertarii prost intelese?..niciodata nu voi fi de acord cu asa ceva(de parca ar conta!:)).

    • Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 5:44 pm

      @KOSK, tu nu intelegi corect, una este sa-ti aperi patria si credinta si alta e omuciderea pentru bani si pentru alte lucuri lumesti. si inca ceva oştenii care au ucis duşmani, chiar şi de o altă credinţă, nu erau admişi la Sfînta Împărtăşaniepe un termen de 3 pînă la 8 ani !

  17. em said, on octombrie 24, 2009 at 4:58 pm

    frumoasa povestea cu ava Nectarie. Dar aceia erau talhari si criminali. NU ERAU PEDOFILI. Nu stiu de ce, insa pedofilia mi se pare cea mai mare crima. Nu cred sa exite pedofilie nici la animale. Poate, daca mi-ar sta in putere, nu as ucide pedofilii, insa sigur in primul rand i-as castra iar apoi i-as pune la munca grea si obligatorie pe viata, astfel incat cine nu s-ar teme de castrare sa se teama de munca iar cui nu ii pasa cat de mult munceste sa ii pese ca isi pierde ce are mai scump. Sa vezi atunci ce so-ar rari pedofilii… Iar in cazul unei erori judiciare… soarta… eliberezi presupusul pedofil castrat, cu scuzele de rigoarre. Nu-i nici o problema, si asa spun unii ca suntem prea multi pe pamant. Si pana la urma nu e deloc important ce ai in pantalini ci in cap.
    Ah… era sa uit: celor care agreseaza copii cu limba le-as taia limba, celor care folosesc mana, i-as lasa fara degete, etc, insa in primul rand ar fi castrati pe viu iar apoi trimisi la munca

  18. em said, on octombrie 24, 2009 at 5:07 pm

    Ah, era sa uit: sa il apere Bunul Dumnezeu pe Drasius Kedis, sa il pazeasca de toate relele si sa ii ierte toate pacatele. Sa il iertam si noi caci daca a gresit a facut-o pt un copil nevinovat care va ramane cu traume pt tot restul vietii. Rugati-va pt acel copil si plangeti pt el; rugati pe Dumnezeu sa il ajute, sa il apere si sa il intareasca deoarece incercarile, cosmarurile, ispitele pe care le va avea de infruntat acest copil (ca si ceilalti copii agresati sexual) vor fi enorm de multe, depresiile mult prea puternice iar viata va pare mult prea lunga.
    Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, ajuta-i, intareste-i,apara-i si pazeste-i in tot ceasul vietii lor! Fii alaturi de ei Doamne pt ca au nevoie de tine! Amin!

  19. daniel said, on octombrie 24, 2009 at 5:12 pm

    @em,

    tre sa rabdam rautatea asta si sa lasam pe Dumnezeu sa actioneze.
    pentru asta trebuie mult exercitiu personal.
    iti spun ca eu sunt mult mai fericit ca fac asa.
    ceea ce conteaza este linistea interioara, indiferent de aberatiile si contrastele istovitoare, ca numai asa ramane Dumnezeu in noi.

  20. kosk said, on octombrie 24, 2009 at 5:31 pm

    @marian. Faptul de a marturisi duhovnicului pacatul este dovada de cainta pocainta si smerenie in fata Domnului, pedofilii din cazul asta si din altele ti se pare ca s’au cait?..ori poate si’au primit degraba rasplata faradelegii lor..nu stiu, numai Dumnezeu stie si apropo daca in viitorul previzibil credinta va fi prigonita si bisericile inchise ce alegi sa faci tu?..sti mucenicia se capata in mai multe feluri, citeste tot Sinaxarul si aflii pana atunci iti doresc sa nu cazi…

  21. Alina said, on octombrie 24, 2009 at 6:00 pm

    Veaceslav,
    Imi rastalmacesti vorbele. Iar daca nu intelegi ce vreau sa spun, te priveste.

  22. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 6:02 pm

    “Vă rătăciţi neştiind Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu.” (Matei, 22,29)
    Evanghelie după Ioan Capitolul 9
    1. Şi trecând Iisus, a văzut un om orb din naştere.
    2. Şi ucenicii Lui L-au întrebat, zicând: Învăţătorule, cine a păcătuit; acesta sau părinţii lui, de s-a născut orb?
    3. Iisus a răspuns: Nici el n-a păcătuit, nici părinţii lui, ci ca să se arate în el lucrările lui Dumnezeu…
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=35&cap=9

    • Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 6:10 pm

      @proortodox, nu cred ca corespunde cu situatia data.

  23. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 6:05 pm

    Faptele Sfinţilor Apostoli7/23. Iar când a împlinit patruzeci de ani, şi-a pus în gând să cerceteze pe fraţii săi, fiii lui Israel.
    24. Şi văzând pe unul dintre ei că suferă strâmbătate, l-a apărat şi, omorând pe egiptean, a răzbunat pe cel asuprit.
    25. Şi el credea că fraţii săi vor pricepe că Dumnezeu, prin mâna lui, le dăruieşte izbăvire, dar ei n-au înţeles.
    26. Şi a doua zi s-a arătat unora care se băteau şi i-a îndemnat la pace, zicând: Bărbaţilor, sunteţi fraţi. De ce vă faceţi rău unul altuia?
    27. Dar cel ce asuprea pe aproapele l-a îmbrâncit, zicând: Cine te-a pus pe tine domn şi judecător peste noi?
    28. Nu cumva vrei să mă omori, cum ai omorât ieri pe egiptean?
    29. La acest cuvânt, Moise a fugit şi a trăit ca străin în ţara Madian, unde a născut doi fii.
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=26&cap=7

  24. kosk said, on octombrie 24, 2009 at 6:32 pm

    @veaceslav, frate parca tu nu ai inteles..aici nici vorba de omucidere pentru bani si foloase lumesti, eu am scris ca poate a fost pedeapsa Domnului pentru uraciunile ălora, poate gresesc eu, dar nu ma judeci tu, este cine sa ma/ne judece si pe noi si pe ostenii care au murit pentru credinta ortodoxa in toata istoria.

  25. es said, on octombrie 24, 2009 at 6:57 pm

    Acela ce va fi prins cu stromeleagul învîrţoşat prinprejurul părţilor fătătoare ale muierii, să-i fie tăiat scîrbavnicul mădular întru veşnica lui nefolosinţă.

    @kery, nu toate femeile sunt aşa cum ai scris tu, de obicei bărbaţii ăştia ca el au ghinion la femei şi se trezesc cu nişte lepre lîngă ei cum a fost haita aia de Magda a lui Anatolie Ciumac. Aşa este şi femeia lui Drasius Kedys.

    Mai bine ne rugăm pentru iertarea păcatelor şi mîntuirea lui Drasius Kedys (şi lui Anatolie de asemenea), şi pentru pedepsirea haitelor astea care mănîncă zilele bărbaţilor.

  26. kosk said, on octombrie 24, 2009 at 6:57 pm

    te referi la mine admin?..daca da l’am citit tot, daca nu imi cer scuze pt interventie:)

    • saccsiv said, on octombrie 24, 2009 at 7:04 pm

      kosk

      Vad ca platforma blogului se joaca. Indemnul la calendar era pentru kerry.

  27. lemurian said, on octombrie 24, 2009 at 7:03 pm

    marian din norvegia si cei care mai sustineti prostii imense precum dansul. Hai sa presupunem ca trebuie sa ne rugam toti pt cei care au molestat fiica lui Drasius. OK, ne rugam? Si? Stii ce se va intampla? Iti zic eu daca nu stii, ca sigur nu stii. Acei oameni vor continua sa molesteze, sa violeze, sa batjocoreasca copilasi nevinovati, asta in timp ce noi stam si ne rugam si asteptam sa faca Dumnezeu ceva. Intelegi ce zic? Daca sistemul de justitie nu face treaba, atunci intr`un fel sau altul vinovatii trebuie sa plateasca…in viata asta iar mai pe urma si in cea de apoi. Nu avem timp sa tot analizam si sa ne dam cu parerea. se face dreptate. Iar atunci cand violezi o fetita de 4 ani, nu mai functioneaza nici probatiunea nici puscaria nimic. Pur si simplu trebuie sa mori cat mai repede sa incepi sa ispasesti dincolo.

    • Cristi said, on octombrie 24, 2009 at 8:05 pm

      eu zic ca ai dreptate desigur probabil acum o sa ma trezesc cu toti in cap.Cu toate ca de obicei nu sunt de acord cu ce zici acum nu pot sa te contrazic.Daca te rogi mereu si nu faci nimic e destul de egal cu 0.Daca comunitatea nu opreste raufacatorii si se roaga atunci e destinata pieirii pentru ca nimic nu pica din cer………te rogi sa-ti ajute dumnezeu in ceea ce faci dar de facut tot trebuie sa faci ceva in unele cazuri ceea ce se pare ca unii nu inteleg………..

  28. Alexandra said, on octombrie 24, 2009 at 7:58 pm

    Mesaj pentru cei care nu pot face diferenta intre apararea credintei si a-ti face dreptate singur:
    Parintele Paisie Aghioritul cand a fost in armata, trebuia sa satisfaca stagiul militar, a trebuit sa lupte si in razboi cu turcii. S-a rugat mult de tot sa nu fie nevoit sa omoare pe careva si Dumnezeu i-a ascultat ruga…a fost transmisionist.
    Parintele isi iubea si patria si credinta, dusmanii erau si ai tarii sale si ai credintei si totusi nu vroia sa omoare….asa a inteles el ca trebuie sa faca….si Dumnezeu i-a respectat dorinta ba mai mult l-a sfintit.
    Domnitorii tarilor romanesti au trebuit sa lupte, sa omoare, ca altfel eram azi toti musulmani si vorbeam turca…..si pe ei i-a iertat Domnul, ba pe unii i-au facut sfinti.
    Caile Domnului sunt multe, trebuie sa fii cu discernamant, cand alegi si ce alegi, depinde de situatie
    Dar ca sa omori ca sa-ti faci tu dreptate singur….asta nu!!!
    Pai atunci…. incepem toti sa ne facem dreptate singuri in fel si chip…unde am ajunge?
    Cu siguranta in acelasi loc, in fundul iadului.

    • es said, on octombrie 24, 2009 at 8:09 pm

      Dacă Drasius nu-i omoară pe pedofili atunci toţi copii lituanieni sunt în pericol.
      Ce vrei să facem ? să ne rugăm pt ei ? noi să ne rugăm şi ei să molesteze în continuare ? Aşa ceva nu se face.

      Era un vechi proverb englezesc şi zicea astfel: Pentru fiecare om care doarme liniştit în patul lui, este un altul care ucide şi se luptă pentru liniştea celui dinainte.

  29. kosk said, on octombrie 24, 2009 at 8:05 pm

    @ marian… citeste TOT Sinaxarul si TOT Noul Testament, altfel te apropii periculos de”doctrina” martorilor lui Yehova, intelegi ori trebuie sa’ti dau citate. Nu e vorba de uciderea aproapelui pricepi? Ma bazez pe lunga si tragica istorie a tarilor ortodoxe pe sfintii bisericii care unii au adormit in Domnul prin mucenicia primita de buna voie si altii in lupta si nu in ultimul rand pe Biblie. Daca intelegi bine, daca nu Dumnezeu sa te lumineze.

  30. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 8:18 pm

    A doua epistolă Sobornicească a Sfântului Apostol Petru Capitolul 2
    6. Şi cetăţile Sodomei şi Gomorei, osândindu-le la nimicire, le-a prefăcut în cenuşă, dându-le ca o pildă nelegiuiţilor din viitor;
    7. Iar pe dreptul Lot, chinuit de petrecerea în desfrânare a celor nelegiuiţi, l-a izbăvit,
    8. Pentru că dreptul acesta, locuind între ei, prin ce vedea şi auzea, zi de zi, chinuia sufletul său cel drept, din pricina faptelor lor nelegiuite.
    9. Domnul poate să scape din ispite pe cei credincioşi, iar pe cei nedrepţi să-i păstreze, ca să fie pedepsiţi în ziua judecăţii,
    10. Şi mai vârtos pe cei ce umblă după îmboldirile cărnii, în pofte spurcate şi dispreţuiesc domnia cerească. Îndrăzneţi, îngâmfaţi, ei nu se cutremură să hulească măririle (din cer), …..18. Căci rostind vorbe trufaşe şi deşarte, ei momesc întru poftele trupului, cu desfrânări, pe cei care de abia au scăpat de cei ce vieţuiesc în rătăcire.
    19. Ei le făgăduiesc libertate, fiind ei înşişi robii stricăciunii, fiindcă ceea ce te biruieşte, aceea te şi stăpâneşte.
    20. Căci dacă, după ce au scăpat de întinăciunile lumii, prin cunoaşterea Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos, iarăşi se încurcă în acestea, ei sunt învinşi; li s-au făcut cele de pe urmă mai rele decât cele dintâi.
    21. Căci mai bine era pentru ei să nu fi cunoscut calea dreptăţii, decât, după ce au cunoscut-o, să se întoarcă de la porunca sfântă, dată lor.
    22. Cu ei s-a întâmplat adevărul din zicală: Câinele se întoarce la vărsătura lui şi porcul scăldat la noroiul mocirlei lui.
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=62&cap=2

  31. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 8:45 pm

    @marian Norvegia
    Matei 23/9. Şi tată al vostru să nu numiţi pe pământ, că Tatăl vostru unul este, Cel din ceruri.
    10. Nici învăţători să nu vă numiţi, că Învăţătorul vostru este unul: Hristos.
    11. Şi care este mai mare între voi să fie slujitorul vostru.
    12. Cine se va înălţa pe sine se va smeri, şi cine se va smeri pe sine se va înălţa.
    13. Vai vouă, cărturarilor şi fariseilor făţarnici! Că închideţi împărăţia cerurilor înaintea oamenilor; că voi nu intraţi, şi nici pe cei ce vor să intre nu-i lăsaţi. ..
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=23
    Apocalipsa22/8. Şi eu, Ioan, sunt cel ce am văzut şi am auzit acestea, iar când am auzit şi am văzut, am căzut să mă închin înaintea picioarelor îngerului care mi-a arătat acestea.
    9. Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Căci sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, proorocii, şi cu cei ce păstrează cuvintele cărţii acesteia. Lui Dumnezeu închină-te!
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=22

  32. kosk said, on octombrie 24, 2009 at 8:55 pm

    ete fleosc!!:)) :) )..@marian din toata argumentatia mea sprijinita pe Istorie, Traditie, Scriptura s-a ales prafu’..daca atat ai priceput foarte bine si chiar nu conteza, dar macar nu rastalmacii grosolan sensul, ca mai lipseste sa’mi pui in carca o bomba atomica. Ps. Am destui amici de nadejde tigani, ca sa nu iti faci impresii gresite.:)) :) ) Gata fraţie, Dumnezeu sa ne ajute pe toti.

  33. Mihai said, on octombrie 24, 2009 at 10:40 pm

    mai multa smerenie ne trebuie – ca suntem ortodocsi doar, nu cred ca ne sade bine sa ne rastim unii la altii sa demonstram care e mai drept
    Dumnezeu sa-l ierte! si ajuta-le Doamne pe bietele lui fetite!

  34. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 11:00 pm

    Apocalipsa22/8. Şi eu, Ioan, sunt cel ce am văzut şi am auzit acestea, iar când am auzit şi am văzut, am căzut să mă închin înaintea picioarelor îngerului care mi-a arătat acestea.
    9. Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Căci sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, proorocii, şi cu cei ce păstrează cuvintele cărţii acesteia. Lui Dumnezeu închină-te!
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=22

  35. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 11:01 pm

    Matei 23/9. Şi tată al vostru să nu numiţi pe pământ, că Tatăl vostru unul este, Cel din ceruri.
    10. Nici învăţători să nu vă numiţi, că Învăţătorul vostru este unul: Hristos.
    11. Şi care este mai mare între voi să fie slujitorul vostru.
    12. Cine se va înălţa pe sine se va smeri, şi cine se va smeri pe sine se va înălţa.
    13. Vai vouă, cărturarilor şi fariseilor făţarnici! Că închideţi împărăţia cerurilor înaintea oamenilor; că voi nu intraţi, şi nici pe cei ce vor să intre nu-i lăsaţi. ..
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=55&cap=23

  36. proortodox said, on octombrie 24, 2009 at 11:09 pm

    FA 17/23. Căci străbătând cetatea voastră şi privind locurile voastre de închinare, am aflat şi un altar pe care era scris: “Dumnezeului necunoscut”. Deci pe Cel pe Care voi, necunoscându-L, Îl cinstiţi, pe Acesta Îl vestesc eu vouă.
    24. Dumnezeu, Care a făcut lumea şi toate cele ce sunt în ea, Acesta fiind Domnul cerului şi al pământului, nu locuieşte în temple făcute de mâini,
    25. Nici nu este slujit de mâini omeneşti, ca şi cum ar avea nevoie de ceva, El dând tuturor viaţă şi suflare şi toate.
    26. Şi a făcut dintr-un sânge tot neamul omenesc, ca să locuiască peste toată faţa pământului, aşezând vremile cele de mai înainte rânduite şi hotarele locuirii lor,
    27. Ca ei să caute pe Dumnezeu,………
    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=26&cap=17

  37. spellmaker said, on octombrie 25, 2009 at 9:48 am

    Justitia divina se face si prin oameni.Daca un criminal sau un pedofil dovedit este lasat de capul lui,unul care nu are de gand sa renunte la rau,va face rau pe banda rulanta.Ganditi-va prin ce pot sa treaca victimele lui.Asa ca este de datoria oricui poate sa il opreasca s-o faca.Intradevar razbunarea nu e buna,dar daca o luam comform cazului de mai sus nu putem sa zicem ca e razbunare,pentru ca omul initial a actionat legal.apoi el a facut totul ca sa isi scoata fiica din acel cosmar.Asta nu e razbunare.Ce este rau este ca acum Drasius din cauza omorurilor facute ,are sufletul zob si e posibil sa nu mai gandeasca tocmai ok.Omul nu e o fiinta algoritmata sa isi omoare semenii si cei care o fac sufera,creerul o ia razna ,unii inebunesc,putini isi revin.Si foarte putini pot sa isi mentina mintea normala dupa un omor.Dumnezeu sa aiba mila de acest om dupa voia sa.

    • valentin said, on octombrie 25, 2009 at 10:24 am

      exact asa am gandit si eu.

  38. spellmaker said, on octombrie 25, 2009 at 10:04 am

    @kery baiete,las-o mai moale.Ai zis ca nu te casatoresti,asa ca nu poti fi ca Drasius.Cauta sa iei de la acest om numai calitatile,adica hotarare,curaj…nu-i lua disperarea.Nu promite sa fi ca el, ca acest om umbla acum prin valea mortii si are o cruce grea de dus.Nu iti folosi ura ca ajungi ca cei pe care ii urasti

  39. proortodox said, on octombrie 25, 2009 at 11:30 am

    @kery ai depus juramantul iezuit
    http://proortodox.wordpress.com/2009/10/25/extras-din-juramantul-iezuitului/

  40. Mihai said, on octombrie 25, 2009 at 1:17 pm

    Razbunare e cand iti da cineva o palma si tu reactionezi dandu-i la randul tau o palma
    Corect e sa intorci si celalat obraz.

    Dar cand aproapele tau primeste o palma pe nedrept – nu mai e corect sa nu reactionezi. E datoria ta sa opresti o asemenea nedreptate.

    Nu zic ca asta a fost pasul corect – sa-i execute pe vinovati, dar nu sunt de acord ca trebuia sa stea cu mainile in san. Nu a luptat pentru el, a luptat pentru fetitele lui. Deci NU s-a RAZBUNAT!

    Tin minte o povestire, a lui Nicolae Steinhardt parca, cu niste soldati care urmau sa fie executati intr-un mod foarte crud – arsi de vii parca? Si un soldat plangea de frica, altui soldat i s-a facut mila si i-a oferit capsula lui de cianura. L-a indemnat la suicid sau a facut un act de mila?
    Lucrurile nu sunt doar albe si negre – si nu e treaba noastra sa le judecam. Avem noi intelepciune infinita pentru a putea face dreptate? Nu cred! Sa nu-L imbrancim de pe Tronul de Judecator pe Domnul nostru Iisus Hristos!

  41. Maresalul said, on octombrie 25, 2009 at 2:34 pm

    A facut ce a trebuit.Pacat ca au murit rapid.Trebuia pur si simplu sa-le arunce acid sulfuric pe fata.Si trebuia sa se fi deghizat.,in acest fel nu se stia cine a fost iar el si.ar fi putut sa continue capodopera.Nu am putut citi tot reportajul si sa vad clipul.Am plans si nu mi-e rusine sa recunosc.Justitie.Doar pe lumea ailalta exista.Aici nu.Numai cazul romaniei.Am zis-o si o mai repet .,justitia nu e de partea cetateanului onest,harnic,civilizat,Este de partea hotiilor,ticalosiilor,coruptiilor,cocalariilor si bagabonziilor.Trebuie sa se ajunga la epoca Vestului Salbatic.Ai furat,violat,omorat judecat , gasitvinovat ,citit din biblie si tras la grinda adica spanzurat.Ce atata tura -vura.
    Au mai mari drepturi criminalii,hotii,violatorii si toate scursoriile.Drepturiile omului.
    Si atunci cei care i-si vad de treaba lor ce drepturi au.Sa intors lumea cu curu-n sus.

  42. Aquarius said, on octombrie 25, 2009 at 4:06 pm

    De asta fac arte martiale! Mai bine mort leu decat porc!

    • valentin said, on octombrie 25, 2009 at 4:53 pm

      ai si tu vreo credinta acolo ?

      • Aquarius said, on octombrie 25, 2009 at 7:04 pm

        Tu ce crezi?

  43. em said, on octombrie 25, 2009 at 4:42 pm

    Nu stiu cum sa spun, insa Drasius nu a ucis pt a-si face lui insusi dreptate, ci pt a face dreptate tuturor copiilor molestati.
    E o diferenta aici, nu credeti?
    Atunci cand te razbuni pt a te indreptati pe tine – e pacat. In cazul asta trebuie sa intorci si obrazul celalalt.
    Daca lupti pt drepturile celuilalt, pt siguranta lui (in cazul asta siguranta si drepturile unui copil de numai 4 ANI) eu cred ca nu e pacat. In cazul asta nu mai poti intoarce obrazul pt ca ar insemna acordul tau la molestare, complicitatea ta la violenta impotriva nevinovatilor.
    Sa presupunem ca mergi pe strada si vezi un om calcat in picioare de cativa oameni. Ce faci atunci? Cum ganditi voi ca puteti “intoarce obrazul”? Trecand mai departe indiferenti? Oare asta nu s-ar numi O(in cel mai bun caz) lasitate?
    Dumnezeu sa va lumineze!

  44. Emil said, on octombrie 25, 2009 at 5:47 pm

    Cine e tare de cerbice dar are totusi o samanta de umilinta sa lase sportul datului cu vorba si sa se informeze. Iar cazuri sunt sute si sute de mii, stiute si nestiute. Dupa unii, nici Sfantul Ioan Valahul nu s-ar fi mantuit. Stim noi ce vrea Dumnezeu… Man… Ne meritam soarta. Dezgustator. Daca e cineva care n-a curvit macar o data, chiar si in inima, acela sa arunce cu piatra. Sau daca e cineva care nu si-a dorit macar odata in viata sa se razbune pe altcineva, abia acela sa vorbeasca. Iar cine n-are copii sa nu-si mai dea cu presupusul pe aici. Hai sa ne vedem de mantuirea personala, suntem prea mici la suflet si dracul e prea puternic. E prea tragic ce s-a intamplat, asta nu e un subiect de dezbatut; eu as fi inchis posibilitatea de postare. Mie unul mi s-a pietrificat sufletul la gandul cum va creste acel copilas (si cati si cati mai sunt ca ei, sarmanii) si ce zguduieli sufletesti va avea in viata.. :(
    Macar din link-urile astea doua cititi cap-coada:
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Sf%C3%A2ntul_noul_mucenic_Ioan_Valahul
    http://www.razbointrucuvant.ro/2008/05/12/sf-mucenic-ioan-valahul-sau-curatenia-marturisitoare/

  45. Veaceslav said, on octombrie 25, 2009 at 8:01 pm

    Căci Dumnezeu aşa a iubit lumea, încât pe Fiul Său Cel Unul-Născut L-a dat ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică.

  46. Emil said, on octombrie 25, 2009 at 8:10 pm

    saccsiv, ti-am facut o propunere, nu-ti dai seama? tu, care ai trecut prin ce ai trecut… Man…
    Minte luminta si suflet curat va doresc, oameni buni!

    • saccsiv said, on octombrie 26, 2009 at 4:30 am

      Prietene, iertare, dar reamnteste-mi. Per ansamblu, pe acest blog comenteaza foarte multi si nu mai stiu ce propunere mi-ai facut.

      • Emil said, on octombrie 26, 2009 at 8:47 am

        Doamne ajuta frate intru Hristos.
        Era vorba despre inchiderea posibilitatii de poastare: “E prea tragic ce s-a intamplat, asta nu e un subiect de dezbatut; eu as fi inchis posibilitatea de postare.”
        Ma rog, poate ieri eram prea abatut din cauza am ceea ce am citit. Pt mine nu conteaza asa mult, este o propunere doar in semn de respect pt tragedia acestei familii.

  47. ovidiu said, on octombrie 25, 2009 at 10:28 pm

    @marian Norvegia si Veaceslav ,gindesc si eu la fel ca voi. Dar nu are rost sa va luptati cu morile de vint(alde Kosk si co.) ca nu ajungeti nicaieri.

  48. elena said, on octombrie 26, 2009 at 5:59 pm

    In curand,pana si la popoarele crestine,va fi obligatoriu,probabil,sa fii “tolerant” si sa “accepti” asa-zisele minoritati sexuale ale homosexualilor….Realizati ca vine vremea cand si acesti monstri isi vor cere “drepturile”?Si ma refer aici la diavolii cu chip de om care sunt pedofilii,zoofilii,gerontofilii si toate celelalte genuri de nenorociti care,alaturi de homosexuali,spurca ceea ce ar trebui sa fie templu al Duhului Sfant,adica trupul omenesc!Poate ca gresesc,cu siguranta nu sunt destul de inteleapta,insa asemenea oameni,ma indoiesc ca s-ar putea,vreodata,recupera,ca ar putea deveni oameni(si cu atat mai putin crestini)normali.Cred cu tarie ca astfel de oameni sunt chiar mai rai decat cel rau si ca punand in balanta raul pe care ar putea sa-l faca si altor copilasi nevinovati,ei nu merita sa mai traiasca!Si ma gandesc si la mama…se mai poate numi ea asa,cand pana si cele mai salbatice si mai feroce animale,isi protejeaza puii cu orice pret?!!!!Ce fel de fiinta ar putea face asa ceva propriului copil?Cu adevarat,nu cred ca Bunul Dumnezeu ne va mai putea rabda mult….

  49. tutu ionel said, on ianuarie 10, 2010 at 3:18 pm

    felicitari tatalui erou si eu as fi procedat la fel fara nici o ezitare caci sris este in sf scriptura sarpele cand iti ese in cale apuci parul sii dai in cap del omori altfel te omoara el pe tine sa ne aducem aminte de marele sf parinte vasile care sa rugat cu toti crestini la DUMNEZEU ca sal omoare pe imparatul pagan iulian si care a fost ucis de mana SF MUCENIC MERCURIE tot asa si cu acest biet parinte daca justitia criminala nu ia facut dreptate ceati fi vrut sa stea cu mainile in san va spun sincer ma ferit DUMNEZEU sa am dea face cu nenorocitii din justitie sau politie oameni politici dar nas ezita o clipa sami fac singur dreptate mie scarba mai rau ca de un rahat de clasa politica si de instrmentele de represiune ale ei felicitari eroului

  50. [...] ne reamintim. Citez din VIDEO – CAND SISTEMUL E PUTRED, CETATEANUL ISI FACE SINGUR DREPTATE SI DEVINE EROU: Dras… (24 octombrie [...]

  51. Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 1:59 pm

    Complet deacord!!!

  52. cipanu said, on aprilie 25, 2010 at 10:46 am

    salut!
    Inteleg perfect ce vrei sa spui, insa ….cand e vb de cazul acestui, om nu cred ca am dreptul sa comentam sau sa ne dam cu parerea. trebuie sa pastram linistea…durerea e prea mare ca sa intelegem….

  53. saccsiv said, on octombrie 24, 2009 at 5:54 pm

    Prietene, mai usurel. Spui:

    ” PENTRU MINE TOATE FEMEILE SUNT LA FEL ! SUNTETI NISTE NIMICURI USOR DE CONVERTIT IN CURVE , LESBIENE , FEMINISTE …..”

    Daca o mai repeti, intri la SPAM.

  54. Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 6:04 pm

    Kery spune sincer, esti homosexual? nu te supara te rog, Dumnezeu sa-ti ajute Sa-l intelegi.

  55. parereamea said, on octombrie 26, 2009 at 2:18 pm

    Sfintisorule! Dar mataluta pe unde crezi ca ai iesit?
    Pana nu-ti faci schimbare de sex… si nu faci un copil… nu te cred ;)

  56. saccsiv said, on octombrie 24, 2009 at 6:17 pm

    kery

    Incepe sa citesti

    http://www.calendar-ortodox.ro/

    Vei gasi acolo multe Sfinte

  57. Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 6:32 pm

    @ kery, tu ai mama? sau esti orfan?

  58. Cristi said, on octombrie 24, 2009 at 7:58 pm

    nu vad dc crezi ca ar avea vreo problema.Am o parere destul de asemanatoare cu a lui despre femei doar ca nu cred chestia asta despre toate ci despre majoritatea.Omu nu are nici o problema……..

  59. es said, on octombrie 24, 2009 at 7:11 pm

    Unii au ajunst sfinţi cu sabia în mînă (Ştefan cel Mare şi Sfînt, domnitorul Moldovei).

  60. es said, on octombrie 24, 2009 at 7:20 pm

    scuze pentru al doilea mesaj dar am uitat să zic şi de Ivan Grozni al 4-lea ţar al Rusiei, şi de Aleksandr Nevski cneaz al Novgorodului, şi dacă mă gîndesc bine pot să scriu despre sfinţi pînă mîine dimineaţă

  61. es said, on octombrie 24, 2009 at 9:43 pm

    Mariane, tu foloseşti “the race card” de fiecare dată cînd cineva se contrazice cu tine ? Sau e doar o obijnuinţă ca atunci cînd nu obţi ce vrei să ţipi că e din vina majoritarilor, rasişti anti-ţigani ?

    tu.iiiii mama lor de majoritari :) ))

  62. Veaceslav said, on octombrie 24, 2009 at 9:48 pm

    Mariane sunt total deacord cu tine, lasa-i ca vad ca ei ori se fac ca nu inteleg ori nu vor sa inteleaga. Terminati cu prostiile astea!!!! ce chiar inca nu ati inteles sensul credintei?????
    Insusi Dumnezeu care este fara de pacat s-a jerfit si a suferit pentru noi!!! Ci nu a inceput a extermina omenirea!!!! Caci la cat de pacatosi erau oamenii (dupa logica voastra Dumnezeu trebuia sa-i elimine pe toti).
    Iata exemplul fratilor, CRUCEA, terminati cu ratacirile voastre!!! va rog frumos ce chiar e greu de inteles asta????
    Ce a spus Iisus FRATILOR?: Matei 26
    51. Şi iată, unul dintre cei ce erau cu Iisus, întinzând mâna, a tras sabia şi, lovind pe sluga arhiereului, i-a tăiat urechea.
    52. Atunci Iisus i-a zis: Întoarce sabia ta la locul ei, că toţi cei ce scot sabia, de sabie vor pieri.
    53. Sau ţi se pare că nu pot să rog pe Tatăl Meu şi să-Mi trimită acum mai mult de douăsprezece legiuni de îngeri?


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 582 other followers