SACCSIV – blog ortodox

Doi ani de la aparitia portalului Ortodoxinfo

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 21, 2019

In primul rand multumiri colaboratorilor si celor ce ne-au sprijitit financiar.

Fara primii, activitatea portalului n-ar mai fi putut continua, caci volumul de munca este urias, iar doar doua persoane (administratorii de la Apologeticum si saccsiv) nu-i faceam fata. Fara acesti frati si surori, am fi inchis pravalia si ne-am fi rezumat din nou doar la blogurile fiecaruia.

Dar nici fara milostenia celor cativa nu am fi putut continua.

Sa le rasplateasca bunul Dumnezeu inmiit tuturor!

Dar sunt putini. Mult prea putini si face fiecare cat poate. Privit din afara, pare ca portalul merge bine. Putina lume stie insa ca suntem pe avarie deja de multa vreme. Ne lipsesc editorialistii. Avem doar unul, o eroina care ne ajuta printre picaturi, cand mai prinde oleaca de timp liber la serviciu. Am mai dat cate un anunt din cand in cand, dar degeaba. Poate acum ne aude totusi cineva. Unul, doi, zece, cate un pic pe zi daca ar lucra fiecare la portal, ne-ar ajuta enorm. Daca nu ne va auzi insa nimeni, pana la urma vom cadea in cap de epuizare.

Cu traducatorii stam bine. Ca numar. Dar doar doi traduc cate un articol aproximativ zilnic. Ceilalti la o saptamana, o luna sau chiar mai mult. Asa ca, cine vrea sa ne ajute si in acest sector, e foarte bine venit.

Financiar insa, e cel mai rau. In fiecare luna stam cu teama ca e ultima luna…

In halul asta stand lucrurile, nu stim cand si nici macar daca vom mai reusi vreodata sa punem in aplicare si celelalte pe care ni le propuseseram: televiziunea pe internet, documentarul despre NOM si Sfarsitul Vremurilor (cu accent pe cip, ecumenism, profetiile Sfintilor Parinti si subtitrare in limba engleza), carti, conferinte, interviuri, cantina saracilor (inclusiv un spatiu unde sa se spele), etc.

Iertare.

Doamne ajuta!

 

Tagged with: ,

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Timiana said, on ianuarie 21, 2019 at 9:15 am

    Dar cum se deblocheaza reclamele?

    Apreciază

  2. costin said, on ianuarie 21, 2019 at 10:13 am

    Pot ajuta cu traducerea din engleza.

    Apreciază

  3. fulger carmen said, on ianuarie 21, 2019 at 10:50 am

    LA MULTI ANI ! Numele  meu este Carmen Fulger, si  salut inimoasa echipa, fara  de care am fi ramas in intunericul necunoasterii  mersului vremurilor.Imi amintesc  ca  am dorit sa ma alatur  celor care  sustin financiar, si NU am putut deoarece  se cerea un cont pe FB. sau ceva asemanator, si eu nu detin asa ceva! imi este la indemana orice forma de trimis bani prin posta ! cu rugamintea ca subiectele ce fac referire la istorie…, si la legionari ..sa le excludeti in dreptul meu! Am invatat eu poate gresit la scoala  despre crimele acestora? In rest tot ce spuneti imi pare valid, in lumina SF.SCRIPTURI si a ceea ce ne au lasat SFINTII PARINTI! Asadar astept o adresa cu casuta postala etc si ma voi alatura  bucuroasa celor care doneaza bani ! cu frateasca pretuire, CARMEN FULGER ROSCA

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 21, 2019 at 4:30 pm

      DONAȚII în cont bancar
      Asociația Sfinții Mărturisitori din închisori – Bucovina
      Cod fiscal 36647190/2016
      Cont LEI RO42BTRL RONCRT035 1168001
      Cont EURO RO89BTRL EURCRT035 1168001
      Cont DOLARI RO93BTRL USDCRT035 1168001
      Cod SWIFT BTRLRO22
      Banca Transilvania S.A.

      Apreciază

      • Popsy said, on ianuarie 22, 2019 at 8:01 am

        Vasile, un cont de PayPal aveti?

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 22, 2019 at 9:46 am

        Popsy

        Doamne ajuta!
        Pe prima pagina a portalului, sus in dreapta e editorialul iar sub el o coloana cu Sfintii zilei, facebook, contul bancar si PayPal. Intri la PayPal si urmezi pasii.
        Multumesc.

        Apreciat de 2 persoane

  4. Radu Humor said, on ianuarie 21, 2019 at 6:40 pm

    Ideologia „corectitudinii politice” este mult mai periculoasă decât doctrina marxist-leninistă. Asta pentru că nu se rezumă să-și impună ideile în plan politic, social și economic, etichetând automat orice opinie contrară drept rasism sau bigotism, ci atacă până și teoriile științifice care contravin dogmelor sale. Teroarea dezlănțuită de politrucii marxismului cultural asupra oamenilor de știință este însă puțin cunoscută, pentru că presa mainstream ignoră deliberat astfel de subiecte.
    “Este o realitatea științifică faptul că anumite comportamente sunt moștenite, atât la animale, cât și la oameni. Dar. liberalilor nu le place asta. Ca urmare, orice om de știință care efectuează cercetări pe această temă și ajunge la concluzii nepotrivite este (ca de obicei) numit „rasist”, „fascist”, „nazist”
    Mai multe la :
    https://evz.ro/inchizitia-progresista-descoperirile.html?v=347635&page=1

    Apreciază

    • Gaspar said, on ianuarie 22, 2019 at 6:57 pm

      Pe lovendal este exact ca pe taraf tv.ce visează noaptea prezice ziua!

      Apreciază

      • Radu said, on ianuarie 26, 2019 at 5:18 am

        lovendal e eretic/pagan/yoghin, cum vrei sa ii spui si new age

        lupi imbracati in oi blande

        new age e religia antihristului mondiala

        Apreciază

  5. vladnani said, on februarie 1, 2019 at 9:26 am

    Un articol despre Sergheanism:

    http://lumea-ortodoxa.ro/serghianismul-o-erezie-eclesiologica-partea-intai/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.