SACCSIV – blog ortodox

Cica România se afla sub amenintarea unei epidemii de rujeola. Solutia? Evident VACCINAREA …

Posted in rujeola, vaccin by saccsiv on aprilie 21, 2011

Citez din articolul România, sub ameninţarea unei epidemii de rujeolă:

România se află sub ameninţarea unei epidemii de rujeolă, după ce anul acesta s-au înregistrat deja 254 de cazuri, faţă de doar 180 în 2010, iar Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) a transmis un avertisment în acest sens.

În România s-ar putea declanşa o epidemie de rujeolă. Medicii ne recomandă să ne vaccinăm.

„Oricând există pericolul declanşării unei epidemii, pentru că rujeola este o boală infecţioasă care se transmite extrem de rapid. În cazul unei epidemii, ceea ce putem face este să imunizăm populaţia din jurul focarelor”, a declarat, pentru NewsIn, prof. dr. Geza Molnar, consilier al ministrului Sănătăţii.
Cele mai multe dintre cazurile de anul acesta se înregistrează în comunităţile de romi.
În prezent, ponderea copiilor cu vârste între 12 luni şi 7 ani care au fost vaccinaţi contra rujeolei este de 92%, potrivit lui Geza Molnar.
Specialiştii recomandă populaţiei să se imunizeze, ca principală măsură de prevenire a îmbolnăvirii.
Rujeola, cunoscută sub numele de pojar, este o boală infecţioasă virală extrem de contagioasă, caracterizată prin febră mare, tuse, secreţii nazale şi oculare, precum şi erupţii cutanate. Boala este mai gravă în cazul copiilor mici. Netratată, rujeola poate avea complicaţii grave, printre care otita, pneumonia şi encefalita.
La 12 aprilie, OMS a emis un avertisment potrivit căruia virusul rujeolei a fost „exportat” din Franţa către mai multe ţări, printre care România, Danemarca, Germania, Rusia, Italia şi Belgia. În Franţa s-au înregistrat, numai în ianuarie şi februarie, peste 3.700 de cazuri.

Cititi va rog si:

DOCUMENTARE CELEBRE: „Mercury, Autism and the Global Vaccine Agenda” (Mercur, autism si agenda vaccinarii globale)

DOCUMENTARE CELEBRE: Vaccine Nation – Director’s Cut (Gary Null)

GRAFICE: Statisticile arata indubitabil ca multe boli erau deja aproape eradicate cand s-au inceput campaniile de vaccinare impotriva lor …

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on aprilie 21, 2011 at 7:29 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. fanu said, on aprilie 21, 2011 at 8:45 am

    păi dară că scot un vaccin că doar trebuie să reducă sau să îmbolnăvească populaţia

    Apreciază

  3. WORLDLINES - June 28, 2009 said, on aprilie 21, 2011 at 8:51 am

    […] View full article on Saccsiv’s Weblog […]

    Apreciază

  4. fanu said, on aprilie 21, 2011 at 8:55 am

    şi ui cine o zice gheza molnar, neaoş spurcat, bozgor

    Apreciază

  5. STOP RFID 666 said, on aprilie 21, 2011 at 9:22 am

    Apropo de vaccin. I-am zis unui vecin sa nu-si mai vaccineze fetita de cateva luni ca acestea sunt pline de prostii. S-a uitat la mine mirat si mi-a zis> dar din ce secta faci tu parte. Am ramas afis. Si este un om inteligent. Asadar daca nu esti politic corect esti vazut ca un paria. S-a ne pregatim sa fim vazuti de toti ca niste nebuni. L-am vazut intr-o zi cu fetita care avea doi ani care abia mai mergea. Cred ca are probleme cu picioarele. I-mi venea sa-i dau o palma cand l-am vazut cat de dobitoc este.

    Apreciază

    • valentin said, on aprilie 21, 2011 at 9:31 am

      arat-i omului unde sa se documenteze, sa vada cazuri reale

      Apreciază

  6. Cora said, on aprilie 21, 2011 at 11:15 am

    Eu am fost nevoita sa schimb pediatra copilului din cauza acestui vaccin! Ma toca non stop si, in final, cred ca a ajuns sa ma urasca…parea ca e viata ei in joc atat de insistenta era.Daca era sa fac toate vaccinurile recomandate de MS, ar fi facut pana la 2 ani cam 10!Si imunitate zero…parerile sunt impartite chiar si intre parinti, unii fac toate vaccinurile cu ochii inchisi, crezand ca prin asta isi fac datoria de parinti si isi apara copilul, altii nu fac deloc sau doar cate unul, pe care il considera mai important…un preot mi-a spus ca cea mai buna metoda de „imunizare” e Impartasania si trebuie sa va spun ca am ajuns sa-l cred…

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.