SACCSIV – blog ortodox

De ce vindecatii de Covid-19 sunt obligati sa poarte masca si nu sunt scutiti de restrictii?

Posted in carantina, Coronavirus, DICTATURA, masca de protectie by saccsiv on noiembrie 7, 2020

In acest articol vom lucra doar cu materialul clientului. Sa vedem unde ajungem.

Sa presupunem deci ca acest Covid-19 exista, ba mai mult, sa presupunem ca absolut toti cei testati pozitiv sunt si infectati.

In mass-media ni se comunica zilnic doar numarul de infectati, eventual si numarul total de cand a inceput pandemia. De ce oare?

Daca ne uitam insa pe http://www.ms.ro/2020/11/06/buletin-informativ-06-11-2020/ aflam ca:

Până astăzi, 6 noiembrie, pe teritoriul României, au fost confirmate 287.062 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus (COVID – 19). 

195.971 de pacienți au fost declarați vindecați.

Adica, uriasa majoritate a celor declarati infectati, intre timp au fost declarati vindecati. Ba mai mult, atat de vindecati, incat deseori se apeleaza la ei pentru a dona plasma:

Prefectul județului Olt, care s-a vindecat de COVID-19, a donat plasmă pentru tratamentul bolnavilor de coronavirus

Deci nu doar ca sunt considerati vindecati, ci sunt considerati ca fiind folositori si pentru a ajuta la vindecarea altora.

Cu toate acestea insa, pana acum si vindecatii erau obligati sa poarte masca si nu erau scutiti de restrictii. De ce?

Pe 5 noiembrie 2020 Klaus Iohannis anunta o ciorna cu noi restrictii incepand de luni:

Noile restrictii anuntate de Klaus Iohannis nu au legatura cu epidemiologia, ci cu bocancul pe gat, distrugerea neamului si a tarii

Si sunt absolut sigur ca nici in forma finala a hotararilor pentru luni nu va figura vreo scutire pentru cei 200 000 de vindecati.

Ce dovedeste asta? Ca pe ei ii intereseaza instaurarea dictaturii, iar “masurile anti Covid-19” nu sunt decat o unealta in acest scop.

Si ce prevesteste faptul ca nu se face deosebire intre vindecati si restul populatiei? Evident, ca astfel vor proceda si dupa vaccinare:

NOUL NORMAL = BOTNITA PE VECI. Din ce in ce mai des ni se spune ca purtarea măștii va rămâne obligatorie chiar și după vaccinarea anti COVID-19. Nu vor sa mai revenim niciodata la viata pre coronavirus

Cititi va rog si:

Masca de protectie: un simbol puternic al asupririi COVID. O analiza Vigilant Citizen

 

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui octavpelin octavpelin said, on noiembrie 7, 2020 at 11:19 am

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază

  2. Avatarul lui ioansperling ioansperling said, on noiembrie 7, 2020 at 11:48 am

    Exista virusi care nu dau imunitate de loc (hep. C) sau pe scurta doar (cum se spune? de covid -3 luni).
    Dar daca e asa atunci la ce e bun vaccinul?

    Apreciază

    • Avatarul lui Grigore Grigore said, on noiembrie 7, 2020 at 1:16 pm

      Exact, sunt virusi care nu dau imunitate. Dar daca nu dau la ce bun vaccinul?

      Insa daca exista imunitate dupa covid atunci de ce restrictii pentru cei care s-au vindecat dupa cum bine intreaba Saccsiv?
      Si daca imunitatea e de scurta durata, atunci de ce se cauta donatori de plasma?

      Este evident ca aceasta boala exista, a mai existat si in trecut gripa asta, poate cu alta tulpina, insa e posibil ca gripa asta sa fie putin mai agresiva pentru ca sunt niste morti chiar dintre cadrele medicale. Dar la fel, stiu ca daca esti expus nonstop la gripa exista risc de moarte, iar cadrele medicale sunt expuse nonstop la virus.

      Daca vorbim despre o conspiratie, atunci e foarte posibil ca sa existe si morti induse. Adica unii oameni cu expunere, politisti, cadre medicale, vipuri samd sa fie infectati special cu o tulpina foarte agresiva dar care nu se transmite asa usor, doar pentru motivatie politica.

      Stiu ca veti zice ca merg prea departe, dar si la Colectiv s-a mers prea departe!
      Nu uitati, pentru regimurile marxiste sau neomarxiste, crima este justificabila.
      Pentru comunisti erau justificate crimele. Am avut o polemica pe Ortodoxinfo cu cineva ce se semna Marian care spunea ca la vremea aia, crima era indatorire patriotica, deci justificabila.
      Neomarxistii omoara zilele astea pe strazile Americii.

      Dar sa revin la subiect, probabil ca o sa apara si declaratia asta ca avem de-a face cu o boala care nu creeaza imunitate si atunci VACCINUL TREBUIE REPETAT MEREU asa cum vin indicatiile! Sau poate vreun cip ceva care sa monitorizeze non-stop starea de sanatate, altfel nu ai acces in societate.
      Vaccinul repetat inseamna o stare de urgenta non-stop.
      Oare nu la comunisti revolutia era non-stop? Era o permanenta revolutie?
      ESTE CLAR CA AVEM DE A FACE CU O DICTATURA CE SE INSTAUREAZA CHIAR ACUM!
      Pe perioada votarii plandemia se suspenda!

      Apreciază

      • Avatarul lui ioansperling ioansperling said, on noiembrie 7, 2020 at 6:19 pm

        Absolut de acord si nu sunt singurele lucruri ilogice in povestea asta!
        Cu vaccinul e putin altfel vor incerca sa faca legatura cu materialul genetic ca sa dea drumul la raspunsul imun la comanda! Dezastrul e programat si in cele mai bune cazuri bolile autoimune sau cancerul!

        Apreciază

      • Avatarul lui ioansperling ioansperling said, on noiembrie 7, 2020 at 8:02 pm

        Pe cine intereseaza ce parere au specialistii? Politicienii decid!😂😭

        Apreciază

  3. Avatarul lui LN LN said, on noiembrie 7, 2020 at 1:01 pm

    Un articol foarte pertinent, foarte la obiect. Din păcate un număr uriaș de oameni nu vor să știe, nu vor să audă, nu vor să vadă. Propria mea familie mă consideră nebun și extremist fiindcă le spun că scopul acestor măsuri aberante este instaurarea unei dictaturi mondiale fără precedent în istorie. Sunt convins că majoritatea cititorilor acestui blog se lovesc de același fel de reacții din partea rudelor, prietenilor, cunoscuților.

    Apreciat de 3 persoane

    • Avatarul lui R R said, on noiembrie 7, 2020 at 5:46 pm

      De aceleași reacții halucinante mă lovesc și eu și îmi fac păcate că-i judec, făcându-i în sinea mea proști și sclavi, și nu-mi vine să cred că nu sunt în stare să înțeleagă ceva atât de clar și evident.

      Apreciat de 1 persoană

    • Avatarul lui carlasta carlasta said, on noiembrie 7, 2020 at 6:34 pm

      Da, dar comparativ cu începutul anului este incredibil câți habotnici conformiști ai „statului de drept” s-au trezit despre plandemie.
      Persoane despre care n-ai fi zis că vor pricepe că nu vor fi cruțați nici ei.

      Apreciază

  4. Avatarul lui Mihaela Tudor Mihaela Tudor said, on noiembrie 7, 2020 at 1:02 pm

    Deci practic in noiembrie anu trecut s-a simulat prin EVENT 201 aceasta MASCARADA, iar cand baietii zionisti au vazut cat de bine le-a mers, s-au gandit ca isi vor bifa toate punctele de pe AGENDA 2030 prin aceasta MINCIUNA. Exista intr-adevar aceasta familie de virusi coronavirus dar e vorba de o simpla raceala/gripa. Eu in toata viata mea n-am auzit pe nimeni sa moara de raceala sau de gripa.

    Precum zicea si dl Florin Colceag, NU EXISTA NICI O PANDEMIE. ESTE O MINCIUNA LA SCARA MONDIALA care are de fapt scopul principal NWO.

    Apreciază

  5. Avatarul lui acelas acelas said, on noiembrie 7, 2020 at 5:46 pm

    https://www.telekomsport.ro/un-cercetator-da-peste-cap-ce-stiam-despre-covid-19-dupa-ce-s-a-infectat-voluntar-concluzia-ingrijoratoare-la-care-a-ajuns-19574099?utm_source=libertatea&utm_medium=cross&utm_campaign=Cross

    si fie si din acest motiv, care confirma teoriile sistemului, din nou si mai mult NU exista niciun argument pt ca face vaccinul, caci imunizarea nu este eficienta, in primul rand pe cale naturala, daramite printr-un vaccin artificiu, care nu va „imuniza” niciodata la fel ca imunizarea naturala.

    aceste stiri, confirma ce zic parintii imbunatatiti de la noi, ca vaccinarea pt acest „virus” (caci va fi, cel putin pt un popor de obedienti natangi ca noi) se va face multiplu, in multe transe. Vai de capul nostru

    Apreciază

  6. Avatarul lui dante dante said, on noiembrie 7, 2020 at 7:44 pm

    Aceasta intrebare am pus-o si eu de citeva luni bune si nimeni mu mi-a dat un raspuns clar si pertinent. Toti bat cimpii si, functie de interesul fiecaruia, incearca sa explice inexplicabilul. Personal mi-am intarit convingerea ca: acest asazis virus nu este altceva decit una din banalele viroze din anii anteriori de care sistemul era constient ca-l avem cu totii si pe urma caruia s-a cladit cea mai mare minciuna din istoria omenirii.
    Fiecare dintre noi avem marcarii acestui coronavirus din anii anteriori si este foarte greu pentru cineva sa nu iasa pozitiv la porcariile alea de teste PCR ( denumire de trista amintire) astfel ca sistemului nu-i va fi foarte greu sa scoata din joben un mumar cit mai mare de infectati. Daca miine s-ar face teste pe 1 000 000 de romani probabil ca jumatate din ei ar fi declarati pozitivi, insa nu e bine nici asa pentru ca intr-un astfel de ritm Romaina ar trebui sa scape de virus intr-o luna si nici asta nu trebuie sa se intimple, pentru ca isteria trebuie taraganata atita cit cere oculta.
    Intr-un cuvint: se imbolnaveste citi trebuie, care trebuie si unde trebuie, caci daca miine nu s-ar mai face nici un test ar mai muri oamenii si de cancer, leucemie, batrinete, accidente rutiere, altfel…..

    Apreciază

    • Avatarul lui astridcezara astridcezara said, on noiembrie 8, 2020 at 4:33 am

      Dante,

      virusul exista ..e creat in laborator si vor face o mutatie sa omoare multa lume daca nu vrem sa ne vaccinam in masa
      Testele sunt aiuristice sau potential infectate,ca sa dea la numar
      MANIPULAREA IMENSA E INTRETINUTA DE NOI TOTI,CARE NE PUNEM MASCA PE BOT,NU STAM IN STRADA PINA SE REZOLVA SI CREDEM CA DUMNEZEU VA INTERVENI CU O BAGHETA MAGICA SA NE REZOLVE SITUATIA

      Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on noiembrie 8, 2020 at 7:08 am

        astridcezara

        Eu nu cred in varianta ca vor face o mutatie ucigatoare.
        De ce sa n-o fi facut de la inceput?

        Apreciază

  7. Avatarul lui acelas acelas said, on noiembrie 7, 2020 at 10:25 pm

    https://fb.watch/1A7tDl46Wo/

    Apreciază

  8. Avatarul lui astridcezara astridcezara said, on noiembrie 8, 2020 at 9:06 am

    Frate Vasile,

    Acum suntem totusi destul de multi care nu acceptam vaccinul sau ma rog,care zicem ca nu-l acceptam(doar in privinta mea sunt sigura ca voi merge pana la capat,in rest nu am de unde sa stiu).
    Daca lucrurile raman asa,cu testele lor cu semnele intrebarii si cu numarul de decese pe care il au acum -ma refer la Romania-nu e chiar usor sa incepi vaccinarea obligatorie
    Ei s-au pregatit-de-asta streinu si rafila vor fi unul la deputati,unul la senat…si nu numai ei…pentru a trece rapid proiectul vaccinarii obligatorii in Parlament
    dar le trebuie ceva in plus ca sa nu miste nimeni in front ,acest ceva in plus trebuie sa fie…mai multi morti,adica sa infricoseze fara drept de apel …masurile drastice nu constau in izolare si mufeta peste nas,masurile adevarate sunt- taberele de izolati in spitalele improvizate
    -vaccinare
    -evidenta vaccinarii ,adica un marcaj,un cipulet,un ceva
    -scoaterea batranilor din familii
    -armata pe strazi sa nu miste nimeni si nimic
    Ca sa faci astea iti trebuie un adaos…adaosul va fi numarul de morti,cu asta inchid gura tuturor
    Citeste ce a zis Luc Montagnier ,cum au facut Covidul…cine l-a facut il poate face usor mai ucigator decat e..si as vrea sa ma insel,dar chiar o sa-l faca…sa dea Dumnezeu sa nu fie asa…

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on noiembrie 8, 2020 at 9:22 am

      astridcezara

      Nu mi-ai raspuns. De ce sa n-o fi facut de la inceput?

      Apreciază

      • Avatarul lui astridcezara astridcezara said, on noiembrie 8, 2020 at 1:04 pm

        Frate Vasile,nu stiu de ce imi pui o intrebare la care stii si tu raspunsul.

        De ce n-au facut-o de la inceput? Pentru ca aici miza o reprezinta IN PRIMUL RAND SUFLETELE NOASTRE.
        Daca mortalitatea era foarte mare de la inceput,lucrurile scapau de sub control.,Era o nebunie totala,un haos pe care ei nu-l mai puteau controla.
        Or ei au un plan etapizat si mai ales RITUALIC
        Ce masca iti mai puneai cand vedeai ca pica unii pe linga tine? O luai razna direct,BALAMUC TOTAL,IMPLOZIA PLANETEI.
        Aici e vorba de ALEGERE,de discernamant.
        Sa nu uitam un lucru esential-DUMNEZEU ingaduie aceasta porcarie.
        DE CE? Ca sa se aleaga ce e AL LUI.
        Ce-ai facut? Ti-ai pus masca pe bot si ai stat sub pat izolat?
        Ai iesit fara masca si L-AI MARTURISIT PE HRISTOS,ca preot,ca laic…?
        Ai stiut adevarul.,Le-ai spus si altora?
        Ce ai de gand sa faci? Astepti vaccinul de la Nano Tech sau ramii ferm pe pozitie ca nu te vaccinezi?
        Ce sacrifici pentru Hristos? Nimic,sau casa ,job-ul ,copiii,viata?
        DE-ASTA N-AU FACUT-O DE LA INCEPUT.
        PENTRU CA SI DIAVOLUL JOACA DOAR DUPA CAT II PERMITE DUMNEZEU.SI REPET,MIZA NU E MOARTEA NOASTRA FIZICA,GEN FILM CONTAGION 2011,
        MIZA E SUFLETUL FIECARUIA DINTRE NOI.

        Cine crede ca virusul asta e gripa ,nu a studiat problema.E vorba de privarea de oxigen,de pacalirea celulei,de crearea de tromboze in lant.
        Am citit tot ce s-a putut.In engleza,franceza si tot ce am mai priceput.
        ASTA NU INSEAMNA CA MIE MI-E FRICA.AM FOST PESTE TOT,INCLUSIV CU CINEVA LA SPITAL.
        NU IMI FAC TESTE,SUNT SANATOASA,
        LUAM SI INAINTE VITAMINA C,D,ZINC SI PROPOLIS.
        VIATA MEA E IN MANA LUI DUMNEZEU SI LE SPUN TUTUROR ACELASI LUCRU.

        Apreciază

      • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on noiembrie 8, 2020 at 4:18 pm

        astridcezara

        E dreptul tau sa ai aceasta parere.
        Eu am o parere mai apropiata de cea a lui Dante.

        Apreciază

  9. Avatarul lui dante dante said, on noiembrie 8, 2020 at 9:45 am

    astidcezara

    Eu cred ca acest virus nu exista in sensul in care tu si majoritatea o accepta. Probabil ca daca este ceva contagios fiind doar una din banalele viroze din anii trecuti, viroze pe care nimeni nu le lua in serios pentru ca faceau parte din viata omului. De aceea acest sistem ticalosit se foloseste de ceva banal pentru ca minciuna sa aiba cumva si o acoperire cit de cit medicala.
    Ca mor oamenii??? Dar oamenii mor in fiecare zi de diverse afectiuni, au murit si acum 1 an si acum 2 si acum3, etc, numai ca nimeni nu scoatea in evidenta acest lucru pentru ca nu era de interes. Acum este un interes. Se spune ca cineva a contactat virusul si e la ATI in stare grava, dar cine are posibilitatea sa cerceteze cu adevarat de ce a ajuns acel om la ATI si cum a fost tratat acolo, din contra ni se spune sec ca a avut COVID si gata.
    Trei oameni au fost la taiat de lemne in Vilcea si unuia dintre ei i-a cazut copacul in cap, a venit smurdul si la dus la spital unde intr-un final a murit, ei dupa toata aceasta poveste acel om a fost declarat mort de covid.
    Intrebare pe care o pun de la inceputul isteriei: De ce nu mor copiii daca acest virus este asa de contagios si grav?

    Apreciază

  10. […] De ce vindecatii de Covid-19 sunt obligati sa poarte masca si nu sunt scutiti de restrictii? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.