SACCSIV – blog ortodox

Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost doar circa 1000 de persoane? Cum ii lamurim pe cat mai multi? Cum ne organizam?

Posted in CIPURI by saccsiv on iulie 1, 2013

   Dupa cum deja stiti:

NOUL BULETIN VA FI SI CARD DE SANATATE. Cu cip, evident …

   Ca va mai apare vreo intarziere din cine stie ce motiv, ca va gasi cineva vreo chichita legala pentru aceasta, nu trebuie sa ne imbete cu apa rece. Pana la urma tot o vor face, caci asta e mersul. Si o vor face pentru ca vor, pentru ca pot si pentru ca au pe cine s-o implementeze. Opozitia este ca si inexistenta. Sunt ei si o mare turma indoctrinata sau de-a dreptul imbecilizata.

    Bertrand Russell, spunea in “Impactul Ştiinţei În Societate„:

În mod gradat, prin reproducere selectivă, diferenţele congenitale dintre conducători şi conduşi vor creşte până când vor deveni specii aproape diferite. O revoltă a plebei ar deveni la fel de negândită ca şi o insurecţie organizată a oilor împotriva practicii de a mânca carne de oaie.

Dieta, injecţiile şi interdicţiile se vor combina, de la vârstă foarte timpurie să producă acel tip de caracter şi tip de credinţe pe care autorităţile îl consideră dezirabil şi orice critică serioasă a puterii va deveni imposibilă psihologic.”

   Cam in aceasta faza finala s-a ajuns in Romania: „O revoltă a plebei ar deveni la fel de negândită ca şi o insurecţie organizată a oilor împotriva practicii de a mânca carne de oaie.

   Ce facem noi, cei ce cat de cat ne-am trezit? Nu luam cipurile. Bun. Altceva? Cum ii trezim si pe altii?

   Ca nu le luam, ne facem noua un bine, chiar daca la prima vedere ne va fi extrem de greu. Dar pe ei nu-i incurcam cu nimic. Desigur, cu totul altceva ar fi daca cei un milion ce au semnat, dupa indemnul parintelui Justin Parvu, nu le vor lua. Atunci SISTEMUL ar avea intr-adevar o problema. Dar masa aceea de la inceput in loc sa se mareasca, tot scade. Si va ajunge foarte probabil insignifianta, raportat la intregul populatiei adulte a Romaniei. Si aici, un mare „merit” l-au avut intrusii infiltrati in, sa-i zicem, miscarea ortodoxa nationalista. Ca acea masa de credinciosi ce zisese nu cipurilor la inceput, nu s-a uitat in gura mass-mediei si a formatorilor de opinie politic corecti, ci in tabara pe care o credeau oponenta ELITELOR. Si acolo i-au gasit pe unii ce atata i-au zapacit de cap, pana ce bietii de ei si-au zis ca pana la urma nu-i asa o mare gravitate daca le vor accepta, chiar daca teoretic nu-s bune. Ca daca nu e lepadare, atunci care-i baiul? Merg duminica la biserica la barfa, practica vegetarianismul in post, li se pare ca se roga, sunt caldicei neextremisti si-o sa le fie roz pe acest pamant.

   Eu pe varianta asta am mers: sa convingem pe cat mai multi sa nu accepte documentele cu cip, caci asa ne invatase parintele Justin sa facem. Trebuia sa se formeze o mare masa de oponenti hotarati si atunci automat SISTEMUL era in impas. Dar pe internet au ramas fix doua bloguri mari (Apologeticum si saccsiv) si multe mici (din punct de vedere al vizualizarilor), cei ce puteau tine conferinte n-au mai facut-o, cei ce stiau a scrie nu s-au mai obosit si tot asa. Si atunci intreb: CE MAI PUTEM FACE? Astia care am ramas, cum ne organizam? Si cum ne straduim sa-i trezim si pe altii?

   S-a facut un miting. S-au strans jenant de putini … Nu se poate asa ceva. E inadmisibil. Suntem putini raportat la intreaga populatie, dar nici chiar asa. E de tot rasul. Am auzit variante, dar pana la urma nu m-am lamurit asupra motivelor dezastrului.

   Varianta formarii unei mase critice a cazut. Bucurati-va intrusilor, e o mare victorie a voastra. Una pamanteasca insa … Noi insa trebuie sa regandim intreaga strategie.

   Sigur, cei ce au bloguri sa-si continue treaba. Ceilalti insa? Tinand cont de noile date ale problemei, consider ca mitingurile sunt bune. Si nu pentru ca i-am infricosa pe conducatori, ci pentru ca i-am determina pe unii dintre spectatori sa-si puna oarece probleme. Poate si niste pichetari. Fluturasi masiv. Forme organizate, chiar partide. Si nu pentru ca un partid ortodox nationalist ar putea accede actualmente la putere, ci pentru ca este o forma disciplinata de lupta a unei mase de membri si simpatizanti.

   Problema a ajuns extrem de grava, ca atare si eu voi lasa oleaca stacheta in jos, caci altfel pierdem razboiul. Trebuie sa ne regrupam. Stiti ce parere aveam eu despre partide, consider insa ca trebuie sa facem oarece derogari. Voi detalia intr-un viitor articol pe aceasta tema. Iar pentru intrusi o vorba: nu mi-am schimbat opinia deoarece as dori sa infiintez unul sau sa acced la vreo functie intr-o asemenea forma de organizare. Eu imi voi vede de patratica mea: blogul, adica informarea. Ma voi implica insa in promovarea mai multor astfel de partide. Si foarte important, imi voi aduce aportul in depistarea agentilor cu misiune ce se vor infiltra serpeste in aceste organizatii.

Tagged with:

241 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mishuleu said, on iulie 2, 2013 at 12:06 am

    Apreciază

  2. […] Problema a ajuns extrem de grava, ca atare si eu voi lasa oleaca stacheta in jos, caci altfel pierdem razboiul. Trebuie sa ne regrupam. Stiti ce parere aveam eu despre partide, consider insa ca trebuie sa facem oarece derogari. Voi detalia intr-un viitor articol pe aceasta tema. Iar pentru intrusi o vorba: nu mi-am schimbat opinia deoarece as dori sa infiintez unul sau sa acced la vreo functie intr-o asemenea forma de organizare. Eu imi voi vede de patratica mea: blogul, adica informarea. Ma voi implica insa in promovarea mai multor astfel de partide. Si foarte important, imi voi aduce aportul in depistarea agentilor cu misiune ce se vor infiltra serpeste in aceste organizatii. Sursa Saccsiv Blog […]

    Apreciază

  3. Mario said, on iulie 2, 2013 at 1:21 am

    Se ridica o intrebare importanta: Ce sens au protestele stradale si opozitia fata de semnul fiarei daca implementarea acestuia este iminenta conform profetiilor biblice? Nu incercam sa evitam inevitabilul?! Risipim energii care ar putea fi canalizate in directii mult mai fructuoase: cultivarea si consolidarea unei relatii personale cu Domnul Iisus Hristos prin intermediul studiului biblic asiduu si al rugaciunii ! „Nu va impotriviti celui rau!”, poruncea Mantuitorul. Impotrivirea (protestul, opozitia) este complet inutila, mai ales in aceste vremuri apocaliptice etichetate ca fiind „ceasul vostru si stapanirea intunericului”. Este „ceasul lor”, al mondialistilor antihristici! Nu-i putem invinge. Doar Hristos la glorioasa sa Revenire le va anihila influenta! Putem si trebuie sa-i informam pe cat mai multi, dar nu putem evita inevitabilul.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 1:56 am

      Mario

      Dar nu de aia facem miting.

      Apreciază

      • Mario said, on iulie 2, 2013 at 9:52 am

        Daca ma gandesc mai bine, realizez ca mitingul poate fi util, in sensul ca trage un semnal de alarma intr-o societate adormita si ignara. Trebuie sa-i trezim pe cat mai multi, dar pentru a le salva sufletele de la infern si nu incercand sa schimbam o situatie ineluctabila. Din solidaritate si dragoste de semeni, nu din dorinta (egoista) de a preveni niste evenimente care ne vor confrunta cu realitatea martirajului pentru Hristos. Din pacate, unii au iluzia ca pot impiedica procesul globalizarii prin participarea la astfel de actiuni de strada. Motivatia asta e puerila si deriva din necunoasterea Scripturilor. Poate ar fi bine sa explicati pe blog care e motivatia corecta a mitingurilor si ca „solutii omenesti nu exista”!

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 10:24 am

        Mario

        Am facut-o si inca de multa vreme. Si o voi mai face.

        Apreciază

    • danielvla said, on iulie 2, 2013 at 2:12 am

      Mario,
      Pai ce zici tu, e ca si cum ai fi bolnav si ai sta sa mori ca prostul in loc sa te ingrijesti. Dumnezeu hotaraste daca si cand ceva se intampla sau nu. Ca Hristos spune ca va fi pecetluirea, asta e sigur. Insa, impotrivirea e necesara pentru a intarzia cat mai mult acest lucru si pentru, zic eu, a crea un cadru de desfasurare celor care nu vor accepta semnul fiarei. Si nu in ultimul rand pentru a le pune bete in roate. Sa nu creada satanistii ca ne inving asa de usor.

      Apreciază

    • Alexandrina said, on iulie 2, 2013 at 8:34 am

      @ Mario. Asa-i, dar asta-i ca si cand ar intra hotu in casa sa-ti fure si tu stai sa te uiti la ei. Trebuie sa ne aparam

      Apreciază

    • ionut ignat said, on iulie 2, 2013 at 8:46 am

      mario,

      nu mergem la miting impreuna cu calugarii si Sfintele Icoane ca sa ne impotrivim celui rau. doar ca Stalpii Ortodoxiei ne invata SA NU LUAM CIPUL. si incercam sa devenim vizibili si sa stie lumea despre maleficul acestor cipuri. doar atat. desi putini stiu, cuvantul MITING vine din englezescul MEETING care insemna INTALNIRE, mai multi oameni cu preocupari comune, care se intalnesc.

      Apreciază

    • Irina said, on iulie 2, 2013 at 11:41 am

      Asa este Mario ceea ce este scris in Sf Scriptura se va intampla, dar asta nu inseamna ca nu mai avem nimic de facut decat sa stam cu mainile in san, asteptand sfarsitul. Pai atunci unde este marturisirea noastra, unde este jertfa noastra? Si apoi in vointa noastra sta totusi posibiliatea de a amana acele lucruri ce se vor intampla cat de mult putem, tot spre folosul nostru, spre mantuirea cat mai multor oameni care poate nu stiu ce se intampla si ce-i asteapta.

      Apreciază

      • NIMENI said, on iulie 3, 2013 at 11:48 am

        Irina,
        Foarte frumos spus Irina. Am incercat sa constiintizez cat mai multi oameni, si alti frati au facut-o…, rezultatul …in 99% din cazuri a fost de respingere (unii m-au considerat nebun, pe altii mi i-am facut dusmani).
        Cel mai probabil instinctul de conservare ii face pe oameni sa refuze, unii nu inteleg nimic avand creierul betonat…!
        Ce-i de facut?
        „Ce atata frica de moarte?”

        Apreciază

    • danutza said, on iulie 2, 2013 at 1:21 pm

      celui rau nu inseamna diavolului, ci omului rau. citatul e in contextul in care trebuie sa intoarcem si celalalt obraz. daca Hristos ne-ar sfatui sa nu ne impotrivim diavolului, atunci ce credinta am mai avea? toata viata noastra e o lupta cu cel rau, cu ispitele lui.
      sfarsitul veacurilor va veni cand va veni apostazia, lepadara de credinta, adica, dupa mine, cand Dumenzeu nu va mai vedea in sufletul oamenilor credinta, dumnezeirea, ci doar patimi si pacate.
      cine a zis ca vrem sa invingem mondialistii antihristici???
      cine a zis ca vrem sa evitam inevitabilul??? pai daca asa e profetit, cum sa schimbam noi ceva? ca doar nu suntem schwartzenberger in filmul Apocalipsa, sa omoram (?) pe diavol si sa anulam sfarstitul lumii ( ce mare ratacire pt bietii americani)??
      tu spui ca impotrivirea e inutila. atunci si impotrivirea la cipuire e inutila, ca doar asa e profetit, ca vom avea pecetea raului. e un soi de fatalism care nu face bine crestinului.
      eu cred ca tocmai, daca vede Dumenzeu sa avem curaj sa marturisim adevarul, ne va mai ingadui pe pamant. daca vede inertie, indiferenta, ezitare, atunci va trimite sfarsitul mai repede.
      daca domnitorii nostri se resemnau ca asa a vrut Dumnezeu, sa vina turcii/tatarii/alte neamuri peste ei??? ca doar : celui rau sa nu te impotrivesti, nu? azi eram musulmani cu totii.
      acum se cere marturisirea adevarului, se cere hotarare, se cere credinta. daca noi vom tacea, pietrele vor vorbi.
      Sfântul Chiril al Ierusalimului spunea:”Cunoşti semnele Antihristului.Nu le reţine numai pentru tine, fii bun şi înştiinţează-i pe toţi.” asta vrem si noi sa facem. ce e gresit in asta?

      citeste cuvantul mitropolitului Serafim al Pireului sau al mitropolitului Augustin de Florina. poate iti schimbi parerea.

      Apreciază

  4. Marius Barbu said, on iulie 2, 2013 at 2:29 am

    ar trebui sa vorbim şi Carmen Avram poate să o să ne facă publicitate

    Apreciază

  5. Sa luam aminte said, on iulie 2, 2013 at 10:44 am

    Microcipul ( PECETEA ANTIHRISTICA ) ! Cine accepta actele biometrice din Romania, o sa fie INSEMNAT CU 666 ! Treaba dumneavoastra cum procedati…

    http://deveghepatriei.wordpress.com/2013/07/02/microcipul-pecetea-antihristica-cine-accepta-actele-biometrice-din-romania-o-sa-fie-insemnat-cu-666-treaba-dumneavoastra-cum-procedati/

    Apreciază

  6. Fratele Ioan said, on iulie 2, 2013 at 11:43 am

    Fara un Preot, sau doi, care sa fie in fruntea adunarii, grupului, nu vom fi luati in seama.
    Deci , trebuie gasit un preot care sa riste mult.
    Sa dea Dumnezeu , sa i-l gasim.

    Apreciază

    • danutza said, on iulie 2, 2013 at 3:09 pm

      tu esti cel care posteaza pe acvila ortodoxa???

      Fratele Ioan says:

      iunie 8, 2013 la 2:32 pm

      Si mie mi se pare ca ceva se se intampla pe blogul Saccsiv.
      Dupa cum ai observat si tu, comentatorii de calitate nu mai posteaza , poate doar citesc, si au ramas unii pupincuristi ai lui saccsiv2 si altii care probabil nu i-si dau seama de , ce se intampla pe blog.

      Fratele Ioan says:

      iunie 11, 2013 la 7:10 pm

      Ma mancat in “fundeni” si am mai postat acum 2 zile pe Saccsiv.
      Dupa 2 coment-uri , la al 3-lea cand am vrut sa i-l scriu, era deja un coment in asteptare cu nick-ul meu , dar care nu i-mi apartinea.
      Atunci i-am scris lui Saccsiv , ca acel coment in asteptare, nu i-mi apartine. Dar Saccsiv in “bunavointa” lui nu a tinut cont de explicatia mea , si le-a dat drumul pe site la amandoua coment-uri.
      M -am uitat si pe “Saccsiv pe bloc” si am vazut ca acolo se folosesc nick-ri ale noastre .Am gasit si nick-ul lui Aurora.Nu stiu ce sa mai cred.
      Oricum pt mine acest site este de domeniul trecutului.

      Apreciază

      • gerica64 said, on iulie 3, 2013 at 12:28 am

        danutza

        Pai se vede clar Ioan a fost bagat in ceata :
        „Si mie mi se pare ca ceva se se intampla pe blogul Saccsiv.
        Dupa cum ai observat si tu, comentatorii de calitate nu mai posteaza , poate doar citesc, si au ramas unii pupincuristi ai lui saccsiv2 si altii care probabil nu i-si dau seama de , ce se intampla pe blog.”

        Diversiunea si furtul identitati au creat suspiciuni am ajuns sa ne suspectam uni pe alti, mult rau au facut acei ticalosi.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 3, 2013 at 12:39 am

        gerica64

        Mai pune si tu ghilimele. Acum am facut-o eu.

        Au facut mult rau iar tu si Ioan tocmai cu ei vorbiti, la tine acasa …

        Degeaba vrei sa-l scuzi, ca „argumentele” nu stau in picioare. Sa explice si sa-si ceara iertare.

        Apreciază

  7. a said, on iulie 2, 2013 at 2:29 pm

    Vreau sa atrag atentia asupra unui lucru, legat tot de cipuri. Lupa este cumplit de perversa, nici nu va inchipuiti! intr-unele cercuri de mamici capata tot mai multa credibilitate si cerere, o anumita terapie, cu „plasturi”. Sunt verificate de diverse persoane, pe propria piele si pe copii, pt diverse dureri de spate, menstruale, etc. si au efect miraculos. Se folosesc si la copii, de ex la febra si toate simptomele urate ale racelii, gripei, care ii dispera si sperie pe parinti la orice raceala sau viroza a copilului. Din ce am auzit, efectul este incredibil, febra trece rapid, copilul doarme bine si scapa de probleme. Este vorba de niste „plasturi”, cel putin asa se spune, pusi pe diferite meridiane/ puncte de acupunctura. Nu ma mira ca au efect, sunt convinsa ca medicina este infinit mai avansata decat se preda in scolile de medicina clasice. M-am uitat de curiozitate ce fel de plasturi sunt, (cui nu i-ar surade sa nu mai aiba astfel de probleme cu copii?) si am decoperit ca sunt de fapt … cip-uri! Inchipuiti-va o multime de parinti „vindecati”si „ajutati” de aceste cip-uri, cum se vor uita la crestinii care striga impotriva cip-urilor. Dau si link-ul, mai jos, ca sa fie acceptat comment-ul.

    Apreciază

  8. danielvla said, on iulie 2, 2013 at 4:45 pm

    danutza,
    Pai vazuse omul ca saccsiv 2 era un pic depasit de situatie , la un moment dat. Isi punea si el niste semne de intrebare. Si mai erau si altii ca el. Acum ca a revenit Vasile, situatia e alta.
    Ce ai cu oamenii?
    Dar acuma sincer sa fiu, nici tu nu ai raspuns la intrebarea lor: de ce postezi sub un alte semne la avatar? Asta e al treilea pe care il folosesti. Nu ca ar fi cine stie ce, dar puteai raspunde oamenilor.
    Sa-mi fie cu iertare! Sper ca nu te superi..

    Apreciază

    • danutza said, on iulie 2, 2013 at 5:17 pm

      1. ce am cu oamenii? care oameni? l-am intrebat pe fratele ioan daca el este acela care a postat sau i-a folosit cineva identitatea. am patit si eu.
      2. eu nu-mi schimb semnul de avatar. nici nu stiu sa fac asta. mi-am schimbat o data adresa de email pt ca un ametit posta prostii in locul meu, folosind un alt semn. deci, nu e a treia oara, ci a doua.
      3. am mai raspuns o data la asta. daca n-ai citit raspunsul meu, nu e vina mea.
      4. nu ma supar. e bine sa lamurim niste aspecte. e in regula?

      Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 5:22 pm

      danielvla

      Spurcaciunile postau in numele ei si cu … e-mailul ei. De aceea are un nou avatar, caci foloseste un nou e-mail.

      Tot soiul de indivizi fundamentali anti ortodocsi si anti romani s-au unit in numele unei cauze: ATACAREA LUI SACCSIV. Unii sunt indubitabili oameni ai SISTEMULUI. Ceilalti doar niste habauci carora nu le-am mai permis in trecut sa posteze multime de rataciri ce doreau cu obstinatie sa le promoveze pe aici: atei, stilisti, adepti new age, eretici sau pro cip, ecumenisti, globalisti si chiar anarhisti. Teoretic n-au nimic in comun intre ei, decat ura. O ura bolnava, draceasca impotriva mea. Si nu doar impotriva mea, ci si impotriva altor bloguri ce se straduie sa tina linia trasata de parintele Justin Parvu. Si n-au postat pe „saccsiv pe bloc” din motivele invocate de ei la „gerica”, ci pentru ca acel blog l-a atacat la modul cel mai mizerabil pe Sfantul Justin. Si au mai postat si pe alte bloguri anti saccsiv, ai caror administratori pro cip sau pro ecumenism sau amandoua sunt doar niste intrusi in miscarea ortodoxa nationalista.

      Unii dintre ei activau pe net mai mult timp decat mine si atunci o intrebare fireasca: care-i ocupatia lor? Din ce se sustin financiar? Cand ai un blog sau tii conferinte sau orice activitate ce-ti ocupa tot timpul, e firesc ca cineva sa te sustina financiar: cititorii sau frati cu bani care inchiriaza cate o sala, etc. Pe ei insa cine-i plateste doar ca sa fure nick-uri si adrese de e-mail pe care mai apoi sa le foloseasca pentru o singura cauza: atacarea lui saccsiv si a cititorilor sai?

      Apreciază

      • danielvla said, on iulie 2, 2013 at 6:36 pm

        Da… am vazut si eu ca sunt destui din astia. Dumnezeu sa-i ierte si pe ei!

        Apreciază

  9. Alexandrina said, on iulie 2, 2013 at 5:18 pm

    Fratilor, aici e Linkul catre scrisorile adresate Arhiepiscopilor

    http://www.fileconvoy.com/dfl.php?id=g9ccc8f7b0e6e5c61999321106dec864dd069d17e7

    Doamne ajuta! Sa fie intr-un ceas bun! Sa anuntati care pe unde mai trimiteti sa acoperim cat mai multe zone.

    Apreciază

    • Cosmin M said, on iulie 2, 2013 at 7:18 pm

      Foarte bine, noi suntem oile, ei sunt pastorii, ne ataca lupii. Toti pastorii trebuie sa stie ca lupii ne ataca si sa nu aiba scuze in fata lui Dumnezeu. Trebuie sa fie preoti si la rau nu numai la bine.

      Apreciază

      • Alexandrina said, on iulie 2, 2013 at 8:49 pm

        Da, dar nu ne lasa Dumnezeu, vor fi si preoti marturisitori, nu stim cati, dar vor fi. In jurul lor va trebui sa ne adapostim si sa ne hranim cu hrana spirituala. Mai incolo nu stim, trebuie doar ca si credinta, nadejdea si dragostea sa ramana intre noi, dupa cum ne indeamna Sfantul Apostol Pavel in Epistola intaia catre Corinteni.
        Am vazut ceva greseli ‘credenciosi’ si o diacritica lipsa la ‘Manastirii’, daca mai sesizati si voi sa-mi spuneti, sau corectati voi cand schimbati antetul.
        Am vrut sa las scrisoarea la Arhiepiscopie ‘sa scap’, dar am fost invitata vineri (5 iulie) in audienta, iar la o prima vedere au avut o reactie pozitiva, ceea ce ma bucura. Daca reusim si un sprijin efectiv pentru o organizatie anticip cu filiale in toata tara cu binecuvantarea IPS si daca ar si vorbi preotii mai mult ar fi foarte bine.

        Apoi duminica (7 iulie) sa vad daca-l gasesc pe IPS Justinian la Rohia si ce spune si dansul, iar daca toate sunt bune, de luni incolo ma duc la Petru Voda sa-l caut pe Parintele Teodot si Filotheu sa-i intreb daca mai e relevant sa constituim o organizatie sau suntem cam in urma (dureaza infiintarea unei organizatii cel putin o luna si bugetul necesar e cel putin 1000 de lei, plus ca e nevoie de contabil care trebuie platit lunar), deci nu stiu daca mai avem timp de asa ceva, sau solutia sa fie doar preotii. Asta vreau neaparat sa-l intreb pe parintele Teodot si sa vedem cum ne indruma.

        Ma tot mir si eu cum de s-au organizat toate plecarile astea asa, eu aveam planificat sa ma duc doar la Petru Voda de saptamana acesta pentru odihna sa zic asa, insa toate se contureaza pentru un scop. Ma trezesc ca ma duc dintr-un loc intr-altul.
        Lucreaza Parintele Justin …lucreaza! Cui i se face mult bine, mult iubeste, precum marturiseste Evanghelistul Luca ca a spus Iisus femeii pacatoase: „Iertate sunt păcatele ei cele multe, căci mult a iubit. Iar cui se iartă puţin, puţin iubeşte”

        Apreciază

      • Alexandrina said, on iulie 2, 2013 at 9:13 pm

        Da, dar nu le lasa Dumnezeu, vor fi preoti care vor marturisi, nu stim cati, dar vor fi. Noi trebuie sa ne adapostim in jurul lor si sa ne hranim cu hrana spirituala. Mai incolo nu stim, insa pana atunci, sa ramana intre noi credinta, nadejdea si dragostea asa cum ne indeamna Sfantul Apostol Pavel in Epistola intaia catre Corinteni.
        Am mai vazut ceva greseli ‘credenciosi’ si o diacritica lipsa la „Manastirii”, iar daca mai depistati si voi , va rog sa-mi spuneti, sau sa corectati voi cand schimbati antetul inainte de a trimite.
        Azi am vrut sa las scrisoarea la Arhiepiscopie ‘sa scap’ , insa am fost invitata in audienta vineri (5 iulie), iar la o prima vedere au avut o reactie pozitiva, ceea ce ma bucura. Daca reusim cu adevarat sa obtinem sprijin pentru o asociatie anticip cu filiale in toata tara cu binecuvantarea IPS, ar fi foarte bine, dar mai ales daca preotii vor vorbi mai mult atunci s-ar indeplini scopul nostru. Semnele sunt bune.

        Duminica (7 iulie) merg sa vorbesc cu IPS Justinian daca il gasesc la Rohia, iar daca toate sunt bune, de luni incolo sunt la Pentru Voda sa-l caut pe parintele Teodot sa-l intreb cum ne indruma referitor la organizatie, daca nu cumva suntem prea in urma pentru acesta si daca solutia este doar prin preoti. De ce zic ca e cam tarziu, pentru ca infiintarea unei asociatii dureaza pana faci rezervarea numelui, aprobarea la judecatorie, bugetul minim se invarte undeva la 1000 de lei, si toate dureaza, pana lucrurile incep sa se miste. Deci asta vreau sa discut cu parintele Teodot sa vedem ce spune.

        Ma tot mir si eu cum de s-au conturat plecarile astea asa. Eu aveam planificat sa plec saptamana aceasta la Petru Voda doar pentru odihna sa zic asa, insa tot prind forma pentru un scop.
        Lucreaza Parintele Justin…lucreaza! Cui i se face mult bine, iubeste mult, precum marturiseste Evanghelistul Luca despre Iisus care spune femeii pacatoase care-i spala picioarele cu mir de mult pret: ” Iertate sunt păcatele ei cele multe, căci mult a iubit. Iar cui se iartă puţin, puţin iubeşte”

        Apreciază

    • Mirela said, on iulie 2, 2013 at 7:31 pm

      Cred ca ar fi util ca cei care au adrese de mail ale unor preoti sa le trimita fragmentul cu cuvintele parintelui Justin Parvu. Si lor, dar si altora.

      Apreciază

  10. Fratele Ioan said, on iulie 2, 2013 at 5:37 pm

    Da, Danutza, eu sunt.
    Tu esti unul dintre pupincuristi. Halal crestin esti.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 6:41 pm

      Fratele Ioan

      Deci ori cineva scrie cu numele si e-mailul tau si atunci de ce te inhaitezi cu ceilalti?

      Ori chiar tu le folosesti pe ale celui ce scrie de cativa ani pe acest blog dar sari in sus asa, ca un soi de diversiune. Cum a facut si cel ce a semnat cu numele si e-mailul danutzei.

      Sau tu esti si unul si celalalt, dar sari in sus tot asa, ca un soi de diversiune. Cum a facut si cel ce a semnat cu numele si e-mailul danutzei.

      Plec de la premiza ca esti cel ce ai postat pe acest blog de cativa ani. In 2011 recunosteai ca esti catolic:

      https://saccsiv.wordpress.com/2011/03/06/articolul-zilei-06-03-2011-nu-vrem-garduri-pe-munte/#comment-71794

      Dar ma rugai sa te las sa postezi. Si te-am lasat. Si te-ai straduit sa-i cunosti pe cat mai multi dintre cititorii acestui blog. Si ai reusit. Iar acum ne ataci. Ce jocuri faci? M-am uitat la toate comentariile ce le-ai postat de-a lungul vremii cu acest e-mail. N-ai dat nici un semn ca ceva nu-ti convine. Cum ai putut sa te prefaci atata vreme?

      E bine sa citeasca acesta discutie toti cei ce vor sa facem ceva in chestiunea anti cip. Si cu astfel de probleme ne vom confrunta …

      Apreciază

      • gerica64 said, on iulie 3, 2013 at 12:01 am

        Nu se preface nu stiu cum se face de apar asa situatii jenante.Eu il cunosc pe Ioan este casatorit cu o sotie catolica el merge la Biserica ortodoxa m-am intalnit la manastirea Antim cu el si Stefan care a murit intre timp si avea acele cuvinte Ortodoxie sau Moarte.Foarte bine ne-am inteles intre noi.Apoi ne-am cunoscut si cu Aurora si alti crestini din Bucuresti in sala unui hotel.El este suparat ca a fost pus la spam si cred ca sa indoit la un moment dat de saccsiv 2.E un crestin bun activ a fost la mitingul anticip imi pare rau ca nu ne-am gasit .Acum am observat ca a spus ceva cam rautacios lui danuzta dar isi va cere scuze.Pentru ca sunt si dusmani ai blogului care cu adevarat au intentii rele au creat un sentiment de supiciune si de neincredere asa ca pana si cei cu intentii curate au ajuns sa se jigneasca sa-si piarda increderea.Aia care furau nickurile au creat cea mai mare diversiune si rau.Asa ca a fost extreme de bine ca se modereaza comentariile si sa cerut identificari mai sigure.Au vrut sa creeze impresia ca blogul este controlat de avocatul acela imi scapa numele acum.Multe mizerii au incercat si unele le-a reusit ca au indepartat multi comentatori totusi blogul a rezistat ca-i mai depistam noi si se dadeau de gol.Vad ca au revenit multi din cei care renuntase sa mai comenteze si asta este foarte bine.

        Apreciază

    • G-man said, on iulie 3, 2013 at 11:42 am

      Gogule , ionele mama , stii ce e ala un pupincurist ?
      Desi pur si simplu folosirea acestui termen nu face cinste unui crestin , poate ca tu fiind catolic ..poate mai catolic decat papa , nu iti vine greu sa il folosesti in limbaj. Dar sa reluam , stii ce inseamna acest cuvant ?
      Separe ca nu . Caci daca ai sti , ai sti totodata ca danutza nu se incadreaza in aceasta descriere. Ea are de multe ori pareri contrare fata de ale fratelui Vasile , pe care si le argumenteaza si le sustine. (Sunt multe exemple pe acest blog)
      Ai inteles ? , cade aceasta jicnire a ta , adusa inutil , si incolor.

      Ma ! fiti macar destepti …daca tot faceti pe prostii! SI atacati cu ceva care sa nu poata fi demontat in 3 secunde.

      Apreciază

  11. gerica64 said, on iulie 2, 2013 at 6:01 pm

    Eu cred ca numai Dumnezeu poate opri elanul guvernantilor si sistemului de a impune documentele cu cip.Daca noi romanii in unitate ne vom manifesta impotrivirea prin mitinguri ,manifeste,fluturasi ,informari pe bloguri in Biserici, Sfanta Treime si Maica Domnului ne va ajuta sa nu ajungem sa cadem.Scopul nostru este ca sa nu se ajunga ca populatia sa fie obligata (care stie sau nu stie despre pericolul ce-l reprezinta aceste documente cu cip) sa ia aceste documente.Spun asta pentru ca asa cum carduri bancare de salariu au 85% din populatia urbana la buletine vor lua poate 99% pe tara.Practic este greu sa renunti inca de acum la un loc de munca,la deplasarea cu mijloace de transport,la servicii medicale la a vinde sau cumpara intr-un cuvant.Nu exista nici un plan de ajutorare crestinesc intre persoanele care vor sa refuze orice este prevazut cu cip electronic.Poate ca oameni,populatia majoritatea stiu de cipuri (ca nu sunt romanii asa tampiti) dar au familie au si copii si multi foarte multi traiesc de azi pe maine iar daca antihristul nu a venit si aceste cipuri sunt doar inaintemergatoare pecetei nu se distrug si slabesc inainte de vreme?Putini se vor lasa convinsi sa accepte sa moara de foame si lipsuri si sa aibe probleme cu statul inca de acum.

    Apreciază

  12. gerica64 said, on iulie 2, 2013 at 6:20 pm

    Blogul Acvila ortodoxa este unul dintre blogurile mele.Asa cum Saccsiv lasa comentariile si pro si contra asa procedez si eu atat timp cat nu se hulesc cele sfinte si se vorbeste murdar.Au venit pe blog si comentatori pusi la un moment dat la spam aici nu cunosc si nu am urmarit motivele era atunci admin saccsiv 2.Si eu am fost pus la spam nu cunosc motivul dar nu era intemeiat.Cu revenirea lui Vasile lucrurile sau schimbat si acum este foarte corect cum decurg lucrurile.Trebuie sa acceptam si alte pareri atat timp cat nu aduc atingere dogmelor si canoanele crestin ortodoxe stabilite de Sfintii Parinti.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 6:39 pm

      gerica64

      Alte pareri? Tu chiar nu stii ce-i cu aia? Incredibil …

      Apreciază

      • Dahlia said, on iulie 2, 2013 at 7:40 pm

        minti. nu iti este rusine sa minti asa? Stii foarte bine ca eu nu sunt nici eretica, nici globalista, nici agent secret. Ai curajul sa spui aici sa vada toata lumea motivul adevarat pt care mi-ai bagat pumnul in gura????
        Nu cred ca ai! esti un rebut uman, puscaria nu ti-a folosit deloc.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 8:45 pm

        Dahlia

        De tine uitasem. Tu esti doar desfranata, ca altfel cum sa te numesc? Lasa fetito crestinul in pace, ca are sotie si copii. Vrei sa-l ai cu japca? Si pentru ca i-am dat fratelui dreptate iar pe tine te-am mustrat, te-ai luat si tu de mana cu naucii …

        Normal ca nu-ti dau drumul la comentariile tale de femeie frustrata.

        Apreciază

    • blue said, on iulie 3, 2013 at 12:02 am

      gerica64
      N-am stiut ca blogul acela este al tau, iertare daca te-am suparat cu ceva. Mie mi-a sarit in ochi din intamplare nick-ul unui alt comentator de aici. Eu apreciez foarte mult atitudinea ta, care este corecta si crestineasca, am observat ca de multe ori ai fost atacat si ai intors obrazul, Dumnezeu sa te aiba in paza. Dar sunt lucruri peste care n-ai cum sa treci, chiar crestin fiind, sau tocmai de aceea. Nu e de aruncat cu noroi in oameni, dar cand mint, fura identitati, se substituie miseleste unora, trebuie sa-ti pui firesc intrebarea ce-i cu ei si ce scopuri ii mana in „lupta”. Eu, de pilda, am trecut prin situatia lui Saccsiv. Mi s-au spart mailuri, nick-ul meu a fost clonat, cineva chiar s-a straduit sa infiinteze un mail nou in numele meu ( de ce crezi tu ca cineva si-ar pierde timp din viata sa faca asta? ), am fost vanata pe site-uri, mi s-au atribuit identitati si nick-uri pe care nu le-am avut, adresa mea de mail pe care am sters-o a aparut pe site-uri de ziare cu anunturi pornografice…. deci cineva s-a straduit intens sa ma discrediteze. Cand o sa am mai mult timp si daca Saccsiv imi permite, o sa va povestesc si aventura ultima, cea de pe ric, imediat dupa arestarea lui saccsiv. Ca sa intorci obrazul la toate astea nu, e o problema. Problema intervine atunci cand se atinge scopul raului si anume discreditarea. In inima celor ce citesc mizeriile, se insinueaza un dubiu: daca acuzatorii au dreptate? Daca exista un sambure de adevar? Si atunci tot adevarul marturisit se pierde, vorbesti degeaba, in van, scopul raului e atins. Discernamantul este dat omului inca de la Facere. Dar poate fi functional numai daca omul are credinta adevarata in Dumnezeu. Orice indoiala nu face decat sa-i diminueze discernamantul. Si atunci intervine indoiala: daca ala, care zice rau de fratele meu, zice adevarat?
      Referitor la comentariul meu scurt de la art asta, zic asa: singura cale de scapare pe care ne-o lasa Dumnezeu e unirea. Renuntarea la orgolii personale, la frici, la raul din noi. Si atunci Dumnezeu va fi de partea noastra. Mantuitorul a coborat printre oameni sa predice iubirea de aproape. Sa-L intelegem si sa-L ascultam.

      Apreciază

      • gerica64 said, on iulie 3, 2013 at 12:45 am

        blue
        Nici vorba sa ma supar, cum sa ma supar foarte bine ca esti atent si semnalezi.Esti inzestrat cu discernamant si imi place foarte mult modul sincer care te exprimi.As mai spune multe dar nu vreau sa te imping spre ganduri de mandrie ca dracul e hot si batran.

        Apreciază

  13. gerica64 said, on iulie 2, 2013 at 7:44 pm

    Vasile cand ai timp intra pe blog si vezi comentariile.Aia care detin blogul clona sunt satanisti sau ce or fi si vorbesc si murdar.Altii sau strans acolo ca au fost pusi la spam din diferite motive.Am sa-ti spun cinstit eu cred ca esti un om schimbat si ai numai bune intentii mereu am afirmat asta daca cauti vei gasi ce am spus despre tine pe blogul tau in lipsa ta.Sunt insa unii care desi sunt frati crestin ortodocsi ca si noi au in cap ca esti un escroc ca faci jocurile altora etc.Eu am citit absolut tot ce sa spus despre tine si bune si rele si cred ca esti un bun crestin asta simt eu cu discernamantul meu.Am mai simtit unele schimbari in bine care sau petrecut in finta ta cat ai fost inchis.Am sa-ti spun ce ti se reproseaza faptul ca erai foarte dur,ai pus in discutie anumiti preoti la care crestini ortodocsi au evlavie cum ar fi parintii Ilarion Argatu,Arsenie Boca,Ghelasie Gheorghe si tendinta de a judeca fetele bisericesti.Ti-ai facut dusmani desi nu este normal din partea lor sa te dusmaneasca.Dovedeste-le ca au gresit lasa-i sa comenteze opreste-i pe satanisti eu asa am facut .Cu multi eu m-am certat exemplu Gil ,Ploiesti e stilist fost vrajitor dar acum suntem prieteni vorbim prin email avem pareri diferite dar e frumos ca ne intelegem.Marian ex Norvegia si-a facut echipa de atac impotriva ta si cu astia se poate ajunge la impacare ca fondul lor nu este rau diavolul si orgoliul a creat aceasta dusmania dupa umila mea parere. Toate dusmaniile astea si intre bloguri sunt aduse de draci si mandrie ca asa suntem noi oameni orgoliosi.Ce am spus este sincer si pentru tine poti sterge s-au nu.Cu tot respectul Gerard

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 2, 2013 at 8:57 pm

      gerica64

      Nu-i asa. E cum am explicat in comentariul de mai devreme, despre ei.

      Apreciază

      • gerica64 said, on iulie 2, 2013 at 9:10 pm

        Eu am o problema gasesc la toti ceva bun care merita sa crezi in ei.Eu poate sunt naiv dar cred si in bunatatea criminialilor o au trebuie sa o descoperi.Eu cred in prostia mea ca noi oameni ne putem intelege diavolul ne face sa credem ca nu poate exista asa ceva.Daca credem in oameni oameni vor devein asa cum vrem noi sa fie si asta o va face Dumnezeu nu noi.

        Apreciază

      • mircea.v said, on iulie 3, 2013 at 1:10 am

        gerica,

        cat a lipsit Vasile, nici un moment nu a fost deruta pe aici. Sant destui care s-au prins de toate manevrele incercate, si toate au ramas la stadiul de incercare. Atat. A fost acum, de curand manevra cu cateva adrese de email, si s-a rezolvat si asta.( Ca mare pr e sa-ti faci alta adresa si sa-i zici la admin… )Deci, nici pe departe lucrurile nu au fost asa grave, cu diversiuni reusite…
        Pai tastau aia 3 cuvinte si se prindea lumea pe loc.
        In rest, Steinhardt spunea ca si scarba fata de unii oameni e un sentiment crestinesc. Apropo de cei de pe bloc, am mai zis asta si o mai zic: cand alegi sa intri in troaca de porci si sa vorbesti de acolo, poti sa zici si cele mai intelepte cuvinte (daca chiar le zici), nu te asculta nimeni. Dar, si cand te hotarasti sa iesi afara din troaca, trebuie sa treaca ceva vreme sa te cureti, sa se obisnuiasca lumea cu noua imagine, si apoi sa mai vorbesti. Nu ai cum s-o faci pe imaculatul nici cand esti in troaca, nici imediat la iesirea din troaca.

        Apreciază

  14. dante said, on iulie 2, 2013 at 8:39 pm

    Ionut Ignat

    Imi cer scuze ca am raspuns cu intirziere, dar am fost foarte ocupat in ultimele zile, dar sa revenim la subiect.
    Da, am posibilitate sa fac asa ceva, personal imi voi lipi pe masina proprie cu mesajul pe care l-am spus, daca doresti sa lipesti si tu , imi dai dimensiunile masinii, sau locul unde vrei sa-l pui si ti le voi face gratis, si tie si celor care mai doresc,

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • ionut ignat said, on iulie 3, 2013 at 3:20 pm

      dante, il rog frumos pe vasile sa iti dea adresa mea de e-mail. multumesc!

      Apreciază

  15. mircea.v said, on iulie 2, 2013 at 9:09 pm

    Alexandrina,

    E bine de lasat si scrisoarea, sa ramana ceva scris. Ca vorba, nu ramane nimic din ea. Nu stiu, or avea ceva gen registratura, cu nr de inregistrare…. Poate vorbesc prostii

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Alexandrina said, on iulie 2, 2013 at 10:43 pm

      Pai da, o voi lasa acolo, trebuie sa fie inregistrate undeva corespondenta si actele. O sa vad eu vineri, nici eu nu stiu exact

      Apreciază

  16. Alexandrina said, on iulie 2, 2013 at 9:33 pm

    Iertati ca am postat mesajul de 2 ori am crezut ca nu s-a incarcat pagina cum trebuie, si am mai scris o data acelasi lucru

    Apreciază

  17. deveghepatriei said, on iulie 2, 2013 at 11:06 pm

    Gata, ati inceput din nou cu circoteca?! Cat a fost retinut Vasile, niciunul din voi nu a scos un sunet, v-ati comportat ca niste oameni normali, acum ati revenit la vechile obiceiuri. Nu va va ganditi ca sunteti oameni maturi, cu familii si copii acasa…ce aveti de urlati in halul acesta unii la altii ?! Nu va trece prin cap ca se uita lumea la voi ?! Noi daca eram in locul lui Saccsiv, eram cu mult mai radicali ca el, pe cuvant daca va lasam sa comentati pe acest blog.

    Apreciază

    • mircea.v said, on iulie 3, 2013 at 12:44 am

      deveghepatriei,

      e un ton un pic cam de sus, si acest ton am observat ca a crescut in intensitate in ultima vreme si la voi pe blog. Adica, este un ton in care prea o faceti pe profesorii. Care vechi obiceiuri? Se invata si din „vechile obiceiuri” sa stiti. Daca nu lasa liber Vasile, apoi nu mai faceam cunostinta cu tot felul de metode de actiune ale celor rau intentionati, nu mai faceam cunostinta cu textele lor foarte subtile de multe ori, idem cu o multimea si diversitatea ratacirilor. Cand va adresati la modul asta se intelege ca este pentru toata lumea si majoritatea celor de aici sant cu bun simt.
      In rest, va apreciez munca, daruirea, si faptul ca la o varsta asa mica ati inteles lucruri adanci despre lumea in care traim. Dar pentru toate multumim lui Dumnezeu.

      Dumnezeu sa va ajute pe mai departe!

      Apreciază

  18. cristina said, on iulie 2, 2013 at 11:52 pm

    Oameni buni,scopul acestor comentarii este unul de informare,de scimb de idei,de gasirea unor solutii,nu de a ne certa intre noi si a forma tabere de lupta verbala.Fiecare are dreptul la opinie si trebuie sa respectam opinia fiecaruia,chiar daca nu suntem de acord cu cele spuse de el.Noi trebuie sa ne unim si nu sa fim dezbinati de anumite ideologii,pt ca dusmanul nostru se bucura cand ne vede dezbinati;stiti cum se zice; DEZBINA SI CUCERESTE:,de aceea trebuie sa strangem randurile si sa ne consultam,sa facem un plan de bataie,sa ne organizam si sa luptam,atata cat putem;daca e sa murim,barem sa stim ca murim pt Dumnezeu ci nu devenim slugile lui Antihrist.Asa ca ,haideti sa ne intelegem intre noi si sa vedem ce e de facut ! Acum avem nevoie de preoti,de biserica si de ajutorul lui Dumnezeu,dar se pare ca preotii sunt amenintati cu caterisirea,daca partcipa la manifestatii anti cip sau daca le vorbeste oamenilor in biserica despre acest lucru si atunci ,ce este de facut ? Inseamna ca patriarhul Daniel(despre care se spune ca este mason) este in tabara lui Antihrist si asta este un lucru deosebit de grav.Patriarhul este conducatorul BOR si cuvantul lui are mare greutate si ar putea sa discute cu autoritatile despre acest pericol care ne paste pe noi toti.Sa nu uitam ca patriarhul grec a iesit in strada ,alaturi de manifestanti si i-a sfatuit sa nu accepte documentele biometrice;oare de ce patriarhul nostru Daniel( si numele lui spune ceva,pt ca Antihristul este din neamul lui DAN,asa scrie in Biblie) nu tine o conferinta de presa,nu cere o intrevedere cu presedintele Basescu,unde sa discute de abuzul si presiunea la care este supusa populatia,ca sa accepte aceste documente biometrice ? Unde este dreptul la religie,pt ca eu sunt crestin ortodoxa si nu sunt de acord cu aceste documente care ma transforma intr-o fiinta controlata si urmarita de acest sistem satanic ?

    Apreciază

  19. paul said, on iulie 3, 2013 at 12:27 am

    NISTE VORBE PROFETICE, ATAT DE ADEVARATE PENTRU TIMPUL NOSTRU SI CRESTINII ZILELOR NOASTRE.Mai ales prima mi se pare extraordinara:

    Apoi au venit după evrei,
    Și eu nu am strigat pentru ca nu sunt evreu.
    Au venit apoi pentru sindicalişti şi catolici
    Și nici atunci nu am strigat pentru că nu sunt nici sindicalist și nici catolic.
    Când au venit după mine,
    Nu mai era nimeni în jurul meu să se ridice în apărarea mea”.
    Martin Niemöller (1892 – 1984)
    ***
    “Pentru ca raul sa triumfe, este suficient ca cei buni sa nu faca nimic“.

    Trei fenomene ale timpului
    “Manole despre trei fenomene ale timpului: invazia verticală a bar¬barilor (expresia e a lui Rathenau), domnia proştilor, trădarea oamenilor cumsecade.
    Primul: năvălesc nu barbarii din alte continente ci, de jos în sus, derbedeii. Barbarii aceştia preiau locurile de conducere.
    Al doilea: au sosit – pur şi simplu, în sensul cel mai categoric – proştii şi inculţii la putere şiîn ciuda tuturor legilor economice şi tuturor regulilor politice fac prostii, ca nişte ignoranţi ce se află.
    Al treilea: în loc de a se împotrivi, oamenii cumsecade adoptă expectative binevoitoare, se fac că nu văd şi nu aud, pe scurt TRADEAZA. Nu-şi fac datoria. Imparţialii şi încrezătorii înregistrează şi tac. Sunt cei mai vinovaţi”.
    N. Steinhardt (1912-1989)

    Apreciază

  20. gerica64 said, on iulie 3, 2013 at 1:26 am

    saccsiv

    Eu nu stiu de ce Marian ex Norvegia are un fix sa atace blogul tau.Eu am avut multe dispute cu el una doua spunea ca hulesc cum spunea si acu 2 zile (Moca fiind el) ca-l miros imediat. Bun …la mine au intrat simpatizantele lui care spun ca nu mai au chef de dispute.Dar nikurile nu au fost furate dintre „marinarite” ci de satanisti si tind sa cred asta ca se vedea clar ca nu cunosteau gramatica nici cat mine care am mari lacune la capitolul asta.Pustii satanisti au facut asta parerea mea.E normal sa-l apar pe Ioan pentru ca stiu ce om este daca-l vezi si vorbesti cu el e o blandete de om as vrea si eu sa fiu ca el.O sa-si ceara iertare.Iertare cer si eu daca din prostie am mahnit pe cineva.

    Apreciază

  21. G-man said, on iulie 3, 2013 at 1:28 pm

    Are cineva posibilitatea sa faca insigne care pot fi purtate la reverul hainei , cu parintele Iustin ?
    Si nu trebuie sa le dea degeaba , le cumparam . Asta ar fi un semn distinctiv , ca suntem anticip , antiecumenism. Si ne-am si cunoaste intre noi .

    ZIc si eu ca idee , poate nu e buna.

    Apreciază

  22. […] Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … […]

    Apreciază

  23. […] La rubrica de comentarii a articolului Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … s-a discutat si despre ideea unui stick auto. Iata un model propus de fratele […]

    Apreciază

  24. […] Scriam in articolul Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … ca si asa suntem putini, ca atare trebuie sa atragem pe cat mai multi. Asadar, e firesc ca sunt […]

    Apreciază

  25. […] Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … […]

    Apreciază

  26. […] Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … […]

    Apreciază

  27. […]    Cititi va rog si: Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … […]

    Apreciază

  28. […] In articolul Ni se va impune documentul total cu cip (toate in unul). CE MAI PUTEM FACE? De ce la miting au fost … din iulie 2013, explicam motivul pentru care am hotarat ca ma voi implica in promovarea unor forme […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.