SACCSIV – blog ortodox

O idee: Sa facem un soi de mini saptamanal pe care sa-l distribuim fratilor ce nu au acces la internet

Posted in ORTODOXIE by saccsiv on august 16, 2011

Iata comentariul fratelui codrut postat la articolul Dispar de pe youtube filmulete promovate pe saccsiv …

poate e momentul sa facem marele pas in presa scrisa..caci nu toata lumea “umbla pe net”

.adica in felul urmator: saptaminal sa existe spre descarcare un material ( in format pdf) aici pe site

materialul sa contina cateva articole:
unul dedicat vietii sfintilor
unul dedicat luptei anticip si antimasonerie
un articol dedicat ortodoxiei( sfaturi, canoane, etc…)
si obligatoriu un articol impotriva avortului sau a betiei…

acest material sa acopere circa 4 pagini A4 adica un format A3 fata verso…

fiecare crestin descarca acel material pe un stick si merge cu el la un xerox si face cate copii poate( pe cheltuiala lui( rasplata mare va fii in ceruri, nu va zgarciti….)

imparte acel material fie duminica dupa slujba in fata Bisericii fie prin cunoscuti , fie miercurea la Sf Maslu( sunt sigur ca fiecare are o idee despre cum sa faca mai bine)

si asta in fiecare saptamina, alt material cam cu aceleasi teme( trebuiesc colaboratori care sa se ocupe cu redactarea lor)

acestea au fost doar cateva idei, puteti veni cu altele mai bune

   Comentariu saccsiv:

Daca considerati ca-i buna ideea, va rog s-o dezvoltati.

Eu voi posta materialul, dar imi cer iertare ca nu am timp sa ma si ocup de scrierea lui. Eventual voi veni cu oarece completari.

Asa ca ar fi nevoie de cel putin o persoana care sa se ocupe de acest material. Daca vor fi mai multi, cu atat mai bine. Daca ne ajuta si fratii ce se pricep, cu ceva imagini sugestive, ar fi excelent.

Doamne ajuta!

99 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on august 16, 2011 at 6:32 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. un ortodox said, on august 16, 2011 at 6:59 pm

    frate saccsiv nu ti se pare cumva…:http://www.youtube.com/watch?v=yM9SoGJ9nJs

    Apreciază

    • MMG said, on august 16, 2011 at 7:21 pm

      Scuze dar cred ca este o aberatie care face prea multe drumuri catre supozitii si inovatii.
      Scuze!
      Doamne ajuta!

      Apreciază

    • saccsiv said, on august 16, 2011 at 7:22 pm

      un ortodox

      Se intrerupe … Nu cumva mai crezi ca Obama e antihristul?

      Apreciază

  3. MMG said, on august 16, 2011 at 7:25 pm

    Cred in schimb ca idea este buna cu materialele tiparite.
    Orice efort nu este indeajuns si orice picatura ajuta la formarea oceanului.
    deci orice material dat celor care nu au din diverse motive internet, este o picatura intr-un ocean dar care picatura sfinteste tot oceanul! Asa cum o picatura de apa sfintita sfinteste tot lacul cu credinta!
    Deci ma ofer la printat 🙂 si poate si distribuit…poate gasesc si alti 1-2 distribuitori si ma gandesc ca sunt si preoti parohi care ar putea pune aceste materiale la pangare etc.
    Saccsiv…adresa mea de e-mail o ai deci poti conta pe ce am spus!
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 16, 2011 at 7:38 pm

      MMG

      Frate, materialele le voi posta. De pe blog le vei lua si le vei multiplica.

      Apreciază

      • studentperole said, on august 17, 2011 at 8:09 pm

        Am incercat cu siteul recomandat de un cititor:
        http://www.printfriendly.com ; e foarte usor si merge repede.

        Se introduce linkul articolului, si in cateva secunde il face citibil. Ba mai mult se pot si sterge anumite paragrafe direct de pe site (click pe fiecare paragraf si se face pe fond galben).

        Se poate printa direct articolul, in modul editat sau se poate edita si mai mult, daca e salvat in PDF.

        Eu am salvat cateva articole aleatorii in PDF, dupa care le-am lipit intr-un singur pdf, cu acrobat standard.

        asta e fisierul: http://www.damp.ro/fisiere/fisa-saccsiv-demo-pdf/257770/AAOESdvpPmY9cQf6

        acum, ce ar mai trebui, dupa parerea mea ar fi un titlu mai mare si un articol care sa fie rezumat pe scurt si cu imaginea aferenta, ca prima pagina, exact ca la ziare

        Apreciază

      • studentperole said, on august 17, 2011 at 8:47 pm

        saccsiv, am scris un comentariu mai lung cu 2 linkuri. Aproba-l te rog

        Am incercat sa fac cateva pagini cu un site de transformat pagini, in pdf si iasa destul de bine si f repede.

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 19, 2011 at 2:25 pm

        studentperole

        Acum am revenit pe net. L-am aprobat.

        Apreciază

  4. codrut said, on august 16, 2011 at 7:40 pm

    materialul se va numi : fisa lu saccsiv E important sa se stie de unde provine…va fii mentionata data de aparitie pe fiecare numar, si propun ca primul numar sa apara chiar de 1 septembrie( inceputul anului bisericesc)

    nu va fii mai mare de un A3 fata verso , adica exact 4 pagini, cu informatie si cat mai putine poze…el trebuie sa fie gata aranjat si pus in pagina inainte de descarcare.

    informatia sa fie usor de citit, atit ca stil de redactare cat si ca marime de litere…

    Apreciază

  5. Samir Mihail Vancica said, on august 16, 2011 at 8:21 pm

    Ceva foarte important: Ar trebui sa contina un articol despre istorie. Istoria din perspectiva ortodoxiei. Istoria Bisericii, Comentariu la Facere, Istoria si Filosofia Stiintei, Cruciade, Razboaie etc. Pentru stabilitatea culturala ortodoxa in fata ereziilor si vicleniilor contemporane, trebuie sa ne instruim.

    Articole din arhiva acestui blog sunt binevenite!

    E o idee exceptionala !

    Apreciază

  6. ines said, on august 16, 2011 at 8:45 pm

    Previziunile economistului roman Sorin Preda pt 2012:”Vom manca la gamela hrana impartita de armata”
    http://www.ziare-pe-net.ro/stiri/previziunile-economistului-roman-sorin-preda-pentru-anul-viitor-vom-manca-la-gamela-hrana-impartita-de-armata-953466.html

    Apreciază

  7. nu said, on august 16, 2011 at 9:50 pm

    eu unul zic ca sunt indispensabile articole despre ecumenism (parerea Sfintilor si a parintilor duhovnicesti despre acest subiect, si scoaterea in evidenta a inselarii, a pericolului).

    si iar, foarte necesare, niste articole despre cum sa se poarte un ortodox in biserica! e foarte necesar, chiar eu am vorbit cu unul din parintii nostri parohi, sa spuna la predica oamenilor sa nu mai poceasca Sfanta Cruce, sa isi inchida telefoanele in biserica, sa nu se mai inchine si sa nu mai dea acatiste dupa ce incepe Sf. Liturghie, ca nu mai sunt primite, si mai si tulbura slujba…vin unii la altar cu acatistul in timpul citirii Sfintei Evanghelii, sau la predica! sa vedeti in Rusia, daca intarzie careva la slujba, intra in biserica si ramane lumanare, nici la icoane nu se inchina, decat la sfarsit, ca sa nu deranjeze…apoi, subiect delicat, mai ales vara, despre imbracamintea in biserica…sunt fete „evlavioase”, care fac inchinaciuni pana la pamant in…colanti, sau blugi stramti…se dau cu oja, se machiaza, vin fara batic…sau vin cu batic, dar cu pantaloni de toata jena…sunt si barbati care vin la pantaloni 3 sferturi, cu sandale si maieu…

    eu consider ca sunt chestii de baza, si totodata foarte importante, pe care la noi multi nu le respecta si nici nu le trece prin cap ca gresesc! cred ca aici s-ar potrivi cate un „editorial”, scurt si la obiect, care sa abordeze temele astea!

    in mod normal ar trebui abordate de preoti, dar unii nu le abordeaza, unii spun ca degeaba, au incercat, dar oamenii tot cum vor ei fac..eu zic ca merita incercat in formatul asta, mai ales vor fi distruibuite gratis, oamenii le vor lua…si ar trebui articole scurte, la obiect, care doar sa le deschida ochii…in cateva pagini nu ii putem lamuri, dar le putem trezi curiozitatea, si cei mai tineri vor cauta pe internet, celor mai batrani le putem recomanda bibliografie, sa citeasca diverse carti…

    cum vad eu problema, multi nu prea ar intelege mare lucru din Sf. Ignatie Brianceaninov sau alti sfinti (nici eu nu prea inteleg), dar ideea e sa inteleaga baza, sa constientizeze niste chestii pe care sa le respecte…nici nu trebuie intrat in detalii prea mult…

    oricum, e bine de inceput, si pe parcurs se va vedea ce reactii vor fi, si ce mai trebuie corectat ca mesajul sa fie receptat…

    propun ca saccsiv sa numeasca subiectele ce vor fi abordate in primul numar, temele respective, si apoi cine are timp, sa scrie si sa ii trimita ce a scris…pot scrie chiar si mai multe persoane pe o tema, si saccsiv (sau altcineva, daca el nu are timp) sa aleaga cel mai bun articol, sau sa ia ideile cele mai bune din diversele articole pe acea tema, si sa le combine intr-un articol nou…

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  8. costin said, on august 16, 2011 at 11:17 pm

    Eu zic ca ideea trebuie pusa in practica! Mai adugam pe parcurs si alte idei. Trebuie vorbit insa cu preotul ca sa fie de acord cu difuzarea ei. Altfel nu cred ca e bine…

    Apreciază

    • Ala said, on august 20, 2011 at 7:21 am

      Tocmai ieri am cerut binecuvantare de distribuire de materiale de genul acesta. A zis ca e un lucur foarte bun si mi-a dat binecuvantarea.

      Apreciază

  9. tutenstine said, on august 17, 2011 at 6:04 am

    O idee foarte buna.

    Apreciază

  10. MIhaela said, on august 17, 2011 at 6:40 am

    O idee foarte buna!

    Apreciază

  11. Guby said, on august 17, 2011 at 7:09 am

    Off topic

    Va recomand urmatoarea carte:
    http://www.agnos.ro/magazin/product_info.php?products_id=3

    Apreciază

  12. BOTOSANEANUL ORTODOX said, on august 17, 2011 at 8:45 am

    ce vreti voi sa faceti e foarte bine dar sa nu mergem numai pe subiecte ca cipuri,masonerie ,antihrist ca asa mai avem oleaca si ne facem iehovisti ca numai ei merg pe subiectul sfarsitul lumi.in primul rand pe om trebuie sa-l invatam ce este rugaciunea,postul,milostenia ,biserica Ortodoxa si pe urma sa-l anuntam de cipuri .eu deja acest proiect il demarez in satele din jurul botosaniului si lucrez cu preoti.incet incet sper sa dea roade.lucrul asta trebuia facut de acum 20 de ani.eu deocamdata am discutat cu 3 parohii si sper sa captez cat mai multe.http://botosaneanulortodox.blogspot.com/

    Apreciază

    • cezar said, on august 17, 2011 at 11:41 am

      cred ca ai mare dreptate …fara o baza solida :Hristos ,totul se naruie ,mai mult sau mai putin , mai devreme sau mai tarziu…si apropo , in familiile noastre si in cercurile noastre de prieteni de mare folos e exemplul personal ….nu discursuri si predici care evident ca par ridicole ata timp cat una spunem si alta facem…si la urma tot noi suntem cei revoltati -))

      Apreciază

    • studentperole said, on august 17, 2011 at 4:56 pm

      Nu sunt de aceeasi parere cu dvs;

      Din contra, daca materialul cotine si stiri despre masonerie, cipuri, stiri, care au legatura directa sau indirecta cu ortodoxia si adevarul, ar fi CITITE de MAI multe persoane.
      Pe cand daca am pune doar subiecte strict de ortodoxie, ar zice lumea ca suntem la fel ca pocaitii, intr-o singura directie.

      Unul dintre punctele forte, ar trebui sa fie nr. mare de cititori . . .

      Inca o idee, ar fi sa le multiplicam si sa le distribuim si prin intermediul chioscurilor de ziare (in functie de cat de intelegatori sunt si vanzatorii…)

      Apreciază

    • Pr. Vasile said, on august 17, 2011 at 5:38 pm

      @studentperole
      Idei sunt, dar se impune depasirea fazei de proiect pentru a trece la faza de punere in practica.
      1. Cine este dispus sa propuna subiecte si cine sa le rezume?
      2. Cine tehnoredacteaza materialele?

      Daca buletinul informativ este realizat cu regularitate si seriozitate, putem trece la faza urmatoare: difuzarea.

      Nu trebuie sa ne facem planuri irealizabile, ci sa gandim ca pornim de la zero. In aceste conditii conteaza fiecare exemplar distribuit.

      Nu trebuie sa ne bazam pe servicii si retele de distributii existente si reate pentru alte scopuri, ci sa ne cream propria noastra retea descentralizata.

      Cine vrea sa participe la actiune, sa descarce materialul tehnoredactat, sa-l multiplice si apoi sa-l distribuie in cercul sau de prieteni, cunoscuti, rude, colegi, vecini. Nici macar nu trebuie sa ne cunoastem intre noi, ci doar sa ne implicam in actiune, fiecare in masura posiibilitatilor.

      Hai sa facem propuneri concrete privind continutul.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  13. deliaz said, on august 17, 2011 at 9:04 am

    Si eu cred ca ideea e foarte buna. Voi incerca sa distribui incepand cu mame si bunici, iar cu binecuvantarea preotului si la biserica. Doamne ajuta!

    Apreciază

    • tutenstine said, on august 17, 2011 at 10:56 am

      Astia is porniti rau pe reducerea populatiei.De ce nu dau drumul la o bomba ca sa porneasca si un razboi?

      Apreciază

    • Pr. Vasile said, on august 17, 2011 at 5:41 pm

      Planurile de sterilizare a populatiei in India, si nu numai acolo, sunt vechi de decenii. Unora li se ofera bani daca accepta sterilizarea, atora alte avantaje. Alti sunt vanati si sterilizati chimic.

      Vezi cartea scrisa de J. kasun, Razboiul impotriva populatiei, Editura Pro Vita Media, Bucuresti, 2008.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  14. ines said, on august 17, 2011 at 10:43 am

    Hitler,baiatul prostituata
    http://savatie.wordpress.com/2011/07/01/adolf-baiatul-prostituata/

    Apreciază

  15. danutza said, on august 17, 2011 at 11:36 am

    ideea e minunata, am avut-o si eu la nivel local ( sa strang materiale de pe acest blog + apologeticum ) si sa le tiparesc sub forma unui saptamanal, dar sunt costuri mari si , in plus, e efort mare din partea celui care redacteaza miniziarul.
    apoi, ma indoiesc sincer ca le vor distribui prea multi. a fost ideea cu fluturasii anticip, dar nu stiu cati i-au distribuit. eu am spus ca s-au tiparit 10 000 buc si sa ma contacteze cine vrea sa le trimit, dar NU M-A SOLICITAT NIMENI. ori fiecare si-a tiparit, ori nu a prezentat interes propunerea mea.
    asa ca, repet, ma indoiesc sincer ca ne vom invrednici sa printam si sa distribuim minisaptamanalul, desi era o idee f buna.e bine ca ne entuziasmam, dar ne trece, din nefericire, la fel de repede.

    Apreciază

    • cezar said, on august 17, 2011 at 11:45 am

      „ne entuziasmam, dar ne trece, din nefericire, la fel de repede”…evident , daca piatra de temelie nu e Hristos..la o prima ispita , totul se naruie .

      Apreciază

      • danutza said, on august 17, 2011 at 12:03 pm

        corect, de-aia spun ca ne trebuie fapte , nu vorbe( acta, non verba). daca pt fluturasii anticip nu a dorit nimeni sa le expediez ca sa-i distribuie, crezi ca vor printa singurei saptamanalul ??? e clar ca cel rau isi face bine treaba, caci ne da ispite si piedici ca sa nu facem ceea ce trebuie ( le-am simtit si le simt pe pielea mea)

        Apreciază

      • ayan said, on august 17, 2011 at 12:40 pm

        Danutza , Cezar . Hai sa nu cadem in deznadejde . Mie nu mi-a trecut doar ca nu mai fac caz de asta – o iau ca pe o datorie de care ma achit dupa posibilitate . Am distribuit fluturasi chiar de curand ( mai exact de ziua Sf. Maria) la care am atasat 2 articole luate de aici prin Copy/Paste .Unul continea un interviu al Pr. Justin Parvu iar celalalt revolta preotilor din Grecia din luna februarie a acestui an . Mi-am luat libertatea de face acest lucru dupa capul meu dupa urmatorul rationament : am luat in considerare faptul ca impartind fluturasii anticip in cadrul bisericii as putea starni reactii negative in preotul de la biserica respectiva asa incat am atasat la fluturasul cu pricina articole de genul celor prezentate mai sus tocmai ca sa probez autenticitatea fluturasului , ca lumea sa vada ca marii nostri duhovnici ( niste autoritati) demasca aceleasi chestiuni continute in fluturas plus ca fratii nostri ortodocsi din Grecia au atitudine . Reactia parintelui meu , cand cineva i-a inmanat un fluturas ,a fost : ” – Ia-le de aici , nu asa se face ! ”

        Adica? Dar cum se face ? Pai sa ne spuna si noua . Imi pare rau pentru dansul dar eu deja le distribuisem oamenilor pe cand ei paraseau curtea bisericii si se indreptau spre case ,apoi m-am dus sa ma miruiasca astfel am asistat la scena de mai sus .

        Pr. Amfilohie Branza are dreptate : se tace de frica ! Si pana cand vor pastra tacerea preotii de mir ?
        Mai nou , voi mai impartii fluturasi impreuna cu articole importante ….dar pe strada ca sa nu se mai sperie parintele … Nu e treaba lui ce fac eu pe strada .
        De retinut : nu enoriasii au reactionat negativ ci doar preotul … Enoriasii se interesau ce contin materialele printate si le cereau .
        Ceva imi spune ca multi dintre preotii de mir vor avea reactii-indigo .

        Apreciază

    • Pr. Vasile said, on august 17, 2011 at 5:51 pm

      @danutza

      Sa nu te descurajezi. Si eu am tiparit pliantul anticip si-l distribui de un an de zile in biserica alaturi de pliantul contra vaccinurilor.
      Cine vrea sa faca misiune, face. Si nu costa chiar asa de mult sa listezi sau sa multiplici cateva sute sau mii de pliante. La urma urmei este o fapta de milostenie.

      Sa ne pregatim din timp pentru perioada postului Craciunului cu materiale pentru difuzare.

      Pr. Vasile

      Apreciază

    • GEORGE said, on august 18, 2011 at 8:56 pm

      danutza ai dreptate in ceea ce priveste distribuirea, dar nu trebuie sa fie pana la urma multi cei care vor spune ca si eu ma implic, si eu, si eu…..decat cativa foarte buni crestini, care intr-adevar o fac si pot sa o faca destul de bine cu AJUTOR LUI DUMNEZEU.

      Apreciază

  16. cezar said, on august 17, 2011 at 12:13 pm

    diavolu isi face treaba lui , numa noi nu ne prea ne-o facem pe a noastra …si apoi , vorba parintelui Arsenie Papacioc : ce ne-am face fara el ?…cum ne-am mantui ?…am citat din memoria mea batrancioasa..iertati si corectati daca mi-a scapat ceva

    Apreciază

  17. un fir de praf said, on august 17, 2011 at 12:43 pm

    e o idee, dar cititi va rog revista CREDINTA ORTODOXA care apare cu binecuvantarea PS GALACTION costa 2 lei pe luna eu chiar azi m-am abonat pe un an ,pt cei care doresc revista adresa este ENACHE IOAN STR CALEA MARASESTI nr185 bl E6 et2 ap 7 loc BACAU cod 600073 jud BACAU .DOAMNE AJUTA

    Apreciază

  18. ceapa said, on august 17, 2011 at 12:44 pm

    se poate folosi serviciul gratuit pt. convertire a paginilor web in pdf PrintFriendly. Incercati!

    Apreciază

  19. bisericadinsuflet said, on august 17, 2011 at 2:42 pm

    Frate Vasile, am ceva important să-ți transmit și, deoarece nu am altă cale, voi posta aici, ca și comentariu. Dacă vei considera că este important și pentru ceilalți poți să îl postezi ca articol. În caz contrar îmi cer scuze pentru deranj și te rog să ștergi comentariul.

    Pe un site care promovează new age, anti fNOM (falsa sau fațada NOM), a apărut un articol care este o amenințare pentru libertatea sufletelor noastre și a planetei pe care locuim. A avut peste 5000 de vizite, deși este postat relativ recent. Nu m-ar mira dacă persoane mai puțin trecute pe la biserică, care cad mai ușor în capcane spirituale, să-l popularizeze pe mail.
    El începe „cuminte” cu o declarație „pe propria răspundere” a unui fost ofițer al royal air force (fără a preciza sursa documentului), cum că a văzut o flotă de ozn-uri. Bineînțeles că informațiile sunt secretizate de oficialități.
    Citez două aliniate interesante:
    „Sursele de cercetare şi autentificare a fenomenului OZN sunt numeroase, dar cele mai multe sunt tăinuite. Printre cele vizibile, amintim Observatorul Vaticanului, care activează în prezent în Tucson, Arizona, în Statele Unite ale Americii. Este unul dintre cele mai performante din lume şi este deservit de preoţii iezuiţi, fiind în acelaşi timp conectat cu Centrul Astronomic de la castelul Gandolfo (reşedinţa de vara a papilor) prin intermediul internetului.
    Observatorul poate cerceta galaxii aflate la 5 miliarde de ani lumină distanţă de planeta noastră. Pentru construcţia lui au fost necesare 3,5 miliarde de dolari, care au fost donate de un grup de mari oameni de afaceri americani. Observatorul se află sub jurisdicţia iezuiţilor, aşa că e simplu de înţeles conexiunea francmasonică.”
    Deci și papa se ocupă de fenomenul ozn, iar iezuiții sunt francmasoni… (așa și străbunicul meu a candidat la tronul papal, dar l-a furat Wojtyla la voturi).
    Se continuă cu bla bla pe tema că dacă extratereștrii ar fi fost rău intenționați, noi, ca omenire, nu am fi avut nicio șansă în fața unei amenințări, datorită avansului lor tehnologic. Ba că ei ar conlucra deja cu reprezentanții anumitor guverne (de ce americanii de fiecare dată?) sau că ar conduce destinele omenirii prin interpuși umani.
    „Faptul mai puţin cunoscut, dar evidenţiat mai ales de anumite societăţi secrete şi cercuri ezoterice, este că întreaga activitate a diferitelor tipuri de civilizaţii extraterestre care survolează planeta noastră şi au interese aici (numărul lor este estimat la 12 sau 13) sunt la rândul lor sub o strictă supraveghere a două sau trei civilizaţii extraterestre extrem de avansate tehnologic şi chiar spiritual, ele fiind eminamente benefice pentru omenire. Destinul Pamântului ar fi fost complet altul în lipsa acestui „serviciu intergalactic de securitate”, care nu permite decât în anumite limite imixtiunea civilizaţiilor avansate în viaţa altor civilizaţii mai puţin evoluate (cum este a noastră). Referinţele la extratereştrii benefici nu sunt prea multe, dar cert este faptul că ei supraveghează planeta noastra încă din negurile timpului, asigurând astfel perpetuarea speciei oamenilor şi progresul lor la toate nivelele. Acest tip de civilizaţie superdezvoltată are acces direct atât la unele planuri subtile interdimensionale, cât şi la energia timpului.”
    Ce noroc avem că există ei să vegheze la pacea și bunăstarea pe pământ… vă dați seama ce ar fi însemnat evul mediu, cu atrocitățile lui, fără protecția acestora? Sau cele 2 războaie mondiale. Sună ca și ideile unui lider politic aflat la putere, care spune ce bine a făcut el aducând țara în mizerie – ce se făcea țara fără el? Mă refer la Saddam Husein.

    Apoi lansează bomba:
    „REFERENDUM PLANETAR
    Schimbă lumea! Hotărăşte-te dacă vrei să apărem!
    Autorul acestui mesaj nu este important, şi acest mesaj ar trebui să rămână anonim în conştiinţa ta.
    Ceea ce contează este ce vei face cu acest mesaj!
    Fiecare dintre voi doreşte să-şi exercite liberul arbitru şi să fie fericit.
    …..
    La fel ca şi alte miliarde de fraţi şi surori din această galaxie, noi suntem fiinţe conştiente pe care unii dintre voi le numesc „extra-terestre”, deşi realitatea este mai subtilă. Între noi şi voi nu este nicio diferenţă fundamentală, în afara unei experienţe din anumite stadii ale evoluţiei. Ca în orice structură organizată, există o ierarhie în relaţiile dintre noi. A noastră e bazată pe înţelepciunea mai multor rase. Cu aprobarea acestei ierahii superioare, ne adesăm acum vouă.
    Ca mulţi dintre voi, noi căutăm Fiinţa Supremă. De aceea, noi nu suntem nici zei şi nici semi-zei, ci egalii voştri în Fraternitatea Cosmică. Fizic, noi suntem cumva diferiţi de voi, dar majoritatea dintre noi avem formă umanoidă.
    ….
    Noi putem să ne facem văzuţi la lumina zilei şi să vă ajutam să realizaţi această uniune. Nu am făcut-o până acum, pentru că un numar prea mic dintre voi au dorit-o cu adevărat, datorită ignoranţei, indiferenţei sau fricii, şi pentru că nu a existat o situaţie de urgenţă care să o justifice.
    ….
    Sunteţi miliarde. Educarea copiilor şi condiţiile de viaţă, ca şi condiţiile numeroaselor specii de plante şi animale sunt fără îndoială la cheremul unui foarte mic număr de reprezentanţi politici, financiari, militari şi religioşi. Gândurile şi credinţele voastre sunt modelate şi formate ca să servească interese partizane şi să vă transforme în sclavi şi în acelaşi timp să vă dea iluzia că sunteţi în deplin control al propriului destin, care în esenta este realitatea.
    …..
    Există două moduri de a stabili un contact cosmic cu o altă civilizaţie: prin reprezentanţii săi, sau direct, individual, prin fiecare fiinţă, fără distinctie. Prima cale dă naştere la lupte de interese, a doua dă naştere la conştiinţă. Prima cale a fost aleasă de un grup de rase motivate de a ţine omenirea în sclavie, controlând astfel resursele planetare, diversitatea genetică şi energia emoţională umană. A doua cale a fost aleasă de către un grup de rase aliate serviciului Spiritual. Noi, la rândul nostru, am subscris la această cauză dezinteresată şi ne-am prezentat în urmă cu câţiva ani în faţa reprezentanţilor vostri care însă au refuzat mâna noastră întinsă, sub pretextul intereselor incompatibile cu viziunile lor strategice.
    …..
    Pacea şi reunificarea popoarelor voastre ar fi un prim pas către armonia cu alte civilizaţii din afara voastră. Asta este exact ceea ce vor să evite cei care vă manipulează din spatele scenei, cu orice preţ.
    …..
    Noi vă putem oferi o viziune mai integratoare a universului şi a vieţii, interacţiuni constructive, experienţa relaţiilor sincere şi fraterne, eliberarea cunoştinţelor tehnice, eradicarea suferinţei, exerciţiul controlat al puterilor individuale, accesul la noi forme de energie şi, în final, o mai bună înţelegere a conştiinţei. Dacă veţi decide că un astfel de contact să aibă loc, ne vom bucura foarte mult că am reuşit să aducem un echilibru fratern în această regiune a universului, vom câştiga schimburi diplomatice fructuoase şi imensa bucurie de a vă şti uniţi în a obţine ceea ce sunteţi capabili să aveţi.
    …..
    Care este întrebarea la care trebuie să răspundeţi?
    Întrebarea este: „DORIŢI ÎNTRADEVĂR SĂ APĂREM PE CERUL PLANETEI VOASTRE?”
    Cum puteţi răspunde la această întrebare?
    Adevărul sufletului poate fi văzut prin telepatie. Tot ceea ce trebuie să faci este să îţi pui interior singur, în mod clar, această întrebare şi să răspunzi tot interior, de unul singur, sau în grup, după cum doreşti. Fie că te afli în inima oraşului sau în deşert, nu are importanţă asupra eficienţei răspunsului tău, care poate sa fie DA sau NU, imediat după ce ai pus întrebarea. Fă-o ca şi cum ai vorbi către tine însuţi, gândindu-te serios asupra mesajului. Aceasta este o întrebare universală, iar aceste câteva cuvinte, puse în context, au o însemnătate puternică. Ezitarea nu are ce căuta aici. De aceea cel mai bine este să te gândeşti dinainte serios la toate astea, în linişte. Pentru ca răspunsul tău să fie asociat cu întrebarea, este recomandat ca să răspunzi clar şi liber, după ce ai pus întrebarea.”
    Cine sunt acești „extratereștri” care stau de vorbă cu noi, telepatic, așteptând să-i invităm să intre în casa noastră? Ce ne oferă ei: „Noi vă putem oferi o viziune mai integratoare a universului şi a vieţii, interacţiuni constructive, experienţa relaţiilor sincere şi fraterne, eliberarea cunoştinţelor tehnice, eradicarea suferinţei, exerciţiul controlat al puterilor individuale, accesul la noi forme de energie şi, în final, o mai bună înţelegere a conştiinţei” – relații sincere și fraterne, cunoștințe tehnice, puteri individuale, în final o mai bună înțelegere a conștiinței… Dar pe Dumnezeu unde l-au lăsat? Și încă ceva… se vor bucura că vor aduce un „echilibru fratern” în acest colț de univers. Păi nu l-au adus în 1848??? Și ne-a ieșit pe nas libertatea, fraternitatea și egalitatea lor.
    Acum au trecut la un nou nivel – după ce au pus stăpânire pe aproape toată lumea materială, vor să pună stăpânire și pe sufletul nostru.
    AȘA CĂ LUPTA A ÎNCEPUT! Cine se mai îndoia că diavolul nu a început cu adevărat activitatea de stăpânire deplină a planetei, acum are o dovadă.
    Puteți citi și un document mai vechi: http://bisericadinsuflet.wordpress.com/2011/08/13/profetiile-shambalei-daca-va-mai-intrebati-de-unde-vine-diavolul/, care este acum confirmat cu privire la căile prin care armata lui lucifer se va răspândi pe pământ.
    Este timpul pentru rugăciune și pentru curățenie sufletească.
    Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fără de moarte, Miluiește-ne pe noi!

    Articolul original este la: http://active.info.ms/?a=articles&p=300.

    Apreciază

  20. acelas said, on august 17, 2011 at 2:44 pm

     alte „defaimari” ale mult „hulitului” FMI. Cate nu au aparut de cand au instalat-o pe madame asta.. .Prinde contur teoria despre ultima revolutie: NOM impotriva fNOM …

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/franta-christine-lagarde-poate-fi-anchetata-oficial-942000.html

    .

    Apreciază

  21. cezar said, on august 17, 2011 at 3:40 pm

    @ ayan : nu inteleg la ce te referi cand spui „hai sa nu cadem in deznadeje”…cat despre preotul acela mi se pare a procedat corect…am intalnit un caz asemanator acum 2 ani la biserica pe care o frecventez,si unde un baiat ,pe care il si cunosc de altfel , s-a apucat sa imparta fluturasi anti cip la iesirea din biserica ..preotul nu a fost de acord , amicul meu s-a ofuscat ca a fost oprit din misiunea lui , etc etc…preotul despre care vorbesc e un om de mare traire , pentru cine e din bacau , ii pot spune si numele in particular…a procedat asa pentru a nu iesi sminteala in biserica .Eu personal , fiind influentat oarecum de cei ce puneau caruta inaintea calului,respectiv cipul inaintea ascultarii de preot , l-am intrebat ce parere are despre cipuri , nu-mi aduc aminte exact ce mi-a raspuns , dar clar nu era de acord cu ele.Am o intrebare :daca preotul acela a spus ca nu asa se procedeaza , de ce nu l-ai intrebat cum se procedeaza ?..poate iti dadea un sfat bun si poate asa aflai si de ce nu ai procedat bine .Ai avut binecuvantarea duhovnicului cand ai procedat asa sau ai considerat ca nu e necesara ?Despre parintele Amfilohie ce sa spun : e unul din putinii care spun lucrurilor pe nume :vorbeste si despre masonerie , evreime cipuri , noua ordine mondiala , etc, etc…dar intotdeauna predicile sale se refera cel mai mult la starea noastra de pacatosenie…mie personal imi plac mult predicile sale , si multa lume merge la Diaconesti pentru acest lucru …iertare

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 17, 2011 at 4:16 pm

      cezar

      Nu-mi place vorba ta.

      „cipul inaintea ascultarii de preot ”

      „Ai avut binecuvantarea duhovnicului cand ai procedat asa sau ai considerat ca nu e necesara ?”

      „Despre parintele Amfilohie ce sa spun : e unul din putinii care spun lucrurilor pe nume :vorbeste si despre masonerie , evreime cipuri , noua ordine mondiala , etc, etc…dar intotdeauna predicile sale se refera cel mai mult la starea noastra de pacatosenie…”

      Daca preotul e pro cip, sa-l asculti si sa iei cipul?

      Dar cand ii spui unui protestant ca e eretic sau unui homosexual ca sodomia e un pacat sau cand faci cunoscute scrierile Sfintilor Parinti, ceri binecuvantarea? Acei fluturari contin indemnurile anti cip ale marilor duhovnici. Mai mult, cele ale sorei arata si atitudinea preoltilor greci ce au chemat poporul la un miting. Ce ti se pare? Ca acei stalpi ai ortodoxiei sunt niste rataciti? Ca pentru a le promova mesajul trebuie aprobare de la tineri preoti nestiutori? Acei uriasi au patimit mai multa prigoana in puscarii decat au ani de preotie ceilalti. Nu prietene, preotii tineri trebuie sa invete de la marii duhovnici, nu sa urmeze inselarile antemergatorilor lui antihrist.

      Parintele Amfilohie cand vorbeste despre masonerie, vorbeste despre masonerie. E normal ca per ansamblu, luate la un loc toate predicile si conferintele sale, nu vorbeste despre masonerie mai mult decat despre invatatura ortodoxa, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai vorbim despre ea. Ba mai mult, parintele ne indeamna sa nu fim fricosi si sa o criticam raspicat.

      Noi vorbim mai des despre ea, din simplul motiv ca nu prea se vorbeste despre ea prin alte parti.

      Apreciază

    • danutza said, on august 17, 2011 at 4:17 pm

      si eu sunt de acord ca trebuie sa ceri binecuvantarea preotului inainte de a imparti in biserica fluturasi. sminteala nu ar avea de ce sa creeze fluturasul anticip, dar asta e o scuza patetica.
      se pot imparti fluturasi si la intrare in mall-uri, teatre, dar si la manastiri.
      eu nu am cazut in deznadejde, caci e pacat mare. eu doar spun ca ne entuziasmam, dar concret, nu prea facem multe.
      uite, comentam despre o tema si ne dam cu parerea despre probleme teologice despre mantuire, ne grabim sa dam sentinte, sa ne batem cu caramida cat de credinciosi sau culti suntem, cate stim despre dogme,dar uitam sa ajutam pe cel de langa noi.
      eu spun doar ca facem mult prea putin fata de cat ar trebui sau fata de cat ni se cere, adica stim teorie, dar mai rau cu practica…. ( si mai includ si eu in categorie)

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 17, 2011 at 4:21 pm

        Pentru toti fratii si surorile

        Asadar, considerati ca e o idee buna. Atunci sa pedalam pe ea. E bine ca sunt multi ce vor sa multiplice, dar e nevoie si de frati care sa scrie. Deocamdata nu s-a inscris niciunul …

        Apreciază

      • danutza said, on august 17, 2011 at 4:23 pm

        vezi, frate saccsiv, asta vroiam sa spun: suntem de acord,ideea e minunata, dar cand e vorba sa facem concret ceva…. putini, f f putini…..

        Apreciază

    • danutza said, on august 17, 2011 at 4:21 pm

      nu cred ca preotul a procedat corect. trebuia sa citeasca materialul si daca ar fi considerat ca aduce sminteala, ar fi trebuit sa ii explice de ce.
      daca ayan impartea fluturasul pe care l-am conceput pe acest blog impreuna, chiar nu ar fi avut de comentat preotul, decat daca era procip si atunci nu poti decat sa te rogi pt el si sa distribui fluturasii doar afara ( nu in biserica, deoarece nu ai primit binecuvintarea).
      asta e parerea mea.

      Apreciază

      • cezar said, on august 17, 2011 at 4:58 pm

        @saccsiv : “cipul inaintea ascultarii de preot ”Daca preotul e pro cip, sa-l asculti si sa iei cipul? ..nu l-a asta m-am referit ,dar recunosc ca am fost confuz…m-am referit la faptul ca impartirea oricaror materiale in biserica si curtea bisericii trebuie facuta cu aprobarea preotului…daca nu e de acord suntem liberi sa o facem oriunde in alta parte „Ai avut binecuvantarea duhovnicului cand ai procedat asa sau ai considerat ca nu e necesara ?”…aici unde e greseala ?…nu trebuie sa ascultam oare de duhovnic ?…cat despre parintele Amfilohie nu prea am priceput care e marea diferenta dintre ce am eu si ce ai spus tu…asta e cusurul meu : pricep mai greu unele lucruri …iertare

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 17, 2011 at 5:14 pm

        cezar

        Sigur ca in parohia lui, trebuie mai intai sa-i ceri aprobarea. Dar chiar daca nu ti-o da, enoriasilor le poti da fluturasi in afara bisericii.

        Ai pus intrebarea ca si cum sigur nu exista binecuvantare. E clar ca cei anti cip au duhovnici anti cip sau vor cauta astfel de duhovnici. Iar daca acel duhovnic mai este si un luptator, unul din cei ce striga cu putere, care te indeamna sa faci asemenea, nu il mai bati la cap: „Parinte, dar la parohia X sa ma duc? Dar la Y?

        Si repet, daca de exemplu duhovnicul tau este anti avort (cum ar fi si normal sa fie toti), tu iei binecuvantarea de a imprastia oriunde crezi tu fluturasi anti avort?

        Apreciază

    • GEORGE said, on august 18, 2011 at 9:03 pm

      frate cezar despre cine e vorba?

      Apreciază

  22. cezar said, on august 17, 2011 at 3:45 pm

    va recomand revista CREDINTA ORTODOXA despre care vorbeste @un fir de praf .Domnul IOAN ENACHE le spune lucrurilor pe nume , Puteti da o cautare google cu numele sau sa aveti idee despre activitatea dansului

    Apreciază

  23. costin said, on august 17, 2011 at 3:46 pm

    As vrea sa cred ca avem si motive de speranta. Trebuie sa gasim motive sa ne pastram credinta. Ma gandesc ca un astfel de film ne aminteste ca Dumnezeu eeste cu noi… si in momentele grele. O poveste simpla de iubire, dar asa e viata Saccsiv, cu iubire si omenie…
    http://costinapetrei.blogspot.com/2011/08/un-film-superb-care-merita-vazut.html

    Apreciază

  24. STOP RFID 666 said, on august 17, 2011 at 5:13 pm

    E o idee foarte buna.

    Iata ce spune Sfantul Chiril al Ierusalimului ……………Cunosti semnele antihristului nu le retine numai pentru tine, fii bun si instiinteaza-i pe TOTI.

    Sfantul Efrem Sirul adauga……………Nu conteni sa intrebi pana ce nu afli totul intocmai, nu inceta sa sari in ajutorul cunoscutilor, ca sa afle si ei.

    Fluturasii nu trebuiesc conceputi numai pentru ortodocsi ci si pentru ceilalti.

    Apreciază

  25. cezar said, on august 17, 2011 at 5:56 pm

    @ saccsiv ::”Sigur ca in parohia lui, trebuie mai intai sa-i ceri aprobarea. Dar chiar daca nu ti-o da, enoriasilor le poti da fluturasi in afara bisericii.”asa ziceam si eu….”Ai pus intrebarea ca si cum sigur nu exista binecuvantare”…eu doar am intrebat ,concluzia asta ai tras-o tu…in alta ordine de idei ar fi de mare folos daca ne-ar raspunde si preoti , pr Vasile de exemplu,daca e preot…sa ne spuna despre cum trebuie procedat in cazul impartirii pliantelor in biserici , sau la iesire….si daca trebuie sa avem binecuvantarea duhovnicului inainte de a purcede la treaba

    Apreciază

    • Pr. Vasile said, on august 17, 2011 at 6:32 pm

      @cezar

      Da, sunt preot si ma implica activ de prin 1992-1993 in distribuirea de pliante contra indosarierii electronice si tiparirea de carti apologetice.

      Am distribuit cateva sute de casete video despre satanismul in muzica rock, pe vremea cand nici inscriptoare CD nu exista la noi. Apoi sute de casete audio cu predici apologetice ale parintelui Ioanichie, pe vremea cand nici manastirea Putna nu incepuse sa distribuie casete audio cu muzica bisericeasca.

      Si am facut toate acestea din convingere, motiv pentru care dupa 1989 nu mi-am mai schimbat nici un act de identitate.

      Poti sa imparti pliante anticip si apologetice (daca continutul este ortodox) si fara binecuvantarea duhovnicului sau a preotului paroh. Dar daca preotul paroh nu-i de acord, atunci sa nu le mai distribuim in biserica sau in curtea bisericii, in in afara curtii, adica in spatiul public.

      Sa nu ma intelegeti gresit. Sfatul si binecuvantarea duhovnicului sunt bune si de dorit, insa nu toti crestinii au aceeasi relatie si apropiere cu duhovnicul.

      Pr. Vasile

      Apreciază

  26. cezar said, on august 17, 2011 at 5:59 pm

    contactarea ASCOR urilor locale pentru ajutor la impartirea pliantelor nu e o idee buna ?

    Apreciază

  27. acelas said, on august 17, 2011 at 6:15 pm

    frate Vasile, daca doresti o oarecare parere..

    intai am observat tteaba cu platforma deschisa si altora, desi am avut timp sa ma uit prea bine ce ar insemna, sper ca fratii numiti de tine sa apara pe bloguri doar asemanatoare, „wordpress”, si nu pe blog la tine. Astfel s-ar strica o munca grea de atata timp di ar interveni multe acuze si intrigi absolut gratuite si total inutile.

    apoi chestiunea aceasta cu „mini-saptamanalul”, pare o chestiune cel putin laudabila, dar sunt oarecum sceptic. Adica din pct de vedere strict practic. Poate cine stie, va merge o „leaca”…, dar cu vremea vor aparra destule neajunsuri, neputinte, lipsa de timp si de energie si, poate cel mai mult, de liniste si putere de a discerne. Nu as vrea sa te descurajez prin asta, dar imi amintesc si eu ca atunci cand pe la noi pe la biserica, cand am inceput sa facem ceva, in momentul in care ne-am deschis pe mai multe planuri, (adica pe langa binefaceri dar si vizite, si bani stransi, si convorbiri, si plecari si altele) s-a cam ales praful…, incat la majoritatea aproape ca devenise o corvoada, daca nu chiar la unii oroare (nu din cauza activitatilor, ci din cauza naivitatilor si neputintelor pe care le-am intampinat pe parcurs, oroare care provenea din greutatea de a-ti mai privi propria persoana, caci am creat multe asteptari, sperante…, si am vatamat mult mai mult apoi cu astea, neputandu-le onora).

    voiam doar sa concluzionez ca tendinta, altfel de inteles, de a te dechide ca si crestin pe mai multe fronturi de actiune, in a face cat mai multe, poate constitui uneori o mare ispita.

    Doamne ajuta.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 17, 2011 at 6:40 pm

      acelas

      Inca nu am ales pe nimeni. Tu crezi ca-i o idee proasta. Dezvolta te rog.

      In chestiunea mini saptamanalului, cred ca trebuie incercat.

      Apreciază

  28. Pr. Vasile said, on august 17, 2011 at 6:18 pm

    Ma gandesc ca ar fi bine sa realizam un buletin informativ saptamanal. De asta ducem lipsa cel mai mult.

    Informatiile curg si ne inunda pana la saturare. Si asta face parte din tehnicile de dezinformare si demobilizare sau intoxicare informationala.

    Astazi, cand internetul este inca un mijloc de informare necenzurat, a nega adevarul sau a incerca sa-l ascunzi nu da roade. In aceste conditii se adevarul este acoperit de o multitudine de informatii false sau partial adevarate, multe fara nici o valoare, care produc supra-saturarea sistemului nervos, si implicit refuzul de a te mai informa sau discerne informatiile.

    Un buletin informativ i-ar ajuta pe cititorii interesati sa se concentreze pe informatiile cu adevarat valoroase, fara a pierde timpul cautand acul in carul cu fan.

    Acest buletin informativ ar trebui sa fie ceva mai mult decat o revista a presei, sau rubrica „stirile zilei”.

    Materialul poate fi structurat astfel:

    1. domeniul
    2. titlul informatiei
    3. sursa
    4. rezumatul

    Cine stie sa valorifice informatiile stie ce vreau sa spun.
    Buletinul poate fi distribuit in format electronic, accesibil oricui doreste, si poate fi listat si multiplicat pentru a fi difuzat si in cercul de prieteni, cunoscuti, colegi, rude etc.

    Pr. Vasile

    Apreciază

  29. ayan said, on august 17, 2011 at 6:24 pm

    Ce polemici am starnit ! Hai sa va lamuresc : cand m-am spovedit inainte de Florii i-am dat parintelui meu un rand din cele printate . De regula spune la predica ce parere are despre anumite tentative de genul acesta . Dar el n-a zis nimic . Apoi am dat si parintelui Gabriel cand a venit cu botezul de curand . Reactia a fost identica . Tentativa mea de raspandire a articolelor impreuna cu fluturasii a fost mai mult de testare a reactiei . Imi este clar ca trebuie sa incerc o zona neutra care sa nu pericliteze pozitia nimanui . E drept ca nici nu l-am intrebat pe parinte daca am voie sa impart articolele dar mi-am propus sa-i spun ca eu le-am printat si tot eu le-am distribuit si ca voi continua dar in afara oricarei institutii bisericesti . Nu-l condamn ai inteleg teama . Pentru mine insa a fost mai importanta reactia enoriasilor . Asta imi da incredere de fapt .
    In blocuri nu pot intra pentru ca sunt interfoane la fiecare scara de bloc din cartierul meu si nu cunosc toate codurile si chiar de le-as cunoaste nu le pot tine minte . Asadar tot strada ramane campul de bataie .

    Cezar , parca ai fii un personaj caragialesc : ” vrem schimbare dar ..sa nu se schimbe nimic …”
    Pr. Amfilohie nu vorbeste asa de dragul spectaculosului , el crede cu tarie in ceea ce afirma , adica vrea sa ne trezim odata …. la fapte . Si mai spune ca practicam un crestinism de internet , ceea ce e cam adevarat .
    Eu cand merg la manastiri nu caut spectacolul , ineditul predicilor ci FOCUL ziditor de suflet asa cum avea Pr Arsenie Boca …. pentru ca nu doresc sa raman in ale mele ci sa ” ma odihnesc de oboseala de a fii eu insami ” …nu mai stiu cui apartine citatul dar descrie exact ce simt .

    Apreciază

    • cezar said, on august 17, 2011 at 6:46 pm

      @ayan: „Cezar , parca ai fii un personaj caragialesc : ” vrem schimbare dar ..sa nu se schimbe nimic „…poti fi mai explicit te rog ? @pr vasile „Sfatul si binecuvantarea duhovnicului sunt bune si de dorit, insa nu toti crestinii au aceeasi relatie si apropiere cu duhovnicul.”…parinte ma iertati dar chiar nu inteleg

      Apreciază

      • ayan said, on august 17, 2011 at 8:40 pm

        Incerc .
        Cezar , asa cum spunea Pr. Vasile mai sus , daca vrei sa faci misiune , faci . Nu te mai pierzi in formalitati de genul : „Stai ca nu am primit binecuvantare …” In primul rand ca eu nu am pornit in cruciada , doar raspandesc niste hartii … cand am timp si bani . in rest ai las lui Dumnezeu partea de contributie : daca vrea El sa trezeasca ceva in oamenii care citesc … e bine – asta e binecuvantarea . Direct de la sursa .
        In al doilea rand , ce binecuvantare sa cer eu de la preotul meu – om bun de altfel – dar care traieste ancorat in trecut , cu nostalgia dupa o Romanie prospera ca in perioada interbelica cand era Granarul Europei ? Cum crezi tu ca ma simt eu in fata unui asemenea om care spera la niste vremuri care nu se vor mai intoarce vreodata cand mie imi ard creierii de profetiile Pr Arsenie Boca care se implinesc – se vede cu ochiul liber ? ” VA VOR LUA TOTUL ! ” Si ce , nu se intampla asta ? Ce asteptari sa mai am eu de la preotul meu ? Al las in pace cu pensionarii lui si imi caut un preot pe masura asteptarilor mele . Dar e greu de aflat .

        Ca tot tanjim dupa binecuvantari . Am avut ieri parte de doua , dar una cea mai draga si neasteptata . Adica n-am stiut pana duminica ( 15 august ) ca se va concretiza . Am ajuns la Izvorul Pr. Arsenie Boca . Nici nu am indraznit sa visez macar la momentul acesta . Am constientizat in drum spre Man. Sambata de Sus si fiindca tot stateam aproape de parinte in autocar , l-am intrebat : ” Avem timp sa mergem si la chilia Pr. Arsenie Boca ? ” mi-a raspuns ca nu , dar vom merge la Izvorul Parintelui . Acolo e loc de inchinare si de rugaciune . Am baut apa din Izvorul acela binecuvantat . Am credinta ca datorez momentul Parintelui Arsenie DESI NU MERIT dar a tinut el cont de nostalgia mea dupa dansul . . Toate s-au petrecut prea repede , cu precizie de ceas , fara obstacole si intemperii . Ziua a fost perfecta . Am cuprins mai multe manastiri si parca ma simt alt om in ciuda necazurilor pe care le-am avut in ultimul timp , ma simt de parca cineva le-a luat , dintr-o data nu mai sunt grave . Am citit despre Izvorul Parintelui ca aduce vindecare trupeasca si sufleteasca … si cred ca am avut parte de ultima – adica de ce am avut eu nevoie .

        A doua binecuvantare s-a produs in curtea Man. Sambata : stiu ca ma copilaresc dar adevarul e ca ma plictisisem la predica ( care era ceva de genul …iubiti credinciosi …bla , bla , bla… ) am coborat in curte unde am dat de o bisericuta , am intrat si m-am rugat acolo pentru ca era …LINISTE si PACE. Am uitat de mine catva timp dupa care m-am intors in biserica mare pentru miruit … La final Parintele Staret a impartit binecuvantari . Cand a trecut pe langa mine m-a evitat sau ocolit …nu stiu. Nu m-am intristat …. dar m-a intristat sa constat spiritul comercial de acolo ….
        Ma intrebam ce o zice Pr. Arsenie Boca despre ce se intampla acolo …

        Am coborat din nou si iar m-am dus la bisericuta cand un preot s-a oprit in dreptul nostru ( nu eram singura ) asezandu-si mana pe capetele noastre cu binecuvantare …. asa am primit binecuvantare ieri . Nu eu am decis cine sa ma binecuvanteze .

        Cezar , cred ca , intr-un fel , am raspuns si pentru Pr. Vasile ….

        Apreciază

  30. Raluca said, on august 17, 2011 at 7:00 pm

    Naparat si subiecte despre ecumenism!

    Apreciază

  31. Dannyx said, on august 17, 2011 at 7:07 pm

    @Costin Intr-adevar,un film superb…

    Apreciază

  32. Alexandru(Fulger) said, on august 17, 2011 at 7:13 pm

    Saccsiv ai grija eu nu te opresc sa faci acest lucru ci te avertizez, am vazut ca ai inceput sa postezi din protocoalele francmasonilor iar daca le-ai citit atunci ar trebui sa observi un lucru concret pe care l-au spus francmasoni in acele srieri : Daca luptatori anti-sistem vor crea un ziar ori o revista impotriva lor , ei vor crea alte 3 care vor fi impotriva celor anti-sistem si vor face tot posibilul sa ii opreasca.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 17, 2011 at 7:17 pm

      Alexandru(Fulger)

      Asa, si?

      Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on august 17, 2011 at 8:19 pm

        M-ai buna ar fi cartea pe care o scri , de fluturasi ar trebui sa se ocupe ceilalti frati care au bloguri , parerea mea.

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on august 17, 2011 at 8:48 pm

        Al XII-lea protocol francmasonic

        Interpretarea masonica secreta a cuvântului „libertate”. Viitorul diferit al presei în timpul domniei planetare a francmasonilor. Controlul strict si total al presei atunci. Agentiile corespondentilor. Ce este în realitate progresul pentru francmasoni? Solidaritatea francmasonilor asa cum se manifesta ea în presa moderna. Atâtarea si întretinerea pretentiilor „sociale” provinciale. Infailibilitatea noului regim.

        Cuvântul libertate, care poate fi talmacit în diferite feluri, noi îl vom defini astfel: „Libertatea este dreptul de a face numai ceea ce permite legea”. O astfel de talmacire a acestui cuvânt, facuta la timpul potrivit, va pune toata libertatea în mâinile noastre, deoarece legile vor nimici sau vor face cu putinta ceea ce o sa ne fie noua placut, urmarind punerea în practica a programului de mai sus.
        Ce rol joaca astazi presa? Ea serveste adeseori la atâtarea patimilor si la întretinerea egoismelor de partid. Ea este plina de desertaciune, nedreptati si minciuni, iar cea mai mare parte a oamenilor nu-i înteleg deloc menirea. Noi mai întâi o vom subjuga si îi vom pune oprelisti puternice, iar apoi vom face la fel si cu celelalte lucrari tiparite, caci la ce ne-ar servi subjugarea presei, daca nu ne vom pune la adapost si de focul atâtator al brosurii si al cartii? Vom transforma publicitatea, care ne costa astazi foarte scump, deoarece numai prin ea putem cenzura ceea ce se scrie în ziare, într-un izvor de venit pentru Statul nostru. Vom înfiinta un impozit special asupra presei. Vom sili sa se plateasca o garantie atunci când se înfiinteaza ziare sau tipografii. Astfel speram ca va fi scutit guvernul nostru francmasonic de orice atac din partea presei, iar când se va ivi vreun prilej, vom da amenzi fara mila. Timbrele, garantiile si amenzile, toate acestea vor aduce Statului nostru venituri uriase.
        Este drept ca ziarele de partid ar putea trece usor peste asemenea pierderi banesti si de aceea pe acestea le vom desfiinta, îndata ce ne vor fi atacat a doua oara. Nimeni nu se va putea atinge nepedepsit de aureola atotputernicului guvern al nostru. Pretextul pentru a desfiinta un ziar va fi ca atâta la revolta si destabilizeaza Statul fara motiv si fara dreptate. Va rog sa nu va surprinda ca printre ziarele care ne vor ataca, vor fi si cele întemeiate de noi, dar ele fiind ghidate de noi din umbra vor ataca numai acele puncte ale caror schimbari le vom dori.
        Nimic nu va putea fi adus la cunostinta lumii fara supravegherea noastra. Acest rezultat este deja atins din zilele noastre prin faptul ca toate stirile si noutatile sunt primite de catre mai multe agentii care le aduna din toate partile lumii. Aceste agentii vor fi atunci fara deosebire numai ale noastre si nu vor publica decât ceea ce le vom îngadui noi.
        Daca deja de pe acum am stiut sa câstigam de partea noastra pe membrii societatilor crestine în asa masura, încât aproape toti privesc întâmplarile lumii prin sticla cu anticipatie colorata a ochelarilor pe care chiar noi i-am pus pe nas, daca deja de pe acum nu mai exista pentru noi usi zavorâte care sa ne împiedice cunoasterea acelor lucruri pe care crestinii le numesc prosteste secrete de Stat, ce va fi atunci când vom fi stapânii recunoscuti ai acestei planete si vom conduce prin persoana Marelui Suveran?
        Atunci oricine va voi sa fie editor, bibliotecar sau proprietar de tipografie ori sa se ocupe de industria tipografica, va trebui sa primeasca o diploma, care, în cazul ca posesorul ei se va face vinovat de vreo nelegiuire oarecare împotriva noastra, va fi luata numaidecât înapoi. Cu asemenea masuri, intrumentul gândirii de masa – presa – va deveni un mijloc de manipulare si educatie în mâinile noastre, care nu va mai îngadui poporului sa bata câmpii asupra binefacerilor evolutiei spirituale si a progresului. Care dintre noi nu stie oare ca aceste binefaceri sunt închipuite si multe dintre ele duc de-a dreptul la niste aspiratii care pentru noi sunt absurde? Din aceste aspiratii si vise s-au nascut atât raporturile anarhice ale oamenilor între ei cât si cu stapânirea, deoarece progresul sau mai bine zis ideea progresului, a dat nastere ideilor tuturor emanciparilor, fara a le face deloc cu putinta realizarea. Toti acei pe care noi îi numim liberali sunt de fapt anarhisti, daca nu în fapte cel putin în gânduirile lor. Fiecare dintre ei urmareste ideea libertatii si pâna la urma toti cad în anarhie, protestând din simpla placere de a protesta.
        Dar sa revenim acum la presa. O vom îngreuna, ca si tot ce se tipareste, cu impozite si preturi foarte mari pentru fiecare foaie tiparita cât si cu alte garantii. Cartile cu mai putin de 30 de pagini vor fi taxate dublu. Le vom înregistra în categoria brosurilor pentru ca, pe de o parte, vom reusi prin aceasta sa reducem numarul revistelor care sunt pentru noi otrava cea mai primejdioasa, iar pe de alta parte, aceasta masura îi va sili pe scriitori sa produca lucrari atât de lungi, încât vor fi putin citite, mai ales din cauza pretului lor foarte mare. Dinpotriva, ceea ce vom edita si tipari noi pentru calauzirea mintilor în directia pe care o vom stabili, va fi ieftin si astfel va fi citit de catre toata lumea. Impozitul foarte mare va înabusi dorinta multora de a scrie, iar teama de pedeapsa va face pe literati sa atârne de noi.
        Daca totusi se vor gasi unele persoane care doresc sa scrie împotriva noastra nu se va gasi în schimb nimeni sa le tipareasca scrierile. Înainte de a accepta o lucrare pentru tiparit, editorul va trebui sa mearga la autoritati pentru a obtine încuviintarea scrisa de a o face. În acest chip vom cunoaste dinainte cursele care ni se întind si le vom zadarnici dând dinainte lamuriri asupra subiectului tratat în care suntem atacati.
        Literatura si ziaristica sunt cele doua forte educative mai însemnate, de aceea guvernul nostru va trebui sa fie proprietarul celor mai multe ziare. Prin aceasta, înrâurirea daunatoare noua a presei private va fi îndepartata, iar noi vom câstiga o influenta uriasa asupra majoritatii mintilor. Daca încuviintam sa apara 10 ziare noi, îndata vom întemeia 30 de ale noastre si asa mai departe.
        Publicul cititor este naiv si nu va banui nimic. Toate ziarele ediate de noi vor fi în aparenta de tendinte si opinii total opuse, lucru care va trezi în cazul majoritatii credule încrederea în ele si astfel va antrage în jurul lor pe dusmanii nostri nebanuiti. Astfel ei vor cadea în cursa si vor fi facuti inofensivi prin diferite mijloace pe care le stim.
        Publicatiile cu caracter oficial vor sta în rândul întâi. Ele vor veghea întotdeauna interesele noastre si de aceea influenta lor, care ne va fi favorabila noua, va ramâne uriasa. În rândul al doilea vor sta publicatiile oficioase, ale caror rol va fi de a atrage pe nepasatori si pe cei fara vlaga. În al treilea rând vom pune asa numita opozitie a noastra. Cel putin un ziar din acestea va fi cu desavârsire potrivnic ideilor noastre. Dusmanii nostri vor lua pe acest fals opozant drept un tovaras de lupta si astfel ne vor descoperi toate uneltirile lor datorita acestui tertip.
        Ziarele noastre vor fi de toate tendintele: unele aristocratice, altele republicane, altele revolutionare sau chiar anarhiste, bineînteles atât timp cât va dainui Constitutia. Ele vor manifesta în multiple moduri influenta noastra si vor avea, ca zeul Vishnu, o suta de mâini, care fiecare va grabi schimbarea societatii dupa cum urmarim noi. Aceste mâini vor calauzi prin sugestii adecvate opinia în directia care duce la scopul nostru, deoarece un om foarte întarâtat pierde putinta de a rationa si cade cu usurinta sub puterea sugestiei. Neghiobii manipulati care vor crede ca repeta opinia ziarului partidului lor vor repeta si raspândi de fapt parerea noastra, ori aceea care ne va place noua sa se spuna. Ei îsi vor închipui, datorita naivitatii, ca urmeaza planul partidului lor, pe când în realitate nu vor servi decât steagul pe care îl vom ridica pe ascuns chiar noi pe seama lor.
        Pentru a conduce în aceasta directie armata noastra de ziaristi va trebui sa organizam cu deosebita grija institutia aceasta. Sub numele de Birou Central al Presei vom pune la cale sedinte literare, în care agentii nostri vor da cuvântul secret de ordine si cu diferitele semnale cunoscute numai de francmasoni, fara ca cineva sa poata sa bage de seama. Discutând si în aparenta contrazicând initiativa noastra, dar în mod superficial, fara a intra în miezul lucrurilor, ziarele noastre vor sustine o polemica prefacuta cu organele oficiale, pentru a ne da prin aceasta putinta de a ne pronunta si mai limpede decât am putea-o face în primele noastre declaratii oficiale, întarind astfel sugestiile facute de noi. Aceste atacuri înscenate de noi vor face ca supusii nostri sa creada ca pot vorbi liber; iar pe de alta parte agentii nostri vor putea spune pretutindeni, ca organele care se declara împotriva noastra nu fac decât sa cleveteasca în mod prostesc deoarece nu pot gasi pricini adevarate pentru combaterea serioasa a masurilor noastre.
        Prin aceste mijloace abile de manipulare nebanuite si nevazute de catre opinia publica, dar foarte sigure, vom câstiga în orice situatie atentia si încrederea publica. Prin ele, dupa caz, vom întarâta sau vom linisti, dupa cum avem nevoie, spiritele în probleme politice, le vom convinge sau le vom amagi, scotând de sub tipar când adevarul, când minciuna, când ambele abil combinate, adeverind sau dezmintind faptele, dupa înrâurirea pe care urmarim ca acestea sa o aiba asupra publicului, pipaind totdeauna cu mare prudenta si grija locul, înainte de a pune cu fermitate piciorul pe el. Actionând astfel îi vom învinge pe dusmanii nostri fara doar si poate, deoarece ei nu vor avea la dispozitie publicatii prin care sa-si poata spune cuvântul pâna la sfârsit sau denigrând nu le vom permite sa dea nici o replica în ziar în urma masurilor pe care le-am aratat. Astfel, prin campanii mincinoase lansate contra dusmanilor nostri nici nu va mai trebui sa-i combatem cu temeinicie.
        În caz de nevoie îi vom combate cu tarie prin ziarele noastre oficiale recurgând chiar la calomnii distrugatoare ce vor fi lansate prin presa noastra din categoria a treia.
        Înca de pe acum, cel putin în cadrele presei, exista o puternica solidaritate francmasonica. Toate organele presei sunt legate între ele prin secret profesional. Ca si stravechii auguri, nici unul dintre membrii ei nu destainuie secretul si cunostintele sale daca nu i se porunceste. Nici un ziarist nu se va încumeta sa trateze public si sa divulge aceasta taina, deoarece nici unul dintre ei nu va fi primit în rândul scriitorilor daca nu are vreo pata rusinoasa în trecutul sau, care sa poata fi îndata facuta publica în caz de tradare sau necredinta. Atâta vreme cât aceste pacate sunt pastrate în taina de catre anumiti oameni, scriitorul, prin faima sa, poate atrage si focaliza în jurul lui admiratia si simpatia majoritatii tarii, care îl va urma cu însufletire.
        Socotelile noastre în ceea ce prieste recrutarea de noi francmasoni se întind cu deosebire asupra provinciei. Acolo noi trebuie sa atâtam nadejdi si dorinte potrivnice celor din capitala careia îi vom spune ca acestea sunt nadejdiile si dorintele adevarate ale provinciilor, desi este lesne de înteles ca izvorul central al dezbinarilor nu porneste decât de la noi. Sa stiti ca, atâta timp cât nu ne vom bucura înca de o putere deplina va fi adesea nevoie de a înabusi glasul capitalelor prin acela al majoritatii, al poporului din provincii, care va fi cu abilitate atâtat de catre agentii nostri. Va trebui ca, în momentul psihologic stabilit de noi, capitalele sa nu mai aiba nici un cuvânt de spus asupra faptului împlinit, din simplul motiv ca acesta va fi deja primit cu mult mai repede de catre majoritatea poporului, prin intermediul oraselor din
        provincie.
        Când vom intra în noua orânduire de Stat Planetar care va pregati domnia noastra asupra întregii planete, nu vom putea lasa sa se mai descopere prin presa necinstea publica. Va trebui sa se creada atunci ca noua noastra stapânire a multumit atât de bine pe toata lumea, încât au disparut chiar si crimele. Cazurile de izbucnire a criminalitatii nu vor trebui atunci sa fie cunoscute decât de victimele lor si de martori întâmplatori.

        Nu este asa de usor cum pare,nu ?

        Apreciază

    • Pr. Vasile said, on august 18, 2011 at 5:42 am

      @Alexandru(Fulger)

      Nu te speria. Ar trebui sa stii ca inainte de a incepe lupta se incearca intimidarea adversarului si demoralizarea lui. Asadar, sa nu ne descurajam!
      Reviste sunt destule si inca se pot descarca in format pdf. Trebuie doar sa le facem cunoscuta existenta.
      Ceea ce lipseste este un buletin informativ, care sa ne tina la curent cu evolutia evenimentelor din diferite domenii de interes si pe baza carora sa putem mai usor sa-i facem pe cei din jurul nostru sa inteleaga vremurile pe care le traim si directia in care suntem indreptati.

      Pr. Vasile

      Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on august 18, 2011 at 8:04 am

        Pr. Vasile

        Adevarat,cea mai puternica arma a elitelor este intimidarea dar acesti fluturasi pe care ii vom face saptamanal vor ajunge la urechile patriarhiei corupte care nu va accepta atacul asupra ecumenismului.
        Suntem doar la o aruncatura de bat sa ne unim cu catolici si protestanti.
        Idea este buna dar in acelasi timp si riscanta.

        Apreciază

      • Pr. vasile said, on august 19, 2011 at 6:00 pm

        @Alexandru(Fulger)

        Poate sa ajunga, atata vreme cat difuzarea se face in toata tara descentralizat, Patriarhia nu are ce ataca.

        Pr. Vasile

        Apreciază

  33. acelas said, on august 17, 2011 at 7:41 pm

    frate Vasile,

    nu, nu cred ca in sine e o idee proasta , si nici nu are cum sa fie, nici una din cele doua idei despre care vorbeam (platforma si mini-saptamanalul). Eu doar voiam sa sugerez, in principiu, deci per general (nu ca si continut al ideiilor) ca faptul de a te deschide pe mai multe fronturi de actiune, pt a face cat mai multe, poate consuma multe resurse pana la urma, pana la epuizare, asa incat pana la urma sa iasa o treaba „diluata” cu toate, spoita, si nici macar treaba initiala (blogul) sa nu o mai poti face cum trebuie, care este esentiala, iar apoi in ce priveste asteptarile celorlalti, ei se vor simti putin inselati in privinta lor, daca nu le vei putea tine pe toate pe cate le anunti. Iar noua, ceea ce ne trebuie noua in ziua de azi e tocmai INCREDEREA unul in celalalt, care nu trebuie sa cunoasca prilejuri de a fi stirbita cu ceva. Iar asta nu este acum o inviatie la „pasivitate”. Deci cantareste si tu inainte, cu chibzuinta.

    este doar o perspectiva..

    Doamne ajuta.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 17, 2011 at 7:51 pm

      acelas

      Pai de ce frate? Daca se vor gasi frati si surori sa compuna acele materiale pentru saptamanal, atunci le voi posta. Eu nu am timp sa le compun, am specificat acest lucru. Daca nu se vor gasi, asta e …

      Asadar, munca la blog n-o las, chiar daca se va face saptamanalul.

      Apreciază

      • studentperole said, on august 17, 2011 at 8:58 pm

        Eu m-am gandit ca informatia din saptamanal sa fie luata din ce postezi pe blog, in cadrul saptamanii respective. Sa fie luate cele mai importante posturi.

        O alta metoda ar fi, saptamanalul sa fie editabil de fiecare cititor. De ex. eu as vrea sa fie mai mult de 4 pagini, si atunci pun cateva articole in plus…dupa posibilitatile fiecaruia de printare.

        Apreciază

    • studentperole said, on august 17, 2011 at 9:06 pm

      @acelas

      daca ei dau in noi cum apuca, prin toate mijloacele posibile (ex. youtube), noi de ce sa ne limitam doar la internet? nu imi place cum pui problema. Din zici tu, reiese ca saccsiv ar trebui sa le faca pe toate si noi cititorii, stam pe scaun frumos si dam din cap afirmativ. Deasta avem minte, maini si picioare, ca sa evoluam, nu sa stagnam la stadiul de receptare a informatiei.

      Apreciază

  34. acelas said, on august 17, 2011 at 8:03 pm

    asa o fi,

    dar atentie, saptamanalul dar si platforma, vor purta, intr-o masura mai mare sau mai mica (chiar si nevazut, involuntar etc) , marca „Saccsiv” , fie ca doresti sau nu, chiar daca vei anuta ca NU, caci lumea percepe ca de aici s-au nascut sau se concep.

    Deci doar atentie cu ce te vei asocia, ca nume, pe viitor, chiar si involuntar…, cred ca are o importanta.

    Apreciază

  35. Alexandru(Fulger) said, on august 17, 2011 at 8:49 pm

    Al XII-lea protocol francmasonic

    Interpretarea masonica secreta a cuvântului “libertate”. Viitorul diferit al presei în timpul domniei planetare a francmasonilor. Controlul strict si total al presei atunci. Agentiile corespondentilor. Ce este în realitate progresul pentru francmasoni? Solidaritatea francmasonilor asa cum se manifesta ea în presa moderna. Atâtarea si întretinerea pretentiilor “sociale” provinciale. Infailibilitatea noului regim.

    Cuvântul libertate, care poate fi talmacit în diferite feluri, noi îl vom defini astfel: “Libertatea este dreptul de a face numai ceea ce permite legea”. O astfel de talmacire a acestui cuvânt, facuta la timpul potrivit, va pune toata libertatea în mâinile noastre, deoarece legile vor nimici sau vor face cu putinta ceea ce o sa ne fie noua placut, urmarind punerea în practica a programului de mai sus.
    Ce rol joaca astazi presa? Ea serveste adeseori la atâtarea patimilor si la întretinerea egoismelor de partid. Ea este plina de desertaciune, nedreptati si minciuni, iar cea mai mare parte a oamenilor nu-i înteleg deloc menirea. Noi mai întâi o vom subjuga si îi vom pune oprelisti puternice, iar apoi vom face la fel si cu celelalte lucrari tiparite, caci la ce ne-ar servi subjugarea presei, daca nu ne vom pune la adapost si de focul atâtator al brosurii si al cartii? Vom transforma publicitatea, care ne costa astazi foarte scump, deoarece numai prin ea putem cenzura ceea ce se scrie în ziare, într-un izvor de venit pentru Statul nostru. Vom înfiinta un impozit special asupra presei. Vom sili sa se plateasca o garantie atunci când se înfiinteaza ziare sau tipografii. Astfel speram ca va fi scutit guvernul nostru francmasonic de orice atac din partea presei, iar când se va ivi vreun prilej, vom da amenzi fara mila. Timbrele, garantiile si amenzile, toate acestea vor aduce Statului nostru venituri uriase.
    Este drept ca ziarele de partid ar putea trece usor peste asemenea pierderi banesti si de aceea pe acestea le vom desfiinta, îndata ce ne vor fi atacat a doua oara. Nimeni nu se va putea atinge nepedepsit de aureola atotputernicului guvern al nostru. Pretextul pentru a desfiinta un ziar va fi ca atâta la revolta si destabilizeaza Statul fara motiv si fara dreptate. Va rog sa nu va surprinda ca printre ziarele care ne vor ataca, vor fi si cele întemeiate de noi, dar ele fiind ghidate de noi din umbra vor ataca numai acele puncte ale caror schimbari le vom dori.
    Nimic nu va putea fi adus la cunostinta lumii fara supravegherea noastra. Acest rezultat este deja atins din zilele noastre prin faptul ca toate stirile si noutatile sunt primite de catre mai multe agentii care le aduna din toate partile lumii. Aceste agentii vor fi atunci fara deosebire numai ale noastre si nu vor publica decât ceea ce le vom îngadui noi.
    Daca deja de pe acum am stiut sa câstigam de partea noastra pe membrii societatilor crestine în asa masura, încât aproape toti privesc întâmplarile lumii prin sticla cu anticipatie colorata a ochelarilor pe care chiar noi i-am pus pe nas, daca deja de pe acum nu mai exista pentru noi usi zavorâte care sa ne împiedice cunoasterea acelor lucruri pe care crestinii le numesc prosteste secrete de Stat, ce va fi atunci când vom fi stapânii recunoscuti ai acestei planete si vom conduce prin persoana Marelui Suveran?
    Atunci oricine va voi sa fie editor, bibliotecar sau proprietar de tipografie ori sa se ocupe de industria tipografica, va trebui sa primeasca o diploma, care, în cazul ca posesorul ei se va face vinovat de vreo nelegiuire oarecare împotriva noastra, va fi luata numaidecât înapoi. Cu asemenea masuri, intrumentul gândirii de masa – presa – va deveni un mijloc de manipulare si educatie în mâinile noastre, care nu va mai îngadui poporului sa bata câmpii asupra binefacerilor evolutiei spirituale si a progresului. Care dintre noi nu stie oare ca aceste binefaceri sunt închipuite si multe dintre ele duc de-a dreptul la niste aspiratii care pentru noi sunt absurde? Din aceste aspiratii si vise s-au nascut atât raporturile anarhice ale oamenilor între ei cât si cu stapânirea, deoarece progresul sau mai bine zis ideea progresului, a dat nastere ideilor tuturor emanciparilor, fara a le face deloc cu putinta realizarea. Toti acei pe care noi îi numim liberali sunt de fapt anarhisti, daca nu în fapte cel putin în gânduirile lor. Fiecare dintre ei urmareste ideea libertatii si pâna la urma toti cad în anarhie, protestând din simpla placere de a protesta.
    Dar sa revenim acum la presa. O vom îngreuna, ca si tot ce se tipareste, cu impozite si preturi foarte mari pentru fiecare foaie tiparita cât si cu alte garantii. Cartile cu mai putin de 30 de pagini vor fi taxate dublu. Le vom înregistra în categoria brosurilor pentru ca, pe de o parte, vom reusi prin aceasta sa reducem numarul revistelor care sunt pentru noi otrava cea mai primejdioasa, iar pe de alta parte, aceasta masura îi va sili pe scriitori sa produca lucrari atât de lungi, încât vor fi putin citite, mai ales din cauza pretului lor foarte mare. Dinpotriva, ceea ce vom edita si tipari noi pentru calauzirea mintilor în directia pe care o vom stabili, va fi ieftin si astfel va fi citit de catre toata lumea. Impozitul foarte mare va înabusi dorinta multora de a scrie, iar teama de pedeapsa va face pe literati sa atârne de noi.
    Daca totusi se vor gasi unele persoane care doresc sa scrie împotriva noastra nu se va gasi în schimb nimeni sa le tipareasca scrierile. Înainte de a accepta o lucrare pentru tiparit, editorul va trebui sa mearga la autoritati pentru a obtine încuviintarea scrisa de a o face. În acest chip vom cunoaste dinainte cursele care ni se întind si le vom zadarnici dând dinainte lamuriri asupra subiectului tratat în care suntem atacati.
    Literatura si ziaristica sunt cele doua forte educative mai însemnate, de aceea guvernul nostru va trebui sa fie proprietarul celor mai multe ziare. Prin aceasta, înrâurirea daunatoare noua a presei private va fi îndepartata, iar noi vom câstiga o influenta uriasa asupra majoritatii mintilor. Daca încuviintam sa apara 10 ziare noi, îndata vom întemeia 30 de ale noastre si asa mai departe.
    Publicul cititor este naiv si nu va banui nimic. Toate ziarele ediate de noi vor fi în aparenta de tendinte si opinii total opuse, lucru care va trezi în cazul majoritatii credule încrederea în ele si astfel va antrage în jurul lor pe dusmanii nostri nebanuiti. Astfel ei vor cadea în cursa si vor fi facuti inofensivi prin diferite mijloace pe care le stim.
    Publicatiile cu caracter oficial vor sta în rândul întâi. Ele vor veghea întotdeauna interesele noastre si de aceea influenta lor, care ne va fi favorabila noua, va ramâne uriasa. În rândul al doilea vor sta publicatiile oficioase, ale caror rol va fi de a atrage pe nepasatori si pe cei fara vlaga. În al treilea rând vom pune asa numita opozitie a noastra. Cel putin un ziar din acestea va fi cu desavârsire potrivnic ideilor noastre. Dusmanii nostri vor lua pe acest fals opozant drept un tovaras de lupta si astfel ne vor descoperi toate uneltirile lor datorita acestui tertip.
    Ziarele noastre vor fi de toate tendintele: unele aristocratice, altele republicane, altele revolutionare sau chiar anarhiste, bineînteles atât timp cât va dainui Constitutia. Ele vor manifesta în multiple moduri influenta noastra si vor avea, ca zeul Vishnu, o suta de mâini, care fiecare va grabi schimbarea societatii dupa cum urmarim noi. Aceste mâini vor calauzi prin sugestii adecvate opinia în directia care duce la scopul nostru, deoarece un om foarte întarâtat pierde putinta de a rationa si cade cu usurinta sub puterea sugestiei. Neghiobii manipulati care vor crede ca repeta opinia ziarului partidului lor vor repeta si raspândi de fapt parerea noastra, ori aceea care ne va place noua sa se spuna. Ei îsi vor închipui, datorita naivitatii, ca urmeaza planul partidului lor, pe când în realitate nu vor servi decât steagul pe care îl vom ridica pe ascuns chiar noi pe seama lor.
    Pentru a conduce în aceasta directie armata noastra de ziaristi va trebui sa organizam cu deosebita grija institutia aceasta. Sub numele de Birou Central al Presei vom pune la cale sedinte literare, în care agentii nostri vor da cuvântul secret de ordine si cu diferitele semnale cunoscute numai de francmasoni, fara ca cineva sa poata sa bage de seama. Discutând si în aparenta contrazicând initiativa noastra, dar în mod superficial, fara a intra în miezul lucrurilor, ziarele noastre vor sustine o polemica prefacuta cu organele oficiale, pentru a ne da prin aceasta putinta de a ne pronunta si mai limpede decât am putea-o face în primele noastre declaratii oficiale, întarind astfel sugestiile facute de noi. Aceste atacuri înscenate de noi vor face ca supusii nostri sa creada ca pot vorbi liber; iar pe de alta parte agentii nostri vor putea spune pretutindeni, ca organele care se declara împotriva noastra nu fac decât sa cleveteasca în mod prostesc deoarece nu pot gasi pricini adevarate pentru combaterea serioasa a masurilor noastre.
    Prin aceste mijloace abile de manipulare nebanuite si nevazute de catre opinia publica, dar foarte sigure, vom câstiga în orice situatie atentia si încrederea publica. Prin ele, dupa caz, vom întarâta sau vom linisti, dupa cum avem nevoie, spiritele în probleme politice, le vom convinge sau le vom amagi, scotând de sub tipar când adevarul, când minciuna, când ambele abil combinate, adeverind sau dezmintind faptele, dupa înrâurirea pe care urmarim ca acestea sa o aiba asupra publicului, pipaind totdeauna cu mare prudenta si grija locul, înainte de a pune cu fermitate piciorul pe el. Actionând astfel îi vom învinge pe dusmanii nostri fara doar si poate, deoarece ei nu vor avea la dispozitie publicatii prin care sa-si poata spune cuvântul pâna la sfârsit sau denigrând nu le vom permite sa dea nici o replica în ziar în urma masurilor pe care le-am aratat. Astfel, prin campanii mincinoase lansate contra dusmanilor nostri nici nu va mai trebui sa-i combatem cu temeinicie.
    În caz de nevoie îi vom combate cu tarie prin ziarele noastre oficiale recurgând chiar la calomnii distrugatoare ce vor fi lansate prin presa noastra din categoria a treia.
    Înca de pe acum, cel putin în cadrele presei, exista o puternica solidaritate francmasonica. Toate organele presei sunt legate între ele prin secret profesional. Ca si stravechii auguri, nici unul dintre membrii ei nu destainuie secretul si cunostintele sale daca nu i se porunceste. Nici un ziarist nu se va încumeta sa trateze public si sa divulge aceasta taina, deoarece nici unul dintre ei nu va fi primit în rândul scriitorilor daca nu are vreo pata rusinoasa în trecutul sau, care sa poata fi îndata facuta publica în caz de tradare sau necredinta. Atâta vreme cât aceste pacate sunt pastrate în taina de catre anumiti oameni, scriitorul, prin faima sa, poate atrage si focaliza în jurul lui admiratia si simpatia majoritatii tarii, care îl va urma cu însufletire.
    Socotelile noastre în ceea ce prieste recrutarea de noi francmasoni se întind cu deosebire asupra provinciei. Acolo noi trebuie sa atâtam nadejdi si dorinte potrivnice celor din capitala careia îi vom spune ca acestea sunt nadejdiile si dorintele adevarate ale provinciilor, desi este lesne de înteles ca izvorul central al dezbinarilor nu porneste decât de la noi. Sa stiti ca, atâta timp cât nu ne vom bucura înca de o putere deplina va fi adesea nevoie de a înabusi glasul capitalelor prin acela al majoritatii, al poporului din provincii, care va fi cu abilitate atâtat de catre agentii nostri. Va trebui ca, în momentul psihologic stabilit de noi, capitalele sa nu mai aiba nici un cuvânt de spus asupra faptului împlinit, din simplul motiv ca acesta va fi deja primit cu mult mai repede de catre majoritatea poporului, prin intermediul oraselor din
    provincie.
    Când vom intra în noua orânduire de Stat Planetar care va pregati domnia noastra asupra întregii planete, nu vom putea lasa sa se mai descopere prin presa necinstea publica. Va trebui sa se creada atunci ca noua noastra stapânire a multumit atât de bine pe toata lumea, încât au disparut chiar si crimele. Cazurile de izbucnire a criminalitatii nu vor trebui atunci sa fie cunoscute decât de victimele lor si de martori întâmplatori.

    Apreciază

  36. ionutbreana said, on august 17, 2011 at 9:35 pm

    se poate folosi PrintFriendly!
    Incercati-l:
    http://www.printfriendly.com/

    Doar introduceti URL-ul site-ului in casuta aceea, apasati pe „print preview”, dupa care pe butonul „pdf”!

    Este o solutie…

    Apreciază

    • agerstress said, on august 18, 2011 at 7:44 pm

      Pagina web pe care vrei sa o printezi fie pe hartie fie ca pdf trebuie sa aibe si o versiune „printer friendly” (cu un format adecvat pentru printare) fara textele linkurilor laterale si fara alte elemente web irelevante la printare altfel iese o mare „varza”.
      Apropos de printare ca fisier pdf, linux face treaba asta in mod nativ. Pentru windows exista cateva aplicatii care se instaleaza ca printer virtual (un exemplu mic si simplu ar fi „primo pdf”). „Open Office” sau „Libre Office” poate deasemenea sa exporte in format pdf.
      Problema nu este conversia ci formatul materialului initial.

      Apreciază

  37. acelas said, on august 18, 2011 at 9:12 am

    numitul „gore” nu are cainta, e posedat clar de diavol, s-a vazut din unele imagini filmate (dar nu stiu cat de recente erau totusi)

    Apreciază

  38. oroles said, on august 18, 2011 at 12:13 pm

    Fratilor,

    Si eu cred ca ideea este exceptionala. Poate ar fi bine ca cei care stabilesc subiectele saptamanale(bine ar fi sa fie aprobate de saccsiv inainte de publicare) sa aiba in vedere si latura educativ cronologica. Adica, in primele numere sa fie subiecte care sa descrie situatia istorica, de ex aricolul cu „Papusarii, inceputuri” impartit in cateva numere, apoi incet, incet dezvoltate subiectele si intrat in detalii. Poate inceput cu situatia istorica de la noi, cu 1848 sau dinainte si continuat cu Eminescu si toata povestea, cu citatele din marii inaintasi despre problema evreiasca pentru ca apoi sa se ajunga la rascoala din 1907, Marea Unire, miscarea studenteasca de la 1922 si formarea Miscarii. Condamnarea masoneriei de catre Mitropolitul Balan, lupta impotriva comunismului, martirii din inchisori, rezistanta armata din munti.

    La fel pe partea duhovniceasca, cu ce s-a intamplat, cum a fost cu inselarea de la 1700, cu citate din Parintele Arsenie Boca si marii nostri duhovnici. Astfel numerotate editiile si cu legatura si continuare dintr-un numar intr-altul cred ca cei interesati vor incerca sa aiba toate numerele. Articole interesante sunt si pe alte bloguri, pe Apologeticum, pe AXA, pe Foaie Nationala, etc…

    Eu cred ca va fi un mare succes. Doamne ajuta!

    Apreciază

  39. oroles said, on august 18, 2011 at 12:22 pm

    Si inca ceva…poate filmele de pe net care nu se mai gasesc, sa fie facute referinte in brosura la aceste documentare si din cand in cand sa se distribuie si cate un DVD cu filmuletele impreuna cu brosura, ca lumea sa le poata vedea…atunci pot sa tot cenzureze ei you-tube ca odata ce au fost distribuite catre populatie, vor circula.

    Apreciază

  40. calatorul said, on august 18, 2011 at 4:53 pm

    Pr.Vasile, ati intuit corect: manevra actuala e de acoperire a informatiei utile si a adevarului cu un potop de spam, adica de „gunoi informational” – care deturneaza atentia oamenilor, le imprastie gandurile si le redirectioneaza catre trivialitati gen ziare.com, stirile de la ora 5, sclava Isaura, meciuri de fotbal sau excrementul zilei). De ani buni prolifereaza pe email trimiterea de mesaje gen „Rugaciunea Maicii Tereza” sau „Jur ca n-ai inima daca nu trimiti la alte 10 persoane acest mesaj” sau chiar „Ce nici n-ai visat vreodata sa vezi”, expediate cu forward catre toata lista de amici. Culmea e ca multe asemenea mesaje sunt trimise de la persoane care au pretentia de ortodocsi ravnitori, care merg la Athos sau la Ierusalim, au biblioteca plina de carti religioase, sunt spiritualizati (termen politic corect pt. a fi „duhovnicesc”), se lupta chiar si cu diavolii sau macar merg saptamanal la Sf. Liturghie. Acum as propune un antidot de genul „cui pe cui scoate” si sa raspundem acestor mesaje-spam de la fratii nostri preocupati de nimicuri si de „comunicare” desarta cu un fwd la ceva cu adevarat important si grav, macar cu titlul de experiment, sa vedem cati sunt asa ravnitori la bombardamentul email si grabiti sa dea mai departe un mesaj care nu mai e deloc caldut si confortabil. Daca reuseste, inseamna ca aceasta cale e mult mai eficienta decat distribuirea de pliante si foi volante pe strada, iar daca nu inseamna ca acesti frati caldicei sunt cu adevarat fatarnici si dau inapoi cand e vorba de a ajuta macar cu un deget (sau cu un dram de curaj) la cunoasterea adevarului si oprirea faradelegii.

    Deci propun celor care primesc mesaje expediate cu fwd la lista de cunoscuti, sa raspunda cu un reply in care sa ceara respectivilor sa dea mai departe (minim la 5 sau 10 amici) textul exceptional postat de STOP RFID 666 pe 11 august aici: https://saccsiv.wordpress.com/2011/08/11/protocoalele-inteleptilor-sionului/#comments

    E vorba de Documentul Planul Roşu (Documentul grupului 6.6.6. de la sfârşitul lunii iunie, 1967), pe care il consider cel mai interesant si mai actual din cate am vazut in ultimii ani. Daca nici la acela nu reactioneaza (aproape toate punctele sale au fost deja realizate, incepand cu anii 80 dar mai ales dupa 1990 – odata cu aparitia internetului), inseamna ca sunt cu totul adormiti respectivii amici (nici macar nu trebuie sa fie „crestini” ca sa inteleaga gravitatea celor expuse acolo). Faceti o proba… Va rog sa ma iertati, Doamne ajuta!

    Apreciază

  41. codrut said, on august 18, 2011 at 4:54 pm

    constat urmatoarele :
    1)
    nu s-a intuit de catre nimeni uriasul avantaj de a nu putea fi controlat tirajul acestui saptaminal, noi nu ne adresam niciunei tipografii, fiecare crestin tipareste cat il tine buzunarul si cat crede el ca poate impartii, nimeni din sistem nu poate bloca asa ceva….fiecare individ devine o tipografie

    2)
    saptaminalul trebuie sa fie compact ca sa fie iefitna imprimarea lui ( un format A3 fatza verso) maxim 4 articole, putin imi pasa care vreti sa fie tema la 3 din ele( temele le puteti roti periodic) dar unul trebuie obligatoriu si in mod constant sa fie anticip si antimasonerie.
    3)
    nu pot sa cred ca nu este pe aici cineva care sa aibe studii teologice sau chiar si jurnalisti crestini capabili sa se asocieze si sa scrie o pagina manifest; cred ca ne ucide comfortul, atita tot.
    4)
    in ultima instanta se pot copia articole de pe acest blog sau de pe Apologeticum ,cu acceptul lor si se poate aduna material suficent ptr un saptaminal

    Doamne Ajuta

    si trezirea!!!!!

    Apreciază

  42. nu said, on august 18, 2011 at 5:48 pm

    eu unul vreau sa scriu! am mai spus, ar trebui niste editoriale scurte, pe teme de „etica ortodoxa”, daca putem sa-i spunem asa, gen:
    – cum se face crucea corect
    – cum sa te imbraci in biserica
    – cum sa te porti in biserica
    -etc.

    din pacate, voi fi plecat cateva saptamani, si nu prea voi putea sa fac nimic, poate doar sa scriu cate ceva, sau macar sa schitez unele lucruri, pe care altii sa le dezvolte…de printat voi putea doar dupa ce ma intorc…

    frate cezar, spune-mi te rog de unde era parintele cel traitor, care l-a oprit pe cel ce distribuia pliantele in bacau…de la ce biserica…nu vreau numele, doar biserica…

    eu unul voi vorbi cu parintii mei parohi, care au vorbit de mai multe ori impotriva cipurilor, impotriva ecumenismului, si tin predici foarte interesante, unind excelent partea duhovniceasca, de explicare a evangheliei, cu vremurile actuale si cum trebuie sa ne raportam noi cei din prezent la Sfanta Scriptura, la Sfintii Parinti…

    dar din cauza asta au probleme cu episcopul locului…si cred ca multi preoti in general…de aia se si tem multi dintre ei! stiti cum sta treaba? chiar daca ei nu sunt de acord cu cipurile/ecumenismul/etc., fiti siguri ca in biserici sunt si „spioni”, care dau apoi raportul la episcop despre ce a vorbit parintele la predica, daca s-a conformat, sau daca e „razvratit”…si apoi episcopul „ia masurile necesare”…

    dar aici trebuie sa intervenim si noi! concret, „sa-l luam pe sus pe episcop” !!! sa ne strangem si sa-i spunem in fata ca noi nu toleram actiunile ecumeniste, incalcarea canoanelor, etc…aici e important sa fim uniti! daca de exemplu se intampla ca un preot marturisitor sa fie mutat si adus altul conformist, trebuie sa ii aratam episcopului ca nu toleram asa ceva!

    cum? simplu…ne strangem cateva zeci, sute de credinciosi, blocam biserica…ideal ar fi cateva mii, ca atunci nu prea au ce ne mai face…dar din pacate, cum nu e unitate, am fi foarte putini, si nici n-ar fi nevoie de forte de ordine, ca sunt sigur ca s-ar gasi destui sa ne combata chiar dintre enoriasi! ei, si aici e foarte important acest fluturas cu articole, sa-i facem pe enoriasi sa inteleaga pericolul!

    si atunci, am putea protesta cu totii prin boicotarea noului preot…pur si simplu sa nu mearga nimeni la slujbele lui…asta e o situatie potentiala si un mod potential de a o combate, doar sa fim uniti si sa aratam ca nu ne lasam calcati in picioare!

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  43. catalin said, on august 19, 2011 at 12:44 pm

    Poate exista in tara asta si un preot care sa atinga si problemele reale ale vietii de zi cu zi si care multi le ignora:despre sinucidere,despre consumul drogurilor,despre „inrobirea”persoanelor care au credit peste credit,despre asa zise casatoriile fara nici o binecuvintare,despre invataturi si indrumari crestinesti cum sa traiesti cu frica de Dumnezeu casa primim ajutorul lui Dumnezeu si sa ne mintuim sufletul.

    Apreciază

  44. claudiu said, on august 20, 2011 at 10:31 am

    Mai stie cineva ceva de Initium? anul trecut s-a facut mare tam-tam pe tema lui.
    Care a fost rezultatul? se foloseste sau s-a scos?
    Eu nu reusesc sa gasesc nimic pe net despre folosirea sau scoaterea lui..toate articolele sunt din 2011

    Apreciază

  45. claudiu said, on august 20, 2011 at 10:33 am

    pardon, toate articolele sunt din 2010

    Apreciază

  46. GEORGE said, on august 22, 2011 at 8:13 am

    imi pare rau ca nu am avut timp sa scriu cat, inca era propunerea calda,
    se maI poate scrie DESPRE CAPCANELE TELEVIZORULUI SI A INTERNETUL, tehnicile de manipulare a mintii umane, atat la cei mici cat si la cei mari, prin repetarea unor deformari de la realitate si care iti fac mintea sa creada acele batjocuri si abateri de la adevar.
    sacciv cum pot sa vorbesc cu tine? as dori sa ma implic si eu in acest proiect, eu de vreo 2 ani distrubui de prin februarie 2009 de cand a inceput cu strangerea de semnaturi anti cip, am inceput sa imprastii tot felul de hartii cu subiecte preluate de pe site-ul tau si apologeticum, cu diferse subiecte.
    Ideea este foarte foarte buna, cred ca asa putem lupta de la egal la egal si intr-un final sa avem si castig de cauza, ceea ce cred ca va fi foarte bine pentru toti crestii care inca mai stau in nepasare
    Doamne Ajuta!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.