SACCSIV – blog ortodox

Se pregatesc proteste anti restrictii in Romania

Posted in MITING, proteste, REVOLTA, revolutie, Romania, virus by saccsiv on iulie 2, 2020

De pe blogul Daniel Vla aflam ca:

Se anunță PROTESTE pe 4 iulie împotriva clasei politice care a aruncat țara în criza coronavirusului în București și Cluj

Iar Mugur Mihaescu ne anunta despre alte proteste si peste 2 saptamani:

Video: Ce spun despre FRICA, despre CORONAVIRUS si despre ROMANI Mugur Mihaescu si Paul Hitter

Si nu sunt singurii.

Parerea mea despre revolutii o stiti, caci scriu pe tema asta de peste 12 ani. Reamintesc totusi: NU revolutii.

Stiti insa si parerea mea despre unele mitinguri, precum cel anti vaccinare obligatorie. Adica, DA pentru astfel de marturisiri.

Din pacate insa, ne apropriem cu pasi repezi de cea mai mare revolutie din istoria omenirii. Asadar, atentie mare cand se merge la astfel de proteste, de acum incolo. Caci drumul de la mitinguri pasnice la revolutie poate fi si extrem de scurt, daca se baga in seama intrusii profesionisti…

Voi mai reveni, mult mai pe larg, la acest subiect.

Bunul Dumnezeu sa ne daruiasca intelepciune!

 

45 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Un om said, on iulie 2, 2020 at 9:08 pm

    Ce ar trebui să facem? Să ieșim în stradă sau să nu ieșim?
    Să descurajăm ieșitul în stradă? Cum să scăpăm de plandemie?

    Apreciază

  2. Alexandru TM said, on iulie 2, 2020 at 9:27 pm

    Doamne ajuta dragilor,

    Acelasi sentiment de pericol iminent de groaza de anticipatie sporita simtim acum ca si inainte de criza asta , sufletul nu ne dezamgeste , si vreau sa va ganditi foarte bine la cum va raportati la aceste miscari de strada a maselor!

    Sa nu mergeti la protestele ce vor veni . Veti participa la o actiune profund demonica. Si se prea poate sa aveti vina de moarte.

    Aceste proteste sunt fabricate, angrenate si dirjate la nivel de servicii secrete din diverse UM-uri, pentru eficacitate maxima, adica a cumula cat mai multa lume si a produce haos si macel.

    Produc Haos pentru a veni tot ei cu solutia, adica a aduce moarte cu portia prin participarea ta. „ordo ab chaos”.

    Ori ce protest/actiune neduhovniceasca , neancorata in adevarul de credinta si intoarcerea la Hristos , ESTE SORTITA ESECULUI.

    NU MERGETI si sfatuiti lumea sa nu participe la acest ritual care concomitent va fi lansat simultant pe fata pamntului. (veti vedea)

    TOTUL va fi DETURNARE si MANIPULARE se vor folosi de OAMENIi pentru asi duce scopul lor dracesc la indeplinire.

    Cei ce au creat aceasta „nebunie pandemica” sunt aceasi care strunesc protestele.

    NU MERGETI !!!

    LUMINARE SI MANTUIRE va doresc.

    Apreciat de 3 persoane

    • Dana said, on iulie 2, 2020 at 10:24 pm

      Va multumesc Dvs. si D-lor Vasile si Vali pt. indrumare. Pare evident ce spuneti, insa fara informare, indrumare, sustinere, pot inselati cu usurinta si cei alesi, din cauza stresului si a orbirii.

      Apreciat de 1 persoană

      • Ema said, on iulie 2, 2020 at 11:50 pm

        Dupa parerea mea incepind din decembrie 1989 s-a vazut clar ca iesitul in strada nu rezolva nimic. Revolutia ne-au furat-o si ne-au dat in cap cu democratia originala a lui Ilici, apoi a urmat zona libera de comunism din Piata Universitatii care a fost inlocuita cu floricelele plantate de mineri si / sau deghizatii in mineri. Tot sub zimbetul si multumirile lui Ilici. Apoi masele de oameni iesite atunci dupa Colectiv care se stie ce ne-a mai adus.
        Si e numai ce imi aduc eu aminte ca sa le enumar.
        Eu am ajuns la concluzia ca vocea strazii nu se face auzita. Ba mai mult metodele de manipulare a maselor au fost intretimp extrem de perfectionate. Cum zicea cineva odata. Mergi la miting strigind lozinca ta si pleci de acolo strigind-o pe a lor.
        Prin rugaciunea noastra de crestini ortodocsi ce sintem si ne numim dar mai ales prin marea mila a lui Dumnezeu pentru noi si pentru jertfa mosilor si stramosilor nostrii se mai poate schimba ceva in bine pentru tara. Doamne, ai grija de noi!

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on iulie 3, 2020 at 7:07 am

        Statistica lui CARAGIALE despre TULBURARILE DE STRADA: cine participa, cine stie de ce participa, cati cu capetele sparte, cati trag foloase si cati pagubesc
        https://saccsiv.wordpress.com/2016/01/08/statistica-lui-caragiale-despre-tulburarile-de-strada-cine-participa-cine-stie-de-ce-participa-cati-cu-capetele-sparte-cati-trag-foloase-si-cati-pagubesc/

        Apreciază

    • Marian said, on iulie 3, 2020 at 1:35 pm

      @ Alexandru TM Din pacate…pana si Iisus Hristos s-a suparat pe noi astfel incat , degeaba ai asteptam ajutorul . TREBUIE CA SI NOI S A FACEM CEVA PENTRU ELIBERAREA DE SATAN !!! CE TREBUIE S A FACEM ? SIMPLU SA-I DAM LUI DUMNEZEU CE-I AL LUI . LUI DUMNEZEU NU …POLITICULUI , NU POLITICIENILOR . Mugur Mihaescu este d e fapt un politician sau ati uitat ca , la un moment dat a fost si consilier pe la Victoria sau chiar Cotroceni ? Oare faptul ca azi , acum este ” restaurator ” , al face mai putin politician , mai putzin ancorat in politic ? Sa fim seriosi : Garcea…tot Garcea ramane si-n zi de Paste !

      Apreciază

      • Alexandru TM said, on iulie 3, 2020 at 11:29 pm

        Daomne ajuta @Marian,

        S-a suparat pe noi, dar trebuie sa-ti spun ca nu a incetat a asculta pe cei ce se umilesc / se smeresc /se pocaiesc recunoscandu-si faradelegea si nemernicia.

        In acel moment in secunda 2 Hristos e langa el numai sa strige, catre El. Nemincinos este Hristos Cel ce a zis :

        „Iata eu sunt cu voi in TOATE zilele pana la SFARSITUL VEACULUI” (Matei 28:19)

        Pana la ultima suflare asteapta EL intoarcerea noastra.

        Iar daca cineva nu a primit mangaiere dar a varsat sange pentru pocainta adevarata aceluia si-a facut siesi prilej de mantuire cat si mare mila urmasilor si celor ce au ramas dupa el.

        Nu avem voie sa deznadajduim. sa nu zicem ca dejeaba Ii asteptam ajutorul, evenimentele trebuie sa se intample intocmai dar cine il va avea pe Hristos langa el acela va fi ajutat.

        Sfinti din pateric zic, ca in vremurile din urma doar cel ce va chema numule Domnului (rugaciunea mintii) doar acela se va mantui. Deci daca acela ce chema se mantuie. Cu adevarat Cel chemat a si raspuns .

        Sa fi sanatos

        Mantuire

        Apreciază

  3. R said, on iulie 3, 2020 at 12:13 am

    E adevărat că măsurile draconice s-au impus cu mare viteză, dar reacția românilor la toate măsurile absurde care s-au luat în ultimele luni a fost nulă. Acum când buzunarul s-a mai golit și foamea a început să-și facă simțită prezența, aceeași populație care a înghițit toate aberațiile posibile, crede că poate rezolva problema cu ieșitul în stradă. Suntem terminați pentru că nu mai judecăm normal, adică creștinește. Ne e frică acolo unde nu trebuie să ne fie frică, și nu ne e frică acolo unde ar trebui să avem multă frică. Și de ce ne-ar mira reacția populației care umblă ca niște zombie cu măștile ritualice pe față, când înșiși conducătorii bisericii au acceptat închiderea bisericilor, în ascultare față de cezari, acceptând slujbele fără credincioși, bisericile zăvorâte în timpul Sf. Paști și o lungă perioadă de timp, purtarea măștilor în cadrul slujbelor și neatingerea icoanelor și moaștelor, distanțarea „socială” de 2m, și pe alocuri împărtășirea cu lingurițe de unică folosință. Este de coșmar. Adică toți au uitat clerici și mireni, că Hristos în Biserica Sa ne păzește de orice boală, și că nici un virus nu poate rezista în fața lui Dumnezeu. Ce fel de credință e asta? Cât mai vor românii să-l mânie pe Dumnezeu? Știința a devenit dumnezeul în care cred oamenii acum. S-a văzut că se poate face orice cu populația, așa că cei care se ocupă de pandemie vor plusa și vor băga și mai multă frică în oasele românilor, cu și mai multe restricții, până îi vor înnebuni pe toți, cu acordul lor, pentru că nu mai este mult. Schimbarea se poate face doar la nivel spiritual, și fiecare, atât cât poate, să înceapă cu el însuși. Și ca prim pas concret spre normalizare ar trebui ca toate măsurile impuse de pandemie să fie desființate în biserică, să revină totul așa cum a fost înainte. Iar cui îi e frică să vină la biserică fără mască, ne distanțați social, și fără a se dezinfecta de o sută de ori cu spirt, să stea acasă cu „credința lui”. Așa am vedea câți creștini au mai rămas. Oamenii au ajuns să acorde o atenție exagerată curățeniei exterioare, ne mai gândindu-se că pe primul plan ar trebui să fie curățenia sufletului. Iar autoritățile lumești n-ar trebui să fie lăsate să facă legea în biserica al cărei cap este Hristos.

    Apreciat de 1 persoană

  4. astridcezara said, on iulie 3, 2020 at 2:07 am

    NU,nu iesim la proteste.Stam in casa,cu botnita pe mufa …eu nu spun sa ne ducem sa dam cu caramizi in jandarmerie,dar …NE PUTEM DUCE CU CRUCEA IN MANA,putem ingenunchea in Piata Universitatii,sa ne rugam impreuna si sa atragem atentia in cel mai pasnic mod ca suntem ai lui Hristos,ca nu vrem cipuri,sclavie biometrica,si restul…
    Au iesit si preoti in strada in alte tari,cu lumea dupa ei…
    solutii omenesti nu sunt pentru ca evident ca nu vom avea castig de cauza la nivel politico-social,dar PUTEM MARTURISI IN STRADA,PUTEM AMANA SI CU O LUNA VENIREA ANTIHRISTULUI,PUTEM AJUTA PRIN EXEMPLUL NOSTRU SA SE MAI SALVEZE 2 SUFLETE ACOLO,SI ASTA E CEL MAI MARE LUCRU
    Au gresit ca au iesit in strada in decembrie 1989?
    La nivel uman,poti sa spui ca n-am obtinut nimic.
    Dar tinerii care zimbeau si se ajutau unii pe altii cand au venit tancurile peste ei,au devenit martiri si sangele lor e scump in fata lui Dumnezeu…VOM MURI SI VOM FI LIBERI..asta scandau

    Apreciat de 1 persoană

    • GHEORGHE said, on iulie 3, 2020 at 9:08 am

      @ASTRIDCEXARA!
      Corecta atitudinea ta !
      Oricum azi romanii in majoritate nu mai sint OAMENI NORMALI .
      Daca ar mai fi fost OAMENI nimic din RAUL trait azi nu ar fi existat .ULTIMA SANSA DE TREZIRE dim DEMONISMUL GENERALIZAT in care zace si poporul roman de 30 de ani a fost STRIGATUL DE DEMNITATE al INGERULUI ALEXANDRA MACESEANU din CARACAL..Nu exista SOLUTIE azi decit BICIUL LUI DUMNEZEU cate vine ca un URAGAN si NIMENI SI NIMIC NU-L MAI POATE OPRI .
      Citi romani au azi genunchiul la RUGACIUNEA ORTDOXA AUTENTICA ? SUB 1% !ASTEPTATI-VA LA DREAPTA JUDECATA ACUM SI AICI !
      Deci oricit de mult rau vine ROMANII si omenirea il merita pe DEPLIN.
      Cine nu posteste de bunavoie ,ajunge sa posteasca de nevoie .
      ORICE MASURA DISCIPLINARA EXTREMA va fi impusa este NECESARA azi impotriva OMENIRII DEZUMANIZATE .
      SAPTE MILIARDE de bipezi AZI sint satanisti .
      BICIUL LUI DUMNEZEU este DREPT oricit ar fi de CIMIC.SI.USYURATOR .
      DIAVOLUL NU E DE CAPUL LUI !
      Tot ceea ce traim azi MERITAM CU DREAPTA MASURA .
      ORTODOXUL AUTENTIC mai poate face azi doar RUGACIUNE ,MARTIRISIRE SI JERTFA prin suferinta crunta pina la martiraj .
      STIE ca PEDEAPSA venita asupra umanitatii(boli,vaccin ,cipuri,BOTNITA SI PUSCARIE LA DOMICILIU ,DISTANTARE SOCIALA ) sint JUDECATA LUI DUMNEZEU pentru LUMEA DEMONIZATA 99,99%.
      Totul s-ar fi putut PREINTIMPINA daca MASELE ar fi fost SERIPASE .
      NIMIC din ce vedem azi ca se intimpla ABSOLUT PE DREPT nu ar.fi fost posibil daca FIECARE OM AR FI FOST MACAR SERIOS ,nici macar ORTODOX AUTENTIC .
      DIAVOLUL prin instrumentele sale OMENII SATANIZATI nu ar fi avut nici o putere .

      Apreciază

      • Alexandru TM said, on iulie 3, 2020 at 11:31 am

        @GHEORGHE

        Atitudinea astridcezarei nu e corecta si am expus deja de ce , ci e manipulata. de acea ne trebuie mult discernamant in vremurile ce vor urma.

        Iar ca tot ce se intampla si va urma este DREPTATEA SAU BICIUL LUI DUMNEZEU , pot spune ca da, sunt de acord cu tine.

        Si inca nu ne serveste atata dreptate cata meritam. ESTE MULT milostiv.

        Mantuire

        Apreciază

    • Marian said, on iulie 3, 2020 at 10:38 am

      @astridcezara Ai uitat sa precizezi tarile unde acei preoti au iesit in strada cu turma de credinciosi in urma lor si de asemenea , ai uitat ca-n Romania , preotii sant condusi de catre Seful BOR I.P.F. Daniel Ciubotea , omul care , in anii ’80 pe cand altii nu-si puteau permite sa se gandeasca macar , la o vizita de cateva zile in…Republica Populata Bulgaria { tara vecina si ” pretena ” , tara socialista } , domnia sa asi facea studiile teologice in ELVETIA ! Cati ca el…cati ca noi ?

      Apreciază

    • Alexandru TM said, on iulie 3, 2020 at 11:24 am

      @astridcezara Doamne ajuta

      Cu drag iti scriu dar si cu oarecare retinere.

      -Nu am spus sa stam in casa cu masca pe mufa (edoar concluzia ta) , sunt multe moduri de a marturisi. Dar a Marturisi lipindu-te de o cauza draceasca e contra productiv atat duhovniceste cat si omeneste. Pti sa iesi cu crucea spunandule ca nu e bine ce fac avand in vedere ca oamenii cauza politico/justitiara a protestului, iar NU intoarcerea la Hristos.

      -A merge la un protest cu cauza social politica justitiara organizat de ocultisti e ca si cum sa ma ierti : te-ai inhaita cu demoni sa aduci lumea la dreapta credinta. Poti sa ai cruci in mana cate vrei , nu va merge. Pt ca temelia protestului nu e Hristos , adica nu e buna.

      -Daca vrei sa marturisesti in strada , nu te opreste nimeni si chiar cred ca poti amana venirea antihristului , si singura o poti face chiar si 2- 3 persoane , dar trebuie sa diferentiem , cauza ,sa fie separata de a acestora politicesti. Totul consta in ce ce scop se aduna. SCOPUL NU ESTE HRISTOS. Daca vroiai sa marturiseti pe Hristos in fata oamenilor cu crucea in mana o faceai deja.

      ASTA este alt DUH care mana actiunile ce vor veni, „deva fi cu putinta a insela si pe cei alesi”

      ” Unde sunt doi sau trei adunati in Numele Meu, sunt si Eu in mijlocul lor (Matei 18: 20)” -Ei nu se aduna acum pentru Hristos.

      -Da profund gresit ca s-a ieit in strada, nu era nimic autentic in „revolutia” din 89` ca sa functioneze la asa anvergura a fost pregatita de ani de zile. concomitent cu „revolutii din alte tari. Nefericit lucru ca au murit bietii oameni, Rezultatul si urmarile sociale si dupa 30 de ani al unei actiuni neduhovnicesti ca si „revolutia” se vede din stratosfera.. revolutia nu a avut nici o treaba cu liberteatea si ADEVARUL motorul revolutiei era inlesnirea noii ordini mondiale.

      Asa acesti unii copii si oamenii nevinovati victime colaterale care au murit in conditii nefericite sunt la loc cu verdeata , dar sa nu crezi ca tot omu ce striga liberate la revolutie si a fost masacrat sunt martiri. pt ca Libertatea nu era scopul revolutiei acela era un slogan si mijloc deturnat. Revolutia a plecat de la minciuna nu ancorata in adevar.

      (Ioan 8:31) Dacă veţi rămâne în cuvântul Meu, sunteţi cu adevărat ucenici ai Mei Şi veţi cunoaşte adevărul, iar adevărul vă va face liberi.

      Sfintii inchisorilor au protestat in adevar pt ca INCEPATORII rezistentei erau in adevar si pentru adevar. , avand ca scop apararea esentei ortodoxe care era atacata de comunism si bolsevici. Insusi Libertatea care era Hristos.

      Nici uman nici spiritual nu am obinut nimic ba chiar mai rau neam afundat, si ma repet nu tot cele ce scandeaza oarice e martir.

      NU Mergeti

      Mantuire

      Apreciază

  5. Marian said, on iulie 3, 2020 at 8:39 am

    Se anunta PROTESTE cand , pe 4 Iulie ? Asta se vrea a fi o gluma cu ocazia Independence Day a U.S.A. adica in plina vara ? Chiar n-ar strica macar putina seriozitate caci , de gandit vad ca nici macar dl. Mihaescu nu vrea sa gandeasca aruncand pe tapet acea ” informatie ” . Cine sa iasa in strada la proteste pentru…Garcea ?

    Apreciază

  6. Marian said, on iulie 3, 2020 at 8:41 am

    @astridcezara ” Dar tinerii care zimbeau si se ajutau unii pe altii cand au venit tancurile peste ei,au devenit martiri si sangele lor e scump in fata lui Dumnezeu…VOM MURI SI VOM FI LIBERI..asta scandau ” Esti amabil/amabila sa dai oarece detalii ? Despre ce sau despre cine vorbesti ?

    Apreciază

    • minionita said, on iulie 3, 2020 at 9:15 am

      La liceul Iulia Hasdeu e o placa memoriala cu un nume. Langa sala Dalles e alta. Astea le stiu eu dar mai sunt si altele. Si la Eroii revolutiei e un cimitir intreg unde alesii depun coroane ca sa ii filmeze televiziunile. Dar nimeni nu ii filmeaza pe cei care isi plang copii, parintii sau sotii omorati. De teroristi care probabil au fost extraterestri si, dupa ce au tras, s-au urcat pe navele lor si au plecat inapoi pe planeta de unde au venit. De asta nu ii gaseste nimeni.

      Apreciază

      • Marian said, on iulie 3, 2020 at 10:31 am

        @ minionita La asta suntem buni : la depus coroane si la placi memoriale ! Uite ca si-n Minneapolis-Minnesota – USA , niste cetateni respectabili , au ingropat un interlop sub crucea unui martir desii el era …doar un interlop . Cam pe cand si-acolo , o strada PRINCIPALA sau un COLEGIU vor purta numele lui Floyd George ?

        Apreciază

    • nenimenea said, on iulie 3, 2020 at 11:13 am

      Despre Decembrie 1989,tinerele!!sau nu ai auzit de așa ceva?

      Apreciază

      • minionita said, on iulie 3, 2020 at 4:14 pm

        @Marian sunt convinsa ca parintii unei fete de 17 ani si ai unui baiat de 14 ani, barbatul care la 13 ani si-a vazut pe geamul de la baie tatal impuscat si alti fraieri din aceeasi categorie savureaza comparatia pe care o faci. Sincer, sper sa te fereasca Dumnezeu sa iti pierzi vreodata o persoana pe care o iubesti in asemenea circumstante si dupa aia sa vina un om fara nici un fel de compasiune, care face ceva pe durerea ta si se foloseste de un drept pentru care au luptat oamenii aia ca sa bagatelizeze si convingerile celor care au murit, si durerea celor care au ramas. E cu atat mai crunt sa stim ca cei care au murit au avut iluzia ca lupta pentru o cauza dreapta cand de fapt era vorba de o sleahta de comunisti si urmasi de comunisti reciclati avizi de bani si putere.

        Apreciat de 1 persoană

      • Andrei said, on iulie 3, 2020 at 5:06 pm

        @nenimenea

        Avand un asemenea nick antihristic de-a dreptul (pe modelul nevazutului de la Neversea saunespusului de la Untold) ar trebui sa nu poti publica aici. Negarea negatiei ne-nimeni inseamna ca esti cineva or de astfel „cineva” chiar ca nu avem nevoie.

        Intrebarea lui Marian de mai sus referitoare la lozinca „VOM MURI SI VOM FI LIBERI” scandata in perioada loviturii de stat din 1989 are mai mult sens decat crezi. Pacat ca ai trait acea perioada (cam asta lasi de inteles) dar n-ai priceput ai nimic. Din pacate dai dovada ca nici acum nu stai mai bine.

        Atunci a fost o mascarada organizata de oculta mondiala impotriva unei tari a carei politica avea un profund caracter national. Am cazut din lac in put asa ca a vorbi despre libertate in conditiile in care am intrat pe drumul celui mai crunt sclavagism din istorie este o amara ironie si o bataie de joc la adresa oricarei minti lucide.

        Afla ca daca oamenii ar fi fost intelepti si n-ar fi iesit din case in 1989 ar mai fi continuat, Dumnezeu stie cat, epoca Ceausescu. Pentru FIECARE AN castigat astfel poporul roman ar fi avut pe constiinta cu cel putin 1 milion de avorturi mai putin (in primii ani dupa 1990 erau cam 1,2 mil/an), intre 200 si 300 km de autostrada (avea un program ambitios de vreo 2500 km autostrada pana in anul 2000), cateva obiective economice esentiale pentru economie finalizate (ex. combinatul metalurgic de la Calarasi, cel mai modern din Europa la acea vreme, s-a lichidat cu utilaje de mare performanta inca in tipla, neinstalate), cu cateva sute de mii de hectare irigate (erau deja 3 mil ha in 1989 si vroiau sa ajunga la 7-8; prin comparatie, acum avem putin peste 1,2 milioane dupa ce a reusit psd performanta sa mai irige 350.000 ha in ultima perioada de guvernare) iar enumerarea ar putea continua la nesfarsit. Nu ma lua cu lipsa libertatilor, inclusiv a celei religioase, si alte dume ca nu tine. Da, sectarii nu puteau activa. Da, greco-catolici nu erau. Da, homosexualii erau pedepsiti. Da, pornografia era ilegala si copilaria protejata. Da, cei mai buni aveau prioritate la repartitii insa nu asta presupune adevarata meritocratie?

        Am fost la biserica oricand am vrut fara sa ma simt urmarit. Dar, slava Domnului, traiesc extrem de multi preoti care au slujit pe vremea aceea si pot da marturie ca nu se exercitau presiuni mari asupra lor (oricum infinit mai mici decat cele de astazi care lovesc in chiar esenta credintei).

        Asta au realizat dobitocii care au iesit in strada in 1989. Iar eu ma numar printre ei.

        Apreciat de 1 persoană

    • astridcezara said, on iulie 3, 2020 at 6:13 pm

      despre cine vorbesc? Despre Timisoara si Bucuresti -decembrie 1989.

      Copii de 14,16 ,18 ani -pe strazi,calmi,cu harul lui Dumnezeu deasupra lor,strigau VOM MURI SI VOM FI LIBERI.
      Au venit tancurile,s-au asezat in fata lor,au trecut peste ei,pe unii i-au impuscat…se ajutau unii pe altii ..nu au aruncat cu nimic,nu s-au aparat…
      am fost pe strada in Bucuresti in 21 decembrie…nu o sa uit niciodata…coloane de oameni cu copii pe umeri,vrem sa fim liberi,haideti cu noi,haideti cu noi
      la un moment dat nu am mai rezistat..m-am asezat pe un trotuar si am inceput sa pling
      o caldura stranie,un cer de neuitat,elicoptere deasupra noastra…
      JERTFA…PENTRU TARA,PENTRU PRIETENI,PENTRU UN POPOR MAI MULT BUIMAC,PE CARE INTOTDEAUNA L-A SALVAT O CREMA DE 20% DE ROMANI ADEVARATI

      si acum..distantare sociala..si masti…si sclavie digitala

      Apreciază

      • minionita said, on iulie 3, 2020 at 10:18 pm

        Ca sa fim obiectivi ar fi trebuit sa intelegem ca nu o sa iasa ceva bun omorand doi oameni, dupa o mascarada de proces, tocmai in ziua de Craciun. Dar eram mult prea depasiti de evenimente ca sa vedem adevarul iar cei care il stiau ranjeau la noi ( va aduceti aminte bancul ala cu de ce are iliescu urechi?). Cert e ca toti cei care au murit la revolutie nu au coborat la gradul de josnicie la care am ajuns noi. Pe alta parte, daca Ceausescu ar fi fost un om cu frica de Dumnezeu poate ca ar fi putut deveni un conducator providential pentru Romania. Oricum tot ce ni se intampla intra in categoria nascut talent, murit speranta fiindca de fiecare data cand avem iluzia ca ceva s-a schimbat si lucrurile vor merge spre bine, luam din nou plasa. Probabil ca daca ii iei la bani marunti pe astia care injura ciuma PSD o sa vezi ca ei ( daca sunt destul de varstnici ) sau parintii lor ii aplaudau pe minerii horticultori din Piata Universitatii si zbierau ca au venit bosorogii de Ratiu si Campeanu ca sa isi ia mosiile care apartineau poporului.

        Apreciază

  7. kunta kinte said, on iulie 3, 2020 at 8:45 am

    Va veni valul 2 apoi criza economica, razboi, falimente, apare ” dan$ul” , apoi pecetea..etc
    PS: primavara 2021, repornesc Cernul sa deschida portile iadului sa iasa sarpele orobros..etc

    Apreciat de 3 persoane

  8. Cristian Daniel said, on iulie 3, 2020 at 11:03 am

    Personal nu cred ca vor fi niciun fel de proteste pe aici pe la noi. Sau, daca vor fi, se va strange un numar nesemnificativ de oameni si va fi un mare fas. De ce? Ptr ca romanii au invatat sa accepte absolut orice jug li se pune oricat de umilitor ar fi. Au devenit adepti ai zicalei capul plecat, sabia nu-l taie…Romanii au devenit total apatici, indolenti, comozi, nepasatori, indiferenti la ceea ce se intampla in jurul lor si cu tara in care traiesc (care, fie vorba intre noi, aproape ca nici nu le mai apartine), sunt interesati doar de supravietuirea de pe o zi pe alta si nimic mai mult. Plus de asta sunt si foarte dezbinati, Ei prefera sa-si dea in cap unul-altuia, nu sa se uneasca si sa se ia de gat cu tradatorii cocotati la varful puterii. Iar acum, glumind un pic, multi sunt in drum spre Grecia, in concedii. Asa deci, ca sa fie proteste pe aici ar trebui sa se intample o super-mare nenorocire, ceva absolut iesit din comun si care sa afecteze drastic mase largi de oameni ptr ca, nu-i asa, cum spunea cineva, nu poti sa-i ceri unui neam care a invatat sa se tarasca sa fie demn…

    Si ceea ce spun nu e nou, o spunea foarte bine parintele Iustin Parvu, Dumnezeu sa-l odihneasca in ceata Cuviosilor:

    „Din păcate noi nu avem un tineret ortodox la fel de riguros ca cel al grecilor, al nostru este mai evlavios, ce-i drept, dar şi mai lipsit de vlagă şi de reacţie. Se ştie foarte bine cât de curajos au reacţionat grecii dar şi sârbii, când au protestat împotriva acestor cipuri şi a sistemului însemnării şi controlului total al identităţii. Tinerii lor au fost formaţi de mici în duhul acesta patristic, atât în familiile cât şi în şcolile lor – ei au noţiuni de Vechiul Testament, de Noul Testament; din tată-n fiu s-a predat această tradiţie patristică. De pe timpul comunismului încoace noi am dovedit că rămânem constanţi slugi altora, uitând de curajul şi demnitatea românilor de altădată. Toate popoarele vecine au încercat să scape de comunism, să-şi impună cumva neatârnarea – şi au reuşit într-o măsură oarecare. Dar România, care a fost cel mai crunt lovită de fiara comunistă, al cărei popor a îndurat cele mai cumplite crime şi decimări în lagăre şi deportări, a ajuns astăzi putregai. La noi în biserică situaţia este destul de anevoioasă deoarece credincioşii nu sunt destul de informaţi cu privire la aceste provocări ale lumii de azi.

    La noi, bietul român, dacă îl măguleşti un pic, nu mai ţine cont de nici o normă evanghelică. El este vinovat numai prin neştiinţă deoarece dacă el n-are câtuşi de puţine cunoştinţe de la biserică, de la şcoală, din familie, din societate – ignoranţa e cuceritoare. Pentru că el are un text în capul lui: „supuneţi-vă mai marilor voştri”; la el trebuie să meargă textul. Păi, pe noi nu ne acuzau în puşcărie, folosindu-se cu viclenie de textul scripturistic, aşa cum fac şi sectarii?– „Voi aţi fost încăpăţânaţi măi, voi aţi fost răzvrătiţi, n-aţi ascultat de cuvântul Evangheliei – păi, ce creştini mai sunteţi voi? Voi vă pierdeţi viaţa zadarnic”. Aşa încercau să ne reeduce comuniştii roşii de atunci, si tot astfel fac acum cu poporul nostru comuniştii de azi îmbrăcaţi cu haine albe.

    Se vrea şi se încearcă o desfiinţare a sacrului prin relativizarea valorilor fundamentale, a adevărului de credinţă prin ecumenicitate, se vrea înregimentarea şi uniformizarea pe model ateist a copiilor noştri. Dacă îi spui acum unui cetăţean care are cinci copii în casă – „Măi, nu mai lua buletinul sau paşaportul” – păi el nu înţelege. „Păi, părinte, eu ce le mai dau de mâncare”? Şi-l pui în faţa acestei situaţii grele.

    Suntem noi dispuşi ca Brâncoveanu de altădată să facem sfinţi din copiii noştri? Nu suntem pregătiţi. Şi atunci cine poartă toată această vină? Nu noi, biserica? Nu noi, mănăstirile, care suntem în faţa altarului avem datoria să spunem oamenilor adevărul şi să-i prevenim la ceea ce-i aşteaptă pe mâine? Dar în protopopiate nici vorbă să se pună o astfel de problemă, eşti respins, eşti catalogat naiv şi depăşit – ba chiar mai face şi glume pe seama ta. Deci dacă preotul nu are habar de lucrurile acestea, atunci ce să mai spui de bietul credincios care săracu’ de-abia deschide Biblia de două trei ori pe an, sau doar o dată-n viaţă? Vina este de partea tuturor celor ce răspund de educaţia şi formarea acestui popor – de la învăţători, profesori până la preoţi şi miniştri…”

    https://ortodoxiacatacombe.wordpress.com/2020/01/21/parintele-marturisitor-iustin-parvu-este-vremea-muceniciei-mesaj-adresat-poporului-roman-dreptcredincios-in-urma-cu-11-ani/

    Apreciat de 1 persoană

  9. P.M. said, on iulie 3, 2020 at 2:29 pm

    Câteva motive pentru care cred că acest protest va fi sortit eșecului deoarece nu cred că vor fi prezente mai mult de câteva mii de persoane:
    -foamea încă nu a afectat un număr suficient de oameni;situația se va schimba din toamnă când societatea va fi închisă din nou
    -la ora 15 când este programat protestul va fi o căldură care numai la proteste nu îndeamnã
    -este perioadă de vacanțã,lumea este/va fi plecată la munte,mare,ștrand,spa.
    Câteva motive pentru care cred că protestele nu își au rostul;cu ocazia asta țin să le mulțumesc Mãdãlinei și lui Alexandru Tm că mi au deschis ochii pentru ca de acum încolo să numai particip la proteste pentru a nu avea pe conștiință ca prin aceasta să influențez destinul oamenilor;scriu din perspectiva unuia ce a participat atåt la cele două proteste contra vaccinãrii obligatorii,proteste ce au avut loc la începutul anului,cåt și la protestul din 15 Mai
    -toate partidele,implicit toți politicienii sunt la fel;dacă acest guvern va cãdea,vor veni alții cel puțin la fel de rãi
    -ce a fost profețit se va întâmpla;prin proteste cred că se vor accelera lucrurile,oamenii de bună credință ce participă la astfel de manifestări nu fac decât să facă jocurile masonilor și ereticilor ce conduc țara încã din 1990.

    Apreciază

  10. P.M. said, on iulie 3, 2020 at 2:33 pm

    Câteva motive pentru care cred că protestele nu își au rostul;cu ocazia asta țin să le mulțumesc Mãdãlinei și lui Alexandru Tm că mi au deschis ochii pentru ca de acum încolo să numai particip la proteste pentru a nu avea pe conștiință ca prin aceasta să influențez destinul oamenilor;scriu din perspectiva unuia ce a participat atåt la cele două proteste contra vaccinãrii obligatorii,proteste ce au avut loc la începutul anului,cåt și la protestul din 15 Mai
    -toate partidele,implicit toți politicienii sunt la fel;dacă acest guvern va cãdea,vor veni alții cel puțin la fel de rãi
    -ce a fost profețit se va întâmpla;prin proteste cred că se vor accelera lucrurile,oamenii de bună credință ce participă la astfel de manifestări nu fac decât să facă jocurile masonilor
    -pentru a avea rezultat un astfel de protest,trebuie ajuns la rădăcina problemei,rãdãcina fiind politicienii;toți deputații,parlamentarii,senatorii trebuiesc prinși,legați,chinuiți și exilați;dar ca să se ajungă la ei,trebuie strãpunsã liniile de apãrare(poliție,jandarmerie,armatã)ceea ce este aproape imposibil;totodată acest lucru implică jertfe umane,foarte mult sânge vãrsat,un posibil rãzboi civil.

    Apreciază

    • minionita said, on iulie 3, 2020 at 4:22 pm

      Psalmul 72 e raspunsul la absolut tot ce e legat de aia care ne conduc. Daca te uiti e descrierea exacta a clasei noastre politice

      4. Că n-au necazuri până la moartea lor şi tari sunt când lovesc ei.
      5. De osteneli omeneşti n-au parte şi cu oamenii nu sunt biciuiţi.
      6. Pentru aceea îi stăpâneşte pe ei mândria şi se îmbracă cu nedreptatea şi silnicia.
      7. Din răutatea lor iese nedreptatea şi cugetele inimii lor ies la iveală.
      8. Gândesc şi vorbesc cu vicleşug, nedreptate grăiesc de sus.
      9. Până la cer ridică gura lor şi cu limba lor străbat pământul.

      Iar raspunsul referitor la ce trebuie sa facem e tot acolo

      Apreciază

    • Alexandru TM said, on iulie 3, 2020 at 4:25 pm

      Daomen ajuta PM.

      Ai inteles sa fi sanatos, mai umpic si vezi desavarsit mecanismul .

      Nici macar politicienii nu sunt tinta in plan lumesc .

      Tintele sunt > Serviciile secrete autohtone in concurs cu strainii, ONG-uri , Jurnalistii legendati, judecatori, procurori , Cercurile universitare progresiste-ideologic vorbind , parghiile economice de presiune bruxeleze/EU/globaliste., ar mai fi ambasade si altele…. politicienii sunt o extensie a acestora enumerati .

      Pentru ca cei dintai nici sa nu se vada nici a nu se arde pe labe in cazul extrem, extrem de improbabil dar nu imposibil de a ajunge la politicieni.

      La ce protest am vazut noi depilda ca omul striga demiterea/desfintarea sa abolirea a cat mai multe din elementele enumerate dar ce vorbesc sa strige despre, cati oameni le repereaza ca acestea sunt unele din mijloacele degradarii? Nimeni nici unde.

      Lucreaza ca un tot unitar spre rau, Universitatile si centrele de cultura pregatesc oameni mental si ideologic, cercurile financiare dedicate sustin material, isntitutiile legislative dcreteaza starea de normalitate a abominatilor accepta mental ca valoare, institutiile de forta apara elementele beneficiare pe fond „legal”.

      Doar dumnezeu le strica planurile prin actiune noastre.

      Ma rog sa nu fie nimic acum asa cum ai spus si tu si Daniel mai sus. Si sa ne fereasca Bunul Dumnezeu de mai rau pe mai incolo.

      Mantuire

      Apreciază

      • Cristian Daniel said, on iulie 4, 2020 at 12:35 am

        Alexandru, raspunsul este mult mai simplu, e sub ochii nostri, il traim zi de zi, nici macar nu are conotatii de natura religioasa: romanii s-au obisnuit cu postura de slugi (atentie, nu sclavi, caci sclavii fac ceea ce fac fiind constransi iar la prima oportunitate se revolta). Romanilor le place sa fie slugi, poporul nu pare deranjat de situatie. Timp de 30 de ani romanii au fost atat de bine dresati si spalati pe creier incat au ajuns sa isi aplaude calaii, chiar le multumesc. Poate doar daca s-ar intra peste ei in case, punandu-se in aplicare programul cercelo-rafiliano-arafatian „vacanta mare” ptr pensionari sa se revolte. Dar nu m-ar mira nici atunci sa-i vad pe pensionari incolonandu-se frumusel cu bocceluta la spinare si plecand palavragind spre „campusuri”… am ajuns niste mamaligari, niste curci plouate fara pic de demnitate, care am ajuns sa spunem albului negru si negrului alb….uita-te la ce s-a intamplat pe la Kaufland, pe la Lidl, cu aia care aplaudau pe militienii ce dadeau de pamant cu cei care nu purtau masca, uita-te la reactia oamenilor cand zdrentele de la politia locala incatusau vreun batran fara aparare caruia ii gaseau nu stiu ce vina. asa ca despre ce vorbim, cine sa protesteze??? zic sa fim seriosi…iti recomand sa citesti si asta: https://www.justitiarul.ro/noul-totalitarism-patologic/

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on iulie 4, 2020 at 5:24 am

        Cristian Daniel

        La Kaufland n-au prea aplaudat. Iar la Bacau, chiar din contra:
        https://saccsiv.wordpress.com/2020/07/02/video-politia-locala-bacau-incatuseaza-un-sofer-de-autobuz-deoarece-nu-are-masca-reactia-cetatenilor/

        Apreciază

    • Madalina said, on iulie 3, 2020 at 5:27 pm

      @PM

      Este foarte usor sa intelegi ce se petrece daca vei tine cont ca acum s-a accelerat lucrarea tainei faradelegii care va culmina cu venirea Antihristului. Aceasta este o lupta de inversare a firescului lasat de Dumnezeu si crearea unei lumi schimonosite care nu face decat sa ne rupa de vita care este Hristos.

      Imparatia Omului parodiaza jalnic Imparatia lui Dumnezeu. Imparatia Omului este materiala iar cea a lui Dumnezeu este spirituala. Totul se transforma. Albul devine negru intr-o caricaturizare a normalului si, in fond, a credintei care nu este altceva decat firescul vietuirii prin care omul se poate mantui.

      Pentru ca lupta este de esenta duhovniceasca si pentru ca numai Domnul poate impiedica lucrarea tainei faradelegii, cea mai eficienta arma pe acest front este rugaciunea din inima.

      Sistemul in care functioneaza acum lumea este de esenta antihristica asa ca, indiferent de bunavointa unora sau a altora, el este destinat sa dea roade pe masura legilor care-l guverneaza. De aceea politica va esua indiferent de culoare iar oamenii vor continua caderea atat timp cat vor ramane in aceasta paradigma inselatoare si vatamatoare de suflet.

      Apreciat de 2 persoane

  11. Duhul Căpitanului said, on iulie 3, 2020 at 8:58 pm

    Care „preoți” să iasă la proteste?! Cei fricoși?! Aia nu sunt preoți…

    Apreciază

  12. Cristian Daniel said, on iulie 4, 2020 at 10:36 am

    @saccsiv

    Lipsa de reactie eu o vad tot ca pe un fel de aplauze…la Bacau 3-4 oameni au luat atitudine, bravo lor, cei mai multi treceau insa nepasatori pe langa locul evenimentului…ma refer la o atitudine specifica romanilor in ziua de azi, bagatul capului in nisip, ceva de genul nu stiu, nu e treaba mea, nu ma intereseaza. si vedem destule agresiuni pe strada sau in mijloace de transport la care nimeni nu intervine, oameni carora li se face rau pe strada si ceilalti trec grabiti, nepasatori spunand ca o fi beat etc, sunt pline jurnalele de stiri de situatii de acest gen. aceasta atitudine s-a generalizat in societatea romaneasca, indiferenta, nepasarea, capul plecat, lasitatea, lipsa de solidaritate, datul in cap unul-altuia. de aceea cred ca in tara asta nu se va intampla nimic, am impresia ca am devenit prima natiune zombificata…

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 4, 2020 at 11:08 am

      Cristian Daniel

      3-4 au fost amendati ca au fost mai vocali. Dar au fost mai multi. Ceea ce este foarte mult la un grupuscul total de maxim 20 de persoane martore la incident.

      Apreciază

      • Cristian Daniel said, on iulie 5, 2020 at 1:06 pm

        Ma bucur ca tu esti atat de optimist saccsiv, eu nu mai dau sanse prea mari acestui popor, popor din care fac si eu parte bineinteles. Un popor care, poate daca nu era ortodox, ar fi avut o scuza ca nu cunostea Legea Domnului, insa asa, cunoscand-o dar ajungand sa o dispretuiasca, sa o persifleze, sa o ignore, sa o denigreze, sa incerce sa o modifice „dupa duhul vremii”, sa-si construiasca tot felul de „idoli”, si-a atras mare urgie asupra sa…urgie care sunt sigur, va veni nu peste foarte mult timp…

        Apreciază

    • GHEORGHE said, on iulie 4, 2020 at 6:58 pm

      @CRISTIAN DANIEL
      din pacate 100%ADEVARAT tot ceea ce ai scris TU .
      la acest momentul romanii in majorlitate sint niste slugi PERFECTE fara demnitate ,aliniati in dosul celui care ii da un os de supt ,cit de mic sau cit de mare care se numeste ” SEF” nu conteaza TREAPTA,CULOAREA sau INSTITUTIA..
      Porunca divina este „a iubi pe DUMNEZEU si pe aproapele”.
      Atunci cind acesta IUBIRE lipseste cu.desavirsire nu exista EMPATIE SI UNIRE intru IDEIE nicidecum.intre FRATI .
      Ci doar intetes intru CIOLAN mai mare sau mai mic pe scara ierarhica care fac din ROMANIA o imensa si TOTALA CIRPACIALA adica o perfecta. TREABA de mintuiala .Mergi pe orice trotuar din RO si te intrebi daca pe acolo nu ar fi trebuit sa existate UN INGINER,SEF DE LUCRARI ,atita vreme cit betonul e turnat doar in valuri si in colturi ? I
      NADMISIBIL !Si asa este TOTUL in ROMANIA in orice directie sau erarhie din tara cu exceptia VILELOR PITECANTROPILOR SECURISTI .
      SOLUTIA nu o mai are poporul roman in ansamblu .
      POPORUL ROMAN isi este propriul lui calau din prostie CRASA .ROMANUL nu e doar prost prin definitie ,deci egoist 100% este si masochist .
      Cind in acest popor se va naste UN GRUP COMPACT de citiva BARBATI ADEVARATI ,NU MULTI DAR NICI PUTINI care sa instaleze O DICTATURA MILITARA LUMINATA fara sa intrebe gloatele si haitele de vorba ,ci doar sa le puna SA EXECUTE INTOCMAI SI LA TIMP, PE MULTI ANI inainte ,macar O SUTA cel putin , in vederea unei EDUCATII.INTRU DREPTATE.SI ADEVAR ORTODOX RIGUROS de la vladica la opinca ,acest popor ar mai poatea avea un viitor .
      Cind tu dai spatiul aerian criminalilor americani ca sa bombardeze vecinii tai FRATI INTRU ORTODOXIE ,si culmea in SFINTA ZI DE PASTI ca sa primesti un avantaj meschin ,MAI POTI FI NUMIT POPOR DEMN VREODATA capabil sa-si autoslujeasca ?
      ALTFEL doar SPIRITUL DE SLUGA PERFECTA IN HAITA va dainui pina la a doua VENIRE in acest neam deja RATAT 99,99%.
      Nai cu cine ……sa vorbesti de DEMOCRATIE intr-o tara de pitecantropi GENERALIZAT ?! ABSURD !
      VESNICIA ne va confirma ca am fost de dupa ultimul VOIEVOD ROMAN doar O POPULATIE DE MAIMUTE FARA EXCEPTIE pe care INDIENII le-a vindut.la taraba . . de drept si fara PIS .

      Apreciază

  13. Lilas said, on iulie 5, 2020 at 7:49 pm

    Cum ne va Luminā Dumnezeu! Protestul in stradā este bun, numai asa se poate schimba ceva. Cine e fricos si nu Este conduc de HRISTOS sa stea acasā. Unii au comentat foarte bine aici, altii in duh anticristic. Nu dau nume, pentru cā nu este timp de polemicā. Pe lângā rugaciunile individuale, mai Este puternica si rugaciunea de group, toata lumea in genunchi pe strada, sute de Mii, milioane de oameni, cu preotii in fruntea natiei romåne! Numai asa se poate îndura Dumnezeu! Ce?!! Oare pare scenariu SF?!! Ce nu a mai rāmas nici o picatura de sânge de la Duhul Capitanului in noi?!! Si tinerii, nu sunt lasi. Trebuie stârniti si un lider puternic. Nu îndemn pe nimeni da iasa si nici sa nu iasā in stradā. Fiecare cu constiinta sa datå de Dumnezeu. Se poate ca acel CE va sta acasa, ferm convins CA face „bine” si nu participa la o actiune „demonica” de stradā , va muri saltat de politia Covid CE va bate la usā, pentru ca individul si-a lāsat numele azi la terasā , unde a bait bere sau l-a turnat vecinul, iar acela care a iesit in stradā sa aiba norocul sa nu plateascā nici amenda si nici arestare de politie. Soarecele si pisica. Nu uitati cā anticristul lucreazā prin toate mintile acum, si la conducatori corupti si la preotii lasi si la mirenii care stau cuminti cu botnitze si acasa pentru a ajuta de acasā la „salvarea” planetei. Totusi , în stradā Mai este o sansa sa facem schimbarea buna, dar numai ortodocsii Adevarati nu au fricā! Cine Mai Este ortodox adevārat?!; Cine a fost in noaptea de Înviere la bisericā! 15 ani de inchisoare?!; Dosar penal?!! Nu Este constitutional. Dacā ies in stradā 1 milion de románi in Bucuresti, si in orasele Mari, nu ne incape pe toti inchisoarea si nici amenzile nu le platim. Om’ trai si ‘om vedea. Inca nu e cutitu’ la osul românilor. In stradā se fac revolutiile. Nu de acasā. Frica nu e de la Dumnezeu! Doamne ajutā!

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 5, 2020 at 9:58 pm

      Lilas

      Doua cuvinte nu-mi plac in comentariul tau: noroc si revolutie.

      Apreciază

      • Lilas said, on iulie 9, 2020 at 4:05 am

        Ai dreptate frate Vasile. Nici eu nu cred în noroc. Am folosit cuvântul in stil ironic, e un fel de-a puncta ideea, fara sa intentioned a ofensa pe cibeva. Iertare. Scapare nu va fi decât daca vrea Dumnezeu. Iar, cu revolutiile, ne-am convins unde duc. Suntem în 2020. Solutia este rugaciunea sincera la Dumnezeu. Dar, daca se fac ceva proteste pasnice, eu si familia mea iesim în stradā. Doamne ajutā!

        Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 5, 2020 at 9:58 pm

      Lilas

      Doua cuvinte nu-mi plac in comentariul tau: noroc si revolutie.

      Apreciază

  14. […] Pe 2 iulie scriam: […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: