SACCSIV – blog ortodox

Sondaj de opinie: 60% dintre romani ar vota un partid nationalist care promoveaza valori religioase si familia traditionala

Posted in Romania, sondaj de opinie by Vali on iunie 29, 2021

Sursa: https://ziare.com/politica/partid/sondaj-opinie-partid-nationalist-familia-traditionala-neincrederea-publica-1687364

FOTO Hepta

O cercetare sociologica realizata in perioada 1 – 15 iunie 2021 a vizat sa masoara ascensiunea curentului nationalist in Romania.
Studiul de piata este intitulat „Neincrederea publica: Vest vs. Est, ascensiunea curentului nationalist in era dezinformarii si fenomenului stirilor false” si a fost realizat de INSCOP Research in parteneriat cu Verifield la comanda think-tank-ului STRATEGIC Thinking Group.

Rezultatele au relevat ca 59,5% din populatie ar vota un partid nationalist care promoveaza valorile religioase si sustine familia traditionala.

Dintre cei care ar vota cu un partid nationalist, doar 21% (ceea ce reprezinta 12% din totalul populatiei) ar mai vota cu un asemenea partid daca ar propune o apropiere de Rusia.

Sondajul a mai relevat ca 35% (ceea ce reprezinta 21% din totalul populatiei) ar mai vota cu un asemenea partid daca ar propune iesirea Romaniei din UE.

Cercetarea a mai concluzionat ca 25% (ceea ce reprezinta 15% din totalul populatiei) ar mai vota cu un asemenea partid daca ar propune restrangerea drepturilor minoritatilor nationale.

Sondaj Opinie Partide Nationaliste Romania Iunie 2021

„Ar fi inclinati sa voteze pentru un partid nationalist, care promoveaza valorile religioase si sustine familia traditionala in special gulere albastre, locuitorii din regiunile Sud Muntenia, Sud Vest Oltenia si Sud Est si persoanele care declara ca venitul lunar nu le ajunge nici pentru strictul necesar. Cei care declara ca nu ar vota cu un astfel de partid sunt cu precadere: persoane cu educatie superioara si gulere albe”, se mai arata in concluziile studiului.

de Cezar Padurariu

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vali said, on iunie 29, 2021 at 3:28 pm

    După Basel 3 am putea să aflăm dacă mai avem aurul de la Londra

    La Basel, în Elveția, există un club discret, cunoscut ca banca centrală a tuturor băncilor centrale. (Care pe vremuri se numeau „bănci naționale”.) Urmare a crizei din 2007 (care se va prelugi în actuala criză), Banca Reglementelor Internaționale a conceput o serie de acorduri. Scopul lor declarat e să reducă riscul unui colaps al sistemului bancar prin contagiune de la o bancă la alta. Acordurile sunt apoi negociate și adoptate (executate) de diverse țări și blocuri geopolitice.

    Al treilea dintre aceste acorduri urmează să intre în vigoare la sfârșitul lui iunie 2021 pentru Europa, la sfârșitul anului pentru Marea Britanie și într-un interval similar pentru SUA. Ca să nu dramatizăm mai mult decât e cazul, să spunem că acordul a fost deja implementat de țări cum ar fi Rusia și China, fără evenimente notabile. Dar adevăratul punct de interes e când va ajunge la economiile mai adânc implicate în sistemul speculativ. Întrucât are referiri foarte importante legate de piața aurului, de mare interes sunt cele două burse ale aurului – de la Londra (cea mai mare) și cea americană.

    Există două tipuri de titluri de deținere a aurului. Cele „alocate” se referă la cantități aflate fizic într-un seif, care au un singur proprietar cert. Cele „nealocate” sunt instrumente speculative, promisiuni de deținere a respectivei cantități. Care pot fi și „reipotecate”, adică ajung să aibă mai mulți proprietari simultan. Aceste titluri funcționează pe un principiu asemănător rezervelor fracționare din bănci. Adică, întruct puțini „proprietari” cer să își retragă simultan cantitate de pe hârtie în formatul fizic al lingourilor, e suficientă doar o cantitate mică de metal, pe care emițătorii titlurilor să o aibă la dispoziție.

    O supoziție vehiculată despre aurul trimis de BNR la Londra „ca să nu-l fure Dragnea” e că acesta a intrat în acest circuit al reipotecării prin instrumente derivate. Presupunerea nu poate fi dovedită deocamdată, întrucât nu putem afla ce conțin înțelegerile respective. Cert e că Isărescu și politicienii s-au dat de ceasul morții să nu respecte nici măcar cererea Parlamentului de repatriere a aurului. Acum că „necorupții” se află de ani „buni” la putere, scuza că e pus la păstrare de frica deținutului Dragnea a devenit absurdă, dar a fost acceptată de public.

    Noul acord Basel III obligă băncile să scadă cota așa zisului „aur de hârtie” pe care îl au în scriptele lor. Dacă va fi adoptat cu toată rigoarea și nu se vor găsi portițe de exceptare, bursele aurului de hârtie își pierd rostul. Speculatorii în metal prețios văd în acest eveniment o iminentă creștere a prețului aurului, în scenariul în care deținătorii de titluri în aur nealocat vor dori să treacă la forma „alocată” a contractului. Adică să dețină aur fizic.

    Altă interpretare e că acordul marchează o nouă etapă spre stabilizarea monetară. Unii văd chiar perspectiva revenirii la un etalon aur, sub auspicii chineze sau ale unei viitoare monede globale. Dar nu vă bucurați, sistemul bancar rămâne tot fracționar sub un etalon aur (pretins sau real), deci nu dispare privilegiul unora de a produce valoare din nimic și a încasa dobândă în contul ei. Rigoarea mai mare în scriptele băncilor înseamnă doar austeritate, scăderea creditării, poate chiar o deflație orchestrată după modelul crizelor de la raft sub pretextul sincopelor în lanțurile de producție. Iar ipoteticul etalon aur impus unei lumi supra-îndatorate e o soluție de vis pentru creditori.

    https://evadare.ro/economie/dupa-basel-3-am-putea-sa-aflam-daca-mai-avem-aurul-de-la-londra/

    Apreciază

  2. G B said, on iunie 29, 2021 at 3:58 pm

    Da, si 20% ar mai vota daca acestui partid i-ar ingrosa randurile L Dragnea. Nu ca? Ce putere hipnotizatoare trebuie sa aiba omul asta ca sa anuleze sentimentul nationalist si religios din fibra a ~40% din poporul acestei tari, dealtfel foarte bine ancorat in realitatile vietii atat de obiectiv expuse de catre main stream media.

    Apreciază

    • R said, on iunie 29, 2021 at 4:25 pm

      Nu înțeleg nimic din ce spui.

      Apreciază

      • G B said, on iulie 1, 2021 at 5:29 am

        Pai nu mai tineti minte propaganda anti referendum pentru familie din 2018?

        Apreciază

  3. ioansperling said, on iunie 29, 2021 at 4:42 pm

    Ca sa alegi asa ceva trebuie sa existe si sa candideze!

    Apreciază

  4. Paul said, on iunie 29, 2021 at 5:52 pm

    Ungaria și-a triplat numărul de piețe dedicate producătorilor locali

    https://food-retail.agrointel.ro/ungaria-si-a-triplat-numarul-de-piete-dedicate-producatorilor-locali/

    Apreciază

  5. Paul said, on iunie 29, 2021 at 6:53 pm

    Video-Țăranii romani arunca tone de castraveți pe câmp pentru ca nimeni nu dorește să-i cumpere. Se vând cu 20, 30 kilogramul

    https://fb.watch/6q_HQnNgU9/

    Apreciază

  6. CercVicios said, on iunie 29, 2021 at 9:18 pm

    Nu e vorba de a vota în mod necesar un partid naționalist. Dar îți vine să-i bagi în pe USR-PLUS și #rezist și tonele de ONG-uri plătite din surse dubioase care la nevoie se transformă din apără orice în partide politie care apără niște minorități punând pumnul în gura majorității. Și binențeles cu o închipuită anticorupție , care de fapt favorizează mari corporații în defavoarea unora mici. Anticorupție susținută de anumite ambasade care ce să vezi oferă suștinere directă acelorași minorități susținute de ONG-uri cu pricina.

    Apreciază

  7. infiniteladder said, on iunie 29, 2021 at 10:33 pm

    Acum o ora a fost la Romania TV ceva interesant, daca cineva gaseste inregistrarea.Titus Corlatean vorbi despre monstruozitatea raportului Matic si afirma despre simbolul curcubeului (legamantul care Dumnezeu care L-a facut cu omul) ca a fost deturnat de miscarea LGBT.

    Apreciază

    • Mihai T said, on iunie 30, 2021 at 11:18 am

      Intervenţia de care vorbeşti tu e între 39:27-42:30

      Apreciază

    • Mihai T said, on iunie 30, 2021 at 11:25 am

      Punctul culminant, cu Victor Ciutacu

      Invitaţi: Renate Weber (Avocatul Poporului), Titus Corlăţean (Parlamentar), Cristian Troncotă (analist, profesor), Sorin Roşca Stănescu (ziarist), Corneliu Dobriţoiu (general, fost ministru al apărării). Emisiune cu două părţi. Până la 42:30 se discută despre Avocatul Poporului şi ”Raportul Matic”, apoi se trece la alte subiecte din care cel mai pe larg e despre decesul lui Florin Condurăţeanu (Dumnezeu să-l ierte).

      De la 7:04 vorbesc despre situaţia cu avocatul Poporului.

      De la 30:50 vorbesc despre ”Raportul Matic”.

      Renate Weber zice că aceste rapoarte sunt ”de iniţiativă. Ele nu sunt juridic obligatorii” (32:07).
      ”În realitate, acest raport e numai despre femei (biologic vorbind). Numai ele pot rămâne însărcinate” (32:58)

      Victor Ciutacu: ”Curentul LGBT devine din ce în ce mai agresiv, şi capătă o influenţă din ce în ce mai mare. Pe stadionul Lia Manoliu, reclamele erau pe fond de curcubeu”(33:50)

      Niels Schnecker: ”Sigur că au vrut prin asta să-i tragă peste nas lui Orban. Dar treaba asta nu e ceva nou. Asta-i o discuţie prezentă de cel puţin 15 ani în Europa. E mai veche în lume, dar în ultimii 15 ani a început să fie adusă în faţă mai des” (34:40)

      Sorin Roşca Stănescu: ”Polonia a declarat că vrea să dea o lege similară cu cea din Ungaria (36:40)

      De la 42:30 la 45:02 dă despre furtuni şi ploi cu grindină în Franţa. Subiectul are treabă cu cel anterior, dacă ne gândim că intemperile ar putea fi pedeapsa lui Dumnezeu pentru diversele aberaţii LGBT care se votează prin parlamente.

      Apreciază

    • Mihai T said, on iunie 30, 2021 at 1:00 pm

      Fragmentul între 39:27-42:30

      (transcript)

      Domnu’ Ciutacu, am câteva comentarii. Am ascultat cu mare atenţie, şi aş vrea să vă spun câteva lucruri. Acest Raport Matic este doar un mic episod dintr-un proces mult mai complex de acumulare (negativă, zic eu) de-a lungul anilor, şi pe un fond ideologic de stângism, de neomarxism, de aşa zis ”progresism”, cu o secularizare din ce în ce mai accentuată – în primul rând în statele vest europene. Şi sunt explicaţii pentru asta. În general religia, credinţa în Dumnezeu, se încearcă a fi izolată şi scoasă în afara identităţii individuale şi colective. Paradoxul face ca (nu toate, dar o parte importantă) din statele foste comuniste să fie pilonii de rezistenţă în sensul valorilor moral-creştine. După ieşirea din comunism, dobândirea libertăţii de conştiinţă, de religie a fost un lucru extraordinar, inclusiv în România.
      Şi nu excludeţi România din această bătălie foarte dură. Aţi menţionat Ungaria, aţi menţionat Polonia. Nu, România face parte în clipa de faţă dintr-un câmp de bătălie foarte aspru, între neomarxismul pe care-l vedem la putere în România (cu tot felul de curente, ONG-uri, finanţări externe) şi ansamblul societăţii româneşti, cu unii reprezentanţi care spun: Nu este în regulă să schimbăm ordinea naturală a lucrurilor. Raportul Matic e un document politic, nu este un document cu caracter juridic obligatoriu. Dar aşa au funcţionat de fiecare dată lucrurile înainte de a se transforma ideile astea în norme juridice obligatorii. Pentru că astfel de documente constituie platforme politice de a invita Comisia Europeană şi alte instituţii să legifereze.
      Bătălia este foarte aspră. La noi e confruntarea între legea privind drepturile copilului (cu acord al părinţilor pentru formele de educaţie), şi hipersexualizarea copiilor (cu nişte puncte de referinţă abominabile). Le spun încă o dată, că spuneau unii că inventez. În standardele OMS regionale pentru educaţie sexuală, la capitolul secţiunilor de vârstă de la 0 la 4 ani şamd., chestiunea aceea cu masturbarea timpurie este negru pe alb scrisă acolo, este o aberaţie. Minţi bolnave care creează astfel de pârghii, având susţinere ideologică, politică, financiară.
      România face parte din această bătălie. De aceea este important, de exemplu, votul de la Camera Deputaţilor, care să confirme votul Senatului (imens majoritar). Tot respectul pentru toţi colegii (mai puţin cei de la USR-Plus) care au votat pentru legea asta, care constituie o balanţă de bun simţ. Votul la Camera Deputaţilor va fi extrem de important pentru mult timp de-acum înainte pentru ţara românească.
      Un ultim comentariu foarte scurt despre chestiunea curcubeului. E un paradox. Ştiţi că această simbolistică e de fapt confiscată. Curcubeul este din Vechiul Testament. După Potop, Noe, şi distrugerea omenirii păcătoase a apărut curcubeul (ca un semn pus de Dumnezeu în nori, că nu va mai aduce potop de apă peste omenire). El a fost confiscat ca simbolistică de mişcările LGBT-homosexuale. Este o mişcare de un cinism şi o neruşinare uriaşe.

      Apreciază

    • kunta kinte said, on iunie 30, 2021 at 3:54 pm

      @ infinit_lider
      Corlatean nu e el PSDist? Nu a semnat Rovana Plumb ” Conventia de la Stambool”? Memorie scurta tovarasi..

      Apreciază

  8. ROrtodox said, on iunie 29, 2021 at 11:14 pm

    Curios unde au fost aia 60% la Referendumul pentru Familie?!…

    Apreciază

  9. Radu Humor said, on iunie 29, 2021 at 11:18 pm

    Moțiunea, cum era de așteptat, a căzut. Trebuia depusă după alegerile din PNL , care vor crea două tabere distincte și atunci putea trece chiar cu mai mult de 225 de voturi cât este necesar .
    În fine, a fost binevenită și așa pentru a ne arăta din nou că „împăratul este gol”, lipsit de orice cunoștințe, sau bune intenții de a conduce o Țară, decât spre prăpastie, adică spre disoluție și sărăcie lucie .
    Până în toamnă cred că nu vor mai rămâne lăudători ai lui Câțu și campania lui de maidanezi, asmuțiți asupra românilor de tot felul de alogeni, care de la Cotroceni, care de pe peste baltă, sau de prin alte părți de hartă, dar sigur din UE !
    Sunt sigur că până și cei mai aprigi susținători ai lor vor înceta, măcar în sinea lor să crediteze astfel de ciurucuri politice și un partid naționalist s-ar impune categoric !
    P.S.
    Ar mai fi și varianta ieșirii în stradă pentru a face un schimb de locuri cu șleahta de la Victoria și cea de la Cotroceni . Ei pe stradă , adică rămași pe drumuri sau în pușcării și Poporul la cârma Țării lui, dar asta în funcție de amploarea manifestațiilior din alte țări precum SUA, Anglia, Franța, Germania, Spania, Polonia, Ungaria, Cehia sau Slovacia. Oricum s-ar întîmpla, zilele le sunt numărate. Urmează să li se numere și anii. De pușcărie !
    Sau mai știi, dacă se schimbă codul penal și se reintroduce binemeritata pedeapsă cu moartea, aia e !

    Apreciat de 1 persoană

  10. Vladimir said, on iunie 30, 2021 at 1:42 am

    Numai un partid cu adevărat creștin și naționalist ar putea schimba in bine viitorul poporului român .
    Toate partidele socialiste si liberale care au condus tara nu au făcut altceva decât sa se străduiască să distrugă poporul român îndemnând la fărădelege si anarhie. Scopul acestor partide aflate în slujba ocultei urmăresc desființarea României în structuri suprastatale si exterminarea poporului român.
    De aceia îndeamnă tinerii români să muncească în occident ,pe de altă parte aducând emigranți păgâni de pe alte continente.
    De asta urmăresc sodomizarea copiilor în școli prin așa numitele ore de educație
    sexuală ,pentru că vor să satanizeze populația,vor să lovească în natalitate !
    Cu pretextul natalității scăzute să aducă că forța tânără de muncă emigrantul păgân.

    Apreciază

  11. Vladimir said, on iunie 30, 2021 at 2:19 am

    Cu acei emigranți păgâni pe care urmăresc să îi aducă peste noi în țară,aceste partide aflate în slujba ocultei urmăresc mixarea populației .
    Populația mixata si cea de emigranți mult mai ușor putând fii manipulată de grupările anarhiste, socialiste si liberale pentru susținerea unei structuri suprastatale si a unui guvern global !
    De asemenea populația păgână si cea atee mult mai ușor fiind și de satanizat.
    De această populație urmăresc să se folosească oculta pentru a înăbușii revoltele de creștini .
    Este adevarat că nu are vreo vină emigrantul sărac racolat de tot felul organizații nonguvernamentale occidentale si adus în Europa ,chipurile la muncă ! Vină o au acele organizații care se ocupă cu recrutarea forțelor de muncă de pe alte continente,si urmăresc
    defapt stabilirea si acordarea cetățeniei pentru emigranți precum și îndoctrinarea acestora cu dușmănie împotriva populației native , și folosirea acestora în revolte împotriva statului national

    Apreciază

  12. Marian said, on iunie 30, 2021 at 8:35 am

    ” Sondaj de opinie: 60% dintre romani ar vota un partid nationalist care promoveaza valori religioase si familia traditionala ” Asta se doreste a fi o gluma ? Ce te faci ca , pana la 100% mai exista aia 40% care…poate n-ar vota asa ceva ? In plus de asta , cred ca majoritatea romanilor s-au prins deja ca , de la ” a promova ” adica , de la sloganuri/promisiuni de campanie si pana la a le aplica este cale lunga si cam nici un partid pana acum nu si-a indeplinit majoritatea promisiunilor electorale cu care au aburit oamenii . Forta Nationala { aia ce s-au lansat fix la Sinaia } in prezenta lui Marinne Le Pen , a lui Marian Munteanu si-a lui Florin Zamfirescu…mai exista acest ” partid ” in esicherul politic romanesc ? Laurentiu Rebega mai traieste in Romania sau s-a dus la ” nasa ” Marinne in Franta ? Doar pentru politicieni este greu de priceput faptul ca , oamenii nu mai vor ” platforme politice ” si promisiuni , caci astea , nu tin locul cheltuielilor pentru necesitatile lor zilnice . Oamenii nu mai vor ” partide ” care s a le promita cate-n Luna si-n stele ci …oamenii vor sa traiasca liberi si sa se simta liberi dar mai ales vor ca , odata pentru totdeauna , sa poate fi cineva tras la raspundere { dintre partide sau politicieni } pentru neindeplinirea promisiunilor electorale ! Un partid nationalist …un nou partid nationalist , asta s e vrea a fi o gluma ? In afara Partidului Legiunea Arhanghelilor Mihail si Gavrila si celui a Garzii de Fier , eu n-am aflat de vreun alt partid nationalist care sa-si fi tinut vreodata cuvantul dat alegatorilor . Iar dumneata vorbesti despre… 60% intentie de vot in favoarea unui partid nationalist domnule Padurariu ? Da’ ce , suntem singuri , de capul nostru in Europa si-n lume ?

    Apreciază

  13. Vladimir said, on iunie 30, 2021 at 10:31 am

    Oameni să voteze un partid naționalist s-ar mai găsi ,cred eu .
    Dar problema este ce partid să voteze acel electorat ? Există la noi în țară un partid cu adevărat naționalist creștin ?
    Eu cred că nu. Nu prea cred eu că ar lăsa serviciile de la noi un astfel de partid.
    Aceste servicii în slujba ocultei controlează toată clasă politică de la noi din țară și nu prea cred că ar lăsa la noi în țară un partid politic să îl înființeze oricine de capul lui.
    În general la noi în țară partidele care s-au identificat cu ideologia naționalistă au fost făcute numai cu acordul „serviciilor”
    ,pentru a fi niște grupări cu steag fals.
    Partide fals naționaliste ,având ca scop dezamăgirea electoratului naționalist, precum și identificarea si lichidarea persoanelor care aderă si se identifică cu această ideologie care pot reprezenta un pericol pentru securitatea statului .
    Întâi se încearcă lichidarea ocultă (cu ajutorul demonilor), dacă lichidarea ocultă dă greș (omul respectiv nu moare,nu înnebunește devenind posedat) se poate trece chiar la omor propriu-zis .
    Deși este foarte greu in zilele grele de azi ca oamenii de bună credință să se organizeze intr-o grupare serioasă și să riposteze împotriva regimului ocult ,totuși nu este imposibil .Cu ajutorul lui Dumnezeu sigur se poate, trebuie să avem credință și curaj .
    Situația este foarte grea !!! Ori populația de creștini ortodocși se organizează cum
    trebuie si va alunga pe sataniștii de la conducerea țării . Ori dacă vom fi putini si slab organizați probabil vom sfârși fiecare murind muceniceste mărturisind dreaptă credință Crestin-Ortodoxa
    De alungat regimul ocult imposibil nu este , putem avea ca exemplu de vitejie talibanii din Afganistan care recent au alungat coaliția SUA-NATO de pe pământul patriei lor luptând un război de gherilă foarte greu de zeci de ani !

    Apreciază

    • Marian said, on iunie 30, 2021 at 12:03 pm

      @Vladimir Si din punctul meu de vedere tot acesta-i adevarul : ” Oameni să voteze un partid naționalist s-ar mai găsi ,cred eu .
      Dar problema este ce partid să voteze acel electorat ? Există la noi în țară un partid cu adevărat naționalist creștin ?
      Eu cred că nu. Nu prea cred eu că ar lăsa serviciile de la noi un astfel de partid. „

      Apreciază

  14. Spaceman said, on iunie 30, 2021 at 2:02 pm

    Focșăneanul George Simion, activist de frunte al partidului AUR care se identifică politician de dreapta și conservator, naționalist, patriot, spune despre legalizarea canabisului medicinal în România: „AUR va vota pentru cânepa românească”. →

    https://alephnews.ro/guvern/george-simion-despre-legalizarea-canabisului-medicinal-in-romania-vom-vota-pentru-canepa-romaneasca-si-canabisul-medicinal/

    George Simion a declarat pentru Aleph News: „Mulți în perioada aceasta, (bolnavi fiind) de cancer și leucemie, au trebuit să facă ilegalități și să aducă din Germania, Olanda, ulei (de canabis) CBD ilegal (în România).

    Riscau pușcărie pentru că aveau nevoie de calmant. AUR vrea să elimine aberațiile astea din sistem și vom vota pentru cânepa românească și canabisul pentru uz medicinal”

    George Simion a mai spus că cea mai mare problemă în acest moment este reprezentată de polițiștii care „patronează consumul de canabis în mod ilegal”. „(Polițiștii) Patronează întregi rețele de acest gen și câștigă bani mulți de pe urma faptului că (uleiul de canabis CBD) este interzis.”

    Eu: ia uite unde stătea activistul ACAB! Nu e treaba activiștilor antifa să se ia de polițiști?

    „N-ar trebui să rămânem chiar ultimii, pacienții noștri au aceleași drepturi ca și pacienții din Uniunea Europeană, consumul recreațional cred că ar comporta o altfel de analiză. Atunci când canabisul este folosit în scop medicinal nu obținem acel efect high”, a spus Cristina Dumitrache, deputat PSD.

    „Societatea noastră nu este pregătită pentru o temă legată de legalizarea drogurilor. Eu personal nu susțin o asemenea discuție în această zonă, pentru că s-ar amesteca cu demersul nostru pe zona medicală”, a spus Emanuel Ungureanu, deputat USR.

    Guvernul a respins proiectul de lege care legalizează canabisul, pentru că fenomenul drogurilor este o amenințare la adresa bunei guvernări și a statului de drept.

    Deocamdată…

    Oare mai știu politicienii din România, care e de stânga, care de dreapta, care progresist, care conservator, liberal, neo-liberal, naționalist, patriot etc.?

    NU! Pentru că politicienii din România sunt doar ‘oameni unelte’ în mâinile tandemului securiști ↔ masonerie.

    Iar tandemul securiști ↔ masonerie din România se află în mâinile ‘barosanilor’ din SUA ↔ ISRAEL↔ UE.

    Deocamdată acești ‘barosani’ au hotărât respingerea proiectului de lege care legalizează canabisul în România.

    Deocamdată… avem liber la aruncat castraveți pe câmp →

    Poate că pentru a face loc viitoarelor culturi de cânepă, cine știe…

    Apreciază

  15. kunta kinte said, on iunie 30, 2021 at 3:57 pm

    Frectii tovarasi. Jorg Heider a castigat in Austria( cu ceva ani in urma) si au sarit toti in sus iar el a murit in ” accident de masina”

    Apreciază

  16. Daniel said, on iunie 30, 2021 at 6:30 pm

    Da, și STS-ul schimba cifrele

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: