SACCSIV – blog ortodox

Are Israelul bomba atomică?

Posted in BOMBA ATOMICA, ISRAEL, Pentagon, SUA by saccsiv on februarie 23, 2025

Global Research: Pentagon Recognizes “Officially” That Israel Is a Nuclear Power. Declassified Document

Pentagonul a recunoscut „oficial” că Israelul este o putere nucleară. Document declasificat.

De Prof. Michel Chossudovsky, 18 Februarie 2025, Global Research

[Publicat inițial pe 15 aprilie 2015]

Institute for Defense Analyses (IDA, Institutul pentru Analize de Apărare), o entitate aflată sub contract cu Departamentul american al Apărării, a publicat un document militar clasificat anterior care confirmă programul de arme nucleare al Israelului.

Aceasta este considerată a fi o decizie istorică, interpretată pe scară largă ca reprezentând o recunoaștere semi-oficială de către Departamentul american al Apărării a faptului că Israelul este o putere nucleară de bună credință. În timp ce documentul confirmă ceea ce se știa deja cu privire la arsenalul nuclear al Israelului, implicațiile politice sunt potențial de mare anvergură, în special în ceea ce privește negocierile în curs referitoare la presupusul program nuclear al Iranului.”

Cine pe cine amenință în Orientul Mijlociu:

  • O recunoaștere de facto de către SUA a faptului că Israelul este o putere nucleară care amenință Orientul Mijlociu, în contrast cu programul inexistent de arme nucleare al Iranului

În plus, după cum se detaliază mai jos, raportul IDA prezintă în mod tacit programul de arme nucleare al Israelului ca fiind o extensie a celui al Statelor Unite.

Acest raport de 386 de pagini din 1987, intitulat „Critical Technological Assessment in Israel and NATO Nations” (Evaluare tehnologică critică în Israel și țările NATO), oferă detalii cu privire la sistemele de armament ale Israelului, inclusiv dezvoltarea bombei cu hidrogen.

Faceți clic pentru a accesa raportul complet de 387 de pagini din 1987.

Deși raportul a fost redactat în urmă cu 28 de ani, acesta confirmă capacitatea Israelului de a dezvolta arme nucleare, cu o capacitate explozivă de 1000 de ori mai puternică decât bomba atomică lansată la Hiroshima: adică în anii 1980 israelienii ajunseseră la capacitatea de a crea bombe considerate de o mie de ori mai puternice decât bombele atomice.

„[Israelul] dezvoltă tipul de coduri care îi vor permite să fabrice bombe cu hidrogen. [anii 1980] Altfel spus, coduri care detaliază procesele de fisiune și fuziune la nivel microscopic și macroscopic.”

Raportul notează, de asemenea, că laboratoarele de cercetare din Israel „sunt echivalente cu laboratoarele noastre naționale Los Alamos, Lawrence Livermore și Oak Ridge”, laboratoare-cheie în dezvoltarea arsenalului nuclear al Americii. (citat în Israel National News, 25 martie 2015)

Infrastructura nucleară a Israelului este „o paralelă aproape exactă a capacității existente în prezent la laboratoarele noastre naționale”.

Raportul sugerează că industria de armament a Israelului, inclusiv programul său nuclear, este în esență o extensie a celei a SUA, dezvoltată cu sprijinul și colaborarea activă a laboratoarelor de cercetare militară și a „contractorilor de apărare” din SUA.

În acest sens, raportul infirmă, de asemenea, ideea că SUA nu au fost puse la curent cu informațiile clasificate israeliene referitoare la programul său nuclear, care în perioada anterioară a fost dezvoltat cu sprijinul Franței.

Raportul arată, de asemenea, că Pentagonul a fost pe deplin informat cu privire la detaliile intime ale programului israelian, ceea ce sugerează, de asemenea, că acesta a fost dezvoltat în colaborare activă cu SUA.

Tagged with: , ,

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui florin florin said, on februarie 23, 2025 at 8:35 pm

    Off-topic. Mi s-au extras niste dinti. Am rugat dentistul sa foloseasca anestezicul meu: Scandonest (clorhidrat de mepivacaină). Apropo: mi-a zis ca mai venisera si alti pacienti cu acest anestezic, cerand sa il folosesca in locul celor din cabinet. L-am ales pt ca mi s-a spus ca e curat. A fost de acord, doar ca inainte d einjectii a dat cu spray (Lidocaina). Stiam ca lidocaina e plina de nazbatii dar, n-am avut timo de reactie (s-a miscat repede doctorul) si mi-am zis ca oricum, nu e multa substanta, fiind data doar la suprafata.

    Ei bine, nu stiu ce sa zic dar dupa mai bine de o saptamana acuz niste probleme la inima. Eu nu am mai avut genul asta de probleme. Simt ca si cum din cand in cand mi-ar tine cineva inima in palma si mi0o strange usor. In plus, chiar si dupa atata timp, la locul intrventiei si la falca simt ca si cum as avea o afta. Dar ingrijorarea mea e legata de inima. (Nu am facut vacxzin anticovrig)

    Acum sunt pe vit C (doza mare) si drojdie de orez rosu (ambele am inteles ca dizolva porcariile introduse in corp).

    Sfatul meu: luati in serios anestezicele si, in general, orice injectie (si nu numai – spray-ul asta e si el pe lista celor cu nazbatii). Informati-va inainte de a introduce ceva in corp pt ca am trecut de ceva vreme intr-o zona in care increderea intai se castiga, nu se acorda din oficiu.

    Doamne-ajuta!

    Apreciază

    • Avatarul lui un roman usuallyphilosopher75a45a93ab said, on februarie 23, 2025 at 10:10 pm

      „vax” isi are sensul numai cu ACCEPTul personal (semnatura). Ca si lepadarea. Altfel, ne vaxau prin orice consumam (inclusiv prin aer). Cred ca la dvs este o alergie la ceva. Sanatate!

      Apreciază

    • Avatarul lui Anonim Anonim said, on februarie 24, 2025 at 9:19 am

      Cum ati facut rost de acest anestezic, Scandonest? Se gaseste in farmacii? Multumim pentru informatii!

      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • Avatarul lui florin florin said, on februarie 24, 2025 at 12:44 pm

        Un alt dentist mi-a facut rost. Doar ca eu sunt din alta localitate si am vrut sa am atunci cand am nevoie. Este in Romania, are autorizatie de punere pe piata de la anm. Mai sunt firmele care aprovizioneaza cabinetele stomatologice cu materiale, se poate incerca si la ele doar ca e la latitudinea lor sa ne dea sau nu.

        M-am uitat la microscop (800x dar se vede si la 100x) la anestezicul asta si n-am gasit nici o forma geometrica, deci nu are microcircuite. Ce ar putea avea insa e hidrogel pt ca am gasit niste „tuburi” lungi care nu isi au locul dupa parerea mea, doar daca sunt aglomerari normale ale sarurilor din produs. Doar ca prea era uniforma aglomerarea. In rest reziuul sec se prezenta ca florile de gheata pe geam. M-am uitat la micrscop dupa aproape o luna, deci a avut timp sa se usuce.

        Din ce am gasit in cautarile mele pe net, cam toate anestezicele dentare au nano si alte alea; chiar si asta de care vorbim aici; doar ca nu toti producatorii au introdus toate „bunatatile” in el. Acesta e din Franta (sau Elvetia). Am gasit studii vechi de 15 ani care vorbeau de nano in anestezice dentare; ele au devenit de notorietate publica doar acum, dupa vaxxul anticovrig. Insa suntem probabil „imbunatatiti” de mai mult timp.

        Aveti grija pt ca nici gripa, nici racelile nu mia sunt ce au fost; din ce am observat eu apar tot timpul alte simptome. Eu, de pilda am „racit” dar nu mi-a curs nasul insa am avut probleme cu gatul si tusea seaca. Un copil a avut dureri de cap si pierderea partiala a vederii. Deci traim intr-o alta epoca dupa 2020.

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

    • Avatarul lui Monica Monica said, on februarie 24, 2025 at 10:07 am

      Ce mai conține și lidocaina…?
      Anul trecut, prin toamnă, mi-a venit ideea de a-mi înlocui o obturație dentară dpdv estetic (fiind în față); stomatologul, la fel ca-n cazul tău, mi-a dat cu spray fără să mă anunțe – știa că nu vreau sub nicio formă anestezie, din multele discuții pe care le-am avut pe subiect, de-a lungul timpului. Două pufuri și am fost „beton”. N-am apucat să… nimic.
      N-am băgat de seamă să fi avut ceva pân-acum, slavă Domnului!

      Pentru a mai elimina din mizeriile acumulate din aer, apă și mâncare, mă lupt cu mine însămi să iau IP6 500 mg, dar e greu, pentru că nu suport să iau pastile de niciun fel de când mă știu (m-a și ajutat organismul să n-am nevoie, e adevărat), a.î IP6 iau doza minimă – nu știu dacă, astfel, are vreun efect, dar mă mint frumos.

      P.S: mi-a povestit mama că, pe vremea când era copil, a apucat vaccin pe pâine, la propriu. Cică se administra și așa, celor cărora le era teamă de ac.

      Apreciază

    • Avatarul lui Sorin Sorin said, on februarie 24, 2025 at 10:22 am

      Sprayul cu lidocaina este doar ca sa nu va doara injectia.Ati fi putut suporta fara probleme injectia.Asa e, si Lidocaina are nano particule de oxid de grafen.Am in schimb un remediu pentru dumneavoastra si pentru cititorii interesati : Nicotina.S-a descoperit recent ca nicotina distruge nanoparticulele si structurile nanometrice ce se autoasambleaza.Aveti mai jos filmul in link (in engleza).Tratament (pecare am sa-l incep si eu desi nu sunt intepat ): 1 saptamina 1mg/zi. Nicotina pe care o gasiti in plasturi cu nicotina sau guma de mestecat cu nicotina dupa ce taiati plasturele corespunzator unui mg.A doua saptamina 2 mg /zi si a treia saptamina 3 mg/zi.In film este dat un exemplu de miocardita care s-a vindecat in 2 saptamini(Miocardita nu se vindeca niciodata si nu traiesti mai mult de 5 ani cu ea) Bafta si nu va lasati!

      https://rumble.com/v5dinzm-la-nicotina-puede-eliminar-la-nanotecnologa-de-las-vacunas..html

      Apreciază

      • Avatarul lui Monica Monica said, on februarie 24, 2025 at 11:35 am

        Sorin,

        Nu știu dacă mie-mi era adresat (și mie) mesajul tău, dar aveam cunoștință de info cu nicotina, chiar glumeam cu unii cunoscuți fumători, că ei pot fi înțepați a la long, că nu pățesc nimic. Mai fac și glume proaste, e adevărat și acest lucru.

        Până la etatea-mi, corpul meu n-a primit nicio anestezie, încă, dar iată că există metode prin care, fără voia mea conștientă, îmi sunt introduse mizerii. Bine… vizita aia la stomatolog nu era o urgență, nici măcar necesitate (obturația, deși avea peste două decenii, se ținea bine, doar culoarea i se schimbase), dar când îți e prea bine, îți faci de lucru.

        Apreciază

      • Avatarul lui florin florin said, on februarie 24, 2025 at 12:55 pm

        Multumesc. Stiam de nicotina. Am insa retineri pt ca am fumat candva si nu mai vreau. Insa am gasit ca si vit C in doza mare (vedeti pe rumble mai jos) si drojdia de orez rosu face acelasi lucru. Mai sunt si altele dar e preferabil ca acelea sa se faca intravenos in clinica.

        https://rumble.com/v33gb91-nanotehnologia-din-sngele-omenesc-dr.-ana-maria-mihalcea-interviu-n-limba-r.html

        https://forbiddenknowledgetv.net/nanotech-hydrogels-graphene-oxide-in-dental-anaesthetics-destroyed-by-red-rice-yeast/

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Avatarul lui scortisoara scortisoara said, on februarie 25, 2025 at 8:09 am

        si nu da dependenta ? e interesant….

        Apreciază

    • Avatarul lui cc cc said, on februarie 24, 2025 at 12:39 pm

      Frate Florin, în anul 2024, medicul mi-a pus o plombă într-o singură ședință, cu anestezie, fără să mă întrebe, m-am trezit cu seringa, i-am spus că nu vreau anestezie și mi-a spus că altfel nu poate lucra că pilește. Am acceptat că n-am avut încotro.

      La fel în anul 2022, mi-a pus un dinte cu pivot, cu coroniță, și aici pilește, tot cu anestezie.

      Apreciază

      • Avatarul lui cc cc said, on februarie 24, 2025 at 1:17 pm

        Am uitat să spun că nu sunt vaxxinată și nu am făcut nici un fel de injecție în ultimii 6 ani. Nici analiza sângelui nu vreau să o fac din cauza acului, a seringii, nu poți să știi ce îți bagă în tine. N-am simptome ciudate de la anesteziile alea…

        Am o colegă de serviciu care și-a pus toată dantura, dinți îmbrăcați, piliți, cu pivot, cu anestezie. O fi făcut și implant, nu știu. Nici ea nu e vaxxinată , dar e fumătoare.

        Și un vecin de bloc, pensionar, și el și-a pus toată dantura îmbrăcată, tot cu anestezie. El este bine, sănătos. La cei cu implant – cum e? Tot cu anestezie se face că operează.

        Am băut și eu sucul stors de la 10 lămâi bio, vit C, fără să știu că dizolvă nanoparticulele, dar la un interval de vreo 5 luni..cam mult timp trecut de la data înțepării.

        Iertare că am scris prea mult!

        Apreciază

  2. Avatarul lui dante dante said, on februarie 23, 2025 at 8:40 pm

    Pai o are SUA asa ca implicit o are si Israelul. La cit e de mic Israelul nici nu au unde sa o depoziteze, dar se pregatesc pentru un Israel mai mare si ca atare fac curatenie prin Gaza, Siria si Liban pentru a realiza spatiul vital, echivalentul la „Lebensraum” lui Hitler.
    Imi place tare fraza asta din stire: „… o recunoaștere semi-oficială de către Departamentul american al Apărării a faptului că Israelul este o putere nucleară de bună credință.”
    Aha, deci Iranul este de rea credinta si de aceea nu are voie sa detina asa ceva, insa Israelul, in urma genocidului din Gaza, a demonstrat cu virf si indesat ca e de buna credinta. Aceasta ” buna credinta” este stabilita, culmea, tot de cei care detin deja arma nucleara, iar „adevarul” impus cu parul este la el acasa pe pamint.
    Inca un pas spre MIGA.

    Apreciază

  3. Avatarul lui un roman usuallyphilosopher75a45a93ab said, on februarie 23, 2025 at 10:18 pm

    cica pericolul acestor bombe atomice/ nucleare este mult augumentat, ca intimidare. De ex, la Hiroshima / Nagasaki a fost si multa auto-combustie, datorita structurilor predominant din lemn si a altor materiale inflamabile.

    Apreciază

    • Avatarul lui Monica Monica said, on februarie 24, 2025 at 10:09 am

      Așa am citit și eu.

      Apreciază

    • Avatarul lui Sorin Sorin said, on februarie 24, 2025 at 10:29 am

      Corect.La Hirosima si Nagasaki nu au fost bombe atomice si nimeni nu a fost iradiat.Au fost bombe incendiare.Filmele acelea in care se vedea explozia bombei si cum se inclinau copacii si cum au ars manechinele din casa aceia pentru test, erau falsuri.Manechinele au ars si s-au topit dar filmul din camera de filmat care cica era montat in casa,nu s-a topit :)Din cite stiu eu se pare ca nu exista tehnologia ca sa arunci din avion o bomba cica nucleara si sa explodeze incit sa faca acel dezastru.Traim in minciuna.

      Apreciază

  4. Avatarul lui Duhul Capitanului Duhul Capitanului said, on februarie 24, 2025 at 2:08 am

    Da!

    Apreciază

  5. Avatarul lui raw raw said, on februarie 24, 2025 at 7:45 am

    La „vigilenta” si „incoruptibilitatea” autoritatilor din lumea intreaga n-ar fi de mirare sa aibe astfel de arme si unii particulari sau organizatii non-statale. Asa ca…. .Cei d’alde maga sau qanon se tot laudau prin diverse serii( Europa…ultima frontiera) ca o sa faca si o sa dreaga inclusiv in tragerea de „raspundere” a vinovatilor covrig de indata ce vor ajunge la putere . Deocamdata( si se pare definitiv) a ramas doar coada de la Q , pardon de la covrig si afacerile cu pamanturi( mai ales „rare”). Vremea patrihotilor „ireprosabili” plini de „bune” intentii pentru popoarele „suverane”( poate peste saracia si prostia lor). Hotii si criminalii ( deci degenerati in fond) par a fi uniti „in cuget si simtiri” intr-un gigantic sindicat si nu prea-i credibila faza ca doar o anumita tara sau lider sunt marii responsabili. Toti laolalta. Turma este turma iar ciobenii fac ce vor prin bani si relatii. legea-i scrisa de ei deci… dreptatea-i a lor. curat murdar

    Apreciază

  6. Avatarul lui Terapie de soc Terapie de soc said, on februarie 24, 2025 at 8:41 am

    Partea neobisnuita la aceasta afacere a bombei obtinuta clandestin (oficial nimeni nu stie nimic, dar e secret…public deja) e ca incet-incet armele nucleare devin depasite. Nu mai sunt armele cele mai puternice, nici top of the pops in materie de tehnologie. Sunt depasite moral. In plus cand dai cu prafuri nucleare risti fara sa vrei sa ajunga si la tine norul, mai bate vantul cine stie cum…

    Motivul pentru care ASTIA cauta cu atata incapatanare al treilea macel este ca, la fel ca in alte razboaie, armele din al doilea sunt deja depasite. In al treilea vor aparea arme cu o putere de distrugere nemaivazuta, a caror dezvoltare are loc in secret. Pe langa arma geo-meteorologica, se dezvolta arme cu plasma, cu laser, cu tot felul de tehnologii prin satelit, noi boli virale gen Covid dar mult mai grave, care curata teritoriul doar de populatia inamica, nu si restul (animale, plante).

    De aceea arsenalul rusesc de exemplu, de vreo 5000 de focoase, nu-i sperie pentru ca ei stiu dinainte ca acestea vor fi contraproductive; va fi ca la inceputul celui de-al doilea cand nemtii cu tancurile atacau pe polonezi care veneau calare, cu lancii ca la 1600…

    Tehnologia dicteaza, si mai ales in razboi.

    Un alt aspect care va deosebi al treilea de primele doua este ca va fi practic primul razboi din istoria omenirii (si ultimul probabil) in care totul va fi transmis live, in timp real, pe miliardele de portale, telefoane, televizoare, calculatoare etc. Masacrele vor avea loc live pe youtube, cu milioane de urmaritori. Torturile vor fi dezbatute la cafeaua de dimineata (acolo unde va mai fi cafea).

    Brutalul, grotescul si oribilul vor deveni cotidiene. Socul lasat de un asemenea eveniment este voit: vor spune apoi, iata unde duce nationalismul, statele nationale. Sa le desfiintam si sa facem un stat mondial, sa desfiintam armatele si sa fie numai politie.

    Nu e numai un avertisment, e o desfasurare care decurge oarecum din forta lucrurilor, din evolutia tehnologica.

    Acea parte din om care aduce a maimuta nu va putea stapani imensul avans tehnologic. Da-i unui orangutan o mitraliera si invata-l s-o foloseasca…

    Apreciază

  7. Avatarul lui Moca Moca said, on februarie 24, 2025 at 9:36 am

    Contestatarilor armelor nuke de pe aici, le spun că filmele exploziilor și ale țintelor lovite cu acea armă sunt suficient de concludente pentru a le lua în considerare serioasă. N-aș vrea să încercați pe pielea voastră contrazicerea ideilor pe care le expuneți…

    Mai sunt profețiile multor sfinți contemporani, care vorbesc de *bombe care vor topi piatra și fierul*, ceea ce nu e posibil pentru nici o armă incendiară(fosfor alb, napalm, termit sau termobarică).

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.