IPS Teodosie e mai rau decat un PION ALB, e SARPE. Nu este doar activist pro cip, ci si minte ingrozitor despre parintele Justin Parvu
Fratele spaceman ne-a lamurit la rubrica de comentarii a articolului Stie cineva de cand este aceasta inregistrare PRO CIP cu IPS Teodosie?
Este vorba despre un fragment din emisiunea
„Cuvântul ierarhului dialog duhovnicesc cu ascultătorii”
transmisă în direct pe YouTube de către Radio Dobrogea – Arhiepiscopia Tomisului,
pe data de pe 26 ian. 2023, de la min. 1:03:29 – 1:04:26 →
ÎPS Teodosie: „chiar pe Părintele Iustin Pârvu l-am lămurit cu asta”
Fragmentul din emisiune a fost postat apoi pe canalul de TikTok, arhiepiscopiatomisului →
Mai mult,
ÎPS Teodosie: „chiar am vorbit cu Părintele Iustin Pârvu, Dumnezeu să-l ierte, că și dânsul era foarte nedumerit, și după ce am stat de vorbă a zis: ‘aveți dreptate, m-am luat și eu după mulțime și am vrut să fiu cu ei”
În cadrul aceleiași emisiuni, transmisă în direct pe YouTube pe data de 2 feb. 2023,
la min. 2:42 – 4:17 →
Comentariu saccsiv:
Transcriptul fragmentului din prima inregistrare de pe youtube:
Intrebare:
“Ce parere aveti despre buletinele de identitate care se elibereaza acum? Trebuie sa-l schimb si am inteles ca se tiparesc electronice care ar avea cip. Imi este frica. Sfatuiti-ma, va rog!”
IPS Teodosie:
“N-aveti de ce sa va fie frica. Acele cipuri n-au nici o forta. Vor fi niste simboluri de cifre. Cifrele 666 se afla in orice Biblie in Apocalipsa. Au vreo influenta? Nici vorba. Sunt niste sperietori false. Lasati ce trebuie. Sa va rugati. Daca te pazesti de cipuri si nu te rogi, esti folosit. Vedeti-va de treaba.
Chiar pe parintele Justin Parvu l-am lamurit cu asta. Ca se duc sa faca manifestatii impotriva… Este ceva fara temei.”
Transcriptul fragmentului din a doua inregistrare de pe youtube:
Intrebare:
“Am auzit de ceva timp ca se fac buletinele cu cip si nu se va mai putea calatori fara aceste buletine. Lumea deja se streseaza ca ne vor constringe sa le facem. Ce ne indemnati?”
IPS Teodosie:
“In Ortodoxie nu exista stres. Cuvantul asta sa-l inlaturati.
Lumea se panicheaza, intr-adevar. Dar ce sunt cipurile astea? Sunt niste cifre, simboluri, nu au o putere ele insele. Sunt datele personale ale oamenilor. Poate adaugat, cum spune unii, nu stiu, si cifra 666. Dar aceasta este si in cartea Apocalipsei. Si noi pastram Scriptura integrala, ca asa i-a dictat Duhul Sfant Sfantului Apostol si Evanghelist Ioan.
Aceste simboluri nu ne afecteaza. Noi sa fim in rugaciune si in priveghere. A avea frica de aceste asa zise cipuri insemneaza sa nu mai avem o credinta vie, curate si puternica.
Chiar am vorbit cu parintele Justin Parvu, Dumnezeu sa-l ierte, ca si dansul era foarte nedumerit, si dupa ce am stat de vorba, a zis: ‘aveti dreptate, m-am luat si eu dupa multime si am vrut sa fiu cu ei’”
Minte cu nesimtire Teodosie.
Da eu zic ca daca mai traiau Sfantul Paisie, Staretul Antonie, Parintele Novikov, Parintele Papacioc…, ii lamurea si pe acestia. Ba chiar cred ca l-ar fi lamurit si pe Apostolul Ioan.
Asa ca, la acest moment ips teodosie este cel mai periculos. Mai periculos si decat patriarhul.
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Da
ApreciazăApreciat de 1 persoană
De la eretici ce poti sa astepti? Ce duh se pogoara in altarele lor?
ApreciazăApreciat de 2 persoane
https://saccsiv.wordpress.com/?s=temeiul+biblic
ApreciazăApreciază
https://saccsiv.wordpress.com/2019/12/15/comentariul-zilei-temeiul-biblic-al-neacceptarii-prelevarii-elementelor-de-identificare-biometrica-pentru-documentele-de-identitate-cu-cip/
ApreciazăApreciază
In 2012 am fost la parintele Justin Parvu sa cer sfat in privinta cardului de sanatate, raspunsul parintelui a fos ferm, daca vreau sa ma mantuiesc sa nu primesc niciodata asa ceva, iar despre pasaportul biometric intr-un reportaj parintele sfatuia pe un tanar care locuia in america sa-si lese sotia care primise pasaport biometric.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
…ar despre pasaportul biometric intr-un reportaj parintele sfatuia pe un tanar care locuia in america sa-si lese sotia care primise pasaport biometric.
Vezi ca le spui pe langa.
Nici un duhovnic si in special Parintele Iustin Parvu nu ar spune sa-si lase nevasta pe motivul asta.
Arata filmul aici nu vorbe, sunt multi care baga soparle.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
E asa cum zice Florin. Era la adresa asta dar vad ca nu mai e valabila.
Am vazut prima data si m-a socat si pe mine. Era prin 2011-2012, traia Parintele. Apoi am revazut prin 2018. Asa zice. Acel om il intreaba ce sa faca iar Parintele spune „pai lasa-o”.
Acuma, sfaturile de tipul asta sant pe cazuri particulare. Cine stie ca a vazut Parintele si noi nu stim. Poate la altul in aceiasi situatie ref la pasaport biometric i-ar spune altceva.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Saccsiv, acum chiar imi pare rau ca te-am urmarit si citit atatia ani, crezand ca esti un crestin autentic, nevoitor si un bun analist, cu surse de incredere; vad insa ca pe nesimtite te aliezi cu necuratii. Pai cum sa iti permiti tu sa judeci un mare ierarh, sau o monahie, jucand rolul de „mai catolic decat papa” Cine te crezi mai ? Ce stii tu de un ierarh care citestste moliftele sfantului Vasile zilnic, care savrsete Liturghia zilnic, care a ctitorit mai multe biserici decat Stefan cel Mare, cate se roaga 16-17 ore pe zi, care a fost numit De Parintele Arsenie Papacioc „ürmasul Apostolului Andrei”? Care este in dialog duhovnicesc zilnic, care se roaga la Pestere Sfantului Andrei saptamanal pentru mii de oameni necajiti, bolnavi, care face si multe alte fapte nestiute in numele Domnului, care citeste cate trei acatiste pe noapte, care a mangaiat si indrumat pe toti crestinii credinciosi in pandemie? Tu cine te crezi mai Saccsive, urlator in corul demolatorilor de ortodoxie? Si un fir de praf este mai credincios ca tine … Rusine
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Din cauza unor naivi, ca sa nu zic prosti adormiti ca voi, fac astia bani grei, vile, masini si reusesc sa erodeze ortodoxia din interior prin erezia ecumenismului si alte erezii, prostii pe care le debiteaza din gurile lor lacome pline de duhul patimii iubirii de arginti, de putere si faima.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Fratilor, sa nu devenim zelotii unor idei care par a fi foarte corecte.
Nu suntem infailibili.
Sa avem grija cu cuvintele fata de frati, nu mai zic de preoti si episcopi, ca poate nu stim si sunt placuti Domnului.
Acribia in sustinerea unei idei, chiar foarte buna, nu a dus intotdeauna la rezultate folositoare pentru suflet.
A produs multa tulburare si patima.
Domnul sa ne miluiasca pe toti si sa ne dea putere sa iubim pe aproapele!
Iertare!
Doamne ajuta!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
@marianastac
Hai sa nu exageram. Si eu il urmaresc pe @saccsiv din 2017 si il cunosc chiar personal, avand conversatii telefonice cu el chiar inainte de pandemie si te asigur ca e un om de buna credinta ce se straduieste sa se mentina pe calea cea dreapta, sa fie cat mai impartial si sa nu judece. Cu totii mai gresim, cu totii uneori suntem in stare de soc cand aflam ceva si uneori mai judecam pe altii.
Pentru mine, care chiar acum 2 saptamani l-am intalnit pe IPS Teodosie la Cluj si care am mare evalavie la el, mai ales dupa cat a marturisit in perioada pandemiei, sa il vad ca spune ca actele cu cip sunt inofensive e un soc. Nu sunt inofenvisve, nici din punct de vedere duhovnicesc, nici din punct de vedre civil, si iti spun pentru ca sunt IT-ist de 17 ani, sunt software engineer la multinationala si stiu cum functioneaza codurile QR, cipurile si sistemele din spatele lor, mai ales ca am si lucrat cu asa ceva. Vezi comentariul meu de mai jos cu detalii despre asta.
Deocamdata, sunt pe aceeasi linie cu @saccsiv si cred ca IPS Teodosie a gresit aici, si ce zice de parintele Iustin Parvu imi e foarte greu sa cred ca e adevarat. @saccsiv chiar l-a cunoscut personal si a primit binecuvantare de la el sa faca acest blog, parintele Iustin Parvu era ferm impotriva documentelor biometrice si a controlului digital si nu s-a dezis niciodata de ce a sustinut.
Dar cu toate astea, e o mare greseala sa judecam oamenii, pentru ca toti gresim. Si faptul ca gresim nu inseamna automat ca nu o sa ne indreptam niciodata. La fel cum e o mare greseala sa confundam evlavia cu idolatria. Poate si IPS Teodosie sa greseasca, poate si @saccsiv sa greseasca, pot si eu sa gresesc. Am avut si eu cu @saccsiv dispute in trecut ca nu ajunsesem de acord la o chestiune legata de coronavirus. Dar asta nu inseamna ca nu il mai urmaresc, nu mai vorbesc cu el sau ca gata il rastignesc. Ba din contra ce as face eu ar fi sa ii aflu datele de contact ale IPS Teodosie si sa ii trimit un mail sau o scrisoare in care sa ii argumentez de ce nu e ok si sa vad ce imi raspunde.
Sunt si vaccinat si acum vreo 2 ani unii imi cantau prohodul pe acest blog, dar in acelasi timp am boicotat pasaportul de vaccinare, am protestat si m-am implicat activ in campaniile locale AUR si ale altor ONG-uri impotriva pasapoartelor de vaccinare. Si am ajutat studenti nevaccinati sa stea la mine acasa ca nu erau primiti in camine ca nu aveau certificatul digital UE cu dovada vaccinarii, si nu isi permiteau nici teste sa isi faca zilnic. Iar blogul acesta il urmaresc in continuare, si mai corespondez cu lumea prin comentarii.
Iar daca as avea cu @saccsiv o problema unde as fi in dezacord cu el, i-as argumenta asta cat mai clar, nu l-as judeca/osandi si i-as spune ca nu o sa ii mai citesc blogul niciodata.
ApreciazăApreciază
Mars de te pocaieste ca esti inselata rau de duhurile lui ana si caiafa . Cugeti erezii fato! Dumnezeu sa te scape de orbirea „duhovniceasca”. Amin!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
dacgetbeget,
Bine i-ai zis, cu siguranta Maria va-ntelege tot ce ai vrut tu sa-i zici, ba si mai mult iar maine va merge sa se spovedeasca si isi va incepe pocainta.
Bre explica-i femeii ce greseste ea, sau parintele, nu arunca cu vorbe aiurea ca nu ajungi niciunde.
Cat despre @mishuleu si ale sale probleme cu vilele si masinile inalt preasfintitului ce sa mai zic. Fi vigilent frate, lasa-l sa mearga cu caruta cu cai sau cu boi, ete na, ca sa vezi cum merge IPS cu mertanu si sa stea ca boierii prin cine stie ce vile.
Pe ei si pe …. spirit revolutionar ce sa mai zic mishule, ca si revolutionarii de pe la nouasutesaprespe.
ApreciazăApreciază
@mishuleu sunt sigur ca lenin, cu l mic, ar fi invidios pe tine.
Are urmasi de seama peste tot.
ApreciazăApreciază
Marianastac tu te numești creștină numai pt faptul că faci asculturare oarbă de niste ierarhii cazuti ,vânduți ecumenismului ????? Vrei dovezi?? Tu judeci și tragi la răspundere pe cei care iau atitudine împotriva celor care l- au vândut pe Hristos și cu vorbe viclene ademenesc și adorm conștiințele ,chiar și pe a ta se pare..și duc le iad milioane de suflete care asculta orbește fara sa fie cu băgare de seamă la ce au zis marii duhovnici despre actele cu cip,mai mult cu tupeu se cred mai buni că ei ???!!! Mă mir că nu are tupeul încă să-l facă înșelat pe părintele Iustin.Te numești creștină sau creștin dacă ești în duh și adevăr,te rogi în duh și în adevăr ,ești în cuget și judecată cu învățăturile Sfinților parinti ,și raportat la tara noastră cu marii duhovnici ai neamului nostru ,ei au fost stâlpii Bisericii Lui Hristos în țară noastră,a te îndoii de învățăturile lor sau a le dispretuii ,și a pune peste învățătura unor ierarhi vicleni și fățarnici iubitori de argint și slava lumească,înseamnă că ești o idolatră sau idolatru care asculta mai mult de oameni decât de Hristos!!!!
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Sunt la asentimentul dvs. Bravo pentru curajul dvs de a vorbi ce trebuie. Saccsiv, te rugam, dovezi clare ca IPS Teodosie este un șarlatan. Ți-o spun direct. Ai tupeu de borfaș. Ferește te sa mai judeci un om care se dedica trup și suflet poporului credincios! Ai mare grija când deschizi gura ca mai sus e un Dumnezeu.
ApreciazăApreciază
agache18
Ce anume nu pricepi din articol?
ApreciazăApreciază
” Ferește te sa mai judeci un om care se dedica trup și suflet poporului credincios! ”
Cu ce se dedică ăla mă ? Cu slujbele CMB in care se roagă cu papiștii și protestanții ? Cu corurile de tenori de operă care răstălmăcesc cântările Sfintei Liturghi ? De ce încalcă canoanele Sfinților Părinți și tradiția Bisericii Creștin-Ortodoxe ?
Iar tu de ce postezi insulte și amenințări ?
De ce nu vii tu cu argumente ?
ApreciazăApreciază
Ce ma uimit cel mai mult la preotii si ierarhi cand vine vorba despre acte biometrice…? siguranta lor ca acele acte nu pun in primejdie mantuirea chia daca oficial contin si elementul de siguranta 666.
Ce bine ar fi fost daca ÎPS Teodosie ar fi indemnat preotii si credinciosii la rugaciunii catre Dumnezeu si sa-L rugam sa ne descopere daca este primejduită mantuirea prin aceptarea acestor buletine biometrice. Acelas indemn ar fi putut sa-l faca si in privinta vaccinului covid.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Frate Vasile, cuvantul din titlu cred eu ca-i prea radical, tare. Intelege ca oricine poate gresi, este si IPS Teodosie om. Unii poate nici nu s-au aplecat asupra problemei, nu inteleg tot angrenajul acesta electronic.
Ce castig ar avea sa-i adoarma pe oamenii ce lupta impotriva cipurilor 666 ?
Inca odata, parintele nu intelege tot acest angrenaj satanic si simbolismul cu care se lucreaza.
Nu cred ceea ce zici tu in titlu despre sfintia sa.
ApreciazăApreciază
abc
Daca nu vorbea astfel despre parintele Justin Parvu, l-as fi numit doar pion alb activist al cipului.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
De unde stiti ca minte? A zis de mai multe ori ca Parintele Iustin s a spovedit la el, iar eu il cred. Haideti sa privim altfel, Parintele Iustin, un Sfant, s ar fi spovedit la oricine?
ApreciazăApreciază
Mitropolitul Teodosie, în pandemie,a avut o poziție relativ bună vizavi de manipularea realizată de autorități.Spun relativ bună,în comparație cu ceilalți ierarhi…
Acest lucru a produs confuzie printre unii ortodocşi care ştiau că dânsul e ecumenist şi a semnat şi-n Creta şi cumva le-a mai tocit din prevedere,spunând că uite,totuşi,avem un ierarh care nu e ca ceilalți etc.
Prin această poziționare a dânsului față de actele electronice cu 666 sau față de acest număr,poate că frații noştrii se vor trezi la realitate şi îşi vor da seama cât de adevărate sunt cuvintele Evangheliei care grăiesc că ,,nu poți sluji la doi domni…”.
Căci nu poți fi şi ortodox-în Adevăr şi ecumenist-în erezie.Ori eşti ortodox ori ecumenist!
Iar când vorbim de ecumenism,vorbim de globalism,globalism care promovează şi identitatea digitală sau sistemul bazat pe 666.
ApreciazăApreciază
A ezitat la inceput si cu vaccinul dupa care si-a revenit. Sper sa il trezeasca cineva.
M-a dezamagit ,speram macar unul dintre ierarhi sa lupte impotriva digitalizari . E clar .
Suntem pe cont propiu.
ApreciazăApreciază
Mai, Saccsiv, Teodosie e și el om și poate fi confuz. Și chiar este. De ce? Pentru că omul acesta nu este chiar o inteligență peste medie, nici vreun cult nu este și nici mare har nu are. De aceea, nici nu poate avea o logică profunda și nici vreo descoperire prin harul dumnezeiesc. Este, deci, și el supus înșelării. Parțial are dreptate, dpdv strict al dogmei că actele cu cip nu pot dăuna sufletului atâta timp cât rămân ceva exterior, administrativ. Dar pot dăuna trupului căci vor fi cale directă și cea mai scurta către controlul total al oamenilor. Deci, evitați. Exista alternativa ” fără”. Cu cât mai mulți, cu atât mai bine. Cât îl privește pe Teodosie, e doar puțin rătăcit și sigur nu are informații despre ce înseamnă acesta tehnologie. E doar un ignorant intr o anumită măsură și cu o doza de autosuficienta. Nu e orb, e doar chior, metaforic vorbind, bineînțeles. Mă îndoiesc că este rău intenționat. E doar limitat. Nu este nici dăruit cu har, nici cu înțelepciune. Atât. Dar trebuie recunoscut că a avut o contribuție destul de mare in a combate vasinul și obligativitatea lui. Dacă ești, într-adevăr, ceea ce vrei sa pari, atunci judecă imparțial și cu dreptate și nu tendențios. Altfel, riști să pari altceva( ia ghici cum sau ce) și nici prea inteligent.
Spune adevărul așa cum este el. Daca Teodosie este de partea Intunericului, să fii convins că Dumnezeu va face așa fel încât să se demaște singur. Total și fără echivoc. Tu nu forța judecați extreme și nu trage concluzii absolute daca te pretinzi inteligent. Sau poate este altul motivul? Ai grija că pe unii chiar nu i poți păcăli. Mai ai răgaz să dovedești contrariul.
ApreciazăApreciază
Cineva
Daca nu vorbea astfel despre parintele Justin Parvu, l-as fi numit doar pion alb activist al cipului.
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Cineva, ce vrei demascare mai mare decat sa spui ca Parintele Justin, Sfantul Paisie, Staretul Antonie sant inselati pe tema actelor electronice/biometrice.
Staretul Antonie spune ca cele spuse in cele 2 viziuni sant de la Dumnezeu. De ex:
„Desigur, cine doreste mantuirea si in numele ei va parasi confortul orasului, plecand intr-un loc pustiu, va fi intr-o siguranta mai mare. Dar oamenii se vor mangaia cu gandul ca se vor putea salva pretudindeni pana la a Doua Venire. iata ca in curand toti vor fi numerotati, ca sa fie toti numarati pana vine antihristul, apoi vor introduce cartele-pasapoarte deosebite, aceasta e ceva mai serios, se va putea determina astfel unde se afla fiecare om. Se poate fara toate astea? Da, numai ca nu se va putea cumpara, nici vinde, nici sa ai locuinta, nici toate celelalte. Si se vor duce dupa buletinele acestea chiar si cei care se considera ortodocsi vor sta la rand pentru ele. Dar parca Sfanta Scriptura si Traditia vorbesc despre altceva?! Iata pustia: isi puneau oamenii nadejdea in Dumnezeu, de la ingeri primeau hrana, sau se multumeau cu atat de putin, ca multi considera acum ca toate astea sunt povesti – doar ele sfideaza ratiunea!”
Din a 2-a viziune
Sf Paisie in Semnele Vremurilor
„Din păcate, unii “cunoscători” înfaşă pe fiii lor duhovniceşti ca pe nişte prunci, chipurile ca să
nu-i mâhnească. “Aceasta nu vatămă. Nu-i nimic. E suficient să credeţi lăuntric”. Sau spun: “Nu
vorbiţi despre subiectul acesta – despre buletine şi pecetluire – ca să nu se mâhnească oamenii”. Dar dacă le-ar spune: “Să încercăm să trăim mai duhovniceşte, să fim mai aproape de Hristos şi să nu vă temeţi de nimic. Iar dacă va fi nevoie, vom mărturisi”, i-ar pregăti oarecum. Dacă cineva cunoaşte adevărul, îşi face probleme şi se trezeşte. Îl doare pentru situaţia de astăzi, se roagă şi ia aminte să nu cadă în cursă.
Acum însă ce se întâmplă? În afară de faptul că unii duhovnici fac propriile lor tâlcuiri, se tem
şi ei ca oamenii lumeşti, în timp ce ar fi trebuit să se neliniştească duhovniceşte şi să-i ajute pe
creştini, aducându-i la neliniştea cea bună şi întărindu-i în credinţă ca să simtă mângâierea
dumnezeiască. Mă mir cum de nu-şi fac probleme de conştiinţă după toate aceste evenimente
ce se întâmplă? De ce nu pun cel puţin un semn de întrebare la tâlcuirile minţii lor? Şi dacă îl
ajută pe Antihrist în pecetluire, cum de atrag şi alte suflete la pierzanie? Atunci când Sfânta
Scriptură spune: … să înşele dacă e cu putinţă şi pe cei aleşi, se referă la faptul că se vor înşela cei care le explică pe toate numai cu mintea lor.
Aşadar, în spatele sistemului perfect al “cartelei de ajutorare”, al asigurării prin computer, se ascunde dictatura mondială, sclavia lui Antihrist. …ca să-şi pună semn pe mâna lor cea dreaptă sau pe frunte, încât nimeni să nu poată cumpăra sau vinde, decât numai cel ce are semnul, adică numele fiarei, sau numărul numelui fiarei. Aici este înţelepciunea. Cine are pricepere să socotească numărul fiarei, căci este număr de om. Şi numărul ei este şase sute şaizeci şi şase”
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Nu sunt de acord cu ce zice IPS Teodosie aici, actele biometrice, actele cu cip, actele cu cod QR in context de identificare personala, cat si in context de conditionare a tranzactiilor/drepturilor fundamentale nu sunt ceva ce un crestin ortodox trebuie sa ignore, ba din contra, ar trebui sa opuna rezistenta si sa protesteze sau sa le boicoteze.
A nu lua astfel de acte inseamna a le boicota, cu cat mai multi romani is ivor face buletin cu cip, cu atat mai repede vor putea sa anuleze alternativa fara cip si sa ii forteze pe cei ramasi sa aleaga intre a-si face buletin cu cip sau mucenicie. Cu cat mai putini facem asta, cu atat mai mult va putea functiona societatea si fara acele cipuri.
Luand asemenea acte, contribuim la strnagerea latului in jurul celor care nu vor sa le ia si grabim aceste procese apocaliptice.
S-a vazut clar in pandemie, in tarile in care procentul de vaccinati depasea 50%, restrictiile/interdictiile erau mai dure, la fel si in tarile in care regulile se respectau. Tarile unde s-au incalcat regulile s-au imunizat mai rapid, iar in tarile unde s-a vaccinat putina lume, boicotul vaccinarii a facut ca restrictiile sa fie mai blande si ridicate mai rapid. Iesirea din pandemie s-a facut prin imunizare naturala in masa, fix cum ziceau unii la inceputul lui 2020, era chiar si declaratia de la Great Barrington in acest sens. Restrictiile generalizate, cat si vaccinarea in masa au prelungit pandemia.
Austria si Germania aveau 70% vaccinati si erau in lockdown in toamna lui 2021, spitalele erau la fel de pline ca in Romania cu rata de vaccinare de doar 35%, doar ca in Romania nu mai era lockdown, erau restrictii ceva mai blande.
Ma indoiesc ca l-a convins el pe parintele Iustin Parvu ca acele documente sunt inofensive, pentru ca nu sunt, si nici macar buletinul vechi nu e inofensiv: poza e tot biometrica, camerele cu recunoastere faciala din Bucuresti va recunosc pe baza pozelor din acel buletin sau din permis sau orice act ati facut la stat unde ati fost fotografiat cu o camera digitala, nu clasica.
Adica da, putem intelege ca pasaportul biometric nu este semnul fiarei, dar asta nu inseamna ca e inofensiv sau ca nu e un precursor al semnului fiarei (pecetii). Ca e ca si cand am zice ca 2+2=5.
Iar daca IPS Teodosie minte in cazul asta, atunci e o foarte mare dezamagire pentru mine. Chiar am participat la Sfanta Liturghie oficialta de el in Cluj acum 2 saptamani.
Supunerea oarba fata de interdictii digitalizate e un lucru ticalos. Nu are treaba ca are 666 sau nu un act, 666 explicit nu era nici pe pasaportul de vaccinare nici pe pasaportul biometric, dar la orice document ce se asemana partial (si are functionalitate aproximativa) cu semnul fiarei crestineste e sa ne impotrivim.
Orice fel de limitare a drepturilor si libertatilor fundamentale, mai ales in contextul conditionarii exercitarii lor in baza unui act, vaccin, test sau act electronic este lucru antihristic, si putem considera incepand de la CNP si pana la viitoarele acte/documente ca sunt precursoare ale semnului fiarei si trebuie tratate ca atare: boicotate, incurajarea renuntarii la ele, protestat impotriva lor, etc. dar cu o dreapta masura si sa facem si lumea sa inteleaga care e problema cu ele si sa inteleaga corespondenta cu Apocalipsa 13.
O problema mai grava ce vine e CDBC-ul, moneda digitala emisa de bancile centrale care, in combinatie cu identitatea digitala risca sa devina un precursor si mai periculos al semnului fiarei, fiind probabil viitorul salt major de la actele biometrice.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Cred ca cel mai bine ar fi sa luati legatura si sa vb direct cu IPS toate acestea. Cred ca ii puteti scrie si joia in timpul emisiunii si puteti sa i lasati si datele de contact, am vazut ca pe multi i a rugat sa i lase datele sa ii sune.
ApreciazăApreciază
Este evident faptul că Teodosie Spagoveanu este un om viclean , un eretic ecumenist și mason-satanist !
In perioada falsei pandemii de COVID , s-a opus mai mult de „ochii lumii” restricțiilor diabolice impuse de regim, a vaccinării și a certificatelor verzi , cu intenția de a își crea o imagine publică de „mare apărător al valorilor ortodoxiei „, pentru a încerca să câștige susținere din rândul drept credincioșilor ortodocși , cu intenția vicleană de a-i amagii .
Iar acum după ce și-a câștigat ceva susținere populară , strecoară public și ticăloșiile ! -” Buletinele biometrice cu cip nu afectează cu nimic mantuirea ” , mai organizează poate o ” slujbă de rugăciune ” cu frații lui de la CMB romano-catolicii și protestanți ,etc .
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Nu luați carti de identitate biometrice,
nici pașapoarte biometrice, nici un fel de act biometric, părintele Iustin a spus că acela care le va lua va cădea, duhovnicește, iar căderea va fi așa încît ei nu vor mai putea lupta și pina la urma vor lua și pecetea satanei, cei care iau acum actele biometrice.
Cînd dușmanul te ataca, trebuie sa iei masuri imediat, să-l îndepărtezi, nu sa aștepți pina ajunge sub zidurile casei tale, cînd va fi prea tirziu, și ești pierdut.
Trezvie duhovnicească trebuie, in aceste vremuri tulburi.
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Deviati rau de tot baieti. Incet ,incet se formeaza o „secta” a celor ce lupta cu cipurile :)) din buletin, din card, din permis..etc. Primu lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa renutati la telefoanele mobile din buzunar, daca sunteti atat de pravoslavnici :))
Cu ce-ti incurca cipul de pe buletin calea ta spre mantuire ?! il iei si-l arunci intr-un sertar si-ti vezi de viata. Dreapta socoteala, oameni buni ! Dezamagire mare esti saccsiv
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Buletinul e un act de identitate, nu e ca orice alt document, de pilda ca o carte ce o cumperi si care e pecetluita cu numarul 666, deci asocierea numarului satanei actului de identitate inseamna ca tu te identifici prin asa ceva, ca iti lasi numele asociat cu dracul. Cu logica ta, trebuiau si crestinii din primele secole sa primeasca certificate ca au sacrificat idolilor pagani chiar daca nu sacrificau in mod real ci doar mituiau autoritatile romane sa obtina un document care sa-i scape de prigoana (ceva similar au facut unele persoane in pandemie care au obtinut certificate verzi fara sa se vaccineze, in loc sa nu primeasca deloc asemenea certificate).
Si degeaba il arunci tu in sertar ca la Judecata se va cunoaste tot, adica, vei vedea cum ti-ai asociat de bunavoie numele cu satana, si nu vei avea nici o scuza ca n-ai stiut. Repet, cu logica ta, se puteau dezvinovati si crestinii din primele secole la Judecata „Stai asa, Hristoase, eu nu m-am lepadat de Tine, ci pur si simplu am obtinut un document necesar pt. treburi lumesti sa scap de prigoana, dar Tu stii ca eu in inima mi-am pastrat credinta, ce conteaza un document?”. Pai conteaza, daca prin el te lepezi de credinta, asociindu-ti numele cu idolii (cum era cazul in primele secole) sau cu insusi numarul satanei.
Pe de alta parte, daca imi cumpar o carte religioasa cu cip RFID – ca am vazut recent pana si unele editii ale cartii lui Ianolide „Intoarcerea la Hristos” avand cip RFID (nu doar simplu cod de bare), e diferit, pot s-o arunc in sertar cum zici tu ca nu ma identific prin ea. Sau daca am un mobil, un calculator sau orice alt dispozitiv cu cip. Desi, nu as cumpara o asemenea carte cipata (daca unii si-au permis sa murdareasca si cartile sfinte cu semnul fiarei, cine stie daca n-au avut si tupeul sa modifice prin ele cate ceva ca sa-i insele pe cei credinciosi atrasi de literatura sfintilor din temnitele comuniste – precedentul exista in falsificarea Bibliei prin scoaterea lui 666 din cartea Regilor si inlocuirea lui cu 660 momentan), poate doar in cazuri extreme in care n-as mai gasi o varianta necipata si as avea nevoie neaparata de informatia din ea.
Sfintii din primele veacuri s-au luptat pt. un singur cuvant din Simbolul de credinta (deofiinta) si tu spui ca un act care iti atesta identitatea ta ca persoana e ceva trivial ce poate contine orice, ca doar il bagi in sertar si-ti vezi de treaba? Stii cat a patimit Sf. Atanasie cel Mare de la arieni pt. un singur cuvant din crez? Iar tu vrei sa-i convingi pe crestini ca un act de identitate e mai trivial.
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Deviezi tu draga Andrei,la tine e tot una smartphone-ul cu cipul rfid de pe buletin,da e adevarat că smartphone-ul conține și el chipset sau cip,dar pe smartphone mă pot autentifica cu ce indentitate a numelui vreau eu ,pe buletin nu … Deocamdată smartphone nu- mi condiționează traficul pe net daca am un nume fals daca ma identific că fiind altcineva,ia sa vezi mătăluță după ce iei buletinul cu cip ,că tot ți se pare o nimica toată ,daca vei mai putea atunci chiar pe smartphone să îți faci cont sau conturi cu ce nume vei dorii tu,prin buletin cu cip vei trece la ID digital adică identitatea ta este digitala,adică vei lepăda identitatea ta a numelui data de Hristos la Sf Botez ( numele tau te indentifica înaintea lui Dumnezeu) și vei lua o identitate străină care o vei atribuii sufletului tau!! Citește mai mult de la par Iustin Pârvu ,Sf Paise Aghioritul care au explicat mai pe larg acest pericol al actelor cu cip ,nu mai face comparații că sa-ti justifici rătăcirea ta și mai ales sa judeci pe cei care cred în învățătura Sfinților și a Bisericii în ceea ce privește actele cu cip!
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Este o diferenta intre card tel…si acte biometrice, cartela de tel o cumperi fara sa fi constrans si poti renunta oricand la ea.
Dar la actele biometrice nu mai poti face la fel…pt ca semnezi si iti dai consimtamantul.
Cartela de tel. o arunci, dar actele degeaba le arunci…ca ai semnat pentru ele si esti in sistem… este tot ce conteaza pt stat.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Cunosc destui care merg la biserica se mai și roagă și accepta tot ce implementează sistemul: fie vaccin, fie cip . Tot ce lansează sistemul pe țeava ei accepta .
Nu sunt de acord cu ce spune aici dar nici nu l-aș numi șarpe ,n-aș judeca atât de aspru. Inregistrarea asta nu o văzusem. Nu știu cum l-a lămurit pe Pr Iustin Pârvu . Poate Pr Justin Pârvu o fi spus așa sa nu intre în dispute cu el , l-a lăsat în ale lui. Așa zice el ca l-a lămurit dar numai Pr Iustin Pârvu știe . Adică poate sa spuna orice în numele Părintelui Justin ca tot nu mai e aici sa confirme sau sa infirme?
Parca îndeamnă sa dormim , sa nu veghem. Trebuie și rugăciune dar și vigilenta, discernere . Amândouă ,nu mai mult una și mai putin alta .
Mi-ar părea rău de IPS Teodosie .
Eu nu am sa mă consum pt erorile ierarhilor , avem destule repere . Cum am stat cu 0chii în 4 pana acum pot sa stau și de acum încolo . Pana la urma Dumnezeu îmi poarta de grija și dacă am scăpat pana acum de capcanele sistemului tot lui Dumnezeu datorez . Am nădejde ca nu ne lasă . Nu vreau sa mă tulbur și nici sa judec aspru . Nu vreau sa mă tulbur.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Pai in asta consta toata siretenia sarpelui, te erijezi in ” leul ortodoxiei si al marturisirii”, latri in stinga si in dreapta, cu consimtamintul aceluiasi sistem, te declari total impotriva vaccinarii obligatorii ca prostimea credula sa te urmeze la metru cub, dupa care o cotesti frumos. Lumea raminind magnetizata de asazisul spirit de marturisitor fara sa mai reuseasca sa dicearna adevarul de minciuna nu mai sesizeaza ca tu esti un sarpe ecumenist gata oricind sa rastalmacesti cuvintele marilor traitori ai acestui neam. Aflu cu stupoare de la acest episcop ca Parintele Iustin s-a inselat si s-a luat dupa multime, ori eu stiam exact contrariul, ca Par. Iustin a coagulat in jurul lui masele, iar cind a spus ca, in ceea ce priveste cipul, nu se mai poate face nimic si caderea este inevitabila nu putem decit sa observam azi daca avea sau nu dreptate.
Politica pasilor marunti si multi este cuvintul de ordine al acestor vremuri avind ca obiective: confuzia, sminteala, abandonul si deznadejdea.
https://ayeaye20.wordpress.com/category/teodosie-practicand-spurcata-rugaciune-in-comun-ca-intre-eretici/
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Prietene Saccsiv atunci mai crezi că la rugăciunea lui Teodosie s a întors anul trecut Iordanul de Bobotează ?
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Stefane,
Asculta ce spune Hristos :
Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit şi nu în numele Tău am scos demoni şi nu în numele Tău minuni multe am făcut?
23. Şi atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtaţi-vă de la Mine cei ce lucraţi fărădelegea.
Deci se poate sa faci si minuni…dar la judecata sa te trezesti de-a stanga.
Nu minunea iti adevereste ca esti pe drumul cel bun…ci credinta, pastrarea dogmelor, ascultarea de scrierile sfintilor parinti….daca esti in contradictie cu cele de mai sus…poti sa muti si muntii, ca esti pe dinafara.
ApreciazăApreciat de 4 persoane
Stefan,
Iertare, abia acum am inteles contextul comentariului tau.
ApreciazăApreciază
Prietene Stefan,spun sfintii ca,daca oarecare ar face si minuni,ar posti sau morti de ar invia,daca nu marturiseste drept,fugi de el
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Bine precizat!!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
saccsiv,
am un raspuns pt @cineva care nu apare
ApreciazăApreciază
mircea.v
Iertare, n-am fost la calculator. Acum l-am aprobat.
ApreciazăApreciază
Fac un apel către toți cei care a ți comentat acest articol!
Suntem în mare pericol, întreaga omenire…
Vă rog să nu vă mai certați!
Haideți să L bucurăm pe Domnul Hristos și să fim uniți iar dacă vreunul din noi greșește sa l iertăm.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Grecia își va extinde apele teritoriale în vestul și sudul Cretei / Ankara avertizează: ”Nu se va termina bine pentru Grecia”. Profeția Sfântului Paisie Aghioritul…
Guvernul Greciei intenționează să-și extindă apele teritoriale la 12 mile marine la sud și vest de insula Creta în martie.
Această discuție cu Starețul a avut loc în 1991, când încă slujeam în armată.
MAVROKEFALOS ANESTIS, profesor de educație fizică, Alexandropolis, în ,,Mărturii ale închinătorilor”
,,Câțiva militari așteptau la gardul chiliei Părintelui, la Panagouda. Şi-au ridicat ochii şi l-au văzut venind către ei. A deschis poarta de sârma şi le-a urat bun venit. Le-a pregătit să se așeze sub un copac şi a-nceput să discute cu ei. La un moment dat, unul dintre ei i-a spus:
– Nu mai suport, gheronda. M-am săturat de militărie… Părintele s-a întors, l-a privit şi i-a spus:
– Tu n-o să renunți. Tu o să fii Comandantul Apărării atunci când ne vor ataca turcii… Toți l-au privit plini de uimire.
– Şi când va fi, gheronda, treaba asta?, l-au întrebat.
– Când va fi vremea spanacului, le-a zis, şi a schimbat apoi vorba.
Cum vor fi înfrânţi turcii
Turcii ne vor lovi, dar Grecia nu va suferi prea mult. Nu va trece mult timp după atacul turcilor, şi rușii îi vor lovi pe turci şi îi vor căsăpi. Așa cum rupi o coală de hârtie tot așa va fi sfâșiată Turcia. O treime din turci vor fi uciși, o treime se vor încreştina, şi o treime va merge în adâncurile Asiei. Folosirea apelor Eufratului de către turci pentru irigații va fi o preînştiinţare că a început pregătirea marelui război care va urma”.
Mărturii ale închinătorilor
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Da, nu- i locul. Se bucura ucigal-l Crucea si slugile sale de ponegrirea Ierarhilor si indirect, a Bisericii.
Parerea mea este ca a fost cumva incoltit si de moderatorul care avea, in chip nepotrivit o expresie cam prea sugestiv insinuanta cand citea unele intrebari.
Recomand cartea ” In misiune pe taramul vikingilor” scrisa de Macarie Dragoi, Episcopul romanilor din Europa de Nord .
Trezeste mintile, mangaie tristetile, da curaj celor coplesiti de griji.
Sa ne rugam pentru pastorii turmei ortodocsilor.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
După fapte îți veți cunoaște!Harul lui Dumnezeu poate lucra si prin cei nevrednici spre binele poporului. Nici să judecăm nu este bine dar nici sa ascultăm orbește de iararhi dacă nu sunt în adevăr!Timpul va scoate adevărul la suprafața iar în cazul IPS Teodosie a ieșit!Știți de ce este discernământul cea mai mare harismă?Pentru a putea deosebi Adevărul de minciună!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Dumnezeu nu doarme, curatenia in biserica ortodoxa a inceput, cum spunea Fiul Sau, Iisus Hristos: „„Feriți-vă de prorocii mincinoși, care vin la voi îmbrăcați în haine de oi, iar pe dinăuntru sunt lupi răpitori. După roadele lor îi veți cunoaște. Oare culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini? Așa că orice pom bun face roade bune, iar pomul rău face roade rele. Nu poate pomul bun să facă roade rele, nici pomul rău să facă roade bune. Orice pom care nu face roadă bună se taie și se aruncă în foc. De aceea, după roadele lor îi veți cunoaște. Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne! va intra în Împărăția cerurilor, ci acela care face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.” Acest IPS Teodosie este un sarpe sau lup in blana de oaie = fariseu. Stim bine cum si-a schimbat opinia in timpul plandemiei ca vaccinul e bun. Doar zeul lui e mamona (zeul banului) = satana.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
cu masura in care judeci cu aceeasi masura vei fi judecat! cine esti tu sa judeci un mare ierarh? Fratilor, v-ati smintit cu totul, sau sunteti total analfabeti la capitolul teologic si duhovnicesc?
ApreciazăApreciază
marianastac
Tu zici ca suntem ” analfabeti la capitolul teologic si duhovnicesc”?
Esti precum nefericitii de aici:
Dialog intre parinti despre exercitiul “2+2×2-2×2=?”
https://saccsiv.wordpress.com/2019/10/17/prosti-dar-multi-si-cu-tupeu-dialog-intre-parinti-despre-exercitiul-22×2-2×2/
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Eu am întrebat doar? Atentie la neatentie!
ApreciazăApreciază
Nu este vorba de vreo judecata, este doar o constatare, nu ai inteles nimic @marianastac ce scrie in Biblie.
ApreciazăApreciază
Sf Paisie Aghioritul in „Semnele Vremurilor”
NOILE BULETINE DE IDENTITATE
– Părinte, a spus cineva: “Cum de folosiţi bancnota de 5.000 de drahme care are pe ea
numărul 666? Acelaşi lucru este şi cu buletinul”.
– Hârtia de 5.000 este ban. Şi lira Angliei are pe ea pe regina Elisabeta. Aceasta nu vatămă. Cele
ale Cezarului, Cezarului. Aici însă este vorba de identitatea mea, este ceva personal; nu este
ban. Identitatea înseamnă ceea ce înseamnă şi cuvântul; adică cineva se identifică cu cele pe
care Ie declară. Ei pun pe diavolul pe buletine şi îţi cer să semnezi că îl primeşti. Cum să fac
aceasta?
– Părinte, ce legătură are acest buletin de identitate cu pecetluirea?
Buletinul de identitate nu este pecetea, ci introducerea pecetluirii
––––––––––––––
Parca nu prea seamana cu ce spune ips Teofan
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Sf. Paisie – Semnele vremurilor
„Pe unii îi interesează subiectul buletinelor de identitate, alţii îl exploatează şi creează
probleme. Biserica trebuie să ia o poziţie corectă. Să vorbească, să explice credincioşilor ca să
înţeleagă că de vor lua buletinul de identitate, aceasta va constitui o cădere. „
ApreciazăApreciat de 3 persoane
In nici un caz un duhovnic nu ar spune asa ceva, „m-am luat si eu dupa multime, AM VRUT sa fiu cu multimea!!” Cu atat mai putin un mare duhovnic. Este aberant.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Ne pierdem prea mult în aceste lucruri! Si pe alimente este trecut la codul de bare 666, calculatoarele, tehnologia și multe alte exemple. Ce facem , ne împiedicăm de un nr? De controlat ne controlează și făra buletinul cu cip, stati linistiti, nimeni nu scapă. Ne trăim viața cu conspirații. Probabil unele sunt adevarate însă în loc să ne pregătim mai bine cu rugaciune ne pregătim mai bine cu conspirații care dau un duh de răzvrătire. Doamne Iisuse Hristoase milueste ma pe mine păcătosul!
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Eu,
Este vb de consimtamant.
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Nu e vorba de control. E vorba de identitatea digitala cu ajutorul careia vei intra in Sistemul darcesc AI.
In plus cine iti da siguranta ca la scanarea ochilor sau a amprentelor nu ti se pune un laser invizibil cod de bare pe frunte sau pe mana?
ApreciazăApreciat de 3 persoane
Pecetluirea facuta in corpul omului,fara acordul acestuia, nu il condamna la Judecata.
Fiti siguri ca vor pecetlui nou nascutii in maternitati carora le vor introduce in trupurile lor ingeresti prin vaccinuri, tot ce este mai rau biologic, cu scopul alterarii caracteristicilor umane.
Toate aceste agresiuni satanice nu ii afecteaza spiritual pe inocenti.
Suntem departe de a ne imagina ce experimente fac dezaxatii numiti medici cercetatoti pe copilasii abandonati in maternitati .
https://m.digi24.ro/stiri/externe/cercetatorul-care-a-socat-lumea-modificand-genetic-3-copii-spune-ca-s-a-grabit-dar-nu-isi-cere-scuze-2239813
ApreciazăApreciază
Părintele Justin a ridicat lumea, nu s-a dat după lume. Dacă cuvintele părintelui Teodosie sunt adevarate Parintele Justin a fost fals. Parintele Justin a fost foarte prezent in mișcarea de conștientizare a poporului cu privire la documentele biometrice, nu cred sa mai existe nicio alta mărturie în acordul cuvintelor părintelui mitropolit Teodosie. Dealtfel, în contextul povestirii dansului, expresia „Dumnezeu să-l ierte!” are mai degrabă sensul de „sărmanul”. Cuvintele Părintelui Teodosie sunt cel puțin de neînțeles. Este evident, pe de alta parte, ca argumentul invocat este unul superficial, poate chiar simplist (cer iertare). Oare cum să-l fi învins pe Parintele Justin?
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Nici mie nu mi a placut exprimarea, cand a zis „Dumnezeu sa l ierte!”, a fost nepotrivit, nu a vorbit despre Parintele Iustin ca despre un Sfant.
ApreciazăApreciază
Părintele Justin obișnuia sa vorbească după duhul interlocutorului, dacă Parintele Teodosie s-a prezentat plin de sine, de cunoștințe în domeniu este posibil sa fi primit acel răspuns. Să-l folosească astăzi ca și argument? Se autodesfiinteaza!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
„Aceste simboluri nu ne afecteaza. Noi sa fim in rugaciune si in priveghere. A avea frica de aceste asa zise cipuri insemneaza sa nu mai avem o credinta vie, curate si puternica.”
Are dreptate IPS Teodosie . Consider ca nu e bine sa ne speriem de simboluri ; cata vreme sunt posibilități sa facem slalomuri printre capcane și sa fentăm sistemul sunt convinsă ca fiecare face ce trebuie pt sine . Pr Elpidie a spus ca nu astea sunt cipurile care sa ne îngrijoreze și a avut dreptate . Rugăciune și priveghere dar stam cu ochii pe fiecare mișcare a sistemului . Nu IPS Teodosie e problema noastră ci sistemul .
Refuz sa cred ca IPS Teodosie dacă ar vedea un pericol nu ar lua atitudine.
ApreciazăApreciază
scortisoara
Asa a spus parintele Elpidie? Ca „nu astea sunt cipurile care sa ne îngrijoreze„?
ApreciazăApreciat de 2 persoane
saccsiv,
pr Elpidie a zis cu totul altceva. A zis ca : „. Cum ne vor controla? Si nu ma refer acum la controlul exercitat acum prin televizor sau internet, sau la controlul prin telefonul mobil…(…) ci ceea ce va veni va fi ceea ce spune si Apocalipsa, pecetluirea oamenilor cu cipuri. Nu vor fi ca aceste cip-uri de azi, astea nu inseamna nimic… acestea sunt doar o prefigurare a cipului pe care il va pune Antihristul cui va accepta. Nu vor obliga pe nimeni, dar vor sti ca nu vom putea supravietui fara ele.”
In sensul ca alea ce se vor implanta vor fi mult mai avansate decat astea de acum. In sensul asta spune ca astea de acum sant nimic, nu ca cipurile din acte sant nimic/neimportante.
A se vedea ce spune Sf Paisie, Parintele Justin. Da sant cititori vechi pe aici, si parca nu au auzit in viata lor de Sf Paisie si Parintele Justin si ce spun ei pe tema cipurilor si actelor biometrice. Mi se blocheaza capul cand vad pe unii care ii contrazic pe acesti Sfinti, da ii dau dreptate lui Teodosie.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
@saccsiv.
Mircea a explicat bine . În sensul acela a vorbit pr Elpidie, n-am stat sa citez exact . Eu zic ca toată lumea i-a citit mesajele de-a lungul timpului.
@ mircea.v
Nu contrazic pe nimeni doar ca nu îmi place excesul de judecata și osandire. Pana la urma Hristos s-a jertfit pe cruce pt omenire nu noi. Cred ca e Singurul cu drept de judecata.
Lumea în general știe de cip. Nu știu ce mai vreți . Atitudinea oamenilor reprezintă liberul lor arbitru : unii iau în serios lucrurile , alți persifleaza iar alții ignora .
Pe cine vreți voi sa salvati fără voia lor ?
Aveți idee cati merg la biserica și fac ce-i taie capul? Ce sa le spună preoții ? Sa le bage informații pe gât cu forța? Să-i apere împotriva voinței lor ? Sa lupte în locul lor ?
Ce sa le facă ?
Pe mine m-a trezit vreun preot ? NU. Am căutat singura informații. Când am dat de saccsiv știam deja de cipuri, de simboluri masonice ( satanice ) , de noua ordine mondiala. Am căutat informații pt ca mă intriga Masoneria și de acolo s-a declanșat Adevarul .A fost ca un bulgăraș mic la început …care s-a transformat intr-o avalanșa. Dar eu am căutat , a fost efortul meu era intenția mea . Nu a venit nici un om să-mi spună. Dar Cineva mi-a pus în minte lucrul asta, sa caut o anume informație,era ca și cum m-a dirijat intr-o direcție.
Vedeți ca pana la nanocip , sta Putin cu ochii pe noi ,guvernanții pregătesc țara de razboi prin legi , mai urmează și alte scheme ale sistemului : viruși,vaccinuri , facturi uriașe la energie ,gaze , acapararea terenurilor arabile , transformarea oamenilor în sclavi la locul de munca ,pierderea locuințelor , dispariția cash-ului ,hrana dubioasa etc.
Conform spuselor unui preot rus CNP-ul e deja cădere și-l avem toți. Observ ca la ghișee nu mai interesează pe nimeni numele meu ci CNP-ul. Nici nu contează cum mă cheamă. Adică Taina Botezului nu mai conteaza pt sistem. Prin CNP ne anulează ca ființe .Pt sistem suntem CNP-uri. Ce suntem pentru Dumnezeu ? Ființe create de El. De cine se cuvine sa ascultam?
Avem CNP , suntem în prima etapa a căderii .
Nu e nevoie să-mi dai citate din Prea Cuviosul Paisie ca am și eu cărțile lui și nu am uitat nimic din ce a spus.
Am spus , cata vreme mai pot fenta sistemul asta voi face , pt când nu se va mai putea fenta sistemul încerc sa mă aranjez de pe acum împreună cu rudele. Adică am asta în vedere continuu.
Dacă mă apuc să-i judec pe preoți pt ce nu fac ei nu m-aș simți bine .
Dar dacă îmi fac pravila zilnic , asta mă face sa mă simt bine pt ca mă pun la adăpostul lui Doamne.
Și una din rugăciunile mele zilnice e asta :
Pt Biserica :
„Mai întâi, adu-Ti aminte ,Doamne, de soborniceasca și apostoleasca Ta Biserica , pe care ai agonisit-o cu scump sângele Tău.Innoieste-o , întărește-o ,răspândește-o ,înmulțește-o ,împac-o și o pazeste nebiruita de porțile iadului în veci ,iar dezbinarile ei le potolește . ( închinăciune) ”
Cred ca e treaba lui Dumnezeu cum lucrează , treaba mea e să-l rog , nu sa stau să-i atac slujitorii. Eu fac ce depinde de mine pt mine și ai mei ca nu mă oprește nimeni.
Și mai știu ca daca nu am dragoste nimic nu am . Dragoste adică înțelegere ….nu toleranta .
Voi nu știu ce faceti dar din atitudinea voastră de judecata reiese ca Dumnezeu șomează .
E ca și cum i-ați spune : Hai Doamne , ce faci , dormi ? Nu vezi ca slujitorii Tai ne duc pe cărări greșite ?
Dumnezeu nu doarme .
Astea sunt timpuri în care Duhul Sfant lucrează in fiecare , va da intuiție, gânduri bune , sa va duceți unde va e de folos , sa faceți ce e de folos, va da înțelepciune . Duhul Sfânt face asta , nu preoții. Ce vreți sa va facă preoții ca au și ei familii , răspunderi ?
Fiecare sa se străduiască sa dobândească Duh Sfânt , sa fie călăuzit direct . Cam asta spunea și Pr Elpidie, traim aceste vremuri suntem în miezul lor și bine ca avem energie pt a carti, a ne răzvrăti ,judeca și osândi. Dacă asta va hrănește , purtați-va așa . Pe mine nu mă hrănește.
Pr Arsenie Papacioc spunea: „aranjează-te pe tine „. Nu mai știu care Preot spunea : Fiți voi lumini.
Pai ce lumini sunteți ?
va sperie 666 ? Pai, rupeți toate paginile cu 666 din toate cărțile duhovnicești și din Biblie, na , ce sa zic .
Eu trăiesc un paradox: nu am asigurare medicala de foarte multi ani, nu am buletin cu cip ,
nu sunt vaccinată dar am o grămadă de tehnologie cu cip în casa , inclusiv frigiderul .Ce sa fac ,sa le arunc pe geam? M-au influențat pe mine cipurile cu ceva ? Nu .
Dar nu despre astea vorbim când e vorba de identitate ci de nanotehnologie.
Catre ea ne îndreptăm.
ApreciazăApreciază
scortisoara,
daca IPS Teodosie are dreptate, atunci Sf Paisie se inseala???
Am postat mai sus, da uite, pt tine si aici:
„Sf Paisie Aghioritul in „Semnele Vremurilor”
NOILE BULETINE DE IDENTITATE
– Părinte, a spus cineva: “Cum de folosiţi bancnota de 5.000 de drahme care are pe ea
numărul 666? Acelaşi lucru este şi cu buletinul”.
– Hârtia de 5.000 este ban. Şi lira Angliei are pe ea pe regina Elisabeta. Aceasta nu vatămă. Cele
ale Cezarului, Cezarului. Aici însă este vorba de identitatea mea, este ceva personal; nu este
ban. Identitatea înseamnă ceea ce înseamnă şi cuvântul; adică cineva se identifică cu cele pe
care Ie declară. Ei pun pe diavolul pe buletine şi îţi cer să semnezi că îl primeşti. Cum să fac
aceasta?
– Părinte, ce legătură are acest buletin de identitate cu pecetluirea?
Buletinul de identitate nu este pecetea, ci introducerea pecetluirii”
Sf. Paisie – Semnele vremurilor
„Pe unii îi interesează subiectul buletinelor de identitate, alţii îl exploatează şi creează
probleme. Biserica trebuie să ia o poziţie corectă. Să vorbească, să explice credincioşilor ca să
înţeleagă că de vor lua buletinul de identitate, aceasta va constitui o cădere. „
ApreciazăApreciat de 2 persoane
@@@voicusoft deoarece mi ai ignorat mesajul ce ți l am trimis într unul din articolele trecute, revin cu întrebarea:
Pe când articolul promis legate de tenebrele internetului, despre zona IT ului, despre codurile qiuar, ș.a.?
Nu de altceva, dar dacă citești mesajele postate, sunt unele persoane care habar nu au pe ce lume trăiesc!habar nu au ce înseamnă prelevarea de amprente, habar nu au ce înseamnă biometria.
Nici numai știu când am văzut prima oară un cod qr, parcă a trecut o veșnicie;să fie 15-20-25 de ani?știu doar că se făcea o promovare timidă, sau cel puțin așa mi se pare mie acum; însă acum am ajuns în punctul în care sunt promovate așa de agresiv încât cred că ele vor înlocui clasicele coduri de bară.Voi reveni cu comentarii la cele scrise de dumneata;unele vor fi mai dure, e posibil să le iei personal, dar îmi asum.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
IPS Teodosie are dreptate. Nu exista porunca 11 :”Sa nu iei acte cu cip!” . Dumnezeu nu o sa ne intrebe daca am luat acte cu cip ci daca am vorbit de rau, urat, smintit pe altii ,desfranat, furat,etc. Biblia vorbeste de altceva -pecetea care se va pune pe trup mana sau frunte e altceva decat niste acte( cu sau fara cip).
ApreciazăApreciază
ion
De aceea fac atat de mult rau cei precum IPS Teodosie. Ca ii incurajeaza pe cei ca tine sa doarma in bascheti.
Pritene, tu cand te uiti in jur, chiar nimic nu vezi?
Astia se grabesc sa elimine cash-ul si sa ne bage pe gat documentul unic, iar tu te minti ca „e altceva”?
Esti precum cei din filmele americane prinsi de neveste cu amantele in pat si care zbiara: „nu e ceea ce crezi”…
ApreciazăApreciat de 3 persoane
@@@Domnule Vasile, tocmai de aceea insist ca voicusoft să scrie acel articol; dacă el va fi scris în spirit lumesc cu exemple teologice, poate cei precum Ion vor înțelege de ce acceptarea actelor biometrice înseamnă lepădare și acceptarea indirectă a cipurilor corporale;și sunt mulți ca el, chiar dacă nu postează pe aici;nu cred că mă hazardez când afirm că cel puțin 95% dintre locuitorii României nu numai că nu au habar ce înseamnă biometria, dar iau chiar în derâdere acest subiect, dovada vie fiind măscăriciul de Andrei de mai sus.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mai fratilor, dar voua vi se pare total intimplator ca IPS Teodosie a afirmat aceste cuvinte despre par. Iustin fix anul asta???
Ia sa ne uitam un pic la ce vor sa implementeze anul asta autoritatile: un buletin cu CIP, pina aici pura intimplare. Acum sa ne intrebam si noi: de ce nu a marturisit Teodosie pina anul asta aceasta discutie cu par. Iustin, tot din intimplare, sau nu venise inca vremea?
Si eu am fost pacalit si am crezut ca Teodosie este modelul de ierarh ce trebuie urmat pina anul asta, cind dupa Craciun a fost si s-a rugat impreuna cu ereticii si la ei si la noi si de aceea acesti ierarhi sint foarte periculosi, caci au de pastorit o intreaga turma.
Exemple de ierarhi tradatori sint cu nemiluita de-a lungul Bisericii de aceea trebuie sa fim treji, asa nu ar fi nimic nou sub soare. Doar sa ne uitam si sa ne intrebam: citi ierarhi ortodocsi (in functie atunci) au facut puscarie si s-au jertfit in iadul anilor ’50?
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Actele cu cip sunt doar o etapa pana la pecetluire, pe cat se poate este bine a le evita pentru a descuraja avansul implementarii, dar de aici si pana la depinde de ele mantuirea sau ne-mantuirea , erezia sau ne-erezia e cale lunga. Sfintitul parinte Justin Parvu spunea sa nu le primim intrucat clar sunt o etapa, trebuie sa fim constienti de asta dar inca nu cred ca ne pericliteaza mantuirea. Cred ca mai grav este daca v-ati vaccinat sau nu decat daca ati luat buletin cu cip, aveti cipul in buzunar deja daca folositi carduri cu cip sau telefoane. Buletinul inca nu e pecete pe trup. Cu aceste atitudini extreme in etapa asta nu faceti decat sa cadeti voi in zelotism si chiar erezie, nu mai zic de faptul ca judecati mari ierarhi ai Bisericii noastre care chiar fac cinste acestui neam.
ApreciazăApreciază
Nikos
Asta e tot ce-ai priceput de cand citesti blogul asta?
Ti-e drag rau buletinul, cardul si cu smartul, nu-i asa?
Jenant…
ApreciazăApreciat de 2 persoane
E primul meu comentariu pe acest blog desi l-am tot citit pe parcursul anilor.Dv.,domnule Saccsiv,nu aveti dispozitive sau alte acareturi din secolul asta?Daca fac o plata cu un card inseamna ca m-am lepadat de Hristos?Daca acest comentariu e scris de pe smartphone sunt terminat?Daca imi arunc in foc buletinul,permisul etc si plec in padure unde sa nu ma gaseasca nimeni am mantuirea garantata?Pana la urma un act de identitate e doar un obiect.Nu e conectat direct la sufletul omului.Nu-l stimez in mod special pe IPS Teodosie dar nici nu m-as grabi sa-l arunc in fundul iadului.Dv. aveti o evlavie deosebita la Parintele Iustin dar asta nu inseamna ca alti parinti trebuie facuti serpi.Daca limitam mantuirea la niste bucati de plastic facute de oameni inseamna ca limitam si dragostea lui Dumnezeu fata de cea mai scumpa parte din Creatia Lui.Cand ne vor spune ca trebuie sa ne punem,implantam,marcam,gravam ceva pe mana dreapta sau pe frunte atunci apare mucenicia.Sa nu fim fatalisti.Oricum lucruile se vor intampla cum au fost scrise.
P.S. Am un deosebit respect pt. dv.,acest blog si membrii sai.Dumnezeu sa ne lumineze in vremurile intunecate pe care le traim.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Marcu Sergiu
Nu am card, nu am smart, folosesc harta de hartie si ma stradui sa ma pregatesc pentru vremurile imputite care vin.
Si indemn si cititorii sa se pregateasca, ca de exemplu in articole de acest fel:
Cum ne pregatim de Apocalipsa (partea 3): incepand de astazi cumparam doar cu cash si renuntam la GPS si aplicatii, iar incepand de maine renuntam la smartphone
https://saccsiv.wordpress.com/2022/12/28/cum-ne-pregatim-de-apocalipsa-partea-3-incepand-de-astazi-cumparam-doar-cu-cash-si-renuntam-la-gps-si-aplicatii-iar-incepand-de-maine-renuntam-la-smartphone/
Cum ne pregatim de Apocalipsa (partea 2): Sa nu fugim cate unul in pustiu, ci in grupuri mici. Super, dar CU CINE? Cum ii alegem?
https://saccsiv.wordpress.com/2022/12/24/cum-ne-pregatim-de-apocalipsa-partea-2-sa-nu-fugim-cate-unul-in-pustiu-ci-in-grupuri-mici-super-dar-cu-cine-cum-ii-alegem/
Cum ne pregatim de Apocalipsa (partea 1): Ce facem cu copiii si scoala?
https://saccsiv.wordpress.com/2022/12/16/cum-ne-pregatim-de-apocalipsa-partea-1-ce-facem-cu-copiii-si-scoala/
Dv. ce cititi pe acest blog? Doar articolele anti vaccin si anti propaganda gay?
Daca-l cititi de ani de zile, cum puteti pune asemenea intrebari?
Il inteleg si pe fratele Mircea cand spune ca, citez:
Da sant cititori vechi pe aici, si parca nu au auzit in viata lor de Sf Paisie si Parintele Justin si ce spun ei pe tema cipurilor si actelor biometrice. Mi se blocheaza capul cand vad pe unii care ii contrazic pe acesti Sfinti.
ApreciazăApreciat de 2 persoane
Am gresit cu cv in primul comentariu?De aia nu sunt primit si eu pe blog?
ApreciazăApreciază
Marcu Sergiu
Scriam un raspuns.
ApreciazăApreciază
@@@Saccsiv, ma repet:este foarte important un articol special, un articol lumesc coroborat cu cuvinte, expresii, invataturi teologice;voicusoft, in colaborare cu dumneata si asemenea voua, vor expune excact ce si cum;lasandu l pe Andrei care imi pare infiltrat aici cu scopul de deturnare a importantei neacceptarii actelor cu cip, sunt multi asemenea lui Ion, Nikos care sunt de buna intelegere, ei sunt doar naivi;Nikos are dreptate in ceea ce priveste vaccinarea, insa se inseala in privinta actelor cu cip;dumnealui si cei\cele asemenea dumnealui sunt inca neinformati profund in ceea ce inseamna prelevarea amprentelor, scanarea irisului, semnarea pentru a accepta jocul SISTEMULUI;biometria petru acesti oameni este ceva relativ, neimportant, de neinteles;pentru ei nu inseamna CIPUL 666.
ApreciazăApreciază
Citesc de pe blog cam ce intra in sfera mea de interes.Sunt ortodox dar inca sunt novice in ale crestinismului.De aia nu ma pregatesc de Apocalipsa.Ma tem doar de pecetluirea pe mana sau frunte.De aia nu pun pret pe obiecte indiferent ce se pretind a fi.Nu-i neg pe Sfinti prin atitudinea sau gandirea mea.Ma incurajez doar cu gandul ca la vremea potrivita voi fi capabil sa-mi dau viata pentru Mantuitorul nostru Iisus Hristos.
PS:Preotii din oraselul meu s-au vaccinat.Mai sunt de incredere?
ApreciazăApreciază
Le e drag rău de Teodosie la toți. Zice Clement mai sus ca se bucura diavolul de ponegrirea ierarhilor, dar mai mare bucurie are când vede ierarhi ducând turme întregi pe buza iadului. Acolo, nu se mai pot opri nici de ar vrea căci vin alte turme din urmă care îi vor împinge.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Imi pare rau ca gandesti asa despre mine, nu e vorba ca mi-i drag dar nu stim cand vine sfarsitul, ce faci traiesti asa la limita subzistentei asteptand apocalipsa? Daca ai copii cum ii cresti? Ce faci in caz de boala fara bani, stii ca va fi obligatoriu sa ai cont bancar de anul asta? Tu ce vei face? Asa ne invata duhovnicii imbunatatiti care mai sunt, sa abandonam orice lupta lumeasca? Sa lasam totul balta? Sf martiri Brancoveni au trait in bogatie si in lux pana s-a pus concret problema lepadarii de Hristos si abia atunci au renuntat la tot, ei sunt un exemplu, nu popii nepomenitori sau zelotistii lipsiti de dragoste si dreapta socoteala. Vezi ce roade aduc toti acesti zeloti care smintesc si provoaca dezbinari in Biserica si vei intelege de la cine primesc inspiratie. Blogul tau este extraordinar pentru a intelege cu adevarat mersul lumii dar faptul ca nu iti pui problema ca ai putea fi in erorare, e dovada de mandrie.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Nikos
Nu-ti faci acum o coliba in padure. Acum inveti s-o faci. Pricepi ideea?
Ce lupta duci daca accepti buletinele cu cip, cardurile bancare, pasapoartele biometrice, etc.? Ca nu inteleg.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Pecetluirea facuta in corpul omului,fara acordul acestuia, nu il condamna la Judecata.
Fiti siguri ca vor pecetlui nou nascutii in maternitati carora le vor introduce in trupurile lor ingeresti prin vaccinuri, tot ce este mai rau biologic, cu scopul alterarii caracteristicilor umane.
Toate aceste agresiuni satanice nu ii afecteaza spiritual pe inocenti.
Suntem departe de a ne imagina ce experimente fac dezaxatii numiti medici cercetatoti pe copilasii abandonati in maternitati .
https://m.digi24.ro/stiri/externe/cercetatorul-care-a-socat-lumea-modificand-genetic-3-copii-spune-ca-s-a-grabit-dar-nu-isi-cere-scuze-2239813
ApreciazăApreciază
Vedeti:de aceea sunt ecumenistii asa de periculoși:”au chipul evlaviei, dar,tagaduiesc puterea ei”,cum dumnezeiește de bine ne spune noua astăzi Sfântul Apostol Pavel. „Și de aceștia să vă feriți!”,spune tot el…
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Cernerea nu e gata….rezistați… cu adevărat e o linie temporală in care cei care nu au trecut vor fi cipați( a opta doză)…. Inteligenta artificiala…zisa Bestia e din a 11-a creație….iar la urma urmei tot râul e spre bine
Are multe video….
Va fi cu adevărat un flash solar ce va marca bifurcarea liniilor temporale….2024.(primăvara)..2026-2028( maximul solar).. oricum 2028 e târziu… atunci deja vom avea mașina timpului dată publicului larg din 4D,
Bucurați-vă, suntem la examenul de Master de la Facultate,
Mult succes!
ApreciazăApreciază
@@@Vlade, dacă te referi la vaccinare, ești miștocar tare;momentan în Romania și în cel puțin 99%din țările globului, ale Pământului, cum vrei dumneata să spui, este aprobată a 4 doză de otravă, nici una, alta în plus;dacă la dumneata la sectanții din care probabil faci parte v au ,,ghicit”, prevăzut, profețit 8 doze, trimite le mesajul meu:
Sunteți de râsul curcilor 😁!
ApreciazăApreciază
O observatie: eu cred ca cei care il apara pe ips Teodosie merg la preoti pomenitori.
In mod intentionat nu am vrut sa dau nici un citat pe aceasta tema din Parintele Justin. Am ales sa dau din Sfantul Paisie si Staretul Antonie tocmai spre a se vedea ca Parintele Justin este in acelasi duh cu acesti Sfinti Parinti.
In plus, ce spuneau acesti Parinti ca se va intampla, acum chiar se intampla, ne lovim la tot pasul de aceste lucruri. Fac parte din cotidian.
Este uimitor cum citesc unii aceste citate si continua sa refuze evidenta, cum ca Teodosie este pe aratura. Este un mecanism de gandire din categoria „ce nu-mi convine nu exista”. Se intalneste la toti protestantii si ereticii.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
@@@###&&&voicusoft,
După cum am scris aici, pe acest blog, mă voi lega de ceea ce ai postat dumneata;ai avut două comentarii…
Înainte de toate trebuie (sau nu) să înțelegi că nu am nimic personal cu dumneata dar în același timp trebuie să accepți că pentru mine cei ce s au injectat cu ,,salvatorul” sunt la fel de detestabili ca cei ce au promovat, au împins lumea la sinucidere, pardon, la ,,salvare”, la vaccinare.Cu alte cuvinte te/vă detest la fel de mult precum îi detest pe măscăricii care au promovat sinuciderea în masă;de ce, probabil te întrebi??? sau poate nu, totuși îți răspund anticipat:
Pentru că din cauza celor că tine și a celor ce au obținut certificatele false de vaccinați, s a validat și întreținut sistemul periculos care a fost declanșat (în România) în luna Februarie sau Martie a anului 2.020 (atunci când a fost scoasă armata în stradă); dacă a i fi stat/ați fi stat drept/ți, nu aș fi ajuns azi să te arăt cu degetul;astea fiind lămurite (sau nu), voi trece mai departe, mă voi lega de ceea ce ai postat dumneata.
ApreciazăApreciază
Ne pierdem de multe ori în detalii tehnice, ocolind intrebarile grele pe care ar trebui să ni le punem. Trăim apocalipsa. Asta e o certitudine pentru toti de aici cred. Parerea mea este ca Bunul Dumnezeu tot amână evenimentele înfricoșătoare ca sa ne pregătim. Vremurile au devenit foarte imprevizibile. Adevarul este ca nu stim ce ne asteapta. Nici eu nu credeam ca o sa prind vremurile astea, dar asa-zisa „pandemie” m-a trezit la realitate. S-ar putea sa fie mai tarziu decat credem. V-o spun direct: s-ar putea ca în curând sa nu mai putem supravietui ca si creștini decat în afara sistemului. Adică fără tot confortul material si psihologic de care suntem asa de atașați acum. Undeva într-un cătun izolat prin munți, ducând o viață la limita existenței. Suntem dispuși pentru viata si credința noastră sa renunțăm la tot? Poate ca inainte de cip va veni războiul cel nimicitor, Dumnezeu stie. Generația noastră nu a trecut nici prin foame, nici prin molime adevărate, nici prin războaie, prigoane si alte cele. De aceea trebuie sa ne pregătim cat mai e timp, si asta inseamna, după părerea mea, în primul rand sa fim sinceri cu noi înșine. Daca vom fi sinceri cu noi înșine, si vom mărturisi înaintea Bunului Dumnezeu frica si neputinta noastră si ii vom cere ajutorul, atunci El ne va lumina si ne va ajuta sa ne pregătim pentru ce urmează. Am mare încredere în ce a zis pr. Iustin Pârvu despre cipuri, si a fost foarte categoric în legătură cu asta. E o mare imprudenta sa luam cu ușurință vorbele unui om care a făcut mucenicie pentru adevăr. Dumnezeu prin astfel de oameni grăiește către popor si ar fi bine sa luam aminte si sa ne pregătim.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Atitudinea pe care au avut-o unii față de lagărul comunist, o au și față de lagărul digital. Cine vrea să-și ia „crotaliile” digitale n-are decât, e treaba lui.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
@@@voicusoft, te citez cu copy-paste;îi răspunzi comentatorului marianastac:
…Pentru mine, care chiar acum 2 saptamani l-am intalnit pe IPS Teodosie la Cluj si care am mare evalavie la el, mai ales dupa cat a marturisit in perioada pandemiei, sa il vad ca spune ca actele cu cip sunt inofensive e un soc. Nu sunt inofenvisve, nici din punct de vedere duhovnicesc, nici din punct de vedre civil, si iti spun pentru ca sunt IT-ist de 17 ani, sunt software engineer la multinationala si stiu cum functioneaza codurile QR, cipurile si sistemele din spatele lor, mai ales ca am si lucrat cu asa ceva…”
Ne scrii că ești mare, tare, știi cu ce se mănâncă IT ul, biometria, qiuarurile, cipurile, amprentele, însă nu poți (sau nu vrei) să deschizi un subiect prin care să arăți afonilor, ignoranților precum eu, cum și în ce constă acceptarea biometriei.
P.S.
Ți am aruncat mănușa oficial, tu trebuie să o ridici de jos (sau nu).
ApreciazăApreciază
@@@voicusoft, te citez în continuare:
,,Sunt si vaccinat si acum vreo 2 ani unii imi cantau prohodul pe acest blog, dar in acelasi timp am boicotat pasaportul de vaccinare, am protestat si m-am implicat activ in campaniile locale AUR si ale altor ONG-uri impotriva pasapoartelor de vaccinare. Si am ajutat studenti nevaccinati sa stea la mine acasa ca nu erau primiti in camine ca nu aveau certificatul digital UE cu dovada vaccinarii, si nu isi permiteau nici teste sa isi faca zilnic. Iar blogul acesta il urmaresc in continuare, si mai corespondez cu lumea prin comentarii.”
Înainte de a trece la subiect trebuie să remarc că te comporți precum cozile de topor ale sistemului, țin să dau nume:Mihai Vasilescu, Radu Dumitru, Vlad Petreanu, Arhi Ametcea, Vali Petcu și mulți alți scârbavnici asemenea celor remarcați; tu și ei susțineți că efectele adverse, susțineți că moartea, că ele nu există;dacă căcănarii de voi, scârbavnicii de voi a ți scăpat (momentan) de efectele adverse, înseamnă că ele nu există, că noi ăștia care vă cântam prohodul suntem doar niște teoreticieni ai conspirațiilor care mai de care mai interesante și mai respingătoare;bravo ție, că te dedici sistemului!Dar ce zici de efectele adverse de la ,,salvator”, ce zici de asta:
https://m.activenews.ro/stiri/Povestea-Elei-o-romanca-de-39-de-ani-care-a-suferit-reactii-alergice-severe-la-VACCINUL-COVID-face-inconjurul-pamantului-dupa-ce-a-fost-publicata-de-Jab-Injuries-Global-A-AJUNS-IN-PRAGUL-MORTII-Neurologul-salvator-mergi-cat-de-des-poti-la-Biserica-179463
Este printre ultimele cazuri publicate în ,,teoria conspirațiilor”
Scrie mi mie aici că ignoranța ta, a voastră, a celor pe care i am numit, face să nu existe astfel de cazuri!!!
Probabil că între cei ce îți cântau prohodul eram și eu, iar dacă nu, ți l cânt acum:
Așa zisele vaccinuri sunt programate să ucidă în mai multe feluri, ți le enumăr în continuarea următorului mesaj, cel după ăsta care îl trimit la moderare.
ApreciazăApreciază
@@@voicusoft, ești plin de grandoare (fiimi ar scârbă de tine și asemenea celor ca tine), îți imaginezi că ai scăpat de efectele ,,salvatorului”, neștiind sau ignorând faptul că acele așa zise vaccinuri, de fapt otrăvurile din ele sunt programate să lucreze în mai multe feluri;infatuarea pe care o transmiți prin mesajele postate cu siguranță se va revărsa asupra dumitale;dar să las atacul la persoana dumitale, să ți transmit mândriei dumitale cum acționează acele așa zise vaccinuri:
1 efecte pe moment:
-alergii
-leșinuri (fără alergii)
-stări de rău, de vomă, de palpitații
2 efecte de după:
-Tensiune oscilantă,
-Mărire a unuia din principalele organe interne ale organismului, inima mai exact
-Apariția în sânge a unor ,,necunoscute”
-Semiparalazia feței (a apărut la unii/unele dintre servitorii sistemului, unele persoane fiind ultra cunoscute)
Astea sunt efectele ce se văd mai devreme sau mai târziu;continui cu cele ce se văd parțial:
-Inflamarea inimii,
-trombocite.
Mai departe cele de care cu siguranță nici dumneta zmeul voicusoft, sclav al sistemului, om fără putere, om prea mândru că el încurajează sistemul…
Și închei cu ultimele efecte adverse care nu se văd deloc, care nu vor fi puse NICIODATĂ în legătură cu ,,salvatorul”
-camcerele de toate felurile,
-hepatitele de toate felurile,
-s.i.d.a.
ApreciazăApreciază
P.M.
Te rog nu mai vorbi urat.
ApreciazăApreciază
@@@Voicusoft, probabil dumneata te așteptai (cu siguranță, la felul cum te ai exprimat în mesajele…) la o subită;eu nu îmi doresc asta, eu vreau ca sclavii, măscăricii, servitorii direcți și indirecți ai sistemului, să sufere–nu trebuie subită–iar prin suferința lor poat vor afla și cei care habar nu au cum se ,,învârte”lumea, care este treabă cu ,,corectitudinea”care este transmisă de acești măscărici.
Momentan bucură te, poate ai nimerit placebo…
Te voi cita în continuarea mesajelor mele..
ApreciazăApreciază
@@@voicusoft, continui să te citez fiindcă îmi place cât de detestabil arăți că poți fi!citez cu copy-paste:
,,A nu lua astfel de acte inseamna a le boicota, cu cat mai multi romani is ivor face buletin cu cip, cu atat mai repede vor putea sa anuleze alternativa fara cip si sa ii forteze pe cei ramasi sa aleaga intre a-si face buletin cu cip sau mucenicie. Cu cat mai putini facem asta, cu atat mai mult va putea functiona societatea si fara acele cipuri.”
Tu îndrumi lumea să nu accepte actele cu cip!tu care ai plecat capul când a fost vorba de vaccinare;ai ales calea ușoară!omule, sper că otrăvurile din așa zisele vaccinuri nu ți au întunecat mintea în așa fel încât să realizeze, să conștientizezi cât ești de penibil!
Nu ai urmă de credibilitate, ești un măscărici al sistemului;ai preferat calea ușoară, te ai dus să ți injectezi ,,salvatorul” în loc să ți rezolvi problemele personale, cea mai fierbinte fiind cea a greutății ( apropo, tot gras?tot cu nasoale?nu te a ,,salvat” pfizerul, jonsonul, astra ori moderna de efort, că așa este modern în zilele noastre, îți faci o injecție și obții ce ți dorești;fără efort?!?).
ApreciazăApreciază
Cum am zis mai sus…sunt un crestin aproape nul.Nu ma recomanda nimic ca si ortodox in afara Botezului in dreapta credinta.In ultimii ani am inceput sa caut si eu raspunsuri.Am inceput sa caut pentru ca,din intamplare,am dat de un reportaj cu Iustinian Chira.Omul avea 90 si cv de ani si vorbea de Dumnezeu cum nu am vazut niciodata pe cnv sa vorbeasca despre ceva la fel ca si el.Si mi-am zis in sinea mea…pai si eu sunt ortodox ca si el.Am simtit ceva in mine.Si am incercat sa merg mai departe.Sa trec peste statutul de lighioana eretica si sa incerc sa vin si eu in turma.Am inceput sa caut pe google preoti mari ai acestui neam de care n-am auzit pana atunci.Am gasit filmari pe youtube cu Ilie Cleopa,Arsenie Papacioc si altii.Apoi mi-am zis sa mai fac un pas.Am inceput sa merg la Biserica.Am inceput sa aprind lumanari…pentru morti…pentru vii.Imi luam candela si o tineam aprinsa tot timpul in care eram treaz in fata unei icoane pe care o aveam de la inmormantarea bunicii mele.Cu pasi marunti am incercat sa sui si eu Golgota mea personala.Am dat si de blogul asta.L-am luat ca pe un plus.Apoi au venit toate tiganiile pamantului.O pandemie inventata pe baza a ceva ce nu exista.Un soi de razboi exact intre ortodocsi.Vaccinuri care baga oamenii in mormant(mi-au murit mai toti vecinii de pe scara).Au inchis bisericile.Acum ne ameninta cu fel de fel de kkt-uri de acte ce contin pierzania.Preoti vaccinati.Si ce vreau sa zic de fapt…eu care am pasit timid in ortodoxie din pricina a toate astea am pierdut putinul pe care-l aveam.Nu mai merg la Biserica,nu mai am nici candela,nu mai aprind lumanari.Ma imbarbatez doar cu gandul ca Dumnezeu ne iubeste pe toti si ca la final trebuie sa fiu pregatit sa mor pentru Hristos.In rest,zero.Mi-am luat inima in dinti sa postez si eu aici in speranta ca intru intr-o comunitate de oameni mai induhovniciti decat mine.Dar vad in comentarii cearta si dezbinare.Nu vad dragoste.Eu cum discern?Cum imi dau seama cine zice bine si cine zice rau?Ce preot sa ascult la ora actuala?Sa ma mai duc la liturghie stiind ca preotii mei sunt vaccinati?Sa o iau de la capat dupa 5 ani in care am incercat si am ajuns de unde am plecat?(am 34 de ani)Sa nu-l mai ascult pe IPS Teodosie deloc?Dar pe Calistrat Chifan?Ar trebui ca toata ziua sa fie cu cip-urile in gura sau sfaturile ortodoxe le pot lua in seama?Am crezut ca am ajuns pe un drum drept dar cred ca m-am ratacit mai rau ca la inceput.Si repet,faptul ca oamenii se cearta aici ma baga si mai tare in ceata.Biblia pe care am cumparat-o(varianta Anania) sta praful pe ea.Am dedus ca iti trebuie un oarecare nivel de cunoastere si credinta sa o poti studia.Dar eu sunt in groapa…
ApreciazăApreciază
Frate, nu te tulbura degeaba si nu deznadajdui. Daca esti in cautarea Adevărului, esti pe drumul cel bun. E gresit oricum sa-ți pui nădejdea în oameni. Toti oamenii gresesc, chiar si cei cu viata sfanta. Trebuie să nădăjduim si sa avem incredere numai si numai in Bunul Dumnezeu iar El nu ne va lasa. Nu degeaba vin nenorocirile peste noi, nu mai sunt pe nicăieri oameni ai lui Dumnezeu, nici măcar acolo unde te-ai aștepta, adică în biserica. Dragostea de care pomenesti este o virtute foarte inalta, pe care Dumnezeu nu o da oricui. Eu am incredere in ce au zis Pr. Iustin Pârvu si Sf. Paisian Aghioritul în privința cipurilor si sfârșitului lumii. Ei chiar aveau dragoste jertfelnica față de aproapele, de aceea si Dumnezeu grăia prin ei. Exista si multe cărți unde poti gasi Adevarul, scrise sub insuflarea Duhului Sfânt dar nu te astepta sa-l găsești la oamenii din ziua de azi, chiar preoti sau ierarhi. Imi permit sa te indemn frateste sa ramai aproape de Mantuitorul Hristos prin participarea la Sf. Liturghie si mai ales prin Sfintele Taine: Sf. Spovedanie si Sf. Împărtășanie. Si chiar daca nu vei gasi îndrumare și ajutor la oameni, te va lumina si ajuta Însuși Hristos, numai sa rămâi cu El. Doamne ajuta!
ApreciazăApreciază
Am ales sa fac pașaportul biometric din dorința de a vizita tara sfanta Israel, nu vreau sa smintesc pe nimeni dar personal nu am simțit o cădere duhovniceasca. M am simțit în schimb ofilit duhovnicește de fiecare data când am făcut ceva rău impotriva aproapelui meu.
Exista și alte mijloace de colectare a datelor biometrice, un smartphone de exemplu e capabil sa colecteze mult mai multe date biometrice, e capabil sa ti scaneze chipul, sa ti ia amprentele, sa știe totul despre tine, se investește enorm în Inteligenta artificiala. Cu toate astea exista persoane care au smartphone dar se declara anticip. Ipocrizie. Da ti cezarului ce i al cezarului și lui Dumnezeu ce i al lui Dumnezeu. Sau nu mai st valabile cuvintele Mantuitorului? Nu asa spune evanghelia ca cerul și pământul vor trece dar cuvintele Domnului rămân valabile în veci. Oare nu poruncile Domnului trebuiesc respectate întâi?
Sa demonstreze cineva unde este 666 in acel pașaport sau buletin biometric. Pentru ca spune clar apocalipsa ca aceea pecete e și semn, e si nume e și număr. Iar numărul nu se obține prin vreun algoritm informatic ci prin suma numerelor numelui. Deci suma, deci gematrie. De ce includem marii duhovnici, care nu st infailibil, pentru a justifica o teorie ce nu are temei în Sfânta scriptura? Parintele Iustin s a sfințit prin faptele sale bune, daca acest ierarh Teodosie spune ca l a convins pe părintele Iustin, trebuie cercetat mai întâi dacă are dreptate în ceea ce spune, nu ne pronunțam din start ca minte. Daca nu minte?
ApreciazăApreciază
costi
Cat de jos ati ajuns, sclavi iubitori de lanturi…
ApreciazăApreciat de 1 persoană
@saccsiv de ce nu faci un articol clar documentat in care sa se vada ca acel 666 se gaseste in elementele de securitate ale pasaportului. Videoul pus de mircea v nu merge, e doar un transcript, da intr-adevar reporterul zice ca unul din elementele de securitate contine 666, dar in comunicatele ulterioare oficialii dezmint ca ar exista acel 666 nici sub forma de cod de bare nici sub alta forma. La fel teoria cum ca pe acel aparat de fotografiat exista un laser ascuns deja suna a scenarita. Pai din atatia functionari la biroul de pasapoarte nu ar fi scapat vreunul informatia ca exista acel laser? Adica totul se face pe neve ? Si daca e pe neve ce vina mai are omul? Depaseste logica ..
Sunt de acord in privinta vaccinurilor ca nu trebuiesc facute, pentru ca e ceva ce intra direct in contact cu corpul uman, deci ai motive sa te temi, atat fizice cat si spirituale. Dar chestiunea cipurilor in acte mi se pare ca se incadreaza la „da-ti cezarului ce-i al cezarului si lui Dumnezeu ce-i al lui Dumnezeu”.
ApreciazăApreciază
Emisiune pe antena1 din 2009
Pasapoartele Biometrice Si Semnul Fiarei 666. Apocalipsa 13:17:18.
(comentariile din transcript nu imi apartin)
ȘTIRISTA: De astăzi, vă veți putea schimba vechiul pașaport cu unul nou, CU CIP! Bine-nțeles asta dacă nu vă deranjează prezența, printre elementele ”de siguranță” a lui 666, despre care unii spun că este numărul Satanei.
Bogdan Ocnaru a participat la lansarea noului pașaport și vine cu detalii…
BOGDAN OCNARU: Așa este…asta este prima zi în care se dau aceste pașapoarte…foarte important de spus este că, sistemul funcționează doar în Ilfov, urmând ca în 6luni el să fie implementat în toată țara…așa cum ai spus și tu…există o controversă legată de acest număr…trebuie spus că au venit foarte mulți ilfoveni să-și ridice pașapoartele….oamenii NU par să fie deranjați de NUMĂRUL 666 INSCRIPȚIONAT PE CIPUL ELECTRONIC PE CARE-L CONȚINE PAȘAPORTUL.
Ei spun că este o superstiție prostească și că nu are treabă cu religia.
Trebuie să vă spun și despre noul document…el are foarte multe elemente de securitate; cei de la pașapoarte ne spun practic că e imposibil de falsificat, conține pe de altă parte poza deținătorului, informații despre el, despre starea civilă, CNP-ul și o premieră am spune noi…amprentele!
De fiecare dată când plecați sau veniți în țară, pașaportul este trecut printr-un aparat special care citește acel CIP și practic, SE VA ȘTII TOTUL DESPRE NOI, O BAZĂ DE DATE UTILĂ AȘADAR ȘI POLIȚIEI… (min.1:32 vedeți din spate trepiedul camerei foto deasupra căreia mai este ceva mic atașat…cred că lasserul)
FUNCȚIONARĂ arătând cum se completează formularul în vederea obținerii pașaportului PE BAZĂ DE CERERE, DA? CA SĂ NU AI CUVÂNT DE SPUS ÎN FAȚA ÎNGERILOR LA JUDECATĂ CĂ N-AI FĂCUT-O ÎN CUNOȘTIINȚĂ DE CAUZĂ, SUB SEMNĂTURĂ DÂNDU-TE PE MÂNA CĂRȚII NEGRE ÎN CARE SUNT ÎNSCRIȘI TOȚI FOȘTII BOTEZAȚI, ACUM NUMEROTAȚI.
REPORTER: România este unul dintre cele 5 state din lume care inaugurează noul sistem de pașapoarte. Încă din faza experimentală însă, pașapoartele au fost privite cu suspiciune din cauza numărul 666 inclus printre elementele de siguranță care, în unele culturi reprezintă numărul Necuratului!
Boul de la pașapoarte CMS.ȘEF IONEL BABUȘ, în fața unui om care contestă numărul 666 băgat în pașaport: Stați liniștit, pentru că în acel CIP sunt înglobate toate datele Dvs.personale!
OMUL: Este o problemă pentru că este o discuție deocamdată națională pentru că 666 este un număr inacceptabil.
Boul de la pașapoarte CMS.ȘEF IONEL BABUȘ: NU-L VEDEȚI…dacă eu vă pun acum un pașaport să vedeți cipul, nu aveți cum să-l vedeți…
OMUL: E un semn care DERANJEAZĂ…
Boul de la pașapoarte CMS.ȘEF IONEL BABUȘ: Eu vă dau o ”garanție” că totul va fi ”super-bine” și ”nu va fi” altceva!
Iar această muncă pe care noi am făcut-o în ”folosul” românului, o să vadă românul cât de bine este când iese afară!
REPORTER: Cei mai mulți însă, privesc elementul de siguranță 666 cu indulgență.
BOGDAN OCNARU:Un număr ca oricare altul…putea fi 2 spre exemplu…nu vă e teamă, nu?
O ILFOVEANCĂ: Nu, în general nu sunt superstițioasă. (adică credincioasă…)
REPORTER: Noul document este privit ca unul dintre cele mai sigure pașapoarte fabricate vreodată! Majoritatea elementelor de siguranță NU pot fi verificate decât folosind o lampă cu lumină ultravioletă.
Boul de la pașapoarte CMS.ȘEF IONEL BABUȘ: Nu putem vedea asta cu ochiul liber: vedem Arcul de Triumf, vedem Stema României, vedem cele patru expresii faciale….
REPORTER: Chiar și Theodor Stolojan a venit să vadă cum arată noul pașaport.
THEODOR STOLOJAN: În special în SUA ele sunt foarte importante și mă bucur că și România a început această operațiune…
REPORTER: Cât despre superstiția legată de 666…
THEODOR STOLOJAN: Nu cred că trebuie să facem o problemă din așa ceva…
REPORTER: România este PRIMA ȚARĂ A U.E. CARE PUNE ÎN CIRCULAȚIE PAȘAPOARTELE ELECTRONICE, ATÂT CU FOTOGRAFIA POSESORULUI, CÂT ȘI CU AMPRENTELE DIGITALE! ”
Clar, da? Primii la ce-i mai rău: la mortalitate infantilă, primii la avorturi, primii la primirea semnului Satanei, primii la bolnavii de cancer, etc…ne merităm soarta pentru că am uitat de Dumnezeu.
ApreciazăApreciază
saccsiv,
intr-un comentariu de la un articol mai vechi, un user a pus un cod program ce se executa atunci cand un card/buletin cu cip era accesat de un POS.
La interogare codul program incepea cu cifra 666. Nu-l gasesc.
ApreciazăApreciază
abc
Nu-mi amintesc.
ApreciazăApreciază
costi, despre faptul ca pasaportul biometric contine printre elementele de siguranta si nr 666 am fost informati la stiri inca din 2007
vezi linkul de mai jos
„Cine are urechi de auzit să audă”(Matei 13:9)
ApreciazăApreciază
@@@voicisoft, citez:
,,Luand asemenea acte, contribuim la strnagerea latului in jurul celor care nu vor sa le ia si grabim aceste procese apocaliptice.”
Aceași chestie e și în problema vaccinării;de prin 2.017 ea stă în sertarul guvernanților; s a tot încercat votarea ei;șansa românilor este că au fost medici, avocați ce s au opus radical unei asemenea aberații de lege, lege care ar transforma sinuciderea în ucidere; încă nu am scăpat de pericol, la sfârșitul acestui an se încheie prima parte din experimentul pe cobaii umani, ial la sfârșitul anului 2.024 ultima parte;nu m ar mira dacă din 2.025 această, lege va fi votată;de aceea se ascund efectele adverse care sunt dramatice, morțile subite la toate categoriile de vârstă, morți ce au apărut precum ciupercile după ploaie:activnews este singurul sait care scrie constant despre asta.
ApreciazăApreciază
@@@voicusoft, citez și momentan închei:
,,Austria si Germania aveau 70% vaccinati si erau in lockdown in toamna lui 2021, spitalele erau la fel de pline ca in Romania cu rata de vaccinare de doar 35%, doar ca in Romania nu mai era lockdown, erau restrictii ceva mai blande.'”
Probabil că dumitale procentul de 35% ți se pare mic; dacă l transformi în număr, numai este mic, din contră, cele câteva milioane ce s au vaccinat oficial sunt chiar foarte multe;milioanele astea vor face diferența, vor înclina balanța către eliminarea alternativei la actele biometrice;cu alte cuvinte, va fi o chestiune de timp până se va implementa obligativitatea actelor cu cip;coroborat cu dispariția numerarului, va fi prăpăd.
Cei care nu își pot asigura mâncarea singuri prin alte metode decât traiul în societate, probabil că vor ceda ori vor muri de foame la propriu.
ApreciazăApreciază
Că tot am pomenit mai sus de jigodiile sistemului;i am trimis unuia dintre scârbavnici acest articol
https://saccsiv.wordpress.com/2021/03/16/realii-papusari-nu-ne-arata-vreo-luminita-la-capatul-tunelului-deoarece-vor-ca-masele-nemultumite-sa-gaseasca-o-unica-solutie-razboiul-si-revolutia/
articol ce îl consider o capodoperă, este explicat simplu, pe înțelesul tuturor ceea ce se întâmplă în lume;l am trimis ca și comentariu la articolul ăsta
https://mihaivasilescublog.ro/2023/01/27/bloguri-cititi/
Nu numai că nu a dat drumul la comentariu, dar m a măscărit grav;citez:
,,să moară mă-ta că citești bloguri conspiraționiste și-ai lăsat linkurile aici? Marș, că-mi bag și plua.
Evident, comentariul a fost editat pe motive de căcat în creier al celui care postase.”
Am zis și eu că au dreptul și ăia culți care i frecventează blogul să cunoască lumea în care se învârt, să știe și ei ce i așteaptă;am convingerea că la fel s ar întâmpla dacă aș trimite și altor spurcați astfel de articole;ei nu au nici o treabă cu ,,teorii conspiraționiste”, ei cred că toate se întâmplă natural, că așa tres’se întâmple;nu au nici o treabă cu credința, pentru ei este ceva perimat, motiv de miștocăreală și batjocură;dar ei sunt docili, au 2-3 doze de otrăvuri la activ;asta mi amintește de un comentariu postat de un cititor legat de reacțiile adverse ce i s au declanșat după ce și introdus ,,salvatorul”în corp;era luat în zeflemea de chiar culții ca el;la nivelul ăsta de negare sunt măscăricii ăștia;într un fel e normal, atât timp cât niciunul din deținătorii acelor bloguri nu pomenesc de reacțiile adverse, atât timp cât ei nu s au confruntat cu ele, cititorii lor neștiind că cei mai mulți dintre,,liderii” care i au trimis la sinucidere, și au făcut vaccinurile cu ser fiziologic ori la chiuvetă.
ApreciazăApreciază
P.M.
E bine ce ai facut, ca ai trimis, sa stie si ei, ca la judecata sa nu aiba cuvant de intors.
Nu te mira ca ti-a raspuns asa, fiindca multi ori sunt mandri si prosti, ori sunt vanduti si si-au inchis deja ochii si urechile, oric chiar de au nume romanesti nu sunt romani si bine-nteles ca fac parte din cei ce slujesc fiarei si precum spuneai tu, i-au impins pe naivi la sinucidere si acum se bucura vazandu-i cum mor de la AVC-uri, infarcturi, cancere, etc.
Astia Il urasc pe Dumnezeu si fac faptele tatalui lor cel de jos.
ApreciazăApreciază
Una din surorile tatălui meu este foarte credincioasă, frecventează constant Biserica;când mama i a spus că am făcut și noi vaccinuri la viața noastră, dar nu așa unul după altul, i a replicat că ce știm noi?!?
De știutoare ce este a ajuns să ia pastile contra trombocitelor;s a ales și cu probleme digestive, dalea nasoale, e posibil să ajungă la pempărs;bine, nu este de la cele 3 doze ale ,,salvatorului”, este de la încălzirea globală, de la mișcarea Pământului, de la poluare, de la cu totul altceva.
ApreciazăApreciază
@@@voicusoft, în încheiere:sper totuși că ai nimerit un placebo și nu o să ajungi precum cei care sunt pomeniți aproape zilnic pe saitul activnews;
Dar nu uita:
Vaccinarea este LEPĂDARE; dacă vrei argumente, ți le înșir.
ApreciazăApreciază
PM,
Ai pus ochii pe Voicu….;)
ApreciazăApreciază
In anul in care a trecut la Domnul, Parintele Justin a dat binecuvantare pt un miting anti-cip ca sa vedem cum stam.
http://www.atitudini.com/2013/05/interviu-cu-parintele-justin-controlul-total-si-inchisoarea-invizibila/
mai jos doar inceputul interviului cu Parintele :
– Părinte, știți foarte bine că a fost acest miting împotriva actelor cu microcip, la care am participat și noi. Mulți spun că atmosfera de acolo a fost una de rugăciune şi un protest paşnic prin care s-a cerut alternativă simplă la cardurile de sănătate electronice. Din păcate majoritatea reprezentanţilor mass-mediei au prezentat manifestația în defavoarea noastră, încercând să ridiculizeze prezența noastră acolo, intervievând mai mult bătrâni sau cerșetori care se aciuaseră pe lângă manifestanți și banalizând evenimentul. Credeți că a avut vreun efect pozitiv acest miting?
– Bineînțeles că cei care au fost prezenți acolo și-au făcut datoria față de societatea în care trăiesc, față de neamul din care se trag, față de generația de mâine. Acești oameni au riscat atât imaginea și poziţia lor socială, cât poate și pâinea de la gură. Aceștia sunt modele și repere pentru generația de mâine și sunt dovada existenței unei rezistențe de luptă împotriva abuzurilor acestui sistem ce se impune din ce în ce mai dictatorial. Acest sistem de control total la un moment dat se va întoarce împotriva noastră, a cetățenilor şi abia atunci vor înţelege cei care au ridiculizat și nu au înțeles jertfa acestor oameni.
Dar mai presus de acestea, pentru mine acest miting a fost mai mult ca un examen pentru societatea ortodoxă românească. Un examen cu rezultate foarte slabe pentru cinul preoţesc în general, pentru că ei trebuiau să fie primii, în fruntea poporului și în număr cât mai mare ca să fie exemplu de jertfă pentru credincioși. Dar ei au fost de fapt ultimii. De aceea sunt şi foarte dezamăgit, pentru că dacă preoţii nu au răspuns la apelul acesta, la strigătul disperat al turmei pentru ajutor, înseamnă că noi nu mai avem preoţie. Nu mai are cine propovădui cuvântul adevărului în faţa credincioşilor. Care adevăr îl propovăduiesc ei? Degeaba vorbești cuvinte frumoase pentru Evanghelie dacă nu vezi că Hristos este în aproapele, în aceștia mai mici ai tăi. Deci pentru ce mai stăm noi în altar şi apărem în faţa bieţilor oameni? Ei vor să audă ceva de la noi, să spunem ceva turmei acesteia, să înveţe ceva de la noi. Nu mai are însă de la cine, cum spune psalmistul: „toţi netrebnici ne-am făcut”. Sunt foarte deprimat când văd un preot că îmi trece pragul acestei chilii şi nici nu pot să îl mai privesc, că e ţepos în convingerea lui şi se face că nu ştie despre ce este vorba.
ApreciazăApreciază