SACCSIV – blog ortodox

Video (in curand astfel de probleme vor fi si in Romania!): Au părinții dreptul de a ști dacă copiilor lor li se administreaza tratament hormonal?

Posted in copii, SCOALA, TRANSSEXUALISM by saccsiv on aprilie 17, 2021

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. senecu said, on aprilie 17, 2021 at 6:22 pm

    Astfel de experimente se fac si pe adulti deja. Cel putin in vest-ul SALBATIC. In afara de hormoni( despre care nu s-a scris daca dau si modificari „psihologice” si cum anume si daca „transgendism-ul” constatat la saracii copii nu este doar urmarea manipularea anturajului unor adulti dezaxati ) exista si medicamente( scandalul REQUIP ) sau manipularea electro-magnetica( brevetata inca de prin anii 70 ) . Isi bat joc de noi, blestemata fie toata „stiinta” lor nenorocita. Nici un progres pentru viata oamenilor. Amagire desarta, rataciri , rataciri, rataciri.
    SAccsiv, n-am mai pomenit nimic despre coltul ala de lume „maudit” donc poti sa-mi publici comentariul. N-am avut de gand sa fac din site-ul dvs o tribuna personala. Am incercat sa caut ajutor fiindca am trecut( si inca sunt) intr-o situatie mai mult decat delicata. Avocatul meu a luat banutii si p-aici ii este drumul. Mii de multumiri

    Apreciat de 1 persoană


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.