SACCSIV – blog ortodox

Vom fi pe veci in DICTATURA MEDICALA: au bagat pe lista si GRIPA SEZONIERA. Asta inseamna ca ne vor putea salta copiii si pentru muci la nas

Posted in DICTATURA, gripa sezoniera by saccsiv on august 12, 2020

Dupa cum stiti, legea carantinei prevedea si gripa:

Iata Proiectul privind carantina şi izolarea. Ludovic Orban cere Parlamentului să-l voteze în procedură de urgență. ATENTIE! Nu se refera doar la Covid-19! O sa ne ARESTEZE si pentru POJAR sau GRIPA

Dar ca sa fie siguri, pe lista cu cele 25 de BOLI pentru care IZOLAREA devine OBLIGATORIE au specificat clar:

gripa umană cauzată de un nou tip de virus gripal

Este vorba despre banala gripa sezoniera. Ea e mereu noua, caci de n-ar fi asa, nu s-ar face in fiecare an un nou vaccin pentru ea, dupa cum ne explica MedLife:

Virusurile care provoaca gripa sezoniera se modifica de la un an la altul sau sufera mutatii. De aceea, vaccinurile sunt adaptate anual pentru a-si pastra eficienta.

Dar de gripa sezoniera omenirea nu va scapa, ca atare vom trai intr-o dictatura medicala eterna.

Ba mai rau, tinand cont ca avem legea carantinei si lista, sa ne amintim si de:

Din toamna incepe saltarea copiilor. Raluca Turcan: “Cei care vor prezenta simptome vor fi dusi de la școală direct în spitale”

Asta inseamna ca ne vor putea salta copiii si pentru muci la nas.

 

69 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. florinache said, on august 12, 2020 at 11:35 am

    Avem si optiunea sa nu-i mai ducem deloc la scoala. Oricum nu vor pierde nimic.

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on august 12, 2020 at 3:28 pm

      florinache

      Sistemul nu-ti ofera aceasta optiune.

      Apreciază

      • Omulmuntelui said, on august 13, 2020 at 12:01 am

        Homeschooling. Singura solutie. Sunt scoli-umbrela foarte ieftine. Sunt grupuri dedicate pe fb unde se gasesc toate informatiile necesare. Suntem deja foarte multi in Romania si parerea mea este ca trebuie profitat de perioada aceasta tulbure din invatamant pentru a promova cat mai mult acest sistem alternativ.

        Apreciază

      • Mai multe informatii te rog said, on august 13, 2020 at 2:10 pm

        Da si tu mai multe informatii ca ma intereseaza subiectul.

        Apreciază

      • carla said, on august 13, 2020 at 2:28 pm

        Da, @Omulmuntelui, cred că ai dreptate. E un bun prilej să ne educăm acasă copiii.Copiii sunt oricum mai fascinați de mediul online, decât de orele de matematici. Ar fi bucuroși.
        Iar statul s-ar spăla bucuros pe mâini de toate obligațiile sociale (importantă este plata impozitelor).
        De bolnavi au scăpat (că cine mai îndrăznește acum să se declare bolnav, ca să ceară ajutor medicilor?).
        Pot scăpa acum și de educarea copiilor,
        Dacă mai terorizează mult populația le vom ceda gratis pământul, casele, afacerile, interesele, doar să ne lase să respirăm cu porția din aerul lor.
        Conform zicerii continue de după 1989: „Frumoasă țară, păcat că-i locuită” (marele succes Wild Carpatia și documentarele ulterioare).
        Păcat doar că cetățenii ei sunt prea infectați (ce de boli scornite pe lista aia) și prea murdari (spălați-vă, dragi români) ca să poată fi lăsați liberi.
        Poate o politică de apartheid să rezolve problema.
        Iertați ironia, dar parcă nici nu exagerez. De la mine așa se vede.
        Si poate și merităm. Că ne urâsem cu binele „Cine nu sare, nu vrea schimbare”. Omul nou, intelectual, nu?
        Tricolorul și crucea simbol pe orice, la vedere, pe măștile lor, dacă măști trebuie, dar mai ales în suflet…dragi români.

        Apreciază

      • Omulmuntelui said, on august 13, 2020 at 9:24 pm

        Ca idee generala, in Romania homeschooling-ul nu e reglementat, iar asta este bine deocamdata. Mai mult decat atat, exista foarte multe cazuri de elevi iesiti sau intorsi in sistem (prin examene de diferente stabilite de inspectorat pe fiecare caz in parte) sau admisi la universitati de stat direct din sistem homeschooling. Cu alte cuvinte exista precedente legale. Pentru informatii generale si introductive pe subiect, cat de cat structurate, cititi aici (este in romana):
        https://monkeyandmom.com/ro/homeschooling-in-europe-picking-an-accredited-or-an-umbrella-school/
        Apoi, un exemplu de scoala umbrela din Romania, infiintata de Asociatia Redesign, cu acreditare in Marea Britanie:
        https://redesignngo.com/
        Informatii generale mai gasiti si in documentare de genul acesta (care e vizibil partinitor, inclinand spre sistemul clasic, insa va puteti face cat de cat o idee):

        Iar pentru cine are cont fb, exista grupul
        https://www.facebook.com/groups/175146356017446/?ref=share
        Bineinteles ca puteti alege ce doriti pentru copilul vostru. De la unschooling (libertate totala pentru copil in functie de ce vrea si ii place sa invete) pana la curriculum rigid mai mult sau mai putin personalizat. Nu trebuie sa va lasati pacaliti de unele cazuri de parinti new age-isti care ni se tot prezinta ca etalon pentru homeschooling; exista foarte multe familii ortodoxe care au ales aceasta cale si primesc o educatie crestina.

        Apreciază

    • Lilas said, on august 13, 2020 at 6:52 pm

      Un om fara de scoalā este egal cu zero! Copiii fara de scoalā vor fi mai usor de facut sclavii NWO! Sā mergem numai cu HRISTOS înainte! Doamne ajutā!

      Apreciază

  2. kappa said, on august 12, 2020 at 11:36 am

    Doamne ajuta!
    Fratilor, ma iertati. Ma puteti ajuta va rog frumos cu niste link-uri cu clipuri sau imagini despre/cu iad?
    Lupt cu anumite pacate/patimi, si cand e puternica ispita cred ca m-ar ajuta sa vizionez aceste lucruri, ca sa ma intaresc sa continui lupta cea buna.
    Multumesc!

    Apreciază

    • Grigore said, on august 12, 2020 at 3:38 pm

      Frate nu te gandi la iad cand comiti pacatele sau vin ispitele. Gandeste-te la Domnul, uita-te la o icoana cu El si gandeste-te la El. Ca El te vede atunci si ca nu vrea sa comiti pacatul.

      Fa in felul urmator, spovedeste-te si ia la tine o iconita sfintita de preotul care te-a spovedit.
      Una mica care sa o ai mereu la tine. Iar cand se intampla ispita, ca ispita vine prima, scoate iconita si gandeste-te la Domnul si la spovedania ta.
      Rusinea e un aliat mai bun al sufletului tau decat spaima. Rusinea e de la Dumnezeu lasata!

      Sa-ti ajute Dumnezeu, ca daca vrei sa invingi ispitele sau pacatele, drumul e bun!

      Apreciat de 3 persoane

    • gheorghe said, on august 12, 2020 at 3:57 pm

      Deschide televizorul, netflixul… si asculta cu ochii inchisi.
      Daca rezisti, inseamna ca si daca l-ai vede nu ti-ar vine a crede…

      Glumesc.
      Au vrut unii sa-l vada si cui i-a fost ingaduit i-a fost greu dupa aia, incredibil si de nedescris in cuvinte…

      Scria undeva ca si daca s-ar scula din morti … (parca asa zicea) Moise si i-ar spune, necredinciosul tot nu va crede.
      Un duhovnic e de mare ajutor si spovedania. Si post, si multa rugaciune – dar cu povata duhovniceasca nu prin mandrie de sine!
      … nu cred ca iti spun ceva nou, da-i bataie!

      Apreciază

    • Alexandru TM said, on august 12, 2020 at 5:45 pm

      Doamne ajuta @kappa,

      Bine ar fi ca in momentul ispitei si nu numai sa privești la Icoană Mântuitorului si/sau a Maicii Domnului cu pruncul. Si sa strigi fie in sinea ta fie cu glasul.

      Si numai decat va pleca de la tine duhul , insistand la icoana cu privirea, Ca nu suporta necuratul chipul nevazut al Dumnezeirii din icoana.

      Sfantul Siluan se gandea pururea la iad dupa cum a fost incredintat de Domnul sa faca. Insa nu fara pericol, campletand Hristos prunca cu „Si nu deznadajdui”.

      Deci fa primul lucrul cum zic si fratii mai trecuti, cu icoana. Si fi cu luare aminte la porunca Domnului : „Tine-ti mintea in iad si nu deznadajdui”. Sa te consideri pe tine mai nevrednic decat toata faptura , asta insemneaza porunca.

      Nu deznadajdui caci Hristos asteapta si primeste si daruieste foc curatitor lacrimilor tale de pocainta.

      MANTUIRE

      Apreciază

      • Alexandru TM said, on august 12, 2020 at 5:48 pm

        De cate ori cazi , ridicate!

        Pana la ultima suflare sa continui a te ridica, ca nu biruieste rautatea celor ce se pocaiesc preamulta mila a lui Dumnezeu Hristos.

        Mantuire

        Apreciat de 1 persoană

      • Lilas said, on august 13, 2020 at 7:08 pm

        Catre Alexandru TM@: Cu iertare, dar va contraziceti singur si cine a spus-o primul, chiar dintr-o Mānāstire si mare duhovnic , a gresit si a gresi e omeneste. Cum adicā :” Tine-ti mintea in iad si nu deznadajdui”. Dumnezeu NU a dat niciodata o asemenea poruncā! Dimpotrivā, sā ne gândim cu liniste sufketeascā la frumusetea raiului, pe care o putem pierde prin persistarea îndārātnicā in pācatele personale. Iadul Este înfiorator. Cum poti rezona cu iadul?!!! Este o imensā torturā. Mai gânditi inainte de a cita ceva mecanic. Gânditi cu inima , cu mintea si cu gândul la HRISTOS, si la Prea Sfânta Nāscatoare de Dumnezeu! Raiul e alb CA zapada. Mintea noastrā trebuie tinuta in Rai, pe culmi ingeresti, sa facem fapte bune întru HRISTOS si cu multā rābdare, smerenie si liniste sufleteascā! Nu vā Mai gânditi la iad, decât sa stiti cā există ca o pedeapsa. Gândul la Rai este cel Mai bun si cum a zis si HRISTOS, a celor saraci cu duhul Lumesc, care Este departe de placerile, iadului, a acelor saraci cu duhul va fi Împārātia Cerurilor!
        Doamne ajutā!

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 13, 2020 at 10:26 pm

        IISUS HRISTOS catre Cuviosul Siluan Athonitul: “Tine-ti mintea în iad si nu deznadajdui”
        https://saccsiv.wordpress.com/2011/09/24/iisus-hristos-catre-cuviosul-siluan-athonitul-%e2%80%9ctine-ti-mintea-in-iad-si-nu-deznadajdui%e2%80%9d/

        Apreciază

      • Lilas said, on august 14, 2020 at 2:17 am

        Catre fratele Vasile@: Multumesc. Am înteles . Am vāzut multe asemanari intre viata mea si Sfântul in cauzā, desi , îndrāznesc sā spun, ca suferinta este Uneori Mai mare decât cuvintele o spun, dar, .. dar, Mila Domnului Este foarte mare. Pentru fiecare dintre noi. Fārā sperantā, Credinta si Iubire nu facem nimic. Farā Hristos nu facem nimic. O minte in iad , numai pentru cei foarte destepti si neîncetat neindreptatiti de lume. Dar, daca ai implinit vocea interioara si porunca lui Dumnezeu, si ai câstigat linistea sufleteascā, ai renuntat for ever la mândrie, nu Mai e necesar sa iti tii mintea in iad tot timpul. Totusi, sa stam în alertā si sā veghem tot timpul. Dumnezeu nu ne lasā!

        Pur si simplu, trebuie sa câstigi PACEA sufletului. Restul vine de la sine. Dupā Mari suferinte, se poate ca ai câstigat pacea si linistea sufleteascā, desi înca mai si de luptat, dar lupti alāturi cu sfintii din ceruri si alāturi cu Hristos.

        Aparitiile lui HRISTOS si a Prea Sfântei Nāscatoare de Dumnezeu, la ortodocsi, are un character individual, pentru cā fiecare om, sfintit in lume, in suferintå, sau pacatos, sau in mānāstire, deci, fiecare om are Calea lui proprie de mântuire. Intr-o mānāstire, pare Mai usir daca si un duhovnic bun. Dar , daca esti in lume, si Inca nu ai gāsit in duhovnic bun, pe masurā, Atunci, daca si sufletul curat, apare Hristos CA sfatuitor. Sau in alt Sfânt, dupā caz si dupā rugaciunile la Dumnezeu.

        Si mie mi S-a aratat HRISTOS, in anumite împrejurari, dar in mod foarte blând . Recent , cu câteva luni in urmā, stateam pe balcon, singura, ma gândeam la cât de mult suferā altii, in lume, mult Mai mult decât mine si mi-am zis ce bun trebuie sā fii , sa iti pese de altii, Mai mult decât de tine . Si acest lucru, in mod firesc. Apoi, am simtit cu ochii duhovnicesti ca , fizic, Hristos cel Viu este câteva secunde lângā mine, cu o mantie Lungā, celesta, si o privire absolut blânda si mi-a spus de Împārātia Cerurilor. Era facut din fire de Luminā si toate erau mii de particule de Sfânta Împartasanie. Acele particule, si eu eram Una, din ele, erau toti oamenii credinciosi ortodocsi, care rezonau cu HRISTOS si noi toti eram uniti întru HRISTOS, numai prin Sfânta Împartasanie.

        O altā data, mi-a aparut in Anglia, de Paste, eram furioasa CA preotii ecumenisti români au închis Mai devreme biserica, in Croydon, nu au terminat complet Slujba si au plecat mult Mai devreme decât anuntasera. Ajunsa acasā, in sud estul Londrei, unde stateam, am auzit foarte clar, la masā Vocea lui Iisus HRISTOS spunând:”Nu fi Trista, daca tu si familia ta sunteti adunati aici, pentru Mine, si EU voi fi in mijlocul vostru. Nu Este nimic pentru cā ai gāsit biserica inchisa, de Paste, in acel loc „.

        Si atunci m-a cuprins o fericire si o pace sufleteascā deosebirea. Nu eram SINGURI. Era si HRISTOS cu noi, in Anglia cea pagânā si cu preotii români, vicleni si ecumenisti.

        Måi am si alte exemple, dar las pe alta datā, pentru ca sa nu fiu acuzatā de Mândrie.

        Deci, sa câstigam pacea sufletului întru HRISTOS. Cu mintea, in iad sau in lume, tot aceea este. In Rai, Domnul are multe surprize placute. Ne place sa auzim tot timpul cântari ingeresti si sa vedem o natura minunatā in care doar gândul nostru, cu PUTEREA lui HRISTOS, poate Crea o parte din frumusetea neasemuita a raiului?!! Inchei acum cu Doamne ajutā! Iubirea lui Dumnezeu, nu o putem pierde niciodata! Hai , amintiti-va ce daruri minunate si CE copii frumosi si destepti si sanatosi v-a dat Domnul!

        „Şi când, o dată cu aceste cuvinte, încă un lucru s-a rupt în sufletul său strivit de deznădejde, dintr-o dată în scânteierea unei clipe Îl vede pe Hristos viu. Inima şi trupul său au fost năpădite cu totul de un foc atât de năprasnic încât, dacă vederea ar fi durat doar o clipă mai mult, n-ar mai fi putut să-i supravieţuiască. Şi de atunci n-a mai putut uita privirea lui Hristos, o privire de o negrăită blândeţe, nesfârşit iubitoare, plină de pace şi bucurie. Şi în toţi anii îndelungatei sale vieţi ce se vor scurge mai apoi, el a dat neobosit mărturie că Dumnezeu este Iubire, Iubire nesfârşită, nepătrunsă…”

        Multumesc înca o data, frate Vasile! Iubirea se învata iar si iar dupā marile suferinte! Numai sa vedem ca întotdeauna Dumnezeu ne iubeste pe fiecare dintre noi!

        Sā dea Domnul pace si mântuire la fiecare! Doamne ajutā!

        Apreciază

      • Lilas said, on august 14, 2020 at 4:05 pm

        @catre d-nul Nicu Andrei Paduraru: stimate domn, va dorrsc din inima, pace si mântuire! Nu stiti nimic de viata mea, si c eu am suferit de 1000 de ori Mai mult decât cei din pustie. Nu meritati sa stiti mai multe, vorba din Biblie, sa nu aruncam porcilor margaritare. Sā ma ierte alti crestin ortodocsi de buna Credinta CE scriu pe acest blog. Din cauza unor oameni ingusti la minte, gelosi si posedati de satana, precum acest Nicu Micu Paduraru, eu ma opresc sa Mai dezvalui viziuni ortodoxe cu HRISTOS, ce Prea Sfânta Nāscatoare de Dumnezeu, si cu sfintii îngeri. Desigur cine poate explica Învierea mea dupa 30 de minute de moarte, când am.iesit din corp si apoi îngerii m-au adus înapoi la viatā?!! Nu umblu dupā vecetism si cred cu tārie, Inca de zeci de ani in urma, numai HRISTOS si Dumnezeu Însusi mi-au vorbit real si in nor de
        Luminā. In cārtile mele publicate in limba engleza si acusi vor apare si in lbs românā, Volumul 3, apar toate viziunile si visele profetice. Cine nu ma crede, putin îmi pasā! Sā ia Sfânta Evanghelie si sa se roage la Dumnezeu si la HRISTOS sa fie ei Mai buni, Mai smeriti si Mai tari in fapte bune ! Pace si mântuire! Doamne ajutā!

        Apreciază

      • Nicu-Andrei Paduraru said, on august 14, 2020 at 6:08 pm

        „Eu am suferit de o mie de ori mai mult decat cei din pustie ” !

        Cum ar spune groenlandezii : i rest my case ! Nu mai este nimic de adaugat , in afara de faptul ca….gasiti va rog un duhovnic bun, care sa nu fie „gelos” pe viziunile dumneavoastra si vedeti ca o sa va spuna ! Ferm convins eu sunt ca stiu deja raspunsul si ca nu sunt singurul, dar amagirea de sine e boala grea care totusi se trateaza usor prin…. smerenie !

        Ganditi-va ca sunteti imbecila ( cum o mai fac si eu cateodata, nu ca as fi smerit si nu o ZIC CA SA VA JIGNESC !!! ) si veti avea mult mai mult de castigat decat sa minimalizati oamenii si sa va considerati autoare de „best-selleuri” !

        Sincer, nu am scris o litera cu invidie, ci este sfatul unui inept catre cineva care „poate” nu este pe calea cea buna si o face din cauza ca-i pasa de aproapele ! Mai intrebati si mai meditati….dar ortodox, fara betisoare parfumate si stand in sezut cu picioarele incrucisate ! Ca mental, cam asa o faceti !

        Doamne Ajuta !

        Apreciază

    • Lilas said, on august 13, 2020 at 6:58 pm

      kappa@ : Ahaaa, îti trebuie doar spovedanie si Sfânta Împartasanie, daca esti vrednic! Nu iti polua mintea cu altceva! Rugaciunile tale cu lacrimi la HRISTOS si la Prea Sfânta Nāscatoare de Dumnezeu te vor ajuta, daca ai într-adevar Credinta cea Adevāratā, adica Ortodoxia! Nu e usor deloc. Doamne ajutā!

      Apreciază

      • Nicu-Andrei Paduraru said, on august 14, 2020 at 12:16 pm

        Doamna Lilas, sfat de la un imbecil ,dar poate ca nu este eronat : cred ca nu este Hristos cel pe care-l vedeti !
        De ce !? Pentru ca au fost Nevoitori prin pustie care nu se bucurau niciodata de asemenea viziuni …se ” bucurau ” in schimb novicii, cei usor de influentat ….Cititi macar Patericul egiptean si va veti convinge !
        Doamne ajuta !

        Apreciază

      • VioletaB said, on august 15, 2020 at 5:11 pm

        Doamnă Lilas, sunteți în mare înșelare, ar fi bine sa va sfătuiți cu un duhovnic bun care sa că scoată din această cădere de mare mandrie. Exista oameni cu viața duhovnicească foarte înaltă care nu s-au invrednicit și nu au căutat cu tot dinadinsul să experimenteze stări de „extaz” duhovnicesc, de a-L vedea pe Hristos și pe Maica Domnului.
        Faptul că viziunile dvs nu sunt de la Dumnezeu se vede din consecințele „întâlnirilor” și anume: mândrie, lipsă de smerenie, slavă deșartă, părerea despre sine că sunteți o persoană „aleasă”, din ceea ce scrieți și din faptele dvs de a publica bestseller-e pe aceasta temă. Acestea sunt înșelări de la draci.

        Dumnezeu sa va lumineze!

        Apreciază

  3. vlad tepes said, on august 12, 2020 at 11:43 am

    La cata frustrare, inechitati, nemultumire si incrancenare exista azi intr-o mare parte a societatii romanesti si tinand cont ca din toamna, pe langa toate dementele pe care le presupune aceasta „dictatura medicala” a autoritatilor se va adauga si noua realitate economica apocaliptica, tare sunt curios sa vad daca va exploda mamaliga!

    Apreciat de 2 persoane

    • Grigore said, on august 12, 2020 at 3:57 pm

      Nu va exploda! Sunt multi care sunt obisnuiti cu dictatura medicala, ba chiar o sustin.

      Nu uita, la referendumul pentru familie n-au iesit desi era cat se poate de evidenta importanta lui.

      Apreciat de 4 persoane

      • vlad tepes said, on august 12, 2020 at 5:36 pm

        Da, dar din toamna cand vor veni restrictii si interdictii si mai dure, la pachet cu apoclipsa economica(adica costurile pt tot ce tine de Covrig 19), si cand romanasul va ramane fara bani in buzunar, cu datorii la banci si camatari si cu matzul gol…., multe se pot intampla!

        Apreciat de 2 persoane

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 7:06 pm

        Cu foamea e posibil sa fie razmerite, dar nimic de amploare pentru ca tinerii apti de munca sunt in mare parte plecati.
        Batranii sa iasa la demonstratii nu prea merge. Ei saracii aleg sa moara in tacere.
        Iar corporatistii aleg sa moara in spitale sustinand #rezist. Eventual vor scrie pe bloguri sau o sa bata cu boxul vreun batran ca nu poarta masca.

        In caz de foamete cum zici, clanurile infractionale vor prelua puterea. Statul se vede ca e slab. In mod ironic ce tine Romania in echilibru, sunt fortele americane stationate aici.
        Totusi nu m-as increde prea mult in aceste forte, pentru ca americanii au batut palma cu multe grupari infractionale pentru controlul unor regiuni din Siria, Kosovo, Irak, samd.

        Suntem la mila sortii. Dumnezeu nu stiu daca mai priveste spre noi dupa acel referendum.
        Avem o situatie foarte grea. Este exact cum zic unii adevarati intelectuali romani, ca Romania nu a fost niciodata in mai mare primejdie ca acum.

        Apreciat de 2 persoane

  4. Grigore said, on august 12, 2020 at 11:53 am

    Era clar ca asa urmau sa procedeze. Ia sa vedem o comparatie cu lumea animalelor domestice.

    Au fost boli la animalele domestice din ferme care au impus interventia autoritatilor?
    Au fost!

    Au fost luate animalele cu forta?
    Au fost!

    In baza acestor boli s-a decis ca anumite animale sa nu mai fie crescute de persoane fizice?
    S-a decis asa!

    Sa comparam cu ce se intampla acum in societate.

    Au fost boli in societate care impun interventia autoritatilor?
    Au fost! (Covidul nu e singura boala, au mai fost si altele prin care cereau vaccinarea obligatorie.)

    Au fost oamenii saltati cu forta?
    Au fost!

    In baza acestor boli s-a decis ca anumite persoane, respectiv copiii, sa nu mai fie crescute de parintii naturali?
    Tinand cont de acest articol, s-a cam decis asa!

    Ce mai urmeaza sa se intample?

    Pentru un control strict economic s-a decis cipuirea obligatorie a animalelor domestice de ferma?
    Da!

    Pentru un control strict economic se va decide cipuirea obligatorie a oamenilor?

    Apreciat de 1 persoană

  5. Grigore said, on august 12, 2020 at 12:37 pm

    Cei care au mijloacele necesare sa se mute in locatii izolate dar nu cunosc locurile sau le e frica de prigoana ce va veni, sa ia in considerare si fuga din tara.

    Cei care nu au mijloacele necesare sa se mute in locatii izolate sa in considerare si fuga din tara.

    Romania are antecedente periculoase cand vine vorba de aplicarea legilor cu forta, e o tara care s-a dovedit in repetate randuri ca fiind cea mai periculoasa din Europa. Crime, torturi, rapirea copiilor, incalcarea proprietatii, incalcarea demnitatii si pumnul in gura, toate se petrec in Romania mai rau ca in alte tari din Europa.
    Singura tara din Europa in care au avut loc evenimente asemanatoare ca violenta e Ucraina.
    Doar ca in caz de razboi Romania este o tara in care vor avea loc lupte serioase tinand cont de cati soldati si armament american e campat aici.

    Nu ezitati sa luati in considerare fuga din tara!

    Apreciază

    • R said, on august 12, 2020 at 3:54 pm

      @Grigore, dacă ai venit cu propunerea fugii din țară, spune-ne și unde să fugim. Concret. Fă o listă cu țările unde să fugim, și ce protecție avem acolo. Detaliază pentru fiecare țară în parte.

      Apreciază

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 4:46 pm

        Este o alegere subiectiva a fiecaruia, dar si in functie de ce limbi straine stie, de calificarea pe care o are samd. Dar sunt multe tari fara antecedente cu represiuni violente ca la noi.
        Nu te mantuiesti doar in Romania, asta e clar. Dar ca in Romania poti patimi mai rau ca in alte parti, iar e clar.

        Au fost legionari care au fugit din tara, intelectuali, chiar si preoti cu har.
        Nu de pomana fugeau, cei prinsi au fost omorati in chinuri groaznice si transformati in martiri, desi inca nu sunt canonizati.
        Si situatia asta nu a fost doar in Romania. Exista Masacrul de la Fantana Alba. Pentru ca vroiau sa fuga i-au omorat. Femei, copii, sugari, batrani i-au aruncat intr-o groapa comuna. Unii erau doar raniti dar tot i-au ingropat de vii. Blestematii de rusi de la NKVD.
        La noi Securitatea la fel se comporta cu cei ce au vrut sa fuga din tara. E aici pe blog un articol despre o femeie legionara care au prins-o la granita si apoi au torturat-o groaznic si au ars-o de vie la crematoriu. A fost torturata in plus pentru ca o scuipase pe Ana Pauker. Dar a fost omorata pentru ca incerca sa fuga din tara.

        Acum inca se poate fugi din tara. Mai tarziu n-o sa se mai poata. Seamana cu perioada de dinaintea instalarii comunistilor. Care n-au plecat au patimit. Cumva istoria se repeta. Si cand se intampla asta Romania e mereu insangerata.

        Apreciază

    • Angela said, on august 12, 2020 at 4:33 pm

      Ti-a fatat mintea si te-ai gandit sa impartasesti asta cu noi?

      Pentru o clipa m-am gandit sa-ti urmez sfatul. Ce zici? La Polul Sud o fi bine?

      Apreciat de 1 persoană

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 8:09 pm

        Nu stiu cum ti-a venit sa-ti doresti Polul Sud, dar in Romania comunista venea Polul Sud aici in fiecare iarna.
        Se zice ca e bine sa ai grija ce-ti doresti, ca intr-o criza economica o iarna romaneasca fara gaze si lemne, seamana a Polul Sud.

        Nu ti-ai dori si tu ceva mai cald asa?

        Apreciază

    • R said, on august 12, 2020 at 5:37 pm

      @Grigore, nu mi-ai răspuns la întrebare. Fă o listă cu țările unde e bine să fugim, și ce garanții de protecție oferă acele țări. Detaliază pentru fiecare țară în parte. Dacă dai un sfat, oferă și soluții concrete, nu generalități gen la noi e groaznic, dar la alții e mult mai bine. Mai bine cum? Tu în ce țară ți-ai ales să fugi? Sau ai fugit deja? Dacă da, unde? Zi ceva concret, Luminează-ne.

      Apreciază

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 7:56 pm

        Matei 10:23
        Când vă urmăresc pe voi în cetatea aceasta, fugiţi în cealaltă; adevărat grăiesc vouă: nu veţi sfârşi cetăţile lui Israel, până ce va veni Fiul Omului.

        Nu e nimic nou sub soare. Romanii sunt plecati in mare parte in Spania, Italia, Germania si Anglia. In Spania si Italia au si bisericile lor ortodoxe, cu tot ce le trebuie. Nu cunosc despre Germania sau Anglia, dar cred ca si acolo au biserici ortodoxe.
        Sunt milioane plecati, faptul ca nu se intorc inseamna ca au de ce sa stea acolo.
        Si tarile astea cauta in continuare mecanici, instalatori, doctori, asistente samd.
        Ce e suprinzator e ca oamenii nu cauta neaparat un venit mai mare, ci un trai mai linistit.

        Nu e o rusine sa fugi in alta cetate. Concretul pe care il cauti e subiectiv. Sunt sute poate mii de meserii, eu ce sa fac? Liste cu ele?

        Apreciază

    • Nicu-Andrei Paduraru said, on august 12, 2020 at 8:08 pm

      Nene, pai daca asa faceau strabunii nostri ,Romania nu ar mai fi existat ! Instigi la tradare si in anumite timpuri ,ai fi putut fi judecat pentru asta…asta daca nu cumva sunteti cineva care se aseamana unui calugar, dar nu cred ca este cazul !

      Imaginati-va pe Sfantul Stefan cel Mare cu vitejii sai, luandu-si pasaportul si abandonand batranii si glia strabuna se stramutau in Elvetia ,ca …stii tu…!

      Si ati uitat sa mentionati abandonarea cetateniei Romane si limba ! V-am facut harcea-parcea, asa e …!? Oricum, nu-i prea placut gandul dumitale !

      Doamne ajuta !

      Apreciază

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 9:20 pm

        Dl. Paduraru sunt milioane de romani plecati!
        Dupa cum spuneti astia sunt toti tradatori nu?

        Romania oricum nu mai exista.
        Uitati-va la masinile de politie, nu mai au niciun insemn national.

        Si daca tot ati pomenit de Stefan cel Mare, sa stiti ca nu era incantat de unirea Moldovei cu Tara Romaneasca.
        Ca a venit de cateva ori sa se bata cu domnii Tarii Romanesti.
        Stia Stefan ce stia. Drept dovada, Moldova n-are o bucatica cat de mica de autostrada. Condamnati la saracie. Judetele Moldovei sunt cele mai golite de populatie. De ce? Ca sunt tradatori nu?

        Dar ce facea Stefan domnule Paduraru ca sa apere glia ia spune stii?
        Razesii erau proprietari si nu plateau o taxa. Loialitate contra taxe!
        Moldovenii tineri nu-si permit o casa, n-au o sosea ca lumea si platesc taxe mai mari ca occidentalii.

        Vreti sa nu mai plece oamenii? Taxe zero pentru romanii care au sub un anumit venit. Zero tva, zero cass, zero accize la carburanti. Fapte nu povesti!

        Cei ce parasesc Romania sunt eroi ca nu mai sustin un stat tradator cu banii de taxe.

        Apreciază

      • Magda said, on august 13, 2020 at 7:26 am

        @ Grigore

        Posteaza te rog in alta limba daca vrei sa mai comentezi. Limba romana este rezervata celor care-si iubesc tara. Tu esti o rusine pentru neamul romanesc.

        Apreciat de 1 persoană

      • Grigore said, on august 13, 2020 at 10:57 am

        Doamna Magda spuneti vorbe acre care cantaresc cat o musca ce sta pe geam. Cand aud ca vai nu iti iubesti tara, din gura unora care n-au intrat o data in vreun cimitir militar sau sa mearga la o groapa comuna facuta de comunisti, e fix zero.

        Doamna Magda, uite cum arata o femeie adevarata:
        https://saccsiv.wordpress.com/2015/08/16/legionara-ecaterina-gata-a-scuipat-o-pe-ana-pauker-drept-urmare-i-au-smuls-sanii-cu-clestele-au-violat-o-i-au-bagat-un-fier-in-vagin-si-au-ucis-o/
        In anul 1948 se pregatea sa treaca iarasi granita spre a merge in exil.

        Dumneavoastra care interziceti din gura sa nu mai vorbeasca romaneste un roman, care judecati acru ca Ana Pauker tradarea, ia spuneti doamna Magda, EROINA SI MARTIRA Ecaterina Gata era tot asa o tradatoare cand vroia sa plece din tara?

        Apreciază

    • R said, on august 12, 2020 at 9:41 pm

      @Grigore,

      Românii „au si bisericile lor ortodoxe, cu tot ce le trebuie”. Din câte știu românii nu au bisericile lor, ci slujbele se țin în capiști catolice. Or mai fi și biserici ortodoxe construite de români, nu știu, chiar m-ar bucura să existe așa ceva. Cum o fi asta ca slujba ortodoxă să fie săvârșită pe un altar catolic? Ecumenism „at its best. ”
      „Si tarile astea cauta in continuare mecanici, instalatori, doctori, asistente samd. ” Pentru cât timp crezi tu că vor mai căuta ceea ce spui? Sincer. Câteva luni, un an?
      Și cât de liniștit crezi tu că va fi traiul pe planeta pământ de acum încolo? Crezi că există țări pe care satana să le ocolească în instaurarea noii ordini?
      Pe de altă parte cred că majoritatea milioanelor de români care au plecat, au făcut-o pentru bani și nu pentru liniște. Să fim serioși.
      „Nu e o rusine sa fugi in alta cetate. ” Fiul risipitor nu ar fi de acord cu tine.
      Nu ai citit cu atenție ce am scris. Nu ți-am cerut să faci liste cu meserii.
      Eu îți doresc să-ți meargă foarte bine în Spania sau în Italia, indiferent unde vrei să trăiești, mai ales că acolo garantat va fi mult mai cald decât aici, ceea ce este într-adevăr un mare avantaj. Dar cald este și în Grecia, țară ortodoxă.

      Apreciat de 1 persoană

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 10:10 pm

        Piata europeana poate absorbi fara sa simta toata forta de munca din Romania. Toti daca i-ar lua si nu s-a simti. Dar daca ar mai pleca 1-2 milioane de romani, atunci o sa vedem acest stat tradator prabusindu-se.
        Fiind hoti de profesie, fara banii din taxe vor deveni canibali si se vor manca intre ei.

        Grecia n-o ocolesc, din contra, daca n-ar fi limba asa grea m-as muta acolo maine.
        Doamna Angela m-a luat putin in balon, dar sa stii ca nu caut neaparat confortul termic. M-as muta si la Polul Sud daca s-ar putea si nu mi-ar veni militianul cu cipul la usa.

        Nu stiu totusi de ce toti zic despre ecumenism, cand ecumenismul s-a nascut in Romania.
        Prima tara ortodoxa vizitata de un papa dupa Marea Schisma, a fost Romania, la invitatia patriarhului nostru.
        Nu atunci s-a discutat ecumenismul? Marea tradare a ecumenismului nu a inceput din Romania?
        Creta a fost un moment ulterior, inceputul a avut loc in Romania.

        Apreciat de 1 persoană

  6. Alexandru TM said, on august 12, 2020 at 1:04 pm

    Daomne ajuta,

    Desi legile totalitare „cu tenta medicala” vor fi in derulare atat in timpul evenimentelor ce vor urma cat si dupa trecerea lor, vreau sa fac o precizare care poate fi aprofundata si completata de fratiile voastre.

    Covidul este trompeta, semnalizatorul, momeala, distragerea mai bine zis, pentru pregatirile marelui razboi si a nenorocirilor ce vor urma.

    Ganditiva ca toate masurile legislatorului sunt ca un fel de „lege martiala” care lege martla a fost facilitata treptat pt. a „ghidona” populatiile ca in stare de razboi , lipsind cu desavarsire obiectul legii martiale sau a starii de asediu, adica razboiul.

    Toata aceasta fanfarada, tine lumea intru-un clinci psihologic si duhovnicesc indreptat spre omorarea oamenilor prin nepregatire. Va veni tavalugul RAZBOIULUI si oamenii vor fi prinsi intre teroarea medicala fals umflata si teroarea reala a mortii naprasnice.

    Acesta este miza covidului, controlul populatiei , latul pus benevol prin indoctrinare , in ASTEPTAREA MACELULUI..

    Ganditi-va ce durere,spaima,palangere, degringolada, debusolare si demonizare va fi atunci cand razboiul si dictatura medicala sunt in toi, un singur exemplu vreau sa dau:

    -se iau copii de langa parinti pe motiv medical vorbind, parintii nu vor stii , nu vor putea gasii odraslele in focul evenimentelor, In angrenarea bataliilor „Orfelinatele (camerele mortii)” for fi „distruse” cu ajutorul serviciilor spre a face pierduta urma ingerilor, copii facuti carne de transplant, masa de manevra a pedofililor, materie pt ritualuri. LA NIVEL PLANETAR.
    -Se vor arunca in aer/demola cladiri cu „spitalizati” inauntru pe motiv ca vor infecta populatia si asa subrezita de carnagiul obuzelor., resursele fiind insuficiente pentru preluarea celor din caldirile vizate ,totul perfect legal.

    -etc.

    Toate acestea sub steagul mincinos la „coroanei” .

    Implinidu-se cu prea plin cuvintele mantuitorului Hristos.:

    Căci în zilele acelea va fi necaz cum nu a mai fost până acum, de la începutul făpturii, pe care a zidit-o Dumnezeu, şi nici nu va mai fi. (Marcu13:19)

    Vom fi sifonati de aproapele pentru ca suntem „bolnavi” sau nu vrem sa ne vaccinam , cipuim :

    Iar când vă vor duce ca să vă predea, nu vă îngrijiţi dinainte ce veţi vorbi, ci să vorbiţi ceea ce se va da vouă în ceasul acela. Căci nu voi sunteţi cei care veţi vorbi, ci Duhul Sfânt.
    Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu; iar cel ce va răbda până la urmă, acela se va mântui. (Marcu13:13).

    Covidul este poarta stralucitoare angrenata de „balamalele” legilor care mana spre infernul de dincolo.

    Acum e vremea sa va pregatiti.

    Mantuire

    Apreciază

    • Grigore said, on august 12, 2020 at 4:06 pm

      E foarte clar ce ai scris. Singura completare e ca va dura nitel. Cel putin asa cred eu.
      Adica nu vor incepe razboiul la anul. Abia ce baga buletinele biometrice cu cip. E nevoie sa se obisnuiasca oamenii cu buletinele astea si sa le foloseasca ca pe niste carduri.

      Dar ce va fi diferit e ca vor sa puna omul degetul cand plateste. Amprenta!
      In loc de codul pin.

      Apoi o sa vina cu razboiul, antihristul o sa opreasca razboiul si o sa dea semnul fiarei la tot omul. Ca sa aiba omul ce manca si un acoperis deasupra capului. Si dupa ce vor vedea distrugerile de care zici tu, vor lua semnul fiarei multi ca sa se intoarca la comoditatea de dinainte. Comoditate care va fi chiar mai mare cu ajutorul robotilor.

      Apreciază

  7. ilie said, on august 12, 2020 at 1:20 pm

    a nceput

    Apreciază

  8. gabimdi said, on august 12, 2020 at 3:58 pm

    Știe cineva dacă pe perioada stării de urgență se acceptă sau nu se acceptă demisii pentru cei care vor să renunțe la serviciu?
    Pentru că eu am auzit ca in starea de urgență nu poate demisiona nimeni din serviciu !

    Apreciază

    • Alexandru TM said, on august 12, 2020 at 6:00 pm

      @gabimdi

      In structurile catalogate esentiale (anumite industrii si sectoare), nu se primeste demisia.

      Daca esti la privat nevizat si vrei sa pleci cu demisia, cred ca in perioada asta te si aplauda daca o pui pe masa.

      Sa fi sanatos

      Apreciază

    • Cosmin said, on august 13, 2020 at 12:01 pm

      Cei din jandarmerie si institutiile de forta nu pot demisiona.

      Ghici de ce?

      Apreciază

      • carla said, on august 13, 2020 at 3:04 pm

        Sănătate, învățământ?

        Apreciază

  9. P.M. said, on august 12, 2020 at 5:15 pm

    @@@Grigore,ce vă face să credeți că în alte țãri nu este la fel ca la noi în privința ,,bunãvoinței”conaționalilor?
    De bine de rău,aici mai ai un camarad care e dispus să și salveze sufletul,e dispus să nu se lase cipuit;de bine de rău la noi mai găsești unde să te spovedești;de bine de rău mai găsești moaște ale sfinților la care să te duci să te rogi pentru întărirea trupului dar mai ales a pshihicului pentru ororile ce bat la ușă;printre străini cred că scad aproape la zero șansele de mântuire.

    Apreciază

    • Nicu-Andrei Paduraru said, on august 12, 2020 at 8:15 pm

      Lui nenea îi este gandul la tortura ,nu la mantuire ,neaparat ! El vrea in principal sa scape de beciul militiei ….

      Apreciază

      • Grigore said, on august 12, 2020 at 9:37 pm

        Adevarul e ca oamenii din memorialul durerii isi aduceau aminte cu placere de beciul militiei. Ce sa mai, aproape ca s-ar fi intors acolo chiuind de bucurie.
        Haideti sa nu bagatelizam…

        Apreciază

    • Grigore said, on august 12, 2020 at 8:25 pm

      Am vazut foarte multi demonstranti contra cipurilor in Germania spre exemplu. Pana si la treaba cu botnitele nemtii au iesit in strada in numar urias. La romani e anemica reactia, foarte putini au iesit in strada. Mie cel mai frica mi-e de conationali.

      Oare de ce au fugit legionarii din Romania inainte de instaurarea comunismului?
      Noi suntem acum martori la instaurarea unei noi dictaturi.

      Apreciază

      • Toma said, on august 12, 2020 at 9:35 pm

        Sunt împotriva cipuirii, dar acceptă și susțin altă otravă, ecumenismul, care va duce la acceptarea tuturor abominațiilor.

        Apreciază

      • Ed said, on august 16, 2020 at 11:50 pm

        Ești naiv…

        Apreciază

  10. P.M. said, on august 13, 2020 at 11:02 am

    @@@Grigore,manifestatiile contra cipuirii cred ca ar rezolva ceva doar daca s ar prezenta cel putin 70%din populatia tarii respective,in speta Germania;cati au fost prezenti acolo?5-10-15 la suta din locuitori?apa de ploaie;cel mai important este sa fii pregatit pentru ce este mai rau;degeaba se prezinta 10.000-50.000 de insi la manifeste daca,atunci cand vor fi presati de societatea sa accepte acel cip,il vor accepta pe motiv de a avea dreptul la munca fiindca,pentru supravietuire,acesta este cel mai important lucru;si asta o stiu atat dracii,cat si servitorii lor(masonii,sectarii,satanistii,vrajitorii,o parte din atei s.a.);eu ma astept ca o incercare din aceasta pe motiv de supravietuire va fi vaccinarea:nu te vaccinezi,nu traiesti;si inainte de frica de nationali,ar trebui sa va fie frica sa nu cadeti in ispita de a trece peste incercarile ce vor veni acceptand vaccinarea sau cipuirea;noi ortodocsii,care chiar credem in Dumnezeu Tatal,Fiul si Sfantul Duh si implicit in mantuire,asta trebuie sa ne preocupe;tradari,rautati ale conationalilor ,,binevoitori”au fost mereu in istoria Tarii Romanesti;si nu numai la noi.

    Apreciază

    • Grigore said, on august 13, 2020 at 1:26 pm

      E nevoie de manifestatii oricat s-ar spune altceva. La un numar mare de manifestanti, cei ce stau in casa in dubii daca sa fii venit sau nu, dar si cei ce nu pot ajunge vor gandi pozitiv. Vor vedea ca sunt multi romani impotriva dictaturii. Intareste credinta o manifestatie cu multi oameni!
      Si ce e cel mai important Dumnezeu vede si ajuta!

      Adevarata problema a Romaniei, in opinia mea, este ca nu exista o forta politica crestina. Un partid al celor ce vor sa urmeze Calea.
      Un astfel de partid nu ar ajunge la guvernare, ar fi mereu lovit, dar ar fi totusi o voce unica chiar si in Europa.

      Daca acest lucru nu se poate infaptui atunci ramane doar sa te increzi in Dumnezeu si nu mai ai o tara.

      Uite Saccsiv scrie si zic bravo lui ca scrie. Mai sunt si altii care scriu si la fel bravo lor. Sunt oameni care au dovedit de-a lungul anilor o loialitate fata de o cauza justa si pentru a urma Calea. Sunt printre ei jurnalisti, avocati, judecatori, doctori dar si oameni simpli.
      Eu zic ca romanii plecati afara castiga mai bine ca in tara si sa existe o organizatie sa fie platiti cei care scriu, avocatii care se lupta cu sistemul, doctorii care spun adevarul, toti cei ce lupta.

      Degeaba dam din gura daca nu deschidem portofelul.
      Ca uite, noi vrem nu vrem, cand platim TVA-ul deschidem portofelul catre satanele tradatoare. Ii intretinem!
      Ii platim pe cei care ne tradeaza si de asupresc. Nu e normal si nici nu putem castiga vreodata platindu-i.

      Ca sa fii patriot trebuie sa ii sustii pe patrioti financiar!
      Asa doar patriot din gura cu lozinci pe internet si platit TVA la hotomani nu mergem spre bine.

      Concret zic ca se poate organiza un congres adhoc al celor ce sunt pentru Cale, poate chiar exista un partid asa nu cunosc, invitati oameni politici corecti, ziaristi, preoti si calugari, dar si straini, oricine vrea sa urmeze Calea si sa traiasca in corectitudine morala dupa Lege.
      Se poate organiza chiar online pentru cei ce nu pot fi prezenti fizic, ce conteaza e sa fie trasat un plan pe care sa il sustinem toti. Iar cei din linia intai sa fie sustinuti financiar.

      Asa ceva ar face valuri in Europa.
      Dar totul pleaca de la finantare! Fara finantare oamenii de buna credinta sunt legati la maini si la picioare. Oamenii astia n-au nevoie de Mercedesuri si viloace, dar trebuie sa traiasca si ei cumva, ca nu se hranesc cu aplauze.

      IN CONCLUZIE, DACA OAMENII NU II SUSTIN FINANCIAR PE CEI CE VOR SA LUPTE O SA MERGEM TOTI IN IAD! O SA IA TOTI SEMNUL FIAREI MAI DEVREME SAU MAI TARZIU. IN SOLITUDINE NU POTI INVINGE, DUMNEZEU NE VORBESTE DE COMUNITATEA CRESTINA.

      Apreciază

      • Cristian Daniel said, on august 13, 2020 at 6:20 pm

        @Grigore In unele privinte ai dreptate, in altele poate mai putin…chestia cu plecatul din tara ptr a te pune la adapost in alta parte este o utopie in opinia mea. Nu cred ca pot pleca asa din tara, sa zicem vreo 12 milioane de romani peste noapte, cu catel si purcel, este absurd…Occidentul i-a atras pe romani ca un magnet nu ptr ca le oferea liniste, o viata linistita, caci oamenii nu s-au dus acolo sa doarma toata ziua, ci ptr ca le oferea o munca retribuita corespunzator, la nivelul efortului depus, ceea ce intr-adevar Romania nu le ofera (aici muncesti uneori si 10-12 ore si esti platit cat sa nu mori de foame si sa-ti achiti eventual utilitatile, ma refer la marea majoritate, nu la parvenitii peste noapte sau la hotii din politica si alte ”ramuri”). Pe de alta parte, parintele Iustin Parvu spunea ca acum nu ai unde sa mai fugi, daca e sa te gaseasca, te gasesc astia si in gaura de sarpe, Sfintia sa spunea ca trebuie sa ramanem pe loc si sa marturisim pana la capat, alta solutie nu exista. Iar parintele Arsenie Boca spunea ca multi vor dori sa se intoarca in tara si nu vor mai putea, deci…
        In alta ordine de idei, ai dreptate, romanii au ajuns apatici, fara vlaga, invrajbiti, indiferenti, egoisti, lasi, fricosi, se supun orbeste mai marilor vremii si aproape deloc lui Dumnezeu (se pare chiar ca foarte multi nu vor sa mai aiba nimic de-a face cu Dumnezeu). Vorba lui Cristi Puiu, daca vor fi obligati sa mearga in maini o vor face si pe asta, se pare ca nimic nu-i deranjeaza cata vreme au cu ce sa-si umfle burta…Ca vor ajunge sa traiasca intr-un regim in care anii 1950-60 o sa para adiere de primavara, se pare ca nu-i intereseaza…Iar cum frica provine de la diavol, asa cum scrie si in Sfanta Scriptura, putem deduce ca majoritatea romanilor s-au demonizat (prin tot felul de pacate, ale lor sau ale familiilor lor, nemarturisite, nespovedite, neindreptate, repetate, mai mari sau mai mici – vezi cartea Stiinta Raului. Degenerarea indivizilor si a popoarelor, extrem de interesanta in acest sens). Duhul Sfant s-a retras de la ei, preluandu-i necuratul, care i-a aruncat, iata, exact in somnul cel de moarte (desi traiesc, umbla, se misca, sunt morti sufleteste, nu mai au vointa, nu mai au constiinta)… Iar cu finantarea patriotilor este ok, dar de la vorba la fapta este cale lunga, iar cu oamenii din ziua de azi greu de crezut ca se va intampla sa ceva…

        Apreciază

      • Noi said, on august 13, 2020 at 8:09 pm

        @toți

        S-au spus destule puncte de vedere unele mai virulente decât altele deși nu sunt purtătoare de binecuvântare… Un singur lucru cred că ar fi de adăugat… Adică occidentul din barca care a luat apă după 1054 și-a asigurat șederea în veșnicie de aceea dracii vor bântui mai „milostiv „-mai europenește! – prin occident… deci legile nu vor fi aplicate atât de draconic ca la noi! Ortodoxia e ghimpele din coasta satanei de aceea muncile vor fi cumplite în speță în toate țările ortodoxe iar noi abundă materialul genetic modificat sau mai degrabă apropriat trădării crezului Hristic cu care suntem datori din botez!…
        Problema è că occident sau bătătura proprie… Noi încă căutăm soluții omenești… Ceea ce nu cred că e bineplacut Domnului căci singura scăpare, întoarcere și nădejde este numai la Hristos, însă noi visăm să facem purtarea crucii și mărturisirea încă din fotoliu, căldurică și mâncare bună până la sfârșit dacă s-ar putea… În primul rând eu… din păcate!

        Apreciază

      • VioletaB said, on august 13, 2020 at 10:10 pm

        @Grigore O singura întrebare : te spovedești la ecumeniști ? Asta în caz că te spovedești

        Îndemnurile tale nu sunt deloc ortodoxe și nu au treabă cu mântuirea, ci doar cu fuga de tortura… Omul fara credința in Dumnezeu este mort sufletește, chiar dacă e viu cu trupul. Și aceasta e adevărata moarte, cea sufletească, care înseamnă și pierderea sufletului în veșnicie.

        Fuga in altă țară pentru puțin mai „bine” trupesc, dar fara niciun folos sufletesc, stiut fiind că în afară nu sunt preoți și ierarhi îngrădiți de erezie ci ecumeniști care mai si slujesc in locuri eretuce ale catolicilor și protestanților, este o demență. Ba chiar o idee satanică.

        Apreciază

      • Grigore said, on august 14, 2020 at 1:33 am

        Cristian Daniel
        Eu am sustinut si trimis in afara tarii in 2018-2019 undeva la 7 romani. I-am ajutat sa gaseasca un job si i-am incurajat ceea ce a contat mult. Mai ales ca 2 dintre ei au reusit sa isi ajute niste rude apropiate bolnave.
        Le-a fost mai greu la inceput cu acomodarea dar acum sunt multumiti de situatia lor.
        Acesti oameni se simt la adapost fata de cum erau inainte! Asta nu este o utopie.
        Oamenii vor sa traiasca, nu poti sa ii condamni ca vor sa traiasca mai bine cand muncesc pentru asta!

        Apreciază

      • Grigore said, on august 14, 2020 at 1:49 am

        VioletaB

        Doamna, dumneavoastra va spovediti la ecumenisti. Am scris mai sus, ecumenismul s-a nascut in Romania ca papa a venit in vizita istorica intr-o tara majoritar ortodoxa la invitatia patriarhului nostru. Este prima vizita a unui papa intr-o tara ortodoxa de la Marea Schisma, deci prima vizita in 1000 de ani!
        A fost o vizita istorica si ecumenismul a inceput oficial in Romania.

        Ce va spun sunt informatii publice, doar nu credeti ca papa a venit aici ca turist.
        Catolicii nu cred ca sunt chiar asa eretici daca patriarhul l-a invitat pe papa. Ca patriarhul nu a invitat un muftiu, ci pe papa.

        Referitor la fuga de tortura am mai scris mai sus daca citeati.
        https://saccsiv.wordpress.com/2015/08/16/legionara-ecaterina-gata-a-scuipat-o-pe-ana-pauker-drept-urmare-i-au-smuls-sanii-cu-clestele-au-violat-o-i-au-bagat-un-fier-in-vagin-si-au-ucis-o/
        In anul 1948 se pregatea sa treaca iarasi granita spre a merge in exil.

        Va intreb si pe dvs. cum am intrebat-o pe doamna Magda, era EROINA si MARTIRA Ecaterina Gata o tradatoare cand vroia sa plece din tara ca sa nu fie omorata?

        Apreciază

  11. R said, on august 13, 2020 at 7:49 pm

    @Grigore, faci tu ce faci și o întorci ca să iasă ca tine. Până la urmă fiecare știe ce e mai bine pentru el, nu?, și de toate vom fi răspunzători în fața lui Dumnezeu. Un lucru mă întreb. Oare nu e mai ușoară varianta de a pleca din fața pericolului, căutând în altă parte liniște și bani mai mulți, decât a înfrunta pericolul și mizeriile așa cum poate fiecare, după puterile lui, cu scuza bună că așa nu-i mai finanțăm pe los desgraciados? Nu e nevoie să-mi răspunzi …

    Apreciază

    • Grigore said, on august 14, 2020 at 12:57 am

      Iti raspund pentru ca ai o atitudine placuta in dialog, in sensul ca discuti obiectiv nu cu poale in cap ca altii.

      Sa nu finantezi statul tradator nu e o scuza, ca matematica nu se bagatelizeaza.
      Cei care urla cu tradarea nu sunt altceva decat postacii sistemului tradator.
      Cand un om pleaca din tara ca sa munceasca in alta tara pentru un trai mai bun PE CINE TRADEAZA?
      Hai sa o luam logic, PE CINE?
      Pe poporul roman? Zau? Pai omul trimite bani in tara catre familie?
      Cine pierde cel mai mult cand pleaca romanul la munca in strainatate?
      STATUL!!!!!!!!!!!!

      Statul urla ca e tradare ca la fiecare om plecat pierde peste 40% taxe doar din salariul omului!
      Pai nu e normal sa urle ca esti tradator??? Tu il privezi de excursii pe litoralul grecesc, de contracte cu panselute si borduri, de frecat menta pe ditai salariile si PENSIILE SPECIALE. Unul ca Visinescu are nevoie de pensia aia de boss, doar n-a batut de pomana. 🙂

      Apreciază

      • VioletaB said, on august 15, 2020 at 5:00 pm

        Nu ai răspuns la întrebarea mea și în plus mai faci și afirmații (absolute după mintea dumitale) greșite referitor la mine, ceea ce mi se pare o obrăznicie. Ca sa clarificam, nu mă spovedesc și nu merg la ecumenistii declarați cu acte in regula semnatari in Creta.
        După modul în care scrii, ești fie stilist, fie cu treabă pe aici. Afirmațiile tale nu sunt demne de un român creștin ortodox.

        @saccsiv propun sa nu mai scoți de la moderare comentariile acestui utilizator. Vine pe aici pe post de agitator, nu cu intenții bune. E de ajuns sa îi citești câteva comentarii.

        Apreciază

      • Grigore said, on august 17, 2020 at 8:27 am

        Doamna VioletaB va repet, toti romanii care ne spovedim in Romania, ne spovedim la ecumenisti inca dinainte de Creta. Romania e pe calea ecumenismului cu multi ani dinainte de momentul Creta. Deci si dvs. v-ati spovedit la ecumenisti, nu mai insistati cu prostia asta.

        Ceea ce incercati dvs. sa spuneti e ca va spovediti la nepomenitori, dar asta e cu totul altceva!!!

        Apreciază

  12. Cristian Daniel said, on august 14, 2020 at 11:15 am

    @Grigore
    Ok, tu ai ajutat 7 oameni care sunt 7 oameni. Eu ma refer la ideea de a pleca in masa, cu familii cu tot, cu batrani, cu copii, cu animalele din prispa, si de a lasa statul asta fara platitori de taxe, nu despre asta ziceai, despre paralizarea statului prin inexistenta platitorilor de taxe?.Poate sunt destui care constientizeaza prigoana care va veni, dar nu pot pleca, nu au unde se duce, nu au la cine, nu au cum o face, au obligatii aici… Ideea cu plecatul poate fi cel mult aplicata asa, individual, de la persoana la persoana, cum ai facut tu, cu 7 oameni, in niciun caz la nivel de mase compacte care sunt dislocate dintr-o parte in alta…Nici la refugiul din vara anului 1940, cu armata sovietica pregatita sa navaleasca in tara, nu au parasit toti basarabenii provincia, a fost imposibil…Deci in opinia mea, ideea cu plecatul din tara, pe care nu o sustin, se poate aplica maxim, cum zicea un clasic in viata, pe persoana fizica, nicidecum „in corpore”.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.