SACCSIV – blog ortodox

Pe plan mondial au reinceput deja satanistele masuri bolsevice de “lupta” impotriva celui de AL DOILEA VAL de coronavirus. Ce urmaresc papusarii?

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 26, 2020

Ieri am aflat ca:

Video: Testare coronavirus din usa in usa, cu armata, in Australia

Iar azi am aflat ca Muntenegru interzice procesiunile, intrunirile politice, spectatorii pe stadioane, etc.:

MONTENEGRO REINSTITUTES BAN ON RELIGIOUS AND POLITICAL RALLIES DUE TO CORONAVIRUS

Si in general, daca va uitati prin mass-media de limba engleza, veti constata ca se vorbeste din ce in ce mai mult despre al doilea val de Covid-19.

Deci este foarte probabil ca pregatirile pentru episodul doi sa fi inceput deja, in ciuda faptului ca din ce in ce mai multi specialisti dezvaluie ca din punct de vedere medical totul a fost o mascarada, ca din ce in ce mai multi analisti, scriitori sau ziaristi demonstreaza ca mascarada a avut si un scop dictatorial de factura bolsevica si ca, in general, din ce in ce mai multa lume se trezeste.

Si daca au inceput, ce vor, pana la urma, papusarii care sforaresc autoritatile si mass-media? E simplu sa-si puna marionetele sa declare stari de urgenta, iar “specialistilor” si trambitelor din presa sa le traseze sarcina de a se isteriza. Problema e insa ca un procent mult mai mic din populatie se va mai lasa pacalita, comparativ cu succesul stralucit inregistrat cu patru luni in urma.

Sigur, in tari precum Romania, mamaliga nu explodeaza, dar chiar si asa, asta nu inseamna ca aproape intreaga populatie se va mai comporta precum o turma imbecilizata:

Se pregateste o noua Stare de Urgenta in Romania? Daca da, o vor mai accepta romanii?

In alte tari insa, sigur lumea va iesi la proteste in strada, cu mult mai masiv decat au facut-o cu doua luni in urma.

Deci, ce vor papusarii?

Ce stim sigur e ca vor un Guvern Mondial. Asta a recunoscut-o chiar si OMS-ul:

Directorul OMS: Cea mai mare ameninţare cu care ne confruntăm acum nu este virusul în sine, ci absenţa unei conduceri globale

I-a ajutat primul val in acest demers? Categoric da.

Ii va ajuta si cel de al doilea val? Ei spera ca da, altfel nu declansau din nou mascarada. Si pana la un punct, cred ca vor aplica aceeasi reteta: testari cu japca, interzicerea libertatilor, etc. Mai departe insa, ceva major se va schimba in aceasta schema. Poate vor implementa un program super dur de tip Vacanta Mare? Sau poate vor declansa un razboi al revolutionarilor luminii impotriva copiilor intunericului? Sau o combinatie dintre cele doua?

Vom vedea…

Un lucru este insa indubitabil. Cum necum antihristul va veni si multa vreme pana atunci nu mai este. Ce putem noi face, in afara de a ne da cu presupusul despre planurile satanistilor? In primul rand sa ne rugam, apoi sa incepem mai repede sa ne simplificam viata. Dar asta este deja o alta tema, pe care, desi am mai abordat-o, o voi mai dezvolta in viitor.

 

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. X said, on iunie 26, 2020 at 3:54 pm

    On-topic:
    Personal cred ca momentan vor doar sa ne tina „in sah”, intr-o continua stare de panica, in urma primului val. Daca sunt suficient de destepti (si mai ales noi suficient de prosti!!), pot tine starea asta de panica la nesfarsit: si 100 de ani daca vor (daca ii lasam!). Observ totusi ca inca exista OAMENI NORMALI, chiar daca putini… Isi pun frumos masca doar cand comenteaza careva sau cand ii vede nu stiu cine (paznicii de pe la supermarketuri) dar cand nu-i mai vede nimeni, isi dau jos masca, isi vad de viata lor normala…
    De fapt… virusul real este unul MEDIATIC, un virus-massmedia!! Si mai circula un alt virus, mai periculos, un virus-politic (cu scopul de a instaura guvernul mondial, cu anticrist ca presedinte-mondial)

    Off-topic (si nu chiar):
    Ce vor sa spuna astia aici? Ca niste virusi au invatat sa zboare folosindu-se de curenti de aer care se ridica la inaltimi foarte mari?! Adica cum e aia ca un „nor de praf” a reusit sa zboare de nebun din Sahara (Africa!) si pana in Cuba la Havana, cateva mii de km bune (vreo 10.000 cred)?? Si… pe norul asta de praf s-ar fi „aero-purtat” NISTE VIRUSI?! Au invatat virusii sa se dea cu parapanta folosind curentii de aer …stratosferici?! Dar cum nu au murit virusii, ca aia stiu ca supravietuiesc maxim 5-10 minute in afara unui corp-gazda!! S-au apucat astia cu presa iarasi de scenarii SF?! (mai trist este ca sunt enorm de multi care chiar cred asemenea inventii)
    Chiar va provoc: cautati pe Google Maps unde e Sahara (in Egipt!!) si unde e Havana/Cuba.
    Link stire:
    http://stiri.tvr.ro/nor-de-praf-saharian-in-cuba–jamaica–i-republica-dominicana–con–ine-particule-de-mercur–i-siliciu–dar–i-virusuri–i-bacterii-_864636.html#view

    Apreciază

    • gigimutu said, on iunie 26, 2020 at 9:16 pm

      si bineinteles,

      tot liliecii, serpii, crocodilii, pangolinii si alte animale, bietele, nevinovate, vor fi de vina pentru acesti virusi purtati de magnificul nor de praf saharian, nicidecum billica gates si toata sleahta lui puturoasa de la oms si de la cluburile lor de vrajitorie si de satanisme!!! bleah!!!

      Apreciat de 1 persoană

    • isa said, on iunie 27, 2020 at 9:15 am

      Și cum de in lunga lor călătorie prin atmosfera, virușii aceia nu au fost nimiciți de razele UV ?!

      Apreciat de 2 persoane

  2. X said, on iunie 26, 2020 at 4:01 pm

    Distanta de la Havana pana la Sahara de vest, la tarmul continentului African = 6890 km. Asta este o distanta MINIMA!! (ca doar nu au zburat „virusii” tocmai de pe tarmul Africii)
    https://www.distance.to/Havana/El-Aaiún,MAR

    Apreciază

    • gheorghe said, on iunie 27, 2020 at 2:26 pm

      Virusi – purtati de aerosoli…
      „Aerosols, measured in PM10, at Mayol-Bracero’s research station in northeastern Puerto Rico, have never reached the levels they have seen the past few days. Records at this station go back 15 years.”
      La viteza medie de 30 km/ora e nevoie de vreo 10 zile sa ajunga in SUA – asa-zisul virus, ahatat de particule… [spun unii] poate trai si 27 de zile!
      Altii – nu se stie… Vor sa duca si Ebola in America pe cai…. naturale?

      Apreciază

  3. Un om said, on iunie 26, 2020 at 4:22 pm

    Cred că vor vaccinare obligatorie!

    Apreciază

  4. Alexandru TM said, on iunie 26, 2020 at 4:46 pm

    A inceput :

    In Los Angeles US, copii sunt luati fortat din sanul familiei de „directia pentru protectia copilului” pe motiv ca parintii au fost TESTATI (nu bolnavi, ci au iesit la test) pozitiv de COV-19. Actiunea de extragere a copilului fiind instituita cu sprijinul uni ordin judecatoresc, adica a autoritatilor.

    Nu este un caz singular intrucat mai multi avocati din LA confirma ca se confrunta si cu alte asemenea spete.

    Avocatul acestei cauze exclama: „Ganditi bine si reflectati….. „Directia pentru protectia copilului” doreste retragerea minorului, din custodia familiei pe motiv de Cov-19, in ciuda faptului ca parintii au luat toate precautiile necesare ingrijirii si protejarii copilului. ”

    https://parentalrights.org/it-finally-happened-child-taken-due-to-covid-19/

    Daca se intampla la ei, ce credeti ca vor face „ai nostri ” ca doar stim bine de unde iau ei „lumina”. Hai neamule sa-i dam inainte cu testele ca e „de bine”.

    Mantuire

    Apreciat de 2 persoane

  5. Cristian Daniel said, on iunie 26, 2020 at 8:29 pm

    …deci, parerea mea este ca isteria va fi mentinuta toata vara, un fel de alba-neagra, uite virusul, nu e virusul, azi creste nr de infectii, maine coboara, o tara isi deschide granitele, alta le inchide apoi invers, de nu stiu unde cand vin oamenii trebuie sa stea in carantina, din alta parte nu e obligatoriu, si tot asa, o ameteala din asta caci trebuie tinuta atmosfera incinsa…de la toamna se va face efectiv pasul 2, treptat insa, cu punct culminant Craciunul. Cum vor reactiona oamenii, inclusiv romanii care prefera sa-si dea in cap unul altuia decat sa se uneasca impotriva tradatorilor din fruntea tarii, vom vedea…

    Apreciat de 2 persoane

  6. […] Pe plan mondial au reinceput deja satanistele masuri bolsevice de “lupta” impotriva celui de AL … […]

    Apreciază

  7. vlad tepes said, on iunie 26, 2020 at 11:49 pm

    Stiti cum e cu asta? E suficient ca intr-un singur stat, establishmentul sa cedeze in fatza multimilor extrem de, furioase si apoi sa fie macelarit, pt ca atunci, acest bulgare de zapada al revoltei sangeroase se va rostogoli cu repeziciune in multe alte state! Istoria se repeta, dupa cum ne-a aratat de atatea ori! Oricum, Stapanii oculti nu dau nici 2 bani pe viata slugoilor lor care le administreaza Coloniile!

    Apreciază

  8. voicusoft said, on iunie 27, 2020 at 5:51 pm

    N-am mai scris de cateva luni, ca am tot studiat ce se intampla cu virusul asta.

    Cred ca aici avem o problema mai ampla, si am impresia ca si noi, crestinii ortodocsi, care urmarim media alternativa si teoriile conspiratiei suntem folositi in acest mecanism.

    Concluziile la care eu am ajuns (dupa ce am verificat documentat multe aspecte sunt urmatoarele):

    1. Acest virus e real, foarte probabil creat undeva in laborator cu un anumit scop sau e vreo scapare neplanificata, accidentala. Odata ce virusul e creat si ai cativa purtatori in conditiile mobilitatii populatiei se poate raspandi foarte repede. Enorm de multa lume calatoreste cu avionul, vaporul (mijloc propice pentru a raspandi o infectie virala) de pe un continent pe altul. Si SARS-ul din 2003 din Asia a ajuns la noi, in conditiile in care majoritatea populatiei nu isi permitea sa calatoreasca ca si astazi. Azi vorbim de un 70-80% din romani care calatoresc, cel putin odata pe an, in strainatate, si poate din acestia 10-20% pe alte continente (delegatii, work & travel adica slugarnicie, etc.). Nivelul de trai in Europa de Est (inclusiv in Romania) a crescut destul de mult, si asta deja e un fenomen constant in ultimii 15 ani: calatoritul prin lume din diverse motive. Iar ceea ce s-a intamplat in Italia, Spania unde spitalele au fost depasite de situatie (iar asta nu cred ca a fost regizat, nu puteai regiza asa ceva la o scara atat de larga, iar povestea cu 5G provoaca/amplifica virusul nu are sustinere, ca in Iran si Suceava nu ai cine stie ce acoperire 5G si nici nu exista o corespondenta intre acoperirea 5G si numarul pacientilor cu complicatii/decese) confirma ca in conditii normale (fara nici o masura) virusul provoaca complicatii, iar rata sa de mortalitate estimata la intre 0,6% si 1% (fata de gripa sezoniera care e pe la 0,1%) poate creste spre un 3-4% din cauza lipsei paturilor si aparaturii de terapie intensiva, iar alea nu pot fi suplimentaet suficient peste noapte. La Romania, cu vreo 2000 de paturi (cu aparatura eferenta: ventilatoare, masti de oxigen, butelii de oxigen, EKG, ec.), cele 5% complicatii la un 10 milioane de infectati inseamna 500.000 de oameni ce au nevoie de internare la ATI. Ca de reprodus se reproduce repede, ca alti virusi inofensivi.

    2. Masurile luate de multe state (precum Romania) au fost brutale, unele fara precedent in istorie si la o scara fara precedent, iar pagubele economice, psihologice si sociale sunt enorme. Iar multe dintre ele nejustificate sau chiar intrusive (termoscanare, internare asimptomatici cu forta, interzicerea slujbelor cu participanti, anonimizarea grupului de comunicare strategica, cenzura, interzicerea autopsiilor, etc.). Unele au fost chiar contraprductive, deoarece tarile care au facut autopsii au descoperit noutati despre virus si au redus mortalitatea (s-a dovedit ca ventilatia mecanica in multe cazuri e inutila sau daunatoare, s-a descoperit ca anticoagulantele ieftine ajuta deoarece virusul creeaza cheaguri de sange, etc.).

    3. Se minte in ultimul hal sau se amesteca adevaruri cu minciuni (neinetntionat sau intentionat) in toate mediile, de la mass media oficiala la guverne pana la site-uri conspirationiste. Cenzurarea unor site-uri conspirationiste de catre autoritati s-a dovedit a fi un esec lamentabil, de altfel e o metoda nerecomandata de UE si chiar de oamenii lui Soros, adica ai sistemului. Dovada e numarul foarte mare de oameni care, in continuare, sunt sceptici sau chiar in denial fata de problema. Tot mecanismul de cenzura de la GCS la facebook, youtube, etc. a esuat lamentabil, si va esua intotdeauna, deoarece Internetul e aproape imposibil de cenzura. Nu au reusit in Iran si in China si nu vor reusi nici la noi sau in SUA. Rusia are proiect de a-si crea propriul internet national din privinta asta, ca sa scape de propaganda venita din afara. Sunt specialist IT si vorbesc in cunostinta de cauza.

    4. A existat o opozitie generala in lunile martie si aprilie venite si din directia OMS si din directia oamenilor lor (epidemiologi, etc.) fata de orice alternativa cu privire la lockdown-ul bolsevic de care @saccsiv scrie. Una din alternative, sustinuta de asiatici (din experienta cu alte epidemii) era purtarea mastilor. Opozitia asta, in cele din urma, s-a mai linistit si multe din autoritatile astea s-au intors la 180 de grade, dat fiind dovezile stiintifice ca purtarea mastilor pentru cateva luni duce la reducerea transmisie virusului.

    Ce mi-e clar e faptul ca evitarea aglomeratiilor, igiena personala si purtarea mastilor in spatii inchise sau aglomerate pot sa duca la stoparea transmisiei virusului si incetarea problemei. Stoparea transmisiei virusului inseamna ca toate eforturile colosale depuse de elite pt vaccinuri, tratamente ,etc. vor fi in van. Ori e clar ca lucrul asta nu se doreste, asa ca ei au nevoie ca virusul sa se transmita in continuare binemersi pana e pregatit vaccinul.

    Asa ca OMS se autocontrazice: la o ora din zi zice ca un tratament nu e bun, dupa 12 ore ca e bun dupa ce apar scandaluri cu studii dubioase citate. Apoi zice ca mastile nu sunt bune si apoi ca sunt bune. Apoi zice ca asimptomaticii nu transmit, si dupa 12 ore transmit. Informatiile astea le-au preluat si presta platita a sistemului (digi24, antena3, etc.), si mass media alternativa (activenews, etc.) si site-urile care promoveaza teoriile conspiratiei. Asta la pachet si cu diverse masuri (de exemplu cenzura) care au marit enorm audienta conspirationistilor. Razvan Constantinescu a avut clipurile pe youtube cenzurate si, totusi, enorm de multa lume le-a vazut. Au fost repostate pe alte site-uri/platforme sau pe acelasi youtube/facebook la nesfarsit. E natural ca lumea sa consdiere ca acestia (cei cenzurati) au dreptate din moment ce intentia de cenzura te duce natural la concluzia ca ei spun adevarul. deoarece deranjeaza, doar ca nu e mereu adevarat. Eu l-am vazut pe Razvan Constantinescu spunand si lucruri reale si lucruri false.

    Rezultatul care e? Lumea considera ca virusul nu exista, ca cifrele sunt umflate artificial, ca e o manipulare, ca purtarea mastii = botnita/lipsa de credinta sau ca masca afecteaza oxigenarea, sau ca virusul e doar o simpla raceala, sau ca oamenii sunt infectati prin teste sau orice alte lucruri (de la lucruri adevarate la lucruri false) si, in consecinta, poarta virusul in continuare in societate fara sa fie constienti de faptul ca exista. Rezultatul care poate fi? Virusul va circula binemersi in continuare pana pregatesc astia vaccinul si tratamentele minune……

    Aici trebuie sa fim atenti, sa nu cumva sa fim noi manipulati sau folositi ca idioti utili. Cum exista securisti si intrusi in toata mass media, asa pot exista si in media alternativa si in zona site-urilor conspirationiste.

    La fel cum nu putem avea incredere totala in Gadea, in Cosmin Prelipceanu, in Cristian Tudor Popescu, nu putem avea nici in Rashid Buttar (necrestin), David Icke (propagandist new age, btw), Razvan Constantinescu, etc. Ca nu stim care din ei ce hram poarta si pe statul cui sunt de plata. Ar fi culmea ca unii sa detina adevarul absolut si altii doar sa minta. Nu asa lucreaza elitele, ca manipularea si propaganda NU consta in minciuni, ci in amestecarea FINA a adevarului cu minciuni si in dezinformare. Atentie foarte mare aici!

    Deocamdata cazurile (dupa cifrele oficiale) par sa creasca DIN NOU, dar ASINCRON si in Romania dar si in Bulgaria, Republica Moldova, Ucraina, Portugalia, Texas, Florida, California, etc. Au crescut si cazurile celor internati la terapie intensiva dar si a deceslor. Nu stiu la noi cat de credibile sunt cifrele, deoarece nu sunt verificate de nimeni si de furat baietii fura cat timp exista starea de urgenta/alerta si permite eliminarea licitatiilor, controalelor preventive, etc. Asa ca motive sa le creasca artificial au. Ce e dubios e ca din 15 mai pana prin 19 iunie, autoritatile nu au mai prea dat amenzi deloc pentru nerespectarea regulilor simple preventive gen purtat masca.

    Cert e, ca odata cu cresterea artificiala, poate fi si o crestere reala. Cat timp aceste masuri nu se respecta (si e vizibil penru oricare dintre noi), cresterea artificiala devine una reala si atunci au motive sa impuna din nou restrictii.

    Ca sa impui restrictii, in calitate de guvern slugoi, in conditiile in care ai doar cifre si nu crede nimeni in ele, risti ca lumea sa nu le respecte, sa se revolte sau sa ai situatii neprevazute care sa iti puna in pericol planul dictat de mai sus. Ca sa controlezi 7 miliarde si ceva de oameni cu mana de fier ti-e cam greu oricat de elita/rockefeller/satanist/antihrist ai fi. Altfel, reducerea populatiei nu ar avea nici o logica daca e sa o luma asa.

    Dar daca incepi sa ai morti, sa ai tragedii lacrimogene (triaj de razboi ca in Italia) si sa faci cifrele sa devina nume, altfel vorbim.

    Pentru unii masca e:
    – o botnita, e lipsa de credinta, afecteaza oxigenarea, e periculoasa pentru sanatate, o marturisire de supunere fata de sistem, etc.

    Dar pentru altii (in special pentru ELITE) masca e o alta problema:

    – masca chirurgicala sau de bumbac NU prea afecetaza oxigenarea (decat pentru o minoritate, cei cu astm, etc.). Asiaticii o poarta sezonier din 2003 si nu s-a dovedit niciodata ca ar cauza probleme, ba chiar popoarele asiatice unde exista cultura mastilor sunt popoare cu IQ ridicat si unde propaganda neomarxista (antirasis, LGBT, etc.) a intampinati dificultati cu MULT mai mari decat in occident (Japonia, Coreea de Sud, Hong Kong).
    – NU e periculoasa decat daca iti pui mainile murdare pe ea
    – NU protejeaza pe tine de COVID-19 (pentru aia ai nevoie de masca ETANSA gen FFP2, FFP3 care e un chin sa o porti)
    – Protejeaza pe altii de secretiile sau aerosolii emanati de tine, in caz ca porti un virus si esti asimptomatic (nu e coronavirusul asta singurul virus ce la unii nu provoaca simptime). Ca urmare, purtarea de catre 80-90% din populatie a unei masti (acum exista si studii ce confirma asta) poate opri transmisia virusului si sa ii reduca gravitatea sa in cateva luni, ducand spre extinctia lui. Asa cum au murit si gripa porcina si alti virusi.

    Aici e problema. Daca lumea ar respecta regulile astea minimale (care sunt dovedite ca functioneaza si au aceeasi eficienta ca lockdown-ul daca sunt respectate de macar 80% din populatie) timp de CATEVA LUNI, atunci BigPharma si elitele pierd.

    Masca nu o porti ca sa te protejezi tu de covid, ci ca sa ii protejezi pe altii in caz ca il ai (si nu stii) si pentru a STOPA CRIZA. CRIZA de care ei au nevoie, si care, probabil, au declansat-o cu un scop.

    Aici e problema. Atentie mare cand luptam cu elitele sa nu ne trezim ca, inconsinet, suntem folositi de ei si le indeplinind planul.

    Prin negarea problemei sau descurajarea respectarii voluntare a masurilor individuale de protectie a altora riscam sa contribuim la reizbucnirea epidemiei sau la amplificarea sa, dand guvernelor motive sa impuna din nou restrictii si sa impuna scheme de vaccinare obligatorie pe motiv ca : uite, lumea nu respecta nimic, deci avem nevoie de stare de urgenta, ca altfel problema nu o putem opri.

    Faptul ca au fost alarme false de-a lungul timpului(gripa aviara, porcina), faptul ca OMS e condusa de un comunist nenoricit si considera transexualismul ceva normal, faptul ca guvernul minte cu nerusinare si obscurizeaza informatiile, ca mass media minte si exagereaza in ultimul hal nu inseamna ca , automat, problema nu exista sau nu e grava. Problema exista si poate fi rezolvata simplu si fara restrictii, fara vaccinare obligatorie, fara alte tampenii prin purtarea mastii de catre 80% din populatie cateva luni, concomitent cu evitarea aglomeratiilor (a calcatului in picioare) si a dezinfectarii mainilor. Doar ca cei care au declansat criza nu asta au urmarit.

    E nevoie de criza pentru: – instituire guvern mondial, instituire control/supraveghere electronica/biometrica la scara larga, desfiintarea bani cash, si mai multa digitalizare, vaccinare obligatorie, etc.

    Dar criza trebuie intretinuta de cineva, iar prin stimularea nerespectarii unor masuri simple de igiena (de catre OMS, de catre diversi conspiratonisti-securisti, de catre autoritati care poate, intentionat, tin secretomanie, cenzureaza pe altii, iau masuri ridicole/nejustificate s iintrusive) criza este intretinuta.

    Fac un apel pentru toti sa actionam cu echilibru si smerenie, sa nu cadem incele 2 extreme ale diavolului: idolatrizarea stiintei si acceptarea tiraniei/dictaturii emdicale (cum fac #rezist) si negarea totala a ei (cum de ceva timp, mai nou fac multi crestin ortodocsi, din pacate). E o ispita foarte grea aici, e foarte usor sa demonizam guvernul pentru ca ne-a inchis bisericile (masura demonica si inutila) si sa negam tot ceea ce autoritatile zic, dar nu avem de unde sa stim exact ce e adevarat si ce e minciuna.

    Valul al 2lea va veni si, parerea mea, risca sa fie adus chiar de catre noi cei care am cazut in extrema cealalta si puratm virusul fara sa stim si considerand ca nu exista. Dar el exista, si s-ar putea ca statul roman sa lase intentionat sa se ajunga la niste tragedii ca apoi oamenii sa accepte o alta stare de urgenta si sa se intoarca violent impotriva crestinilor: Na, v-am inchis in case, nu e vina noastra, e vina prostilor de crestini care au zis ca problema nu exista si nu au respectat nimic.

    Atentie mare, deci …..

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 27, 2020 at 8:42 pm

      voicusoft

      Am citit doar pana la fraza:

      “Iar ceea ce s-a intamplat in Italia, Spania unde spitalele au fost depasite de situatie (iar asta nu cred ca a fost regizat, nu puteai regiza asa ceva la o scara atat de larga”

      Nu stim sigur, deocamdata, daca cifrele din Italia au fost sau nu umflate, insa e sigur ca daca papusarii doreau ca ele sa fie umflate, atunci erau umflate. Asa ca este gresit sa fudamentezi o analiza pe niste astfel de cifre.
      Frate, pentru ca o minciuna sa fie cat mai credibila, ea trebuie sa fie cat mai mare. Iar istoria a dovedit din plin ca deseori s-au ascuns informatii despre numere uriase de victime sau din contra. Si le-a fost extrem de facil deoarece stapaneau peste autoritati, presa, scoala iar uneori dadeau si legi cu ani grei de temnita impotriva celor ce aveau alta parere.

      Apreciat de 3 persoane

      • voicusoft said, on iunie 28, 2020 at 12:01 am

        @saccsiv,

        Ca minciuna sa fie credibila trebuie sa aiba aparente cat mai mari. Sau nici macar nu trebuie sa fie minciuna.
        Mai mult de atat, elitele nu prea cred ca is atat de proaste incat sa lucreze atat de simplist si doar bazat pe cifre umflate, cand ele au logistica si know how-ul sa genereze crize reale. Criza financiara din 2009 a fost reala (indusa de masuri guvernamentale ce au incurajat, predictibil, specula si smenurile bancilor). Atacurile de la 11 septembrie au fost reale, ca turnurile gemene s-au daramat si morti au fost acolo. Ce a fost cu Osama bin laden sau daca a fost un inside job, aici e o alta poveste (originea atacului). Idem si cu pandemia asta. Au laboratoare, au specialisti, au securisti de partea lor, de ce sa falsifice o chestie cand pot sa o faca si mai reala? Pai ei ce vor sa vanda: medicamente si vaccinuri, pai atunci iti tre niste frica.

        Daca tu ai fi un Rockefeller sau Soros si ai avea de ales intre:
        – A crea o pandemie artificiala, bazata pe cifre umflate si a mitui/santaja medici din toate tarile si din toata lumea sa minta
        – A crea o pandemie reala, unde totul apoi merge automat (tu doar vii cu solutia). Ai laboratoare, ai slugi, ai servicii de informatii la picioarele tale. Si triliarde de dolari + aur.

        Tu ce ai face? Ca prima varianta ar fi, totusi, prea complicata si costisitoare logistic si cifrele goale nu sunt in stare sa sperie lumea. Ai de mituit/santajat mii de medici din mai toate tarile, de cenzurat in stanga si in dreapta, si totul doar pentru a genera niste cifre sau a atribui alte decese ca si decese de COVID-19. E o masura extrem de costisitoare si laborioasa.

        E de 1000 de ori mai usor sa dai drumul la un virus dintr-un laborator si sa-l bagi in circulatie, sau chiar sa il transmiti tu de la un animal la om. Studiezi de ani de zile un liliac sau babuin pe subiecti umani (ca in china poti face sa dispara cadavrele rapid) vezi ce virus se poate transmite, cat e de periculos, si ii dai drumul. T

        Ca la urma urmei la orice infectie trimiti 100 de oameni infectati (mai ales daca infectia nu generaza simptome, de ex si la gripa sezoniera 30% sunt asimptomatici) cu 100 de avioane in fiecare colt de lume si ai declansat pandemia.

        Iar uite aici dovada ca cifrele goale + cenzura nu functioneaza la noi:

        https://adevarul.ro/news/societate/sondaj-doi-trei-romani-cred-pandemia-covid-19-legatura-puterea-oculta-mondiala-1_5ebd04f15163ec4271c45120/index.html

        Si asta ti-o pot confirma si anecdota. Prieteni de-ai mei, IT-isti, oameni cu #rezist, oameni ce nu au nici o legatura cu biserica si cu teoriile conspiratiilor imi vorbesc ca e o manipulare, ca boala nu exista, ca vaccin cu cip. Altii au ajuns sa trimita meme-uri pe facebook cu chestiuni gen marcare izotopica si alte subiecte ce au fost exclusiv discutate anii anteriori in blogosfera ortodoxa.

        Iar legat de cifre, cifrele sunt umflate prin lege si in Romania si in Italia (ordin de ministru mai exact), astfel incat oricine a fost confirmat pozitiv cu covid-19 si moare din orice alt motiv decat traumatism e declarat in certificatul constatator al decesului ca mort de covid-19 (fara sa dea bani la neamuri sa declare ca a murit de covid, ca rudele niciodata nu au puterea/atributia de a declara cauza decesului; decesul il declara medicul constatator si aproape niciodata in prezenta rudelor). Practic omul poate muri fie de covid, fie de complicatii amplificate de covid, fie dintr-o afectiune preexistenta fara nici o legatura cu covid.

        De aceea tari ca Germania sau Rusia au facut autopsii (contrar recomandarii tampite a OMS) si au raportat corect nr de morti si au descoperit, odata cu autopsiile, si faptul ca virusul creeaza cheaguri de sange, provoaca AVC-uri, ca anticoagulantele (medicamente ieftine ce se gasesc la toate santurile) ajuta, se poate pune doar o masca de oxigen si ca intubarea nu e necesara decat in cazuri foarte grave, deoarece iti poate distruge plamanii.

        Iar legat de cifre, eu nu dupa cifre m-am luat, eu m-am luat dupa o tona de videoclipuri, reportaje video si audio cat si interviuri din mai multe surse din Italia si Spania. Acolo au fost spitale supraaglomerate unde au fost focare (in restul regiunilor au fost spitale goale, deoarece s-au sistat ca la noi internarile pentru non-urgente la alte boli) holuri si sali pline de oameni intubati, si oameni care au fost, pur si simplu, refuzati la intubare din cauza triajului facut ca pe timp de razboi. Capacitatea spitalelor a fost, pur si simplu, depasita si bolnavi au fost transportati in alte regiuni. Au murit si medici pe capete, mai ales medici in varsta, ceea ce nu se intampla la gripa sau la alte boli. Sau, cel putin, nu la scara asta.

        Pur si simplu, asta e un virus care exista, care cauzeaza probleme pe care unii le exagereaza apocaliptic, iar altii le neaga complet.

        Cred ca o greseala sa credem ca absolut toat alumea, toti medicii, toti epidemiologii, toti oamenii de stiinta din toate tarile (ca is sute de mii, daca nu milioane implicati), toate asistentele si infirmierele sau 95% din ei mint si ascund si doar 2-3 spun adevarul. In Romania se poate sa fie asa, dat fiind caracterul slugarnic al oamenilor, dat fiind comportamentul guvernantilor, desi tu legal nu poti fi concediat ca ai divulgat niset informatii si pe timpul starii de urgenta au fost interzise si demisiile.

        Realist vorbind, mecanisme de intimidare a medicilor care sa functioneze nu prea pot exista la noi. Ca daca era, il dadeau afara demult pe Razvan Constantinescu si pe altii. Nu ai cadru legal pentru asa ceva, si nici inlocuitori. Si daca ai da afara un medic ai provoca un scandal monstru ca l-ai face vedeta si te-ai impusca singur in pciior, cum a fost cu cenzurarea orotdoxinfo, justitiarul.ro, etc. I-au facut vedete. Am trait sa vad antena3, digi24 si oameni din IT vorbind de ortodoxinfo, de danielvla, etc. Automat cand un site e cenzurat, omul isi instaleaza un tor sau isi schimba resolverii de DNS sau apeleaza noul URL (ca iti ia 5 minute sa iti schimbi un domeniu) si il acceseaza doar din curiozitate.

        Un medic care se caca pe el de frica ca a fost pus sa semneze sa nu divulge nustiu ce informatii e un dobitoc. In Romania, mai ales la stat, mai ales in sistemul medical, e foarte grue sa fii concediat si foarte usor sa castigi in tribunale. Ti-o spun ca unchiul meu e de 30 de ani avocat si se ocupa cu litigii in dreptul muncii. In Ro daca ai firma si ai un angajat ce iti da batai de cap, foarte greu poti sa il dai afara, ca sistemul e construit in stil comunist sa fie pro-angajat.

        Si oricum, revenind, e ilogic si fara sens ca elitele sa fie atat de idioate incat sa recurga la tertipuri din astea ieftine, sa declanseze o falsa pandemie cand pot sa declanseze una reala. Iar pandemia asta e numai buna ca are la baza un virus atipic, foarte contagios, ce poate pe 70% nu ii afecteaza cu nimic dar ii face transmitatori, iar pe 5% ii afecteaza foarte grav.

        Acest virus creeaza confuzii, OMS incurajeaza confuzii prin reguli tampite (recomandarea de a nu face autopsii) prin pozitii in care se autocontrazic de 2 ori pe zi (de la masca la transmisia de catre asimptomatici), iar e ucred ca scopul acestui virus e mai larg decat cel de reducere a populatiei (40-60 de milioane de morti la peste 7 miliarde e apa de ploaie, astia vor sa reduca la sub 1 miliard, iti trebuie alte metode pentru asta).

        Cred ca aici scopul acestui virus a fost de a provoca panica si a o intretine prin confuzie. Felul atipic in care functioneaza cat si masurile tampite, scandaloase, confuze incurajate chiar de la nivel inalt (OMS) face ca unii sa fie speriati de moarte si altii sa fie in negare totala.

        Si atunci tot timpul vei avea oameni care il tot transmita, din cauza unui procent imens din populatiile unor tari (poate la noi vorbim de 40-50% sau chiar peste) si un alt procent (deloc neglijabil poate 30-40%) care sa fie cacati pe ei de frica de moarte (si necredinta) care sa ceara constant masuri restrictive si sa ii demonizeze pe ceilalti. E un cerc vicios aici?

        Intelgi unde vreau sa bat? Ca ei sa poata impune o vaccinare si sa isi distribuie la o scara cat mai mare vaccinurile si tratamentele, controlul electronic si alte „binefaceri” antihristice ei au nevoie ca panica asta sa existe in permanenta. Si sa fie intretinuta de cineva. Si ce poate fi mai bine decat sa amplifici /incurajezi teorii mincinoase in randul crestinilor ca sa ii folosesti pe ei pe post de momeala, sa transmita virusul mai departe prin nerespectarea niciunei masuri ca apoi cand buboiul se sparge sa dai vina pe ei si sa asmuti gloatele #rezist in capul lor.

        Ideea declansarii unei pandemii false, bazate doar pe cifre umflate la o scara atat de mare e pur si simplu total deplasata. Ar fi prea costisitor si prea periculos pentru elite. Elite, care de altfel, fac ce vor si au la dispozitie tot ce le trebuie sa declanseze crize.

        Negarea existente icovid, minimalizarea sau exagerearea apocaliptica a problemei acestui virus cred ca face pa rte din planul lor. Ataca din 2 directii: pe #rezistenti ii conving ca tre sa stam in casa pana moare Iliescu si pe ceilalti dintre noi ne conving ca nu e nici o problema ca sa facem ce vrem ca totul e o facatura. In felul asta,si noi si proletariatul digital suntem manevrati de papusari.

        Apreciază

    • alba neagra said, on iunie 27, 2020 at 9:51 pm

      @voicusoft, te rog să mă ierți, dar n-ai înțeles NIMIC din ce se întâmplă. Și îți spun asta cu dragoste, în varianta soft.
      Ași putea să-ți dau un răspuns mai elaborat, cu argumente, dar nici nu știu cu ce să încep, și de unde să o iau. Confuzia ta e totală.

      Apreciat de 2 persoane

    • GHEORGHE said, on iunie 27, 2020 at 10:25 pm

      @voicusoft
      BRAVO FRATE !
      Daca nu esti vazator cuDuhul esti cu ADEVARAT GENIAL !
      DA,acesta este ADEVARUL ADEVARAT.!
      EXACT cum l-ai prezentat tu .
      Deci omenii DESTEPTI chiar POT
      FELICITARI.!.

      Apreciază

      • voicusoft said, on iunie 28, 2020 at 12:38 am

        @GHEORGHE

        Nimeni nu detine adevarul absolut. Toti suntem failibili (inclusiv eu), ca avem firea cazuta in pacat. Asta in caz ca nu ai fost sarcastic.

        Ce scriu eu sunt strict pareri personale, nu am pretentia sa le ia nimeni ca adevaruri absolute si sunt deschis spre dialog si spre a accepta unde nu am dreptate. Scriu rar ca am si eu destule patimi si vicii cu care ma lupt is care imi mananca timpul (trandavie, fumat, obezitate, iubire de arginti, mandrie, etc.).

        @alba neagra

        Poate am inteles diferit fata de tine ce se intampla, sau poate am eu o perspectiva mai larga asupra lucrurilor. Vezi si celelalte comentarii ale mele. Planurile elitelor ca sa le vezi nu iti trebuie nici sa fii vazator cu duhul, nici sa fii un om foarte inteligent. Trebuie sa fii smerit si sa iti folosesti putin logica si ratiunea si sa faci niste paralele. Si niste cultura generala. Si, poate cel mai important, o minte deschisa (nu insensul LGBT/droguri, etc.) ci in sensul sa te informezi din surse diverse si sa nu etichetezi din prima pe unii in alb si pe altii in negru, ca se minte peste tot si peste tot sunt interese, care de cele mai multe ori sunt contra noastra. Trebuie sa invatam sa facem distinctie intre stiinta si ideologizarea/idolatrizarea stiintei.

        Logica de a crea o mascarada atat de mare mascata sub forma unei pandemii e ca si logica celor care sustin ca pamantul e, de fapt, plat si ca absolut toata comunitatea stiintifica (zeci de milioane de oameni) minte si ascunde ca, vezi Doamne, sa il ascunda pe Dumnezeu de noi sau sa nu se faca de rusine. Sa fim seriosi, e logica stricata aici. Au ei alte metode MULT MAI EFICIENTE de a manipula/speria lumea. Si, aproape intotdeuana, folosesc ceva real ce il exagereaza in ultimul hal. Si mereu ei lupta pe mai multe fronturi, nu pe unul singur.

        Baietii cu ochi albastri au declansat o criza reala si se joaca cu toata lumea, inclusiv cu noi, folosindu-ne pe post de idioti utili ca sa contribuim la mentinerea/propagarea patogenului.

        La urma urmei, antihristul va fi sub controlul direct al satanei. Din literatura ortodoxa stim foarte bine ca diavolul e mereu mai inteligent ca omul , iar oamenii fara harul Duhului Sfant sunt praf si pulbere impotriva diavolului. E o naivitate sa subestimam vrajmasul in asemenea hal incat sa venim si sa spunem: ba, astia au inventat o pandemie din cifre si sperie pe toata lumea cu cifrele. Pai, tocmai, pandemia e reala, iar cifrele nu prea sperie astfel incat aceasta pandemie, cu toata criza ei, se tot prelungeste, ca virusul il transmit oamenii nu extraterestrii, pana cand societatea ajunge pusa in fata „vaccinului minune”.

        Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 28, 2020 at 12:24 pm

      voicusoft

      Dupa osanalele lui Gheorghe ti-am citit si eu primul comentariu.
      In rezumat tu zici cam asa:
      Virusul este ceva de speriat, ca atare trebuie sa purtam masti si sa ne distantam social. Si astfel vom evita vaccinarea si starea de urgenta.
      Frate, nu sunt de acord, insa nu voi argumenta aici, caci am tot scris pe tema Covid-19 luni de zile.

      Apreciat de 2 persoane

      • voicusoft said, on iunie 28, 2020 at 5:19 pm

        @saccsiv,

        Virusul nu e de speriat pentru 90% din populatie, e de speriat pentru 5-10% si e contagios al naibii (ca si ceilalti coronavirusi si rinovirusi ce provoaca racelile sezoniere si circula de zeci de ani) pentru ca o parte (atentie mare, doar o parte) din cei fara simptome il poarta fara sa stie.
        E in asa fel construit incat sa poata mentine o stare permanenta de tensiune, care include si criza economica de proportii, dar si o criza sociala/psihologica.

        Ia lucrurile asa:
        1. Daca virusul avea o mortalitate mare, sa zicem de 30% si ataca random, atunci lumea, din instinct de autoconservare, s-ar fi speriat si ar fi luat masuri de protectie sau ar fi stat in casa pana ar fi disparut. Un virus cu mortalitate mare poate disparea rapid datorita traditionalei frici a omului si nu poate genera confuzie, ca ai avea morti peste tot si ar fi vizibil. Transmisia unui patogen, tehnic vorbind, dispare cand exista bariere (sta lumea in casa sau poarta masti peste tot, etc.). Un astfel de virus ar fi generat doar o criza de scurta durata si ar fi disparut cu mult inaintea apariteii unui vaccin. Ca sa faci vaccin obligatoriu si sa prostesti lumea sa il accepte trebuie sa dureze mai mult dezvoltarea lui, ca sa le dai un sentiment de falsa siguranta. Ca daca pui armata sa vaccineze oamenii cu forta cu un vaccin aparut in cateva luni (vezi filmul Contagion, care e o porcarie hollywoodiana) risti sa iti ricoseze, la 7 miliarde de oameni ai probleme foarte mari de logistica, s-ar pueta sa iti tradeze din soldati/generali, sau sa ti se revolte. Ca un vaccin aparut in cateva luni nu are nici o garantie de siguranta. TARGET APROAPE IMPOSIBIL DE ATINS!

        2. Daca virusul avea o mortalitate foarte mica, n-ar fi generat nici o criza si nici cerere pentru vaccin, ca lumea pur si simplu nu s-ar fi conformat si nu ar fi respectat nimic, si sandramaua cadea repede. Vezi gripa porcina, experiment ratat: s-au vaccinat vreo ~200.000 de romani din 19-20 de milioane. Faza cu Toni Tecuceanu a dus la cateva sute de mii de vaccinari si atat. TARGET NEATINS!

        Ca urmare iti trebuie ceva intre ca sa iti indeplinesti planurile (sa vaccinezi intreaga populatie sau macar 80%, sa institui controale de tip bigbroher peste tot, etc.). Nu poti face asta cu un virus prea mortal din motivele de la punctul 1. Si cu un virus prea putin mortal (porcina, aviara) nu poti face asta din cauza la punctul 2. Iti trebuie un virus PARSIV, si exact asta e coronavirusul din 2019. Virus care sa fie mai mortal, dar nu prea mortal astfel incat sa genereze confuzie (care e alimentata de OMS, dar si de oameni de la noi din SRI: Ponta, Ciolacu, Barna, care degeaba spun lucruri adevarate ca cifrele is umflate, etc. ei le spun la ordin si cu un scop murdar).

        Aici incerc eu sa bat.

        Apreciază

      • voicusoft said, on iunie 28, 2020 at 5:52 pm

        @saccsiv,

        Cu distanta sociala nu sunt de acord. Distanta sociala e o tampenie. Trebuie purtata masca in spatii inchise si evitate aglomeratiile. Aglomeratie NU inseamna slujba la biserica sau intalnit cu prietnei/rude/cunostinte. Ci mers in autobuze in care te calci in picioare (adica in RATB), batai in mall/carrefour la tigai si reduceri, Untold, Electric Castle, si in general activitati unde oamenii stau cu sardinele. La o slujba in biserica sau la Sfantul Maslu daca 90% din oameni poarta masca (fara preot, cantareti, etc. care sunt scutiti din cate stiu de lege) nu e nici o problema.

        De fapt, asta era masura corecta ce trebuia de la inceput aplicata, nu inchise bisericile. In exterior virusul se dispereseaza rapid, asa ca la slujbele in afara (cum sunt slujbele de Inviere sau hramurile) nu trebuie nici o masca, poate doar sa nu se calce lumea in picioare si atat. Se putea tine slujba de Inviere fara probleme, si s-a si tinut in Bulgaria, Georgia, etc.

        De fapt, in Bulgaria cazuriel au explodat dupa ce s-a renuntat la masca, asta in conditiile in care sub starea de urgenta (cand era varful in europa si la ei erau deschise bisericile) erau mult mai putine cazuri.

        Distanta sociala, in sensul ca sa evitam efectiv contactul fizic cu altii sau sa stam doar in casa sau sa stam la 2-3 metri de altii e o tampenie ce face mai mult rau decat bine. Trebuie purtata masca (si una simpla de bumbac isi face treaba si nu deranjeaza ca si cea chirurgicala si nici nu te sufoaca) in interior si sa nu ne suim in autobuze unde lumea sta cu sardinele. Si pastrata igiena mainilor: dupa ce dam mana cu altii sau atingem ceva, ne dam repede cu putin gel inainte sa ne atingem fata. Sau evitam sa ne atingem fata inainte sa ne spalam pe maini. E foarte simplu. Orice microb/bacterie/virus se poate preveni prin masurile astea.

        Repet: rolul mastii e de a-i proteja pe altii si de a contribui la OPRIREA patogenului, nu de a te proteja pe tine de virus, masca functioneaza asimetric: protejeaza pe altii de secretii infectate date de tine fara sa stii, dar nu te protejeaza de secretiile altora, ca unul dupa ce tuseste in aer se disperseaza aerosolii care raman infectati si doar respiratoarele FFP2/N95 (care sunt etanse si cu care chiar ai probleme de respiratie) te pot proteja.

        E doar niste fizica ,chimie si biologie simpla. Eu sunt de parere ca masca e utila ca ajuta la surpimarea acestei mizerii de virus orwellian. Masca o poarta stomatologii si chirurgii cu orele.

        E exagerata povestea cu masca ca si simbol al supunerii, etc. Ca pe principiul asta si inchinarea la icoana e un simbol al supunerii. Da, al supunerii fata de Hristos, dar oare purtarea mastii ca sa ii protejezi pe altii si sa contribui la oprirea acestei urgii generatoare de masuri antihristice e inchinare la NWO? Ca la vaccin tu nu stii ce baga aia in tine si nu mai scapi de ce au bagat aia in tine, dar masca o poti da jos si arunca. Iar masca poate face inutil acel vaccin nenorocit. Ca, repet, nu fac aia vaccinuri pentru boli si virusi care nu exista, ca nu au de ce sa o faca. Ei inventeaza boli reale, nu pe hartie.

        Zic unii ca: „Nu exista pandemii create de om” – FALS! Orice om cu o infectie poate merge pe alt continent si sa infecteze pe altii. E ca si 2+2=4. Chiar si eu pot sa ma duc la curve sa iau herpes genital si apoi sa merg in club sa combin alte 10 femei si sa le dau lor. Si apoi sa merg in Spania sa merg si acolo in club si sa dau la alte 10 femei. Si uite asa, eu Voicu provoc o „pandemie” de herpes genital cu cateva sute de euro si un bilet pe Wizz Air. E la mintea cocosului ca astea exista si pot fi provocate si sunt reale.

        Iar elitele la inceput au fost imporiva purtarii mastilor, si acuma se prefac ca e ok dar in acelasi timp amplifica confuzia a.i. oamenii sa nu le poarte.

        Apreciază

      • Cristian Daniel said, on iunie 28, 2020 at 7:22 pm

        @voicusoft
        Analizele facute de tine sunt extrem de logice ptr un om care stie cam ce se intampla in lumea asta dincolo de aparentele de zi cu zi…dar pana la urma, stii care-i problema? exista sau nu acest virus, sunt cifrele aruncate pe piata reale sau nu, sunt masurile luate bune sau nu, pana la urma Dumnezeu ne-a creat oameni liberi. Nu ne putem duce toata viata de acum inainte tremurand de frica, baricadati prin case, ascunsi pe sub mese, cu botnite la gura si manusi pe maini, refuzand sa ne mai vedem rudele, familiile, prietenii etc.
        Pana la urma fiecare traieste atat cat ii este dat de la Dumnezeu, ptr ca moartea, cum spunea cineva, nu ia LA rand, ci ia DIN rand…Fugi de Covrig 19 si te loveste masina pe strada, sau faci un infarct sau AVC, sau iti cade de la un balcon un ghiveci in cap, sau te loveste alta boala necrutatoare etc, etc…Aici e problema…Despicarea firului in 4 in chestiunea Covrig nu ajuta pe nimeni. „Indrazniti, eu am biruit lumea”, ne-a spus Mantuitorul, asa ca restul nici nu mai conteaza. Asa ca respectati masurile de igiena de bun simt si cu asta- basta, rugati-va cat mai mult, traiti viata in Domnul, iar de restul are El grija…”Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si restul se vor adauga voua”

        Apreciază

    • alba neagra said, on iunie 28, 2020 at 1:10 pm

      @voicusoft

      Ai auzit de 9/11? A fost un hoax total. La început oamenii au crezut tot ce li s-a spus de către mass media, apoi a început să se afle adevărul. Acum mută toată logica ta de la 9/11, la pandemie, așa ca și concept, pentru că metoda de manipulare e aceeași, numai că în alt palan, mai mare, și fă o socoteală, să vedem dacă-ți dă cu virgulă.
      Pandemie e atunci când se moare masiv de ceva anume, specific, cunoscut. Ratele mortalității din multe țări, începând cu China și SUA, au fost asemănătoare, și pe alocuri chiar mai mici comparativ cu ratele mortalității din aceleași luni ale anilor precedenți. Marea majoritate a celor despre care se spune că au avut virusul au avut alte afecțiuni de care au murit. Unii medici spun că nu există nici o dovadă că acest virus ar fi fost izolat și studiat din punct de vedere științific folosind standardele existente și unanim recunoscute, iar dacă există astfel de studii, care sunt acelea? Iar testul PCR nu a fost conceput de inventorul său pentru detectarea virusurilor. Deci despre ce vorbim? În fiecare an au existat gripe sezoniere, pneumonii, chiar tuberculoză, și s-a murit de așa ceva, și nimeni n-a făcut caz din asta. Dintr-o dată nu se mai moare de aceste boli și de altele precum cancerul, diabetul, boli de inimă, pentru că toți au de fapt virusul, și mor din cauza lui. Nu se mai pot trata oamenii de alte boli cronice pentru că numai tratarea virusului contează. A se vedea dezastrul din spitale. Iar purtarea măștii de exemplu poate avea mai multe efecte negative, pentru că de virus nu te apără, acesta având dimensiuni micronice, purtarea măștii fiind de fapt un ritual de supunere. Nu mai vorbesc de anormalul distanțării sociale și de multiplele implicații dezastruoase în mentalul colectiv și în viața de zi cu zi a oamenilor, viață care a fost schimbată radical. Și numai închiderea bisericilor creștine aproape pe tot pământul, fapt unic în istorie, deși au mai existat pandemii în care chiar s-a murit masiv, ar fi un argument care să dea de gândit. Pentru că un creștin zice: eu mă duc la biserică la slujbe fără mască, mă duc să mă împărtășesc cu lingurița unică pentru Împărtășanie, pentru că acolo e Hristos care mă apără de orice boală. Iar dacă Hristos vrea ca unii oameni să moară, pentru că nimeni nu e etern pe pământ, atunci să moară cu bisericile deschise, cu slujbele și Tainele Bisericii lucrătoare, nu interzise. Dar virusul face mai nou și plimbări lungi pe nori de praf de pe un continent pe altul, parcă ar zbura pe covorul fermecat ca în 1001 de nopți.
      Am enumerat doar câteva dintre motivele pentru care cred că nu a fost o pandemie reală. Mai sunt și altele, dar mă opresc aici. Iar tu ești liber să crezi că a fost o pandemie reală, dacă asta ai înțeles din tot ceea ce s-a petrecut. Iar dacă se pune și de o a doua pandemie, pentru că, nu-i așa, vor să introducă vaccinarea forțată, și dacă bisericile vor fi închise și de Crăciun, atunci tot pandemie adevărată vei zice că este?

      Apreciază

  9. dreptac said, on iunie 27, 2020 at 10:26 pm

    Măi fraților!

    Și dacă e vorba despre ceea ce a spus Ing.CĂLIN MIRCEA GASCU?
    Înseamnă că ei ȘTIU de FURTUNA SOLARĂ cu efecte devastatoare asupra populației…idem, sau chiar mai REA față de cea produsă TOT pe baza FURTUNII SOLARE de pe vremrea așa-zisei gripei spaniole?

    Eu am citit prima oară despre ceea ce-a spus Ing.Gascu, de pe site-ul lui Ayea…și recunosc, în primă fază m-a amuzat cum a început să ne certe….

    Raspuns de la un inginer
    Calin Mircea Gascu
    23 aprilie
    Bună dimineaţa oilor, O lume întreagă de oi.
    Vă place cu botniţă?
    O botniţă inutilă şi imbecilă precum aceia care ne obligă să o purtăm. Le spun de cel puţin un an să se pregătească pentru INSOLAŢIE (Sun Stroke sau Heat Stroke = accident vascular cerebral datorat căldurii, Soarelui sau pe româneşte, treceţi măi la umbră că vă bate soarele în cap). O confirmă autopsiile italienilor.
    Să nu-mi spuneţi că nu ştiţi ce înseamnă tromboze.
    Da, este sânge uscat de deshidratarea provocată de Soare în combinaţie cu 5G, 4G, 3G, 2G, 1G, Wi-Fi, televizoare, cuptoare cu microunde, într-o expresie, POLUARE ELECTROMAGNETICĂ.
    Şi maimuţele de medici o tot dau cu viruşi şi alte cretineli dogmatice în loc să gândească cu capul propriu.
    Domnilor medici, de malpraxis aţi auzit?
    Criminalilor. Aţi omorât oameni pentru că în loc să măsuraţi voi vă luaţi după politicieni.
    Medicii ca Menghele erau parfum pe lângă voi, ştiţi de ce?
    Pentru că acel criminal gândea?
    Voi nu aveţi decât portofel, creierul vă lipseşte.
    Vedeţi tâmpiţilor că de abia acuma începe distracţia.
    Ce a fost până acuma este preludiul. Doar avertismentul.
    Urmează cel puţin încă trei ani grei.
    Cretini cu diplomă din hârtie igienică.
    Ce să fac? Să vă dau în judecată?
    Prostia nu se pedepseşte penal.
    Crima, însă, se pedepseşte.
    O să am grijă să fiţi pedepsiţi.
    Aveţi grijă, sunt extrem de tenace şi persuasiv.
    Iar voi, aceia care vă bateţi joc de instituţiile statului şi uzurpaţi funcţiile publice.
    Nu vă este ruşine să umblaţi cu capul gol?
    Aviz domnule PREŞ Johannis, Arafat şi Cercel şi sinistrul sănătăţii al cărui nume nici nu mă obosesc să-l ţin minte. Aţi dat dovada “competenţei” supreme.
    Căraţi-vă.
    România nu are nevoie de idioţi şi proşti în funcţii publice, de nici un fel. Aveţi consilieri? Concediaţii, sunt cretini. Sau aţi făcut după capul vostru? În acest caz, aveţi nevoie de radiator. Trebuie răcit, că dă rateuri, procesorul.

    http://www.iso.ro/Dezinformare-Gripa.html

    P.S.Am înțeles de la Ayea, că Ing.Mircea Călin Gascu i-a scris Dr.Buttar Rashid și că acesta, i-a dat dreptate!
    Deci, s-ar putea ca Furtuna asta solară extrem de puternică, alături de căldura insuportabilă + ARDEREA ”la rece” datorită poluării electromagnetice…s-ar putea ca EFECTELE să fie devastatoare pentru toată lumea, NU numai pentru noi…deci!

    Apreciază

  10. P.M. said, on iunie 28, 2020 at 7:37 am

    @@@alba neagra,eu chiar vreau să argumentați ceea ce a ți scris;începeți cu purtarea mãștilor de exemplu;eu unul,în transportul în comun nu port mască;fac bine ori rău?de cei ce poartã chiar și în aer liber ce părere aveți?

    Apreciat de 1 persoană

    • alba neagra said, on iunie 28, 2020 at 1:42 pm

      @ P.M. i-am răspuns mai sus lui @voicusoft aducând câteva argumente asupra falsei pandemii. În ceea ce privește purtatul măștii care a fost generalizat la scară planetară, cred că este un ritual satanic de supunere. Nici eu nu port masca în transportul în comun. Nici măcar nu o țin în mână la vedere. Cei care o poartă în aer liber deși nu e obligatoriu, sunt spălați pe creier fiind îngroziți că se pot îmbolnăvi dacă nu poartă cârpa aia care strânge în ea mulți microbi, și prin care nu poți respira normal. Cu ăștia nu cred că se mai poate face nimic. Vor merge primii și de bunăvoie la vaccinare.

      Apreciat de 1 persoană

  11. Marius L. said, on iunie 28, 2020 at 9:09 am

    Trebuie sa recunoasc ca in aceasta „pandemie”, cel mai mult imi place partea cu „asimptomaticii”, deci asta este geniala …

    Apreciat de 1 persoană

    • GHEORGHE said, on iunie 28, 2020 at 10:53 am

      @voicusoft !
      Te salut cu reverenta ,FRATE !
      Nu,nu sint SARCASTIC !
      Bascalia este o trasatura de caracter a DEMONIZATILOR ,nu o folosesc in stilul meu de viata NICIODATA .
      DA!
      „Cine cunoste totul ,inca nu cunoaste TOTUL !”
      Ceea ce tu ai ARGUMENTAT STIINTIFIC cu un RATIONAMENT IMPECABIL este PURUL
      ADEVAR ! FELICITARI !
      Iti garantez !
      BRAVO TIE !
      Esti MARE ,OMULE !
      Esti mare pentru ca esti atins de DUHUL LUI DUMNEZEU !
      Iti multumesc pentru ca existi !
      Ma bucur ca exista printre noi OAMENI CA TINE care au ACUMULAT MULTE CUNOSTINTE CU MULT FOLOS atit pentru sine cit si pentru ZIDIREA SEMENILORN, deci sinteti OAMENI ADEVARATI cu adevarat EXTREM DE INTELEPTI ,care dati dovada de multa SMERENIE !
      DA,RARISIMI VULTURI CA TINE !

      DUMNEZEU sa te binecuvinteze MEREU SI SATE TINA SANATOS INTRU MULTI ANI FERICITI alaturi de cei dragi !
      DOAMNE AJUTA !

      Apreciază

      • voicusoft said, on iunie 28, 2020 at 5:39 pm

        @GHEORGHE,

        E imposibil ca eu sa fi fost atins de „DUHUL LUI DUMNEZEU”. Am pacate de moarte si deja imi pregatesc lista pentru spovedania de maine, cu speranta ca duhovnicul o sa ma dezlege la Sfanta Impartasanie. Am chiar si cateva pacate imporiva Duhului Sfant de la utlima spovedanie, daca e pana acolo. Ca m-a mancat in fund sa merg duminica trecuta la o adunare Oastea Domnului, la insistentele repetate (de vreo un an tot insista) al unui prieten vechi de 15 ani, si prieten foarte apropiat. Cand am ajuns acolo omul a depus ceva legamant, iar ce fac aia e erezie in toata regula. Functioneaza ca o secta neoprotestanta, atata isi fac cruce. Si regret enorm ca in ultimul an nu am facut aproape nimic sa il opresc pe om sa cada in erezia asta, si i-am si dat concursul participand la adunarea in care el a depus legamantul. Asta nu ii o chestie ce da bine la Dreapta Judecata, iar acuma o sa am, probabil, ani de zile de lucrat cu omul asta (daca o sa pot rezolva ceva) sa il scot din erezie. Cadere in erezie in care a cazut, la care chiar eu (prin inactiunea si naivitatea mea) am contribuit.

        Eu doar incerc sa vad ce planuri au astia si incerc sa am o imagine cat mai clara. Ca ei nu ataca niciodata dintr-o singura directie, ci din mai multe directii. Si asta nu e o simulare, ci e o criza reala.

        Atat virusul cat si dezinformarea vin de la aceeasi sursa, cu 2 coarne.

        Ia de exemplu filmul „Contagion” din 2011, sa vezi ca e prezentat un virus mortal, toata lumea inchisa in case, scenarii post apocaliptice si apoi toata lumea vaccinata si primeste bratara cu cod de bare sa poata iesi din casa. Iar vaccinul apare dupa testarea pe o singura maimuta, unde femeia de langa si-l injecteaza, testeaza pe ea singura si functioneaza. Adica toti is vaccinati brusc, in timp record de armata, cu un vaccin testat pe o singura persoana.

        O chestie de genul asta e aproape imposibil la scara planetara, din 3 moive:
        1. Provocari grave de logistica si organizare astfel incat sa iti indeplinesti scopul in timp scurt (1-2-6 luni). Nu vaccinezi 7 miliarde de oameni cu un vaccin aparut peste noapte si testat pe o singura persoana in cateva luni. Iti ia ani de zile sa faci asta.
        2. Riscul ca virusul sa faca mutatii si sa devina mai inofensiv prin mutatii sau sa dispara pur si simplu inaintea aparitiei vaccinului minune datorita fricii si a protejarii (din frica) a oamenilor prin masuri gen purtat masca sau stat in casa cu lunile.
        3. Filmul e facut de masina de propaganda Hollywoodiana, in colaborare cu OMS, deci nu poti sa ii dai credibilitate, si nu cred ca filmul s-a facut cu scopul de a pregati psihologic oamenii, ci cu scopul de a dezinforma si a induce in eroare oamenii, pe unii aruncandu-i in extrema ca : stam in casa pana apare vaccinul minune si pe altii in extrema ca : nu exista virusul, totul e o manipulare sa ne vaccineze cu forta.

        Vezi ce i-am scris mai sus la @saccsiv:

        1. Daca virusul avea o mortalitate mare, sa zicem de 30% si ataca random, atunci lumea, din instinct de autoconservare, s-ar fi speriat si ar fi luat masuri de protectie sau ar fi stat in casa pana ar fi disparut. Un virus cu mortalitate mare poate disparea rapid datorita traditionalei frici a omului si nu poate genera confuzie, ca ai avea morti peste tot si ar fi vizibil. Transmisia unui patogen, tehnic vorbind, dispare cand exista bariere (sta lumea in casa sau poarta masti peste tot, etc.). Un astfel de virus ar fi generat doar o criza de scurta durata si ar fi disparut cu mult inaintea apariteii unui vaccin. Ca sa faci vaccin obligatoriu si sa prostesti lumea sa il accepte trebuie sa dureze mai mult dezvoltarea lui, ca sa le dai un sentiment de falsa siguranta. Ca daca pui armata sa vaccineze oamenii cu forta cu un vaccin aparut in cateva luni (vezi filmul Contagion, care e o porcarie hollywoodiana) risti sa iti ricoseze, la 7 miliarde de oameni ai probleme foarte mari de logistica, s-ar pueta sa iti tradeze din soldati/generali, sau sa ti se revolte. Ca un vaccin aparut in cateva luni nu are nici o garantie de siguranta. TARGET APROAPE IMPOSIBIL DE ATINS!

        2. Daca virusul avea o mortalitate foarte mica, n-ar fi generat nici o criza si nici cerere pentru vaccin, ca lumea pur si simplu nu s-ar fi conformat si nu ar fi respectat nimic, si sandramaua cadea repede. Vezi gripa porcina, experiment ratat: s-au vaccinat vreo ~200.000 de romani din 19-20 de milioane. Faza cu Toni Tecuceanu a dus la cateva sute de mii de vaccinari si atat. TARGET NEATINS!

        Ca urmare iti trebuie ceva intre ca sa iti indeplinesti planurile (sa vaccinezi intreaga populatie sau macar 80%, sa institui controale de tip bigbroher peste tot, etc.). Nu poti face asta cu un virus prea mortal din motivele de la punctul 1. Si cu un virus prea putin mortal (porcina, aviara) nu poti face asta din cauza la punctul 2. Iti trebuie un virus PARSIV, si exact asta e coronavirusul din 2019. Virus care sa fie mai mortal, dar nu prea mortal astfel incat sa genereze confuzie (care e alimentata de OMS, dar si de oameni de la noi din SRI: Ponta, Ciolacu, Barna, care degeaba spun lucruri adevarate ca cifrele is umflate, etc. ei le spun la ordin si cu un scop murdar).

        Aici incerc eu sa bat.

        Apreciază

  12. P.M. said, on iunie 28, 2020 at 10:40 am

    Comentariile domnului Voicusoft nu îmi fac decât să îmi confirme ceea ce bãnuiam:cum Bill Gates e hotărât să reducă populația globului la cifra de 500.000.000 de locuitori,această mascaradă este întreținută pentru a fi introdusă vaccinare obligatorie,aceasta fiind cea mai eficace metodă pentru reușită;cei ce se vor vaccina(din prostie,din frică,din necredințã),vor fi nevoiți să suporte cancere galopante ce se vor declanșa la câțiva ani după vaccin sau alergii puternice care îi pot curăța la fel de repede ca și un cancer galopant.
    Ar mai fi metode de exterminare a populației globului dar sunt prea riscante și cu consecințe nefaste chiar și pentru sataniștii ce conduc lumea și anume:
    – un rãzboi la scară planetară;puțin probabil deoarece nu cred că ei doresc să trăiască într o lume așa urâtă cum s ar întâmpla dacã ar fi declanșat un asemenea conflict.
    – eliberarea și răspândirea unui virus cu adevărat mortal pentru majoritatea locuitorilor globului cum ar fi ciuma; această metodă este prea riscntã fiindcă ar însemna ca și ei să fie expuși;oricât de sataniști sunt ei,nu au cum să fie imuni la moarte;dreptul asupra morții nu îl are decât Tatăl Ceresc; 😈 nu are cum să i protejeze.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 28, 2020 at 11:22 am

      P.M.

      Profetiile vorbesc de razboi.

      Apreciază

      • P.M. said, on iunie 28, 2020 at 10:24 pm

        @@@Saccsiv,dacă așa a fost profețit,cu siguranță se va întâmpla;dar probabil se va întâmpla după ce vor încerca implementarea pașnică a morții ca să zic așa;iar cea mai eficientã metodă o văd ca fiind vaccinarea obligatorie,vaccinare care cred și sper totuși că va eșua tocmai pentru că minciunile coroborate cu adevăruri fac ca marea parte a oamenilor să nu (mai) creadă în astfel de soluții ,,salvatoare”;cu atât mai mult cu cât foarte mulți oameni sunt informați (sper) de intenția lui Bill Gates de reducere a populației globului prin vaccinare,la cifra uluitoare de 500.000.000

        Apreciază

    • gigimutu said, on iunie 30, 2020 at 12:02 am

      pai da,

      da am citit undeva (si tind sa cred ca e adevarat) ca bilica gates s-a ascuns in buncar cu fameleonul lui imputit, imediat ce a iesit iuresul cu virusache, paziti de bodyguarzi inarmati si cu provizii, dar nu s-au ascuns de frica virusului, nu, de frica oamenilor, ca stiau ca se va afla ca el finanteaza laboratorul din wuhan de unde a iesit virusul, si il vor linsa oamenii!!!
      deci pentru satanicii astia nu conteaza, ei dau drumul la virus sau la bombardea, se pitesc la beci, si dup aia, cind iese soarele, ies ca sobolicii la lumina!!!!

      Apreciază

  13. P.M. said, on iunie 28, 2020 at 10:55 pm

    În ceea ce privește închiderea bisericilor,aici este o implicare mult mai profundă;nefiind teolog,nu pot decât să îmi dau cu părerea cu speranța că un preot va intra în discuție ca să facă lumină în această privință.
    În primul rând cred că este o încercare pentru preoți,este legat de împărtășanie;se știe că satan încearcă dintotdeauna batjocorirea lucrărilor lăsate de Dumnezeu;preoții ce nu se supun obligațiilor date de stat (dezinfectarea lingurițelor,a obiectelor de cult ș.a.) riscă foarte mult,își pun la bătaie siguranța financiară;dar în același timp își arată lor și Tatălui Ceresc (la Judecată) care le este adevărata credință;după sinodul din Creta din vara anului 2016,cei mai mulți dintre ei au ales varianta pomenirii superiorilor;să zic că acolo ar mai fi fost loc de scãldat,că cel mai mult contează nu pomenirea preanefericiților,ci starea în care sunt ei (preoții),ce transmit ei,dacă cochetează cu ereziile,cu ecumenismul,cu schimbările ce au fost dezbătute și aprobate la acel nefericit de sinod;însă până aici!!! la împărtășanie nu e de ,,joacă”,nu e loc de interpretări!ori o faci cum este lăsat de mii de ani,ori nu o mai faci!Dumnezeu tolerează multe dar nu și batjocorirea lucrărilor esențiale pentru mântuirea oamenilor;dacă eu m aș duce să mă împărtășesc și aș vedea preotul (acum trebuie să te uiți cu atenție fiindcă sunt mulți preoți falși,masoni infiltrați) că dezifecteazã lingurița,aș face cale întoarsă;asta ca să nu l scuip în fațã!
    În al doilea rând cred că este o încercare pentru credincioși;dacă te duci la o slujbă ce se ține în aer liber,cu mască pe față,înseamnă că nu ai nici o treabă cu credința,cu Dumnezeu în general;ce să mai zic de împărtășanie?!acolo deja e vorba de blasfemii,de batjocură;mai bine nu te mai împărtășești.

    Apreciază

  14. P.M. said, on iunie 28, 2020 at 11:09 pm

    @@@Voicusoft,vã aștept cu articolul promis în urmă cu câteva luni;sunt convins că nu sunt singurul ce așteaptă nerăbdător să îl postați.

    Apreciază

  15. octavpelin said, on iunie 29, 2020 at 11:43 am

    A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciază

    • GHEORGHE said, on iunie 29, 2020 at 5:41 pm

      @voicusoft
      Asta este ESENTA PROBLEMEI pe care.ai sintetizat-o corect .
      Atit VIRUSUL cit si DEZIMFORMAREA vin de la cel cu doua coarne .
      SPURCATUL nu e luat prin surprindere de
      „NEREUSITA „(face parte din planul lui care are EN puncte pina la VICTORIA FINALA! )pentru ca stie exact PUTEREA LUI DUMNEZEU. si se astepta sa intervina si sa-i zadarniceasca MUNCA ,adica faptul ca nu au murit din prima cele SAPTE MILIARDE BIPEZI cum si-ar fi dorit pentru care si-a
      creat virusul .
      Oricum au murit PREA MULTIsi in chinuri intr-o perioada de citeva luni ,ca sa ne dam seama de virulenta experimentului criminal !
      SI da,oamenii din pacate ,au REACTIONAT in favoarea incornoratului crezint faptul ca PANDEMIA.este o cacialma ,NERECUNOSCUND MINUNEA LUI DUMNEZEU .
      Ceva s-a intimplat !
      Cei buni vor fi si mai buni iar cei rai ,o majoritate zdrobitoare vor fi si mai rai .
      Cei buni isi dau seama ca zarurile au fost ARUNCATE si doar CREDINTA PE BRINCI(RUGACIUNE in loc de MASA !va veni VREMEA !si nu e departe ) ne mai poate salva de la actiunile nimicitoare in forta ale incornoratului care vor fi din ce in ce mai TINTITE si mai mult pe fata..
      EU STIU ADEVARUL!
      ASTA E !
      Din pacate SCAPA CINE POATE SA INTELEAGA ADEVARUL !
      TU L-AI GINIT ABSOLUT GENIAL !
      FELICITARI !

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: