SACCSIV – blog ortodox

Sfantul Dimitrie cel nou de la Basarabi

Posted in Calendar Ortodox by saccsiv on octombrie 27, 2021

Acest cuvios Parinte, a fost pe vremea evlaviosilor împarati bulgari, dintr-un sat din Bulgaria ce se chema Basarabi, de pe marginea apei Lomului; si întâi a fost pazitor de vite la numitul sat, apoi vazând ca toate ale lumii sunt trecatoare, a iesit din satul acela si s-a dus într-o pestera ce era aproape de Basarabi si s-a facut calugar la o mânastire ce era înauntrul pesterii. Si cine poate spune luptele ce a suferit? Postul, rugaciunea si privegherile ce facea! încât si de harul facerii de minuni s-a învrednicit; înca si vremea iesirii sufletului sau din trup a cunoscut-o, pentru care intrând în mijlocul a doua pietre, asa si-a dat prealuminatul sau suflet în mâna lui Dumnezeu.

Trecând multa vreme, a venit acea apa a Lomului mare de surpa lemnele si pietrele de primprejur. Atunci au cazut în apa si cele doua pietre ce erau în cuprinsul pesterii, dimpreuna cu moastele sfântului; si mult timp au fost acolo. Deci vrând Dumnezeu sa-l descopere, s-a aratat îngerul Domnului în vis la o copila, a unui credincios, ce patimea de duh necurat, zicându-i: „De ma vor scoate parintii tai din apa, eu te voi tamadui”; si daca s-a sculat copila dimineata, a spus visul ce a vazut la parintii ei si asa adunându-se preoti si oameni multi, s-au dus la locul acela, unde de multe ori se arata lumina si cei ce vedeau socoteau a fi comoara si au gasit pe sfântul, precum a zis îngerul, întreg si luminat ca soarele si luându-l l-au dus în sat si mergând vestea în toate partile de aflarea sfântului, a ajuns si la urechile domnitorului de la Bucuresti, care îndata a si trimis preoti si boieri, sa aduca pe sfântul la biserica Curtii domnesti.

Mergând trimisii aceia la Basarabi, au luat pe sfântul si au purces sa mearga la Bucuresti, si sosind pâna aproape de Rusi, unde este o fântâna, n-a vrut sa mearga mai înainte. Deci vazând preotii si boierii acea minune si nestiind ce sa faca, s-au socotit cu sfat de obste de au înjugat doi junci tineri neînvatati, ca sa vada unde este voia sfântului sa mearga si asa o, minune! S-a întors îndata sfântul la Basa-rabi în mijlocul satului si acolo a stat. Iar preotii si boierii întorcându-se la Bucuresti, au spus toate cele ce au vazut. Deci domnitorul a trimis boieri cu cheltuiala de au facut o biserica în numele Cuviosului Dimitrie la Basarabi, unde a si fost asezat sfântul. Si multe minuni a lucrat acolo la cei ce cu credinta au nazuit; si macar ca fiind satul mic si simplu si lipsit de oameni de stiinta, nu s-au însemnat toate câte minuni s-au întâmplat, dar câte s-au scris de cei ce au vazut minunile sfântului, prin cucernici crestini le însemnam:

Doua femei oarecare surori, Aspra si Ecaterina, de la satul ce se numeste Cernavoda, au facut o biserica prea frumoasa, punându-i hramul Adormirea Preasfintei Nascatoarei de Dumnezeu si pururea Fecioarei Maria si au gândit întru sine, doara ar putea sa ia vreo particica din moastele Sfântului Dimitrie si sa o aduca în biserica lor; ca de a le lua cu totul, socoteau ele ca nu va vrea sfântul, precum a si fost. Deci venind prea cu smerenie si cu evlavie si închinându-se la sfântul, în taina au luat o mica particica din moastele lui si vrând sa se duca, sezând în carutele lor, nicidecum n-au putut a se misca caii din locul acela, macar de-i si batea foarte vizitii. Iar ele cunoscând pricina si din carute pogorându-se, cu lacrimi au alergat si au cazut la sfântul si punând particica la locul ei, s-au rugat sa le ierte greseala, si asa s-au dus cu pace la satul lor. Altadata a venit preasfintitul mitropolitul Târnovului, anume Nichifor, cu sinodia lui, ca sa se închine sfintelor moaste ale Sf. Dimitrie. Si închinându-se mai întâi mitropolitul si sarutând sfintele moaste si departându-se a sezut pe un scaun; apoi pe rând mergând si ceilalti ai sinodiei lui toti si sarutând sfintele moaste un oarecare monah anume Lavrentie, în vremea sarutarii, ispitindu-se sa rupa cu gura o mica particica din sfintele moaste ale Sfântului, a ramas cu gura cascata si toti cautând la dânsul si vazându-l cu gura cascata, nu se pricepeau ce a patimit. Iar mitropolitul i-a poruncit sa se dea înlaturi ca sa se închine si ceilalti. Iar el mut si fara de glas fiind deabea s-a departat putin de la sicriul sfântului. Iar dupa ce au iesit toti a cazut cu lacrimi rugându-se sfântului si cerându-si iertare si asa i s-a dezlegat limba si a grait ca mai înainte. Dupa aceea a mers cu mitropolitul la gazda si i-a spus toate cele ce a patimit. Iar el i-a zis: „O, omule, cum n-ai socotit ca de ar fi fost sa se împarta moastele la toti câti vin spre închinarea lor, pâna acum n-ar fi ramas nimic. Ci de acum caieste-te, ca ai gresit lui Dumnezeu si sfântului.

Un iubitor de Dumnezeu episcop al Preslaviei, anume Ioanichie, cazând într-o boala foarte grea, încât de patru insi era purtat si neputând sa se vindece l-au adus la biserica Sfântului Dimitrie si l-au pus cu asternutul lui înauntru în biserica si slujindu-se Sfânta Liturghie, dupa trei ceasuri s-a sculat sanatos si umbla pe picioarele sale, laudând pe sfântul si multumindu-i. Acestea si alte minuni a facut Sfântul Dimitrie, care nu s-au scris dupa cum s-a zis, pentru nestiinta locuitorilor.

Iar în anii 1769 si 1774 fiind razboi între împaratia Rusiei si între Poarta Otomana si cuprinzând muscalii amândoua tarile acestea si trecând generalul Petru Salticov Dunarea, si dând razboi Rusciucului, a calcat si câteva sate de peste Dunare, orasul Cernavoda si altele; între care a calcat si satul Basarabi, unde se aflau moastele sfântului pe care luându-le mai susnumitul general, vrea sa le trimita în Rusia. Iar un evlavios crestin anume Hagi Dimitrie, întâmplându-se într-acea vreme lânga general, a cazut la dânsul cu rugaminte, ca sa nu înstraineze sfintele moaste, ci sa le daruiasca tarii ca rasplata pentru prazile si jafurile care au patimit din pricina razboiului si sa o mângâie cu acest dar al sfintelor moaste; si plecându-se generalul, le-a daruit tarii. Pe care primindu-le cu mare cinste si evlavie tot poporul, le-au asezat în biserica cea mare a sfintei Mitropolii a Ungrovlahiei, în zilele preasfintitului mitropolit al tarii Chir Grigorie. Si îndata a simtit tot poporul ocrotirea si patimirea sfântului; ca nu numai razboiul dintre muscali si dintre turci l-a încetat, ci si boala ciumei cea înfricosatoare a contenit-o. Si mult ajutor si mare folos câstiga, toti cei ce cu credinta nazuiesc catre sfântul, pentru ale carui rugaciuni Dumnezeule miluieste-ne si ne mântuieste pe noi pe toti, acum si pururea si în vecii vecilor, Amin

Cu ale lor sfinte rugăciuni, Doamne, miluieşte-ne şi ne mântuieşte pe noi. Amin.

http://www.calendar-ortodox.ro/luna/octombrie/octombrie27.htm

 

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. un cod QR încorporat în aplicație, care va verifica dacă o persoană este autorizată să călătorească. Se preconizează că va fi lansată în prima jumătate a anului 2022. said, on octombrie 27, 2021 at 12:55 pm

    Autoritățile vor putea scana un cod QR încorporat în aplicație, care va verifica dacă o persoană este autorizată să călătorească. Se preconizează că va fi lansată în prima jumătate a anului 2022.
    Bine ați venit în „Dystopia”! – Supravegherea prin certificate de vaccinare, ID-uri digitale și date biometrice a devenit realitate
    https://m.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/bine-a-i-venit-n-dystopia-supravegherea-prin-certificate-de-vaccinare-id-uri-digitale-i-date-biometrice-a-devenit-realitate-1566460

    Apreciază

  2. Cristian Daniel said, on octombrie 27, 2021 at 8:47 pm

    Fratilor, am si eu o dilema ptr ca am tot auzit opinii pro si contra apropos de inchinarea la Sfintele Moste, acum cu covrigul asta, si in prezent, de Sf. Dumitru, dar cum a fost si la Sf Parascheva si probabil va mai fi si in continuare. Recunosc ca si pe mine ma framanta problema si o intorc pe toate partile… Iar fotografia cu moastele Sf. Dumitru din aceasta postare, unde scrie ca ele se cinstesc doar prin sarutare, m-a pus si mai mult pe ganduri…Deci daca stam la coada la pelerinaj cu masca aia pe fata si apoi, cand ajungem la sfintele moaste, sarutam practic un plexiglas, caci racla esta bagata intr-o cutie de plexiglas, practic nici nu le atingi, inseamna ca le cinstim prin sarutare? Adica eu nu sarut sfinte moaste ci o cutie de plastic in care sunt vârâte sfintele moaste…Iar multi, aproape toti, am vazut pe Trinitas, saruta cutia aia si cu masca pe fata, deci practic saruta masca sau o cutie, nicidecum moastele in sine…unii zic ca e ok, altii dimpotriva…deci cum o fi?

    Apreciază

    • VioletaB said, on octombrie 27, 2021 at 10:11 pm

      @Cristian Daniel Fotografia care spune „Sfintele moaște se cinstesc numai prin sărutarea lor” pare cumva că ar face referire la un fel o dojana pentru unii oameni care au făcut diverse fapte necuviincioase la raclă. Nu îmi dau seama exact. In urma cu multi ani erau știri sau citeam în cărți de unele cazuri când oamenii au încercat să fure particele de moaște rupand un deget cu dinții, de ex.

      În condițiile actuale, și mai ales cu „voluntari” care șterg plexiglasul cu substanță dezinfectanta la fiecare 10 minute… nici nu mai știu dacă se poate considera o adevărată cinstire adusa sfinților. Sau o batjocorire adusă sfintilor de ierarhii eretici care au dat asemenea „dispoziții”, dar și de oamenii care respecta regulile statului în defavoarea celor duhovnicești.
      Poate că ar fi mai bine sa ne închinăm in afara sărbătorii, când putem efectiv săruta sfintele moaște, când ne putem închină in tihnă și ruga sfântului, fără dezinfectanți/plasticuti și alte hule. Cel puțin eu așa voi face.

      Apreciază

      • Cristian Daniel said, on octombrie 28, 2021 at 8:34 am

        Multumesc soro ptr raspuns. Si eu ma gandeam in felul acesta. Sa sarut o cutie de plexiglas si sa fiu obligat sa stau cu masca pe fata nu mi se pare nici mie in regula. Vedeam la Trinitas imaginile acelea groaznice cu voluntarii care stau cu ochii pe tine cand saruti cutia de parca esti la furat, si imediat dau cu spirt ca dupa un contagios…nu mai zic de jandarmii aia satanizati care se uita la oameni de parca ar fi o adunatura de infractori, nu pelerini, asteptand cu nerabdare sa te ia la suturi ptr ca nu porti carpa aia pe fata…cineva mi-a spus ca dupa ora 22,00, posedatii aia de jandarmi (caci nu poti fi decat posedat de draci daca-ti alegi o meserie care consta in principal din cotonogirea aproapelui) au inceput sa-i intrebe pe cei care stateau la coada daca sunt vaccinati sau au declaratie… aici este si paradoxul…pe de alta parte, sfintele moaste sunt vindecatoare de boli, oricine le saruta cu evlavie si cu credinta primeste alinari sau vindecari sufletesti si trupesti…or, daca tu saruti o cutie de plastic, chiar daca in interiorul sau se afla sfinte moaste, ce-ai facut? pai chiar ca poti lua vreun microb de pe cutia aia…

        Apreciază

      • VioletaB said, on octombrie 28, 2021 at 3:03 pm

        @Cristian Daniel nu știam aceste detalii cu jandarmii. Este f trist.
        Mă întreb dacă aceasta aparenta sarbatorire a hramului sfântului Dimitrie cu tot felul de hule și blasfemii poate ajuta sau mai mult dăuneaza duhovnicește.
        Să facem după cum ne indruma conștiința.

        Apreciază

      • Lamurire sau opinie said, on octombrie 28, 2021 at 6:15 pm

        Cristian Daniel,

        Sinodiconul spune asa:

        Aceia care primesc cu mintea lor iconomia intrupata a lui Dumnezeu Cuvantul, dar nu ingaduie ca aceasta (harul) sa lucreze prin icoane (moaste), astfel par a primi prin vorbe mantuirea dar in adevar o leapada – anatema sa fie!

        Acum stau si ma intreb cati preoti sau ierarhi constientizeaza ca leapada mantuirea in adevar acceptand acest compromis cu plasticul si dezinfectarea moastelor si icoanelor?!
        Cum o leapada mantuirea? Pai si sfintii sunt izvoare ale harului. Singur Hristos este izvor al harului dupa fire. Sfintii sunt izvoare ale harului dar dupa har. Adica nu sunt sfintii sursa ci numai prin partasie cu Hristos transmit si ei harul.
        Harul se transmite de la sfinti indeosebi prin icoanele si moastele lor.
        Deci daca acolo este prezent harul se mai poate pune problema infectarii vreunui credincios? Nicidecum!
        Asadar cei care ignora acest aspect intra automat sub anatema Sinodiconului!
        Dar este indatorirea clericilor in primul rand sa cunoasca acest lucru capital!
        Daca clericii nu constientizeaza atunci cum vor sti mirenii?
        Deci la mireni este nestiinta si la clerici pacat!
        De asememea hotararea dogmatica a sinodului VII ecumenica pune sub anatematisire pe cei care intra in biserici sau manastiri ca in niste spatii coumne unde nu lucreaza harul. In biserici lucreaza sau se transmite harul – deci nu se poate contamina vreun credincios: exclus asa ceva!
        Iarasi punem intrebarea: clericii constientizeaza aceasta hotarare dogmatica antementionata sau traiesc in ignoranta?! Atunci mirenii de unde sa stie daca preotii inconstienti nu i invata?
        Deci este clar cum stau lucrurile!

        Apreciază

      • VioletaB said, on noiembrie 6, 2021 at 8:54 pm

        @Cristian Daniel Am fost in seara aceasta la mănăstirea Radu Vodă, au început să vina pelerini (sunt și jandarmi). Moaștele Sfântului Nectarie și ale Sfântului Efrem cel Nou și papucul Sf Nichifor Leprosul sunt scoase spre închinare într-o mică capelă din curtea mănăstirii, fara plexiglas pe ele…. Poate că de ziua praznicului vor recurge la aceasta „măsură” blasfemiatoare, fiind așteptați mulți pelerini.
        Însă cu tristețe spun că raclele sunt dezinfectate, când am sărutat bucățică cu geam mirosea f puternic a dezinfectant, nu a mir 😦 Erau și 2 voluntare cu sticle de dezinfectant in mână, nu am observat la cat timp „dezinfecteaza” raclele…

        Apreciază

    • Lamurire said, on octombrie 27, 2021 at 10:18 pm

      Cristian Daniel,

      Fiecare va fi judecat dupa raspunderea pe care o are!
      Nu putem pune pe acelasi plan scaderile sau alunecarile clericilor care in materie liturgica frizeaza iconoclasmul si sarutarea moastelor prin capac de plastic (dezinfectat la minut) dar din nestiinta din partea mirenilor! Clericii accepta tacit aceasta impietate profitand de nestiinta mirenilor!
      Părintele Dositheos de la mănăstirea Agia Skepi povestea despre o credincioasă care trăia în Anglia… Aceasta mireanca a mers Duminica la Sfânta Liturghie, dar preotii de acolo nu au primit-o în biserică, pentru că nu purta mască.
      Femeia a stat la intrare să asculte slujba iar când preotii au ieșit cu Sfintele Daruri, a vrut să intre in pridvor ca să fie binecuvântată, dar a fost dată din nou afară din biserica. A început să plângă și o mână a bătut-o pe umăr și a întrebat-o de ce plânge. Femeia a răspuns că nu a purtat masca și a fost dată afară din biserică de două ori. Și întorcandu-se a văzut doi bărbați și
      i-a întrebat cine sunt ei? După ce i-au spus să nu mai plângă, au specificat: „clericii care nu te-au primit-o în biserică pentru acest motiv nu sunt dintre ai noștri (adica sunt iconoclasti si apostati)…. Noi suntem Enoh și Ilie!”

      Sfantul Paisie Aghioritul preciza in acest sens:
      Sfantul Proroc Ilie isi ascute si isi pregateste sabia! Si mai intai va incepe cu patrarhii, vladicii, preotii si monahii!
      Mirenii au nestiinta iar clericii pacate. Doar se repeta ca un laitmotiv in rugaciunile care se citesc in taina in timpul Liturghiei: „pentru pacatale noastre (ale clericilor) si cele din nestiinta ale poporului” (acum mai recent textul liturgic a fost suprimat sau alterat sub modificarea tendentioasa : „pacatele noastre si ale poporului”. Aceasta nivelare a gravitatii vinei este o disculpare nepermisa a clericilor de imensa responsabilitate a preotiei n.n.) Sfantul Proroc Ilie isi ascute sabia!

      fragment extras din: Staretii despre vremurile din urma, Petru Voda, 2007, p. 215

      Apreciază

      • VioletaB said, on octombrie 28, 2021 at 12:18 am

        @lamurire oare mai sunt vremuri în care se poate invoca neștiința mirenilor? când totul este pe fața, când hulele sunt vizibile chiar și pentru un om simplu, și când există deja multe voci care au atras atenția asupra semnificației măștilor și serului demonic? Viclenia ierarhilor eretici este mare, dar neștiința mirenilor nu poate fi folosita ca o scuza până la capăt. Se va bate și cel care nu a știut, deși mai puțin.

        Apreciază

      • Lamurire sau opinie said, on octombrie 28, 2021 at 9:03 am

        Violeta B.

        Inteligența, atunci când vrea sa acopera o parte sadica din noi, poate fi si un handicap…
        Există o dimensiune extrem de evidenta a inteligentei si la tine Violeta: reflexivitatea.
        Iar ambiția sau inteligența, dacă sunt oarbe și nu sunt flancate de înțelegere și puțină empatie/umilință/modestie, dacă nu sunt completate cu trăiri ale harului autentice, provoaca resentimente și țâfnă…inteligența aceasta este o valoare modernă, însă uneori, când ai un ciocan, toate lucrurile arată că un cui…si vrei sa pui pe toata lumea la punct!
        Este doar o opinie pe care ti am mai transmis o si legatura cu reactia ta de procuror religios asupra lui Cris. Radu.
        Mai este si o crestina Ioana parca, care a refuzat sa mai comenteze pe acest blog din cauza atitudinii tale de politai de proximitate….

        Apreciază

      • VioletaB said, on octombrie 28, 2021 at 3:36 pm

        @lamurire sau opinie Oare nu e mai bine sa te prezinți cu un singur nume de utilizator și să spui drept ce ai de spus, fara atâtea ocolișuri?
        Despre ce reflexivitate este vorba, chiar nu am înțeles ideea…
        Nu îmi place să fiu păcălită și nici să stau impasibilă când văd că alții sunt păcăliți.
        Dumneata îmi pui etichete negative și acuzații in cârcă, in mod nejustificat, însa nu și nicio reacție la modul impertinent și jignitor in care CR i-a scris fara motiv altui utilizator. La modul general se înțelege că așa comportament ți se pare de acceptat, din moment ce pt ea nu ai avut niciun fel de mustrări.

        Eu nu fac atacuri și jigniri la persoana, cel mult atac, cu argumente, o idee/principiu expus de o persoană.

        Apreciază

      • Cristian Daniel said, on octombrie 28, 2021 at 4:12 pm

        @ lamurire
        Parerea mea este ca aceasta nestiinta a mirenilor despre care vorbiti provine dintr-o indiferenta a lor fata de ortodoxie (ma refer la romanii ortodocsi), o indiferenta fata de practicile liturgice, o indiferenta fata de tot ceea ce presupune ritualul si cultul ortodox, o indiferenta fata de doxologie etc…stau uneori si ma intreb cati dintre cei care merg la asemenea pelerinaje sunt crestini practicanti, cati dintre ei merg la Sfanta Liturghie duminicile si in marile sarbatori, cati dintre ei duc o viata crestineasca macar minimala (cu respectarea posturilor etc)??? Daca nu ma insel desi este posibil, Sf. Ioan Maximovici parca, spunea ca „din cauza vietii crestinilor nu sunt atrasi paganii spre Biserica”, iar din aceasta propozitie se pot deduce multe lucruri…in fine, nu vreau sa judec pe nimeni, dar nu pot sa nu imi pun intrebari. daca, spre exemplu, reducand la absurd bineinteles, tot poporul nostru ortodox ar fi spus catre clerici: ori lăsati sfintele moaste spre inchinare ca sa le putem atinge, ori nu va veni niciun credincios la pelerinaj caci nu vrem sa sarutam o cutie de plastic, sunt curios cum ar fi reactionat ierarhia bisericeasca…in fine, ca tot sunt aduse pe Colina Bucuriei o particica din moastele Sf. Ioan Iacob Hozevitul, el spunea: prin ierarhii vostri va veni caderea

        Apreciază

  3. Teodor M Popescu ( said, on octombrie 28, 2021 at 12:01 am

    Actualitatea teologului martir Teodor M Popescu († 4 aprilie 1973):

    „Bolşevismul a întors Biserica înapoi cu şaisprezece secole, luându-i ceea ce i-a acordat Constantin cel Mare”.

    “Ea (politica antireligioasă-nn) folosește, evident, tot ce poate duce, prin forță și prin constrângere, la înăbușirea credinței creștine, dar nu se mulțumește să condamne, să tortureze și să ucidă oameni, să distrugă biserici, cărți religioase și obiecte de cult; ea vrea să ucidă credința însăși și în acest scop întrebuințează nu numai lovitura brutală, ci și batjocura, sarcasmul, ironia, caricatura, profanarea, tot ce poate jigni, umili și scandaliza pe credincioși și doare mai mult decât durerea”.

    Apreciază

    • Lamurire sau opinie said, on octombrie 28, 2021 at 4:45 pm

      Violeta B,

      Nu stiu de ce nu intelegi?! Sa fie fanatismul cauza? Se prea poate! Sfantul Macarie de la Optina spunea ca fanatismul ingusteaza personalitatea omului.
      Fanaticul este din familia acelora cu care discutia trebuie abandonata de la primele incercari de dialog. Este fiinta care monologheaza ca un nebun zidit in turn, cu care e imposibil de stabilit o comunicare….
      Culmea e insa ca te consideri spirit precis, analist riguros, tu esti totul, cunoscand bine continutul notiunilor ca in dictionare…. probabil faci parte din categoria fanaticilor iremediabili…
      Un fanatic nu poate intelege doua idei deodata. Un fanatic este este convins beton că el detine adevărul absolut. El este totul. El este definitiv închis în această certitudine, deci nu mai poate participa la schimburi de idei. El își pierde cea mai mare parte a persoanei sale.
      Daca ti-ar fi explicat cineva dintre ai tai care este sensul si acțiunea din simplul cuvânt „smerenie” poate ca ai mai fi învățat ceva. Nu poti cere asa ceva de la organismele „autosuficiente” adica limitate. Nu mai stim sa acceptam ca mai si gresim. Ne raportam la niste standarde si valori alese de noi si ca sa recunoastem ca nu suntem infailibili e un soc prea mare. Disonanta cognitiva. Ne-ar da peste cap tot ceea ce credem ca stim despre noi….
      Sfantul Isaac Sirul are un cuvant despre omul zelos si arata ca sufera de o boala grea atat timp cat are obsesia asta sa i corecteze pe altii.
      Este treaba ta la urma urmei ce vrei sa faci cu viata ta, eu nu pot retine….

      Apreciază

      • VioletaB said, on octombrie 28, 2021 at 5:42 pm

        @Lamurire sau opinie Mulțumesc pentru critica constructivă de care considerați, se pare, că am nevoie. Și pentru noile epitete și stampile pe care mi le puneți.

        Cronologic, cel care a început această discuție, agățându-vă, cu cuvinte ironice, de numele meu sunteți dvs. Eu nu m-am băgat în seamă, ci am răspuns unor vorbe care făceau referire la mine.
        Vă rog pe viitor sa nu îmi mai adresați niciun comentariu.
        Și dacă vreți să fiți așa obiectiv și imparțial cum vreți să păreți, poate ar trebui sa ii corectați și pe alții de aici care au greșit, asta daca au greșit în ochii dvs. atât de ageri.

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: