SACCSIV – blog ortodox

Spre uluirea caldiceilor si a falsilor luptatori anti sistem: exista frati ce AU REFUZAT BULETINELE DE TIP CARTE DE IDENTITATE … Si nu traiesc in pesteri

Posted in CARD NATIONAL DE SANATATE, CARTI DE IDENTITATE CU CIP, CIPURI by saccsiv on noiembrie 8, 2010

   Sa mai avansam olecuta …

   Desigur, deja v-ati obisnuit cu vorbe de genul: “fara card bancar, ramai fara serviciu” sau “fara card de sanatate te vei tavali in chinuri” sau “fara buletin vei sta in pestera”.

   Ei bine, a venit timpul s-o spunem pe fata: exista frati ce deja traiesc fara card bancar, ba chiar frati ce nici buletin nu au, unii chiar de multa vreme. Si nu doar in Moldova (cum probabil deja ati auzit) ci chiar in Romania. Si sunt printre noi …

   Unii au inceput sa se rupa de sistem relativ de curand, altii de cativa ani. Caci vedeti voi fratilor, multi n-au descoperit cum sta treaba cu SISTEMUL doar dupa ce Romania s-a aliniat in chestiunea pasapoartelor biometrice, ci inainte. Si au inteles ca daca nu refuza chiar si fazele incipiente ale inregimentarii, atunci le va fi cu mult mai dificil pe urma. Asa ca au pornit cu nadejdea in bunul Dumnezeu pe un drum si se straduie sa mearga pe el. Astfel, dupa le-a expirat buletinul de tip carnet, nu l-au mai luat pe cel nou.

   Marii duhovnici au indemnat limpede sa refuzam orice act cu cip. Unii insa au facut deja pasi decisi dinainte. Eu indemn pe toti ceea ce indeamna si stalpii ortodoxiei. Dar nu consider a fi gresit nici refuzul actelor, sa le zic, pre cip.

   Personal cunosc frati precum cei de mai sus, dar am auzit de mult mai multi. Ba chiar unii cititori au marturisit pe acest blog ca au procedat asemenea.

   Ii indemn insa pe toti sa nu dea in public prea multe detalii. Eventual strict atat cat este necesar pentru a da marturie ca se poate. Culmea, trebuie sa ne ferim tocmai de cei ce figureaza a fi in lupta anti cip, dar de fapt sunt doar intrusi. Ei sunt primii care te-ar trada si ar incerca sa-ti faca greutati daca ar afla ca nu ai sau ca nu vei avea documentele obligatorii. Pentru ca existenta unor astfel de frati le contrazice sirul de bau bau –uri pe care le-am insirat la inceputul articolului. Caci din pacate, ei sunt cei ce le-au debitat … Cei ce se bat cu caramida in piept ca sunt platitori de impozite:

A refuza CIPURILE va insemna a nu plati IMPOZITELE … Din acel moment, SISTEMUL va turba si va actiona nemilos, folosind inclusiv puscariile si lagarele

   Si inca o chestie care-i demasca pe acesti intrusi. Sa zicem ca nu te apuci de pe acum cu ruperea de sistem, dar ce hal de marturisitor zici ca esti daca vei accepta tot sirul de acte cu cip? Sa intelegem clar un lucru: vor primi cipul toti cei ce au asociatii sau partide ce cica … lupta impotriva cipului, vaccinarii, avortului, masoneriei, etc. Caci n-au cum altfel, caci altfel nu pot functiona. Feriti-va de acesti mincinosi. Daca vor avea organizatiile legal constituite si dupa implementarea e-Romania si impunerea actelor cu cip, atunci e limpede ce-i cu ei …  

   Desigur, a nu se confunda acestia cu cei ce inteleg si se straduie sa renunte sau sa refuze cipurile dar n-o pot face deodata. E firesc ca este necesar un timp oarecare, sa-i zicem de trecere.

   Deocamdata atat.

   Doamne ajuta!

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 8, 2010 at 5:53 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • cristi marin said, on noiembrie 9, 2010 at 2:15 pm

      o intrebare
      permisele de conducere auto emise in prezent au sau nu cip?
      daca da care sunt argumentele

      Apreciază

      • tataia said, on noiembrie 9, 2010 at 3:47 pm

        Sint 98% convins ca nu au. S-au facut experimente, au fost razuite, s-a incercat sa fie citite cu cititoare RFID, ba mai mult MAI a dat si un comunicat oficial catre BOR cum ca nu sint acte electronice intrucit nu contin CIP electronic. Aceasta nu inseamna totusi citusi de putin ca cei care le-au refuzat si pe acestea au gresit undeva. Sint doar diferite etape ale actiunii de inregimentare absoluta a noastra, iar cind este vorba de a ne impotrivi unei asemenea actiuni nu exista exces de zel.

        Apreciază

  2. acadennis said, on noiembrie 8, 2010 at 6:11 pm

    off T

    Royal Navy website attacked by Romanian hacker
    8 November 2010

    The Royal Navy’s website has been hacked by a suspected Romanian hacker known as TinKode.
    Source:
    http://www.bbc.co.uk/news/technology-11711478

    Apreciază

  3. ady said, on noiembrie 8, 2010 at 6:14 pm

    Mai asteptam articole

    Apreciază

  4. acadennis said, on noiembrie 8, 2010 at 6:16 pm

    Chemist Steve Colbern: Alien implants based on carbon nano-tube technology
    November 7th, 2010
    Source:
    http://www.examiner.com/coast-to-coast-radio-in-national/chemist-steve-colbern-alien-implants-based-on-carbon-nano-tube-technology

    Apreciază

  5. umilinta said, on noiembrie 8, 2010 at 6:39 pm

    Se apropie postul Nasterii Domnului. Adeptii desei impartasanii mai pot comenta aici, daca vor : https://saccsiv.wordpress.com/2010/09/03/rubrica-incepatorului-sfanta-impartasanie/

    Apreciază

  6. filofteiabejan said, on noiembrie 8, 2010 at 6:39 pm

    Da,stiu ca se poate nu vreau sa spun prea multe multe.Acum depinde de la caz la caz.Eu una nu vreau sa vorbesc de exemplul personal, sa intru in prea multe detalii dar am cateva cunostinte care traiesc f bine fara carte de munca,asigurare de sanatate(pt. ca nu vor sa dea impozite la stat si apoi sa n-apuce pensia cum a patit mama unuia dintre ei).Sincer sa spun eu cat am fost studenta am lucrat in vreo 4-5 locuri la negru basca in domeniul in care studiam si chiar reuseam sa ma intretin singura.Incepand din 2008 am plecat din Bucuresti si imi merge binisor deocamdata dar sunt constienta ca vine tavalugul de aceea incerc sa-mi aduc aminte sa-i mai ajut si pe fratii mai sarmani cu cat pot,stiu ca fac prea putin si nu vreau sa ma laud.In ultimul an de facultate nu au vrut sa-mi mai dea adeverinta de student pt medicul de familie de atunci am avut grija si n-am mai calcat pe la medic,chiar daca am avut momente in care as fi avut nevoie, am evitat sa merg si Dumnezeu a avut grija de mine pana acum.Am ajuns sa refuz sa iau si pastile cum ar fi simpla aspirina,paracetamol sau nurofen,incerc sa le compensez cu ceaiuri de plante culese de mine…Am avut anumite intamplari in viata nu intru in detalii care mi-au dat de gandit si m-au facut sa ma obisnuiesc de ideea asta de rupere de sistem.Pana acu un an-doi nu mi-as fi imaginat ca pot gandi asa dar de cand am realizat pericolul cipurilor ,am gasit raspunsul la multe intrebari.Dumnezeu te fereste de anumite lucruri chiar daca tu nu realizezi pe moment.Cam atat despre mine.Durerea mea mare este ca persoanele apropiate mie nu realizeaza decat patial pericolul si nu stiu daca ii voi putea convinge desi ma rog zilnic pt asta.Mereu mi se fac presiuni din ce in ce mai absurde sa plec in strainatate,sa-mi fac un rost acolo cu meseria mea.Da eu nu vreau pt. ca fiara rage acolo mai tare dar nu mai stiu cum sa le explic,li se pare socanta ideea mea cu refuzul cardului de sanatate.Li se pare problema cipurilor neimportanta,la fel ca si preocuparea pt rugaciune,viata duhivniceasca,important e sa ai ce sa mananci sa ai bani pt facturi ,sa cauti, in plina criza daca se poate, un job cat mai bine platit.Din pacate f putini gandesc in perspectiva,cred ca vremurile din 2006-2007 se vor intoarce.Cat de gresit.
    Inca odata inchei multumindu-ti saccsiv pt. acest articol!Ma bucur ca sunt astfel de frati care s-au rupt total de sistem cand mereu in jurul nostru toata lumea se buluceste la inregimentare pe la multinationale mai ales fara sa isi dea seama
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Mos Ioan said, on noiembrie 9, 2010 at 1:22 pm

      @filofteiabejan

      Din cele ce scrii îmi dau seama ca esti o fata inteligenta si credincioasa. Asa cum bine stii tradarea începe cu familia…..daca familia de împiedica sa-ti mântuiesti sufletul mai bine este sa te desparti. DUMNEZEU PRIMUL SERVIT, aceasta este ratiunea mea de a trai. In viata mea Primul este DUMNEZEU, apoi familia, prietenii……
      Sa nu pleci în strainatate! Occidentul a intrat într-o decadentza fara întoarcere….
      Departe de Tara te vei simti dezradacinata, ramâi unde esti si traieste-ti viata dupa poruncile Domnului.

      Dumnezeu este cu noi!

      Apreciază

      • tataia said, on noiembrie 9, 2010 at 3:56 pm

        Da, dar acesta este cea mai cumplita incercare pentru noi. Sa vedem cum familia si cei dragi noua nu ne asculta. „Si chiar daca ai avea dreptate in privinta actelor biometrice, cum ca ar fi periculoase, ce am putea face noi? Cum sa ne impotrivim? Nu vom putea trai fara pensie! fara serviciu! TREBUIE sa le luam!” Sint barbat in toata firea dar imi vine uneori sa pling cind ma gindesc ca familia si cei dragi mie se vor duce toti in iad din cauza asta. Bine oricum este destul de probabil ca si eu sa ajung acolo pentru ca oricum am destule pacate. Si la urma urmei nu sint complet convins ca eu voi avea taria pina la capat sa nu iau actele biometrice cind ma voi vedea fara familie, fara prieteni, etc. Dar cel putin incerc sa fac in asa fel incit sa am o sansa catre mintuire isi catre judecata de apoi decit sa ma autocondamn la focul vesnic. Domnul sa ne aiba in paza.

        Apreciază

      • john said, on noiembrie 9, 2010 at 5:07 pm

        Mai sa fie, mos Ioane!!Da’de cind iti permiti sa dai sfaturi pe care nu stiu daca un duhovnic s-ar incumeta sa le dea! ?Adica tu indemni la ruperea casatoriei binecuvintata de Dumnezeu pe motiv ca familia va primi actul biometric care NU este lepadare?

        Si asta o faci, asa, de la inaltimea tastaturii si anonimatului. Tu si cu destul de multi altii de p-aici (gen ortodox pe stil vechi) creati un curent de opinie complet dezechilibrat si psihotic pe tema asta (si nu numai), care nu face decit sa contracareze orice miscare serioasa anti-sistem de urmarie electronic (fie el CIP fie biometrie, ca nu sint una si aceeasi).

        Actele biometrice nu sint de primit. Este de luptat impotriva lor, dar depinde cum o faci, ce argumente aduci. Indivizi ca tine (foarte probabil securisti provocatori- apropo cit ei pe ora de blogat internet??) prin atitudinea lor voit dezechilibrata scad credibilitatea celor care vor sa faca ceva (prin asociere) si produc dezbinare printre crestini: indemnul de a-ti lasa sotia/familia pe motiv de act biometric este tipic si foarte relevant in sensul asta.

        Cred ca exemplul grecesc de lupta impotriva sistemului electronic de urmarire (pentru ca nu se reduce totul la un CIP, este vorba de o intreaga constructie institutionala si tehnologica careia i se pun bazele acum), ar trebui sa fie un model in sensul asta.

        Apreciază

  7. gabriel said, on noiembrie 8, 2010 at 6:51 pm

    scuze, a fost respinsa astazi

    Apreciază

    • filofteiabejan said, on noiembrie 8, 2010 at 7:16 pm

      @Gabriel ce bine,asta ne mai lipsea o varza ecumenista!

      Apreciază

  8. x-iurie said, on noiembrie 8, 2010 at 7:06 pm

    In republica Moldova sunt peste 10 mii de oameni care nau cod personal (buletin electronic , si pasaport) , in ucraina aproape 800 de mii s-au refuzat de cod sau ‘CNP’ cum pe la voi ! Chestia , ca in moldova , ni s-a facut un siretlic ) deja si celor fara buletin electronic li se permite sasi faca card bancar in baza documentului alternativ pe care il detin cei care s-au refuzat fara cod personal , asta m-a amuzat sa nai buletin da sa detii un card bancar , sistemul isi si bate joc de noi ))))))))))) evident sistemul nu doarme si ii ispiteste pe toti ! , in rusia boschetarilor statul le va achita cheltuielile pentru pasaport biometric , deci sistemu ii numara si are „grija” de toti , pe cei cu casa si fara casa si le da la toti numar , de noi depinde , vrem sau nu vrem sal luam !

    Apreciază

  9. Iones said, on noiembrie 8, 2010 at 7:07 pm

    Off topic

    Se fac presiuni asupra P.S. Lucian Mic deoarece a procedat corect din punct de vedere canonic si dogmatuc caterisindu-l pe preotul de la Bocşa Montană care a oferit Sfanta Impartasanie heterodocsilor si a slujit impreuna cu ei…

    Acest preot cere aparare de la ecumenistului Nicolae Corneanu.
    …el facut deja recurs la Consistoriul Mitropolitan din Timişoara, in loc sa arate respect fata de canoanele Bisericii Ortodoxe si sa-si ceara iertare de la Episcopul Lucian Mic si mai ales fata de credinciosi pentru faptul ca a incalcat canoanele…

    Cred ca P.S. Lucian Mic trebuie incurajat si sprijinit pentru modul corect in care a procedat fata de preotul Daniel Crecan…

    Frate Saccsiv ar fi bine daca ai face un articol de sustinere a P.S. Lucian deoarece cred ca stii si tu destul de bine ca astfel de ierarhi care sa i-a atitudine sunt foarte putini in Biserica noastra si de obicei pe bloguri sunt smnalate in general abaterile grave care au loc in Biserica Ortodoxa asa cum a fost si in cazul lui Nicolae Corneanu…

    Totusi parca nu acelasi lucru se intampla cu articolele de incurajare si de sprijin moral atunci cand un ierarh i-a atitudinea cuvenita. Trebuie sa ne gandim ca acesti ierarhi sunt supusi la tot felul de presiuni si pot ceda psihic oricand pana la urma sunt si ei oameni… E destul de greu sa ai o asemenea atitudine in zilele noastre mai ales cand faci parte dintr-un asemenea sinod…

    Apreciază

  10. un fir de praf said, on noiembrie 8, 2010 at 7:26 pm

    am auzit ca la noi in oras este o persoana care a renuntat chiar si la telefonul mobil ,sa ne ajute Bunul Dumnezeu si pe noi sa renuntam nu sa dam exemple pe alti ci sa fim noi exemple doar suntem crestiniOrtodocsi si practicanti .Doamne ajuta

    Apreciază

  11. filofteiabejan said, on noiembrie 8, 2010 at 8:35 pm

    S-ar putea in curand sa renuntam multi dintre noila mobil nu de voie ci de nevoie pe masura ce se adanceste criza….

    Apreciază

  12. vio said, on noiembrie 8, 2010 at 9:21 pm

    Eu unul contul in banca l-am pastrat dar cardul cu cip pe care l-am primit l-am anulat. S-a mirat femeia de la banca si razand a completat „alte motive” in spatiul in care se treceau motivele renuntarii la respectivul card. Buletinul expira la sfarsitul lui 2013 iar pasaportul in 2018. Dar pana atunci nu m-ar mira sa apara obligativitatea renuntarii la actele fara cip inca valabile in favoarea celor cu cip.

    Apreciază

  13. Mihaela said, on noiembrie 9, 2010 at 5:43 am

    propun sa formam de pe acum mici comunitati, fiecare in orasul sau, ca sa stim din timp pe cine ne putem baza si ca sa putem comunica, sa ne sprijinim, sa ne intarim unii pe altii, si sa ne pregatim pentru vremurile ce vor veni. De asemenea consider ca putem face asta si pt a ne feri de sistem, pt a nu se sti tot ce facem, tot ce vorbim, pt ca pe internet se retine toata informatia…

    Apreciază

  14. mihaelaa said, on noiembrie 9, 2010 at 6:59 am

    Mihaela,
    Eu am propus de mult acest lucru, dar nu s-a intamplat nimic, decat cateva interventii de sustinere… si atat.
    Ulterior am renuntat sa mai spun acest lucru,si chiar sa mai postez ceva,; se pare ca teama de „infiltrari ” este mai mare decat dorinta unora (pe care eu o consider foarte necesara) de a crea niste” punti „de comunicare,de intrajutorare, intre noi.

    Apreciază

  15. mircea said, on noiembrie 9, 2010 at 9:16 am

    Pentru a ma lamuri pe mine (cu toate ca sint lamurit) am cautat o reprezentare din natura, din lumea fizica, orice, care sa exprime cel mai bine starea de lucruri de azi si de maine. Si am gasit ca urmatoarea similitudine este cea mai potrivita. Si inca o data m-am mai lamurit.
    Virtejul de apa, ca fenomen fizic cred ca e cel mai potrivit pt situatia in care ne aflam. Cu cit esti mai departe de okiul virtejului, cu atit viteza de rotatie e mai mica. Poate nici nu realizezi pericolul, poate kiar iti place ca te duce apa incetisor, inca. Cu cit te apropii de oki, centru, cu atit viteza de rotatie creste, precum si forta cu care esti atras spre centrul virtejului. Iar odata ajuns in oki, esti tras la fund fara nici o sansa. Am coketat si eu cu ideea ca nu e nimic, iei acte biometrice si cind o fi la implant refuzi. Dar exact ca la virtej, cind esti aproape de centrul vitejului, trebui sa depui un efort insutit pt a te opune si a nu fi tras spre oki si apoi spre fund. Si nu poti fi sigur de reusita. Atunci, la momentul implant, va fi iures mare. Acum te poti opune, viteza apei e inca acceptabila pt puterile noastre. Bineinteles ca trebuie un efort continuu pt aceasta. Adica nu hop, si gata. Exact ca la virtej. Trebuie sa stai pe picioarele tale cu un efort continuu. Ce inseamna asta: fara carduri bancare, de fidelitate… fara acte biometrice, fara tv, rugaciune sa ne ajute Dumnezeu sa mergem pe drumul Lui si nu al celuilalt. Diavolul are nevoie de cit mai multe informatii despre noi, pt a ne cunoaste. El pt a ne cunoaste culege info., analizeaza. Lucreaza. Iar cind cunosti, poti controla.
    Sa nu-i dam posibilitatea de a ne cunoaste. Doar Dumnezeu ne cunoaste. Apropierea de okiul virtejului cu asta o aseman. Cu cantitatea de informatii care o detine sistemul despre noi. Se face profil psihologic si din ce cumparam, cind si unde, din continut emailuri si din ce vrei si ce nu vrei. Si tare mai cred ca s-or face si cipuri personalizate pt implant, ca tehnica permite. Tu esti mai tare in punctul asta, aici te rezolvam. Pe fiecare sa-l „inmoaie” acolo unde e necesar. Trebuie iesit din lumea asta. Sa nu lasam usa deskisa Diavolului, ci lui Iisus. Caci kiar Iisus spune (citez aproximativ) „Iata, stau la usa si bat. De Ma va auzi cineva si va deskide, Voi intra la el si Voi cina cu el si el cu Mine”.

    Toate ideile de mai sus au fost repetate de nenumarate ori pe acest blog. Nu fac decit sa mai repet si eu inca o data.

    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne lumineze calea!

    Apreciază

    • agerstress said, on noiembrie 9, 2010 at 5:52 pm

      Comparatia cu vartejul poate fi preluata si pe manifestul anticip. Foarte buna si sugestiva comparatia.

      Apreciază

  16. Aparam Ortodoxia said, on noiembrie 9, 2010 at 11:15 am

    VREAU SA IAU SI EU LEGATURA CU SACCSIV MA GASESTE LA ID DE MESS APARAMORTODOXIA DOAMNE AJUTA

    Apreciază

  17. mircea said, on noiembrie 9, 2010 at 2:26 pm

    Promit ca de acum voi folosi ” k „numai acolo unde trebuie

    Apreciază

  18. Sergiu said, on noiembrie 9, 2010 at 4:00 pm

    La mine în oraş, 50 % din ţiganii pe care i-am întâlnit nu aveau acte. Şi se descurcu destul de bine.

    Apreciază

  19. mihaelaa said, on noiembrie 9, 2010 at 4:30 pm

    Si totusi… eu doresc sa ne intalnim.2-3-4 persoane, pentru inceput;eu sunt convinsa ca ne -am da seama daca ar exista „infiltrati” printre noi. Macar Mihaelele,sa ne cunoastem.
    Am putea face schimb de telefoane prin inetermediul lui Saccsiv;
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  20. mihaelaa said, on noiembrie 9, 2010 at 5:33 pm

    Acelasi lucru il rog si eu pe Saccsiv;sper sa nu fie „PREA” suparat pe mine pentru ca nu am mai putut sa-l ajut cu traducerile ; cam a dat semne de suparare in ultimul timp.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  21. Fulger said, on noiembrie 9, 2010 at 6:57 pm

    Marea Incercare nu este actul biometric dar daca ne vaitam de acesta ,,mica zgarietura,, pe corpul nostru ma intreb cum vom rezista cand vor veni implanturile va fi la conducere antihristul ,nici macar pe propietatile noastre nu vom putea sta, vom fi vanati pana si prin cele mai mici crapaturi si nu vom avea ce manca deoarece dupa marele razboi nici iarba nu va creste.In acele momente trebuie ca noi crestini ortodocsi sa fim uniti si sa ne punem toata nadejdea in Dumnezeu. Chiar ma intreb daca acum tremuram de acste vremuri ce vom face cand vor veni marile prigoane ale antihristului.

    Apreciază

  22. saccsiv said, on noiembrie 10, 2010 at 8:41 am

    Mihaela

    Daca tu scrii cu punctulete, nu inseamna ca e bine sa incurajam scrierea cu k.

    N-am primit e-mailul. Scrieti-mi amandoua pe:

    saccsiv@yahoo.com

    Apreciază

  23. Lidia said, on noiembrie 11, 2010 at 12:55 pm

    Va rog, spuneti-mi si mie, daca aveti idee, cum faci cu un copil minor,care acum nu are inca 2 ani? Cum decid pentru el? daca ar fi vorba de mine doar, chiar nu mi-ar mai pasa, de cativa ani deja, fara legatura cu cipurile, am inceput sa pierd atasamentele de lumesc, mi-e tot mai lehamite, chiar si fara pericolul cipurilor, m-as muta maine in munti, dar nu stiu cum sa hotarasc pentru copil. Asta in cazul ca mai prindem vremurile in discutie…

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.