SACCSIV – blog ortodox

Video – Tucker Carlson: De ce îl intervievez pe Vladimir Putin

Posted in RUSIA, Ucraina, Vladimir Putin by saccsiv on februarie 7, 2024

Transcript:

0:00
We’re in Moscow tonight.
0:02
We’re here to interview the president of Russia, Vladimir Putin.
0:03
We’ll be doing that soon.
0:06
There are risks to conducting an interview like this, obviously.
0:08
So we’ve thought about it carefully over many months.
0:10
Here’s why we’re doing it.
0:13
First, because it’s our job.
0:16
We’re in journalism.
0:18
Our duty is to inform people.
0:22
Two years into a war that’s reshaping the entire world,
0:24
most Americans are not informed.
0:27
They have no real idea what’s happening in this region,
0:28
here in Russia or 600 miles away in Ukraine.
0:32
But they should know, they’re paying for much of it
0:34
in ways they might not fully yet perceive.
0:37
The war in Ukraine is a human disaster.
0:39
It’s left hundreds of thousands of people dead.
0:42
An entire generation of young Ukrainians.
0:47
And is depopulated the largest country in Europe.
0:49
But the long-term effects are even more profound.
0:52
This war has utterly reshaped the global Military and trade alliances,
0:58
and the sanctions that followed have as well.
1:00
And in total, they have upended the world economy.
1:03
The post-world War II economic order,
1:05
the system that guaranteed prosperity in the West
1:09
for more than 80 years, is coming apart
1:12
very fast, and along with it, the dominance of the US dollar.
1:14
These are not small changes.
1:17
They are history altering developments.
1:19
They will define the lives of our grandchildren.
1:22
Most of the world understands this perfectly well.
1:24
They can see it.
1:25
Ask anyone in Asia or the Middle East what the future looks like.
1:31
And yet the populations of the English-speaking countries
1:32
seem mostly unaware.
1:34
They think that is nothing has really changed.
1:36
And they think that because no one has told them the truth.
1:41
Their media outlets are corrupt.
1:44
They lie to their readers and viewers,
1:46
and they do that mostly by omission.
1:48
For example, since the day the war in Ukraine began,
1:50
American media outlets have spoken to scores
1:52
of people from Ukraine, and they’ve
1:55
done scores of interviews with Ukrainian President Zelensky.
1:57
We ourselves have put in a request for an interview with Zelensky.
2:02
We hope he accepts.
2:03
But the interviews he’s already done in the United States
2:05
are not traditional interviews.
2:06
They are fawning pep sessions, specifically designed to amplify
2:09
Zelensky’s demand that the U.S. enter more deeply
2:13
into a war in Eastern Europe and pay for it.
2:15
That is not journalism.
2:19
It is government propaganda,
2:21
propaganda of the ugliest kind
2:23
the kind that kills people.
2:26
At the same time, our politicians and media outlets
2:28
have been doing this,
2:30
promoting a foreign leader like he’s a new consumer brand,
2:31
not a single Western journalist has bothered interview the president
2:34
of the other country involved in this conflict, Vladimir Putin.
2:41
Most Americans have no idea why
Putin invaded Ukraine, or what his goals are now.
2:45
They’ve never heard his voice.
2:47
That’s wrong.
2:50
Americans have a right to know all they can about a war
2:52
they’re implicated in, and we have the right to tell them about it
2:54
because we are Americans, too.
2:57
Freedom of speech is our birthright.
2:59
We were born with the right to say
3:01
what we believe.
3:03
That right cannot be taken away no
3:06
matter who is in the White House.
3:09
But they’re trying anyway.
3:11
Almost three years ago, the Biden administration illegally spied
3:13
on our text messages and then leaked
3:14
the contents to their servants in the news media.
3:16
They did this in order to stop a Putin interview
3:19
that we were planning.
3:20
Last month, we’re pretty certain they did exactly the
3:23
same thing once again,
3:25
but this time we came to Moscow anyway.
3:28
We are not here because we love Vladimir Putin.
3:30
We are here because we love the United States.
3:33
And we want it to remain prosperous and free.
3:36
We paid for this trip ourselves.
3:37
We took no money from any government or group,
3:40
nor are we charging people to see the interview.
3:41
It is not behind the paywall.
3:44
Anyone can watch the entire thing
3:46
shot live to tape and unedited on our website, TuckerCarlson.com.
3:48
Elon Musk, to his great credit, has
3:51
promised not to suppress or block this interview
3:53
once we post it on his platform X,
3:56
and we’re grateful for that.
3:58
Western governments, by contrast, will certainly do their best
4:01
to censor this video on other,
4:02
less-principled platforms, because that’s what they do.
4:07
They are afraid of information they can’t control.
4:09
But you have no reason to be afraid of it.
4:12
We are not encouraging you to agree with what Putin
4:14
may say in this interview,
4:16
but we are urging you to watch it.
4:19
You should know as much as you can.
4:21
And then, like a free citizen
4:24
and not a slave, you can decide for yourself.
4:28
Thanks.
Traducere:

0:00
Suntem la Moscova în această seară.
0:02
Ne aflăm aici pentru a-i lua un interviu președintelui Rusiei, Vladimir Putin.
0:03
Vom face asta în curând.
0:06
Există riscuri în realizarea unui astfel de interviu, evident.
0:08
Așa că ne-am gândit cu atenție timp de mai multe luni. 
0:10
Iată de ce o facem.
0:13
În primul rând, pentru că este treaba noastră.
0:16
Suntem în jurnalism.
0:18
Datoria noastră este să informăm oamenii.
0:22
Doi ani într-un război care remodelează întreaga lume,
0:24
iar majoritatea americanilor nu sunt informați.
0:27
Ei nu au nicio idee despre ce se întâmplă în această regiune,
0:28
aici, în Rusia, sau la 600 de mile distanță, în Ucraina.
0:32
Dar ar trebui să știe, ei plătesc pentru o mare parte din această situație 
0:34
în moduri pe care s-ar putea să nu le perceapă încă pe deplin.
0:37
Războiul din Ucraina este un dezastru uman.
0:39
A făcut sute de mii de morți.
0:42
O întreagă generație de tineri ucraineni.
0:47
Și a depopulat cea mai mare țară din Europa. 
0:49
Dar efectele pe termen lung sunt și mai profunde.
0:52
Acest război a remodelat complet alianțele militare și comerciale globale, 
0:58
iar sancțiunile care au urmat au făcut la fel.
1:00
Și, per total, acestea au răsturnat economia mondială.
1:03
Ordinea economică de după cel de-al Doilea Război Mondial,
1:05
sistemul care a garantat prosperitatea în Occident
1:09
timp de peste 80 de ani, se destramă
1:12
foarte repede și, odată cu el, dominația dolarului american.
1:14
Acestea nu sunt schimbări mici.
1:17
Sunt evolutii care schimbă istoria.
1:19
Acestea vor defini vietile nepotilor nostri.
1:22
Cea mai mare parte a lumii întelege perfect acest lucru.
1:24
Le pot vedea.
1:25
Întrebati pe oricine din Asia sau din Orientul Mijlociu cum arată viitorul.
1:31
Si totusi, populatiile din tările vorbitoare de limbă engleză
1:32
par în mare parte inconstiente.
1:34
Ei cred că nu s-a schimbat nimic cu adevărat.
1:36
Si cred asta pentru că nimeni nu le-a spus adevărul.
1:41
Mijloacele lor de informare în masă sunt corupte.
1:44
Îsi mint cititorii si telespectatorii,
1:46
si o fac mai ales prin omisiune.
1:48
De exemplu, din ziua în care a început războiul din Ucraina,
1:50
canalele media americane au vorbit cu zeci
1:52
de persoane din Ucraina si au
1:55
făcut zeci de interviuri cu presedintele ucrainean Zelensky.
1:57
Noi însine am depus o cerere de interviu cu Zelensky.
2:02
Sperăm că va accepta.
2:03
Dar interviurile pe care le-a dat deja în Statele Unite ale Americii
2:05
nu sunt interviuri traditionale.
2:06
Sunt sesiuni de încurajare, concepute special pentru a amplifica
2:09
cererea lui Zelensky ca Statele Unite să intre mai adânc
2:13
într-un război în Europa de Est si să plătească pentru el.
2:15
Asta nu este jurnalism.
2:19
Este propagandă guvernamentală,
2:21
propagandă de cea mai urâtă spetă,
2:23
genul care ucide oamenii.
2:26
În acelasi timp, politicienii si canalele noastre media
2:28
au făcut acest lucru,
2:30
promovând un lider străin ca si cum ar fi un nou brand de consum,
2:31
nici un jurnalist occidental nu s-a deranjat să-l intervieveze pe presedintele
2:34
celeilalte tări implicate în acest conflict, Vladimir Putin.
2:41
Majoritatea americanilor nu au nicio idee de ce Putin a invadat Ucraina sau care
sunt obiectivele sale acum.
2:45
Nu i-au auzit niciodată vocea.
2:47
Acest lucru este gresit.
2:50
Americanii au dreptul să stie tot ce pot despre un război
2:52
în care sunt implicati, iar noi avem dreptul să le spunem despre acesta
2:54
pentru că si noi suntem americani.
2:57
Libertatea de exprimare este dreptul nostru din nastere.
2:59
Ne-am născut cu dreptul de a spune
3:01
ceea ce credem.
3:03
Acest drept nu poate fi luat de
3:06
indiferent cine s-ar afla la Casa Albă.
3:09
Dar ei încearcă oricum.
3:11
În urmă cu aproape trei ani, administratia Biden a spionat ilegal
3:13
mesajele noastre text si apoi a dezvăluit
3:14
continutul către slujitorii lor din presa de stiri.
3:16
Au făcut acest lucru pentru a opri un interviu cu Putin
3:19
pe care noi îl plănuisem.
3:20
Luna trecută, suntem destul de siguri că au făcut exact
3:23
acelasi lucru din nou,
3:25
însă de data aceasta am ajuns la Moscova oricum.
3:28
Nu suntem aici pentru că îl iubim pe Vladimir Putin.
3:30
Suntem aici pentru că iubim Statele Unite.
3:33
Si vrem ca aceasta să rămână prosperă si liberă.
3:36
Am plătit noi însine pentru această călătorie.
3:37
Nu am luat niciun ban de la niciun guvern sau grup,
3:40
si nici nu taxăm oamenii pentru a vedea interviul.
3:41
Nu va trebui să plătiti pentru a-l vedea.
3:44
Oricine poate viziona toată chestia
3:46
filmata în direct si fără modificări pe site-ul nostru, TuckerCarlson.com.
3:48
Elon Musk, spre cinstea lui,
3:51
a promis că nu va suprima sau bloca acest interviu
3:53
după ce îl vom posta pe platforma sa X,
3:56
si îi suntem recunoscători pentru asta.
3:58
Guvernele occidentale, în schimb, cu sigurantă vor face tot ce le stă în putintă
4:01
să cenzureze acest videoclip pe alte
4:02
platforme mai lipsite de principii, pentru că asta e ceea ce fac ei.
4:07
Le este frică de informatiile pe care nu le pot controla.
4:09
Însă voi nu aveti niciun motiv să vă temeti de acestea.
4:12
Noi nu vă încurajăm să fiti de acord cu ceea ce Putin
4:14
ar putea spune în acest interviu,
4:16
dar vă îndemnăm să îl urmăriti.
4:19
Ar trebui să stiti cât de mult puteti.
4:21
Si apoi, ca un cetătean liber
4:24
si nu ca un sclav, veti putea decide pentru voi însivă.
4:28
Multumesc

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • Avatarul lui Geo Geo said, on februarie 7, 2024 at 9:27 pm

      https://southfront.press/nato-gets-ready-to-enter-the-war/

      Poate asa se explica frenezia si nebunia războiului care i-a cuprins pe idioții de la conducere…nimeni numai vorbește despre pace, parca a fost trecută la index.. iar cei lucizi, care mai trag cate un semnal de alarmă, sunt reduși la tăcere… cand s-au împlinit 100 de ani de la sfârșitul primului război mondial au apărut multe cărți, filme, expoziții…mi-a rămas în minte o idee: generația de cretini politici care au fost la conducerile țărilor implicate era alcătuită din oameni în vârstă cate au trimis la moarte mîlioane de tineri, in ura lor fata de generația tânără…iata ca dupa 105 ani am ajuns în același punct…e inexplicabil totusi cum si conducătorii mai țineri din prezent se lasă condusi de cei mai în vârstă si accepta calea războiului

      Apreciat de 1 persoană

      • Avatarul lui nelutu nelutu said, on februarie 8, 2024 at 9:41 am

        Păi nu e vorba aia românească , înțeleaptă, cine nu are bătrâni să-și cumpere ?

        Apreciat de 1 persoană

      • Avatarul lui Geo Geo said, on februarie 8, 2024 at 7:45 pm

        Decat doar daca nu sunt niște idioți utili…dupa cum spunea Lenin, cândva…

        Apreciază

    • Avatarul lui Rodoal Rodoal said, on februarie 7, 2024 at 9:35 pm

      Sa FIM putin mai mult circumspecti cu TCarslon ptr ca a fost pro vaccine cand a lucrat la Fox News. Da,suna frumos ce zice,dar…..

      Apreciat de 1 persoană

      • Avatarul lui s.d. s.d. said, on februarie 9, 2024 at 8:39 am

        Rezistență controlată…? Alex Jones???

        Apreciază

  1. Avatarul lui Geo Geo said, on februarie 7, 2024 at 9:19 pm

    https://infobrics.org/post/40408/

    Apreciază

  2. Avatarul lui Geo Geo said, on februarie 7, 2024 at 9:45 pm

    https://cont.ws/@Borislav/2730610

    Interbiul luat de Tucker Carlson Președintelui Putin a durat 2 ore și va apărea maine…

    Apreciază

  3. Avatarul lui Simion P Simion P said, on februarie 7, 2024 at 10:22 pm

    Clare Daly’s microphone is switched off mid-speech in Brussels.
    https://www.bitchute.com/video/TGGLlj1GvvCq/?list=subscriptions

    Apreciază

  4. Avatarul lui tomotan tomotan said, on februarie 8, 2024 at 9:00 am

    @rudoal …nu. am inteles. cum sa fim circumspecti ? sa ne facem ca nu exista interviul ? ciudata opinie !!!

    Apreciază

    • Avatarul lui Cosmin Cosmin said, on februarie 8, 2024 at 9:12 pm

      Tucker Karlson e opozitie controlata… la fel ca Trump, Sosoaca, AUR, etc

      La asta se refera rudoal.

      Apreciază

      • Avatarul lui Rodoal Rodoal said, on februarie 9, 2024 at 9:53 pm

        DA,este adevarat dar unii nu pot sa vada decat ce le arata tv,pc,etc…

        Apreciază

  5. Avatarul lui Mihai_T Mihai_T said, on februarie 8, 2024 at 10:52 am

    Vasile, propun să înlocuiești traducerea postată pe pagină cu această variantă:

    Suntem la Moscova. Ne aflăm aici pentru a-i lua un interviu președintelui Rusiei, Vladimir Putin. Vom face asta în curând.
    Există riscuri în realizarea unui astfel de interviu, evident. Așa că ne-am gândit cu atenție timp de mai multe luni. Iată de ce o facem.
    În primul rând, pentru că este treaba noastră. Lucrăm în jurnalism. Datoria noastră este să informăm oamenii. Au trecut doi ani dintr-un război care remodelează întreaga lume, iar majoritatea americanilor nu sunt informați. Ei nu au nicio idee despre ce se întâmplă în această regiune – aici, în Rusia, sau la 900 de kilometri distanță, în Ucraina. Dar ar trebui să știe, ei plătesc pentru o mare parte din această situație, în moduri pe care s-ar putea să nu le perceapă încă pe deplin.
    Războiul din Ucraina este un dezastru uman. A făcut sute de mii de morți. O întreagă generație de tineri ucraineni. Și a depopulat cea mai mare țară din Europa.
    Dar efectele pe termen lung sunt și mai profunde. Acest război a remodelat complet alianțele militare și comerciale globale, iar sancțiunile care au urmat au făcut la fel. Și, per total, acestea au răsturnat economia mondială. Ordinea economică de după cel de-al Doilea Război Mondial, sistemul care a garantat prosperitatea în Occident timp de peste 80 de ani, se destramă foarte repede și – odată cu el – dominația dolarului american.
    Acestea nu sunt schimbări mici. Sunt evolutii care schimbă istoria. Acestea vor defini viețile nepoților noștri.
    Cea mai mare parte a lumii înțelege perfect acest lucru. Le pot vedea. Întrebați pe oricine din Asia sau din Orientul Mijlociu cum arată viitorul.
    Și totuși, populațiile din țările vorbitoare de limbă engleză par în mare parte inconștiente. Ei cred că nu s-a schimbat nimic cu adevărat. Si cred asta pentru că nimeni nu le-a spus adevărul. Mijloacele lor de informare în masă sunt corupte. Își mint cititorii și telespectatorii, și o fac mai ales prin omisiune.
    De exemplu, din ziua în care a început războiul din Ucraina, canalele media americane au vorbit cu zeci de persoane din Ucraina și au realizat zeci de interviuri cu presedintele ucrainean Zelensky. Noi înșine am depus o cerere de interviu cu Zelensky. Sperăm că va accepta.
    Dar interviurile pe care le-a dat deja în Statele Unite ale Americii nu sunt interviuri tradiționale. Sunt sesiuni de încurajare, concepute special pentru a amplifica cererea lui Zelensky ca Statele Unite să intre mai adânc într-un război în Europa de Est și să plătească pentru el.
    Asta nu e jurnalism. E propagandă guvernamentală, propagandă de cea mai urâtă speță, genul care ucide oamenii.
    În același timp, politicienii și canalele noastre media au promovat un lider străin ca și cum ar fi un nou brand de consum. Nici un jurnalist occidental nu s-a deranjat să-l intervieveze pe președintele celeilalte țări implicate în acest conflict, Vladimir Putin.
    Majoritatea americanilor nu au nicio idee de ce Putin a invadat Ucraina sau care
    sunt obiectivele sale acum. Nu i-au auzit niciodată vocea.
    Acest lucru este greșit. Americanii au dreptul să știe tot ce pot despre un război în care sunt implicați, iar noi avem dreptul să le spunem despre acesta, pentru că și noi suntem americani.
    Libertatea de exprimare este dreptul nostru din nastere. Ne-am născut cu dreptul de a spune ceea ce credem. Acest drept nu poate fi luat de indiferent cine s-ar afla la Casa Albă. Dar ei încearcă oricum.
    În urmă cu aproape trei ani, administratia Biden a spionat ilegal mesajele noastre text și apoi a dezvăluit conținutul către slujitorii lor din presa de știri. Au făcut acest lucru pentru a opri un interviu cu Putin pe care noi îl plănuisem. Luna trecută, suntem destul de siguri că au făcut exact acelasi lucru din nou, însă de data aceasta am ajuns la Moscova oricum.
    Nu suntem aici pentru că îl iubim pe Vladimir Putin. Suntem aici pentru că iubim Statele Unite. Si vrem ca aceasta să rămână prosperă si liberă. Am plătit noi înșine pentru această călătorie. Nu am luat niciun ban de la niciun guvern sau grup, și nici nu taxăm oamenii pentru a vedea interviul. Nu va trebui să plătiti pentru a-l vedea. Oricine poate viziona toată chestia – filmată în direct si fără modificări – pe site-ul nostru, TuckerCarlson.com.
    Elon Musk, spre cinstea lui, a promis că nu va suprima sau bloca acest interviu după ce îl vom posta pe platforma sa X, și îi suntem recunoscători pentru asta.
    Guvernele occidentale, în schimb, cu sigurantă vor face tot ce le stă în putintă să cenzureze acest videoclip pe alte platforme mai lipsite de principii, pentru că asta e ceea ce fac ei. Le este frică de informațiile pe care nu le pot controla.
    Însă voi nu aveti niciun motiv să vă temeți de acestea. Noi nu vă încurajăm să fiți de acord cu ceea ce Putin ar putea spune în acest interviu, dar vă îndemnăm să îl urmăriți. Ar trebui să știți cât de mult puteți. Și apoi, ca un cetătean liber și nu ca un sclav, veți putea decide pentru voi înșivă.
    Mulțumesc.

    Apreciază

  6. Avatarul lui Mihai _T Mihai _T said, on februarie 8, 2024 at 11:08 am

    Transcriptul în engleză, fără timestamps:

    We’re in Moscow tonight. We’re here to interview the president of Russia, Vladimir Putin. We’ll be doing that soon.
    There are risks to conducting an interview like this, obviously. So we’ve thought about it carefully over many months. Here’s why we’re doing it.
    First, because it’s our job. We’re in journalism. Our duty is to inform people.
    Two years into a war that’s reshaping the entire world, most Americans are not informed. They have no real idea what’s happening in this region – here in Russia, or 600 miles away, in Ukraine.
    But they should know, they’re paying for much of it, in ways they might not yet fully perceive.
    The war in Ukraine is a human disaster. It’s left hundreds of thousands of people dead. An entire generation of young Ukrainians. And it’s depopulated the largest country in Europe.
    But the long-term effects are even more profound. This war has utterly reshaped the global military and trade alliances, and the sanctions that followed have as well. And in total, they have upended the world economy. The post-world War II economic order, the system that guaranteed prosperity in the West for more than 80 years, is coming apart very fast, and along with it, the dominance of the US dollar.
    These are not small changes. They are history-altering developments. They will define the lives of our grandchildren.
    Most of the world understands this perfectly well. They can see it. Ask anyone in Asia or the Middle East what the future looks like.
    And yet the populations of the English-speaking countries seem mostly unaware. They think that nothing has really changed. And they think that because no one has told them the truth. Their media outlets are corrupt. They lie to their readers and viewers, and they do that mostly by omission.
    For example, since the day the war in Ukraine began, American media outlets have spoken to scores of people from Ukraine, and they’ve done scores of interviews with Ukrainian President Zelensky. We ourselves have put in a request for an interview with Zelensky. We hope he accepts.
    But the interviews he’s already done in the United States are not traditional interviews. They are fawning pep sessions, specifically designed to amplify Zelensky’s demand that the U.S. enter more deeply into a war in Eastern Europe and pay for it.
    That is not journalism. It is government propaganda, propaganda of the ugliest kind, the kind that kills people.
    At the same time, our politicians and media outlets have been promoting a foreign leader like he’s a new consumer brand. Not a single Western journalist has bothered to interview the president of the other country involved in this conflict, Vladimir Putin. Most Americans have no idea why Putin invaded Ukraine, or what his goals are now. They’ve never heard his voice.
    That’s wrong. Americans have a right to know all they can about a war they’re implicated in, and we have the right to tell them about it, because we are Americans, too.
    Freedom of speech is our birthright. We were born with the right to say what we believe. That right cannot be taken away, no matter who is in the White House.
    But they’re trying anyway. Almost three years ago, the Biden administration illegally spied on our text messages and then leaked the contents to their servants in the news media. They did this in order to stop a Putin interview that we were planning. Last month, we’re pretty certain they did exactly the same thing once again, but this time we came to Moscow anyway.
    We are not here because we love Vladimir Putin. We are here because we love the United States. And we want it to remain prosperous and free.
    We paid for this trip ourselves. We took no money from any government or group, nor are we charging people to see the interview. It is not behind the paywall. Anyone can watch the entire thing – shot live to tape and unedited – on our website, TuckerCarlson.com. Elon Musk, to his great credit, has promised not to suppress or block this interview once we post it on his platform X, and we’re grateful for that.
    Western governments, by contrast, will certainly do their best to censor this video on other, less-principled platforms, because that’s what they do. They are afraid of information they can’t control.
    But you have no reason to be afraid of it. We are not encouraging you to agree with what Putin may say in this interview, but we are urging you to watch it. You should know as much as you can. And then, like a free citizen and not a slave, you can decide for yourself.
    Thanks.

    Apreciază

  7. Avatarul lui Mihai _T Mihai _T said, on februarie 8, 2024 at 1:59 pm

    Cineva a publicat ceea ce pretinde a fi transcriptul parțial al interviului:

    https://amg-news.com/bombshell-tucker-carlsons-exclusive-interview-with-vladimir-putin-in-moscow-full-transcript-released/

    Într-o întorsătură uimitoare a lucrurilor, reputatul jurnalist Tucker Carlson și-a asumat o misiune de proporții istorice. În timp ce soarta Ucrainei și a lumii e în joc, Carlson a ajuns la Moscova, hotărât să intervieveze pe nimeni altul decât pe președintele Vladimir Putin. Poate această mișcare îndrăzneață să ducă la înetarea războiului din Ucraina și să prevină o catastrofă a unui Al Treilea Război mondial care pândește la orizont ? Citiți mai jos pentru a vedea această poveste captivantă privind curajul, jurnalismul, și căutarea păcii.

    T: Mulțumesc că ați acceptat acest interviu. Cum vă simțiți ? Au fost ceva zvonuri.
    P: Mă bucur că pot vorbi cu dumneavoastră, și prin dumneavoastră cu poporul american. Mă simt bine. Având în vedere vârsta, mă aflu la maximul de sănătate.

    T: Dar au fost zvonuri persistente că aveți cancer.
    P: Vă asigur că acele zvonuri sunt false. Dacă aveam cancer și-l învingeam, aș fi răspândit vestea în lume, împreună cu leacul.

    T: Ce opinie aveți despre președintele Biden ?
    P: Suntem convinși că nu el conduce SUA. Să spunem că avem surse bune care confirmă acest lucru, dar e un lucru care se vede cu ochiul liber de către oricine. SUA au intrat acum într-o perioadă întunecată. Are conducere care nu poate fi trasă la răspundere.

    T: În regulă. Observație pertinentă; dar nu aveți aceleași probleme și în Rusia ?
    P: Da, până la un punct. Dar în Rusia, interesele conducerii sunt mai aproape de gândirea rusului obișnuit de pe stradă. Acest lucru nu se aplică în Statele Unite. Elitele v-au abandonat.

    T: Atunci cine credeți că e la conducere în SUA ?
    P: Forțele care au condus-o întotdeauna. Puteți schimba președinții, dar nu puteți schimba pe cei care au puterea reală. Cu aceștia ne confruntăm noi. Joe Biden e doar o fațadă pentru această structură de putere.

    T: Credeți că Joe Biden a câștigat pe merit ?
    P: Nu aș intra în politica internă a SUA, dar voi spune că ambasada mea a transmis că granița voastră de sud a fost condusă mai bine decât au fost organizate acele alegeri din 2020 (chicotește).

    T: Un sondaj din america arată că sunteți mai popular decât Biden. Vreo reacție ?
    P: (râsete) Nu știu dacă sondajul ar trebui luat în serios, dar idealurile ruse au susținere. Noi susținem valorile tradiționale; de exemplu, căsătoria dintre un bărbat și o femeie. Bărbații sunt bărbați și femeile femei.

    T: Pe cine v-ați dori să-l vedeți ca următor președinte al SUA ?
    P: Din nou: nu e treaba noastră să ne pronunțăm sau să ne implicăm. În pofida acuzațiilor, noi nu interferăm în alegerile voastre. Nu avem nevoie, pentru că oricum tot aceeași oameni ajung să conducă țara.

    T: Ce aveți de transmis către cei ce conduc America ?
    P: Mesajul nostru (către poporul american) este că Rusia nu e dușmanul vostru. Noi nu vrem război. Suntem pregătiți pentru pace. Liderii voștri sunt cei care caută conflictul. Noi nu vrem asta. Rusia își apără propriul popor. Noi nu vrem ce nu ne aparține.

    T: Ați fi dispus să vizitați Washington-ul ?
    P: Da, desigur. Am mai fost în Statele Unite și înainte. Îmi place să vizitez, și m-am întâlnit cu fiecare președinte al SUA cu excepția lui Biden. Dacă mă invită merg.

    T: Cum v-ați simți dacă Trump ar câștiga din nou ?
    P: Am avut relații bune cu SUA pe vremea când domnul Trump era președinte. Nu a fost nici un război. Relațiile noastre au fost la un nivel înalt. Acestea fiind zize, în politică nimic nu este predictibil sau statornic. Vom vedea.

    T: De ce ați invadat Ucraina ?
    P: Am invadat, sau am fost invadați ? Uitați-vă în istorie. Uitați-vă la oamenii care trăiesc acolo. Din punct de vede istoric, noi suntem cei care am fost invadați, iar acum pur și simplu ripostăm. Ținuturile de acolo sunt rusești iar oamenii sunt ruși; vom avea din nou ce a fost mereu al nostru.

    T: Ce credeți despre domnul Zelesky, și care ar fi mesajul dumneavoastră către el ?
    P: Îmi amintesc că râdeam la glumele lui pe vremea când era comediant în Rusia. Să ne întoarcem la zâmbete.

    T. De ce spuneți asta ?
    P: Există entități financiare puternice al căror interes este să ne mențină ca adversari. Unul din președinții voștri a avertizat despre acest lucru. Noi rușii nu avem această problemă.

    T: Vedeți Statele Unite ca dușman ?
    P: Categoric nu. Am fost aliați în Al Doilea Război Mondial. Rușii au ajutat la colonizarea Alaskăi, a Californiei și am fost și în Hawaii. Popoarele noastre nu sunt inamice, dar cei de la Washington cu siguranță nu sunt prietenii noștri.

    T: Puteți fi mai specific și să dați nume ?
    P: Ar fi lipsit de sens. Nu e treaba noastră să vă rezolvăm problemele de ordin intern. În plus, sunt sigur că știți numele mai bine decât noi.

    T: Deci spuneți că adversarul dumneavoastră nu e Joe Biden, ci oamenii din spatele lui ?
    P: Exact. Joe Biden s-ar putea nici să nu-și dea seama de ce se întâmplă. S-ar putea să nu înțeleagă nivelul sancțiunilor impuse Rusiei. Cine a pus sancțiunile ? Aceia sunt adversarii.

    T: Acesta e motivul pentru care forjați cu BRICS ?
    P: BRICS ar exista oricum. Este o reacție naturală față de blocul comercial al Vestului. Este o contragreutate. Când dolarul e folosit ca armă împotriva statelor, va exista o alternativă naturală la el. Aceasta ne dorim prin BRICS.

    T: Acesta e motivul pentru care dumneavoastră și Rusia ați fost luați la țintă ?
    P: E mai complicat de atât, dar sunt sigur că e o bună parte a motivului. Ori de câte ori dolarul este pus în pericol, Statele Unite iau măsuri extreme. Nu-și poate permite ca dolarul să eșueze.

    T: Dar nu este Rusia mai slabă și mai vulnerabilă economic decât SUA ?
    P: Când te uiți la mărimea economiilor, noi suntem mici. Dar puțini oameni iau în calcul vastele noastre resurse naturale. Rusia are bogății în pământ de peste 80 trilioane de dolari. Nici o țară nu se apropie de noi din acest punct de vedere.

    T: Să trecem la Trump. Mai întâi spuneți-mi ce părere aveți despre actuala situație ? Mă refer la posibilitatea să fie reales.
    P: Ar fi un pic ciudat și în afara normalității, dar suntem bine pregătiți. A promis să oprească luptele in Ucraina, iar noi încurajăm această idee.

    T: Cum ar putea el și dumneavoastră să încheiați războiul așa rapid ?
    P: În primul rând că el nu ne-a insultat niciodată. El are un mare respect pentru Rusia. Am începe de pe o poziție de prietenie și încredere – apoi orice problemă se poate rezolva. Am scoate-o la capăt. Aveți încredere în ce spun.

    T: Vă referiți la faptul că Biden v-a făcut criminal ?
    P: Am primit nenumărate insulte, de la câteva generații de politicieni. Domnul Trump a fost o pauză proaspătă de la această tradiție. Este foarte popular în Rusia. Poate că asta nu-i va face bine.

    T: Aveți vreo comunicare cu domnul președinte Trump ?
    P: Nu. Desigur că nu. Dar dacă ar câștiga din nou, liniile noastre de comunicare s-ar deschide instantaneu. Pe când acum nu avem nici un dialog cu președintele Biden.

    T: Acest lucru e șocant pentru mine. Nimeni de la Casa Albă nu a fost în contact cu dumneavoastră ?
    P: Corect. Nimeni de acolo nu ne-a sunat de la momentul când l-am felicitat pe domnul președinte Biden pentru victoria în alegeri. Suntem nedumeriți că dialogul între noi e mai rece acum decât în timpul Războiului Rece.

    T: Cum credeți că va fi la alegerile din 2024 ?
    P: Noi doar observăm. Este răspunderea noastră să fim vigilenți, deoarece va avea un impact asupra întregii lumi. Sperăm că alegerile se vor desfășura într-un mod în care rezultatele să fie crezute. În Rusia nu avem vot prin corespondență.

    T: Să trecem la China. Cum e relația dintre voi ?
    P: Președintele Xi și cu mine avem o apropiere specială. Rusia și China se bucură de relații bune în acest moment, iar acest lucru pentru noi e de mare valoare din moment ce ei sunt printre cei mai mari parteneri energetici ai noștri. Vom continua să fim prieteni.

    T: Există acuzații despre China că v-a ajutat în războiul din Ucraina. E adevărat ?
    P: Acesta e un subiect pe care nu-l pot discuta. Să spunem doar că Rusia nu este o putere izolată. Această strategie a eșuat. Acum avem mai mulți aliați și parteneri comerciali decât când a început războiul.

    T: Ați contemplat vreodată un scenariu în care Rusia și China și-ar putea uni forțele împotriva SUA ?
    P: Vreți să spuneți economic, sau militar ? Aș spunem că nu ne dorim nici una din cele două. Nu este în interesul nostru să ne ciocnim cu SUA, doarece toate părțile ar pierde într-un astfel de conflict.

    T: Apropo de conflicte. Ce părere aveți despre situația din Gaza ?
    P: Este o situație cu adevărat nefericită. Palestinienii sunt devastați. Israelul acționează într-o manieră necontrolată. Acest lucru arată teribila duplicitate care există în lume. Unde sunt sancțiunile la adresa Israelului ?

    T: Este Rusia implicată în vreun fel, mai ales prin prisma relației cu Iranul ?
    P: Nu. Desigur că nu. Noi nu ne opunem existenței Statului Israel, dar în același timp susținem dreptul palestinienilor la autodeterminare. Vrem să fim echidistanți.

    T: Multe lucruri s-au schimbat în lume. Ce părere aveți despre Elon Musk ?
    P: Îl vedem pe domnul Musk ca pe un om de afaceri – unul de succes. Și-a construit o avere uriașă și o bază de fani solidă. Este un gânditor unic, cu o personalitate puternică, și care nu poate fi cumpărat. Unii se tem de asta.

    T: Aveți vreun sfat pentru Elon ?
    P: I-aș spune să continue. Să nu fie intimidat. Dar dacă lucrurile devin prea grele, poate veni oricând în Rusia. Noi i-am deschide cu bucurie ușile. Am mai primit oameni de afaceri amaericani și înainte. Am prețui pe cineva de calibrul domnului Musk.

    T: Când spuneți că unii se tem de el, vreți să spuneți că Musk are dușmani ?
    P: Se vede clar că are dușmani în interiorul Statelor Unite – știind cum a fost deposedat de active valorând 50 miliarde de dolari. Noi am numi aceasta ”a fi luat la țintă pentru tratament special”. E nedrept chiar privind din exterior.

    T: Nu v-ați temut de Musk când a început să furnizeze Ucrainei echipamente Starlink ?
    P: Dacă cineva crede că vreo câteva farfurii care transmit internet pot învinge măreția Rusiei – ce pot să spun. Dar nu, nu ne-am temut de domnul Musk și nu l-am acuzat. Guvernul nu prea i-a dat de ales.

    T: Urmăriți ce se întâmplă la granița de sud a SUA ?
    P: De fapt, da. Acest subiect face parte din informările mele zilnice. Noi rușii găsim că e ironic și amuzant că Congresul SUA va cheltui miliarde pentru a proteja granițe străine, dar neglijează propria graniță. Este destul de comic, dar letal.

    T: Letal ? Ce vreți să spuneți ?
    P: E un subiect foarte serios. Zilnic mor oameni trecând granița voastră în mod necontrolat. Acolo e ”care pe care”. Lumea nu a mai văzut ceva asemănător în era modernă – e lipsit de responsabilitate pentru o țară să-și deschidă granița în acest mod.

    T: Oare Rusia profită de situația de la granița SUA, în vreun oarecare mod ?
    P: Nu. De ce am face-o ? Noi nu trebuie să facem nimic. America se distruge singură. Și după cum a spus Napoleon, nu încerca să-l oprești pe inamicul care se distruge singur.

    T: Deci vedeți SUA ca fiind inamic ?
    P: E un aforism; dar administrația actuală din SUA cu siguranță nu sunt prieteni cu noi.

    T: Se poate schimba asta ?
    P: De aceea aveți alegeri.

    T: Vă mulțumesc din nou că dialogați cu mine pe atât de multe subiecte diferite. Putem intra în zone mai interesante, ca să spun așa ?
    P: Desigur. Sunt deschis față de majoritatea subiectelor.

    T: Să vorbim puțin de schimbările climatice. Această teorie e promovată în continuare în Statele Unite și Europa. Ce părere aveți ?
    P: Omenirea nu e nici măcar o civilizație de grad 1 pe scara lui Kardashev. Dacă nu putem extrage potențialul energetic al planetei, cum putem controla clima ?

    T: Sunteți îngrijorat cât de cât ?
    P: Sunt mai îngrijorat de chestiuni reale. Schimbările climatice nu sunt unul din chestiunile reale. Pământul face o treabă destul de bună să-și rezolve problemele. Iar dacă Siberia se încălzește puțin, cu atât mai bine. Mai mult teren agricol pentru Rusia.

    T: Dar ce ați spune către cei ce cred în acest lucru, și care sunt convinși că mergem spre dezastru ?
    P: Le-aș spune că a te îngrijora privitor la schimbările climatice e ca și cum te-ai plânge de vreme. Dacă nu-ți place clima, mută-te în altă parte. Dacă te îngrijorează vremea, ia-ți o umbrelă.

    T: Tot in această zonă, ce părere aveți de mișcarea transgender ?
    P: E interesant pentru mine că toate lucrurile care înainte erau folosite pentru a șantaja pe oameni, acum sunt medalii de onoare. În Rusia nu avem legi nici pentru nici contra, dar cu siguranță nu ne obligăm copiii la așa ceva.

    T: Rusia a fost criticată pentru legile ei anti-homosexualitate, și pentru că nu e prietenoasă cu mișcarea LGBTQ+.
    P: Avem legi care ne protejează copiii. Și nu punem steaguri cu curcubeu la ambasadele noastre. E adevărat. Altfel, nu interferăm în viețile private ale cetățenilor adulți.

    T: Urmăriți sporturile americane ? La noi ne apropiem de Super Bowl.
    P: De fapt, da. Rusia e o mare națiune sportivă. Am găzduit recent Olimpiada de Iarnă și Cupa Mondială la fotbal. Ne plac toate sporturile.

    T: Ce părere aveți despre fotbalul american ?
    P: E un sport interesant. Dar de ce îl denumiți ”fotbal” când mingea se joacă aproape întotdeauna cu mâna ? (notă: ”foot-ball” înseamnă ”minge cu piciorul”). De asemenea, pare că uneori e violent într-un mod nenecesar.

    T: Corect. O să vă uitați ?
    P: Meciul nu va fi transmis în Rusia.

    T: Deci n-o s-o puteți vedea nici pe Taylor Swift ?
    P: Nu. Ne-au scutit.

    T: Mulțumesc, domnule președinte, pentru timpul acordat.

    Apreciază

  8. Avatarul lui Mihai _T Mihai _T said, on februarie 8, 2024 at 2:02 pm

    WordPress nu a păstrat formatarea așa cum am pus-o. Aceasta e noua variantă, unde subiectele sunt mai bine conturate:

    Cineva a publicat ceea ce pretinde a fi transcriptul parțial al interviului:

    https://amg-news.com/bombshell-tucker-carlsons-exclusive-interview-with-vladimir-putin-in-moscow-full-transcript-released/

    Într-o întorsătură uimitoare a lucrurilor, reputatul jurnalist Tucker Carlson și-a asumat o misiune de proporții istorice. În timp ce soarta Ucrainei și a lumii e în joc, Carlson a ajuns la Moscova, hotărât să intervieveze pe nimeni altul decât pe președintele Vladimir Putin. Poate această mișcare îndrăzneață să ducă la înetarea războiului din Ucraina și să prevină o catastrofă a unui Al Treilea Război mondial care pândește la orizont ? Citiți mai jos pentru a vedea această poveste captivantă privind curajul, jurnalismul, și căutarea păcii.

    T: Mulțumesc că ați acceptat acest interviu. Cum vă simțiți ? Au fost ceva zvonuri.
    P: Mă bucur că pot vorbi cu dumneavoastră, și prin dumneavoastră cu poporul american. Mă simt bine. Având în vedere vârsta, mă aflu la maximul de sănătate.

    T: Dar au fost zvonuri persistente că aveți cancer.
    P: Vă asigur că acele zvonuri sunt false. Dacă aveam cancer și-l învingeam, aș fi răspândit vestea în lume, împreună cu leacul.

    T: Ce opinie aveți despre președintele Biden ?
    P: Suntem convinși că nu el conduce SUA. Să spunem că avem surse bune care confirmă acest lucru, dar e un lucru care se vede cu ochiul liber de către oricine. SUA au intrat acum într-o perioadă întunecată. Are conducere care nu poate fi trasă la răspundere.

    T: În regulă. Observație pertinentă; dar nu aveți aceleași probleme și în Rusia ?
    P: Da, până la un punct. Dar în Rusia, interesele conducerii sunt mai aproape de gândirea rusului obișnuit de pe stradă. Acest lucru nu se aplică în Statele Unite. Elitele v-au abandonat.

    T: Atunci cine credeți că e la conducere în SUA ?
    P: Forțele care au condus-o întotdeauna. Puteți schimba președinții, dar nu puteți schimba pe cei care au puterea reală. Cu aceștia ne confruntăm noi. Joe Biden e doar o fațadă pentru această structură de putere.

    T: Credeți că Joe Biden a câștigat pe merit ?
    P: Nu aș intra în politica internă a SUA, dar voi spune că ambasada mea a transmis că granița voastră de sud a fost condusă mai bine decât au fost organizate acele alegeri din 2020 (chicotește).

    T: Un sondaj din america arată că sunteți mai popular decât Biden. Vreo reacție ?
    P: (râsete) Nu știu dacă sondajul ar trebui luat în serios, dar idealurile ruse au susținere. Noi susținem valorile tradiționale; de exemplu, căsătoria dintre un bărbat și o femeie. Bărbații sunt bărbați și femeile femei.

    T: Pe cine v-ați dori să-l vedeți ca următor președinte al SUA ?
    P: Din nou: nu e treaba noastră să ne pronunțăm sau să ne implicăm. În pofida acuzațiilor, noi nu interferăm în alegerile voastre. Nu avem nevoie, pentru că oricum tot aceeași oameni ajung să conducă țara.

    T: Ce aveți de transmis către cei ce conduc America ?
    P: Mesajul nostru (către poporul american) este că Rusia nu e dușmanul vostru. Noi nu vrem război. Suntem pregătiți pentru pace. Liderii voștri sunt cei care caută conflictul. Noi nu vrem asta. Rusia își apără propriul popor. Noi nu vrem ce nu ne aparține.

    T: Ați fi dispus să vizitați Washington-ul ?
    P: Da, desigur. Am mai fost în Statele Unite și înainte. Îmi place să vizitez, și m-am întâlnit cu fiecare președinte al SUA cu excepția lui Biden. Dacă mă invită merg.

    T: Cum v-ați simți dacă Trump ar câștiga din nou ?
    P: Am avut relații bune cu SUA pe vremea când domnul Trump era președinte. Nu a fost nici un război. Relațiile noastre au fost la un nivel înalt. Acestea fiind zize, în politică nimic nu este predictibil sau statornic. Vom vedea.

    T: De ce ați invadat Ucraina ?
    P: Am invadat, sau am fost invadați ? Uitați-vă în istorie. Uitați-vă la oamenii care trăiesc acolo. Din punct de vede istoric, noi suntem cei care am fost invadați, iar acum pur și simplu ripostăm. Ținuturile de acolo sunt rusești iar oamenii sunt ruși; vom avea din nou ce a fost mereu al nostru.

    T: Ce credeți despre domnul Zelesky, și care ar fi mesajul dumneavoastră către el ?
    P: Îmi amintesc că râdeam la glumele lui pe vremea când era comediant în Rusia. Să ne întoarcem la zâmbete.

    T. De ce spuneți asta ?
    P: Există entități financiare puternice al căror interes este să ne mențină ca adversari. Unul din președinții voștri a avertizat despre acest lucru. Noi rușii nu avem această problemă.

    T: Vedeți Statele Unite ca dușman ?
    P: Categoric nu. Am fost aliați în Al Doilea Război Mondial. Rușii au ajutat la colonizarea Alaskăi, a Californiei și am fost și în Hawaii. Popoarele noastre nu sunt inamice, dar cei de la Washington cu siguranță nu sunt prietenii noștri.

    T: Puteți fi mai specific și să dați nume ?
    P: Ar fi lipsit de sens. Nu e treaba noastră să vă rezolvăm problemele de ordin intern. În plus, sunt sigur că știți numele mai bine decât noi.

    T: Deci spuneți că adversarul dumneavoastră nu e Joe Biden, ci oamenii din spatele lui ?
    P: Exact. Joe Biden s-ar putea nici să nu-și dea seama de ce se întâmplă. S-ar putea să nu înțeleagă nivelul sancțiunilor impuse Rusiei. Cine a pus sancțiunile ? Aceia sunt adversarii.

    T: Acesta e motivul pentru care forjați cu BRICS ?
    P: BRICS ar exista oricum. Este o reacție naturală față de blocul comercial al Vestului. Este o contragreutate. Când dolarul e folosit ca armă împotriva statelor, va exista o alternativă naturală la el. Aceasta ne dorim prin BRICS.

    T: Acesta e motivul pentru care dumneavoastră și Rusia ați fost luați la țintă ?
    P: E mai complicat de atât, dar sunt sigur că e o bună parte a motivului. Ori de câte ori dolarul este pus în pericol, Statele Unite iau măsuri extreme. Nu-și poate permite ca dolarul să eșueze.

    T: Dar nu este Rusia mai slabă și mai vulnerabilă economic decât SUA ?
    P: Când te uiți la mărimea economiilor, noi suntem mici. Dar puțini oameni iau în calcul vastele noastre resurse naturale. Rusia are bogății în pământ de peste 80 trilioane de dolari. Nici o țară nu se apropie de noi din acest punct de vedere.

    T: Să trecem la Trump. Mai întâi spuneți-mi ce părere aveți despre actuala situație ? Mă refer la posibilitatea să fie reales.
    P: Ar fi un pic ciudat și în afara normalității, dar suntem bine pregătiți. A promis să oprească luptele in Ucraina, iar noi încurajăm această idee.

    T: Cum ar putea el și dumneavoastră să încheiați războiul așa rapid ?
    P: În primul rând că el nu ne-a insultat niciodată. El are un mare respect pentru Rusia. Am începe de pe o poziție de prietenie și încredere – apoi orice problemă se poate rezolva. Am scoate-o la capăt. Aveți încredere în ce spun.

    T: Vă referiți la faptul că Biden v-a făcut criminal ?
    P: Am primit nenumărate insulte, de la câteva generații de politicieni. Domnul Trump a fost o pauză proaspătă de la această tradiție. Este foarte popular în Rusia. Poate că asta nu-i va face bine.

    T: Aveți vreo comunicare cu domnul președinte Trump ?
    P: Nu. Desigur că nu. Dar dacă ar câștiga din nou, liniile noastre de comunicare s-ar deschide instantaneu. Pe când acum nu avem nici un dialog cu președintele Biden.

    T: Acest lucru e șocant pentru mine. Nimeni de la Casa Albă nu a fost în contact cu dumneavoastră ?
    P: Corect. Nimeni de acolo nu ne-a sunat de la momentul când l-am felicitat pe domnul președinte Biden pentru victoria în alegeri. Suntem nedumeriți că dialogul între noi e mai rece acum decât în timpul Războiului Rece.

    T: Cum credeți că va fi la alegerile din 2024 ?
    P: Noi doar observăm. Este răspunderea noastră să fim vigilenți, deoarece va avea un impact asupra întregii lumi. Sperăm că alegerile se vor desfășura într-un mod în care rezultatele să fie crezute. În Rusia nu avem vot prin corespondență.

    T: Să trecem la China. Cum e relația dintre voi ?
    P: Președintele Xi și cu mine avem o apropiere specială. Rusia și China se bucură de relații bune în acest moment, iar acest lucru pentru noi e de mare valoare din moment ce ei sunt printre cei mai mari parteneri energetici ai noștri. Vom continua să fim prieteni.

    T: Există acuzații despre China că v-a ajutat în războiul din Ucraina. E adevărat ?
    P: Acesta e un subiect pe care nu-l pot discuta. Să spunem doar că Rusia nu este o putere izolată. Această strategie a eșuat. Acum avem mai mulți aliați și parteneri comerciali decât când a început războiul.

    T: Ați contemplat vreodată un scenariu în care Rusia și China și-ar putea uni forțele împotriva SUA ?
    P: Vreți să spuneți economic, sau militar ? Aș spunem că nu ne dorim nici una din cele două. Nu este în interesul nostru să ne ciocnim cu SUA, doarece toate părțile ar pierde într-un astfel de conflict.

    T: Apropo de conflicte. Ce părere aveți despre situația din Gaza ?
    P: Este o situație cu adevărat nefericită. Palestinienii sunt devastați. Israelul acționează într-o manieră necontrolată. Acest lucru arată teribila duplicitate care există în lume. Unde sunt sancțiunile la adresa Israelului ?

    T: Este Rusia implicată în vreun fel, mai ales prin prisma relației cu Iranul ?
    P: Nu. Desigur că nu. Noi nu ne opunem existenței Statului Israel, dar în același timp susținem dreptul palestinienilor la autodeterminare. Vrem să fim echidistanți.

    T: Multe lucruri s-au schimbat în lume. Ce părere aveți despre Elon Musk ?
    P: Îl vedem pe domnul Musk ca pe un om de afaceri – unul de succes. Și-a construit o avere uriașă și o bază de fani solidă. Este un gânditor unic, cu o personalitate puternică, și care nu poate fi cumpărat. Unii se tem de asta.

    T: Aveți vreun sfat pentru Elon ?
    P: I-aș spune să continue. Să nu fie intimidat. Dar dacă lucrurile devin prea grele, poate veni oricând în Rusia. Noi i-am deschide cu bucurie ușile. Am mai primit oameni de afaceri amaericani și înainte. Am prețui pe cineva de calibrul domnului Musk.

    T: Când spuneți că unii se tem de el, vreți să spuneți că Musk are dușmani ?
    P: Se vede clar că are dușmani în interiorul Statelor Unite – știind cum a fost deposedat de active valorând 50 miliarde de dolari. Noi am numi aceasta ”a fi luat la țintă pentru tratament special”. E nedrept chiar privind din exterior.

    T: Nu v-ați temut de Musk când a început să furnizeze Ucrainei echipamente Starlink ?
    P: Dacă cineva crede că vreo câteva farfurii care transmit internet pot învinge măreția Rusiei – ce pot să spun. Dar nu, nu ne-am temut de domnul Musk și nu l-am acuzat. Guvernul nu prea i-a dat de ales.

    T: Urmăriți ce se întâmplă la granița de sud a SUA ?
    P: De fapt, da. Acest subiect face parte din informările mele zilnice. Noi rușii găsim că e ironic și amuzant că Congresul SUA va cheltui miliarde pentru a proteja granițe străine, dar neglijează propria graniță. Este destul de comic, dar letal.

    T: Letal ? Ce vreți să spuneți ?
    P: E un subiect foarte serios. Zilnic mor oameni trecând granița voastră în mod necontrolat. Acolo e ”care pe care”. Lumea nu a mai văzut ceva asemănător în era modernă – e lipsit de responsabilitate pentru o țară să-și deschidă granița în acest mod.

    T: Oare Rusia profită de situația de la granița SUA, în vreun oarecare mod ?
    P: Nu. De ce am face-o ? Noi nu trebuie să facem nimic. America se distruge singură. Și după cum a spus Napoleon, nu încerca să-l oprești pe inamicul care se distruge singur.

    T: Deci vedeți SUA ca fiind inamic ?
    P: E un aforism; dar administrația actuală din SUA cu siguranță nu sunt prieteni cu noi.

    T: Se poate schimba asta ?
    P: De aceea aveți alegeri.

    T: Vă mulțumesc din nou că dialogați cu mine pe atât de multe subiecte diferite. Putem intra în zone mai interesante, ca să spun așa ?
    P: Desigur. Sunt deschis față de majoritatea subiectelor.

    T: Să vorbim puțin de schimbările climatice. Această teorie e promovată în continuare în Statele Unite și Europa. Ce părere aveți ?
    P: Omenirea nu e nici măcar o civilizație de grad 1 pe scara lui Kardashev. Dacă nu putem extrage potențialul energetic al planetei, cum putem controla clima ?

    T: Sunteți îngrijorat cât de cât ?
    P: Sunt mai îngrijorat de chestiuni reale. Schimbările climatice nu sunt unul din chestiunile reale. Pământul face o treabă destul de bună să-și rezolve problemele. Iar dacă Siberia se încălzește puțin, cu atât mai bine. Mai mult teren agricol pentru Rusia.

    T: Dar ce ați spune către cei ce cred în acest lucru, și care sunt convinși că mergem spre dezastru ?
    P: Le-aș spune că a te îngrijora privitor la schimbările climatice e ca și cum te-ai plânge de vreme. Dacă nu-ți place clima, mută-te în altă parte. Dacă te îngrijorează vremea, ia-ți o umbrelă.

    T: Tot in această zonă, ce părere aveți de mișcarea transgender ?
    P: E interesant pentru mine că toate lucrurile care înainte erau folosite pentru a șantaja pe oameni, acum sunt medalii de onoare. În Rusia nu avem legi nici pentru nici contra, dar cu siguranță nu ne obligăm copiii la așa ceva.

    T: Rusia a fost criticată pentru legile ei anti-homosexualitate, și pentru că nu e prietenoasă cu mișcarea LGBTQ+.
    P: Avem legi care ne protejează copiii. Și nu punem steaguri cu curcubeu la ambasadele noastre. E adevărat. Altfel, nu interferăm în viețile private ale cetățenilor adulți.

    T: Urmăriți sporturile americane ? La noi ne apropiem de Super Bowl.
    P: De fapt, da. Rusia e o mare națiune sportivă. Am găzduit recent Olimpiada de Iarnă și Cupa Mondială la fotbal. Ne plac toate sporturile.

    T: Ce părere aveți despre fotbalul american ?
    P: E un sport interesant. Dar de ce îl denumiți ”fotbal” când mingea se joacă aproape întotdeauna cu mâna ? (notă: ”foot-ball” înseamnă ”minge cu piciorul”). De asemenea, pare că uneori e violent într-un mod nenecesar.

    T: Corect. O să vă uitați ?
    P: Meciul nu va fi transmis în Rusia.

    T: Deci n-o s-o puteți vedea nici pe Taylor Swift ?
    P: Nu. Ne-au scutit.

    T: Mulțumesc, domnule președinte, pentru timpul acordat.

    Apreciază

  9. Avatarul lui scortisoara scortisoara said, on februarie 8, 2024 at 3:21 pm

    Am vazut pe banda la Romania tv ca Putin are un mesaj pt Romania. Dar nu am stat sa urmaresc ce a zis . Poate vor relua stirea diseara .

    Apreciază

  10. Avatarul lui scortisoara scortisoara said, on februarie 8, 2024 at 3:30 pm

    https://www.activenews.ro/stiri/Ambasadorul-rus-la-Bucuresti-Daca-Romania-invita-si-mai-multe-trupe…atunci-sigur-ca-niste-consecinte-trebuie-prevazute-187386

    Apreciat de 1 persoană

    • Avatarul lui Ioan Ioan said, on februarie 9, 2024 at 1:33 am


      China a anuntat oficial ca are pregatit in lupta alaturi de Rusia si Belarus cu tarile NATO 14 milioane de roboti de lupta;Rusia detine 4 milioane de roboti de lupta pe care a spus ca ii va folosi alaturi de China in razboiul cu tarile NATO.
      De frica cetatenii europeni vor face revolte si vor refuza incorporarea.Va fi de luna viitoare asta de acum incolo.Vuieste Europa.Vor da inapoi cu incorporarile.”

      Apreciază

  11. Avatarul lui Simion P Simion P said, on februarie 8, 2024 at 8:37 pm

    WHO Director Tedros calls for a stop on meat and agriculture
    https://www.bitchute.com/video/ZzqjfVjdSy96/?list=subscriptions

    Apreciază

  12. Avatarul lui Simion P Simion P said, on februarie 8, 2024 at 8:50 pm

    NATO should utilize Eastern European populations to wage war against Russia (George Soros)
    https://www.bitchute.com/video/j5t1Ov0H1TYC/?list=subscriptions

    Apreciază

  13. Avatarul lui Dan Dan said, on februarie 9, 2024 at 6:40 am

    A aparut! Foarte interesant, mai am putin de vazut dar foarte, foarte interesant! 2 ore si 7 minute. Asa-zisul „transcript” de mai sus e porcarie, n-am vazut asa ceva in interviu pana acum dar mai am 40 minute de vazut. Abia la 1 noaptea a aparut, ora Romaniei, pe site-ul oficial al lui Tucker.

    https://tuckercarlson.com/the-vladimir-putin-interview/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.