SACCSIV – blog ortodox

Film (subtitrare in limba romana): Sfantul Luca al Crimeei

Posted in FILM ARTISTIC, filme, Sfantul Luca al Crimeei, Uncategorized by saccsiv on iunie 11, 2024

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scortisoara said, on iunie 11, 2024 at 1:55 pm

    Ce frumos !!! Balsam pentru suflet ! Multumim !

    Ieri am stat toata ziua la Paraclis fara sa ma doara nimic , fara s asimt oboseala. … Nu m-as mai fi intors acasa ….Am mers pe jos destul de mult in conditiile in care plamanii mei nu sunt refacuti in totalitate … Nu prea am inteles ce am avut ,doctora nu mi-a explicat de ce trec prin anumite simptome . I-am spus ca ma sufoc dar nu mi-a spus de ce . Am fabulat ingrozitor : ba ca am aia, ba ca am ailalta… Asta a fost o tortura psihologica de care nu aveam nevoie.

    Din moment ce din radiografie reiesea ca nu am pete pe plamani ( ceea ce vazusem eu erau organele : inima, colonul ,ficatul…) ci doar obstrctii bronsice nesemnificative …. atunci de ce naiba ma sufocam???? Pt ca aveam tractul respirator inflamat tot ( traheea etc….)

    Luni am fost la Duhovnic care mi-a spus ca trebuie sa am mare grija cu sanatatea. Adica nu ma vindecasem cum credeam eu .

    Miercuri seara am pus in cuptor la 300 grade , niste caramizi plate , sa se incinga …. apoi am pregatit o saramura extra concentrata ca nici nu se mai dizolva sarea . Am inmuiat niste prosopele in apa aia cu sare ( apa era fierbinte) . Mi le-am pus pe piept si pe spate ,pe sub pijama . Caramizile le-am infasurat in mai multe straturi de prosoape si covorase , am protejat patul cu mai multe straturi de pleduri , am pus caramizile infasurate pe pat , si m-am asezat pe ele cu spatele , o caramida am pus-o pe piept….

    Joi dimineata cine sa moara ? Eu … Incepusem iar sa ma sufoc , m-am speriat de nu va spun…. Incepusem sa tusesc ( abia terminasem cu tusea si o luam d e la capat ) dar tuseam productiv…nu mai era tuse seaca . Expectoram greu , toata ziua de joi am baut ceaiuri fierbinti ( sovarf , plamanarica, scai vanat, salvie, cimbrisor , patlagina) si lapte de capra cu untura d e bursuc .Eram ametita ca nu aveam curaj nici sa duc gunoiul… .

    Vineri m-am dus la doctora , m-a consultat ca a vazut ca harai pe piept , mi-a dat alt antibiotic…La sugestia mea mi-a prescris Azitromicina. Am venit acasa si spre seara am adormit si am tinut-o intr-un somn pana sambata la pranz . De sambata tusesc cu expectoratie de zici ca sunt fabrica de mucus purulent … Ca sa realizez , dupa 2 luni de agonie, ca ceea ce ma sufoca era inflamatia de pe tractul respirator , masa aia de mucus vascos care nu vroia sa se desprinda ca nu era stimulat ,provocat … Iar doctora nu zicea nimic . Era ingrijorata de ce nu expectorez …pai uite ca abia acum expectorez dupa caramizi si sare calda . Am stat cu sarea aia pe mine pana sambata seara cand am facut baie . Iar mucusul pe care il dau afara are si acum gust de sare … Pe canicula asta eu beau ceaiuri fierbinti iar mancarea pe care o mananc trebuie s a fie fierbinte . Bai si ce usurata ma simt dupa ce elimin mucusul ala … Dar curg transpiratiile pe mine….

    Ieri a fost o performanta sa stau toata ziua la Paraclis si sa ajung abia la 10 noaptea acasa …. Dar am dormit azi pana la ora 10 cand a sunat telefonul…

    Apreciat de 1 persoană


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.