SACCSIV – blog ortodox

Video – Fost șef al SIE: cine plătește mercenarii care luptă împotriva rușilor pe frontul din Ucraina?

Posted in razboi, Romania, RUSIA, Ucraina, VICTOR CIUTACU, VIDEO by saccsiv on aprilie 19, 2022

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mihai T said, on aprilie 19, 2022 at 12:26 pm

    Batalionul ucrainian 501 (puşcaşi marini) s-a predat. Comandantul: ”populaţia locală era supărată pe forţele armate ale Ucrainei”

    (transcript)

    Operaţiunea militară specială din Donbass. 3000 de prizonieri au fost adunaţi în Republica Populară Doneţk (DNR). Primii 10 s-au predat în februarie. La începutul lui aprilie, un întreg batalion s-a predat în Mariupol, ieşind cu mâinile sus. După ce s-a consultat cu ceilalţi ofiţeri, această decizie a fost luată de comandantul Puşcaşilor Maini Ucrainieni, Nikolay Biryukov. Iată-l chiar pe el în imagini în timp ce iese din zona uzinei metalurgice Ilyich.
    ”- Unitatea, şi funcţia !
    – Comandantul unităţii, locotenent-colonel”.

    ” – Nu avea nici un sens să mai ţin trupele pe câmpul de luptă. Populaţia locală era mânioasă la adresa forţelor armate ale Ucrainei. După ce am văzut acest lucru, s-a luat decizia să retragem trupele.
    – Ai luat personal decizia pentru batalion ?
    – Da. Am cântărit decizia două zile. Apoi un camarad mi-a spus că există o şansă să scăpăm mai mult sau mai puţin în siguranţă, fără pierderi.
    – Îţi pare rău că ai ieşit ?
    – În acest moment, oamenii sunt în viaţă. Nu regret”.

    (imagini filmate cu camera de vedere nocturnă)
    ”Palmele ridicate ! Mâinile pe lângă corp ! Palmele ridicate !”

    ”Asta-i procedura pentru trupele care se predau”.

    Am găsit că acest ofiţer, Viktor Melnik, era cel mai interesant din grup. ”Tipul ăsta încă nu s-a predat în mod formal. Se va preda acum. Vorbesc despre tine”. Câinele care a ieşit cu el a fost preluat de tanchiştii ruşi, iar eu m-am oferit voluntar să-l ţin câteva minute în timp ce soldaţii ucrainieni erau percheziţionaţi.

    Apreciază

  2. Angelica B said, on aprilie 20, 2022 at 9:46 pm

    Îmi zice o cunoştinţă: fratele meu, militar român care a fost în misiuni în Afganistan şi în Irak, este acum trimis în Ucraina, plătit fiind cu 1.000 eur pe zi. Am trimis aşadar mercenari români în război. Întrebarea e firească: cine-i plăteşte? Statul român cumva?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.