SACCSIV – blog ortodox

Jurnalista Iosefina Pascal rupe tăcerea după ce a fost ridicată cu duba după protestul de la Parlament: ‘Mama gata să facă infarct’

Posted in proteste, Romania by Vali on decembrie 22, 2021

Sursa https://www.stiripesurse.ro/jurnalista-iosefina-pascal-rupe-tacerea-dupa-ce-a-fost-ridicata-cu-duba-dupa-protestul-de-la-parlament-mama-gata-sa-faca-infarct_2154890.html

Jurnalista Iosefina Pascal povestește pe Facebook experiența avută marți seară când a fost ridicată cu duba și dusă la sediul Poliției după protestul de la Parlament.

„La ora 22.45, m-am trezit cu poliția, miliția, la ușă. Echipaj de poliție format din doi polițiști în civil, care nu s-au legitimat nici până la momentul la care vorbim, un polițist în uniformă și încă doi polițiști care așteptau jos, unul în uniformă specială – mascații, cum s-ar spune – și unul în uniforma lor normală. Deci cinci milițieni au venit la mine acasă să mă legitimeze, să mă întrebe dacă e-mailul x este al meu, telefonul y este al meu și să-mi spună că sunt nevoită să vin la secție cu ei să dau declarații într-un caz de infracțiuni informatice, de tranzacții fictive, frauduloase. Vă dați seama, acuzații foarte grave din sfera penalului. (…) Mama mea află că eu plec la poliție cu cinci milițieni, trei erau puși ostentativ în pragul ușii. Eu în pijamale, în haine de casă. Mama gata să facă infarct, mai avea un pic și plângea și se ruga în genunchi de ei să mă lase în pace și să mă duc singură, citată, a doua zi la secție”, a spus Iosefina, care dă mai multe amănunte de la sediul Poliției Capitalei în video-ul de mai jos.

 

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. John said, on decembrie 22, 2021 at 8:03 pm

    Au reânviat Siguranța nazistă
    „Când naziștii au venit să îi ia pe comuniști, n-am scos o vorbă. Nu eram comunist. Când i-au arestat pe social-democrați, am tăcut. Nu eram social-democrat. Când au venit să îi ia pe sindicaliști, nu am protestat. Nu eram sindicalist. Când au venit să îi ia pe evrei, nu m-am revoltat. Nu eram evreu. Când au venit să mă ia pe mine, nu mai rămăsese nimeni care să-mi ia apărarea.”Martin Niemöller

    Apreciat de 2 persoane

  2. Un om said, on decembrie 22, 2021 at 8:37 pm

    Așa procedează regimul totalitar covidian-vaccinist pentru a lupta împotriva celor ce deranjează!

    Apreciază

  3. Cristian Daniel said, on decembrie 22, 2021 at 9:11 pm

    …asa cum spuneam intr-un comentariu la un articol de mai jos, repet, Iosefina Pascal face o precizare extrem de pertinentă in acest videoclip in care povesteste ceea ce a trăit: asistăm la nasterea unui regim hibrid intre fascism si comunism. eu as traduce că ideologia este una de sorginte fascista (mascată acum sub forma asa zisei ideologii vacciniste dar pe fond aceeasi Mărie cu altă pălărie, presupusa superioritate a celor vaccinati fată de ceilalti, idee care se incearcă a se inocula tot mai mult in societate cu tente tot mai agresive, cu accente tot mai violente, nevaccinatii sunt un fel de Untermenschen, oameni inferiori, rămaşi in Evul Mediu, care nu vor binele omenirii si trebuie izolati, chiar exterminati daca se poate, iar metodele folosite contra celor care nu se supun NOM sunt aidoma celor folosite de NKVD-ul bolşevic: intimidări, descinderi in timpul noptii si oameni luati cu duba, amenintări de tot felul, şicane, acţiuni de intimidare contra celor nesupuşi si a familiilor acestora, asta probabil pana se va ajunge chiar la violenta fizică si umplerea puscariilor ca pe vremea comunistilor in anii 1950-1960, cu dizidenti anticomunisti). Deci Iosefina Pascal face o apreciere extrem de pertinentă vizavi de ceea ce vom avea de indurat de acum incolo si cu ce ne vom confrunta.

    Pe de altă parte, parintele Antonie are o predica oarecum profetică, opinând că acesta va fi ultimul Crăciun, ultima sărbătoarea a Naşterii Domnului pe care o vom putea sărbători în condiţii normale, de aceea ne spune să trăim duhovniceşte la maxim această zi. Ascultaţi ce spune de la minutul 21:

    Apreciat de 1 persoană

    • Clement said, on decembrie 22, 2021 at 11:29 pm

      Multumim pentru Predica.
      Astazi a fost o zi cu folos pentru ca am ascultat cuvintele ziditoare ale Parintelui si luminoasa, caci au venit colindatori cu glas de ingeri. De fapt, au fost colindatoare cu un pruncuţ in brațe.
      Cu adevarat trebuie sa ne intrebam
      , de ce noi am fost alesi sa traversam aceste vremuri.
      Domnul sa ne intareasca si sa ne lumineze calea spre mantuire.

      Apreciat de 1 persoană

  4. cristian27070 said, on decembrie 23, 2021 at 10:45 am

    Probabil este legendată ….

    Apreciază

  5. Dr. Badass said, on decembrie 23, 2021 at 11:34 am

    Mare greșeală să deschizi ușa.
    Are mandat de percheziție, atunci să vină ziua, după ora 22:00 nu au ce să caute la domiciliu.
    Cine mai tine minte scandalul de la Craiova cu cele 2 fete dispărute?
    În mod normal trebuie să primești citație pentru prezentarea la secție pentru declarații.
    Și poți trimite un avocat, care să discute la secție.
    Toți milițienii care au participat trebuie să se cunoască numele lor, apoi dați în judecată cu art. 397 cod penal abuz în serviciu, 6luni-2ani închisoare + daune morale.
    Ceea ce au făcut este o faptă penală pentru care trebuie să plătească. Un milițian condamnat penal este deja automat dat afară și nu se mai poate reangaja dacă are cazier.
    În cazuri ca acesta, sună avocatul și la 112, plus televiziunile.
    Dacă avea nr. de telefon de la avocata Sosoaca altfel era. Dar nici acum nu este târziu să o consulte.

    Apreciat de 1 persoană

    • scortisoara. said, on decembrie 23, 2021 at 8:27 pm

      Lasati ca s-au imprietenit aseara toti la Nasul : Diana, Gabriela, Josefina si Radu – „Fratia inelului ” . Are cine sa o apere .

      Apreciază

  6. Apa trece, pietrele rămân said, on decembrie 23, 2021 at 11:35 am

    Să luăm aminte!
    https://m.facebook.com/1484031871/posts/10226633195124426/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.