SACCSIV – blog ortodox

Cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului AL TREILEA RAZBOI MONDIAL?

Posted in al treilea razboi mondial by saccsiv on aprilie 29, 2010

   Iata un dialog de la rubrica de comentarii a articolului VIDEO si FOTO: BATAIE in PARLAMENTUL ucrainean din cauza acordului pentru menţinerea în Ucraina a Flotei ruse de la Marea Neagră:

   Stefan:

   Ce zici, parerea ta, au votat ‘bine’ in felul cum au facut?

   Saccsiv:

   Stefan

   In problemele care contau pentru ELITE, blocul estic si-a dat mereu mana cu cel vestic. Restul era tam-tam pentru mase, carora li se prezenta o lume bipolara. In mod real, PAPUSARII n-au scapat din mana Uniunea Sovietica nici un moment: de la revolutia bolsevica si pana la Gorbaciov. Am scris cate ceva legat de acest subiect la:

„The Money Masters” – un excelent documentar despre modul in care ROTHSCHILD si locotenentii lor stapanesc sistemul financiar-bancar mondial

   Si consider ca nici dupa Gorbaciov, Rusia nu-i de capul ei …

“CADEREA COMUNISMULUI“, RUSIA, OLIGARHIE, EVREI, NOUA ORDINE MONDIALA

   Asadar, consider ca nu conteaza cum au votat. Desigur, la prima vedere, se poate discuta, iar anti occidentalii vor spune „e bine sa aiba rusii flota in Marea Neagra”, in timp ce anti rusii vor spune „vai, e foarte grav”. Spun ca nu conteaza, deoarece tot cum vor ELITELE va iesi intr-un final. Iar cum pentru marele final au nevoie si de al treilea razboi mondial, il vor declansa indiferent de cat de bun sau de rau li se pare maselor acest vot din parlamentul ucrainean.

Al treilea razboi mondial

   Stefan:

   am citit toate articolele astea (cred) doar ca m-a luat valul un pic la a-mi pune intebari inutile.
   Asa ca gata am terminat

   Stefan:

   De fapt am o intrebare de pus asa pentru toti.
   Din perpectiva noastra evident (ca romani si crestini ortodocsi), va avea (vreo) importanta in care parte a ‘taberei’ vom fii?

   Sper sa nu se inteleaga gresit ca nu prea imi ies ideile asa cum as vrea.
Daca se face ca om apuca noi conflagratia asta (si probabil o vom apuca) si sa zicem ca s-or bate cap in cap ‘estu cu vestu’ noi ca natie ce-om face?

   Privind prin prisma a ceea ce este valabil azi, dat fiind faptul ca suntem in nato, atunci dat fiind tratatul, vor fii trimisi ai nostrii frati,tati,fii sa moara ‘luptandu-se’ practic cu fratii lor in credinta… pentru ca un homosexual din Buxelles ordona…

   Si deci, cam care ar trebui sa fie pozitia atat personala cat si nationala?

   (scuze daca nu ma fac inteles)

   Saccsiv:

   stefan

   Eu te-am inteles si consider ca un crestin trebuie sa refuze inrolarea. Iar asta, desigur, s-ar putea sa-l duca direct la mucenicie …

   Stefan:

   Fara a incerca de a cauza sminteala vorba aia … dar cred ca voi tine minte pentru ceva vreme propozitia * ” un crestin trebuie sa refuze inrolarea. Iar asta, desigur, s-ar putea sa-l duca direct la mucenicie” *

   Oricum as incerca cu mintea mea proasta sa gandesc ‘viabil’ tot nu se poate pentru ca tot se rezuma la ceea ce ai zis mai sus asa ca ‘vorba multa saracia omului’

   Sa ne ajute Dumnezeu sa putem sa fim tari cand o fii sa fie.

   VIO 333:

   Saccsiv , teoretic , ai dreptate, dar intrebarea este : suntem pregatiti cu adevarat sa primim mucenicia ???
   Daca ai familie ( copii, sotie , parinti ) si-ti vor impune: inrolarea sau inchiderea sau moartea unuia dintre ei , cum te-ai comporta ?? ( nu teoretic , ci analizeaza putin din propriul punct de vedere , care bineinteles cuprinde : vointa proprie , credinta , convingerile de tot felul , sprijinul sau opozitia familiei in atari momente , nadejdea si nu in ultimul rand dragostea ptr. ai tai si multe alte astfel de analize proprii pe care ar trebui sa le pui in balanta in acel moment , care ar fi o RASCRUCE , cu adevarat , si nu stim cit de departe sau de aproape este ) .La rece este intr-un fel , la cald in alt fel !
   DOAMNE AJUTA-NE PE NOI MARII PACATOSI !

   Saccsiv:

   VIO 333

   Am analizat demult. Si am ca model Vietile Sfintilor, ca de aceea sunt scrise, ca sa avem de unde invata ce sa facem in diferite situatii.

   LetaaL:

   Uite un raspuns pe care il gandesc la momentul de fata:

   Daca iti minti dusmanul, nu inseamna ca iti tradezi credinta, daca faci tot posibilul sa iti salvezi copii, chiar daca tu ca parinte ai sa ajungi pe front sa spunem, nu va fi necesar sa tragi cu arma sa omori pe cineva, te poti lasa ucis cu gandul ca nu ti-ai tradat credinta si nu ai cazut in pacat, dar nici nu ti-ai condamnat famila la moarte . Asta in cazul as fi pus in aceasta situatie, fiindca daca refuz eu soarta tuturor va fi MOARTEA. Si nu cred ca e o priveliste placuta sa iti vezi copii si restu familiei batjocoriti si omorati, chiar daca ulteriorvei avea si tu aceiasi soarta. Macar daca mori pe front “ca un prost” ar spune unii ,ai salvat macar ce ai putut salva si repet credinta si familia .

   Saccsiv:

   LetaaL

   Ceea ce spui tu e la un pas de ceea ce ii invatau prigonitorii paganii pe crestini: “arde tamaie doar de forma idolilor, in rest poti ramane crestin” …

   LetaaL:

   @ saccsiv.Tu chiar daca esti parinte ai drept de moarte asupra copiilor tai? Eu nu cred ca eu trebuie si am dezlegare de undeva de sus asupra vietii cuiva, cu atat mai mult asupra copiilor mei. Si pe cine am mintit si pe cine am tradat , daca fac intocmai cum am scris mai sus? Sau te referi la faptul ca trebuie sa imi dovedesc credinta in fata dusmanului, care oricum nu da 2 bani pe mine, mai putin pe credinta mea? Oricum voi alege sa mor, dar imi voi salva familia atat cat pot, dupa ce mor eu Dumnezeu va hotari ce se va intampla cu ei nu eu. E punctul meu de vedere.

   Saccsiv:

   Ce faceai tu in locul Sfantului Constantin Brancoveanu? Intotdeauna trebuie sa ne intrebam ce faceau Sfintii intr-o situatie similara. Dar pentru aceasta trebuie sa citim Vietile Sfintilor sau Patericul, de exemplu. Nu sa cautam solutii dibace, dupa mintea noastra. Ce rezolvi daca te inrolezi si te lasi omorat? Si cum anume te vei lasa omorat? Dar cum anume nu vei ucide? Daca esti aviator, nu lansezi bombele? Daca esti artilerist, nu-ti vei executa sarcina de servant? Daca esti infanterist, nu vei sapa transee? Sau daca sapi o groapa sau pregatesti un cuib de mitraliera, crezi ca e in ordine? Sau poate nici atat nu vei fi desemnat sa faci, ci vei lucra la bucatarie sau vei fi furier. Vei avea constiinta impacata? Situatia e complexa prietene, ca nu esti la un turnir, sa poti spune ca-l lasi pe adversarul tau sa te casapeasca.

   Asadar, solutia ta nu rezolva nimic. Nici nu vei fi langa copii tai, nici nu poti spune ca nu-ti aduci aportul la nimicirea dusmanului, nici nu aduci vreo marturisire. Iar daca te lasi ucis, repet, cum o vei face? Astepti sa mori sau iesi cu pieptul gol in tirul focului inamic? In acest ultim caz, n-o fi sinucidere? Nu cunosc raspunsul. Tu il stii sigur?

   Daca insa refuzi sa te inrolezi, vei fi pedepsit si eventual omorat. Si care e neajunsul pentru copii tai? Ca, oricum, nu vei mai fi langa ei in nici unul din cazuri. Iar pentru faptul ca refuzi sa lupti, statul nu-ti pune nevasta si copii la zid, insa le vei fi lor si altora un exemplu.  

   Vor avea insa de suferit in alt caz si va trebui sa decizi in locul copiilor daca vor suferi de foame, daca se vor piti prin vagauni precum animalele haituite sau chiar daca vor fi omorati. Caci asta va trebui sa faci in timpul marii actiuni de CIPUIRE … sa hotarasti pentru ei. Si care va fi hotararea ta? Sau vei gasi o „solutie” dibace?

   Comentariu saccsiv:

   Precizez ca cititorul Stefan este departe de ceea ce cu modestie spune despre el: mintea mea proasta. Il consider a fi printre cei mai inteligenti si bine pregatiti comentatori ai acestui blog.

   Dar mai sunt multi altii, carora ar fi util sa le auzim parerea referitoare la tema dialogului de mai sus: cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului mare razboi?

102 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. iubesc Patriarhul said, on mai 1, 2010 at 5:52 am

    Fuga in munti inseamna fuga la sfinti.
    Sa nu cumva sa fie fuga voastra iarna, inseamna sa nu avem inima rece in momentele acelea.
    Si fuga voastra sa nu fie sambata, inseamna sa nu cumva sa fim in vreo erezie atunci.

    Apreciază

    • Rgogu said, on mai 5, 2010 at 5:29 pm

      De la cine sunt talmacirile aceastea? tu le-ai compus s-au au fost enuntate de un Sfant(lucru ce nu il cred cu putinta)?

      Marturisesc ca mie nu imi place nici una si nu sunt de acord cu nici una. Mi se pare o talmacire fantastica. De unde pana unde „fuga in munti” sa insemne fuga la „Sfinti”? si de unde cei care vor avea „inima rece” se vor gandi „sa fuga”? doar cei cu inima fierbinte vor „fugi”, adica se vor duce in munti. Ma gandesc ca termenul de „fuga” este propriu doar celor pe care i-a prins „ultima noapte de groaza” si si-au dat seama ca nu mai e scapare si trubuie sa fuga. Eu cred ca majoritatea sau multi dintre cei duhovnicesti care se vor stabili la munte, vor merge acolo din timp, iar doar o anumita parte va veni dintr-o data, „pe fuga”. Iar ultima „talmacire” mi se pare cea mai stricata. Cum vor merge ereticii in munti???Ereticii de atunci toti vor fi de fapt satanisti si inchinatori la antihristul. Atunci vor fi oamenii sau cu Dumnezeu sau impotriva- sau drepmaritori crestini/ortodocsi, sau satanisti. Daca nu va fi cineva dreptmaritor, se va invoi cu toate minciunile si prostiile lumii si vor fi convinsi sa accepte si sa adopte orice „reglementari” propuse si impuse de stat. Cum vor fugi deci acestia in munti!!!???

      Apreciază

      • Iulia said, on aprilie 10, 2016 at 11:51 am

        Doamne ajuta. Interpretarile de mai sus sunt plauzibile. Scriptura vorbeste despre un mare necaz in vremea de apoi, un mare necaz care va face pe toti oamenii sa scoata pe morti din pamint, ca sa intre ei in morminte. Oamenii obsnuiti, cu credinta rarefiata, poate unii fara acces la o biserica de catacombe (pinditi de ereziile celor in suferinta alaturi de ei), nu vor reusi sa fuga decit daca vor face un efort sa-si aprinda inima si credinta, si daca se vor feri de deviante. Prima parte a interpretarii, totusi mi se pare un pic fortata, mai ales ca aproape de pasajul cu pricina, Teologul le caina pe cele care vor fi insarcinate sau vor alapta. Oricum, interpretarea literala nu tine, pentru ca stiind locitenentii antihristului ca crestinii sunt sfatuiti sa fuga in munti, ar bombarda cu arme chimice si nucleare pina s-ar topi muntii cu totul…
        Frate Saccsiv, solutia ta nu este pea viabila, este putin impulsiva. Pentru ca dracul e pus pe batjocorirea sufletelor, nu pe martirizarea ortodocsilor. Imi spunea o musulmanca ai carei copii i-am meditat la engleza ca soldatii americani violau soldatii adolescenti afgani si irakieni, dupa ce ii omorau (deci americanii respectivi erau si necrofili). Iti dai seama ce le-ar face copiilor tai daca nu te inrolezi? Ti-i ia, ii da la un cuplu de barbati pedofili si te-ai scos…in loc sa mori pe tacute, cum a facut parintele Lacatusu… Cred ca astea sunt vremuri in care trebuie sa facem, intre niste limite, tot ce ne este posibil pentru a nu atrage atentia,pentru a trece cit mai neobservati. Dracul este foarte iritabil in vremurile noastre – te ia la frecus de indata ce ai deschis gura…

        Apreciază

  2. Ortodox pe stil vechi said, on mai 1, 2010 at 6:22 am

    Frate Novac militaria este un serviciu ca ori care alt serviciu in ziua de astazi, ori ce sabie are doua taisuri .Dumneavoastra cerneti ce si cum faceti dar sa nu uitam fiecare are la sfarsitul vieti sale o judecata.Atunci trebe ca dumnevoasrta sa va scanati sa vedeti in ce parte de baricada va aflati si daca inca mai sunteti cu frica de Dumnezeu cand va Fi sa se inparta oile de capre sa aveti tema facuta sa stiti ce trebe sa faceti.Nu exista lege mai mare pe pamant decat cele doua legi 1 Sa iubim pre Dumnezeu din toata inima si din tot cugetul si 2 sa iubim pre aproapele nostru ca pre noi insine.Sa nu uitam ce spune si manuitorul am fost flamand mi-ai dat sa mananc? am venit la usa ta mi-ai deschis ?am fost bolnav m-ai cercetat? Sa nu uitam ca si ostasi care l-au rasticnit pe iisus au crezut si s-au mantuit.Singura problema care incepe usor sa se accentuieze la toata lumea ,regizori incep sa ne faca din ce in ce mai mult robotei si dispare normalitatea omului de a face din placere si facem deacuma din obligati altfel chiar ei ne zic pierdem slujbele.Uitam ca aerul si apa sunt gratuite si muncim doar pentru o bucatica de paine.Deci de ce ne vindem sufletul din ce in ce mai mult?Ramaneti pe pozitie pana cand o sa vrea dumnezeu sa va deschida ochi sa pricepeti aceasta robotizare .Pana atunci inima buna si minte treaza si sa avem grija la inselatorul care atenteaza la suflet.

    Apreciază

  3. crip 81 said, on mai 1, 2010 at 2:23 pm

    este nevoie de armata !
    A fi ostas este necesar intr-o lume pacatoasa ca a noastra . Sa nu uitam ca f multi mucenici au fost militari , unii avand grade f mari . Ganditi-va ca acestia pana sa-si dea viata pentru Hristos s-au luptat in razboaie si au omorat multi oameni , crestini fiind . Multi dintre ei au fost avansati in functii mari pentru vitejia lor . Lucrurile nu sunt atat de simple .
    Imi cer iertare , insa cred ca unii de pe aici vad lucrurile deformate , de tip sectar , zicand ca trebuie sa nu pui mana pe arma .
    Sf Noul Mucenic Evghenie Rodionov a fost trimis de tara lui intr-un razboi nedrept , dar iata ca lui ia fost spre mantuire .

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 1, 2010 at 3:17 pm

      crip 81

      Cu totul neinteresant ce au fost Sfintii Mucenici inainte: plugari sau generali. Nu pentru ca au fost plugari sau generali sunt in Sinaxar, ci pentru marturisirea lor ce le-a fost nesuferita inchinatorilor la draci. Pentru marturisirea lor au fost torturati cumplit si omorati. Astfel si-au luat cununa muceniciei, nu pentru ca au fost plugari sau generali.

      Daca ar fi gandit ca tine, generalii aceia ar fi declansat echivalentul modern al unui razboi de gherila. Dar n-au facut-o …

      Pe de alta parte, in articol vorbim despre razboaie de cu totul alta natura decat cele ale lui Stefan cel Mare, de exemplu. Altfel spus, cand vorbim de mere, e bine sa vorbim de mere, cand vorbim de pere, e bine sa vorbim de pere. Nu e bine ca atunci cand vorbim de mere, sa aducem argumente ce merg la discutia despre pere.

      Apreciază

    • Pustnicul Digital said, on mai 1, 2010 at 3:32 pm

      Inainte se lupta pentru patrie si apararea credintei. Acum este pentru bani, invazie si cotropire.

      Diferenta este atat de mare…

      Apreciază

  4. VIO 333 said, on mai 1, 2010 at 6:59 pm

    Frate Saccsiv , cind am pus intrebarea : ” daca suntem pregatiti cu adevarat sa primim MUCENICIA ? ” m-am referit la starea interioara a noastra, a fiecaruia ( daca este nevoie detaliem ). Tu imi spui ” Am analizat demult. Si am ca model Vietile Sfintilor, ca de aceea sunt scrise, ca sa avem de unde invata ce sa facem in diferite situatii „, si ai din nou dreptate , dar numai teoretic ( aici nici eu nu stau chiar rau – la teorie ! ). A vedea unde este exemplul cel bun este una si a-l urma este cu totul alta , asta depinzand de mai multi factori , care te pot influenta : pozitiv sau negativ , practica fiind „ucigatoare ” ptr. mine ( si poate si pentru altii ) .Eu consider ca ptr. a avea cu adevarat o pregatire ptr. mucenicie trebuie sa lupti impreuna cu toti cei apropiati tie , ptr. ca nu ne mantuim de unii singuri ,si in primul rand trebuie sa lupti cel mai mult cu tine insuti . Aici ma refer la treapta pe care ar trebui sa o urci si aceasta ar fi” CURATIREA DE PATIMI !” . Suntem capabili de acest lucru ??, tinind cont de interiorul nostru actual si de legaturile cu lumea inconjuratoare pe care nu putem sa le neglijem !De ce spun acest lucru ?- ptr. ca daca vom fi capabili sa primim MUCENICIA , acest lucru nu este posibil decit , daca DUHUL SFANT este Pogorat la noi , si nu va pogori intr-un om necuratit ( chiar daca nu in totalitate , dar cu o aplecare mare spre curatarea de patimi ). Trebuie sa recunoastem ca in zilele noastre este tot mai greu , ptr. noi sa luptam , cu atitea ispite si inclinarea tot mai mare spre comoditate pe care o avem ( influenta mare vestica ) , asta ptr. ca suntem slabi ( in interior ) si facem tot timpul compromisuri de tot felul , neintelegand ca nu putem face nici un fel de compromis cu SFANTA TREIME !Tot ceea ce va spun aici nu sunt idei personale ptr. ca sunt un Mare Pacatos ( nu este o incercare de a-mi arata Smerenia , pe care nu o am , ci un adevar ), care nu poate emite asemenea idei , dar sunt citite la Sfinti Parinti ( cel putin asa le-am inteles eu ) .Imi pare rau ca dialoghez cam rar , dar efectiv stau cam prost cu timpul ( probabil o proasta organizare a mea )! La cei care primesc, le fac o urare care mie mi-a placut mult : Sa va covarsasca pocainta ! Amin ! Doamne ajuta-ne pe noi pacatosii !

    Apreciază

  5. Emanuel said, on mai 2, 2010 at 2:05 pm

    Eu zic sa fugim in munti inainte de razboi ca sa scapam de inrolare. Fugim cat mai departe de sate, la zeci de km departare. Iei o capra de funie si gata. Bine e sa fie mai multi la un loc.

    Apreciază

  6. M said, on mai 2, 2010 at 3:43 pm

    Familia nu este un impediment pentru luarea unei decizii corecte in cea ce priveste mantuirea oricaruia dintre noi.
    1.Familia = desertaciune , 2.Hristos = viata vesnica .
    In caz de „stramtoarea” un adevarat crestin alege varianta 2.

    Apreciază

    • Rgogu said, on mai 5, 2010 at 5:41 pm

      :)) de unde pana unde familia e desertaciune?? ma gandesc ca si tu faci parte dintr-o familie…si tu esti copilul cuiva, deci dupa interpretarea ta – „desertaciunea” cuiva. Familia in mod cert nu este desertaciune! sau poate sustii tabara homosexualilor 🙂 eu cred totusi ca doar te-ai exprimat gresit.
      Poate te-ai gandit la faptul ca daca familia nu alege sa plece din fata apostaziei tu o vei parasi pentru a putea ramane cu Hristos. Acesta o gasesc drept. Ca daca sotia a ales sa se pecetluiasca(dupa lungi insistente ca sa nu o faca…pana la sange sa fie insistentele) atunci, ea care s-a dezis de Dumnezeul nostru, atunci si noi ne dezicem de ea , ca una ce nu mai are partasia cu Dumnezeul ce a binecuvantat si sfintit relatia dintre sot si sotie. Deci odata cu apostazia se dizolva si Taina, adica devine o haina rupta; si ca sa nu sufere a doua jumatate(buna sufleteste) a trupului, se desface impreunarea. Acum eu nu stiu cum se face dezlegarea Preotului intr-un caz ca acesta, dupa cum nu stiu cum se face nici in caz de adulter sau betie…. dar mi-am expus parerea proprie.

      Apreciază

      • M said, on mai 5, 2010 at 7:25 pm

        Rgogu,
        M-ai trasnit cu homosexualii tai . Astia nu sunt nici macar desertaciuni ,sunt diavoli 🙂
        Se spune ca : tineretea , copilaria , averea , etc. sunt desertaciuni , deci nimicuri , lucruri trecatoare , asa si cu familia . In conditiile in care familia e alcatuita din : el , ea , copilul , si copilul a fost rau, pe pamant , ajunge la sarsaila , iar parintii , in rai ( dupa faptele lor bune ). Deci , pe undeva pot spune ca familia e desertaciune , nimic ; nu o avem si dincolo 😀 .
        Insa , raportarea noastra la familie nu e o desertaciune ( faptele nostre sunt trecute in ” carnetel ” )
        Sunt pregatita de linsare 🙂 .

        Apreciază

  7. VIO 333 said, on mai 2, 2010 at 4:30 pm

    M said , nu poti fi un egoist , daca esti un bun crestin , adica nu te intereseaza ce spune sau face familia ??!!Familia nu poate fi = desertaciune , fii mai atent ce spui si ce gandesti !Trebuie sa facem diferenta intre un monah si un mirean familist ( care are sotie , copii ), bineinteles diferenta de abordare a problemelor ( monahul neavand familie dependenta de el ), si daca ai vrea sa te faci monah sau pustnic aceasta nu o poti face de capul tau , ci cu ASCULTARE , DE DUHOVNIC SI DE FAMILIE ! De altfel nunta afost binecuvantata chiar de DOMNUL NOSTRU IISUS HRISTOS la Cana Galilei . Bineinteles ca varianta 2 este cea care trebuie aleasa , dar nu poti ajunge la ea , daca vei elimina prima varianta dupa capul tau , fara ASCULTARE !
    DOAMNE ajuta-ne , ca tare Pacatosi mai suntem !

    Apreciază

  8. daniel said, on mai 2, 2010 at 6:56 pm

    @ M

    familie niciodata nu estre desertaciune

    Apreciază

  9. luchiana said, on mai 3, 2010 at 6:07 am

    Frati crestini,

    Hristos a Inviat!

    Intelepciunea membrilor familiei se pregateste dinainte de formarea ei. Daca am avut grija sa o intemeiem in temeiul traditiei bisericii nostre, prin credinta in Iisus Hristos, Maica Domnului si toti sfintii, nu ne temem de hotararea pe care o pot lua membrii familiei noastre. Daca familia nu poate hotari fara capul ei, barbatul, atunci numai trairea in Iisus Hristos a acestuia poate ajuta salvarea familiei de la lepadare.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 3, 2010 at 8:44 am

      Luchiana

      Sora mea, zici bine:

      „Intelepciunea membrilor familiei se pregateste dinainte de formarea ei. Daca am avut grija sa o intemeiem in temeiul traditiei bisericii nostre”

      Dar, sunt si cazuri cand ambii soti erau habauci atunci cand s-au casatorit, iar mai apoi doar unul s-a trezit …

      Apreciază

  10. luchiana said, on mai 3, 2010 at 6:32 am

    Frati crestini,

    Sa urmariti Ziarul Toaca pe http://www.toaca.md . Merita citit. Atitudini ortodoxe pline de curaj!

    Apreciază

  11. Emanuel said, on mai 3, 2010 at 6:46 am

    chiar daca capul familiei este barbatul NU marturisirea lui salveaza femeia de la pieire. nicidecum. daca barbatul si copii se dau cu antihristul atunci femeia sa marturisaeasca pe Hristos si sa nu tina cont deloc de parerea barbatului. barbatul NU are dreptul sa desparta pe femeie de Hristos niciodata. au fost cazuri in istoria crestinismului de femei care au marturisit chiar daca barbatii lor s-au lepadat. sa le luati exemplul.

    Apreciază

  12. luchiana said, on mai 3, 2010 at 7:24 am

    @Emanuel,

    Asta am incercat sa spun, ca fiecare are liber arbitru si alege calea care crede ca i se potriveste atunci. Dar daca pregatim din timp acele timpuri, Slava Domnului ca este timp, atunci avem sansa sa salvam intreaga familie. Stalpull familiei bine ancorat in Hristos are o mare putere asupra familiei. Asa ca frati crestini, pocaiti-va, daca va iubiti cu adevarat familia!

    Apreciază

  13. luchiana said, on mai 3, 2010 at 8:53 am

    @saccsiv,

    Frate drag, e bine ca se trezeste, de fapt Domnul are grija si ne trezeste pe fiecare cu scopul de a ne mantui. Casatoria are ca prim scop mantuirea si apoi nasterea de prunci. Sotul / sotia pocaiti si luminati de Sfantul Duh au datoria sa il ajute pe celalalt sa isi gaseasca calea cu rabdare si multa rugaciune. Daca se vrea cu adevarat mantuirea celuilalt, asta fiind o dovada de dragoste crestina, Dumnezeu ne ajuta sa ne implinim aceasta sfanta dorinta. Toate gandurile, actiunile de mantuire merg catre Dumnezeul Intreit, Intrupat, Jertfit si Inviat.

    Slava Tie Doamne pentru toate!

    Apreciază

  14. Maria ( M ) said, on mai 4, 2010 at 1:21 pm

    Vio 333 , daniel ,
    Daca familia nu este desertaciune , sa ma anuntati si pe mine daca o sa o gasiti pe lumea cealalta 🙂 .
    Ma bucur ca va iubiti familia , dar , nimic din ce este in lumea aceasta nu este vesnic .
    Nu suntem lasati aici , pe pamant ca sa ne atasam de cele lumesti , nici chiar de familie . Sunt sigura , ca tocmai pentru ca va iubiti familia ( sper ca nu mai mult decat pe Hristos ) o sa faceti tot ce va sta in putere ca sa-i aduceti cu tot sufletul vostru pe calea cea buna .
    Un barbat \ sotie care isi iubeste familia nu o lasa sa calce spre drumul iadului , si daca ea( familia ) calca si tu nu ai ce sa-i mai faci , nu te mai uita inapoi ( dar incearca pana in ultimul moment , pana intra-l „12-lea ceas” 🙂 , tic- tac , tic – tac 🙂 )

    Apreciază

  15. luchiana said, on mai 5, 2010 at 11:17 am

    Sper ca cei care au parasit lumea sa aiba printre ei si preoti…ca altfel…nu stiu…greu de supravietuit acolo…si daca sunt asa secreti…”dupa mine potopul”…greu de reusit prin mantuire..

    Apreciază

  16. Emanuel said, on mai 5, 2010 at 12:36 pm

    avem preoti…

    Apreciază

  17. daniel said, on mai 5, 2010 at 12:50 pm

    dragi prieteni,

    Hristos a inviat!

    Inima mea a privit astazi cu iubire oamenii:” De ce sa fie al treilea razboi mondial? De ce oamenii nu isi privesc inima lor sa vada problemele grave ci se lasa distrati de spectacolele oribile si perfide ale celui Rau? Distractia si nepasarea oamenilor fata de propria lor constiinta inaintea lui Dumnezeu conduce la razboi intre oameni.”
    Sa rugam pe Dumnezeu sa amane, sa strice planurile rele.
    Daca incepe, atunci cei ce isi vor cerceta inima vor fi in mod CLAR ocrotiti, indiferent de ce grozavii si spaime si haos va fi, toata galagia concertata de Satan si oamenii lui.
    Razboiul va fi asadar din nou un fericit prilej pentru crestinii treziti duhovniceste de a-si spori si mai mult lucrarile Iubirii, total opuse cu lucrarile lumii acesteia.
    Iata cum ne comportam.
    Si astfel, vedem desfasurarea evenimentelor prin inima noastra pe care ne ingrijim cat mai des, cat mai insistent, cat mai cu pace, cat mai cu fereala de pacat, cat mai cu bucurie sa o oferim Domnului nostru minunat, Dulcelui Iisus Hristos.
    Asa sa fie.

    va multumec si va iubesc cu o inima fericita si traitoare de pace.

    Daniel

    Apreciază

  18. luchiana said, on mai 5, 2010 at 1:00 pm

    @Daniel,

    Adevarat a Inviat!

    Multumim de dragostea ce ne-o porti! Simtim asta.

    Apreciază

  19. […] Cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului AL TREILEA RAZBOI MONDIAL? […]

    Apreciază

  20. constantin said, on iunie 29, 2010 at 3:33 pm

    Analizand profetiile Sfantului Paisie Aghioratul despre iminenta producerii celui de-al treilea razboi mondial,(sau razboiul regional care va preceda)rezulta faptul ca tarile care se vor implica in aceste conflicte armate vor avea enorm de mult de pierdut.Ideal ar fi sa solicite un statut de neutralitate.In functie de aceasta perspectiva,ne putem da seama ce ne asteapta.
    Oricum,acest razboi nu presupune apararea granitelor tarii,ci are la baza alte interese care nu ne privesc.Profetiile spun ca va fi un razboi care reflecta mania lui Dumnezeu asupra nelegiuirilor care se fac in aceste vremuri.Si atunci impotriva cui tragem cu arma?Evident,si in cel de-al doilea razboi mondial au fost oameni care nu au tras in inamic si totusi Dumnezeu i-a scapat de la moarte.Cu atat mai mult in acest caz.
    In fapt,daca vom muri,ce am pierdut?
    -daca suntem foarte tari in credinta,am ratat vremurile mult ravnite de primii crestini,care doreau sa prinda vremurile de acum.Dar ne comparam cu ei?Si oricum daca suntem tari in credinta nu vom muri acum ci la timpul randiut.
    In cazul in care vom muri,se intampla tot din iconomia lui Dumnezeu,deoarece nu eram suficient de pregatiti sa trecem cu bine prin cele mai grele vremuri cum nu au mai fost niciodata.sau acum era maximum de performanta duhovniceasca la care am ajuns,iar daca mai traiam,se inregistra o involutie.
    In fond de ce ne temem,de moarte?dar este un eveniment firesc.Daca ne este frica de moarte,asta tradeaza slaba credinta,deznadejdea,iubirea pentru lucrurile lumesti.Si daca lucrurile stau asa,atunci oricum nu faceam fata vremurilor care vor veni,in care vor rezista doar cei care au o stare duhovniceasca in continua rugaciune.
    Asadar in concluzie in al 25-lea ceas sa ne deprindem cu rugaciunea continua,deasa spovedanie(minim la 40 zile)canon implinit,ascultare de duhovnic(inbunatatit)daca exista vrednicie impartasanie,impacarea cu cei cu care suntem certati,ceva milostenie(fie macar una duhovniceasca(un cuvant bun,imbarbatare,etc)),citirea Sfintei scripturi,a profetiilor Sfantilor parinti,iar cand vom simti ca daca ar trebui sa muriti maine va produce (acest sentiment)o bucurie,atunci sunteti pe drumul cel bun.
    Oricum vremurile indica faptul ca si daca acceptam scenariul cel mai favorabil,sfarsitul nostru datorita ,,stramtorii”care va veni nu se va lasa asteptat prea mult timp.
    Pornind de la acest considerent,macar acum sa ne trezim,sa lasam lucrurile lumesti si sa facem ceva pentru suflet.

    Apreciază

  21. costinela said, on iulie 7, 2010 at 5:03 pm

    Exista pur si simplu o conspiratie impotriva statelor si a religiilor.Faptele sunt in fata voastra.Sa nu ne mai ascundem dupa deget.Si,inca o data,ca vreti sau nu,in fruntea complotului impotriva omenirii se afla indivizi care isi spun pe fata satanisti sau luciferieni.De-a lungul intregii istorii moderne ,ei n-au incetat sa invrajbeasca,sa masacreze,sa asasineze pt a stapani.Si-au impus puterea prin violenta razboaie,revolutii pt realizarea planului de istaurare a guvernului lor mondial…intru goria marelui lor arhitect al universului,nimeni altul decat Satana-Lucifer.Imi pare rau,asta e realitatea.Este un lucru cert ca oamenii sunt atat de prinsi de micile lor probleme personale incat nu au vazut niciodata ce se intampla in lume si in jurul lor ori s-au dezobisnuit s-o faca.Cea mai mare parte a oamenilor sufera de apolitica si nu vrea sa aiba de-a face cu politica.Prin absenta nu se schimba nimic.Din contra,este exact ceea ce vor barbatii carmuitori.Fiecare om care se resemneaza ii ajuta pe evrei sa isi atinga scopul.De aceea primul pas este de a sti cat mai mult despre aceste lucruiri.”GASITI ADEVARUL,PENTRU CA EL VA ADUCE LIBERTATEA”

    Apreciază

  22. CUPRINS A – N « Saccsiv's Weblog said, on august 8, 2010 at 5:45 pm

    […] Cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului AL TREILEA RAZBOI MONDIAL? […]

    Apreciază

  23. […] Cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului AL TREILEA RAZBOI MONDIAL? […]

    Apreciază

  24. Hernan Cortez said, on mai 22, 2014 at 10:52 am

    In eventualitatea in care ar porni Al Treilea Razboi Mondial nu cred ca inrolarea in armata ar mai fi necesara ca in Al Doliea Razboi Mondial, acum totul tine de tehnologie, de tehnica, nu se mai bat corp la corp sau mitraliera la mitraliera, majoritatea puterilor mondiale, detin arsenal nuclear, rachete balistica, tehnologii laser, etc.Acum totul se actioneaza scurt si precis, ce poate face un barbat sau baiat care a tinut arma in mana un an de zile sau nu a tinut deloc, in fata unor profesionistii bine antrenati sau cel putin care asta fac zilnic, avem armata,dar nu cred ca am putea asigura o baza materiala tuturor care s-ar inrola,o sa fie ca la Stalingrad trei oameni la o arma, Romania e o victima, Romania e un pamant Sfant, si cred ca toti avem cel putin un argument de ce ar fi Sfant si acela e legat de Sfantul Andrei, din punct de vedere militar Romania are o pozitie strategica in avantajul nostru, suntem prea apropae de rusi, prea aproape de occident si prea apropae de orient, v-om fi implicati direct dar nu v-om fi afectati, pe cat v-or fi americanii sau Rusia in cazul unui atac nuclear sau balistic, vreau sa zic urmatorul lucru ca nu v-om fi atacati noi.

    Cat, legat de alegerea taberelor,eu tin sa cred ca nu ar trebui sa ne aliem cu nici una, fiind crestini ar trebui sa avem propria tabara , sa fim multi , sa fim uniti si doar asa putem devenii puternici,de ce ei pot si noi nu am putea? Noi daca suntem crestini si eu nu,care e avantajul lor, nici unul..Noi il aveam pe Dumnezeu, ei nu-l au,si legat iar de inrolare , de ce ar trebui sa ne ducem in alta parte sa luptam si nu am putea sta langa familiile noastre sa luptam,ei sa se bata unde ordona dumnealui, noi ramanem sa ne aparam familiile si cum am mai zis, daca suntem uniti toti crestinii, nu poate sa ne faca nimeni nimic,asta e e parerea mea, imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale Mr.G.Liviu ofiter in Armata Romana

    Apreciază

  25. Radu said, on decembrie 17, 2018 at 9:40 am

    Hristos a înviat! Cer ertare fraţilor. Am o întrebare dacă puteți să mă ajutaţi. Sunt un băiat din RM. Moldova și am pașaport Romîn biometric, lam făcut din neștiință, acum aflînd în ce cursă am intrat doresc să mă lepăd de toate documentele sămi fac forma Nr. 9 dar mă încurcă biometricu. Vă rog ajutațimă.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.