SACCSIV – blog ortodox

Lansare REVISTA AXA la Drobeta Turnu Severin, luni 14 noiembrie, ora 17

Posted in AXA, MUGUR VASILIU by saccsiv on noiembrie 13, 2011

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 13, 2011 at 8:10 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Pr.Alexandru said, on noiembrie 13, 2011 at 10:52 pm

    Iata ce descoperire: http://acvila30.wordpress.com/2011/11/13/dreptcredinciosul-voievod-mihai-viteazul/

    Apreciază

  3. marcel said, on noiembrie 14, 2011 at 6:53 am

    DA Pr Alexandru si eu il pomenesc mereu si l cinstesc ca pe un sfant si pe Vlad Tepes !!

    Apreciază

  4. ayannis said, on noiembrie 14, 2011 at 7:51 am

    un off.
    S-a lansat petitia pentru oprirea proiectului minier cu cianuri propus la Roşia Montană şi împotriva propunerii legislative Pl-x. 549/2009 pentru modificarea Legii minelor nr. 85/2003, propunere care va permite companiilor private să exproprieze în numele statului.

    http://www.rosiamontana.net/

    Apreciază

  5. Idei pentru Viaţă said, on noiembrie 14, 2011 at 10:44 am

    Off topic. Ajutor. Am nevoie de o lista de carti ortodoxe artistice pentru copii. Va rog recomandati-mi ceva bun. Ceva ce a fost citit. Va rog mult. Am nevoie pana in data de 18 noiembrie. Cat mai multe carti cu atat mai bine.
    Ala

    Apreciază

  6. Idei pentru Viaţă said, on noiembrie 14, 2011 at 10:45 am

    Am uitat sa mentionez, ar fi foarte util daca puneti si pretul cartilor.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.