SACCSIV – blog ortodox

Video: Mal Traites (Rele Tratamente) – documentar subtitrat in limba romana

Posted in Coronavirus, DOCUMENTAR, VIDEO by saccsiv on martie 5, 2021

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. X said, on martie 5, 2021 at 12:03 pm

    De ce ati embedat acest film de pe reteaua comunista Youtube? Este doar o problema de timp pana il vor sterge, interzice, bloca etc. Exista si pe Rumble.com (parca) dar exista pe Bitchute, chiar postat de mai multe ori! Acolo nu se sterge ca pe Youtube.

    https://www.bitchute.com/search/?query=mal%20traites&kind=video

    Apreciază

    • Christina said, on martie 5, 2021 at 4:11 pm

      Cel mai bun lucru pentru noi, cred eu, este sa studiem astfel incat sa ne tratam singuri… eu n am mai fost la medic de 20 de ani cu toate ca am avut nevoie din cand in cand. Acum 20 de ani mergeam din doctor in doctor pentru copii, pentru banale infectii respiratorii care dadeau in bronsite si pneumonii de bun tratament ce mi dadeau. Eram clienti fideli la camerele de garda in zilele de Craciu, Paste, Anul nou si nu numai… pana cand o doamna doctor colonel s a milostivit de mine si m a invatat niste chestii.. apoi am citit foarte mult si am fost pe cont propriu. Noi am avut forma de iacrs numita covid si in martie si septembrie, asa cred, fiindca simptomele erau cele descrise: febra, stare generala f proasta, dificultati in respiratie, etc. Diferenta intre noi si ceilalti a fost ca in 3 zile i am pus pe picioare, pe cand ceilalti au stat 2 saptamani in spital si au iesit de acolo extrem de sifonati…unii nu au mai venit deloc. Eu le am dat din start azitromicina, antitermice+ impachetari, anticoagulante fiindca o prinsesem pe aia cu cheagurile de sange, lichide foarte multe pentru eliminarea toxinelor prin cel mai mare organ excretor, pielea, plus plante care cresc imunitatea: scortisoara, lamaie, catina, usturoi f mult. In timp ce in jurul meu oamenii cerseau un tratament corect si nu l primeau, noi in 3 zile eram f bine si cu bani putini. Am bagat si agheasma zilnic pentru curatirea corpului, fiind format mare parte din apa, plus participare la Sf Liturghie duminica de duminica, umpotriva influentelor demonice generatoare de pandemie/boala. N am avut nevoie si sper sa nu am de doctori, respect insa pe acei doctori foarte putini, care inca mai rezista in sistem si care nu sunt psihopati mitomani. Eu n am timp sa i caut si sa colaborez cu ei. Si, incredibil dar adevarat, mi am facut si stoc la inceputul pandemiei de produse de la veterinar, cum ar fi vitamine, ulei de somon (D3) si produsul ala pe care l au desoperit abia acum ca e fenomenal… Toti ma credeau nebuna cand le spuneam… Tot in martie, le am dat si nurofen ca antitermic fiindca nu avea sens ce spuneau, ca n ar fi bun la iacrs… mai ales ca e si puternic antiinflamator ( poate chiar de aceea era banat). Ca si antitermic mai dadeam un produs din coaja de salcie, care scade febra si e natural, dar alternand cu cele sintetice, la ore in functie de cat de mare era febra. Ceai de soc, ca e sudorific, de tei ca ii linistea, etc.
      E suficient sa studiem si gasim radpuns la toate intrebarile, totul e sub nasul nostru…iar unde nu merge.. exista Sf Maslu, oameni buni, e gratuit si inca se mai poate

      Apreciat de 2 persoane

  2. Dana said, on martie 5, 2021 at 9:18 pm

    off
    Iulian Urban (fb):
    Halucinant!
    Grecia incepe din acest wkd testarea celui mai restrictiv sistem de lockdown al populatiei.
    Ei, grecii, urmasii spartanilor au ajuns sa o traiasca si pe asta : NU mai ies din case decat
    – dupa ce dau SMS autoritatilor [ cu coduri atribuite functie de ce vrei sa faci;esti prins ca faci o activitate care nu este din codul indicat de tine, amenda]
    – nu au voie sa se departeze mai mult de 2 km de raza locuintei, si asta daca nu au magazin alimentar in aceasta raza, altfel amenda
    – nu au voie intre 7 seara si 6 dimineata afara din case altfel, amenda
    Ziaristii greci cu mici exceptii, exact ca la noi, ridical osanele acestui sistem de control orwelian, si fac si ei „‘apel”‘ mai ales la grecii din orasele sudice unde in wkd se anunta temperaturi maricele, sa nu iasa la plaje, terase etc. Mass-media greceasca preia automat sau pe bani in marea majoritate, mesajul guvernamental „” stam inchisi in case pana vaccinam populatia”‘ asta in conditiile in care Grecia nu a ajuns nici la 10% din populatie vaccinata in 2 luni si pana la atingerea „‘tintei”‘ oficiale i-ar mai trebui inca 7 luni, adica ar ridica aceste restrictii cretine abia in octombrie.
    Este interesant cum puternica industrie hoteliera, restaurante, cluburi, terase, cafenele elena, pur si simplu este paralizata si accepta aceste lucruri care este deja clar ca nu duc la nimic bun, numarul de cazuri evoluand in acelasi ritm indiferent de vaccinare.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.