SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: Atentat cu bomba si atac armat la Oslo (Norvegia), 91 de morti. Atacatorul era un „FUNDAMENTALIST CRESTIN”

Posted in Norvegia by saccsiv on iulie 22, 2011


Citez din articolul Citeşte şi Criminalul din Utoya se numeşte Anders Behring Breivik, este blond, are ochi albaştri şi este antimusulman:

Elementele postate pe internet de suspectul atacului armat din insula norvegiană Utoya, în urma căruia au murit 70 de persoane, sugerează că acesta „are unele orientări politice care înclină spre dreapta şi antimusulmane, susţine un comisar de poliţie norvegian. Se pare de asemenea că bărbatul arestat ar fi implicat şi în atentatul cu bombă din Oslo. Potrivit ultimelelor informaţii, numele atacatorului ar fi  Anders Behring Breivik.
Un cotidian norvegian, citat de CNN dezvăluie identitatea criminalului din Insula Utoya, anunţă realitatea.net. Este vorba despre Anders Behring Breivik, susţine sursa citată, fără să dea însă mai multe detalii. Până la această oră, poliţia a refuzat să dezvăluie numele atacatorului.
Televiziunea norvegiană TV2 arată că tânărul de 32 de ani, arestat pentru atacul armat de vineri din Insula Utoya, este apropiat de mediile de extremă-dreapta şi avea două arme înregistrate pe numele său, între care o puşcă automată. Aceste informaţii nu au fost confirmate de poliţie, care refuză de asemenea să confirme identitatea suspectului, vehiculată în presă.
Totuşi, comisarul de poliţie Sveinung Sponheim a afirmat pentru postul public de televiziune NRK, că elementele postate de suspect pe Internet sugerează că acesta „are unele orientări politice care înclină spre dreapta şi antimusulmane, dar este prea devreme pentru a spune dacă acesta a fost un motiv pentru gestul său”, a declarat

Iata si ce aflam din articolul Atentat cu bombă si atac armat la Oslo, o premieră pentru Norvegia:

Update(16) – Bilanţul atentatului cu bombă comis vineri în centrul capitalei norvegiene şi al atacului armat din apropiere de Oslo, care a vizat o şcoală de vară a organizaţiei de tineret a Partidului Laburist aflat la putere, a crescut la cel puţin 87 de morţi, anunţă AFP.

Update(15): O grupare teroristă, Ansar al-Jihad al-Alami (Ajutoarele Jihadului Global), ar fi revendicat atacurile comise vineri la Oslo, potrivit unui analist pe probleme de terorism. Televiziunea norvegiană afirmă însă că gruparea a negat orice responsabilitate, relatează New York Times. Norvegia este membră NATO şi are un mic contingent în Afganistan, fiind una dintre ţările menţionate de Ayman al-Zawahiri, noul lider al reţelei al-Qaida, ca potenţiale ţinte de atacuri. În 2006, ziare norvegiene au difuzat caricaturile daneze cu profetul Mahomed, care i-au înfuriat pe musulmani.

Update(14):  Guvernul norvegian va ţine o reuniune de criză vineri seara, după producerea celor două atacuri sângeroase de la Oslo şi din împrejurimi, a anunţat premierul norvegian Jens Stoltenberg. Acesta a acordat un interviu postului de televiziune norvegian NRK, dintr-un loc ţinut secret. Mai mulţi miniştri vor participa la această reuniune, a precizat Stoltenberg, adăugând că se va întâlni şI cu liderii principalelor partide politice norvegiene în cursul zilei de sâmbătă, relatează Normandie News.

Update(13):  Poliţia din Oslo anunţă că are motive serioase să creadă că atacurile de azi care au lovit Capitala norvegiană au legătură unul cu celălalt, relatează L’Express. Poliţia declară că se teme că ar putea exista explozibili pe insula Utoya, unde a avut loc atacul armat. Aceste temeri se bazează pe mărturiile culese de la participanţii la şcoala de vară a tineretului laburist care avea loc acolo şi la care sunt reunite circa 500 de persoane.

Update(12):  Explozia de la Oslo s-a soldat cu moartea a şapte persoane şi rănirea gravă a altor două, a anunţat poliţia norvegiană, citată de Le Parisien. Unele organe de presă norvegiene vorbesc însă şi despre patru persoane care ar fi fost ucise în atacul cu armă de foc comis la o adunare a tineretului laburist, de pe insula Utoya, de la sud de Oslo.  Autorul atacului armat a fost arestat, a confirmat poliţia, care nu a făcut precizări în legătură cu bilanţul acestui atac. Martori oculari, interogaţi de postul de televiziune NKR, au declarat că cel puţin cinci persoane au fost ucise, dar acest lucru nu a fost confirmat.

Reamintim că este pentru prima oară când Norvegia, ţară membră a NATO şi angajată în războaiele din Afganistan şi din Libia, este lovită de un atentat cu bombă.

Update(11):  Pe reţeaua de socializare Twitter, mai multe persoane, citând martori oculari sau presă locală, au dat asigurări că atacul era încă în curs la orele 18:45 şi că mai mulţi participanţi la reuniune s-ar fi aruncat în apele mării, pentru a scăpa de tirurile atacatorului.

Premierul Jens Stoltenberg, care a participat şi el la lucrările şcolii de vară a tineretului laburist se află acum în siguranţă, ţinut într-un loc secret.

Update(10): SkyNews şi ziarul norvegian Dagbladet susţin că în atacul de la adunarea tineretului laburist de pe insula Utoya patru personae şi-ar fi pierdut viaţa. Alte mijloace de informare susţin că ar fi vorba doar despre cinci persoane rănite. Autorul atacului, care s-a prezentat la faţa locului deghizat în poliţist, ar fi fost arestat, a anunţat televiziunea publică norvegiană NRK, care descrie atacatorul drept „înalt, blond şi  cu aspect nordic”. Arestarea nu a fost confirmată oficial, precizează Europe1. Potrivit postului TV2, care citează martori oculari, autorul atacului s-ar fi prezentat la universitatea de vară a tinerilor membri ai Partidului Laburist, spunând că doreşte să asigure securitatea participanţilor, după explozia din Capitala norvegiană, ceea ce ar putea presupune că aceste două atacuri au fost concertate.

Update(9): Uniunea Europeană condamnă „laşitatea” actului de la Oslo. „Condamn în termenii cei mai energici aceste acte de laşitatte care nu au nici un fel de justificare”, a declarat preşedintele Uniunii Europene, Herman Van Rompuy, declarându-se, într-un comunicat, „profund şocat”. Statele Unite, la rândul lor, condamnă aceste „atentate odioase”. „Condamnăm aceste acte de violenţă odioase”, a declarat pentru AFP purtătorul de cuvânt al Departamentului de Stat, Heide Bronke Fulton. „Inimile noastre bat alături de victime şi de familiile acestora. Am contactat Guvernul norvegian, pentru a-i adresa condoleanţe”, a adăugat sursa citată.

Update(8): Presupusul atacator de la şcoala de vară a tineretului laburist (partidul la putere), la care participa şi premierul Jens Stoltenberg, pe insula Utoya, de la sudul capitalei norvegiene, ar fi fost prins, informează Euronews. Un bărbat deghizat în poliţist a atacat cu focuri de armă participanţii la această reuniune, la care sunt prezente circa 500 de persoane. Potrivit Reuters, la locul faptei ar fi fost reţinută o persoană, posibil chiar atacatorul.

Update(7): Poliţia norvegiană nu are nici o pistă în legătură cu atacurile de vineri. „Nu avem nici o teorie pe care să o favorizăm, nu avem nici măcar o ipoteză de lucru”, a anunţat poliţia. Euronews precizează că poliţia locală norvegiană nu este dotată cu armament, pentru  a avea acces la acesta fiind nevoie de o serie de decizii speciale. Mai mulţi tineri participanţi la universitatea de vară a tineretului laburist care se desfăşura pe insula Utoya, de la sud de Oslo, aşteaptă acum baricadaţi sosirea poliţiei la faţa locului.

Update(6): Poliţia norvegiană a organizat o conferinţă de presă, oferind date despre incidentele de vineri şi transmiţând sfaturi populaţiei. Astfel, poliţia a cerut cetăţenilor Capitalei Oslo să evite să-şi părăsească domiciliile în cursul serii. Potrivit postului norvegian de televiziune NRK, poliţia ar fi în căutarea unei bombe în apropierea postului de televiziune TV2 şi ar fi ordonat evacuarea populaţiei din zonă, care este situată în apropierea locului primei explozii. În plus, poliţia a cerut populaţiei să rămână departe de centrul capitalei şi să utilizeze telefoanele portabile minimum posibil.

Update(5): Un incident armat a avut loc, tot astazi, în cursul unei reuniuni a Partidului Laburist din Norvegia, imediat după atentatul de la Oslo, informează AFP. Un bărbat deghizat în poliţist a deschis focul la adunarea tineretului laburist norvegian, la care participa şi premierul Jens Stoltenberg, precizează BBC. Patru persoane şi-ar fi pierdut viaţa în schimbul de focuri care a avut loc la adunarea tineretului laburist norvegian, care se desfăşura pe insula Utoya, de la sud de Oslo, relatează 20minutes.fr. Premierul Jens Stoltenberg a confirmat că un bărbat deghizat în poliţist a deschis focul la reuniunea anuală a tineretului laburist, la care premierul participa. Poliţia a trimis câteva vase în larg, după ce s-au primit informaţii potrivit cărora mai multe persoane ar fi fost văzute părăsind înot insula Utoya.

Update(4): Ambasada României la Oslo se află în legătură permanentă cu Ministerul de Externe şi cu Poliţia norvegienă pentru a verifica dacă există români afectaţi de exploziile produse vineri după-amiază. „Deocamdată nu există date în acest sens”, a precizat Ministerul român de Externe, solicitat de Mediafax să menţioneze dacă există victime cetăţeni români în urma exploziilor. Potrivit datelor MAE, în Norvegia există o comunitate de români formată din 7.000 de persoane.

Update(3): Premierul Norvegiei califică situaţia drept „extrem de gravă”

Premierul norvegian Jens Stoltenberg a spus că este în siguranţă în urma exploziei puternice care a avut loc vineri în apropierea sediilor Executivului şi alealtor clădiri guvernamentale din centrul capitalei Oslo şi a calificat situaţia ca fiind ‘extrem de gravă’, relatează AFP şi Reuters.

Într-un interviu telefonic pentru postul de televiziune TV2 Nyhetskanalen, şeful Guvernului a spus că toţi miniştrii par să fie în siguranţă. El a precizat că, la recomandarea poliţiei, nu poate dezvălui locul unde se află. Stoltenberg a subliniat de asemenea că este prea devreme pentru a se puteaspune dacă a fost vorba de un atac terorist.Potrivit unor surse din cadrul ambasadei SUA la Oslo, citate de agenţia ABD News, preluată de RIA Novosti, la originea exploziei s-ar fi aflat o maşină capcană. Purtătorul de cuvânt al poliţiei a indicat că un vehicul a fost văzut circulând cu mare viteză cu puţin timp înainte de explozie, fără a putea confirma dacă a fost vorba de o maşină capcană.Toate străzile din centru au fost blocate, iar forţele de securitate au evacuat toate persoanele din clădirile din zonă, de teama unei noi explozii, relatează BBC News. Câinii poliţiei căutau alte posibile dispozitive explozive, în timp ce pompierii se luptau cu flăcările într-un peisaj dezolant.Este pentru prima dată când Norvegia, ţară membră a NATO şi participantă cu trupe la misiunile din Afganistan şi Libia, este lovită de un atentat. Până în prezent nimeni nu a revendicat atacul.Imaginile televiziunilor norvegiene au arătat sediul guvernului şi alte imobile puternic avariate, trotuare pline cu cioburi de sticlă, fum ridicat deasupra cartierului şi numeroase ambulanţe.

Update(2):  Zeci de persoane au fost spitalizate, având răni mai mult sau mai puţin grave – a precizat un purtător de cuvânt al poliţiei norvegiene. El a mai declarat că un vehicul a fost văzut circulând cu mare viteză puţin înaintea exploziei, dar nu a putut confirma că era vorba de o maşină-capcană.

”Sunt cioburi peste tot, e un haos total. Ferestrele tuturor imobilelor din jur au fost spulberate”, povestea un martor, adăugând că în primul moment a avut impresia că e cutremur.

Este pentru prima dată când Norvegia, ţară membră NATO implicată în Afganistan şi Libia, este lovită de un atentat.

Locul în care s-a produs explozia este de obicei foarte aglomerat. Din fericire, însă, în această perioadă mulţi locuitori sunt în vacanţă sau în afara oraşului. Deflagraţia s-a produs la ora locală 15:26.

Update(1): Poliţia norvegiană a anunţat că explozia de vineri, care s-a produs în apropierea sediului Guvernului de la Oslo s-a soldat cu  doi morţi şi opt răniţi, fiind provocată de o bombă, relatează Le Figaro în ediţia online.

Este o premieră nefastă în Norvegia, stat implicat, însă, în importante negocieri de pace în special între israelieni şi palestinieni.

Şeful Executivului norvegian, Jens Stoltenberg,  nu se afla în clădire în momentul producerii deflagraţiei. Pentru moment, din informaţiile difuzate, nu există date despre o eventuală revendicare a atacului, iar autorităţile refuză să comenteze faptele.

„Sunt cioburi de sticlă peste tot, au fost sparte ferestrele clădirilor din zonă”, povestesc martorii oculari. La această oră, accesul pe străzile din centrul oraşului a fost blocat de Armată.

Când s-a produs explozia, Ingunn Andersen, jurnalist la postul de radio NRK, a crezut că este vorba despre un cutremur, după cum a povestit redactorilor de la Le Parisien. Deflagraţia s-ar fi produs, potrivit poliţiei, în apropiere sediului Ministerului de Finanţe, în imediata apropiere a clădirii care adăposteşte sediul premierului norvegian şi a unei alte clădiri ocupate de redacţia Verdens Gang (VG), tabloidul cu cel mai mare tiraj din ţară.

„Sunt sparte ferestrele de la clădirea care găzduieşte sediul VG şi de la sediul Guvernului. Sunt persoane rănite şi însângerate, care zac pe stradă” , a declarat Ingunn Andersen, citată de cotidianul Le Parisien. Fotografii realizate imediat după explozie în apropierea sediului VG şi imaginile prezentate de televiziunile norvegiene prezintă clădiri puternic afectate de suflul exploziei şi trotuare pline de cioburi de sticlă, fum provenind de la cartierul guvernamental şi câteva ambulanţe sosite la faţa locului, pentru a evacua răniţii.

88 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 22, 2011 at 6:06 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • supraveghetorul said, on iulie 23, 2011 at 2:54 pm

      Atentie !!!
      Se vorbeste ca norvegianul pe care ei il numesc „FUNDAMENTALIST CRESTIN” ar fi freemason, vezi foto.
      Link:
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2017709/Anders-Behring-Breivik-arrested-holiday-island-massacre-linked-Oslo-car-bomb-blasts.html

      Apreciază

      • mihailandrei said, on iulie 23, 2011 at 3:26 pm

        Anders Behring Breivik – “candidatul manciurian”, nu-i decât o biată marionetă dirijată cu abilitate de cei ce doresc discreditarea curentului naţionalist din ce în ce mai puternic în ţările europene.

        Faptele pistolarului comunal servesc drept pretext globaliştilor U.E să limiteze libertatea de expresie, pe de altă parte au menire de a relativiza grupările de dreapta.

        E cunoscut faptul ca în cercurile naţionaliste, masoneria e percepută ca fiind o grupare antinaţională şi anticreştină.

        Cum se face că imediat după incidental din Oslo, au început să apară poze cu “naţionalistul” Anders Behring Breivik îmbrăcat în haine masonice?
        Ce interes au oficialii norvegiani să declare despre pateticul pistolar cu şorţ masonic ca e “naţionalist, creştin şi consevator”?

        De ce se joacă cu astfel de declaraţii când se ştie clar că naţionaliştii reali resping masoneria?

        Faptele lui Anders Behring Breivik ( considerat ca fiind antimusulman) nu au nici o legatură cu naţionalismul. În principiu, nu suntem pentru folosirea armelor, totuşi ne întrebăm de ce năbădăiosul viking nu s-a dus peste bezmeticii “antifa”, notoriu fiind faptul că aceştia sunt susţinători ai musulmanilor?

        De ce nu a luat în colimator pe Mullahul Krekar sau pe imigranţii musulmani?

        http://mihailandrei.wordpress.com/2011/07/23/anders-behring-breivik-tentativa-de-discreditare-a-luptei-nationaliste/

        Apreciază

  2. voceadinluminacodrut said, on iulie 22, 2011 at 6:10 pm

    prieteni…e data de 22 a lunii ( multiplu lui 11) , doua cifre „magice ptr jidani si masoniii satanisti…deci numai cautati alte explicatii….pur si simplu in zilele de 11 sau 22 ale lunii trebuie sa se intample o crima in masa:

    atentate la turnuri gemene NY ( data de 11), atentate in gara din Madrid, atentate la Londra, cutremure( Japonia si NZeelanda), tsunami, avarei nucleara in Japonia…

    pur si simplu in zilele de 11 si 22 trebuie sa fiti sigur ca se intampla o crima „ritualica” in masa…doar urmariti stirile si stati deoparte de marile orase aglomerate

    Apreciază

  3. […] Atentat terorist în capitala Norvegiei – Oslo. Șapte morti şi zeci de raniţi – RT*VIDEO […]

    Apreciază

  4. infiniteladder said, on iulie 22, 2011 at 7:59 pm

    Sa vedeti la Londra anul viitor ce o sa fie.

    Apreciază

  5. Alexandru(Fulger) said, on iulie 22, 2011 at 8:45 pm

    Ghiciti cine este vinovatul pentru elite 🙂 .

    Apreciază

  6. Mos Ioan said, on iulie 22, 2011 at 9:24 pm

    Cica Primu’ Ministru ar fi scapat de la moarte de doua ori……ca nu era acolo când a explodat bomba….
    Primu’ era pe drum, între doua atentate……. ca sa vedeti cum mai scapa câte un Prim!!!……

    Apreciază

  7. dany said, on iulie 22, 2011 at 9:51 pm

    Locuiesc in germania si am citit pe yahoo legat de atentate.. daca ati vedea ce comentarii lasa oamenii pe tema asta v-ati cutremura. Imediat se da vina pe Islam, cu toate ca nici vre-un oficial nu sa pronuntat pana la ora actuala in directia aceasta si probabil in urmatoarele ore vom afla chiar ca nu e vorba de atac terrorist international si ceva local. Dar omu orb si plin de ura a invat una si buna si o tine ca magaru pe linie dreapta. Asta e.. Lumea e plina de ura si nu ma refer la cei care au planificat treaba asta pt ca acestia probabil au actionat chiar foarte calculat, nu ci la oamenii cu o anumita bunastare, care dau verdicte din fotolii si judeca alte popoare , alte religii si etnii. Acesti oameni care traiesc inchis in coliviile invizibile care traiesc din cliseele formate prin televizor si mass medie. Foarte trist ce se intampla in occident. Cei mai multi dintre nemti sustin ca religia e cea care distruge omu nu invers, si ei sunt de parere ca ar trebui sa dispara toate religiile de pe glob. Deci exact ceace ce vor astia din elite defapt. Sa se curete tot ca sa vina ei cu spalarea lor de creiere. In mod normal nu ar trebui sa-mi pese de islam eu fiind crestin, insa imi pasa pentru ca asta am invatat din religia care dumnezeu mi-a dat-o si anume ca religia nu ti-o alegi si nici nu ti-o schimbi peste noapte si ca cel mai important e sa-ti iubesti aproapele, pe langa asta nu am intalnit vre-un musulman aici care sa nu ma fi pripit la el in casa si sa nu ma fi tratat ca pe un rege.Deci cunosc foarte bine ospitalitatea lor. Oricum trist ce se intampla, si repet, nu prin aceste atentate ci prin reactia oamenilor, modul lor de a judeca si a baga imediat intregi religii intr-o oala cu rele, felul in care acestia isi manifesta nemultumirea si suparare ma cutremurat. cateva commentarii: „islamistii astia vin aici cer azil, le oferim tot ce au nevoie si ei ce fac?” , „politica germana trebuie sa actioneze riguros impotriva islamului, afara cu jegul” , „cand ne vom trezi si ne vom distanta de aceste maimute islamiste” etc etc….

    Apreciază

    • tataia said, on iulie 23, 2011 at 9:04 am

      Da…din pacate am auzit chiar de curind de la o cunostinta de-a mea acest lucru. Cum ca fanatismul religios duce la acte de violenta, etc. Doamne cit pot fi de spalati pe creier de mass-media oamenii, si nu se mai trezesc o data! Cum poti tu domnule sa afirmi ca musulmanii sint teroristii pentru ca sint fanatici religiosi? Care religie indeamna la violenta? Desigur ca noi fiind crestin ortodocsi stim ca religia noastra este cea corecta de fapt, si ca probabil cea musulmana este mai putin corecta, contine unele rataciri…dar! este de 1000 de ori mai bine sa fii musulman decit ateu. Cei care s-au nascut in religia musulmana nu au ALES acest lucru. Atita timp cit ei cred cu tarie in religia lor si nu au cunostinta de ratacirile acestei religii, nu pot fi condamnati in nici un fel. Daca i-am atras atentia acelei persoane asupra faptului ca nici o religie nu indemna la nici o violenta, mi-a spus la un moment dat ca da….toate religiile te invata acelasi lucru…sa nu faci rau..sau faci fapte bune…raspuns tipic de ATEU! Adica religia e o forma de manipulare a omenirii care stabileste o conduita morala de baza a acesteia. Nimic despre existenta lui Dumnezeu, nimic despre viata de dincolo. Atita timp cit tu sustii ca religia te invata sa faci fapte bune dar nu crezi in vesnicia sufletului uman ce ai inteles din vreo religie? Ai inteles doar ca e o forma de manipulare menita sa stabileasca o conduita morala de baza…iar in cazul in care o iei prea ad literam devii un fanatic periculos…posibil terorist.
      Partea cea mai sinistra este ca daca pina acum ceva vreme doar musulmanii erau decretati ca fiind teroristi datorita fanatismului religios iata ca a venit vremea ca si crestinii sa fie considerati astfel. „Fundamentalisti crestini” „Doomsday cultist christians” adica crestini care cred in Apocalipsa si in Ziua Judecatii de Apoi. E 100% ok sa fii crestin..dar sa fii unul moderat..nu fundamentalist. Poti sa crezi in cine vrei tu….poti sa crezi in Cristi al tau (imi cer scuze pentru banalizarea numelui Mintuitorului dar am facut-o pentru a reda punctul de vedere al unui ateu) dar nu fi fanatic. Doar nu crezi acum ca nu e valabila teoria evolutionista, doar a fost demonstrata „stiintific”, doar nu crezi acum ca pamintul e fix si soarele se invirte in jurul acestuia, inseamna ca esti un inapoiat incult penibil, doar nu crezi ca pamintul are aproximativ 7500 de ani…cind au trait dinozaurii in acest caz? Si cel mai important sa nu crezi in apocalipsa si in Ziua Judecatii de Apoi. Acestea au foat doar adaugate in Biblie ca sa stai tu cuminte..dar nu vezi ca lumea „evoloeaza”, ca ne indreptam spre culmi nebanuite ale progresului tehnologic? Cum sa crezi tu ca sfirsitul e aproape? Daca crezi asa ceva inseamna ca esti un fanatic periculos…care pericliteaza „evolutia” omenirii. Si deci un posibil terorist.

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 23, 2011 at 1:01 pm

        tataia

        Sa nu uitam: ISLAMUL ESTE O CALE SPRE IAD.

        Apreciază

      • tataia said, on iulie 23, 2011 at 10:11 pm

        @ Cristina Ce imi arati aici? Un clip in care se spune ca islamul este violent in sine si se aduc si dovezi…una ar fi data de atentatele de la 11 septembrie despre care stim cu totii ca au fost aranjate de „elite” nicidecum de islamisti. Deci ce credibilitate are un documentar in care se aduc dovezi false? Sintem deja de mult offtopic, noi aici nu sintem islamici sintem crestin ortodocsi si islamul o fi o cale spre iad cum spune saccsiv, nu contest asta dar tot nu sint convins ca islamul incitia la violenta. Violente au fost destule de-a lungul istoriei si de fiecare data popoarele au fost manipulate de aceste „elite” au fost asmutite unele asupra celorlalte si apoi s-a dat vina pe religiile acestora pentru simplul motiv ca unul din punctele de pe agenda elitelor este abolirea TUTUROR religiilor.

        Apreciază

      • Cristina said, on iulie 24, 2011 at 5:52 pm

        @tataia
        Spuneti: „Cum poti tu domnule sa afirmi ca musulmanii sint teroristii pentru ca sint fanatici religiosi? Care religie indeamna la violenta?”
        Documentarul pe care vi l-am recomandat demonstreaza ca Islamul nu este nicidecum o religie pasnica, ci instiga la viloenta si crima. Urmariti-l; veste o marturie ca Islamul este o fara doar si poate o religie care indeamna la violenta. Documentati-va, o sa va convingeti de acest adevar incontestabil. Si eu cunosc musulmani care sunt oameni foarte buni, dar religia Islamica este de origine demonica. Sa nu incurcam lucrurile.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • tataia said, on iulie 24, 2011 at 6:49 pm

        @ Cristina Documentarul pe care mi l-ati aratat nu demonstreaza nimic deoarece este o minciuna de la un capat la celalalt, minciuna tipica a papusarilor planetari. In rest cred ca ar fi cazul sa incheiem discutiile despre islam asta pina nu il enervam rau pe saccsiv si ne pune la spam. Aici nu este vorba de a avea prieteni musulmani, prieteni pe care ii apreciem…era vorba pur si simplu de faptul daca islamul instiga la violenta sau nu. In fine nu doresc sa conving pe nimeni de nimic, deoarece oricum islamul este in afara ariei de discutii a acestui blog.

        Apreciază

      • tataia said, on iulie 24, 2011 at 6:54 pm

        @ Cristina. Mie unul imi par mult mai demonice religiile orientale (nu zic neaparatat ca islamul nu ar fi nu am cum sa fiu 100% sigur) alea care povestesc despre reincarnari, sarpele kundalini, chakre, energii si multe alte balarii din astea. Si nici macar acelea nu instiga la violenta, dar da..prin esenta invataturilor sint 100% demonice.

        Apreciază

      • Cristina said, on iulie 24, 2011 at 7:38 pm

        @tataia
        Documentarul NU este facut de papusari, ci de un american ORTODOX, covertit de la protestantism in dreapta credinta. Imi este prieten apropiat si va dau marturie despre el. A scris mult pe aceasta tema si cu foarte multa competenta. Ideea de baza: Islamul este o religie de inspiratie demonica, care instiga la violenta. Documentati-va si veti vedea.
        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • tataia said, on iulie 25, 2011 at 9:18 pm

        @Cristina. Asa o fi. Imi cer scuze daca am interpretat gresit provenienta documentarului. Am cunoscut si eu musulmani dupa cum probabil ati cunoscut si dumneavoastra. Si nu erau teroristi si nu puneau bombe. Cam atit despre islam. Noi sintem crestin ortodocsi.

        Apreciază

  8. gerica64 said, on iulie 22, 2011 at 10:13 pm

    A inceput sezonul de vanatoare al Illuminati.Asta este noua directie dupa asa zisa moarte a lui Osama bin Laden.Crearea haosului si asta e numai inceputul parerea mea. Off, ne asteapta vremuri grele fratilor si cei pe care ne sprijineam sunt luati unu cate unu.

    Apreciază

    • Constantin_ox said, on iulie 23, 2011 at 12:45 pm

      Doamne ajută!

      De acord. În plus, cazarii belicoşi ar dori să împuşte prin aceste atentate două lucruri deodată:
      – destabilizarea unui stat independent economic, care nu e membru UE (ce tupeu, auzi?…)
      – acuzarea mincinoasă a creştinilor.
      Niciun creştin nu poate face o asemenea faptă anti-creştinească. Dar există o anume religie ce are în preceptele sale chiar şi minciuna (de pildă să te dai drept fundamentalist creştin, cu nume, cruciuliţe, iconişe…., tot tacâmu’…), dacă aceasta serveşte planurilor sale de înstăpânire ticăloasă.

      Dumnezeu să-i ierte pe cei căzuţi victimă acestor atentate, şi să ferească lumea de răutăţile ticălosului! Doamne miluieşte!

      Apreciază

  9. acelas said, on iulie 22, 2011 at 11:13 pm

    … destul de infiorator …

    un roman, din pacate, pune umarul la instaurarea dominatiei super-tehnologiei asupra omului, si ce mai pregateste .. !

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/studentul-iesean-care-a-creat-o-mana-bionica-cu-imbunatatiri-ar-putea-face-operatii.html

    .

    Apreciază

  10. Ovidiu said, on iulie 23, 2011 at 6:06 am

    Si illuminati lovesc iarasi…

    Apreciază

  11. locuitor in oslo said, on iulie 23, 2011 at 6:30 am

    ATACATORUL care are legaturi cu atacul din centru si care a impuscat mai mult de 80 de persoane pe Utøya este potrivit ziarului Aftenposten………………………zidar slobod membru al „Johannes-losjen St. Olaus T.D. Tre Søiler”

    Apreciază

    • Constantin_ox said, on iulie 23, 2011 at 1:44 pm

      Poţi să ne dai şi nouă linkul, împreună cu un scurt rezumat ala celor scrise?
      “Johannes-losjen St. Olaus T.D. Tre Søiler” este o lojă masonică?

      Apreciază

  12. radu' said, on iulie 23, 2011 at 6:30 am

    @ acelasi
    tehnologia este buna daca este folosita in ajutorul omului, dar in acelasi timp poate fi folosita si impotriva lui. La fel si cu un cutit poti taia painea sau friptura sau poti omori pe cineva…totul depinde de cine o foloseste

    Apreciază

  13. Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 8:16 am

    Ati vazut faza cu „Oprescu a vrut sa devina liderul comunitatii evreiesti din Romania” aseara la OTV?

    Apreciază

  14. c said, on iulie 23, 2011 at 8:30 am

    Se pare ca asigurarile obligatorii sunt tot un fel de recensamint deci ginditi-va bine inainte de a face aceste asigurari

    Apreciază

  15. codin said, on iulie 23, 2011 at 9:13 am

    Modus operandi clasic al illuminati. Diversiune si dirijarea curentului de opinie nefavorabil impotriva celor care li se opun instaurarii dictaturii mondiale. Si Hitler a fost nevoit sa il puna pe Goring sa dea foc Reichstag-ului (printrun acolit comunist) pentru a putea arunca vina pe miscarea comunista, miscare ce ii statea in calea implementarii politicii dictatoriale. Dar iata ce usor, printrun simplu truc, se pot surmonta toate legile si constiintele. Totul e inselaciune, lumea toata e condusa prin inselaciune. Acesti fundamentalisti – bancheri, fundamentalisti – sionisti si fundamentalisti – globalisti – satanisti si-au schimbat directia politicii de razboi impotriva crestinilor, precum in urma cu multi ani bateau moneda pe „pericolul” islamic folosindu-se in cel mai nerusinat mod cu putinta de o grupare (al-qaida) formata, finantata de CIA la ordinele lui Zbigniew Brzezinski.

    Apreciază

  16. cosmin m said, on iulie 23, 2011 at 9:35 am

    E clar ca la un moment dat va fi prigoana fatisa impotriva crestinilor.
    Totusi, in cazul de fata, nu am vazut nici o corelare cu crestinismul. De altfel, nu se poate face implicit legatura norvegian=crestin, caci in nordul Europei predomina numeric ateii. Poate nu am fost eu atent???

    Apreciază

    • cosmin m said, on iulie 23, 2011 at 11:14 am

      Rectific: am gresit la postarea anterioara- mediafax, ziarul financiar, libertatea, toate folosesc sintagma „fundamentalist crestin” in legatura cu tragedia din Norvegia. Manipularea e evidenta. Va justifica contramasuri evreopene bine calculate.

      Apreciază

  17. Krakatoa said, on iulie 23, 2011 at 9:36 am

    Deja atacatorul a fost identificat si etichetat ca „fundamentalist crestin” in virsta de 32 de ani. Detinea o mica ferma de legume si „normal” avea de unde sa procure nitratii necesari unei bombe.

    Norvegia va inaspri cu siguranta conditiile prin care cineva va putea avea dreptul sa umble cu substante potential periculoase.

    Autoritatile au mentionat ca pina in momentul de fata este vorba doar de un singur individ care spune intr-un mesaj de pe blogul lui acum suspendat: „o credinta este deasupra altor interese”.

    Avem „fundamentalisti” musulmani in Europa acum avem si „fundamentalisti” crestini. Nu mai e mult pina sa inceapa sa vocifereze ambele parti asmutite de atentate ca cel din Oslo si sa avem parte de un control din ce in ce mai aspru al autoritatilor de frica unor dementi care nu gindesc prea mult cind e vorba sa omoare oameni nevinovati.

    Asta ar putea avea impact asupra modului in care micii fermieri sau chiar micile gospodarii isi vor putea procura substantele necesare pt o productie agricola mai buna. Sau in orice caz vor da cu subsemantul pentru fiecare lucru pe care il fac in gradina lor.

    Deja isteria in masa se va extinde si la „fundamentalistii” crestini.

    Un prieten foarte bun (deci care ma cunoaste mult mai bine ca altii) cu care am discutat mult depre crestinism si depre dogma crestina a ajuns, nu-mi dau seama cum – poate pt ca am prezentat prea zelos anumite aspecte – la concluzia ca eu l-as omori daca el nu ar fi de acord cu cele spuse de mine. Am ramas socat si i-am spus sa mai citeasca despre adevaratul crestinism (ca eu nu am dar sa ii explic profunzimea crestinismului) nu despre „bombele isterice” care sustin ca fundamentalistii sunt neaparat criminali. Si i-am dat ca exemplu pe Sf. Serafim de Sarov care, desi avea un topor in mina, a acceptat sa fie batut pina a fost mutilat de niste „oameni normali – nefundametalisti”. A ramas cu ideea lui ca eu as omori pentru crestinism.

    Personal am fost etichetat de o ruda „crestina” care traieste de multi ani in Suedia ca fiind fanatic pt ca am sustinut credinta in creationism si nu in darwinism. Deci ce ar mai fi de spus?

    Daca pt lucruri fundamentale care tin de crestinism oamenii sunt considerati fanatici atunci cei care omoara oameni nevinovati si au mesaje de genul „o credinta este deasupra altor interese” cum sa nu ajunga sa fie incadrati, impreuna cu toata lumea crestina, in categoria „fanatic religios crestin”!?

    Problema cea mai grava e ca toata lumea religioasa traditionala va ajunge in curind sa fie considerata fundamentalista si indezirabila daca nu e deja considerata asa. O sa fie din ce in ce mai dificil sa porti discutii care tin de misticism religios, de dogme religioase si vom fi din ce in ce mai putini cei care vom sustine ca lumea fizica e o jucarie a lui Dumnezeu facuta de Dumnezeu pt oameni ca sa se bucure si ei de darul asta minunat care e trecerea de la nefiinta la fiinta. Si nu oricum sa fie bucuria asta ci pt totdeauna daca merita!

    Daca as spune tuturor celor pe care ii cunosc ca menirea oamenilor e sa fie Dumnezei dupa har as fi considerat cu siguranta bun de balamuc sau… in cel mai bun caz… tratat cu un zimbet intelegator.

    Din pacate nu sunt multi cei cu care sa vorbesti despre credinta. Toti cind aud de reguli si lupta cu ei insisi fug ca puii de gaina exprimind un sec: „Esti fanatic!”

    Apreciază

  18. Dan Tanasescu said, on iulie 23, 2011 at 10:28 am

    Ce ziceţi de asta? Teroristul este un „fundamentalist creştin” norvegian cu înclinaţii spre extrema dreaptă şi se numeşte Anders Behring Breivik. Aici este o fotografie de-a sa: http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20110723_0054/1.jpg

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 12:12 pm

      Oaaaa!!!
      Observati sortuletul?
      Asta e mason toata ziua, nu crestin(mai ales ca Norvegienii sunt majoritar eretici.

      Apreciază

    • Constantin_ox said, on iulie 23, 2011 at 1:02 pm

      Doamne ajută!

      Dle Dan Tănăsescu, ce-ar fi să instrumentaţi puţin un dosărel (chiar din cele puţine ce le aveţi la îndemână), şi să-l trimiteţi unor publicaţii renumite? Aceştia lovesc în creştinism şi, cine poate argumenta minciuna sfruntată consider că e de datoria lui (lor, că sunt sigur că aţi mai găsi persoane competente…) să o facă. Vă rugăm frumos.
      Nu cred că e suficient să fim spectatori la acuzele ce se aduc chiar nouă înşine. Cel mai mic şi neînsemnat demers, unit cu dreptatea, poate dărâma turnuri imense de minciuni (clădite pe nisip…). Să vă ajute Dumnezeu (de fapt, cred că de muuult aşteaptă…)!
      Noi am căzut exact în capcana acestor ticăloşi, am căzut în mentalitatea lor, care au impresia că tot ce clocesc ei va şi fi înghiţit pe nemestecate şi că nu vom găsi cuvânt de apărare. Dar acestea nu sunt gândurile noastre, sunt induse de ei. Să ne ridicăm, dar, fie şi cu cel mai mic cuvânt – dar adevărat.

      Doamne ajută!

      Apreciază

  19. Dannyx said, on iulie 23, 2011 at 10:30 am

    Suspectul arestat în legătură cu atentatele din Norvegia fotografiat în ţinută MASONICĂ http://lupta-ns.blogspot.com/

    Apreciază

  20. un ortodox said, on iulie 23, 2011 at 11:05 am

    sa credem ca un om a facut rost de asa de mare cantitate de explozibil SINGUR singurel si nu l a observat nimeni ??? a fost chiar ajutat,poate si impins de la spate ..pai daca nu l au stiut inainte cum de l au aflat asa repede?? isi lasase buletinul in parcare cum facusera pilotii de la 9/11 ??o simpla masca cum se punea cand era gripa aviara si nu l ar fi recunoscut nici o camera video..Norvegia nu dansa hora antiterorista si i au dat un cadou sa intre si ea in hora..vorba bunicilor :mint ca o gazeta americana !

    Apreciază

  21. STOP RFID 666 said, on iulie 23, 2011 at 11:33 am

    Van Rompuy presedintele Uniunii Europene se declara socat de atentate. Lupul care abia asteapta sa se ospateze din cadavre este socat. El si baietii lui isi freaca mainile de bucurie ca poate mai repede sa-si implementeze tehnologia de control si sa ne bage in cusca electronica. Este abia inceputul. O sa-i vedem cum zbiara si cum v-or zice………..introduce-ti actele cu cip pentru ca nu putem sa-i prindem pe teroristi, hoti, talhari, violatori, extremisti……………. Cand colo ce sa vezi, teroristii sunt finantati de ei, adica elita care ne vrea binele.

    Apreciază

  22. un ortodox said, on iulie 23, 2011 at 11:40 am

    acum 2000 de ani ingerul ni se arata ca o stea si ne anunta ca HRISTOS vine..acum dracii ne anunta ca vine sefu guvernului mondial :http://www.latest-ufo-sightings.net/

    Apreciază

  23. codin said, on iulie 23, 2011 at 11:57 am

    Minciuna si manipularea Media este demontata.Totul este o facatura. Aici e teroristul „fundamentalist crestin” Anders Behring Breivik :
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2017851/Norway-attacks-gunman-Anders-Behring-Breivik-right-wing-extremist-hated-Muslims.html

    Apreciază

  24. Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 12:21 pm

    Aia de la realitatea.net i-au taiat poza sa nu i se vada sortuletul =))). Incredibil :))

    Apreciază

  25. dante said, on iulie 23, 2011 at 12:24 pm

    ….deci, sa recapitulam: unul din atentate este produs de un fundamentalist crestin ( fie el, catolic, reformat,etc, ca de ortodox nu poate fi vorba), iar cel de-al doilea este revendicat de o miscare islamica. Pai cica atentatele au legatura intre ele, dar eu nu prea inteleg cum, in acest caz!!! Adica crestinii si musulmanii au creat doua atentate in Norvegia, unii impotriva celorlalti, cam in acelasi timp, sau era un fel de meci de fotbal intre cele doua religii?

    Este cusuta cu ata transparenta, nu alba. Probabil va urma un nou val de restrictii si reguli, care trebuie impuse, chipurile, pentru binele si siguranta noastra.
    Pentru mine lucrurile sint clare demult, ne indreptam cu pasi rapizi catre marea colivie globala

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 12:28 pm

      E mason!!! Nu crestin!

      Asta-i ce mai mare poza pe care am gasit-o, vad ca s-a taiat din ea de mai multe ori. O data ca sa nu i se vada manusile albe(de mason) si apoi sa nu i se vada sortuletul.

      Apreciază

  26. Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 12:56 pm

    Un site de stiri din Norvegia a confirmat ca teroristul face parte din masonerie.
    Citez din : http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terror/drap/17421854/

    Masonic
    Five days before the bombing – 17 July – let a twitter profile Behring Breivik name out a twitter message a slightly paraphrased quote from the Liberals in 1800-century philosopher John Stuart Mill: „One person with a belief is equal to the force of 100,000 WHO garden only interests.” – „A person with a conviction is as strong as the 100,000 who have only interests. ” The alleged offender is a member of the John lodge St. Olaus TD Three pillars of the Norwegian Masonic Order. He has 3 degree status, where the peak is ten degrees. – We have no way to express an opinion on individuals or incidents related to any members, said spokesman of the Norwegian Freemasons order Helge Qvigstad told Dagbladet. On a Facebook profile appears to be 32-year-old Christian and politically conservative. As favorite books provide the man behind the profile including George Orwell’s „1984” and Kafka’s „process”.

    Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 12:59 pm

      Folositii Google Translate pentru a traduce.
      Frimurer inseamna francmason in norvegiana.

      Apreciază

  27. Karataev said, on iulie 23, 2011 at 1:10 pm

    Scuze pentru off-topic: http://www.realitatea.net/adio-absente-motivate-usor-accesul-in-scoli-se-face-pe-baza-de-cartela-din-toamna_855751.html

    Totul pentru „siguranta” noastra.

    Apreciază

  28. Greywolf said, on iulie 23, 2011 at 1:28 pm

    Nu mai comentati de pomana cu „fundamentalist crestin”. Cautati pe net si il gasiti imbracat intr-o ‘frumos costum francmasonic”!http://lupta-ns.blogspot.com/2011/07/suspectul-arestat-in-legatura-cu.html Suspectul atentatului din Norvegia asupra campusului unor tineri se numeşte Anders Behring Breivik şi este prezentat de ziarul britanic Daily Mail într-o ţinută masonică!
    Bloggerii norvegieni şi scandinavi sapă adând în viaţa criminalului care a creat haos în Oslo şi teroare în întreaga Norvegie, stupefacţie şi oripilare dincolo de graniţele acestei ţări. Astfel, blogul Balder a dezvăluit că atentatorul era un violent activist antirasist, pro-homosexual şi pro-Israel, acelaşi lucru este dezvăluit şi de Nationell.nu, iar presa de sistem din Norvegia este nevoită să recunoască la rândul său că asasinul diabolic este animat de convingeri pro-israeliene duse la extrem.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 23, 2011 at 1:44 pm

      Greywolf

      Prietene, nu comentam de pomana. Comentam varianta oferita de SISTEM. Mai ales motivul pentru care au oferit-o publicului. Pricepi?

      Apreciază

      • Constantin_ox said, on iulie 23, 2011 at 7:32 pm

        Aici e mâna Domnului. A îngăduit acest lucru, care este o greşeală fatală făcută de un mason. Cred că avem ocazia, care ne pricepem, să postăm pe siteurile străine cât mai multe date depre acest debil, prin prisma căror date lumea adormită să ia cunoştinţă de adevărata faţă a zidarilor.
        Să folosim cu înţelepciune această oportunitate…
        Dumnezeu să ierte victimile acelea nevinovate!

        Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on iulie 23, 2011 at 1:57 pm

      Eu personal nu prea sunt de acord cu ce promoveaza cei de la lupta-ns dar …bun articol….
      Iar cei de la English Defence League:

      Apreciază

  29. Adrian.I said, on iulie 23, 2011 at 2:54 pm

    Da, evident, daca… este om de stiinta cunoscut sau eu stiu ce mare binefacator este prezentat ca mason dar daca este criminal e prezentat ca nationalist si crestin….
    Oricum era sectant, inca de doua ori ……
    E interesant cum pot manipula perciunatii…imi pun intrebarea cat de prost trebuie sa fi ca sa crezi prostiile lor….

    Apreciază

  30. Ioan C. said, on iulie 23, 2011 at 3:06 pm

    Un nebun acest Breivik, nu cred ca era nimeni in spatele lui. Uneori nebunii pot arata o foarte buna stapanire de sine. Nici Hitler nu tuna si fulgera tot timpul, doar atunci cand voia sa impresioneze sau ii lipseau argumentele.
    Parerea mea e ca Biserica Ortodoxa ar face bine sa se intereseze de starea sufleteasca a credinciosilor si de ce nu sa ii ajute material pe cei aflati in nevoi, ca multi oameni se smintesc vazand inactivitatea Bisericii. Astazi am aflat ca Cristian Badilita, traducator in romana al Septuagintei si al Patericului, a trecut a greco-catolici.
    La drept vorbind, chiar si eu, care am, citit si studiat Scriptura, simt nevoia unui imbold spiritual si autentic ortodox., imi vine in minte Vasile cel Mare, care a infiintat spitale, numite vasiliade, nu s-a limitat doar sa scrie tratate de teologie.
    Ierati-mi lungul comentariu, dar si pe mine ma incearca greu indoiala.

    Apreciază

    • Constantin_ox said, on iulie 23, 2011 at 3:32 pm

      Şi de la cine te învaţă Sf. Vasile cel mare că vine îndoiala? Cine trăieşte EL ortodoxia nu cade, pentru că el însuşi gustă Adevărul şi cunoaşte că altul nu poate fi. Dragă frate, ce preferi, o formă fără fond sau pe Hristos cel Viu?
      Dumnezeu să-l ierte şi să-l îndrepteze pe C. Bădiliţă. Asta e încă o dovadă că nu ştiinţa cărţilor sfinte mântuie, ci credinţa trăitoare a Evangheliei (vezi îndemnul dragului nostru părinte ortodox, de curând ajuns la Domnul, Pr. Arsenie Papacioc…). Aşa să ne ajute Dumnezeu!

      P.S. – tot Sf. Vasile cel mare spune să nu ne apropiem de Sf. Scripturi decât cu ajutorul şi sprijinul Sfinţilor şi „cu mâinile curate”, adică curăţiţi de patimi, atât trupeşti dar mai ales de cele sufleteşti. Biserica are spitale mult mai multe şi nevăzute. Orice creştin care îngrijeşte de un bolnav este un spital, şi încă unul care vindecă suflete nu doar trupuri.
      „Căderea din credinţă vine din nelucrarea virtuţilor şi din înălţarea minţii”.
      Sfinte Vasile, luminător al credinţei, roagă-te pentru noi!

      Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 23, 2011 at 3:44 pm

      Ioan C.

      Indoiala?

      Frate, esti parte a Bisericii. Apuca-te de azi sa-i ajuti pe nevoiasi, bolnavi, vaduve, orfani, etc.

      Apreciază

  31. Adrian.I said, on iulie 23, 2011 at 3:10 pm

    @Ioan.C
    Badilita a fost de mult timp ratacit.

    Apreciază

  32. Ion de la Chiuiesti said, on iulie 23, 2011 at 3:14 pm

    Nu exista fundamentalist crestin. Ori esti crestin ori ba! Trebuie sa luptam ca acesti termeni sa nu fie impusi in mass-media!

    Apreciază

  33. dantanasescu said, on iulie 24, 2011 at 8:59 am

    @Constantin_ox: Nu ştiu de unde ai tras dumneata concluzia că îmi închipui că scriu articole „în lumina ortodoxă”. Nici nu aş putea să fac aşa ceva, deoarece nu este de comeptenţa mea. Eu am competenţe în domeniul jurnalismului, comunicării, psihologiei şi al ştiinţelor sociale. Nu am făcut facultatea de teologie şi nu am fost hirotonisit. Dacă mi-aş aroga rolul de teorectician al dogmei creştin-ortodoxe asta ar fi considerat „în lumina ortodoxă” o lipsă de smerenie. Ar fi ca şi cum „oaia” s-ar da drept „păstor”. 🙂

    Referitor la al doilea comentariu, nu cred că aş putea să fac „dosare” pe care să le trimit presei, pentru că nu sunt nici procuror, nici ofiţer SRI sau altceva! 😆 Şi oricum să trimit materiale de acest gen, nu ar folosi la nimic, din mai multe motive. În primul rând mulţi jurnalişti sunt total ignoranţi şi manipulaţi exact ca cea mai mare parte a populaţiei. Pe urmă, puţinii care cunosc şi înţeleg aceste probleme, tac, din cauză că se tem, sau sunt în complicitate cu sistemul. Iar posturile tv sau ziarele care difuzează materiale despre adevăr, o fac sub formă de „teoria conspiraţiei” şi ridiculizează subiectul, prezentându-l ca pe o bazaconie, demnă de luat în râs.

    Apreciază

  34. CRONOS said, on iulie 25, 2011 at 7:09 am

    …acum intelegi de ce fratii crestini trebuie sa stea intru’ Hristos uniti!?…Sunt in Norvegia (in vacanta)la cativa Km de Oslo.Ma doare sa vad cum un Mason impusca la mitraliera oameni nevinovati iar Crestinii sunt pusi sa scoata castanele din foc !De obicei aici e foarte multa securitate si reguli stricte!Politia intervine imediat ce cineva da un telefon si semnaleaza ceva.Sunt multi politisti in civil intr-o zi normala pe strazi!Se vede ca e mana serviciilor secrete.Au intervenit foarte greu iar fortele speciale au imprumutat o barca de la un localnic sa ajunga pe insula !I-au dat timp sa actioneze!…………….. Hristos vine pentru alesii sai!Iar El are alesi in orice parte a lumii!

    Apreciază

  35. CRONOS said, on iulie 25, 2011 at 7:14 am

    A A a aaa si ………..sa nu uit! Vezi cum introduc in media termenul de Crestin Fundamentalist !?….. Voi veti fi vanati sub acelasi aspect !!!……Sunt zorii prigoanei ce va sa vina peste ultimii crestini !!!Capul de acuzare este formulat acum sub ochii nostrii !Crestin Fundamentalist !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  36. CRONOS said, on iulie 25, 2011 at 7:24 am

    Aici era ultimul colt de rai de pe pamant!Sunt frumuseti naturale de nedscris!Apa cristalina curata si peste tot e un peisaj de basm plus ca sunt intradevar liberi economic!Au resurse pe care nu le/au vandut ca noi!…Dar cred ca acum isi baga coada Eu si aici ! In numele Sigurantei bineinteles caci pe ei nu au cum sa ii momeasca ca pe noi cu Bunastarea!Au creat Chaos si acum aduc \\Siguranta\\…

    Apreciază

  37. Dan Tanasescu said, on iulie 25, 2011 at 11:20 am

    Lunga dezbatere în jurul unor amănunte prefabricate în cazul acestui atentat terorist regizat, arată că mulţi se lasă prinşi în plasa manipulării fără să-şi dea seama.

    Apreciază

    • Constantin_ox said, on iulie 25, 2011 at 11:50 am

      @Dan Tănăsescu…

      Există fel şi fel de manipulări, unele voite altele nu. Unele conştiente altele nu. Din acest punct de vedere vă indicam în unul din commenturile de mai sus că lumina în care interpretaţi evenimentele, pe blogul dvs. nu este cea ortodoxă. Chiar dacă unii, înşelaţi fiind, consideră că deţin oarecari puteri supunându-se ocultului, chiar dacă şi acţionează în acest sens, omul nu trebuie să cadă în plasa lor, anume să şi creadă că aceştia deţin cu adevărat vreo putere reală. Singura lor putere provine din credinţa… altora cum că ei chiar ar stăpâni lumea. Ei stăpânesc peste cei ce se închină lor.
      Peste toate există Pronia Celui Atotputernic, şi doar cu El şi prin El şi în lumina Lui (numită îndeobşte ortodoxă, drept înţelegătoare…) putem avea siguranţa că nu greşim.
      Dvs doriţi să explicaţi, de pildă, anumite evenimente prin prisma numerologiei. Numerologia, precum şi alte tipuri de credinţe aşa-zis iniţiate, sunt declarate vrăjitorii. Ori rostul Luminii sfinte este tocmai a nu mai crede în puterea acestor vrăjitorii.
      Dvs, dle Dan Tănăsescu, nu faceţi altceva decât să propovăduiţi vrăjitorii pe siteul dvs (astrologie, ezoterism, numerologie etc). Tot dvs, dle Dan Tănăsescu, interpretaţi… totul prin „lumina” (se cade a i se spune, de fapt, pe nume – întunericul…) acestor pierzătoare credinţe mincinoase.
      Prin urmare, dle Dan Tănăsescu, chiar dacă păreţi a fi un om de treabă şi care voiţi a ne lumina pe noi – vezi, dragă Doamne! – necunoscătorii, dvs înşivă sunteţi din tagma celor pe care – chipurile – îi acuzaţi. În traducere liberă, voiţi să dărâmaţi răul cu rău.
      De aceea, dle Dan Tănăsescu, se cuvine ca tot omul să vă cunoască natura eresului dvs, aici, în mod public, deoarece tot în mod public aveţi proasta inspiraţie a vă afişa părerile, pe un site care este (cu mila şi cu ajutorul Domnului…) ortodox. Vă atenţionam mai sus că nu interpretaţi ortodox, tocmai pentru că aici noi ne adunăm şi aşteptăm lumină drept-înţelegătoare (ortodoxă) asupra evenimentelor.
      Deocamdată vă rog eu, şi sper ca şi fraţii de aici să facă asemenea, să ne scutiţi de trimiteri şi „tâlcuiri” ne-ortodoxe. Sunteţi bine venit dacă vreţi să fiţi de-al nostru.

      Aşa să ne ajute Dumnezeu! tuturor.

      Apreciază

      • Dan Tanasescu said, on iulie 25, 2011 at 12:17 pm

        Domnule Constantin_ox, în primul rând mă surprind ultimele dvs. cuvinte în care vorbiţi de parcă aţi fi proprietarul acestui blog. Singurul care are dreptul să facă asemenea comentarii este Saccsiv, care, din câte ştiu eu, este proprietarul de drept al acestui blog.

        În al doilea rând, eu nu explic nimic prin prisma numerologiei, ci ofer doar un punct de vedere legat de nişte practici ale Elitelor. Iar maniera aceasta de a judeca ocultismul şi a-ţi forma o părere fără să-l studiezi şi fără să-l înţelegi, cred că se numeşte habotnicie nu ortodoxie. Cum poţi învinge un duşman, pe care nu îl cunoşti şi nu îi înţelegi şiretlicurile? Să nu uităm că mulţi reprezentanţi ai monahismului românesc, cum ar fi părintele Ghelasie Gheorghe, au studiat ştiinţele ezoterice şi au scris despre ele în lumina ortodoxă. Chiar şi Saccsiv prezintă pe acest blog deseori elemente de simbolistică ocultă folosite de societăţile secrete.

        Apreciază

  38. Constantin_ox said, on iulie 25, 2011 at 2:19 pm

    @Dan Tănăsescu…

    (Domnule Constantin_ox, în primul rând mă surprind ultimele dvs. cuvinte în care vorbiţi de parcă aţi fi proprietarul acestui blog. Singurul care are dreptul să facă asemenea comentarii este Saccsiv, care, din câte ştiu eu, este proprietarul de drept al acestui blog.). Atât timp cât Saccsiv nu combate el însuşi commentul meu, fie parţial fie în totalitate, presupun că este un pct de vedere împărtăşit şi de dumnealui. Apoi, este mai mult decât evident că acest blog se doreşte ortodox, iar ortodox înseamnă în primul rând comuniune în Duh. Totodată, aşa cum fratele Saccsiv mă întăreşte prin articolele sale (şi ceilalţi ortodocşi ce postează aici…), tot aşa şi eu cred că primesc de la dumnealui posibilitatea de a atenţiona asupra unei ne-ortodoxii. Este, deci, o posibilite, iar nu un drept, posibilitate pe care am folosit-o. Desigur, pot şi eu greşi, caz în care îmi aştept cuminte îndreptarea. Probabil nu aveţi cunoştinţă de aceasta, dar creştinul nu are nimic al său, ci toate sunt de obşte, alor săi. Noi ne completăm unii pe alţii…

    (În al doilea rând, eu nu explic nimic prin prisma numerologiei…). Aveţi dreptate. Asta afirmam şi eu…

    (…ofer doar un punct de vedere legat de nişte practici ale Elitelor). Punctul dvs de vedere nu interesează niciun ortodox, deoarece este ne-ortodox. Mai mult, este anti-ortodox în esenţa lui…

    (…maniera aceasta de a judeca ocultismul şi a-ţi forma o părere fără să-l studiezi şi fără să-l înţelegi…). Nu aveţi de unde şti ce am studia şi ce nu. Pentru cunoştinţa dvs personală, vă pot mărturisi că am avut şi eu o lungă perioadă în care am fost slugoi al satanei, prin practici oculte. Ceea ce nu este o laudă pentru mine şi nici un îndemn pentru oameni; dimpotrivă, mulţumesc lui Dumnezeu că m-a scos de acolo. În altă ordine de idei, recunosc uşor mizeria în care mă scăldam odinioară…
    Oricum, minunat şi de folos este că cei ce cred cu adevărat în Adevăr nu au nevoie să intre în toată necurăţia ocultismului. Este cu totul îndeajuns să se împărtăşească din moştenirea lor de drept, printre care se numără şi învăţătura Sf.Părinţi asupra… „dumnezeilor neamurilor, care toţi sunt draci” (printre care se numără astrologia, ezoterismul, numerologia şamd…).
    Apoi, în cazul în care nu ştiţi, locul în care se adună cei credincioşi (fie acesta şi un spaţiu virtual…) este ca o mini-biserică, iar în biserică nu se cade să glăsuiască cei ce se dovedesc a fi de alte credinţe. Dacă sunteţi invitat la această „masă”, precum şi eu sunt, atunci se cuvine să respectăm gazda şi să ne hrănim cu „bucate” din meniul dumnealui. Iar dacă aduceţi cu dvs alt soi de „hrană”, măcar fiţi cu bun simţ şi aduceţi una neotrăvită.

    Nu trebuie neaparat să studiez drăcoveniile pe care ni le fluturaţi sub nas, ba chiar suntem sfătuiţi de Părinţii noştri să stăm departe de ele. Chiar dacă nu aş avea vreun argument împotriva lor, simplul fapt că nu fac parte din învăţătura mântuitoare îmi este de ajuns să le refuz.

    Spuneţi-mi, vă rog, ce poate fi denumit habotnicie, faptul de a vizita şi comenta pe site-urile unor fraţi din aceeaşi credinţă, în acelaşi Duh şi plecaţi Aceluiaşi Sfânt Dumnezeu, sau a te infiltra viclean, dându-te drept frate dar în realitate propovăduind drăcovenii, pavând calea către iad(-ul blogului dvs) cu „bune” intenţii?
    Dvs, dle Tănăsescu, dacă mergeţi în vizită la cineva şi, intrând în casa dumnealui, observaţi o necurăţie aruncată de un neînţelept pe podea, se cheamă habotnicie de voiţi s-o îndepărtaţi? Să fim serioşi… şi cu-minte.

    Apreciază

  39. Constantin_ox said, on iulie 25, 2011 at 2:27 pm

    @Dan Tănăsescu…

    ( Să nu uităm că mulţi reprezentanţi ai monahismului românesc, cum ar fi părintele Ghelasie Gheorghe, au studiat ştiinţele ezoterice şi au scris despre ele în lumina ortodoxă. Chiar şi Saccsiv prezintă pe acest blog deseori elemente de simbolistică ocultă folosite de societăţile secrete.).
    Aşa este, au studiat şi au scris (şi scriu…) în lumină ortodoxă. Tocmai ăsta-i pointul.

    Apreciază

  40. Constantin_ox said, on iulie 25, 2011 at 3:24 pm

    @Cristina

    Mulţumesc de atenţionare.

    Doamne ajută!

    Apreciază

  41. Constantin_ox said, on iulie 25, 2011 at 3:51 pm

    P.S. – @Cristina

    Aşa este, un rătăcit.
    Citez (2’03”-2’11”): „cei care sunt căutători sinceri… ăăă… nu consideră alte spiritualităţi ca ceva care sunt contrare creştinismului…”(Ghelasie Gheorghe). Să vedem cum sună aceste cuvinte la Lumină, Care spune: „Cei ce nu sunt cu noi sunt împotriva noastră…”(ceea ce nu înseamnă că noi suntem împotriva lor, ci ei singuri se împotrivesc Adevărului mântuitor de credinţă, crezând în alt ceva…) şi „Cine nu adună cu Mine, risipeşte…”.
    Nu poţi afirma că eşti creştin dacă nu crezi în desăvârşirea Celui desăvârşit, Care a lăsat, prin Jertfa Sa, o singură credinţă desăvârşită. Este foarte simplu, şi acum auzim blândul glas al lui Hristos, Care ne lămureşte că „nimeni nu poate ajunge la Tatăl decât prin Mine”, „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa…”.

    Încă o dată, mulţumesc de avertisment.

    Apreciază

  42. Raluca said, on iulie 26, 2011 at 11:21 am

    Achiesez fratelui Constantin, si multumesc mult pt. toate posturile!!!
    Frate Ioan C. eu nu am darul vorbirii ,de aceea hotararea mea de a-ti scrie cateva cuvinte a fost dificila!
    Indoiala ta in Ortodoxie ma doare, mai ales ca te vad atat de instruit intr-ale Scripturii.
    Iti voi scrie cateva fapte si tu o sa tragi concluziile daca crezi de cuviinta.
    Parohia la care sunt arondata cu Duhovnicul e f.aprope de mine si este f.mica. Are in circumscriptie 1800 de familii, care sustin 3 Preoti, doar 500 de familii platesc taxa anuala la Biserica. In aceste conditii, anul trecut s-au colectat si donat la saraci, bolnavi, batrani si alte scopuri caritabile 27.000 lei noi.Aceste sume s-au donat peste donatiile pt renovare,constructie ale Bisericii.
    Biserica ortodoxa(sau o parte din ea) face multa misiune materiala insa nu se lauda, si nu o face conditionat de filosofia religiosa imbratisata de cel ajutat.(O parte din lucralile la acesta Biserica ,la care inca se lucreaza avand o istorie atipica, sunt facute cu meseriasi sectari, in conditiile in care Parintele Paroh tuna impotriva ecumenismului, ereziilor, impotriva BOR.)
    Cu tote astea, ne-a spus intr-o zi vazand ca se raceste credinta oamenilor in general:”Daca criticati Preotii si ei sunt asa cum spuneti voi, nu contest, fiti voi sfinti!!! Sfintiti-va voi, cine va impedica!?
    Si mai sunt extrem de multe acte minunate care se fac de catre credinciosii ortodocsi din Biserica, dar ele nu sunt puse pe tapet, daca esti curios am sa ti le enumar numai pe cele din Cluj.
    Langa noi, vecini cu Parohia unde merg exista o casa de adunare penticostala f. mare, unde se aduna doar penticostalii instariti din oras. Nu se amesteca cei modesti cu cei instaritii. Cei care au reusit(dupa spalare pe creier la propriu) sa revina in Biserica stiu acesta! Ca sa vezi ce iubire fratesca! Si ti-as mai putea spune multe fiind vecini cu mine si Parohia mea, sa intelegi cata „dragoste” neconditionata e la eretici.
    Am sa-ti mai relatez un amanunt de la vecinii penticostali de peste drum ,vecini si cu Parohia unde merg.
    Acum vreo 2 ani cateva cupluri de tineri au fost prinsi desfranandu-se in casa lor de adunare, fiind la repetitii instrumentale, si nesupraveghiati. (Tinerii lor aduc „Slava” pe ritmuri de rock usor sau nu!)
    Crezi ca s-a scurs ceva in presa? In timp ce era de notorietate in toata vecinatatea orgia lor, din casa lor de adunare.
    Nici un cuvantel!!!
    Platesc pt imagine, si nu putin!
    Frate draga, tine-te de un Duhovnic bun, + alti sfatuitori Parinti, de Scrietiile Sfintilor Parinti, de Taine. Nu uita ca si Deavolul stie Scriptura(vezi in ispitirea Domnului). E un curent , extrem de puternic care rupe tot mai multi crestini din Adevar.
    Noi suntem mici pe aici, cere ajutor cu curaj Parintilor care au mai ramas curati! Suntem avertizati ca caderea va incepe cu ei: ierarhi, parinti, monahi(de ce ne miram?). Cum spunea un frate citand: cel mai depret DAR in vremurile de pe urma va fi INTELEPCIUNEA=ramanerea in ADEVAR!!!

    Iertare frate, si sa treci prin ispita victorios!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.