SACCSIV – blog ortodox

Doctorita Flavia Grosan sustine ca a vindecat „aproape o mie de pacienti Covid”, tratand infectia ca pe o „pneumonie atipica”, in timp ce „in spitale se fac greseli uriase si protocolul Covid omoara, de fapt, bolnavii”. Colegiul Medicilor Bihor spune ca nu risca nicio sanctiune

Posted in Coronavirus, morti, SPITALUL by saccsiv on martie 18, 2021

Ziare com: Tratamentul atipic aplicat de o doctorita bolnavilor de COVID-19. Colegiul medicilor: „Nu va fi sanctionata, insa nu suntem de acord cu afirmatiile date in presa”

Un medic pneumolog din Oradea spune a gasit schema terapeutica de succes care poate trata, chiar si de la distanta, pacientii bolnavi de COVID-19. Doctorita Flavia Grosan sustine ca a vindecat „aproape o mie de pacienti Covid in diferite stadii”, „fara nicio zi de spitalizare”, tratand infectia cu coronavirusul ca pe o „pneumonie atipica”, in timp ce „in spitale se fac greseli uriase si protocolul Covid omoara, de fapt, bolnavii”. Colegiul Medicilor Bihor spune ca nu risca nicio sanctiune.
Publicatia national.ro a publicat un articol intitulat „Un medic roman face minuni. 100% vindecati de Covid”.

„Medicatia clasica”

In interviul acordat de doctorita, aceasta spunea ca:
„Eu ma duc pe medicatia mea clasica, ieftina, care include si Claritromicina, un antibiotic ce face parte din grupa antibioticelor macrolide. Este singurul antibiotic cu tropism (proprietate de a se localiza in anumite organe) viral.
Sunt doar trei antibiotice in clasa macrolidelor, eritromicina, pe care toata lumea o stie, azitromicina si claritromicina. Mie nu-mi place azitromicina, pentru ca este o copie mai slaba a claritromicinei.
Eu am lucrat in niste studii clinice foarte interesante pe pneumonii si acolo am invatat despre tropismul viral al claritromicinei, acolo am invatat rolul antiinflamator al claritromicinei, pe care nu il are niciun antibiotic. Si de 10 ani lucrez cu acest antibiotic in pneumonii virale si atipice.
Pe mine m-a prins perfect pandemia si m-am dus ca si tratament etiologic pe claritromicina. Sigur ca, pe langa acest antibiotic, mai sunt cateva tratamente adjuvante, ca ea singura nu face fata. Este o schema de tratament care imi apartine”, a povestit medicul Flavia Grosan.

Tratamentul cu oxigen

Pneumologul a mai precizat ca oxigenul in exces inhiba creierul. „Eu aici nu am fost de acord cu ei deloc, cu dozele foarte mari de oxigen pe care le administreaza, cu 20 de litri ii baga in acidoza, in edem cerebral.
Pentru ca ei nu sesizeaza ca oxigenul tine saturatia, dar creste in acelasi timp dioxidul de carbon in creier si fac edem cerebral si mor”.
„Eu nu dau heparina pentru ca mi-e frica sa nu faca hemoragie alveolara, pentru ca pacientii intra pe picioarele lor si se degradeaza extraordinar de repede, in 3-4 zile ei sunt in ATI”, a mai aratat medicul.
Doctorita a mai spus ca administrarea Kaletrei si a Codeinei in Covid este considerata o mare greseala pentru ca acestea agraveaza boala. „Norocul a fost cu cateva asistente, pe care eu le consider eroine, faceau cu ochiul bolnavilor sa nu ia Kaletra si sa arunce medicamentele. Apoi intrau doctorii in salon si intrebau de ce nu au diareee si de ce se simt bine pacientii. Aceste asistente au salvat viata bolnavilor.
Le mai dau in spitale si Codeina sa opreasca tusea si toate secretiile raman in plamani, ei zic ca sunt cheaguri, eu zic ca sunt secretii inflamatorii, saturatia incepe sa scada, devin agitati ca nu pot respira, ii sedeaza, ii pun pe masca si dupa care Dumnezeu cu mila”, a mai afirmat medicul Flavia Grosan.

Doctorul Marius Geanta: „Trebuie urmat protocolul national”

Referitor la aceasta schema de tratament folosita de doctirita Flavia Grosan din Oradea dar si la afirmatiile ei care acuza tratamentul acordat de medici in spitale, Dr Marius Geanta, co-fondator al Centrului pentru Inovatie in Medicina, spune ca este mai bine sa fie urmat protocolul Ministerului Sanatatii.
„Trebuie urmat protocolul national, care este actualizat conform cu noile date care apar pe plan mondial”, a precizat doctorul Geanta pentru Ziare.com.

Colegiul Medicilor: „Nu risca nicio sanctiune”

Colegiul medicilor Bihor s-a sesizat si a chemat-o pe doctorita sa dea explicatiii pentru declaratiile facute in presa referitoare la tratamentul anti-COVID acordat in spitale.
Presedintele CM Oradea a precizat ca medicul nu risca nicio sanctiune, insa va trebui sa lamureasca aspecte referitoare la declaratiile privind schema natioanala de tratament.
„Noi am invitat-o pe doamna doctor luni (22 martie), la sediul colegiului, la Comisia de Ancheta, pentru ca nu suntem de acord cu afirmatiile date de doamna doctor in presa nationala.
Toata medicatia dansei este foarte corecta, nu avem nicio plangere din punct de vedere profesional pentru doamna doctor, pentru ca dansa trateaza la cabinetul privat, online si telefonic, pacienti cu forme usoare si medii de COVID-19.
Insa de aici si pana a ajunge sa spui ca activitatea medicilor din spitale este incorect efectuata, ca pacientii care ajung in terapie intensiva sunt intoxicati cu oxigen si asa mai departe, este totusi o cale.
Protocolul national dat de Ministerul Sanatatii da o posibilitate foarte mare ca medicul curant sa decida exact care este tratamentul pacientului in functie de starea acestuia, de evolutia bolii.
Nu cred ca ne putem permite noi ca simpli specialisti pe o anumita specialitate sa contestam un protocol national sau protocoalele internationale.

Acest aspect dorim sa discutam cu doamna doctor. Nu risca nicio sanctiune. O sa discutam cu ea si speram sa ajungem la un consens”, a explicat pentru Ziare.com medicul Carmen Pantis, presedintele Colegiului Medicilor Bihor.

Val de simpatie pentru doctorita

Presedintele CM spune ca nu a avut plangeri din partea pacientilor si ca, din contra, exista un val mare de simpatie pentru doctorita respectiva.
„Ea nu a dat o schema de tratament, a spus ca este strict secret, este schema ei privata si ne bucuram daca reuseste sa trateze pacientii cu forme usoare si medii de COVID. Insa pacientii cu forme grave trebuie sa mearga la spital pentru ca altfel ar putea ajunge atat de grav incat nu vor ai putea fi salvati.
Nu am avut nicio plangere din partea niciunui pacient. Exista un val mare de simpatie pentru doaman doctor.
Sunt foarte multi pacienti care depun marturie ca au fost tratati bine, insa, repet, nimeni nu-i contesta calitatile de pneumolog, dar aceasta infectie cu SARS-COV-2 este o boala imprevizibila cu o evolutie imprevizibila, iar astfel de mesaje de genul „stati acasa, nu mergeti la spital, o sa va imbolnaviti mai rau in spital, nu sunt corect transmise, mai ales de un coleg, membru al Colegiului Medicilor cu drept de libera practica.
Flavia Grosan este medic pneumolog-bronholog si are pana acum aproape o mie de pacienti Covid vindecati fara o zi de spitalizare, doar cu medicatie. Covidul este o pneumonie, una atipica, dar pneumonie, si trebuie tratata ca atare”, a mai precizat dr. Carmen Pantis.

„A daunat pacientilor”

Cu o zi inainte, presedintele colegiului Medicilor din Bihor, a declarat pentru publicatia locala ebihoreanul.ro ca: „in realitate, exista numeroase persoane care, dupa ce au fost la cabinetul privat al doamnei dr. Grosan, au ajuns in stare grava la Spitalul Municipal din Oradea. Cum sa pretinzi ca ai vindecat 100% o mie de oameni si tu stii ca pacientii tai ajung in stare grava in spital?”.
„Nu poti spune „Hai la mine ca va dau sanatate si viata!”, asta spune un vraci, si ca ceilalti medici sunt criminali. Sa negi toate protocoalele medicale, sa spui ca nu ai nevoie de heparina pentru tratarea cheagurilor si de oxigen este un derapaj profesional grav, ofensator pentru ceilalti medici si vatamator pentru pacienti, carora li se induce neincrederea in medici”, a aratat dr. Pantis pentru presa locala.

Reactia doctorului Flavia Grosan: „Vin vremuri grele pe capul meu”

La aceasta situatie, medicul Flavia Grosan a reactionat pe pagina sa de Facebook ca nu i s-a dat dreptul la opinie.
„Vin vremuri grele pe capul meu. Foarte multe cazuri au ajuns in spital cica. De vreo trei stiu.
La fel cum stiu cum au intrat in spital. Afebrili si cu saturatie agreabile si care dupa 3 saptamani tot acolo sunt. Ei, acum nimeni nu-i perfect. Mai sunt si rateuri in viata.
Prieteni, ce rateuri am mai dat?
Ca de obicei nu am avut nici un drept la opinie. Imi pare rau ca nu am ajuns la Ciutacu. Aveam programate cateva onlinuri. Adica ceea ce stiu sa fac binisor”, a scris doctorita pe facebook.

https://www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fflavia.grosan.1%2Fposts%2F10216164485939968

Postarea a primit zeci de mii de aprecieri si sute de distribuiri.

Doctorita se bucura de un val de simpatie

„Nu va faceti griji, Dumnezeu vegheaza! Toate mizeriile astea care apar vor avea efect de bumerang…Ele sunt dovada faptului ca sunteti o voce importanta, un medic de valoare si ca aveti dreptate in ceea ce sustineti, iar asta ii sperie…
Dupa cum vedeti toti specialistii de valoare care nu au uitat de datoria morala de a spune adevarul cu orice pret, care incearca sa releve absurdul si minciuna si emit teorii corecte si bine fundamentate stiintific, sunt terfeliti si discreditati…
Dar cand binele si adevarul vor triumfa in cele din urma, dumneavoastra veti fi ramas cu constiinta curata si sufletul impacat ca ati salvat mii de vieti, iar toti acesti psihopatii care au orchestrat macelul asta si complicii lor, (inclusiv medicii care au uitat de juramantul lui Hippocrate) vor fi condamnati pentru genocid! Amin!

Va multumim ca luptati pentru noi toti!”, se arata intr-un alt comentariu.
Potrivit presei locale dr Flavia Grosan a fost directoare a vechiului Spital TBC la mijlocul anilor 2000. Ulterior a fost angajata a Spitalului Municipal din Marghita. In urma cu patru ani s-a retras din sistemul sanitar public in urma cu aproximativ patru ani, iar de atunci detine un cabinet privat pe strada Iuliu Maniu din Oradea.

Medicii din tabara conspirationistilor

Pandemia a gasit deopotriva nepregatite autoritatile, dar si sistemul medical romanesc, care a fost suspus unor presiuni fara precedent. Si ca si cum toate acestea nu ar fi fost de ajuns, au existat si medici decisi parca sa submineze eforturile colegilor lor, prin dezinformari si mesaje contradictorii transmise publicului.
Printre cei care s-au remarcat in aceasta perioada s-a numarat si Vasile Astarastoae, fost presedinte al Colegiului Medicilor din Romania si fost rector al Universitatii de Medicina si Farmacie din Iasi, membru al mai multor organizatii stiintifice nationale si internationale. Desi este medic legist, Astarastoae nu a ezitat sa-i contrazica pe epidemiologi si pe expertii in sanatate publica.

 

Comentariu saccsiv:

Finalul articolului de pe Ziare com este de toata greata.

In rest, trebuie studiate toate celelalte informatii despre doctorita Flavia Grosan.

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asu said, on martie 18, 2021 at 6:29 pm

    Diversiuni, covrigul nu e vietate, nu se omoara cu antibiotic, virusul este dejectie chimica desprinsa de pe celule.

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on martie 18, 2021 at 6:41 pm

      Asu

      Eu am inteles ca ea trateaza ca pe o pneumonie atipica. Si presupun ca-i trateaza pe cei care chiar sufera, nu pe asimptomatici. Adica de ceva tot ii trateaza. Poate tocmai de bolile respiratorii despre care ni se spune ca au disparut de cand a aparut Covidul.

      Apreciat de 2 persoane

      • Ioana said, on martie 18, 2021 at 8:09 pm

        Cunosc persoane care au avut covid… au avut altfel de simptome decat cele caracteristice gripei sau unei alte pneumonii ( si ele insele au spus asta), insa tot in categoria pneumoniilor se poate incadra.

        Apreciază

      • Miha said, on martie 19, 2021 at 8:59 am

        Eu m-am tratat anul trecut in noiembrie cu augmentin,2 serii a cate 8 zile.Tuseam foarte tare,nu aveam miros.Bineinteles ca medicul de familie NU m-a consultat(a stat la distanta de mine)a zis sa iau nurofen ca e antiinflamator si atat.I-am explicat ca sigur am bronsita si ca ma doare in piept,a ramas impasibil si a zis continuati cu nurofen.Augmntinul l-am luat din proprie initiativa,de la o farmacie de tara,amintindu-mi ce le dadea pediatrul copiilor mei cand tuseau foarte tare.Iata-ma-s in regula

        Apreciat de 1 persoană

    • marcus said, on martie 19, 2021 at 12:55 am

      Antibioticele, antifungicele si antiviralele sunt substante (antidoturi) care modifica compozitia mediului (apei) alterat anterior prin otravire (intr-un fel sau altul, mai mult sau mai putin), in care se nasc, spontan, din niste particule preexistente, si se dezvolta, toate aceste microorganisme mai mult sau mai putin vii – virusurile, intradevar, nu sunt chestii vii, ci sunt resturi de tot felul provenite din celulele moarte si dezintegrate in urma otravirii.

      Apreciază

  2. dante said, on martie 18, 2021 at 7:17 pm

    Eu cred ca aceasta doctorita spune lucrurilor pe nume si isi face datoria de medic.
    Femeia spune ca:…” Eu am lucrat in niste studii clinice foarte interesante pe pneumonii si acolo am invatat despre tropismul viral al claritromicinei, acolo am invatat rolul antiinflamator al claritromicinei, pe care nu il are niciun antibiotic. Si de 10 ani lucrez cu acest antibiotic in pneumonii virale si atipice….” astfel incit eu deduc ca acest Covid19 nu este altceva decit una dintre virozele pulmonare din anii trecuti pe scheletul careia s-a construit o megapoveste horor. Odata contactata aceasta viroza si etichetat cu testul PCR ca pozitiv o persoana intra pe schema de protocol, criminala de-a dreptul, si canalizata spre sectia abator, ATI.
    Restul….. il cunoastem… pixul sistemului (cum vrea, cind vrea, citi vrea).
    Din aceasta cauza toti cei care doresc sa puna umarul la o schema de tratament eficace vor fi terfeliti si jertfiti in piata publica ca drept impostori, chiar daca au la activ cazuri nenumarate de vindecari. Chiar daca un biet strungar ar avea o metoda taraneasca de vindecare eficace, nevalidata de corpul medical, sistemul de sanatate, daca ar fi onest, ar trebui sa trimita o echipa de specialisti care sa analizeze stiintific si statistic cum sta treaba. Marile descoperiri au venit de unde nu se astepta nimeni, iar prezumtia de buna credinta si nevinovatie ar trebui sa primeze, insa interesele financiare si sociale ale acestor criminali mondiali nu pot fi puse in pericol de o doctorita anonima.
    Minciuna trebuie sa mearga mai departe pina la certificatul de vaccinare final, cel fara de care nu vei mai putea trai prin lume. Persoanele vindecate de aceasta doctorita trebuie sa iasa si sa spuna adevarul pentru ca au aceasta datorie morala.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Dan said, on martie 18, 2021 at 9:13 pm

    Da fratilor. In sfarsit cineva a pus punctul pe i. PROTOCOALELE sunt criminale. Asa sunt facute de satanistii de la OMS si aplicate lanivel mondial. Au omorat oameni in Franta, in Italia, in SUA cu aceleasi protocoale. Doctorii care nu le aplica sunt concediati, dati in judecata etc. Sunt intimidati sa nu aplice tratament. Tratamente sunt mai multe. Un doctor curajos, cu experienta, va aplica ceea ce stie si observa ca functioneaza pe respectiva boala. Roboteii care aplica protocoalele nici nu isi pun intrebari daca este bine sau nu. „A venit protocolul de la OMS, este litera de lege. Stiu aia ce stiu…etc. ”
    Dar atentie ca la noi se asmute gloata pe TOT corpul medical. Au spus ca toti sunt criminali si pshihopati. Lumea a luat-o razna. Fratilor, ca peste tot, ca in orice meserie, sunt oameni de toate felurile si printre medici. Sunt unii dedicati, profesionisti, corecti, curajosi, informati, precum sunt si indiferenti, interesati de bani mai mult decat de pacient, lasi, fricosi etc. Sunt tot felul de combinatii din atributele de mai sus. Insa nu cred ca doctorii ucid oameni in mod intentionat, precum niste criminali pshihopati. Ca au murit oameni din vina doctorilor sunt cu totul de acord. Dar au murit din neatentie, nepasare, nestiinta nu dintr-o pornire sadica de a ucide.
    Gloata care urla pe tot netul de cateva zile impotriva tuturor medicilor este o gloata iacobina, condusa, manata de la spate de alte interese decat binele pacientilor.
    Am mai spus, cheia sunt aceste protocoale. Daca toata lumea si-ar aduna puterile pentru a elimina aceste protocoale ucigase, cu totul alta ar fi situatia si in spitale. In schimb oamenii sunt asmutiti impotriva tuturor medicilor, la fel cum in istorie au fost asmutite gloate impotriva nobilimii, impotriva monarhiei, impotriva bisericii si a preotilor. Este aceeasi metoda masonica de a dezbina si a intoarce gloatele impotriva unei clase profesionale sau a unui grup de oameni.
    Ce va rezolva gloata daca vor fi condamnati ca tapi ispasitori vreo doi doctorasi robotei daca nu se schimba protocoalele? Sistemul va lucra in continuare.
    Nu vreau sa port polemici inutile pe tema asta. Pur si simplu asta este parerea mea. Post cu spor.

    Apreciat de 1 persoană

    • ce e mai important? said, on martie 19, 2021 at 10:19 am

      Dan, cum îți explici faptul că aceste protocoale au fost aplicate fără comentarii în ATI-urile spitalelor din toată țara, pacienților detectați prin testele PCR mincinoase a avea virusul cu pricina, când doctorii ȘTIAU FOARTE BINE că protocoalele nu ajută, ci din contră pot face foarte mult rău pacienților? Ce e mai important: licența de medic și banii, sau moartea unor oameni nevinovați?
      Cred că mulți și-au dat seama că nu se mai pot baza pe dreptatea lumească, dar toți vor avea parte de dreptatea dumnezeiască. Să nu-și facă nimeni iluzii că va fi altfel.
      Ce fel de sistem medical poate rezista în astfel de condiții, fără să se ducă totul de râpă? În viitor medicii vor fi și ei victimele sigure ale aceluiași sistem la a cărui punere în practică pun acum umărul în mod conștient sau nu.

      Apreciază

      • Dan said, on martie 19, 2021 at 11:40 am

        Eu cred ca situatia nu se poate generaliza in felul in care o face mass-media si gloata isterizata. Da, cred ca medicii care au aplicat protocoalele sunt robotei care nu isi pun intrebarea daca protocolul este bun sau nu. Pur si simplu il aplica pentru ca a venit de la OMS (Organizatia Mondiala a Sanatatii) care este un organism masonic despre care marea majoritate a doctorilor nu au habar ce interese urmareste. Daca le-a venit schema de tratament cu Kaletra o aplica asa cum le-a venit de la „specialisti”. Insa nu cred ca se gandesc ca le fac rau pacientilor. Este o intreaga isterie in masa cu plandemia asta. In aceasta isterie au cazut victime si multi doctori. Se spune ca peste 50% din personalul medical NU s-a vaccinat, ca si cum ar fi un fel de performanta. In loc sa se discute de procentul urias de medici care s-au vaccinat. Si 10% ar fi imens. Daca ar fi stiut mai multe, ar fi trebuit sa nu existe doctor care sa se vaccineze. Asta este, cred eu, dovada clara la ce incredere au doctorii in „specialisti” si in solutiile sistemului. Normal ca astia care s-au vaccinat, vor recomanda la randul lor orice protocol venit de la OMS. Fara sa stea pe ganduri.
        Vine ordin de sus, atunci aia sunt responsabili. Medicul devine un simplu executant al unui protocol stabilit ca fiind CEL MAI BUN de OMS. Lucrurile sunt simple. Nu cred ca medicul ala este pshihopat si vrea sa omoare pacientii. Cred ca nu stie mai mult. crede orbeste in solutiile venite de mai sus si nu se complica sa isi mai puna intrebari.
        Cum am mai spus, da, sunt vinovati acesti doctori. Vinovati de incompetenta, de comoditate, de cate si mai cate, dar nu cred ca isi dau seama ca oamenii mor datorita lor. Nu cred ca se trezesc dimineata cu gandul: „ma duc sa mai omor cativa pacienti”.
        Pe de alta parte, te asigur, cu siguranta nu urmeaza toti protocoalele. Insa cei care nu o fac, stiu suficient de bine sa o faca pe ascuns, pentru a nu face valuri, ca ar avea de suferit. Sunt si eroi cum este aceasta doctorita, care a avut curajul sa lupte pe fata cu protocoalele ucigase. Este o greseala sa cadem in isteria generala si sa aruncam cu pietre in TOTI cei ce poarta halatul alb. Printre ei sunt multi credinciosi care isi fac treaba cu dragoste si cu frica de Dumnezeu. Useristii vor sa privatizeze tot sistemul de sanatate. Sunt interese uriase pentru a distruge sistemul de stat. Cred ca este un pericol pentru tot neamul romanesc. Deocamdata, sistem privat exista, si cine are bani poate merge linistit acolo. Oricum sistemul privat nu are URGENTE si nici ATI, deci cazurile cele mai grele (si mai scumpe) merg in sistemul de stat. Da, sunt probleme mari in sanatate. Tocmai s-au luat bani de la sanatate si educatie si s-au dat la servicii. Insa cred ca ar fi mult mai rau fara acest sistem de sanatate de stat pe care gloatele il injura cu orice imprejurare, uneori pe drept, alteori pe nedrept.
        Daca oamenii ar realiza aceste lucruri si ar lupta alaturi de doctorii buni din sistem, pentru eliminarea acestor protocoale de la OMS cred ca ar fi sanse ca lucrurile sa se indrepte.

        Apreciază

    • neicaion said, on martie 19, 2021 at 2:40 pm

      @dan
      …„Insa nu cred ca se gandesc ca le fac rau pacientilor.”, adică vezi că mor pe patul tău sute sau mii de oameni, de a un tratament și n-ai vină, dacă nu gândești, la oameni…, fă-te neică cioban, că la a doua oaie moartă în aceleași condiții deja plătești, ăștia în schimb sunt premiați pentru Crimă.

      Apreciat de 1 persoană

    • ce e mai important? said, on martie 19, 2021 at 6:18 pm

      N-am generalizat nici o situație. A vorbit doar de protocoalele ATI-urilor, aplicate așa-zișilor bolnavi de virusul fantomă. Medicii care au aplicat protocoalele nu sunt roboței, ci au un creier pe care ar trebui să-l folosească. Așa cum te informezi tu, eu și alții, doctorii ar trebui să fie primii care să se informeze în legătură cu TOT ceea ce ține de virus. Ar trebui să studieze cu atenție ce conține protocolul de tratament, ce efecte secundare au medicamentele, și aparatura aplicată, și dacă ele ajută într-adevăr la vindecarea bolii, și dacă își dau seama că protocoalele sunt periculoase, atunci să nu le aplice și să explice și de ce nu o fac, nu să facă totul mecanic fără să gândească. Dacă nu gândesc, dacă n-au capacitatea de a discerne între un tratament corect și unul incorect, prin ce miracol au terminat facultatea de medicină?

      Nu cred că s-a vaccinat 50% din personalul medical, dar dacă e așa, pe de-o parte încrederea în pregătirea personalului medical va avea de suferit, și pe de altă parte probabil că în trei-patru ani lumea nu va mai avea prea mulți doctori la care să meargă …

      „Dacă ar fi știut mai multe, ar fi trebuit să nu existe doctor care să se vaccineze.” Vai săracii de ei. Mă apucă mila. Și CINE ÎI ÎMPIEDICĂ să știe mai multe? Dacă nu știu înseamnă că sunt incompetenți, și un pericol pentru pacienții lor.

      „Vine ordin de sus, atunci ăia sunt responsabili.” Nu, medicul e responsabil dacă recomandă un tratament care omoară pacientul, indiferent care sunt ordinele pe care le primește. Medicul nu ar trebui să fie un simplu executant care pasează liniștit responsabilitatea altora, și apoi merge acasă și doarme liniștit, și la vară merge în Turcia ca să-și bronzeze brațul recent vaccinat.

      „Nu cred ca medicul ăla este psihopat și vrea să omoare pacienții. Cred că nu știe mai mult. ” Nu spune nimeni că medicii sunt niște psihopați, dar meseria îi obligă să știe foarte multe, pentru că altfel, din cauza unor tratamente incorecte, oamenii pot muri Să nu-i mai scuzăm și să nu-i mai cocoloșim atâta. S-a ajuns în situația în care dacă folosești tratamente care să-i vindece pe oameni ești un erou, cum spui tu că este această doctoriță. Păi cred că toți doctorii ar trebui să fie așa, și asta să nu fie o situație de eroism, ci una de normalitate.
      Și în ceea ce privește pe doctori, ce-i împiedică să lupte pentru eliminarea protocoalelor de la OMS, dacă aceasta s-au dovedit a fi incorecte?

      Apreciază

      • Dan said, on martie 20, 2021 at 5:56 pm

        Eu inteleg foarte bine ce spui si iti dau dreptate. Ar trebui sa fie asa. Din pacate nu este. Iar situatia nu este in felul acesta doar in Romania, este in toata lumea. Am urmarit comentariile oamenilor in legatura cu situatia dezvaluita in sectiile ATI. Cvasi-majoritatea acestor comentarii lovesc in doctori. Nimeni nu are treaba cu sistemul, nici cu protocoalele ucigase. Articolul din ziarul de Sibiu in care s-a dezvaluit situatia chiar asa sustinea: oamenii sunt de vina (adica doctorii) nu sistemul. Acest lucru este pur si simplu o ticalosie fara margini.
        Daca stam putin sa analizam, observam ca se foloseste aceeasi metoda ca la privatizarea (adica distrugerea) industriei. Statul gestioneaza prost, deci trebuie sa vinda si sa privatizeze. Desi este adevarat ca gestioneaza prost, solutia este si mai proasta. De ce nu s-au facut eforturi pentru a gestiona mai bine?
        Acum, in sistemul medical se cauta acele cazuri care sa ridice lumea impotriva doctorilor din sistemul de stat. Eu consider ca solutia optima ar fi sa imbunatateasca sistemul, nu sa il vanda la privati. Si asta se poate face simplu, plecand de la protocoalele alea nenorocite de la OMS. Din pacate, oamenii nu observa pericolul privatizarii sistemului medical. Tocmai au aparut discutii ca medicii ATI isi vor face un sistem separat, si vor lucra contractual cu statul. Situatia este creata in asa fel incat sa duca la privatizare. Oricum, ce cred eu nu este important. Important este ce fac cei care trag sforile. Eu doar am vrut sa atrag atentia ca gloata este manevrata spre solutia dorita de sforari, solutie pe care altfel nu ar fi acceptat-o.

        Apreciază

    • ce e mai important? said, on martie 21, 2021 at 2:48 pm

      Dan,

      „Cvasi-majoritatea acestor comentarii lovesc în doctori. Nimeni nu are treabă cu sistemul, nici cu protocoalele ucigașe. ” Sistemul este format din OAMENI, iar protocoalele ucigașe au fost aplicate de DOCTORI, nu de extratereștrii. Dacă doctorii se supun sistemului aplicând niște protocoale care fac rău pacienților, sistemul e de vină sau doctorii? Doctorul își poate da demisia dacă este obligat să aplice un protocol cu care conștiința lui nu e de acord, pentru știe că pacientul va avea de suferit. Dacă toți doctorii ar fi refuzat din motive morale să aplice protocolul, cu cine ar mai fi lucrat ATI-urile? Ar mai fi fost aceste protocoale aplicate?
      Doctorii dau vina pe sistem și aplică liniștiți un protocol care s-a dovedit în practică că omoară oameni, și cu asta se spală pe mâini de orice responsabilitate. Sistemul și protocoalele sunt de vină, nu-i așa, nu cine le aplică. Ce logică strâmbă e asta? De aia am ajuns unde suntem, și de aia se va și privatiza probabil sistemul de sănătate. Dacă ești doctor ar trebui să te gândești mai mult la lucrurile astea, tu și colegii tăi.

      Apreciază

      • Dan said, on martie 22, 2021 at 4:52 pm

        M-ar apuca rasul, zau, daca nu ar fi de plans. Deci dupa logica matale, nu comunismul a fost un sistem rau, ci oamenii care au fost supusi cu forta au fost de vina ca au acceptat sa traiasca intr-un sistem atat de rau. Parca ai facut scoala cu Iliescu „Comunismul nu a fost rau, a fost doar rau aplicat. Au intinat realizarile comunismului”. Daca asta este logica ta dreapta, nu am ce sa iti mai spun.

        Nu stiu de pe ce platena ai picat mataluta, dar aici, pe pamant, de cand este lumea, au existat gloatele de oameni si conducatorii lor. Din aceste gloate, au iesit cateodata cate unul mai rasarit care s-a opus, a luptat si a devenit erou. Doar ca niciodata acestia nu au fost majoritari in vremea lor.
        Eu inteleg ca in lumea ta inchipuita, toti ar trebui sa fie eroi. Toti ar trebui sa se lupte cu sistemul si sa invinga sau sa moara luptand. Dupa cum ti-am spus, ai dreptate, ar fi ideal sa fie asa. Ei bine, in lumea reala, lucrurile sunt mult diferite, din pacate. Oamenii sunt oameni, foarte putini sunt eroi, iar gloatele sunt gloate si sunt manevrate cu dibacie de noua ordine mondiala. Vrei sa fie toti doctorii eroi? Dar preotii ar fi toti sfinti si mucenici? Dar profesorii care predau evolutionismul nu fac parte din sistem? Dar inginerii care proiecteaza lucrurile SPECIAL sa se defecteze dupa perioada de garantie nu fac parte din sistem? Dar corporatistii care zi de zi sunt spalati pe creier si dau cu cardul cand intra si iasa de la lucru nu fac parte din sistem? Te-ai gasit tu moralistul pamantului sa judeci cine ar trebui sa isi dea demisia si cine nu?

        Eu discut de o situatie reala, si incercam sa explic faptul ca gloatele sunt manevrate, nu impotriva dusmanului real (sistemul – de exemplu comunismul) ci impotriva oamenilor care traiesc in acest sistem. Ca au si ei partea lor de vina, da, total de acord, cum de altfel am mai scris mai sus, se pare ca degeaba. Insa marele dusman este sistemul cu protocoalele lui iar tu impreuna cu toata gloata de internauti postaci nu pricepi asta.
        Nu stiu de ce am impresia ca discut degeaba cu matale si trebuie sa repet lucruri pe care le-am mai scris. Ori nu poti sa pricepi, ori nu vrei sa pricepi si atunci o tii pe a ta. Vad ca nu te prea pricepi la a cauta o solutie la o problema. Te pricepi la facut teorii „ideale” care nu au nici o legatura cu practica. Faci si tu parte din gloata care da cu pietre. Ce sa iti spun mai mult? Sa fii sananatos si sa nu ai nevoie de doctori. Iar daca vei avea, du-te la privat fratica, daca iti permiti. Post cu spor.

        Apreciază

    • ce e mai important? said, on martie 22, 2021 at 7:12 pm

      Nu vreau să polemizez cu tine. Rămân în lumea mea ideală de postac prost. Dar în situația asta concretă, dacă ași fi fost doctor la ATI, mi-ași fi dat imediat demisia, înainte ca să apuc să omor niște oameni nevinovați, și nu din eroism, pentru că ași fi rămas fără un serviciu care mi-ar fi adus mulți bani, iar sistemul, cum spui tu, și-ar fi făcut în continuare treaba liniștit. Cred însă că Dumnezeu m-ar fi ajutat să-mi găsesc alt serviciu ca să supraviețuiesc. Asta ași fi făcut eu la modul foarte real, și nu ideal, pentru că altfel conștiința mea nu mi-ar fi dat pace.
      Iar în legătură cu sistemul, nu știu ce a spus Iliescu, dar sistemul nu e un concept abstract, e conceput, pus în practică și condus de oameni foarte reali. Ori lupta ar trebui să fie dusă nu cu noțiunea abstractă de sistem, ci cu aceia care impun sistemul și protocoalele lui. Dar gloatele, cum spui tu, sau sheeple cum zic alții, habar n-au pe ce lume trăiesc. Mațul să fie plin. Sistemul va merge neabătut înainte, pentru că proștii ca mine sunt puțini. Îmi cer scuze pentru gândirea mea idealistă, limitată, care mă face să nu prea pricep nimic din lumea în care trăiesc.

      Apreciază

  4. E evident un medic competent si grijului, dar... said, on martie 18, 2021 at 9:41 pm

    Se vede asta din detaliile felului in care isi trateaza pacientii. Si din faptul ca observatiile si interventiile sale cad foarte bine pe ceea ce descriu si alti medici romani si straini care au avut curajul sa sustina pozitii incompatibile cu cele promovate oficial. E bine ca exista protocoale de interventie in cazul acelei inflamatii insotite de reducerea capacitatii plamanilor / sangelui de a absorbi oxigenul, pe care le-au descris medici care au atentionat asupra pericolelor expunerii la radiatii din spectrul 5G si ale vaccinarii cu vaccinuri de tip mRNA. Dar nu e suficient. Daca in mediul in care traiesc pacientii pe care acesti medici bine-intentionati si curajosi continua sa functioneze sursele problemelor pe care schemele lor de tratament le pot rezolva pe moment, e doar o chestiune de timp sa se intample „reinfectarea”. E nevoie de medici care sa intervina simptomatic, prompt si eficient. Dar e la fel de multa nevoie de medici si cercetatori care sa puna degetul pe cauze. Sa le numeasca deschis si sa aiba curajul sa sprijine interventiile ne-medicale in care e nevoie de expertiza si marturia lor. Altfel ne invartim intr-un cerc din ce in ce mai strans, pentru ca antenele 5G se inmultesc si aerul e tot mai greu si mai otravitor. Nu putem lua la nesfarsit antibiotice. Si ar fi absurd sa umblam cu tubul de oxigen dupa noi, cand ar trebui de fapt sa rezolvam problema aerului poluat si a „ecosistemului tehnologic” pe care ni l-au instalat unii pe sest prin vecini (tocmai ce am descoperit intr-o curte din vecini ceva ce pare un „5G smart pole”, argintiu, foarte discret si greu de reperat daca nu esti atent la imprejurimi, dupa ce ma tot intrebam de ce tinnitusul meu a crescut – din nou! – in intensitate).

    Apreciat de 1 persoană

  5. sorin said, on martie 18, 2021 at 9:59 pm

    Si pana la urma nu este lasata in pace pentru ca ceea ce face contravine regulilor sitemului.
    Hienele n-au putut sa stea deoparte, ma gandesc ca astfel de medici deranjeaza pe cei de la centru, cum sa faci bine oamenilor dom’le ai inebunit.
    Cam asta ar fi mentalitatea sistemului in zilele nostre.
    Auzi la ei ca e chemata la Colegiul medicilor ca a incalcat niste norme deontologice sau ceva de genul.
    Cum s-ar traduce astfel de norme deontologice nu stiu.
    Pai de oameni insanatositi cu tratament clasic vor astia sa auda acuma in plina campanie de vacinare?
    Pai li se duce planul de vaccinare la vale pe tobogan direct in Groapa Marianelor si acolo sa le ramana.
    Da Doamne sa fie asa!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Nimeni said, on martie 18, 2021 at 11:10 pm

    @@@Ioana Cunoștințele tale se îmbolnăvesc in fiecare an de pneumonie de știu să facă diferența cu „covid-ul” ,de parcă ar fi o răceală banala ? Tocmai asta ii face pe alții să creadă în boala asta falsa ,mărturiile celor care sunt siguri că ei au avut ceva ,adica covid zic ei .Da și eu am cunoscut persoane care zic că au avut „covid” dar nu au fost la doctor și nici nu au făcut un test covid,dar ei sunt siguri ,așa că sunt ei siguri .Astfel de afirmații contribuie la inocularea fricii in oameni care gândesc cu mintea altora , apoi se decid când se pune problema, sa se și vaccineze asta datorita diferitelor păreri ale unora care nu cercetează realitatea.Pneumoniile există și sunt tratate drept „covid” doar pe baza unui test care iese pozitiv când vrea și la orice .Nu cred că poate cineva sa-si amintească de când a avut gripa ultima oară detaliile durerii fizice că să facă o comparație cu gripa viitoare pe care o va avea , ca exemplu nu poți să-ți imaginezi cum este când te arzi cu un chibrit sau ce gust are un pahar de suc sau o anumita mâncare ,știi doar că este rău sau bun,ar trebui sa avem grija cu afirmațiile de genul asta, doar daca nu cumva ați izolat virusul ,medici germani oferă recompensă pentru descoperirea lui și nu o sa afli asta la tv ,poate doar ca fake news.

    Apreciază

    • astridcezara said, on martie 20, 2021 at 1:17 am

      Nu e nicio boala falsa.E si la nivel mental o psihoza in masa,cu scop foarte clar,dar boala exista.Si unii n-au nicio sansa in fata ei.
      Dar asta e cu ingaduinta lui Dumnezeu.Unii trebuie sa plece acum,ca sa nu-si piarda mantuirea prin ce va veni si nu vor putea duce.
      Dar boala asta exista.

      Apreciază

      • R said, on martie 20, 2021 at 2:26 pm

        Cum dovedești că boala există când testul PCR NU A FOT CONCEPUT pentru diagnosticarea virusurilor, conform afirmațiilor celui care a inventat testul, sau să-l declarăm a fi mincinos, pentru ca să ne iasă pasența? Există în continuare ca și până acum, și vor mai exista gripe, răceli, pneumonii etc., și din păcate, tot ca și până acum, mai sunt și unii oameni care mor din cauza asta. N-ai observat că acum toate bolile respiratorii nu se mai numesc pneumonie, gripă, răcelă, etc, ci covrig? Toate! Sau hai să zicem 99%. Nu e nimic fals în asta, nu-i așa? Cât timp trebuie să mai treacă pentru ca să ne trezim?

        Apreciat de 1 persoană

    • Ioana said, on martie 20, 2021 at 2:22 am

      @Nimeni, Doamne ajuta!
      Eu nu vreau sa raspandesc nici un fel de panica, din contra, nici sa indemn pe cineva la vaccinare. Am spus adevarul pe care l-am extras din experienta mea, referitor la ce e boala asta -o pneumonie printre alte pneumonii. Cred ca cel mai bine este sa dau niste detalii.
      Persoanele despre care vorbeam au mai avut si gripe si bronsite in anii trecuti.
      Una dintre ele este chiar tatal meu, care are imunodeficiente din cauza unei boli cronice de care sufera de mai bine de 10 ani si care a trecut prin pneumonii si raceli, inainte sa contracteze covid.
      Pentru a se interna ca sa isi trateze boala cronica la spital a trebuit sa-si faca lunar teste covid. De la inceputul taraseniei cu pandemia pana in ianuarie anul asta inclusiv, i-au iesit toate negative. In tot acest timp cat i-au iesit testele negative el a avut raceli minore si o pneumonie in ianuarie 2021. Pentru aceasta pneumonie a trebuit sa stea internat la un spital non-covid pana la sfarsitul lui ianuarie. Vindecat de pneumonie s-a intors acasa.
      Cam pe la 10 februarie a facut testul covid (ca de obicei, in vederea internarii) si i-a iesit testul pozitiv. L-au trimis acasa, in izolare. Cu tot cu boala lui cronica noi nu ne-am speriat, tata a trecut prin multe la viata lui. L-am tratat acasa, mama este asistenta si l-a ingrijit atent…la cateva zile dupa rezultatul pozitiv au inceput simptomele, cam toate dintr-o data (tuse uscata puternica, lichid in plamani, stare foarte mare de oboseala, greata, diaree), dar ne-a ajutat Dumnezeu ca era deja pe anticoagulante ( prescrise pentru o alta afectiune de care suferea) de ceva vreme inainte de a contracta virusul, prevenindu-i eventualele cheaguri de sange la plamani. Sub nicio forma nu am vrut sa-l ducem la spital, chiar si cand saturatia lui de oxigen in sange era de 90-91% (asta s-a intamplat numai o zi-doua), ca sigur l-ar fi bagat la ATI. M-am rugat Sfantului Nichifor Leprosul, ne-am consultat cu niste medici apropiati, am mai citit niste articole despre diverse tratamente si i-am dat multa vitamina D, votamina C si Zn, niste doze de hidrocortizona si alte medicamente ieftine si comune. Per total a trecut cu bine.
      Multumim lui Dumnezeu, a trecut peste covid, simptomele lui s-au diminuat la sfarsitul perioadei de izolare, a mai stat o saptamana acasa in plus pe langa cele 14 zile de izolare si s-a dus luna aceasta pentru tratamentul bolii cronice. I s-a facut iar test covid (de doua ori consecutiv) si i-a iesit negativ (din nou, multumesc lui Dumnezeu, ca altfel el nu si-ar fi putut continua tratamentul, nu ar fi fost lasat in spital). El insusi mi-a spus ca a fost cu totul diferit covidul asta fata de ce a mai avut inainte la capitolul infectii respiratorii.
      De mentionat, mama mea, care a stat mereu cu el, nu a avut niciun simptom, dar de ea stiu ca are un sistem imunitar puternic, abia daca raceste.
      –––-
      Eu sunt de parere ca acest virus e facut de mana de om, modificat prin inginerie genetica dintr-un coronavirus.

      https://m.activenews.ro/stiri/DEZVALUIRE-STIINTIFICA-BOMBA-Virusul-COVID-provine-99-8-din-LABORATOR-Doar-0-2-sanse-ca-el-sa-fi-aparut-pe-cale-naturala-STUDIU-aparut-pe-Yahoo-Finance-164996

      https://epochtimes-romania.com/news/teoria-ca-virusul-wuhan-este-sintetic-devine-mainstream-yahoo-finance-preia-o-analiza-99-este-din-laborator–310643
      ______
      In ceea ce priveste vaccinurile contra covid, nu am sa ma vaccinez, nici tatal meu care a trecut prin boala nu vrea sa se vaccineze, nici nu indemn pe nimeni sa se vaccineze. Pe langa argumentele duhovnicesti impotriva lor (celule de fetusi avortati folosite la fabricare, certificatul cu cod QR), nu le dau incredere nici dpdv medical, mai ales pe termen lung. Nadajduiesc la Dumnezeu sa ne ajute in vremurile care vor urma.
      _________
      Doamne ajuta tuturor si post cu folos, sa ne pomeniți in rugaciuni!

      Apreciază

  7. Roby said, on martie 19, 2021 at 9:35 am

    „Ca au murit oameni din vina doctorilor sunt cu totul de acord. Dar au murit din neatentie, nepasare, nestiinta nu dintr-o pornire sadica de a ucide”.
    Parca mai conteaza intentia sau pornirea sadica de a ucide, rezultatul, tot o moarte.
    Care protocol fratilor, cel al mortii ????
    Poate protocolul Lovelelor in fata carora inchizi ochiul constiintei si al mintii chiar si la la o crima prin indiferenta, apropos de medici.
    Sa nu o mai dam pe dupa gard, da, unii confrati Medici respecta cu sfintenie protocoalele stiind din experienta ca rezultatul medicatiei duce la decesul pacientului.
    De ce sa ne raportam la Domnul nostru Iisus Hristos cand manuşa ne vine functia noastra, salariul cu spaga, viloaiele si mertzanele care odata cumparate umfla Ego-ul, mai convenabil ar spune unii.
    Am inteles ca mai faci cate un compromis in viata dar, nu cu santana si moartea, in detrimentul fratilor nostri.
    De la genunchiul broastei nu vad ca s-a mai evoluat mental, educational, doar convenabilul motiv nemțesc din cele doua razboaie, ” Am respectat ordinul”, zis protocolul in cazul de fata.
    Sa fim seriosi, la ce le foloseste atatea cunostinte la „desteptii” astia daca rezultatul duce la crime prin indiferenta, scuze si nepasare la adresa fratelui tau.
    Cumva toul pleaca de jos, parintii nu educa copii precum ca, toti oamenii sunt inruditi, fiind frati si surori sub umbrela unui Tata iubitor, din cerul/dimensiunea de aici sau altele.
    Si cum va relatam 🙂
    Ceva intrebari constiincioase sa isi puna fiecare, eu ca bivol am o limita a actiunilor mele in fata Lovelelor ? O vand, omor, violez si pe Mama pentru o suma frumusica, zisa protocol, ordin, etc.
    Va rog sa puneti o limita a actiunilor domniilor voastre fratilor, in raport cu ce ne cere Domnul.
    Si in alta ordine de idei, apropos si de vaccin, ca ma vaccinez ca ma obliga de la serviciu, nu mamaie, Te obliga Lovelele din capul tau si ca le pui pe ele mai presus de credinta ca Dumnezeu iti va asigura de mancare si fara amaratul de serviciu pe care il ai.
    Eu si sotia mea, in secunda doi, o sa ne parasim serviciul cand se va ajunge la vaccinul obligatoriu, fara discutii si, scoarta de copac mananc cu copii mei dar sa faca ei ce vor cu mine asta Nu.
    Tot aud, dar ce sa facem daca ne obliga, si ce o sa mancam, dar acuma Potiunea este gratis si pe urma o s-o platim, cu viitorul copiilor ce o sa fac, dar tot o sa-l facem ca nu ne lasa, bla, bla, bla, deja au acceptat in favoarea traiului bun.

    Spuneti Stop Banului fratilor in Favoarea Vietii

    Folositi si Obtineti Finantele cu o Limita

    NU Calcati pe cadavrele Fratilor vostri pentru obtinerea unui trai mai bun

    Fiti Oameni nu bivoli, Domnul nostru Iisus Hristos s-a sacrificat pentru niste fiinte nobile si de un rang inalt, onorabile.

    NU A TRAIT IN LUX – Domnul nostru Iisus Hristos

    Apreciază

  8. energein7 said, on martie 19, 2021 at 10:27 am

    @inclusiv medicii care au uitat de juramantul lui Hippocrate !
    Medicii jura un juramant masonic pe Apolo, Asklepios, Higea si Panaceea ! Este un juramant intre ei ca si casta, restul este istorie ! Faptele vorbesc !

    Apreciază

  9. Sergentu said, on martie 19, 2021 at 10:43 am

    Auzi ,, nu ne permitem.noi, ca simpli specialiști sa contrazicem.protocoalele naționale zi internationale” ……..sa mori tu !!! Și cine dictează protocoalele ? Politicieni, ingineri, electroniști, etc !!!! Chiar credeți ca suntem prosti !!!!! Un medic specialist e contrazis de cine ????? Niște neica nimeni.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: