SACCSIV – blog ortodox

Fost campion NBA impotriva lockdown: „Mi s-au oferit bani să fac un anunț public prin care să vă spun vouă plebei să stați acasă”

Posted in Australia, carantina, Coronavirus by saccsiv on august 29, 2021

RT: Ex-NBA champ urges end to ‘iron fist’ lockdowns, claims influencers & police are being prevented from speaking about Covid (VIDEO)

Fost campion în NBA solicită încetarea lockdown-urilor tip „pumn de fier”, și susține că influencerii și polițiștii sunt împiedicați să vorbească despre Covid

Publicat pe 27 August 2021, de RT

Andrew Bogut, fost campion în NBA, © Soobum Im / USA TodaySports via Reuters | © Instagram / andrewbogut

Australianul Andrew Bogut, o stea gigant a baschetului, a condamnat ferm restricțiile stricte de combatere a Covid-19 și a susținut că i s-a făcut o ofertă financiară misterioasă pentru a spune publicului să stea acasă și să respecte reglementările guvernamentale.

Bogut, campion al anului 2015 în NBA, locuiește în Victoria, unde oamenilor nu li se permite să călătorească la mai mult de 5 km (3,2 mile) de casele lor, în conformitate cu regulile menite să limiteze răspândirea coronavirusului potențial mortal.

Fostul baschetbalist de centru, înalt de 2 metri și 13 centimetri, care a jucat pentru Golden State Warriors și Los Angeles Lakers, a recunoscut că s-a răstit la cei care l-au avertizat că oamenii vor „vedea elicopterul poliției deasupra capului” dacă vor sta prea mult timp afară.

„Da, ar trebui să tac”, a spus tânărul de 36 de ani, răspunzând criticilor care au punctat că el nu este un expert în medicină.

„Am banii mei, o casă frumoasă, mașini frumoase. Am suficient. Teoretic, ar trebui să tac naibii și să nu-mi fac nicio publicitate negativă, ca să nu mă spulbere mass-media pentru opiniile mele, și nici oamenii să mă numească un teoretician al conspirației.

„Înțelege-mă: nu-mi iese absolut nimic din ce le spun oamenilor obișnuiți. Nu candidez pentru politică. De fapt, pierd oferte de marketing și sponsorizări din cauza opiniilor mele, pentru că vorbesc celor din categoria în care am fost și eu: categoria celor care muncesc.”

Bogut a sugerat că puțini sportivi și vedete s-au pronunțat împotriva restricțiilor, deoarece li s-au oferit stimulente pentru a nu face acest lucru.

„Un procent, sau două procente [dintre ei] în cel mai bun caz, vorbesc împotriva guvernului din Australia”, a spus el, menționând „actorii, actrițele” și pe „cei care – primesc slujbe bune”.

„Voi sportivii și influencerii care aveți distribuitori în spatele vostru, împingându-vă spre plebea care vă cumpără rahaturile: unde vă este vocea? Unde sunteți, puteți vorbi deschis?”

„Am fost considerat [un] lucrător [esențial] deoarece apăream la televizor. Oamenii care muncesc nu sunt considerați esențiali? Nu, nu mă aliniez.”

„Cam la trei sau patru luni din această pandemie, am primit un mesaj de la cineva. Nu voi spune de la cine sau de unde a venit.”

„Mi s-au oferit bani să fac un anunț de serviciu public prin care să vă spun vouă plebei să stați acasă.”

Trebuia să spun publicului „fă-ți datoria” și „fă ce-i bine pentru comunitate”, a spus Bogut.

„Am refuzat să fac rahatul ăsta. Am fost și eu cândva acea persoană căreia i s-a spus „nu ești esențial”. Așadar adunați doi cu doi: de ce credeți că mulți dintre acești oameni nu au lansat mesaje?

Sportivilor din cele mai mari ligi ale Australiei li s-a spus: „nu veți face declarații anti-guvernamentale, anti-lockdown – punct.”

Chiar și când lockdown s-a încheiat, au mai rămas restricții. Nu puteai merge nicăieri.”

„Vreau ca oamenii să știe ce se întâmplă în culise. De ce anumite persoane nu pot vorbi deschis.

Același lucru se întâmplă și în poliția cu care vorbesc aici, în Victoria. Polițiștii ar vrea să vorbească deschis, dar știu că dacă vor face asta e: „pa la revedere slujbă, sau mă retrogradează și mă bagă în rahat, pensia, beneficiile ar putea fi ca și aruncate pe fereastră”.

„Majoritatea oamenilor cred că totul e o grămadă de rahat. Oamenii gândesc că lockdown-urile sunt epuizante, și că oare nu le putem ajusta puțin?”

Tată a doi copii a primit sprijin din plin, dar și critici.

Jill Dalton i-a răspuns: „Soluția este să așteptăm până când 80% din toată populația este vaccinată. Până atunci stăm acasă! Până atunci purtăm măști! Până atunci trebuie să facem tot ce este mai bine pentru cei dragi și pentru comunitate.”

hoddo(peterhodgson) zice: „Dacă vreau să știu ceva despre baschet, îl voi întreba pe Andrew. În ceea ce privește virusul, voi ține cont de sfaturile profesioniștilor din domeniul sănătății. Spațiile de lucru sunt probabil printre cele mai mari căi de răspândire a virusului, da, există unele inechități, așa că scăpați de inechități.”

Se pare că e puțin probabil ca aceste opinii să poată înăbuși îndoielile lui Bogut.

„Încă vreau să văd un caz documentat de transmisie la exterior pentru a închide locurile de joacă pentru copii, pentru a închide șantierele”, a spus el. „L-am văzut deja? Este unul, în lume, poate?

„Numerele nu susțin închiderea școlilor chiar acum. Din câte am citit, există o persoană care a murit din asta: un tânăr de 15 ani din Sydney, care a fost internat în spital cu meningită. Încă nu am văzut nimic definitiv în legătură cu transmiterea în aer liber.

Atenție: videoclipul conține înjurături

„Trebuie să existe un echilibru în asta: oamenii spun „tu vrei doar ca totul să se deschidă și să lăsam oamenii să moară ” – dar nu vreau nici să am aceste lockdown-uri cu pumn de fier. Cred că fac mai mult rău decât bine.

„Este o nebunie și trebuie doar să vorbim deschis despre asta.

„Trebuie să-i oprim pe politicienii noștri, pe consilierii noștri, care sunt plătiți naibii cu salarii complete, în a ne dicta când putem lucra și când nu.

„Condamn oamenii care spun că aceste restricții sunt 100% corecte. Vă învinovățesc pe voi, oameni buni.”

Australia a înregistrat mai puțin de 1.000 de decese cauzate de infecțiile cu Covid-19 de la începutul pandemiei, cifrele scăzute ale mortalității din țară fiind datorate politicii sale de frontieră închisă, regulilor stricte de carantină și a sistemelor sale de testare-urmărire rapidă.

Prim-ministrul Scott Morrison a susținut în ultimele zile că țara ar trebui să continue cu planurile de redeschidere și de punere capăt lockdown-urilor, în ciuda avertismentelor că numărul de cazuri este prea mare.

 

Comentariu saccsiv:

Penultimul paragraf al articolului este propaganda pro dictatura arestarii populatiei la domiciliu.

Unor tari li se dau sarcini in ecuatia mondiala a coronavirusului. Australia si Noua Zeelanda au rolul de a „demonstra” ca lockdown e salvarea.

Dar nu sunt insa sigurele state cu carantina draconica. De ce in celalalte numarul cazurilor este cu mult mai mare? Simplu, deoarece cazurile sunt, de fapt, teste pozitive, iar testul este o mascarada:

Stire de importanta covarsitoare: CDC al SUA renunta la metoda de diagnosticare prin testele RT-PCR incepand cu decembrie 2021

Referitor la spusele baschetbalisului, astfel se explica multe.

Tagged with: ,

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cristian Daniel said, on august 29, 2021 at 11:28 pm

    Asa este. Australia este poligonul de incercare al NOM, alaturi de Noua Zeelanda, daca experimentul cu lockdown-ul si vaccinurile nu reuseste in Australia, totul de va prabusi in lume ca intr-un joc de domino. De aceea cred ca acolo se va merge chiar pana la deschiderea focului contra protestatarilor in cazul in care manifestatiile vor creste in intensitate si vor lua aspecte violente (prin deturnarea lor), dar si trimiterea tancurilor pe strazi . Bineinteles, protestatarii vor fi infierati cu manie proletara de media obedienta si de autoritati drept iresponsabili, conspirationisti, anarhisti, golani, derbedei, huligani etc, posibil ca acolo sa fie la un moment dat un fel de Timisoara decembrie 1989…gulagul s-a mutat la Antipozi…daca operatiunea va reusi, vor urma Canada, SUA (cu riscul ca SUA sa se rupa intre nord si sud ca inainte de razboiul civil), Franta, UK, Germania, Spania, apoi va veni si randul tarilor din estul Europei…

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.