SACCSIV – blog ortodox

EFECTE? Cei vaccinati anti Covid-19 devin furiosi?

Posted in Coronavirus, vaccin, vaccinare by saccsiv on aprilie 11, 2021

State of the Nation: COVID-19 Vaccines Producing Very Weird Effect Noted by Unvaxxed Family Members

Vaccinurile COVID-19 produc un efect foarte ciudat observat de rudele nevaccinate ale familiilor celor care s-au vaccinat

Se pare că persoanele care fac vaccinuri CV19 sunt afectate aproape imediat din punct de vedere mental (neurologic).

Membrii familiilor persoanelor care s-au vaccinat, spun că vaccinul îi schimbă total pe aceștia.

Mai jos sunt comentarii despre acest subiect, de pe rețelele de socializare necenzurate:

Ciudat. Părinții mei au promis că nu vor face vaccinul și apoi l-au făcut (nu mi-au spus decât după al doilea vaccin). În mod normal vorbeam cu ei din două în două zile, deoarece i-am ajutat să treacă prin cancer în ultimul an. Acum, brusc, mama mea este foarte distantă și nu-mi răspunde când o sun. E al naibii de ciudat și de înfricoșător. Acum câteva zile, ea s-a scuzat pentru a închide telefonul spunând că mă va suna înapoi, și nu mai a făcut-o. Un comportament diferit la 180 de grade față de cel normal. Mă stresează. ”

”Am avut același tip de experiență. Fiica mea de 40 de ani a postat dovada în care arăta că a făcut vaccinul, ca și cum ar fi fost foarte mândră. Aproape că am leșinat când am văzut-o. A fost ciudat de arogantă și s-a purtat urât cu mine. Înainte era mereu foarte dulce cu mine, dar acum nu-mi mai răspunde la apelurile/mesajele pe care i le trimit. În afară de faptul că au efecte negative asupra corpului, cred că le afectează și mintea. ”

„După ce au făcut vaccinul, pe măsură ce complicațiile și senzațiile din corpul lor se schimbă, le produc furie față de ceilalți. Prietenii și familia le-au spus despre efectele secundare DUPĂ ce au făcut vaccinul, și, pentru că nu s-au informat (au avut încredere în Știință), acum se confruntă cu aceste reacții adverse și sunt supărați că nu li s-a spus înainte. Cu alte cuvinte, sunt supărați. ”

„Văd și eu acest lucru, le-am spus în mod repetat să nu-l facă, dar unii din cei apropiați mie l-au făcut. Alegerea lor. ”

„Fratele meu a făcut vaccinurile acum câteva săptămâni. Îmi dă telefon foarte rar, pentru că nu este genul să dea telefon des. M-a sunat mai des în ultima vreme. Am vorbit despre tot felul de lucruri. Ei bine, astăzi a fost sarcastic cu mine – făcând un comentariu indirect batjocoritor din senin. L-am ignorat, dar nu am timp pentru astfel de porcării, și nu cred că sunt interesat de viitoare conversații sarcastice. A fost atât de ciudat, și așa din senin. ”

„Mama a făcut vaccinul acum vreo 6 săptămâni, și mi-a spus ieri că, după ce l-a făcut, s-a simțit ciudat, neobișnuit. Mi-a spus că și tatăl meu s-a simțit ciudat după l-a făcut. Imediat după aceea, și au considerat (starea respectivă provocată) de motive psihologice. (Nu am spus niciun cuvânt, dar în capul meu mă gândesc, of, la naiba, ar putea fi adevărat faptul că gena lui Dumnezeu ar putea fi eliminată). ” „Fratele meu a postat comentarii sarcastice pe rețelele sale de socializare (nepotrivite). Și mama mea s-a ascuns astăzi. Activează oare acest „vaccin” gena rea a exprimării sentimentelor negative? Par a fi mai irascibil decât de obicei.

„Cumnatul meu, care oricum este un tâmpit de stânga, a făcut primul vaccin astăzi. Am încercat în repetate rânduri să-i arătăm că în cel mai bun caz nu e eficient, și în cel mai rău caz e periculos, dar el este un cretin, și s-a luat după turmă. Soțul meu este foarte supărat din cauza asta, dar i-am spus să stea departe de el cel puțin o lună după ce va face al doilea vaccin.

Nu-mi pot imagina prostia copleșitoare a acestor oameni, dar, așa cum spun, în orice vreme de dezastru, doar foarte puțini supraviețuiesc… pentru că majoritatea sunt pur și simplu prea proști ca să supraviețuiască. Oameni ca prietena mea al cărei soț a fost INTERNAT ÎN SPITAL după ce a făcut vaccinul, l-a făcut TOTUȘI ea. Dacă experiența personală nu îi poate învăța pe acești idioți, nimic nu poate s-o facă. Numai foarte puțini supraviețuiesc

 

Comentariu saccsiv:

Nu cunosc personal nici un vaccinat anti Covid-19.

Voi ati observat ceva asemanator la cei vaccinati?

Daca-i real, cu atat mai mult o parte dintre ei isi vor revarsa furia impotriva celor care i-au pacalit:

Cand cei vaccinati vor descoperi ca-i teapa…

 

Tagged with: , ,

88 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Adrian Constantin said, on aprilie 11, 2021 at 7:44 pm

    Am în jurul meu, deocamdată nu și din familie. Par normali până acum…
    Dumnezeu cu mila Lui…

    Apreciază

    • Catalin said, on aprilie 11, 2021 at 8:41 pm

      la fel, nu se mentioneaza cu ce tip de vaccin s-au injectat

      Apreciază

  2. marcus said, on aprilie 11, 2021 at 7:47 pm

    Culmea e ca guvernul american, mai in gluma mai in serios, a avertizat ca e posibila pana si o apocalipsa zombi. Iata! In Bursa din 7 martie 2021.

    https://www.bursa.ro/guvernul-sua-le-spune-americanilor-sa-se-pregateasca-de-o-apocalipsa-zombi-86773249

    Carevasazica, niciodata sa nu radem la glumele astora, pentru ca ei nu glumesc niciodata.

    Apreciază

  3. stef said, on aprilie 11, 2021 at 7:48 pm

    Apreciază

  4. stef said, on aprilie 11, 2021 at 8:02 pm

    Si am spus de mai multe ori in cateva postari ca aceste „vaxinuri” au in ele o pulbere de nanoparticule care migreaza de la locul inocularii in zona lobilor temporali ai creierului si in zona de sus a coloanei vertebrale – Informatiile vin din cateva investigatii prin hipnoza regresiva . Unul din canalele YouTube unde erau trei investigatii A DISPARUT !

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 12, 2021 at 7:08 am

      stef

      HIPNOZA si REGRESIA HIPNOTICA – adica DRACISME…
      https://saccsiv.wordpress.com/2011/03/11/17hipnoza-si-regresia-hipnotica-adica-dracisme/

      Apreciat de 1 persoană

      • nelu said, on aprilie 12, 2021 at 1:31 pm

        da,dracisme, dar si dracii spun adevarul, sa nu uitam de demonizatul care l-a recunoscut pe Hristos.
        „Tine mintea in iad si nu deznadajdui” zice Hristos, ca si din ce vezi in iad si auzi la draci te poti folosi ca sa te mantuiesti. Si dracii cred, si ei spun adevarul adevarul cand nu mai au ce face, stim din pateric ca se dau de gol de multe ori

        Apreciază

      • VioletaB said, on aprilie 12, 2021 at 10:43 pm

        @Nelu Hristos spune sa nu primim nimic de la draci, nici atunci când par a spune adevărul….

        In alta ordine de idei, nu Hristos a spus „Tine mintea ta in iad și nu deznădăjdui”, ci inșelatul (canonizat, știu) Sofronie Saharov, care a pus aceste cuvinte pe seama sfântului Siluan Atonitul. Despre inselarile lui Saharov am postat și la alte articole, nu o sa reiau aici subiectul.

        Apreciază

      • Nelu said, on aprilie 13, 2021 at 7:17 pm

        @Violeta draga,
        protocoalele sionului vin din iad si cu toate astea multi parinti si au intarit credinta dupa ce au cunoscut planurile diavolului.. luind aminte la ele recunosti prezentul si te pregatesti de sfarsit….deci nu e vorba de primit de la draci ceva, cadouri, minciuni, e voia Domnului sa cunosti ce urmeaza si sa te pregatesti.

        Apreciază

      • VioletaB said, on aprilie 13, 2021 at 8:49 pm

        @Nelu confundați lucrurile grav! Protocoalele spionului sunt scrise de oameni care vor sa demaște oculta mondială… Nu îndeamnă la a practica ceva, ci la a informa. Pe când hipnoza regresivă este o practică satanicească, precum vrăjitoria, yoga, astrologia (cu care de altfel are mare legătură – vieți anterioare, karme, reîncarnări etc.), spiritismul și NU îi este îngăduit unui ortodox sa ia parte la așa ceva, nici să plece urechea spre „revelatiile” primite de „terapeut” de la duhurile rele. Iar dacă un ortodox a făcut așa ceva, trebuie pocăință și spovedanie sinceră.

        Apreciat de 1 persoană

      • tudorr said, on aprilie 14, 2021 at 11:17 am

        Doamne ajuta!
        @VioletaB
        Te rog, poti sa pui un link sau o trimitere la informatii despre inselarea lui Sofronie Saharov? Nu gasesc pe internet si nu am fost atent cand ai postat pe blog. Am citit cartea cu Sfantul Siluan si am ramas cu o neliniste. Un sentiment diferit fata de linistea care vine dupa citirea altor Sfinti. In plus, a fost tradusa de ecumenistii convinsi si declarati de la Sibiu, Ioan Ica si tatal sau. Multumesc!

        Apreciază

      • VioletaB said, on aprilie 14, 2021 at 12:43 pm

        @tudorr citiți comentariile de aici, mai e cineva care a spus că va apărea o carte în care sunt date în vileag înșelările acestui impostor Saharov: https://saccsiv.wordpress.com/2021/02/18/documentar-ingerul-tacut-adevarata-poveste-a-lui-dobri-dobrev-sfantul-din-bailovo-subtitrare-ro/

        Mie fața lui îmi transmitea o stare de neliniște și încă de mult, dinainte sa citesc blogul bulgar.

        Apreciază

      • tudorr said, on aprilie 15, 2021 at 1:32 pm

        Doamne ajuta!
        @VioletaB
        Multumesc! Am inteles acum in ce duh este scrisa cartea. O arunc in soba. Sofronie Saharov, un cal troian in Ortodoxie. Referitor la fata, parca exista o trasatura comuna a fizionomiei la cei din cler care in mod viclean se dau drept ortodocsi, dar in cuget sunt uniti cu satana. Parca fata exprima cugetul si le tradeaza viclenia. Dumnezeu, care ne cunoaste gandurile si cugetul, prin mila Sa sa ne ajute pe toti sa urmam Adevarul, sa ne fereasca de rataciri si inselari si sa-i vadeasca pe cei vicleni care incearca sa strambe Dreapta Credinta.
        Sfanta Treime sa ne miluiasca, Maica Domnului si toti Sfintii sa ne mantuiasca!

        Apreciat de 1 persoană

  5. Eu said, on aprilie 11, 2021 at 8:05 pm

    Cunosc vaccinați de la mine de la biserica. Sunt timizi, nu prea spun ca s-au vaxxinat. Cuiva chiar i-a fost rău tare după prima doza și după rapel și mai rău(de ce l-o mai fi făcut?).
    Nu am observat comportamente deviante, precum cele de mai sus, dar chiar am să urmăresc.
    Le este frică de boală și speră să nu se îmbolnăvească dacă au făcut vaxxinul.

    Dar totuși uitați-vă la Vasile Bănescu. Dacă nu era mincinos înainte, vaxxinul l-a făcut așa.
    După prima doză a dat vina pe un coleg, care cică l-ar fi îmbolnăvit. Dar Noroc de prima doza, ca a făcut o forma ușoară (nu de la vaxxin, în niciun caz). Dacă nu avea prima doza, sigur ar fi ajuns pe aparate, după aprecierea lui interesata și îndoielnică.

    Apreciază

  6. Alin Razvan said, on aprilie 11, 2021 at 8:37 pm

    Probabil Duhul Sfant se departeaza de la cei vaccinati si de aceea se comporta asa, evident comportamentul e de durata.
    Cunosc cativa vaccinati, am vorbit cateva minute cu ei dar nu am observat nimic suspect.

    Parerea mea e ca acesti vaccinati vor fi asa: in filmul XMEN prof Charles are o incapere unde ii vede pe toti mutantii folosind o casca. Asa cred ca vor fi si acestia, acolo in film si spun astia ca prof Charles poate sa ii omoare. Deci nanocipurile arata totul despre vaccinati si le poate face orice.
    Referitor la ce vor face vaccinati cand vor afla, actiunea lor va fi comandata de iluminati prin nanocipuri+departarea Duhului Sfant, cred ca ei vor pierde puterea de decizie a actiunilor lor.

    Apreciat de 1 persoană

  7. Catalin said, on aprilie 11, 2021 at 8:43 pm

    de ce „lemming” (un rozator cu comportament de turma) e folosit ca insulta:
    https://www.britannica.com/story/do-lemmings-really-commit-mass-suicide
    But there is one myth that has held on tenaciously: Every few years, herds of lemmings commit mass suicide by jumping off seaside cliffs. Instinct, it is said, drives them to kill themselves whenever their population becomes unsustainably large.
    Lemmings do not commit suicide. However, this particular myth is based on some actual lemming behaviors. Lemmings have large population booms every three or four years. When the concentration of lemmings becomes too high in one area, a large group will set out in search of a new home. Lemmings can swim, so if they reach a water obstacle, such as a river or lake, they may try to cross it. Inevitably, a few individuals drown. But it’s hardly suicide.
    So why is the myth of mass lemming suicide so widely believed? For one, it provides an irresistible metaphor for human behavior. Someone who blindly follows a crowd—maybe even toward catastrophe—is called a lemming. Over the past century, the myth has been invoked to express modern anxieties about how individuality could be submerged and destroyed by mass phenomena, such as political movements or consumer culture.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Dana said, on aprilie 11, 2021 at 9:07 pm

    Iulian Urban (fb):
    – Decizie a Tribunalului din Weimar : fara masti, fara distantare, fara testarea elevilor.
    Nu doar in Romania dar in toata Europa judecatorii anuleaza restrictiile guvernantilor.
    https://www.databaseitalia.it/verdetto-sensazionale-da-weimar-niente-maschere-niente-distanza-niente-piu-test-per-gli-alunni/?fbclid=IwAR3QNvaOcJ16jy0A3Hx_nXZoKQi90qE3pRFDWEWAquspie-qD4V1PgYpCKQ

    – Am discutat cu un cunoscut din MS.
    Este disperare mare ca s-a topit interesul pentru vaccinare desi ” s-au bagat zeci de milioane de euro in mass-media, medici,etc”.
    Mai puțin de 600.000 de persoane mai sunt înscrise pe listele de așteptare, din care peste jumătate de milion pentru vaccinul Pfizer .
    Era clar de la început. În România se vor vaccina 20-30 %. Cine se aștepta la mai mult ori e naiv ori este complet dezinformat. Si nici procentul asta nu il atingeau daca nu aruncau bani cu lopata in trusturile de presa.

    -Merkel a scos blindatele in strada sa descurajeze nemtii sa protesteze impotriva tiraniei covid.
    Si nici asa nu a reusit.

    – Atacati in instanta ordinele lui Arafat. Vor fi anulate toate! Judecatorii s-au saturat de Arafat si gasca de la putere!
    La solicitarea unei săli de fitness, Curtea de Apel Cluj a decis anularea prevederilor privind suspendarea activității sălilor de sport/fitness din Hotărârea de Guvern 348/2021 și din Hotărârea CJSU Cluj nr.50 din 27 martie.

    Apreciază

  9. 1234andy said, on aprilie 11, 2021 at 9:15 pm

    Am 2 cazuri relatate de altii din jur: un sot atent si empatic transformat intr-un om absent si cu reactii ciudate, citez „parca nu e el”, iar o persoana tanara pana in 30 de ani cu manifestari noi aparute la scurt timp/2 sapt de la rapel si diagnosticata imagistic cu atrofie cerebrala!

    Apreciază

  10. Stefan said, on aprilie 11, 2021 at 9:22 pm

    Din păcate știu și eu pe cineva vaccinat. Momentan mă înțeleg la fel cu el. Nu am văzut nici un fel de schimbare.

    Apreciat de 1 persoană

  11. astridcezara said, on aprilie 11, 2021 at 9:23 pm

    Am colegi de serviciu care s-au vaccinat…nu au modificari de comportament,unora le-a fost rau fizic
    Ce IQ trebuie sa ai pentru a te vaccina…nu mai discut

    Apreciat de 1 persoană

    • abc said, on aprilie 12, 2021 at 2:16 pm

      Si eu am vre-o 20 de colegi de serviciu ce s-au vaccinat. In afara de unu care mi-a aratat certificatul de vaccinare, da si ala nu din mandrie, nu am vazut nici o schimbare in comportament. Efecte secundare nu am auzit decat la unu ce o jumatate de zi l-a durut capu.

      Apreciază

      • abc said, on aprilie 12, 2021 at 2:17 pm

        Asta o spun nu ca o incurajare spre vaccinare, Doamne fereste, oricum nu m-a ascultat nimeni cand le spuneam sa nu se vaccineze.

        Apreciază

  12. oarecare said, on aprilie 11, 2021 at 9:28 pm

    Eu am inceput sa constat altceva… in familiile vaccinatilor, cei nevaccinati au facut corona la scurta vreme dupa vaccinarea celorlalti. Matusa-mea a facut boala dupa ce s-a vaccinat unchiul (care e si irascibil dar nu stiu de cand), la niste prieteni s-a vaccinat sotia si au facut virusul sotul cu unul din copii (desi gemeni doar un copil a facut boala, si copii au doar 8 ani, in general copii nu fac aceasta boala).

    Apreciază

  13. Alex said, on aprilie 11, 2021 at 9:41 pm

    Eu cunosc multi de la servici si din familie si personal nu am observat nicio schimbare. O explicatie la cele spuse de voi ar fi ca se simt cu musca pe caciula stiind parerea voastra despre vaccin si atunci sunt distanti.

    Apreciat de 1 persoană

  14. Anamaria Mark said, on aprilie 11, 2021 at 10:11 pm

    Eu personal am experienta cu prieteni englezi care sunt f mandri ca sunt vaccinati si se comporta arogant. Insa eu am pus-o pe seama ca sunt englezi si natia respectiva sunt aroganti oricum in relatie cu alte natii. Insa fratele meu mi-a povestit de vreo 4 saptamani sau mai mult ca , o cunostinta de- a lui cu care mai pirta discutii cerebrale pe teme reale, dupa vaccin, a devenit total main stream si arogant in relatia cu el. Asa ca sunt convinsa ca aceasta arma poreclita vaccin are scopul de a-i transforma pe oameni in maimute nervoase fara suflet/constiinta. Si aceste maimute gen zombii se vor lua la tranta cu putinii normali din societate. Nasol.

    Apreciat de 1 persoană

  15. tom beron said, on aprilie 11, 2021 at 10:40 pm

    Vaxxerii sunt pregatiti sa-l primeasca pe antihrist. Cred ca vor si zombi unii dintre ei

    Apreciază

  16. Clement said, on aprilie 11, 2021 at 10:45 pm

    Glumim noi, glumim dar realmente se pot observa schimbari comportamentale la persoanele care s-au vaccinat voluntar.
    Complexul de superioritate capatat odata intrati in posesia adeverintei pe care erau dispusi sa o arate si necunoscutilor, ca pe un titlu de nobleţe, s-a transformat intr-un complex de inferioritate.
    Se simt ofensati si dispretuiti de rebelii ne afiliati miscarii provaccin, luati drept tampiţi pentru ca nu i-a dus capul sa citeasca notiţele vaccinurilor postate pe toate siturile, in toate limbile pamantunui.
    Au devenit ranchiunosi si gata sa dea cu subsemnatul pentru a-si denunta apropiatii, colegii, vecinii care contesta legile si dispozitiile Organelor .
    Daa, vaccinurile au efecte secundare surprinzatoare.Sa speram ca cele in discutie sunt reversibile.

    Apreciat de 2 persoane

  17. stef said, on aprilie 11, 2021 at 11:10 pm

    ATENTIE – Vaccinurile MRNA ar putea declana un mecanism intracelular care sa „manance creierul” ducand la efecte ca „boala vacii nebune”

    https://www.afinalwarning.com/510252.html

    April 8th, 2021: mRNA vaccines may cause your body to churn out PRIONS that „eat your brain” like Mad Cow Disease

    Apreciat de 2 persoane

  18. Dana said, on aprilie 11, 2021 at 11:55 pm

    Fostul vicepreședinte al Pfizer rupe tăcerea: „Avem nevoie de Dumnezeu mai mult ca oricând”. Dezvăluirile omului de știință
    https://evz.ro/cel-mai-ingrozitor-avertisment-vine-de-la-fostul-vicepresedinte-al-pfizer-dezvaluirile-omului-de-stiinta-iti-dau-fiori.html?fbclid=IwAR3zLMTWtep8A0U8A2ySNURamPUaJaV8FQwvRt_PAU1ACpTzrX4Q0UJlAF4

    Apreciat de 1 persoană

  19. Fericire said, on aprilie 12, 2021 at 12:18 am

    Eu am observat asta in jur.Este cert o schimbare radicala.Cred ca ingerul pazitor face un pas inapoi.

    Apreciază

  20. nelu said, on aprilie 12, 2021 at 12:24 am

    cunosc destui vaccinati, dar nu am constatat modificari de comportament. totusi aceste seruri au si variante placebo sau lite, fiecare gardian al luminii insarcinat cu vaccinarile decide ce seruri importa si cum le distribuie pe categorii sociale si de varsta. ei sunt sefii pe tara, apoi marii maestrii si paranormalii transmit mai departe discret planificarile, iar armata secreta le pune in opera prin agenti ca arafat.
    poate totusi scapam mai bine decat alte tari

    Apreciază

  21. nelu said, on aprilie 12, 2021 at 12:29 am

    in mod sigur vaccinul are scopul de a anula genele responsabile cu sensibilitatea sufleteasca, zombificarea. dovezile circula pe yt de ani de zile despre subiect. daca autismul e dovedit ca legat de vaccinurile copilariei si scoate sufletul din copil, credeti ca dupa atatia ani de avans tehnic au uitat ce si-au propus?
    dar depinde acum de responsabilul de proiect pe fiecare tara sau regiune federala ce ser propune cui

    Apreciază

    • Clement said, on aprilie 12, 2021 at 3:02 pm

      „Gene responsabile de sensibilitatea sufleteasca”?!
      Sufletul nu are legatura cu genele. Neurohormonii au legatura cu temperamentul, adica cu naturelul mai bataios, tafnos, belicos de-a dreptul.
      Nu doar vaccinurile determina aparitia autismului ci si genele alterate ale tatilor batrani si iresponsabili determina aparitia acestui sindrom la copii.
      Daca zice pe yt ca ceva de natura materiala poate scoate sufletul dintr-un copil, RENUNTA sa mai intri pe yt.

      Apreciază

      • Veaceslav said, on aprilie 12, 2021 at 8:03 pm

        esti sigur? https://www.youtube.com/watch?v=W_Zo1-5B30o

        Apreciat de 1 persoană

      • walahia said, on aprilie 13, 2021 at 12:49 am

        e caraghios ce spui>>> daca sufletul iese de tot, genele putrezesc, mori!!! modificarile de care nu stie nimeni decat secta luciferica, rup frecventa dintre constiinta si gene, nu mai comunica. ganditi-va la cateva miliarde de borne care au fisele ravasite si puse in alta ordine,…nu mai merge motorul bine, da rateuri, constiinta se rupe de minte…cam asta se intampla cu tratamentele cu gene driver.

        tratamentele de inhibare a dopaminei sunt folosite deja experimental sau in nestiinta de cauza. se modifica genele care produc dopamina si ai terminat-o cu sensibilitatea si emotiile, ei spun ca te vindeci de bolile neurologice…dar, pur si simplu ti se rupe energetic sufletul de celule, celulele sunt inteligente, sunt vii, parte din Dumnezeu, le modifici codul si p termini cu Raiul. cine asteapta sa fie intrebat daca voteaza cu satana sau cu Iisus poate sa astepte mult si bine. Atentie, de acum inainte trebuie sa fiti cu bagare de seama cu cine va imperecheati, Vaccinatii vor devenii turnatori, se vor simti bine in epoca modificarilor genetice, deja psihologii au constatat o schimbare drastica la pacientii vaccinati,

        vaccinul, dar nu numai, ci si viitoarele medicamente sau insecte purtatoare de gene driver vor duce la inlocuirea speciei cu fiinte modificate genetic.

        sufletul poate fi rupt de inima prin inlocuirea unor gene, nu e complcat daca ai tehnologia. nu e nimic secret sau sf, se practica si sunt studii. sunt 5 ani de cand suntem avertizati ca incepe curand epoca mutatiilor genetice automate, nici nu mai e nevoie de interventia unui doctor, pur si simplu genele modificate se transmit prin imperechere cu cineva/ceva cu gene driver.

        NU uitati fratiile voastre:
        „Antihrist va fi urmat de cel ce are credinţa în minte, iar cel ce are credinţă în inimă, lesne îl va recunoaşte.
        Acum se încep evenimente importante. Astfel de pericol n-a fost pe pământ de la facerea lumii.
        Este ultimul…” (arhim. Gavriil)

        Apreciat de 1 persoană

      • walahia said, on aprilie 13, 2021 at 12:57 am

        apropo de tati batrani, am doi prieteni, dar am cunoscut mai multi, care au avut tati de 60 de ani>> unul e electronist, altul e matematician, ambii au copii geniali. copiii cu tati batrani exista de la inceputul lumii, dar autism nu.

        Apreciază

  22. Cosmin said, on aprilie 12, 2021 at 5:01 am

    Da, confirm schimbarea radicala in comportament a unui prieten apropiat.

    Imi cer scuze ca ma repet, daca am mai descris incidentul.

    Tot anul trecut am distribuit informatii referitoare la deconspirarea plandemiei, unui grup de prieteni apropiati, dar cu precadere unuia care in urma cu 2 luni jumatate s-a vaccinat.

    Mirat fiind de decizia lui, dupa un an in care l-am bombardat cu informatii verificabile si am purtat discutii telefonice indelungate, dialog din care reiesea ca respectivul intelege, ma aproba si e de acord ca totul e o mascarada, il interpelez si il iau la intrebari, de ce a luat aceasta decizie, pardoxala pentru mine cel putin.

    Imi raspunde pe un ton rece, oarecum ironic, zeflemitor si cu un aer de superioritate, ton necaracteristic respectivului, cel putin in relatia cu mine, urmatorul lucru:

    „Ce e cu tine, de ce te lasi manipulat, ai internetul la picioarele tale si tocmai tu cazi in plasa manipularii?

    Manipulare ruseasca, mi-a raspuns cand l-am intrebat cine si cu ce scop ar dori sa manipuleze intr-o situatie de criza presupus reala.

    I-am replicat faptul ca si in Rusia, se petrece cam aceeasi naratiune. Atunci mi-a raspuns ca, „Da, dar rusii raporteaza un numar mai mic de infectari decat in realitate.”

    La aceste replici, am suspendat orice incercare de a mai purta lupta de a-l trezi, era prea tarziu, am incheiat discutia pe un ton amical si smerit, afirmand ca sunt mai superficial de felul meu atunci cand vine vorba de a ma informa, pentru a nu-i declansa furia pe care deja o simteam ca ar urma sa se declanseze, daca as fi continuat sa-l contrez.

    Mentionez ca acest om, a apelat in trecut la mine, inainte de a lua o decizie cruciala pentru viata lui, tocmai pentru ca stia ca sunt foarte bine informat pe un domeniu ce tine de informatia alternativa. Datorita sfatului oferit, a luat decizia cea buna.

    Acum e total altcineva, din pacate.

    Apreciat de 1 persoană

    • Clement said, on aprilie 12, 2021 at 3:12 pm

      Exista cel putin patru categorii de persoane care afirma ca s-au vaccinat cu toate ca nu au facut-o si nici nu o vor face : personal sanitar, propagandisti din categoria fostilor delegati de strada si de bloc, angajati MI, jurnalisti.

      Apreciază

      • gigimutu said, on aprilie 12, 2021 at 9:34 pm

        ai uitat pe securisti (fosti si actuali)

        Apreciază

  23. cocoandro said, on aprilie 12, 2021 at 6:31 am

    O constinta de-a mea s-a vaccinat de curand cu primul vaccin (Pfizer). A doua zi, dupa vaccinare spunea ca o doare tare mana dreapta,dar in afara de asta spunea ca nu se simte deloc bine, era confuza, nelinistita de parca nu era in firea ei. Urmeaza sa-si faca (d)rapelul peste 3 saptamani. Vom vedea ce va fi atunci…

    Apreciază

  24. intelepciuneasfintilor said, on aprilie 12, 2021 at 8:48 am

    cunosc mai multe persoane care s-au vaccinat:

    * o doamna cam de 45 de ani care vine la Biserica, ieri dupa rapel se simtea rau si o durea mana dreapta

    * un cuplu necasatorit cu varsta in jur de 60 de ani care la o saptamana dupa vaccin au facut boala. Barbatul ajungand chiar in stare grava la spital.

    * cumnata si cumnatul si-au facut vaccinul desi ea a facut boala anul trecut si a avut simptome minore iar el nu a avut niciun simptom. La ei nu vad vreo schimbare,

    * socrul s-a vaccinat si nu s-a simtit bine dupa rapel (fratele lui s-a vaccinat, iar inainte sa-l faca nu a iesit din casa pana sa faca vaccinul, cred ca nici acum nu iese)

    * doi vecini care au avut in Decembrie boala totusi s-au vaccinat (nici la ei nu vad vreo schimbare)

    * o femeie care s-a vaccinat s-a simtit foarte rau iar la cateva saptamani a facut si boala

    * am auzit si de la cunoscuti de foarte multe persoane care s-au vaccinat si au avut efecte adverse

    doua dintre persoanele de mai sus au tinut neaparat sa ne arate carnetul de vaccinare

    Apreciat de 1 persoană

  25. Andrei said, on aprilie 12, 2021 at 8:52 am

    Vorbeam cu un coleg de munca despre un film.Intrebandu-l cum se numește acel film ,mi-a spus că are un lapsus și că de când sa vaccinat a început să uite cam des.

    Apreciază

  26. P.M. said, on aprilie 12, 2021 at 10:48 am

    Atåt timp cåt aceste așa zise vaccinuri conțin celule de ființe umane ucise,atåt timp cåt așa zisele vaccinuri conțin substanțe care mai de care mai dubioase,între care și lucifereaza,este clar că ele au fost create cu un scop precis;nu m ar mira dacă au fost folosite și incantații vrãjitorești;chestia este că efectele cu adevărat dramatice se vor vedea în câțiva ani(2-7 estimez eu).
    Consider că acceptarea vaccinurilor este echivalentul acceptãrii pecetei cu numãrul 666;peste cardul de sănătate și a cardului de identitate cu cip deoarece la ele ai alternativa adeverinței de asigurat,respectiv buletinul simplu fără date biometrice.
    De aceea sub nici o formă nu trebuie acceptat nici unul dintre așa zisele vaccinuri:nici cele rusești,nici chinezești,nici americane,nici anglo-suedeze și care or mai apãrea;dacă ele vor deveni obligatorii,va fi o încercare extraordinară pentru cei ce cred cu adevărat în Sfånta Treime,în Sfinți,în cele 7 Taine ale Bisericii,în Icoane.

    Apreciat de 2 persoane

    • Alexandra said, on aprilie 12, 2021 at 9:10 pm

      atentie mare ca si la buletinul simplu fara date biometrice e foarte posibil sa se aplice marcarea izotopica in ascuns..vor doar sa ii pacaleasca pe credinciosii care nu cred in cip, dar de fapt se prea poate ca toti cei care isi vor mai face buletin dupa 3 august incolo, sa fie marcati izotopic..

      Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on aprilie 12, 2021 at 10:04 pm

        Alexandra

        Aiurea.

        Apreciază

      • Mihai T said, on aprilie 12, 2021 at 10:17 pm

        Marcarea izotopică s-ar putea să fie și acuma, și s-ar putea să fi fost deja de ani buni.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on aprilie 12, 2021 at 10:35 pm

        Mihai T

        Deci de aceea crezi in viermi, deoarece deja ai crezut in marcarea izotopica atunci cand iti face poze. Sau si cand te termoscaneaza?

        Apreciază

      • abc said, on aprilie 13, 2021 at 9:24 am

        Alexandra,
        Ce este acea marcare izotopica ?
        „Cumpara sau vand” doar cei marcati izotopic ?

        Apreciază

      • K said, on aprilie 13, 2021 at 12:54 pm

        Nu. Nu asa lucreaza sistemul.

        Apreciază

      • VioletaB said, on aprilie 13, 2021 at 3:08 pm

        @abc https://saccsiv.wordpress.com/2020/01/24/marcarea-izotopica-si-o-intrebare-fundamentala-ne-pun-semnul-fiarei-fara-stiinta-noastra-cand-ne-fotografiaza-pentru-buletin/

        Din câte am citit pe subiect, asta cu marcarea izotopica este o minciună, promovată tot de elite pt a discredita mișcarea anticip

        Apreciază

      • Mihai T said, on aprilie 13, 2021 at 3:17 pm

        abc: ”Ce este acea marcare izotopica ?
        „Cumpara sau vand” doar cei marcati izotopic ?”

        Marcarea izotopică este o tehnologie avansată, despre care unii au afirmat că a fost deja introdusă (de ani buni) la oficiile de făcut acte. Practic ei spun că aparatul ăla trimite izotopi spre fruntea acelei persoane, o marchează cu semnul fiarei, și că marcajul rămâne și e invizibil. Aceste informații au apărut pe blogurile din România cam din 2018 din câte știu, fiind dezvăluite de niște ruși – dintre care unul spune că a lucrat la făcut acte și a plecat de acolo.
        Deci asta era discuția la nivelul lui 2018. Acuma de când cu pandemia și cu apariția ”termoscanerelor”, unii au afirmat că și astea te marchează cu semnul fiarei prin laser. Dar eu știu pe unul care spunea (pe vremea când nu era pandemia, cam prin 2018) că cine merge la bancă este marcat invizibil cu semnul fiarei, de aparate laser care sunt în bancă.
        Mergând mai departe, de când s-au introdus și la noi acele termoscanere la nivel industrial, din supermarketuri (alea care ”scanează” mai mulți oameni deodată), precum și acele mașinării de la Aeroportul din București care ”verifică identitatea prin scanarea facială”, suspiciuni sunt și acolo că pun semnul fiarei.
        Am auzit că un părinte ar fi asistat la înmormântarea unei femei, și că a văzut că pe ea era 666.

        Apreciază

      • abc said, on aprilie 13, 2021 at 3:41 pm

        Mihai T,
        Marcarea cu semnul fiarei va fi ceva la vedere, asa cum este acea declaratie prin care tu iei la cunostinta efectele negative ale acestui „vaccin”.
        Marcarea cu semnul fiarei va face ca cei marcati sa poata intra in noua lume, asa cum vor fi cei vaccinati ce vor avea acel cod QR si care vor putea zburda prin noua lume.
        Nemarcarea cu semnul fiarei te va aduce in imposibilitatea de a cumpara sau vinde. Vor putea cumpara sau vinde doar cei vaccinati.
        Intelegi tu ?!!!
        Cel rau vrea ca omul sa i se inchine lui ca lui dumnezeu, nu va pune coduri in om prin ascuns, le va pune la vedere, dar ii va spune omului ca nu-i ceea ce se vede, ci aia si aia si multii il vor crede.

        Cat priveste povestea aia cu rusii, e o pacaleala, e ca in povestea cu lupu, uite lupu si dupa cateva sperieturi nici tu nu vei mai crede cand va veni cu adevarat lupul

        Apreciază

      • VioletaB said, on aprilie 13, 2021 at 3:59 pm

        @Mihai T asta cu femeia cu 666 pe frunte in cosciug nu cumva ai auzit-o la Emanuel Iscru pe Facebook ? Parca acolo am citit o relatare că o femeie care și-ar fi făcut pașaport biometric ca sa meargă în Israel, la întoarcere a murit, și când au făcut înmormântarea îi apăruse 666 pe frunte…

        Un lucru pot sa spun: feriti-va de acest Emanuel Iscru, îndeamnă oamenii să își arunce actele sau sa le dea foc pt că ar avea cip in ele și pt că CNP e lepădare, s-au luat după el oameni care au rămas și fără bunuri, fara case, fara serviciu, ba mai mult i-au dat lui și așa-zisului părinte Grigorie Sanda bani ca donații pentru un „paraclis” al nepomenitorilor din gruparea Chirila-Buza și apoi i-au alungat de la „schit”. Oameni rămași pe drumuri din cauza acestor doi. Fete carora li s-au făcut dosar penal din cauza celor 2 pt că voiau să plece din „mănăstirea”. Și multe nebunii.

        Cat despre marcarea izotopica, sincer nu cred că este posibilă. Au fost niste clipuri cu un rus care susținea că are cod de bare pe frunte, fi s-au dovedit a fi fake-uri.

        Apreciază

      • Suflet said, on mai 30, 2021 at 5:17 pm

        @Saccsiv
        Nici eu nu stiu ce sa cred in legatura cu marcarea izotopică, dar am vazut un video in care spunea despre ea parintele Vasile Novikov. Sa se fi inselat oare?

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 30, 2021 at 6:20 pm

        Suflet

        Ce video?

        Apreciază

      • Suflet said, on mai 30, 2021 at 6:26 pm


        Nu mai stiu la ce minut

        Apreciază

      • Suflet said, on mai 30, 2021 at 6:27 pm

        Aa chiar de la început

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 30, 2021 at 7:51 pm

        Suflet

        Asa credea ca se va intampla incepand cu 2008.
        Eu consider ca inca nu se intampla. Daca eu am dreptate, nu inseamna ca era inselat pentru ca a gresit anul.

        Apreciază

      • Suflet said, on mai 31, 2021 at 1:33 am

        De ce crezi că încă nu se întampla?

        Apreciază

      • saccsiv said, on mai 31, 2021 at 8:45 am

        Suflet

        MARCAREA IZOTOPICA si o INTREBARE FUNDAMENTALA: ne pun semnul fiarei, fara stiinta noastra, cand ne fotografiaza pentru buletin?
        https://saccsiv.wordpress.com/2020/01/24/marcarea-izotopica-si-o-intrebare-fundamentala-ne-pun-semnul-fiarei-fara-stiinta-noastra-cand-ne-fotografiaza-pentru-buletin/comment-page-1/

        Apreciază

      • Suflet said, on mai 31, 2021 at 1:38 am

        Crezi că vor începe din august?

        Apreciază

  27. voicusoft said, on aprilie 12, 2021 at 11:01 am

    Salutare,

    Ne-am vaccinat eu si tata (din motive de probleme de sanatate/comorbiditati, credinta slaba, frica de moarte, etc) cu pfizer, dupa o perioada de informare atenta (citit si pareri pro si contra). Mi-am asumat acest risc sau, mai bine zis, am cazut in ispita.

    In 27 am rapelul si apoi o sa imi fac o analiza completa de imunitate in vara. Va tin la curent daca apare ceva.

    La tata (care a facut ambele doze) nu am observat modificari comportamentale, el fiind in general manios asta datorita altor probleme de sanatate si medicamente pe care le ia.

    S-au vaccinat cu pfizer si AstraZeneca alte cunostinte de-ale mele la care, in afara ca se lauda ca niste cocalari pe facebook/instagram/whatsapp cu adeverinta de vaccinare (ceea ce era de asteptat, fiind #rezistenti ) nu am observat nimic.

    La mine pot sa zic ca s-a manifestat cateva zile acel complex de superioritate/mandrie. Cam primele 3-4 zile, cu greu m-am abtinut sa nu ma laud si sa nu le recomand altora sa si-l faca. Asta e o problema la mine mai veche, mandria un pacat in care cad des.

    Pot sa zic ca dupa spovedanie si impartasanie acel complex mi-a trecut. In rest, doar durere la brat unde s-a facut injectia (am patit si la alte injectii/vaccinuri la viata mea) si sper sa nu am alte suprirze neplacute pe viitor. Oricum, m-am apucat serios de slabit (am 40 kg in plus) si sa imi rezolv problemele ce le mai am (apnee in somn ca dorm cu aparat + ceva probleme la inima) ca sa nu mai fiu pus in situatia de a sta cu lunile in casa cu frica de a ajunge la ATI si a ma vaccina la viitoare valuri (ca pandemia nu se opreste, mutatiile sud africana si braziliana trec peste vaccin). Am stat luni de zile in casa sa ma tot feresc…

    Alte vaccinuri in afara de cele din gradinita/scoala/liceu + antirabic/antitetanos (cand am fost muscat de un catel) nu am mai facut la viata mea.

    Ca si crestin, recomand sa aveti nadejde in Dumnezeu si credinta puternica. Sa va spovediti si sa va impartasiti cat mai des va permite duhovnicul. La mine a fost o slabiciune foarte mare, ca intrasem deja in depresie din cauza ca m-am izolat voluntar cu lunile (locuind cu ai mei fiind foarte vulnerabili, am incercat sa-i feresc si pe ei cat am putut). Acuma iau masuri ca asta sa nu se mai repete.

    Nu as vrea ca acest comentariu sa fie vreo incurajare de a va vaccina sau ceva. Aceste vaccinuri sunt, in continuare, experimentale si in maxim un an vor fi deja inutile, atunci va veni o alta tura de vaccinuri tot experimentale.

    Tot ce inesamna studii si dovezi empriice arata ca transmit mai departe si cei vaccinat si cei vindecati. De-aia Islanda acum testeaza si vaccinatii. In Israel ieri a aparut studiu ca vaccinatii s-au infectat mult mai des cu varianta sud africana decat cei imunizati natural. Tot ce se stie (pentru moment) e ca aceste vaccinuri ar preveni spitalizarea si decesul. Dar asta e ceva pe moment, ca virusul e instabil (ca si cel gripal) si are o rata de mutatii prea mare, ceea ce face ca orice initiativa gen vaccinare obligatorie sau pasaport/cod QR de vaccinare/verde sa fie complet inutila.

    Daca organizezi un concert de 50.000 de oameni si permiti sa intre doar vaccinatilor, vaccinatii se vor infecta in ei (probabil vor avea simptome usoare/ignorabile) si apoi vor imprastia mai departe in societate ca nevaccinatii. Deci ideea de „pasaport verde” nu are nici un fel de sustinere stiintifica. O imunitate de turma prin vaccinare se poate obtine doar pentru cateva luni si cu granitele ermetic inchise (ceea ce e imposibil in contextul actual al globalizarii). Posibil ca prin infectare naturala masiva (odata sau dupa 2-3 succesive) sa se poata obtine acel herd immunity.

    Tot ce pot sa va zic e ca AstraZeneca/Sputnik/Johnson & Johnson trebuie evitate chiar cu orice pret, ca alea sunt mult mai intrusive (adenovirus care transporta ADN si il baga in nucleul celulei unde se afla ADN-ul nostru). Mie mi se par mult mai periculoase si mai intrusive decat cele cu ARN mesager (care intra doar in citoplasma, dar nici acolo nu pot garanta ca sunt 100% sigure si ca nu fac nimic daunator).

    Apreciază

    • Cristian Daniel said, on aprilie 12, 2021 at 12:36 pm

      Sanatate va doresc! Faptul ca ati optat ptr a va vaccina (dvs si familia dvs) nu este nici de apreciat, nici de condamnat, este o chestiune strict personala (si asa ar trebui sa ramana la nivel general), fiecare trebuie sa procedeze asa cum considera ca este mai bine ptr el, asa cum il indeamna constiinta. La cei apropiati mie, la cei din familie, observ insa altceva: cei care s-au vaccinat ii tachineaza pe cei ce nu s-au vaccinat si nu au de gand sa o faca, ii cam iau mai mereu la misto cu expresii de genul: ce mai va e frica ca va cipuiesc astia, ce mai sunteti si voi conspirationisti de-ai lui Sosoaca sau alte ironii d astea… Mereu se ajunge la acest subiect si incepe polemica. Deci mie de asta mi-e teama cai vad deja in jurul meu, ca vaccinatii, dupa un timp mai lung sau mai scurt, ii vor „ataca” pe cei nevaccinati mai intai sub forma de persiflare, apoi tot mai incisiv (sustinuti si de propaganda scabroasa din media) pana se va ajunge la un adevarat conflict si se va cere obligativitatea. Mai pe scurt, observ ca vaccinatii devin (sau sunt pe cale sa devina treptat) agresivi la adresa celor nevaccinati si nu invers…

      Apreciat de 1 persoană

    • VioletaB said, on aprilie 12, 2021 at 12:46 pm

      @voicusoft un creștin nu măsoară pro și contra „medicale” pentru niciunui vaccin anticovid, când bine știm că sunt terapii genetice drăcești de modificare a ADNui dat de Dumnezeu, iar din punct de vedere duhovnicesc lepădare și primirea unor nanoparticule antemergatoare peceții lui antihrist. Nu înțeleg cum cineva ca dumneata care din comentariile trecute părea să aibă atâtea cunostinte duhovnicești a putut să aibă o asemenea cădere. Daca ati înțeles greșeală, la ce sa mai faceti și rapelul?
      La fel de neînțeles este cum se poate cineva împărtăși după o asemenea cădere? Dar la preoții ecumeniști care promovează, unii din ei, acest vaccin satanic… nu e de mirare că dau cu așa ușurință împărtășania. Lucruri cutremurătoare, fraților!

      Apreciat de 2 persoane

    • Ionel said, on aprilie 12, 2021 at 2:00 pm

      bati campii grav, degeaba zici ca astra zeneca si, sputnik si etc ar trebui evitate. Singura diferenta intre ele ar fi doar numele si cam atat. Substanta din sticluta este aceeasi si are acelasi scop. Si in afara de asta… nu stiu de ce te’ai vaccinat. Multa minte iti trebuie. Dumnezeu sa te ierte.

      Apreciază

    • nelu said, on aprilie 12, 2021 at 2:07 pm

      martorii lui covid sunt multi dar subiectivi, faci exceptie..
      ***
      Cred ca saccsiv trebuie sa faca un articol numai despre cei vaccinati, care doresc sa spuna despre ei sau rudele lor primare vaccinate daca apar efecte adverse, acest articol sa fie mereu actualizat si pus in sectiune speciala cu marturii despre vaccin.
      ***
      Preotul nostru a tinut o predica recent si a spus, ca o concluzie dupa atatea luni de pandemie si spovedanii, ca virusul fricii a intrat in crestini si nu mai iese, ca e mult mai periculos decat orice virus.

      Apreciază

    • Decebal said, on aprilie 12, 2021 at 3:57 pm

      Cauta si vei afla! Parintele Elpidie este raspunsul. Efectul vatamator al vaccinului nu poate fi anulat decat prin Sfanta Impartasanie.

      Apreciat de 1 persoană

      • guti flo said, on aprilie 12, 2021 at 5:53 pm

        Nu stiu cat de valabil mai este ceea ce a spus parintele Elpidie…daca o faci cu buna stiinta.
        Acum, nu stiu cat de credibil mai este parintele …dupa ce a spus ca antihrist se va naste din impreunarea dintr-o femeie si satan in persoana….dar ca idee, uite ce spune :

        „În ceea ce privește toate acele materiale de înaltă tehnologie care sunt introduse în mod deliberat și fără să știm în corpul nostru, precum otrava satanică ce se gaseste in ceea ce mâncăm, bem și respirăm pentru a ne infecta, trebuie să subliniez că există un antidot”.

        Fara sa stim spune…nu si daca stim.

        In general, daca ai gresit intr-o privinta…trebuie sa incerci s-o repari, nu sa persisti in ea.
        La fel si cu vaccinul…ai realizat ca ai fost pacalit…..altul nu mai iei frate…ca atunci chiar il ispitesti pe Dumnezeu.
        Nu este de gluma cu asa ceva….este vb de vesnicie, nu de altceva….dupa cum ne spun Parintii.
        Eu asta as face in cazul de fata….acum, fiecare este liber.

        Apreciat de 1 persoană

    • Liapapadia said, on aprilie 12, 2021 at 10:26 pm

      Voicule, stai sa vezi peste 5 luni sau sase când vor instala 5g, stâlpii cu antene de frecventa foarte joasa, și o sa simți tu și toți înțepații, cât de „bun sau rău” e serul cu acizi nucleici și cu ARN-ul mesager. Mesagerul va fi direcționat printr-un câmp electromagnetic, sa între în celula ta și sa facă niște copii ADN, le transcripteaza și vei fi un om nou, sănătos și tânăr veșnic. Dar când ai iscalit cu dreapta ca accepți serul, ți-ai vândut sufletul diavolului. O sa mai vedem peste 6 luni. Ți-ai stantat mana dreapta și când vei fi supus unui câmp electromagnetic, atunci eu-ul tău va răspunde ordinelor venite pe calea undelor. Vei fi un cyber, fără chip, cu sufletul legat la cloud, iar liberul tău arbitru nu-ți va mai aparține. Stiinta este spurcata și omoară oameni și sufletele oamenilor. Sa dea Dumnezeu sa te mai poți mântui dar certificatul cu QR, adică 666, te-a îndosariat id, te-a numerotat și te-a marcat. La anul o sa te înțepe iar. Vrei viata asta!?

      Apreciat de 3 persoane

      • Omul nou said, on aprilie 13, 2021 at 1:20 am

        lia draga,
        nu asa se lucreaza, se lucreaza pe fata, oamenii cer, propaganda ii face sa ceara, [producatorul face piata nu consumatorul cum zice in manualele mincinoase de economie]…nici nu e nevoie de 5g pt modificarea genelor, ala e pt server, blockchain si supravegherea draconica.
        vezi ca gasesti un clip de la TED de acum 5 ani, 2 tantari modificati genetic pusi langa 1000 de tantari nemodificati, au facut la a doua imperechere 3800 de tantari modificati genetic, adica toti puii, experiment real, cu insecte cu gene driver. acum s-au mai perfectionat, e mai simplu…se poate la orice fiinta, cu particularitatea ca la om trec 200 de ani ca sa se inlocuiasca toti oamenii de pe planeta cu gene originare, cu oameni noi modificati genetic, …cu speciile cu viata scurta e foarte rapida inlocuirea lor… o sa mancam doar hrana MG, ca nu degeaba a cumparat bill gates 4 firme care produc hrana artificiala….iar daca te culci cu unul modificat genetic faci copil modificati genetic, adica fara constiinta.
        ganditi va la marul sau rosia crescuta in fabrica, fara gust, fara aroma,,,asa vor fi si oamenii noi.

        Apreciază

    • tudorr said, on aprilie 13, 2021 at 3:43 am

      Doamne ajuta!
      @voicusoft
      Intoarce-te, omule drag, la pocainta. Ai gresit, ai fost pacalit, ai cazut, dar nu iti pierde nadejdea. Toti suntem slabi si toti cadem. Pune inceput bun. Ridica-te cu nadejde si reia dialogul cu Dumnezeu. Gandeste-te la Iuda, care L-a vandut pe Hristos. Cum si-a pierdut nadejdea din cauza caderii si s-a osandit vesnic in iad, in loc sa se intoarca la pocainta cu nadejde spre iertare si mantuire. Nu mai continua cu rapelul, nu te sinucide.
      Sfanta Treime sa ne miluiasca, Maica Domnului si toti Sfintii sa ne mantuiasca!

      Apreciat de 1 persoană

    • astridcezara said, on aprilie 14, 2021 at 1:10 am

      Te-ai vaccinat pentru ca ai o frica NEFIREASCA de boala si de moarte…de ce mai pomenesti de duhovnic si de biserica??? Cred intr-unul DUMNEZEU…FACATORUL CERULUI SI AL PAMANTULUI,AL TUTUROR VAZUTELOR SI NEVAZUTELOR…..SI ATUNCI CE TREABA ARE UN VACCIN EXPERIMENTAL?????
      SAU CE TREABA ARE HRISTOS CU BOTNITA????
      NE INFORMEZI CUM O SA TE SIMTI DUPA RAPEL????
      VEZI-TI DE TREABA,OMULE!!!!

      Apreciază

  28. fără menajamente said, on aprilie 12, 2021 at 11:56 am

    voicusoft

    Frățioare îți voi spune direct și fără menajamente. Nu te-ai informat cum trebuie înainte de a face vaccinul, și e valabil pentru orice vaccin care se face acum. Nu înțelegi nimic din ce se întâmplă. Tu chiar crezi în viruși, tulpini, și ți-e frică de toate astea. Cred că ești un caz pierdut. Dumnezeu să-ți ajute să nu pățești nimic nici tu nici cei apropiați ție, după ce ai făcut prostia asta. Dacă crezi în Dumnezeu, de ce ți-a mai trebuit vaccin?

    Apreciat de 1 persoană

  29. valeriu max said, on aprilie 12, 2021 at 2:52 pm

    Parintele Iustin ne-a avertizat despre efectele secundare ale vaccinurilor! Selectie dintr-o inregistrare din anul 2009!

    Apreciat de 5 persoane

    • abc said, on aprilie 13, 2021 at 9:35 am

      Doamne, minunate cuvinte.
      Cu adevarat, Dumnezeu vorbea prin Sfantul nostru parinte Iusin Parvu.
      Roaga-te pentru noi pacatosii sfinte parinte Iustin.

      Apreciat de 2 persoane

  30. isa said, on aprilie 12, 2021 at 5:46 pm

    Majoritatea celor de la munca s-au vaccinat cu AstraZeneca.
    Unele au avut reactii adverse sub forma de temperatura, stare gripala vreo cateva zile. Nu am observat modificari de comportament la dumnealor, in afara recomandarii de a ma vaccina si eu (o singura data) si intrebarea zilnica din partea medicului unitatii, daca stau bine cu sanatatea. La care raspund intotdeauna la fel: Doamne ajuta, multumesc, sunt bine!
    De asemenea s-au vaccinat parintii mei, cu Pfitzer ambele doze, de boli, de frica etc …
    Nu am observat modificari de comportament la ei. Unul dintre ei a avut si reactii mai neplacute: nevralgie pe bratul in care a facut injectia, stare de rau ca de viroza, tumefactie, roseata si durere la locul injectiei. Si desigur, incercarea sa-mi recomande sa ma vaccinez, ca sa nu-mi pierd locul de munca. I-am spus ca eu nu ma injectez cu un ser experimental si nici nu voi fi de acord cu vaccinarea copiilor, daca se va pune problema. Si daca te da afara?! Cum sa ma dea afara, pt ce, ca nu vreau sa fiu cobai?!
    Intre timp, au mai citit si altfel de articole care le-au dat de gandit … ca eu mi-am racit pana acum gura de pomana … Dar cand apar diverse personalitati internationale, care spun lucruri, atunci pe acelea le cred.

    Apreciază

  31. Ioan said, on aprilie 13, 2021 at 8:57 am

    Eu am pe șeful meu care s-a înțepat, si are acum vreo săptămână de când se simte mereu fără vlagă, și îi este somn mereu!

    Apreciat de 1 persoană

  32. mandilosul said, on aprilie 13, 2021 at 2:11 pm

    Da, si eu cred cu tarie ca in aceste vremuri tulburi e mare nevoie de un vaccin. Se numeste POCAINTA. „Vaccinul” POCAINTEI!

    Doamne miluieste!
    Doamne iarta-ma!
    Doamne ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

  33. P.M. said, on aprilie 14, 2021 at 6:47 pm

    @@@Alexandra, pecetea se va pune la vedere,nu pe ascuns așa cum susții dumneata

    @@@Mihai T,pãi dacă această marcare izotopicã este de mulți ani,înseamnă că toți oamenii sunt marcați?pãi e de bine atunci că văd că încă se cumpără și se vinde fără restricții,fãrã a fi nevoit să le arãți pecetea de pe frunte ori de pe måna dreaptă (cred cã ți ai dat seama că sunt ironic)

    @@@Decebal,așa să gåndești și când se va introduce pecetea!!!să susții că efectele pecetei vor fi anulate prin Sfånta Împãrtãșanie!
    De unde apãreți mă ,,credincioșilor”cu asemenea idei nãstrușnice???
    Dumneata nu știi că sunt limite bine definite peste care nu se poate trece?dumneata te prefaci că Dumnezeu iartã orice?
    Vaccinarea este una dintre limitele trasate de către Tatăl Ceresc;și ca să nu creadă cineva că aberez,voi veni cu cåteva argumente cu care sper sã opresc propagarea unei asemenea aberații cum că acceptarea vaccinãrii va fi iertată de către Tatăl Ceresc dacă te spovedești și împãrtãșești.
    1 așa zisele vaccinuri conțin celule de embrioni umani
    2 neîncrederea în purtarea de grijă a Tatălui Ceresc
    3 neîncrederea în efectele rugãciunilor atât de apărare contra bolilor,în spețã a covidului,cåt și cele de vindecare a eventualei boli covid.
    4 încrederea în niște oameni care nu au nici o treabă cu Credința,cu Ortodoxia;din contrã,acești ,,purtãtori”de grija noastră sunt ori masoni,ori atei,ori liberi cugetãtori,ori sectari,ori sataniști.
    5 încrederea în niște oameni profund mincinoși,dovediți de a lungul timpului ca neavând scrupule când este vorba să aibe un câștig de pe urma acțiunilor lor,chiar dacă asta înseamnă cãlcarea pe cadavre.

    Apreciază

  34. P.M. said, on aprilie 14, 2021 at 8:27 pm

    @@@voicusoft ești a doua persoanã ce mă dezamãgește profund

    Este vorba despre o mătușă,una din surorile tatălui meu;o ortodoxã practicantã,o participantã constant la slujbele Bisericii,o iubitoare de Sfinți(cu mulți ani în urmă am asistat la o scenă când,fiind în apropierea unei Biserici,a intrat,a îngenuncheat,s a rugat și a sărutat icoanele de acolo);mie cred că mi ar trebui să mai trăiesc o viață să ajung la nivelul ei;cu toat astea,am aflat cã s a vaccinat;m a dezamãgit enorm;l a sfătuit și pe frati su (pe tata)să facă la fel;bine,tata oricum îl fãcea,nu l a influențat prea mult sfatul ei…

    În rândurile următoare voi încerca să analizez afirmațiile tale și nu pentru a mă da în spectacol,ci pentru a ți da peste nas 👃 cum se spune; pentru mine,a te duce benevol la sinucidere este ceva inimaginabil,de neînțeles;cu atât mai mult dacă și crezi în Sfånta Treime,în Sfinți,în cele 7 Taine ale Bisericii,în Icoane și în Profeții;poate ți se pare se fe,poate îți pare hai hui ce susțin eu,cum cã această vaccinare este (sin)ucidere fizică,psihică și sufletească;timpul va demonstra că nu aberez!

    Spui că la vară,dupã ce ți vei fi făcut și partea a doua (este posibil să existe și partea a treia;de,dacă tot a prins miștocãreala,de ce să nu și batã ãștia joc de voi cåt mai mult?!?) te vei duce să ți faci o analiză completã de imunitate;imunitate la ce?se spune că virusul guvidului nu a fost izolat,deci nu există!ești sigur tu că vei trãi pånã la varã?unii au murit subit la câteva zile,săptămâni după prima parte a ,,salvatorului”,alții la câteva ore,zile, săptămâni,luni dupã a doua parte;dacă tot ai bani de cheltuit,nu crezi că ar fi mai bine să ți monitorizezi organele interne,externe(pielea) și sângele?

    Susții că ai stat luni de zile în casă ca să te tot ferești?să te ferești de ce?de o rãcealã comunã ce nu are leziuni specifice?și nu o spun eu,ci un medic legist pe numele lui Valentin Iftenie(îți trimit articolul dacă ești curios).Nu crezi că era bine–dacã tot ai stat izolat–sã ți fi rezolvat problema cu grãsimea?cu siguranță ai fi scăpat și de apnee și de problemele cu inima;și mai sunt sigur că ai fi scăpat și de frica de moarte de covrig;aaa,dar stai,tu nu poți lua taurul de coarne,tu aștepți să vină cineva să facă asta în locul tău;e prea mare efortul;sau poate aștepți vreun salvator sub formă de vaccin care să te scape de aceste probleme; așteaptă Voicule,dar vezi că vine 5 g ul curând și cică are treabă cu ,,salvatorul”pe care l ai bãgat tu în tine;asta înseamnă că nu ar mai trebui să aștepți 2-7 ani cât estimez eu că va dura până se vor vedea efectele ,,salvatorului”

    Din perspectiva de creștin ai scris niște recomandări cum ca lumea să se spovedească și împărtășească;bine că sunt doar recomandări;sfaturile nu și au rostul;tu o dai cum că,avånd pãrinții vulnerabili,ai încercat să i ferești;foarte tare;ce crezi,și ai mei părinți sunt în aceeași situație;și nu mă feresc;chiar deloc;mama chiar îmi spune să mi pun mască în transportul în comun că i aduc microbi și cum este ea vulnerabilă,imediat va da în primire;și să numai umblu peste tot;odată chiar i am spus:,,tu crezi că eu vreau să ți fac rău”ceva de genul;,,dacă mă știu răcit,mă feresc,nu stau lângă tine”.
    Asta cu protejarea părinților este un teatru ieftin inițiat și promovat de minți malefice.
    Și dacă prin absurd s ar îmbolnăvi grav mama de guvid,tu crezi că nu există soluții?mã duc långã Sfântul Ilie și mă rog cu lacrimi și știu că nu voi fi lãsat;de aceea,și dacă voi ajunge să mănânc scoarțã de copac,și dacă voi vedea lumea căzând lângă mine,tot nu mă voi lăsa înțepat;fiindcă știu că aceste așa zise vaccinuri sunt create pentru exterminarea fizică, psihică și cel mai important, pentru lepãdare de Creator;moartea,exterminarea sufletească;consider că este echivalentul acceptãrii pecetei cu numãrul 666.

    Susții că orice inițiativă gen vaccinare obligatorie sau pașaport/cod Qr de vaccinare/verde să fie complet inutilã fiindcă virusul este instabil la fel ca și cel gripal (atunci de ce te ai exterminat,pardon,vaccinat dacă tot știi acest lucru?Voicule,Voicule,vai de sufletul tău!).Hai să ți scriu cum văd eu lucrurile;aceastã obligativitate directă (prin legislație) sau indirectã (prin constrângere) nu va fi creată pentru binele comun,pentru imunitatea de masă (de turmã);ea va fi implementată pentru a speria lumea, pentru a atrage cât mai mulți în capcana lor;pe ei nu i interesează dacă este viabilă o astfel de politică,dacă are suport științific,dacă sunt date,analize,simulãri a efectelor unei asemenea politici perturbatoare și implicit distrugătoare a vieții așa cum o știm noi acum;pe ei,pe sataniști îi interesează ca lumea să devină speriată,disperată că nu va mai putea trăi fără acceptarea ,,salvatorului”;doar așa vor mai putea atrage oameni în planul lor malefic;pãi hai să ne gândim;!oficial (nu știu dacă și real,pe bune) la noi în țară vor fi ,,salvați” în jur de 2.800.000 de oameni (eu estimam că vor fi 2.200.000-2.500.000 de gåște,cam departe de cifra ce se prefigurează);ca număr raportat la populație (chiar de am rămas doar 15 milioane;cu atât mai puțin dacă suntem 20 de milioane) nu este o cifrã de speriat;ca cifrã în sine este enormã.Pentru ei,pentru spurcãciuni acest număr este inimaginabil,nereal,neacceptabil;cu toată propaganda,cu toate filmele (unele regizate extrem de prost),cu atåția ,,specialiști”,influenți la tv și pe internet,nu este posibil ca doar atâtea gåște sã fi cãzut în plasă;de accea cred că de la mascarada vizuală vor trece la mascarada fapticã,fapte în teren;în ce mod,rămâne să vedem după data de 10 Mai când deja cred că se va fi terminat cu doritorii de ,,fericire”

    Te amãgești că Moderna,Pfhizer ar avea altfel de ,,salvtori”;mai nasol că îndrăznești să sfătuiești lumea să se sinucidă,pardon,sã se vaccineze cu oricare altul în afară de Astra,Sputnick,Johnson;bagă ți mințile în cap (nu prea mai ai cum fiindcă creierul îți va fi afectat curånd…)!!!și dacă va apărea unul românesc care să fie dezvoltat la Institutul Cantacuzino,nu se va schimba nimic în planul lor;toate sunt și vor fi create pentru lepãdare,implicit pentru exterminare.

    Ai grijă de tine,atåt cât vei mai trãi…

    Apreciat de 1 persoană

    • R said, on aprilie 14, 2021 at 11:36 pm

      @ P.M. și o completare. TOATE vaccinurile astea sunt experimentale. Nu au fost testate, nu se știe ce și câte efecte secundare au. Oamenii sunt pe post de cobai ai experimentelor lor cu vaccinuri care modifică genetic organismul, adică te transformă în altceva decât te-a creeat Dumnezeu. Și cu nano roboții, și cu hidrogelul, și cu mai știu eu ce mai conțin, după activarea 5G și poate în viitorul nu prea îndepărtat și 6G, vor transforma omul într-un zombie. Și se fac pentru controlul total, și nu pentru virusul fantomă.
      Și apropo Bill Gates a spus că nu-și vaccinează copiii. Tare, nu-i așa?

      Apreciază

      • P.M. said, on aprilie 17, 2021 at 6:33 am

        @@@R,pãi ei nu le au testat fiindcă au vrut să vadă câți sunt dispuși să se sinucidă de bună voie,fără a avea date concrete legate de efectele lor;consider că este și un preambul la pecetea cu numărul 666 ce va urma în viitor;deoarece la început și pecetea va fi opționalã,vor să vadă cam câți o vor accepta benevol;eu cred că cei ce se duc acum la ,,salvatorul”sub formă de vaccinuri,se vor duce și la celălalt ,,salvator”sub formă de pecete.

        Apreciază

  35. Salvatorul_cretinilor said, on septembrie 18, 2021 at 5:51 pm

    Ești un dobitoc sinistru!

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 18, 2021 at 8:25 pm

      Salvatorul_cretinilor

      Tu vrei sa demonstrezi ca, desi te-ai vaccinat, totusi nu esti furios?

      Apreciază

      • salvatorul_cretinilor said, on septembrie 18, 2021 at 11:54 pm

        Trebuie sa recunosc ca mi-e greu sa ma abtin, cand vad atata prostie adunata intr-un loc…
        O fi de la vaccin, n-o fi de la vaccin? Cine stie?

        Apreciază

  36. […] EFECTE? Cei vaccinati anti Covid-19 devin furiosi? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.