SACCSIV – blog ortodox

Ce spune Robert F. Kennedy Jr intr-un interviu despre Israel

Posted in EVREI, ISRAEL by saccsiv on iunie 28, 2023

Jewish Journal: Israel and Antisemitism: My Conversation with Presidential Candidate Robert Kennedy Jr

Israel și antisemitismul: Conversația mea cu candidatul prezidențial Robert Kennedy Jr.

Astăzi m-am întâlnit cu candidatul prezidențial democrat Robert Kennedy Jr. și am discutat despre Israel, despre ascensiunea antisemitismului și despre recenta postare pe Twitter a lui Kennedy în care îl susține pe Roger Waters.

De rabinul Shmuley Boteach, 03 Iunie 2023, Jewish Journal

Astăzi m-am întâlnit cu candidatul democrat la președinție Robert Kennedy Jr. și am discutat despre Israel, despre intensificarea antisemitismului și despre recenta postare pe Twitter a lui Kennedy în care îl susține pe Roger Waters. A fost curajos din partea lui Bobby să vină să se întâlnească cu mine și să își reafirme sprijinul pe care l-a acordat toată viața Israelului și poporului evreu, continuând moștenirea mărețului său tată, care a fost ucis de pistolarul palestinian Sirhan Sirhan din cauza sprijinului său pentru Israel în 1968. Bobby și cu mine am discutat timp de mai bine de două ore despre situația volatilă din Orientul Mijlociu și despre provocările cu care se confruntă America.

Kennedy a explicat că tweet-ul său despre Waters a fost un răspuns la faptul că cineva i-a împărtășit o fotografie pe care Waters i-a arătat-o lui Bobby la unul dintre concertele sale, salutând dorința candidatului de a înota împotriva curenților societății. Bobby mi-a spus că nu avea nicio idee că Waters era un antisemit feroce și, când a studiat problema și faptele, a șters imediat tweet-ul. Îl cred pe Bobby și îi mulțumesc pentru că l-a respins pe Waters. Cât de tragic este pentru Waters ca moștenirea sa de antisemit să depășească acum moștenirea sa de artist desăvârșit.

Kennedy a declarat că dedicarea sa pentru securitatea Israelului este de nezdruncinat și de nealterat. El a mai spus că își rezervă dreptul de a contesta unele dintre politicile sale, de exemplu, în calitate de ecologist, în ceea ce privește drepturile asupra apei. Am fost de acord. Frumusețea Israelului, spre deosebire de toți vecinii săi, constă în faptul că este o democrație deschisă, cu o presă liberă și, la fel ca în America, salută criticile. Kennedy și cu mine am discutat despre holocaust și despre amenințările existențiale și genocidare cu care se confruntă națiunea evreiască, iar Bobby și-a afirmat încă o dată angajamentul său profund față de securitatea Israelului.

I-am spus că tatăl său a fost unul dintre cei mai mari prieteni ai Israelului și că noi, cei din comunitatea evreiască, îl plângem până în ziua de azi. L-am rugat apoi să mărșăluiască cu mine mâine, 4 iunie, la parada anuală Celebrate Israel Parade (Parada Sărbătorim Israelul), iar el a acceptat imediat. Conversația a fost captivantă. Deși nu am fost de acord în multe probleme, el vorbește cu o candoare revigorantă și nepartizană. Aștept cu nerăbdare să mărșăluim împreună în această duminică pentru a susține singura democrație din Orientul Mijlociu și singurul stat evreiesc din lume.

 

Comentariu saccsiv:

La 3 octombrie 2001, fostul prim-ministru israelian, Ariel Sharon, a declarat:

„Vreau să vă spun ceva foarte clar: nu vă faceți griji în legătură cu presiunea americană asupra Israelului. Noi, poporul evreu, controlăm America, iar americanii știu acest lucru.”

Cititi va rog mai multe la:

Global Research: O problemă majoră cu Robert F. Kennedy Jr…

 

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stefan said, on iunie 28, 2023 at 11:30 pm

    Israel a „cumpărat” Romania :

    Apreciază

  2. […] Ce spune Robert F. Kennedy Jr intr-un interviu despre Israel […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.