În scrisoarea sa adresată cititorilor, redactorul-șef al revistei Time, Sam Jacobs, l-a creditat pe Trump pentru „organizarea unei reveniri de proporții istorice” și „conducerea unei realinieri politice unice într-o generație”, care a remodelat președinția americană și a modificat rolul SUA în lume.
Donald Trump a fost desemnat Omul Anului de către revista Time
Sursa: https://economedia.ro/donald-trump-a-fost-desemnat-din-nou-omul-anului-de-catre-revista-time.html

Revista Time l-a desemnat pe Donald Trump omul anului pentru a doua oară – el a mai primit această distincție după ce a câștigat alegerile prezidențiale din 2016, scrie BBC.

Președintele republican ales a sunat joi clopotul de deschidere al Bursei de Valori din New York pentru a marca această onoare, alături de mai mulți membri ai familiei sale și scandând „U-S-A”.
Într-un interviu acordat revistei Time, Trump a reiterat unele dintre planurile sale pentru al doilea mandat.
El s-a angajat să analizeze „de la caz la caz” condamnările susținătorilor săi care s-au revoltat la Capitoliul SUA în ianuarie 2021, după ce anterior s-a angajat să acorde grațieri.
În alte comentarii făcute înainte de a suna clopoțelul de deschidere a bursei, el a promis „o economie cum nimeni nu a mai văzut vreodată” și a promis să reducă impozitele „foarte substanțial”.
Tradiția revistei Time – care a început în 1927 cu „Omul anului” – recunoaște o persoană sau o mișcare care „la bine și la rău… a făcut cel mai mult pentru a influența evenimentele anului”.
Printre alți câștigători anteriori se numără activista pentru schimbările climatice Greta Thunberg, fostul președinte Barack Obama, Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, Papa Francisc și președintele ucrainean Volodymyr Zelensky.
Editorii revistei Time decid în cele din urmă cine câștigă premiul.
Publicația a luat în considerare 10 persoane pentru premiul de persoană a anului, inclusiv vicepreședintele Kamala Harris, prințesa de Wales și CEO-ul Tesla Elon Musk, acum un confident apropiat al lui Trump stabilit să conducă un consiliu consultativ numit Departamentul de Eficiență Guvernamentală.
Într-o descriere a lui Trump pentru lista de finaliști, Time a declarat că acesta a câștigat alegerile din 2024 „într-o revenire politică uimitoare”.
„El a remodelat electoratul american, activând tinerii votanți de sex masculin care l-au propulsat spre o victorie decisivă care l-a văzut câștigând votul popular pentru prima dată și transformând fiecare stat swing în roșu”, a spus publicația.
„Victoria sa din 2024 face istorie din mai multe puncte de vedere: va fi cel mai în vârstă președinte din istoria SUA și a fost condamnat la începutul acestui an de un juriu din New York pentru 34 de capete de acuzare de fraudă, devenind astfel primul infractor condamnat care a fost ales președinte”.
Trump a participat la interviuri cu revista în luna aprilie a acestui an, în timpul campaniei electorale. În timpul discuțiilor ample, Trump a vorbit despre planurile sale pentru un al doilea mandat, inclusiv despre obiectivele sale de reformare a sistemului de imigrație din SUA și de deportare a milioane de persoane.
Trump s-a plâns în 2015 că nu a fost ales pentru coperta revistei în timpul primei sale candidaturi, când premiul i-a revenit fostului cancelar german Angela Merkel.
Dar după ce a fost desemnat persoana anului în urma victoriei sale în alegeri, el a numit-o o „mare onoare”
„Înseamnă foarte mult, mai ales pentru mine, care am crescut citind revista Time. Și, știți, este o revistă foarte importantă”, a spus el la acea vreme.
Cu toate acestea, el a continuat să critice alegerile revistei de când a câștigat, inclusiv selectarea lui Taylor Swift ca persoană a anului în 2023.
Sfinte Părinte Justin roagă-te lui Hristos Dumnezeu pentru noi!


Urmează probabil Călin Georgescu, sau , sigur, Diana Șoșoacă !
Dacă nu în 2025, atunci cu siguranță în ur,ătorii ani !
Un popor care nu-și cunoaște trecutul, riscă nu doar să repete eventualele greșești din trecut, dar riscă să le și repete !
Eu aș zice că riscă mult mai mult : chiar să dispară de pe harta, dacă nu geografică, cu siguranță de pe cea politică !
P.S.
Studierea istoriei noastre, cu bune și rele, destul de relative și subiective în funcție de cui au folosit, sau servit, anumite decizii istorice ne pot ajuta să nu repetăm greșelile, dar mai ales să continuăm ceea ce a fost bun și folositor neamului !
ApreciazăApreciază
Sosoaca nu va urma niciodată. Femeia e un clovn cu multe fețe. Iată aici o discuție dintre ea si Ciolacu. Din rubrica mici combinații. https://www.facebook.com/share/v/19N8uoSCnb/
ApreciazăApreciază
Dacă ai fi făcut d-ta măcar o sutime din cât a făcut Diana pt. poporul ăsta din plandemie încoace și atunci să mai deschideți gura…
ApreciazăApreciază
https://www.economist.com/topics/the-world-ahead-2025
În roșu și negru…
Xi Jingping, Ursula von der Leyen, Zelenski… parcă sunt în poze de ziar la rubrica decese.
ApreciazăApreciază
Culorile ruletei. Se joacă lumea la ruletă.
ApreciazăApreciază
@Moca
Roșu și negru sunt culorile ruletei, dar mai sunt și culorile satanei, focul iadului și întunericul. Așadar pentru mine imaginea revistei The Economist, The World Ahead 2025, arată ca un plan al satanei pentru anul 2025 și nu ca un joc al hazardului.
ApreciazăApreciază
„Uniunea Europeană va lansa sistemul biometric de trecere a frontierei, cunoscut sub numele de Entry/Exit System (EES), din 2025. Astfel, fiecare punct de trecere a frontierei din țările Schengen va folosi noul sistem în primele șase luni ale anului viitor.
UE lansează EES. Acest sistem automat va înregistra călătorii din Marea Britanie și din alte țări din afara UE care nu au nevoie de viză pentru a intra în blocul comunitar, incluzând date precum numele, amprentele, scanările faciale, data și locul intrării sau ieșirii din Schengen. Prcatic, atunci când trec o graniță externă a UE, acești călători vor trebui să-și scaneze pașaportul sau alt document de călătorie la un aparat self-service, iar datele vor fi preluate o dată la trei ani și pot fi folosite pentru mai multe călătorii în acest interval.”
https://www.romaniatv.net/ordin-de-la-ue-pentru-romania-va-fi-obligatoriu-din-2025-iar-termenul-limita-este-de-sase-luni_8675041.html
ApreciazăApreciază
Uitati ce ne pregatesc. Daca toate perdelele de fum se risipesc si oamenii se trezesc, au de gand sa scoata ultima gaselnita: https://forbiddenknowledgetv.net/dr-steven-greer-accurately-predicted-the-rollout-of-project-bluebeam-thats-happening-now/
Nimeni nu spune cand vor scoate din sertar jucaria asta. Dar ganditi-va ca Rusia nu musca si nu face nicio mutare decisiva, nici China si nici Iranul. Ce le ramane ca sa ramana ala in fotoliul oval?
E cea mai simpla si cea mai ieftina metoda. Iar efectul ar fi devastator pentru ca acum stiu ca 70% din populatie va inghiti orice galusca le-o servesc ei.
Doamne-ajuta!
ApreciazăApreciază
A ajuns si „om” al…bANULUI, nici o noutate, om e indoielnic ca mai toti care se cocoata. Parca era doar agent imobiliar, adica un fel de camatar… .Avem si noi clanuri interlope destule, ar trebui sa protesteze ca i-au ignorat sau si mai grav discriminat. Numai „oameni” in jur dar omenie ioc, ce sa mai pomenim si alte alea cu care se impauneaza bipezii umani ireprosabili si in acelasi timp intangibili gratie nenumaratelor „imunitati” de turma sau individuale. Da’ ce-a facut asa extrordinar anul asta, macar noi avem unul care ne-a promis ca ne baga h2o la… robinet sau la cartela(?). Asta da realizare, chiar in stadiul de promisiune electorala. .cine mai stie ce om la clANULUI sau al ciolanului.
ApreciazăApreciază
Prezenta lui Saturn acolo poate insemna ca asta e cheia in care trebuie sa intelegem tabloul.
Rosul e simblul planetei Marte, care e zeul razboiului. Chenarul rosu e in dreptul lui Putin si Trump, deci posibil sa asistam la un razboi intre cele 2 superputeri militare. Xi nu are chenar rosu dar apare mult mai sus (in ascensiune), posibil deci sa insemne ca China va beneficia de acest conflict. Cei doi lideri pe fond negru reprezinta Europa iar Europa e acum conectata la aparate. Urna de vot crapata inseamna democratia ce umbla cu capul spart. Seringa cu continut rosu – iarasi razboiul dar stim ca Slovacia a declarat (guvernul ei) ca serul a fost o arma biologica. Prezenta unei rachete de o dimensiune impresionanta si a simbolurilor nucleare/atomice, poate insemna ca razboiul va fi nuclear. Pamantul apare de 2 ori si e pe fundal rosu – poate insemna razboi mondial. Gura pe fond rosu se pare a fi un zoom al gurii lui Putin: razboiaie si vesti de razboaie (amenintarile dese ale rusilor poate). Pumnul ridicat si rosu inseamna revolutii, rascoale, miscari sociale puternice. New York-ul cred ca e scos in evidenta cumva, nu neaparat in contextul razboiului dar e posibil.
Ar fi bine sa stim cine e figura de femeie din poza de jos in chenar rosu. Daca nu e o figura cunoscuta, mi-e teama ca ar putea fi vorba de biserica. Lupta impotriva ei deci (chenar rosu) dar si pozitia ei la maximum de jos poate insemna ingenunchierea ei (sau ca asta e dorinta lor).
Nu e nimic de bine acolo. Dumnezeu sa ne aiba in paza!
ApreciazăApreciază
@sacciv :a aparut noua coperta 2025 predictii The Economist…asteptam analiza ,multumim !
ApreciazăApreciază
@dorin
O scriitoare care ironiza societatea britanică în care trăia.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Jane_Austen
ApreciazăApreciază
saccsiv,păcat…,credeam altceva,dar încet încet o iei pe urmele ortodoxinfo,conștient sau inconștient…Să ști că nimeni nu-i infailibil…dintre pământeni…
Cenzura este descalificantă pt. oricine…,iar eu nu am jignit pe nimeni,ca să te poți îndreptăți…
ApreciazăApreciază
Ion
Bla, bla, bla.
N-am mereu timp sa explic copiilor la minte, asa ca am preferat sa nu-l aprob.
Dar daca insisti…
Ce a facut satanista aia de esti asa de dat pe spate? A tinut si ea minte extrem de putin din colosal de multa informatie oferita de acest blog si de foarte putinele bloguri asemenea, apoi urla de pe deal. Dar in galagia aia nu uita sa arunce in mintile incepatorilor si blestemata invatatura new age. Asta e misiunea ei data de draci: sa faca prajiturele in care baga otrava.
ApreciazăApreciază
Frate drag, eu am înțeles f. bine ce ai explicat referitor la subiect,dar asta nu ínseamnă că tre să fiu și întru totul de acord cu opiniile exprimate pe acest subiect…
De ce?
Păi pt. că ,nu pot accepta să etichetez ca satanist o asemenea persoană și să o terfelesc în fel și chip (mă refer aici la toți care aruncă în dânsa cu noroi).
A primit o educație,a avut un cerc de cunoștințe,a preluat anumite aiureli/rătăciri ca fiind niște lucruri bune,adevărate…,ce să spun,este om ca și noi și trăiește într-o societate debusolată din punct de vedere duhovnicesc, în care până și episcopii și preoții , în mare parte sunt victime ale unor astfel de derapaje…
Ei înșiși prin cochetarea cu ecumenismul, care include în el în mod indubitabil și new-age-ismul ,ba chiar śi satanismul pe față și mai mult, lgbt-ismul,cu consecințele aferente (,,preoți” homo și ,,preotese ” lesbi), sunt mult mai profund afundați (prin statutul pe care-l au) în miasma apostaziei,decât un simplu mirean , botezat în copilărie și apoi lăsat de izbeliște, într-o lume eminament atee (comunismul) și/sau înconjurată apoi de fel și fel de cercuri din societate cu o variațiune de idei,credințe și rătăciri…Deci,într-o asemenea ipostază, ce pretenție poți avea la dânsa, dacă înșiși ,,teologii” ,reperele, din proximitate,sunt asemănătoare…
Cred că e o greșeală să ne raportăm la dânsa ca la un izbăvitor sau să-i dăm o alură/o tentă mesianică…Dânsa este pur și simplu una dintre noi,un mădular al Bisericii,un împreună pătimitor cu noi…
Acuma, ce mă interesează pe mine,este că dânsa este un creștin ortodox,deci este una dintre noi (cu toate problemele dânsei invocate de unii sau alții)…
Ori,în cazul discuției noastre, noi nu ne raportăm la dânsa ca la o persoană duhovnicească, nu ăsta e scopul nostru…,ci o privim ca pe o voce dintre noi,care se poate face auzită la cel mai înalt nivel în stat,în societate,acolo unde noi nu avem acces, și unde dânsa poate transmite sau poate face auzite durerile,nemulțumirile și protestul nostru…
Din punctul ăsta de vedere dânsa reprezintă glasul nostru,ne reprezintă pe noi…Repet, nu duhovnicește,căci nu despre asta vorbim, ci din punct de vedere al drepturilor și libertăților noastre cetățenești…
Ori,din punctul ăsta de vedere nimeni nu s-a zbătut și nu s-a agitat ,la acel nivel, ca și dânsa,punându-și totul la bătaie,până chiar și viața…Nu e puțin lucru,frate…Restul ,le judecă Dumnezeu,nu noi…Noi eventual,dacă nu suntem de acord cu ceva,…nu facem noi,nu primim (cum sunt de ex. cele invocate de frăția ta),dar nu ne apucăm noi să emitem judecăți, în sensul de a judeca,condamna,eticheta…Treaba dânsei…E bine să fie avertizată,ajutată,bineînțeles…
Da,acolo unde apar derapaje, trebuie atenționat,trebuie tras un semnal, pt. a nu cădea și noi în ispită/pt. a nu greși și noi, dar acest lucru trebuie făcut în duh creștinesc, spre folos și cu tact,spre ajutor și pt. celălalt…,că e fratele nostru /sora noastră…,din Biserică.
Sataniștii au altă ,,biserică”,din catalogul ecumenist…
Dar dânsa e de a noastră,cu toate neajunsurile ei…E ortodoxă…
,,Învăťătorule,am văzut pe cineva,care nu merge cu noi,scoțând demoni în numele Tău;și l-am oprit,pt. că el nu merge cu noi.
Iar Iisus a zis: Nu-l opriți,că nu e nimeni care să facă o minune în numele Meu și după aceea să poată degrab’ să Mă vorbească de rău.
Fiindcă cel ce nu-i împotriva noastră e pentru noi…”Marcu(9,38-40).
……………………………………
Oare Părintele Paisie Aghioritul,prin anii 80,când ieșea la manifestații cu mirenii,împotriva actelor electronice,căuta la faťa omului są vadă cum crede el,dacă crede corect sau nu?
Sau scopul participării acolo era acela de a se împotrivi actelor respective,iar printre cei prezenți puteau fi cu fel de fel de concepții…,dar acolo îi unea țelul:lupta împotriva actelor electronice…
Așa și aici,pe noi ne unește lupta împotriva celor care ne anulează drepturile și libertățile și ne impun ,,tratamente” și …numere care ne afectează mântuirea…
Oare credeți că dacă printre cei de atunci s-ar fi aflat în stradă și vreun politician mai neduhovnicesc sau mai rătăcit, dar care era de acord pe subiect,respectiv actele electronice,cu Părintele Paisie,Sfântul Părinte s-ar fi dezis de el,sau l-ar fi etichetat ca rătăcit,satanist și l-ar fi îndepărtat?!Eu cred că s-ar fi bucurat că un astfel de om,așa cu toate neputințele lui săracu’,s-ar fi atașat lor și ar fi mărturisit și el după puterea și înťelegerea lui…Ar fi fost încântat ca un astfel de om să se angajeze la un astfel de demers,să-i pese…
Revenind la persoana noastră,repet,dânsa nu reprezintă un model duhovnicesc pt. noi,ci un împreună pătimitor cu noi și mai mult,un glas al unuia din grupul celor care ne ignoră și ne disprețuiesc(mă refer la politicieni),dar care are a ales są fie de partea noastră,să împreună pătimească cu noi,pt. că are aceleași convingeri ca și noi…
Ce mă interesează pe mine este atitudinea ei,jertfa ei şi mesajul de neacceptare și nesupunere în fața nedreptăților care ni se impun peste voinťa și acordul nostru…,iar convingerile ei religioase sunt o altă temă…,iar dacă nu sunt bune,nu trebuie urmate/primite,dar repet,aici nu vorbim despre aspecte religioase,nu aceasta este veriga care ne leagă, ci vorbim despre drepturi și libertăți,ăsta e subiectul nostru,asta se discută pe la mitinguri,prin parlament,pe stradă,prin media…
Iar…,dacă a preluat unele idei de pe site-ul acesta și la aclamă de la înălțimea aia,cu atât mai frumos și mai bine,căci se face portavocea unei mișcări care poate era într-o atmosferă mai de anonimat ,iar acuma acele idei se fac cunoscute pe toate canalele,atât la nivel intern dar și extern…
Nu contează cine le face cunoscute,în sensul că noi suntem doar instrumente în Mâna lui Dumnezeu,prin care Însuși Dumnezeu își face Lucrarea Sa,căci Dumnezeu este izvorul binelui…El este Adevărul…El ni se face cunoscut nouă,așa cum consideră Dânsul sau cum voiește Dânsul…
Sper să mă fi înțeles acuma mai bine,de ce am inistat pe acest subiect…Dacă tot ce am spus o încadrați la categoria bla,bla,bla,dvs. știți…Fiecare e liber să facă cum dorește..
PS:Nu e necesar să publicați comentariul…E doar nevoia de a lămuri niște lucruri vizavi de subiect…
Doamne ajută!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Ion
Diana Sosoaca nu vine pentru a participa impreuna cu altii la un miting. Ea vine pentru a ridica steagul si a cere participantilor la miting s-o urmeze.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Ion
Ai intrat in hora (politica) , greu mai iesi.
Politica nu iti apara niciun drept sau libertate…astea le ai de la Dumnezeu de cand te nasti…ti le apara parintii tai cand esti copil, iar dupa, tu insusti esti dator sa le aperi, indiferent de regim, indiferent de consecinta…ai exemplul sfintilor inchisorilor.
Aici pe pamant asa stau lucrurile..mai ales in vremurile actuale…nu exista „salvator” : „imparatia mea nu este din lumea aceasta”
„In lume necazuri veti avea, dar indrazniti, Eu am biruit lumea”.
„Salvatorul” va fi antihrist, iar ce vezi tu acum, pe cei ce sunt implicati in „apararea drepturilor”, sunt inainte mergatorii lui.
In felul asta toata suflarea va cadea in fata acestei ispite.
Voi nu cititi profetiile sfintilor parinti?
ApreciazăApreciază
Florian G., să mă iertați,dar am impresia că nu ați fost atent la ce am scris…
Eu nu am vorbit despre salvatori,ci despre un om ,ca și noi, care se opune sau…nu este de acord cu fărădelegile care ni se impun…
Nu cred că faptul de a lua atitudine și a nu fi indiferent sau a te împotrivi acestor porcării care ni se bagă pe gât cu forța, te ínregimentează ín categoria înaintemergătorilor antihristului…Este pur și simplu o reacție firească,de autoapărare…Cred că trebuie evitate extremele…
Am citit și eu ce spun Sfinții Părinți , dar am văzut și cum au procedat atunci când s-au lovit de niște probleme similare,ca de ex. Părintele Iustin Pârvu sau Sfântul Părinte Paisie Aghioritul,care nu s-au sfiit să protesteze,în aceste vremuri,fără a se erija în salvatori…
Mie-mi e f. greu să etichetez pe cineva care se împotriveşte acestor lucruri sau care încă se mai luptă pt. drepturi și libertăți ca fiind înaintemergător al antihristului…,mie mi se pare o exagerare…
Timpurile sunt f. înaintate,dar nu cred că lucrul acesta trebuie să ne anihileze reacția în fața acestor acte samavolnice…
În altă ordine de idei,eu nici măcar nu am fost la vot,pt. că nu am vrut să legitimez acest sistem putred,dar asta nu mă împiedică să-i admir pe cei care mai speră că se mai poate face ceva încă și care se opun din toate puterile lor…De aceea eu o admir pe Diana și… încerc să atrag atenția că nu e bine să o mai lovim și noi,că și așa e lovită ea destul de către sistem…Dacă nu o putem ajuta,măcar cu rugăciunea;măcar să ne abținem de la o mai denigra…
Mă iertați fraților!…
ApreciazăApreciază
Ion,
Multumesc pentru politete, dar poti sa-mi spui „tu”.
Este bine sa intelegi ce a vrut sa spuna Saccsiv…diferenta dintre sfantul Paisie si Diana Sosoaca.
Ea nu este un simplu om care protesteaza, ci te implica politic..in teritoriul antihristului.
Se vede de pe luna frate Ion!
Asta e meseria ei…
ApreciazăApreciază
Mulțumesc,Florian.
Bineînțeles că am înțeles despre aspectul ,cu diferența, la care faci referire…
Părintele Paisie trăia în pustie,era monah și făcea ce ținea de dânsul. Diana S. este acuma pe lângă avocat și om politic,iar ca om politic protestează chiar în mediul în care activează, adicā ,,în teritoriul antihristului”…
Păr. Paisie aceluiași mediu,politic, se adresa atunci când protesta.Diana o face acuma chiar din interior,deci are avantajul că li se poate adresa direct.
Dar dânsa ,ca om politic și trebuie să facă ceva concret,pe lângă faptul că protestează…Trebuie să miște politicul,și acest lucru nu íl poate face de una singură,ci împreună cu alți oameni.
Dar nu despre asta era vorba,căci cu politicul este altă poveste,ci de faptul că dacă nu suntem de acord cu dânsa,adică dacă nu ne înregimentăm și nu participăm la lupta ei,în condițiile respective,măcar să nu fim împotriva ei,să nu luptăm împotriva ei,să nu lovim și noi în dânsa. La asta mă refeream eu, căci dânsa nu este împotriva noastră,ci de partea noastră,împotriva fărădelegilor sistemului,…așa cum poate și cum se pricepe dânsa.
Noi nu știm cum vede Dumnezeu acest demers al Dianei…Oare putem ști noi judecata lui Dumnezeu cu privire la lupta pe care o duce Diana Șoșoacă?La sinceritatea dânsei?(Dacă am avea certitudinea că Diana ar face ceva rău,dacă ar fi aşa,această discuție nu ar mai avea loc, căci nimeni nu-i nebun să se împotrivească lui Dumnezeu.Mă refer la creştini aici,bineînțeles.) Asta ne interesează pe noi…
De aceea am spus că pt. cei care nu vor să participe la lupta dusă de Diana,măcar să nu-i fie împotrivă,să nu o lovească și ei,să nu o demonizeze…
Inamicul ei este și inamicul nostru,doar că unii se împotrivesc lui într-un fel ,alții în alt fel.
Pt. cine nu vrea să-i urmeze ,să n-o urmeze,dar asta nu ínseamnă că trebuie neapărat să-i fie și împotrivă sau dușman.Nu cred că e bine să ne luptăm între noi.Inamicul e altul…Nu trebuie să ne luptăm noi între noi,ci fiecare să ducă lupta după conștiința și știința lui.
Nu ínseamnă că dacă cineva nu face ca mine, este musai să fie rău…
Concluzie:nu este musai să te înregimentezi în gruparea Dianei sau să ,,te implici politic…în teritoriul antihristului”,căci acolo e câmpul de luptă,dar nici musai să fi împotriva ei,ci să mergi pe o cale de mijloc,împărătească…,ca să eviți extremele…Timpul va lămuri cum stau lucrurile,și de cine trebuie să ne ferim.Să avem răbdare…
ApreciazăApreciază
Ion
In momentul de fata in politica nu exista cale de mijloc…nu ai la ce mediu politic sa te adresezi…lucrurile au avansat extrem de mult.
Daca te gandesti la mantuirea sufletului…vei intelege pana la urma.
Daca vezi lucrurile din punct de vedere lumesc ..avocati, procurori, senatori,etc, si astepti ceva de la ei…in acelasi mod o sa vina si antihrist.
Trebuie sa-ti castigi mantuirea, iar asta nu se face politic.
Cand te duci la un protest, te duci pentru constiinta ta, nu sa sustii o persoana anume.
Spui ca Diana protesteaza ca om simplu…trateaz-o ca atare atunci. Apreciaza ca a venit acolo…iar restul, lasa in grija lui Dumnezeu.
Tot sistemul este al lor…cu asta ne joaca pe degete.
ApreciazăApreciază
Subscriu ! De data asta sunt de axcord cu tine !
Am uneori aceeași soartă ! 😉
ApreciazăApreciază
Radu Humor
De ce te vaiti?
De exemplu, finalul comentariului tau de la 19:44 il consideri frumos? N-ar fi normal sa nu-l aprob?
ApreciazăApreciază
Așa e bine ? :
Până la urmă vor drege busuiocul și vor dicta alegerile pentru turul II la prezidențiale, sau dacă nu, le vor anula și pe cele parlamentare deoarece este imposisibil ca dacă prezidențialele au fost viciate , celelalte să fie koucher !
Un singur exemplu dat de un politician :
Partidul POT a beneficiat de alegerea lui Călin Georgescu la prezidențiale și astfel a avut la parlamentare aleși mai mulți decât avea pe liste !
În acest fel candidați de la alte partide cum a demonstrat acesta nu au mai prins loc deși îi lipseau doar câteva sute de voturi.
ApreciazăApreciază
Ion, încă odată apreciez analiza ta 11:22 !
ApreciazăApreciază
Mulți îl compară pe Călin Georgescu , mai bine zis prin ce trece el, cu Trump, dar eu l-aș compara puțin și cu Petru Groza.
Și ăla provenea dintr-o familie cu mai mulți înaintași preoți, era moșier și cu diplome obținute în străinătate și a devenit primul ministru al regimului comunist de care se leagă amintiri nu tocmai plăcute.
De parcă de ăștia de după 89 vom avea altele mai plăcute 😉
O altă ciudățenie e că Groza l-a numit pe Zaroni, un țăran ca îndeletnicire, nu ca purtare, cum sunt atâția demnitari de pe la noi, ministru al agriculturii ! !
Să vedem ce va face Călin Georgescu dacă va fi numit președinte, dar mai ales reacțiile onomatopeice ale miorițelor de pe blog, dacă vor supraviețui blogeristic unui asemenea șoc !! 😉
ApreciazăApreciază
Multe informatii sunt aruncate pe tiktok asa ,fara o baza reala dar m-a surprins un fragment dintr-un interviu al acelui celebru psiholog american ( i-am uitat numele dar e popular omul) si Elon Musk .
Discutia dintre cei doi :
Psih.: – In Memphis ?
Musk: – Da .
Psih: – Deci acolo ai fost ?
Musk: – Da. Memphis ,capitala Egiptului Antic.
Psih: – Da,da.Inteleg
Musk: – Probabil de acolo se va ridica noul nostru Dumnezu .
Psih: – No kidding. You are bringing well….
Musk: – Da .
******************
Elon Musk declara de unde se va ridica „noul Dumnezeu” = antihrist ? Dar tot evreu din neamul lui Dan va fi .
ApreciazăApreciază
SUA, de fapt cei care o conduc acum, se tem dintotdeauna de o alianță ruso-germană care ar putea deveni cea mai puternică din Lume și pentru asta fac tot posibilul s-o împiedice.
Având ca motiv principal nazismul din Germania lui Adolf, pe care nu-l pot uita, iar în substrat bogățiile naturale ale Rusiei la care râvnesc , au sabotat cât au putut Germania și au amenințat Rusia ajungând să o încercuiască cu bazele militare NATO, mai nou și cu vecini ademeniți statal în această parșivă organizație ce se dă pașnică , dar este una cotropitoare ( dovadă cele peste 1.000 de baze prin toată Lumea ! ).
ApreciazăApreciază
„breaking news”pentru mistocari „suveranisti” Reacția Poliției după noul scandal făcut de Diana Șoșoacă: investigații pentru infracțiunea de ultraj VIDEO
oameni pulitici platiti de la bufet, pardon buget… si care se „re-prezinta” in noul babilon din Belgia. Un nou act tragi co co mic in comedia de moravuri usoare a „dreptei nati-o na (pe) liste. Ca si piper-ea si aceasta „amazoanca” neinfricata n-a facut mare lucru nici in pandemie, au castigat doar locul in noul turn al lui babel, condus probabil tot de aceiasi care-l manevreaza pe tatucul din est. spasiva vere muci
ApreciazăApreciază
https://www.cbsnews.com/news/abc-news-trump-15-million-settle-defamation-suit/
ApreciazăApreciază