SACCSIV – blog ortodox

Simbolismul ocult al înfiorătoarei reclame la Meta

Posted in Facebook, Mark Zuckerberg, SIMBOLURI by saccsiv on ianuarie 20, 2022

Vigilant Citizen: The Occult Symbolism of That Creepy Meta Commercial

Simbolismul ocult al înfiorătoarei reclame la Meta

Reclama de promovare a Meta (noua companie Facebook) a fost descrisă ca fiind „înfiorătoare” și „neliniștitoare”. Când îmțelegem însă greaua încărcătură de simbolism ocult din această reclamă, cuvântul „înfiorător” capătă o cu totul altă dimensiune.

De Vigilant Citizen

De luni de zile, mass-media îi dă de zor cu „metaversul”, o rețea de lumi virtuale 3D în care oamenii pot activa folosind avataruri. Considerat a fi „următoarea fază a internetului”, giganții din tehnologie, asa cum este Microsoft, investesc miliarde de dolari pentru a crea o realitate alternativă în care oamenii pot „să lucreze, să se joace, să facă cumpărături și să se înâlnească virtual”.

Desigur, nimic nu i-ar face mai fericiți decât să transforme omenirea într-o colecție de indivizi care nu pot să facă nimic dacă nu au atașată de cap vreo jucărie tehno. Chiar dacă sunt câteva companii implicate puternic în metavers, trompeta numărul unu este Mark Zuckerberg.

Mark Zuckerberg la o conferință VR (Realitate Virtuală) în anul 2016.

Fotografia de mai sus simbolizează foarte bine viitorul pe care ei vor să-l creeze: o grămadă de oameni holbându-se în niște aparate în timp ce stăpânul îi supraveghează. Dar fotografia mai fascinează și dintr-un alt motiv: figurile celor două personaje principale. Zuckerberg, care zâmbește. Iar apoi bărbatul care este așezat chiar lângă el. Și care nu zâmbește deloc. De fapt, gura lui produce chiar un zâmbet complet întors. Nici nu credeam că este posibil așa ceva.

NU-MI PLACE ASTA.

Fără să fie descurajați de faptul că fiecare încercare de a atașa tot felul de rahaturi de capetele oamenilor a sfârșit prin a fi un monumental eșec (vă mai amintiți televizoarele cu ochelari 3D?), giganții din tehnologie nu se lasă. Și o dau de gard în continuare.

Titlu din presă: „Facebook a găzduit trei mega-concerte în Metavers și toate au fost eșecuri serioase. Sărmanul Zuckerberg”

În ciuda eșecurilor, Zuckerberg este atât de implicat în metavers încât și-a redenumit firma Meta.

Zuck prezintă noul logo Meta pe Instagram. Și încă o chestie: Tipul parcă are dinți de vampir.

Logoul Meta arată ca o formă distorsionată, parcă în cădere, a simbolului pentru infinit. De ce au ales acest simbol? Oficialii de PR spun ca asta este pentru că „metaversul are porsibilități infinite” și așa mai departe. Dar este mai mult de atât.

Simbolul infinitului are rădăcini oculte, mergând în urmă până la simbolul lui Ouroboros.

Simbolul Ouroboros constă într-un șarpe sau un dragon care își înghite propria coadă.

Ouroboros, emblematicul șarpe din Egiptul și Grecia antice reprezentat cu coada în gură, devorându-se continuu și renăscându-se din el însuși. Simbol gnostic și alchimic, Ouroboros exprimă unitatea tuturor lucrurilor, materiale și spirituale, care nu dispar niciodată ci se transformă perpetuu, schimbându-și forma, într-un etern ciclu de distrugere și refacere.” – Ouroboros, Britannica.

Ouroboros poate fi găsit în nenumărate simboluri oculte și alchimice, inclusiv în Crucea Leviatanului – cunoscută și drept Crucea lui Satan.

Crucea Leviatanului

„Crucea Leviatanului mai este cunoscută și drept crucea lui Satan. Simbolul este o combinație a două imagini, fiecare cu o semnificație specifică. Bucla de la bază reprezintă infinitul; crucea dublă de deasupra este Crucea Lorenei, care servește ca echilibru între Pământ și tarâmurile spirituale superioare. În alchimie, acest simbol reprezintă de asemenea sulful chimic (sau pucioasa) și se cred că este o analogie pentru însuși sufletul omului.

Creat de Cavalerii Templieri și cooptat de fondatorul Bisericii lui Satan, Anton LaVey, acest simbol este folosit pentru a-l invita pe satana în suflet. Simbolul a fost creat pentru a batjocori Crucea Creștină și a simboliza cum omul este propriul lui centru de echilibru și adevăr.” – Graveyard Shift, Aveți grijă cu folosirea acestor simboluri cu puternice conexiuni mistice

Oare a ales Meta acest simbol din cauza originilor lui oculte? Ar putea suna cam exagerat. Cu toate acestea, videoclipul de promovare Meta prezentat publicului mustește de simbolism ocult. Să ne aruncăm o privire.

Tigrul și bivolul

Chiar înainte de a urmări videoclipul pe Youtube, observăm că rubrica de comentarii și cea de like-uri sunt dezactivate. Asta este de regulă un indiciu clar că publicul pur și simplu urăște videoclipul respectiv. Dar de ce?

Cu toate că reclama este – din punct de vedere obiectiv – bine făcută, ea emană o atmosferă sumbră, tulburătoare și hipnotică și care îi face pe oameni să nu se simtă confortabil. Iar după ce înțelegi simbolismul afișat, acest sentiment se înrăutățește.

Videoclipul începe cu un grup de copii plimbându-se printr-un muzeu.

În spatele grupului de copii se văd tablouri pictate de Hilma af Klint – o artistă suedeză ale cărei lucrări sunt ocultism în formă pură.

„Klint a făcut parte dintr-un grup numit «Cele Cinci», format dintr-un cerc de femei inspirate de teozofie, care credeau în importanța de a încerca să intre în contact cu așa-numiții „Maeștrii Superiori” – deseori pe calea ședințelor de spiritism. Picturile ei, care uneori seamănă cu niște diagrame, sunt o reprezentare vizuală a unor idei spirituale complexe. (…)

Ea a devenit interesată de teozofia Doamnei Blavatsky și de filosofia lui Christian Rosencreutz. În 1908 l-a întâlnit pe Rudolph Steiner, fondatorul Societății Antroposofice, care se afla în vizită la Stockholm.” – Hilma af Klint, Wikipedia.

Una din picturile Hilmei af Klint din reclama la Meta: Grupul X, No. 1, Piesă de altar

Un articol din The Guardian din 2016, intitulat „Hilma af Klint: O pictoriță posedată” explică modul ei de lucru.

„Chiar aici, în 1904, Af Klint a primit o «comandă» din partea unei entități numite Amaliel, care i-a spus să picteze «o câmpie astrală» și să reprezinte «aspectele nemuritoare ale omului». Între 1906-1915 au urmat 193 de picturi –o productivitate incredibilă – cunoscute drept Picturile pentru Templu. Oricare ar fi părerea cuiva despre ocultă, Klint a lucrat ca o posedată – cu o frenezie care nu poate fi descrisă decât ca inspirație. Ea a explicat că tablourile au fost pictate «prin» ea cu «forță» – o dictare divină: «Nu am avut habar ce trebuia să pictez… Am lucrat rapid și sigur, fără să corectez nicio tușă de pensulă»”.

Pe scurt, realizatorii reclamei la Meta au ales cu un motiv aceste tablouri pentru a fi așezate în spatele copiilor: ele anunță simbolismul ocult pe care urmează să-l vedem.

În fața copiilor e un alt tablou.

„Luptă între un tigru și un bivol”, de Henri Rousseau

Pe măsură ce copiii se apropie de tablou, acesta devine 3D. Apoi, lucrurile devin stranii.

Tigrul se uită la copii, mângâie bizonul pe cap și începe să vorbească.

Tigrul spune „Aceasta este dimensiunea imaginației”. De fapt, este un extras sonor de pe intro-ul filmului Zona Crepusculară, un serial TV clasic din genul fantasy/horror despre eperiențe suprarealiste și paranormale. După cum vom vedea, această reclama Meta este toată despre cum să prezinte noua tehnologie ca pe o experiență mistică, spirituală.

Dar este ceva „putred” în privința acestei experiențe. Primul semnal de alarmă vine de la faptul că tigrul, literalmente un prădător pe cale să ucidă un bizon, prezintă Meta copiilor. Când copii se apropie de tigru, acesta mângâie bizonul pe cap, ca și cum ar fi vrut să-i păcălească că nu ar fi un prădător.

La un moment dat, niște animale ciudate se uită fix în sufletul copilului, care intră literalmente în transă

Apoi copiii „intră” în tablou și văd și mai multe scene din junglă. Niciuna dintre aceste scene nu se află în tabloul adevărat al lui Rousseau, ele sunt extrapolări realizate de creatorii reclamei. Și mai important, și-au luat libertatea de a adăuga simboluri ciudate cam peste tot.

În această scenă sunt mai multe simboluri care nu au nicio legătură cu pictura lui Rousseau dar au totalmente legătură cu simbolistica elitelor oculte.

Mai întâi avem o bufniță – un simbol care reprezintă de secole elitele oculte.

Stânga: Sigiliul Minervalului, al treilea grad al Ordinului Iluminaților Bavarezi (1776). Dreapta: Logoul Bohemian Grove.

În timp ce bufnița din reclamă, luată ca atare, ar putea să nu fie o referință la elita ocultă, alte simboluri din scenă completează tabloul. De exemplu, pe fundal, fără niciun motiv, vedem planeta Saturn. Pentru a ne asigura că înțelegeți că aici e vorba numai de simbolism ocult, mai avem si un hexagon. Combinația dintre Saturn și un poligon cu 6 laturi trimite direct către unul dintre cele mai vechi concepte din ocultism: legătura străveche dintre Saturn și hexagramă (steaua în șase colțuri).

Steaua în șase colțuri este folosită în mod curent ca un talisman și pentru invocarea spiritelor și a forțelor spirituale în diferite forme de magie ocultă. În cartea «Istoria și Practica Magiei, vol. 2», steaua în șase colțuri este numită talismanul lui Saturn și mai este menționată și ca Sigiliul lui Solomon.” – Wikipedia, Hexagrama.

Sigiliul lui Solomon. În interiorul lui: un hexagon.

Pe scurt, combinarea planetei Saturn și a hexagonului în reclama Meta lui e „pură întâmplare”. E simbolism pur. Un fapt interesant: cu câteva decenii în urmă, astronomii chiar au descoperit un hexagon real pe Saturn.

Știau oare cei din antichitate de hexagonul de pe Saturn?

Mergând mai departe cu simbolismul străvechi, există de asemenea o adâncă și ocultă legătură între Saturn și conceptul de satana. Numai acest subiect și ar fi suficient pentru a scrie o carte, dar iată rezumatul ideii: Saturn este planeta conducătoare a semnului astrologic al Capricornului, reprezentat de capul țapului. În funcție de cultură, Saturn este asociat cu zeul cu cap de țap Pan, cu tatăl timpului Kronos (care își manâncă copiii) sau cu doamna cu coasă. Saturn este asociat cu limitările lumii fizice versus infinitatea spațiului spiritual.

„În tradiția greacă, Capricorn este Pan, zeul cu picioare de țap, zeul dealurilor sălbatice și munților, protectorul ciobanilor și al plăcerilor senzuale. În tradiția creștină, semnul Capricornului devine demonizat împreună cu planeta dominantă Saturn (care devine Satan), iar Pan (împreună cu plăcerile carnale pe care le invocă) devine sinonim cu diavolul. Într-adevăr, Capricornul a fost dintotdeauna un semn venerat, temut sauscos drept «țap ispășitor» în măsuri aproximativ egale.” – Călătoria alchimică, Capricornul: Luarea unei atitudini.

Zeul Pan – asociat esoteric cu Saturn.

Așadar, da, e foarte mult simbolism aici. Iar reclama Meta pare că își duce misiunea de a confirma semnificațiile oculte ale acestor simboluri.

Copiii sunt înconjurați de șerpi atârnând din copaci: Satan în gradina Edenului.

Tipul ăsta e atât de hipnotizat de mizeria asta încât pare că este de acolo.

Videoclipul se termina cu frază „O să fie distractiv”. Sună exact cum ar spunea-o

un ticălos care se pregătește să facă o ticăloșie.

Timp de aproximativ o secundă, tigrul își întoarce privirea către bivol, de parcă i-ar fi spus „Te voi mânca mai târziu”.

Un detaliu important, care concluzionează tot videoclipul: bivolul are un singur ochi, semnul Ochiului Unic.

În concluzie

În exact 1 minut și 20 secunde, reclama Meta reușește să transmită câteva mesaje stranii. În primul rând, această nouă tehnologie îi vânează pe tineri (animalul care le-o prezintă este literalmente un prădător). În al doilea rând, caută să scufunde (sau să hipnotizeze) pe acești tineri într-o lume alternativă în care fiecare pixel este creat și controlat de o companie big tech. Finalmente, această lume este ticsită de simbolism ocult de mare greutate, care adaugă o dimensiune spirituală acestei experiențe.

Este ca și cum ar spune: „Dumnezeu a creat lumea asta dar NOI creăm una nouă”. Tu ai vrea să faci parte din ea?

NU-MI PLACE ASTA.

P.S.: Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să deveniți membru VC. Pentru 9,95 USD/lună, statutul de membru vă va permite să navigați pe site fără să fiți deranjați de reclame și să descărcați o copie gratuită a e-book-ului Vigilant Citizen. Și mai important, ajutați The Vigilant Citizen în lupta împotriva cenzurii big tech și a demonetizării. Alternativ, puteți să ne susțineti site-ul pe Patreon (aceleași beneficii ca pentru membrii) sau puteți face o donație unică aici. Vă mulțumim pentru sprijin!

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Personalitati si organizatii: MADAME BLAVATSKY (H. P. Blavatsky)

Vigilant Citizen: ORDINUL ILLUMINATI – originile, metodele și influența lui asupra evenimentelor mondiale

VIDEO: Despre BOHEMIAN GROVE intr-o emisiune de stiri din … 1981

Personalitati si organizatii: BOHEMIAN GROVE (lista participanti)

Ochiul Atotvăzător: Originile și semnificația ocultă

FACEBOOK a fost creat la cererea CIA? Evreul Mark Zuckerberg, agent secret?

 

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Suflet said, on ianuarie 20, 2022 at 3:37 pm

    Mai are multe videoclipuri pe canal despre metaverse

    Apreciază

  2. Felix said, on ianuarie 20, 2022 at 4:12 pm

    New Age ne prezinta foaia de parcurs si ne face „protectia muncii”! Iata ce vor deveni oamenii care vor achiesa la Metaverse:

    Imprecizia” vechiului esoterism este inlaturata prin electronica (digitalizare).
    O invatatura, odinioara initiatica, secreta, exclusiva, devine acum general-acceptabila datorita fundamentarii ei prin comensurabilitate sofisticata…
    Sinteza dintre esoterica si electronica ( digitalizare) este ultima teza a acestei liste de elemente ale zorilor New Age pe care am putea-o relativ usor persifla in confruntarea, fireste cu pretul unui regretabil malentendu si al ratarii oricarei sanse de dialog si comunicare:
    Poate devine mai clar ceea ce vrem sa spunem, daca detaliem aici doua exemple la care, de altfel, vom reveni mereu:
    a) Teoria lui Rupert Sheldrake a „campurilor morfogenetice” contesta conceptia biologica actuala, dupa care organismele vii sunt un fel de masini fizico-chimice spatio-temporale izolabile. Teoria se sprijina pe experiente de tipul acelora care practica „meditatia in grup”.

    b)Din haos, starea primara a universului neinsufletit, au aparut intai Gaia si Eros…
    Creierul e, parca, un organ destinat dinadins unor etape de evolutie superioare. Biologii au sustinut ca omul reprezinta o ramura finala pe arborele evolutiei. Cei ce contempla creierul astazi cred, dimpotriva, ca omul e mai mult posibilitate decat realitate. Cu el, evolutia nu pare deloc incheiata si sugereaza o larga deschidere catre teluri superioare.
    Peter Russel sustine ca, exterior, in tehnosfera circumterestra, se petrece – fara sa ne dam seama – ceva asemanator tocmai acum.
    Analog procesului de cerebronereza, cresterea poulatiei se va intrerupe brusc si va trece in celalalt proces, cel al generarii sinapselor, adica, a conexiunilor complexe dintre indivizi.
    Predictia se intemeiaza pe observarea procesului de revolutionare a comunicatiilor, pe avantul exploziv al computerizarii, pe viteza crescanda a absorbirii fortei de munca in sfera prelucrarii datelor.
    Era industriala cedeaza in fata erei digitale. Globul pamantesc e pe cale sa devina o unica vatra de locuire in concomitenta. Vezi satelitii stationari.
    E ca si cum ne-ar creste tuturor „filamente” de conectare a celorlalti.
    Devenim „neuroni” . Pe de alta parte, sporind la infinit numarul „sinapselor”, este in curs de desfasurare o activitate circumterestra de interconectare a tot mai multor computere care, astfel, compun treptat un imens creier tehnologic, intai desigur o memorie colectiva care stocheaza orice informatie. Tendinta este ca, pana la urma, orice utilizator, fiecare individ sa aiba acces instantaneu, prin intermediul miniterminalului cu care va fi protezat, la oricare structura depozitara de informatie, de la micile „banci de date” pana la memoriile si inteligentele personale si instrumentele de pretutindeni, astfel incat sa se asigure ubicuitatea constiintei cognitive unice si unitare a omenirii.
    Urmatorul salt evolutionar al omenirii, potrivit lui Peter Russel, va fi marcat de co-evolutia oamenilor impreuna cu produsele lor intr-o relatie de reciproca regenerare. U.I. M.- urile (Ultra Inteligent Machine) nu vor acapara lumea prin temutul dictat al computerelor, dar vor deveni factor de integrare a societatii umane. Ele vor grabi evolutia catre o complexitate superioara.
    GAIA antichitatii va prinde ea insasi viata si va tinde constanta spre propria ei geneza ca fiinta cu „creier global”. Geneza lui EROS o deslusesc deocamdata printr- o viziune despre re-erotizarea lumii.
    Omul nu se va mai putea percepe ca individ izolat, ci va fi oricand parte a unei retele globale in rapida integrare, va fi celula nervoasa, neuron, al unui „creier global” in curs de trezire la sine – un supra-sine in spatiul cosmic.
    P. Russel prevede aparitia unei sinergii circumterestre in stare sa integreze in sistem asanat (mantuit) orice fenomen social si individual deocamdata inca anarhic, disfunctional, eliminand eventualele „tumori maligne” ( disidentii).
    In ecosistemul terestru se va instaura armonia, globul va functiona ca un creier de nou nascut cu intreaga vitalitate a tineretii unei structuri abia acum cosmice.
    Acesta va fi sfarsitul individualismului de pana acum; dar reintegrarea in ecosistem si colaborarea sunt conditii ale continuitatii istorice. Daca aceste conditii nu s-ar intruni, omenirea ar trebui sa piara.
    Old Age va muri, iar New Age isi va serba epifania ca inviere a zeitei Gaia.

    Extras din: Bruno Wurtz, New Age.

    Apreciază

  3. Catalin said, on ianuarie 20, 2022 at 10:29 pm

    realitatea virtuala da senzatia de rau de miscare:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_reality_sickness
    „Virtual reality sickness occurs when exposure to a virtual environment causes symptoms that are similar to motion sickness symptoms.[1] The most common symptoms are general discomfort, headache, stomach awareness, nausea, vomiting, pallor, sweating, fatigue, drowsiness, disorientation, and apathy.[2] Other symptoms include postural instability and retching.”
    de neinteles cum isi inchipuie ca oamenii pot petrece ore in sir „să lucreze, să se joace, să facă cumpărături și să se înâlnească virtual”, este un scop ascuns?

    Apreciază

  4. Florin said, on ianuarie 21, 2022 at 11:19 am

    In cartea parintelui Paisie Aghioritil gasim scris urmatoarea fraza

    S-a scris că atunci când va circula reclama cu şarpele ce îşi mănâncă coada, aceasta va însemna că evreii vor stăpâni toata lumea.

    Apreciat de 2 persoane

  5. Catalin said, on ianuarie 21, 2022 at 6:01 pm

    cantecul din acea reclama e „Way In My Brain”, „coincidenta”, incepe testarea pe oameni a cipului pe creier.
    https://www.rt.com/news/546701-neuralink-brain-chip-humans

    Apreciază


Lasă un răspuns către Catalin Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.