SACCSIV – blog ortodox

LIVE: Conferinta Maica Ecaterina si Mugur Vasiliu

Posted in Uncategorized by saccsiv on aprilie 12, 2011

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nea Anderthal said, on aprilie 12, 2011 at 5:38 pm

    salut,

    Ce ziceti de asta?Adevarat sau fals?

    http://www.realzionistnews.com/?p=628

    Apreciază

  2. MIhaela said, on aprilie 12, 2011 at 5:56 pm

    Interesant acest frate Natanel…dar, oare nu face parte din grupul „Alex Jones”?Cum de supravietuieste?
    Cat despre dolar,…eu am inteles mai demult ca va rezista ceva timmp dupa caderea euro.
    In film ,fratele Natanel nu spune noutati. Dar spune ceea ce spune cu un ton special, vesel si simplu,ca o povestire atractiva ca pentru americanii analfabeti.
    Nu stiu ce sa spun… mie imi place, dar ma tem sa nu ma insel. Am luat cam multe plase in ultima vreme.

    Apreciază

  3. nea Anderthal said, on aprilie 12, 2011 at 6:19 pm

    …e „0-vreu” convertit la ortodoxie,zice el,si este destul de literat si informat.Sunt poate unele lucruri pe care noi nu le stim sau le stim in alt fel..

    Apreciază

  4. MIhaela said, on aprilie 13, 2011 at 5:39 am

    Am incercat sa postez ceva la articolul din ziarul „gandul”, mentionat de GABRIEL din Canada,dar mi l-au sters.

    Apreciază

  5. un Ionut said, on aprilie 14, 2011 at 3:51 pm

    Doamne ajuta!

    De unde se poate descarca conferinta? Si in cazul in care stiti si cealalta…

    Multumesc anticipat.

    Doamne ajuta!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.