SACCSIV – blog ortodox

Viața ascunsă a lui Marilyn Monroe, sclavul controlat mintal de la Hollywood (partea a doua)

Posted in CONTROLUL MENTAL, filme, Hollywood, John F. Kennedy, MK ULTRA, sclavi sexuali by saccsiv on februarie 15, 2020

Vigilant Citizen: The Hidden Life of Marilyn Monroe, the Original Hollywood Mind Control Slave (Part-II)

Viața ascunsă a lui Marilyn Monroe, sclavul controlat mintal original de la Hollywood (partea a doua)

În cea de-a doua parte a seriei, ne vom uita la sfârșitul carierei lui Marilyn Monroe și circumstanțele morții ei – toate fiind tipice unei victime controlate mintal. Vom examina de asemenea moștenirea ei în lumea interlopă dubioasă MK – ULTRA și cum a devenit un simbol al programării Monarh în Hollywood.

Notă: e recomandat să citiți întâi prima parte a seriei:

Viața ascunsă a lui Marilyn Monroe, arhetipul sclavului hollywoodian controlat mental (partea I)

Prima parte a seriei de articole a descris partea ascunsă a copilăriei lui Monroe și începutul ei în industria de divertisment. În timp ce Monroe întruchipa imaginea unui sex simbol strălucitor, realitatea vieții ei de zi cu zi era diferită: era controlată, abuzată, exploatată și chiar traumatizată de către diferiți programatori în timp ce trăia în condiții ca de închisoare. Situația ei dificilă a dus-o încet către o cădere nervoasă și când aparent și-a pierdut utilitatea pentru cei care o controlau, și-a pierdut viața în circumstanțe foarte ciudate.

Moștenirea lui Monroe va dăinui mai departe, totuși, și într-un fel, e mai importantă decât niciodată în industria de divertisment… dar pentru motive greșite. La Hollywood este un număr foarte mare de sclavi controlați mintal și cei din spatele scenei au făcut din Marilyn Monroe simbolul absolut al programării Beta. Sunt câteva Marilyn Monroe la Hollywood în zilele noastre, toate întruchipând o imagine atractivă în timp ce erau subiectul aceluiași control și suferințe pe care le suferea și Monroe. Și toate au fost asociate cu Monroe la un moment dat sau altul în cariera lor. Este o coincidență? Dacă citiți seria de articole Poze simbolice ale lunii, ar trebui să știți că imaginea lui Monroe este folosită des în cazul unui anumit tip de vedete… Prea des ca să fie doar o coincidență.

Să vedem sfârșitul carierei lui Monroe, circumstanțele morții ei și modul în care industria Illuminati exploatează imaginea ei.

Model prezidențial.

La apogeul carierei ei, Marilyn a fost implicată într-o relație cu cel mai puternic om al lumii: Președintele Statelor Unite ale Americii, John F. Kennedy. În timp ce unii istorici clasifică relația lor drept o “aventură”, cei care investighează controlul minții Monarh susțin că ea a fost de fapt un model prezidențial – cel mai înalt “nivel” al programării sclavilor Beta folosiți în “serviciul” prezidențial.

Dacă e adevărat, existența modelelor prezidențiale ar fi chiar un concept îngrijorător, unul care dovedește puterea și importanța controlului mental Monarh în cercurile de elită.

“Modele prezidențiale au fost/sunt folosite de elita din industria de divertisment și de politicieni ca niște jucării; păpuși controlate mental programate să execute diferite acțiuni la porunca celui care o manipulează. Chipurile, Marilyn a fost prima sclavă Monarh care a “atins” statutul celebrității. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu termenul “model prezidențial”, voi apela la The Control of Candy Jones de Donald Bain și Long John Nebel. După cum se povestește, Long John Nebel – o personalitate radio din New York în anii ’50. – 70. – descoperă prin jntermediul hipnozei că soția lui, Candy Jones, a fost o victimă chiar a acestui tip de proiect de control mental, unul dintre numeroșii sclavi mentali MK –ULTRA, programați de “psihiatri” CIA și folosiți de demnitarii murdari ca să le satisfacă capriciile, având printre altele, îndatoriri cum ar fi traficul de droguri sau curierat pentru această vastă rețea de brokeri de putere de o moralitate îndoielnică. În ultimii ani, multe au ieșit la iveală prin intermediul acuzațiilor similare răspândite pe internet, cum ar fi foarte controversata carte Trance Formation in America de Mark Phillips și Kathy O’Brien, în care dna O’Brien își relatează povestea tulburătoare a abuzului MK- ULTRA și Monarh.”

  • Adam Gorightly, “ O interpretare a filmului Cu ochii larg închiși de Stanley Kubrick”

Potrivit investigatorilor controlului mental, Marilyn a fost primul model prezidențial de nivel înalt, situație care impunea ca programatorii să exercite un control extrem asupra a tot ce vorbea sau făcea în public.

“I-au anulat orice contact cu lumea exterioară pentru a se asigura de reușita controlului mental. Se temeau că s-ar putea întâmpla ceva cu primul sclav prezidențial căruia i s-a permis să fie atât devizibil în public.”

  • Fritz Springmeier, Formula Illuminati pentru a crea un sclav controlat mental

Marilyn cântându-I “La mulți ani! dle Președinte” lui JFK pe 19 mai 1962. În timpul acestui moment emblematic în istoria SUA, Marilyn îi cântă președintelui cu o voce senzuală în timp ce poartă o rochie strânsă pe corp și nimic altceva sub ea. Dacă cineva “cunoaște partea ascunsă a istoriei” acest eveniment a fost de fapt despre un sclav programat Beta cântându-i președintelui în a cărui serviciu era – pentru ca toată lumea să vadă asta.

Sclavii Monarh de “nivel înalt” sunt adesea identificați prin pietrele prețioase prin care se identifică statutul lor. Modelele prezidențiale se presupune că sunt identificate prin intermediul diamantelor.

Pentru semnale de încredere și recunoaștere, sclavii Monarh poartă diamante care semnifică că sunt modele prezidențiale (…) Smaraldele semnifică droguri, rubinele prostituție, diamante (strasuri) model prezidențial la muncă”.

-Ibid.

Interpretarea  faimoasă a cântecului “Diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei fete” în filmul “Domnii preferă blondele”. A fost o dublă semnificație în acel cântec?

Fapt relevant: Rochia purtată de Monroe în timp ce cânta “La mulți ani! dle Președinte” conținea mai mult de 2500 de strasuri. O fi fost un fel de a identifica modelul prezidențial? Un lucru e sigur, în spatele zâmbetelor și diamantelor, lucrurile mergeau foarte prost pentru Marilyn în acea perioadă. De fapt, acea reprezentație prezidențială a fost una din ultimele ei apariții în public, deoarece a fost găsită moartă la mai puțin de trei luni mai târziu.

Cedând încet

Ultimele luni din viața lui Marilyn au fost caracterizate printr-un comportament ciudat, glume ciudate și câteva relații intime cu indivizi de înalt nivel. Pe măsură ce dădea tot mai multe semne de grave probleme mintale, a mai avut de asemenea aventuri cu câțiva bărbați (JFK, fratele său Bobby Kennedy, Marlon Brando, etc), și cu câteva femei, potrivit unei biografii Marilyn Monroe: Micul meu secret de Tony Jerris.

Fiind un sclav Beta, era folosită și de către oamenii din industrie. În cartea lui June DiMaggio intitulată Marilyn, Joe și eu, autorul descrie cum era forțată să servească bărbați în vârstă și trebuia să se disocieze complet de realitate (un aspect important al programării MK), pentru a face față actelor dezgustătoare.

“Marilyn nu-și putea permite să fie emotivă când trebuia să se culce cu barbați bătrâni zbârciți pentru a supraviețui în industrie. Trebuia să se protejeze de aceste lucruri închizându-și practic emoțiile în acele clipe – ca și cum ar fi jucat un rol pentru a se extrage din oroarea situației. Când acești moguli de mare preț și foarte sus-puși îi posedau trupul și sufletul, nu-și putea permite o viață personală. Au fost momente, mi-a spus, când ajunsă acasă extenuată după o zi de filmare, și îi dădea telefon vreun moș influent și i se făcea pielea de găină. După aceste orori venea și stătea la duș o oră sau poate mai mult. Voia să spele de experiența îngrozitoare pe care a trebuit să o îndure.”

-June DiMaggio, Marilyn, Joe and Me

Potrivit relatărilor, în ultimele luni de viață, era foarte dificil să lucrezi cu Marilyn și comportamentul ei i-a făcut pe observatori să-și facă griji cu privire la situația ei. În timpul filmărilor la ultimul ei film terminat The Misfits, Monroe a suferit de o “boală gravă”, care nu a fost niciodată dezvăluită, dar se spune că a fost tratată de un …psihiatru. Control mental, cu alte cuvinte.

“Monroe era de multe ori bolnavă și nu era în stare să joace iar când nu era sub influența Dr. Greenson, începea iar să ia somnifere și să consume alcool. Un vizitator de pe platoul de filmare, Susan Strasberg, a descris-o pe Monroe mai târziu ca fiind “rănită mortal cumva” și în august, Monroe a fost dusă la Los Angeles și internată în spital zece zile. Ziarele au scris că a fost aproape de moarte, cu toate că natura bolii ei nu a fost dezvăluită. Louella Parsons a scris în rubrica ei din ziar că Monroe era “o fată foarte bolnavă, mai bolnavă decât părea la prima vedere” și a dezvăluit că era tratată de către un psihiatru.”

-Wikipedia, “Marilyn Monroe”

În 1962 Marilyn a început filmările la Something’s Got to Give, dar era atât de bolnavă și neserioasă încât în cele din urmă a fost concediată și dată în judecată de către studioul  20th Century Fox pentru o jumătate de milion de dolari. Producătorul filmului, Henry Weinstein  a declarat că comportamentul lui Marilyn era înfiorător:

“Doar câțiva oameni au experimentat teroarea. Cu toții experimentăm anxietatea, nefericirea, decepții, dar aceea era teroare absolută, primitivă.”

  • Anthony Summers, “Goddess”

Weinstein a observat că Marilyn nu avea zile proaste sau schimbări de dispoziție în mod regulat. Ea simțea o “teroare absolută primitivă” – sentiment pe care produsele controlului mental bazat pe traumă adeseori ajung să-l experimenteze.

Ultima ședință foto

La sfârșitul lunii iunie 1962, Marilyn a fost model pentru o ședință foto cu fotograful reviste Vogue Bert Stern. Șase săptămâni mai târziu, a fost găsită moartă. Este ceva tulburător în aceste imagini, pentru că arată o Marilyn senzuală, dar totuși îmbătrânită, beată, iar ochii ei parcă și-au pierdut strălucirea. Indiferent dacă a fost cu intenție sau nu, această ședință foto este simbolică pentru câteva motive.

În cartea lui Stern Ultima ședință, fotograful a ales să includă poze care erau tăiate de către Marilyn pentru că erau considerate nesatisfăcătoare. Acum știind că va “fi tăiată” câteva săptămâni mai târziu, probabil pentru că era consideră nesatisfăcătoare de către programatori, este ceva profetic în aceste imagini.

Știind ce se va întâmpla cu ea la câteva săptămâni după această ședință foto, acest văl roșu pe fața ei și ochii închiși pot să semnifice în mod simbolic sacrificarea ei de către industrie.

Ședința foto a avut loc la Hotel Bel Air și se spune că era mult alcool în aer. Se mai zvonea și că în timpul ședinței, Marilyn și fotograful ar fi devenit “intimi”.

Această ședință foto, făcută în cea mai dificilă perioadă a vieții sale – după un avort, un divorț, un drum forțat la un spital de psihiatrie și toate formele de abuz, rămâne în amintire ca fiind cea mai revelatoare și mai intimă ședință foto. Viața lui Marilyn devenea tot mai grea, iar ea devenea tot mai senzuală, ceea ce sclavele Beta sunt programate să facă. Totuși, ca și alți sclavi MK, a murit înainte să ajungă la 40 de ani.

Moartea ei

Marilyn Monroe a fost găsită moartă de către psihiatrul ei Ralph Greenson în dormitorul ei, pe 5 august 1962. În timp ce moartea ei a fost clasificată drept o “sinucidere probabilă” datorită “intoxicației acute cu barbiturice”, este încă subiectul uneia din cele mai dezbătute teorii ale conspirației din toate timpurile. Sunt într-adevăr un număr mare de fapte care arată că a fost crimă, totuși adevărul despre moartea ei nu a fost niciodată recunoscut oficial. De la moartea lui Marilyn, un număr mare de alte celebrități și-au pierdut viața în circumstanțe asemănătoare. Pentru cei care sunt conștienți de partea întunecată a industriei de divertisment, modul de operare al elitei oculte a devenit foarte clar.

În cazul lui Marilyn, dovezile sunt chiar uluitoare. De fapt, atâtea dovezi au fost distruse că e greu să crezi că nu a fost o mușamalizare. Jack Clemmons, primul ofițer LAPD care a investigat scena morții a declarat oficial că el crede că a fost ucisă. Mulți alți detectivi au spus la fel, dar niciodată nu s-au formulat acuzații de crimă.

Trei persoane au fost prezente în casa lui Marilyn la momentul morții ei: menajera ei, Eunice Murray, psihiatrul ei Ralph Greenson și medicul internist Hyman Engelberg. Investigația morții lui Marilyn a dezvăluit că Dr. Greenson a chemat poliția la o oră după ce Dr. Engelberg a pronunțat decesul. Comportamentul celor trei prezenți la locul morții a fost descris drept “haotic”. Iată părți din cronologială oficială a evenimentelor din acea noapte fatidică.

7-7:15 p.m.: Joe DiMaggio Jr., fiul jucătorului de baseball Joe DiMaggio (fost fiu vitreg al lui Monroe) o sună să-i spună despre logodna lui cu o fată din San Diego. Când a fost intervievat, DiMaggio Jr a spus că Monroe părea veselă și optimistă. Fiind în timpul serviciului pușcașilor marini din California, a putut indica ora apelului pentru că se uita la a șaptea repriză a unui meci dintre Baltimore Orioles – Los Angeles Angels care se juca în Baltimore. Potrivit meciului înregistrat, a șaptea repriză s-a desfășurat între 10 și 10.15 p.m. după ora estică. Așadar, Monroe a primit telefonul în jur de ora 7 p.m., ora Californiei.

 

7:30 – 7:45 p.m. Peter Lawford (cumnatul președintelui Kennedy) o sună pe Monroe să o invite la cină la el acasă, invitație pe care ea o refuzase mai devreme. Potrivit lui Lawford, Monroe vorbea incoerent și tot mai indescifrabil. După ce îi spune acestuia la revedere, conversația se întrerupe brusc. Lawford încearcă să o sune din nou, dar tonul e ocupat. Înregistrările telefonului arată că acesta este ultimul apel a lui Monroe de pe linia principală în acea seară.

 

8 p.m. Lawford o sună pe o altă linie pe Eunice Murray, care stă peste noapte în casa de oaspeți a lui Monroe, cerându-i menajerei să verifice ce e cu ea. După câteva secunde, Murray se întoarce la telefon spunându-i lui Lawford că e bine. Neconvins, lawford va încerca toată noaptea să dea de Monroe. Lawford îl sună pe prietenul și avocatul său Milton A. “Mickey” Rudin, dar este sfătuit să stea departe de casa lui Monroe pentru a evita o eventuală situație jenantă în public dacă Monroe ar fi sub influența alcoolului.

 

10.p.m. Menajera Eunice Murray trece pe lângă ușa dormitorului lui Monroe și mai târziu mărturisește că a văzut pe sub ușă o lumină aprinsă, dar a decis să nu o deranjeze.

 

3.00 a.m. Eunice Murray îl sună pe psihiatrul personal al lui Marilyn, Dr. Greenson, de pe linia de telefon secundară, că nu o poate trezi pe Monroe. Este sigură că s-a întâmplat ceva, după ce a tras cu ochiul la fereastra cu grilaj a dormitorului.

 

3.40 a.m. Sosește Dr. Greenson și încearcă să deschidă ușa, dar nu reușește. Se uită prin ușa de sticlă de afară și o vede pe Monroe întinsă pe pat ținând telefonul și aparent moartă. Sparge geamul ca să deschidă ușa închisă și o verifică. Îl sună pe Dr. Hyman Engelberg. Există ceva speculații că în momentul acesta ar fi fost chemată o ambulanță la casa lui Monroe, dar mai târziu au fost respinse.

 

4.30 a.m. E chemată poliția și ajunge la scurt timp după. Cei doi doctori și Murray sunt interogați și indică ora decesului în jur de 12.30 a.m. Poliția notează că încăperea este extrem de curată și că patul pare proaspăt schimbat. Ei susțin că Murray spăla lenjerii când au sosit ei. Poliția notează că noptiera are câteva sticluțe cu pastile, dar în cameră nu era niciun pahar cu care să înghită pastilele, iar apa era oprită. Se știa că Monroe înghițea pastile chiar când bea alcool, ca să le înghită. Mai târziu, a fost găsit un pahar pe podea lângă pat, dar poliția susține că nu era acolo când camera a fost percheziționată.

 

05.40 a.m. Medicul legist Guy Hockett sosește și declară că starea de rigor mortis indică ora decesului între 09.30 și 11.30 p.m. Mai târziu, intervalul de timp este modificat pentru a se potrivi cu declarațiile martorilor.

 

06.00 a.m. Murray își schimbă declarația și acum spune că s-a dus înapoi în pat la miezul nopții și l-a chemat pe Dr. Greenson când s-a trezit la ora 3 a.m. și a observat că lumina este încă aprinsă. De asemenea, ambii doctori și-au schimbat apoi declarațiile, acum susținând că Monroe a murit în jurul orei 03.50 a.m. Poliția reține că Murray pare cam evazivă și extrem de ambiguă și că în cele din urmă și-ar fi schimbat declarația de mai multe ori. În ciuda faptului că era un martor cheie, Murray pleacă în călătorie în Europa și nu a mai fost interogată niciodată.

– Wikipedia, “Moartea lui Marilyn Monroe”

Pentru a rezuma evenimentele ciudate întâmplate în seara aceea: poliția a fost chemată la mai mult de o oră de la ora la care Monroe a fost găsită moartă; menajera a curățat camera și lenjeria a fost schimbată DUPĂ ce ea a fost găsită decedată; erau mai multe sticluțe de pastile în camera ei, dar niciun pic de apă. Mai târziu a fost găsit un pahar pe podea, dar n-a fost acolo când camera a fost percheziționată prima dată; ora decesului declarată de către martori a fost schimbată de mai multe ori. În final, principalul martor (și posibil suspect), Eunice Murray părăsește țara și nu mai este niciodată interogată.

Sticluțe de medicamente găsite lângă corpul lui Monroe

Circumstanțele în care s-a efectuat autopsia lui Monroe sunt și ele extrem de dubioase, deoarece concluzia celui mai important raport arată în mod clar că supradoza de medicamente nu a fost cauza morții ei. Mai departe, acolo pare că există un efort clar de a șterge toate dovezile care ar putea duce la adevărata cauză a morții ei.

“În stomacul și în intestinele lui Monroe, legistul, Dr. Thomas Noguchi, nu a găsit vreo urmă de capsule, pudră sau modificări de culoare tipice Nembutal-ului, indicând că medicamentele care au ucis-o pe Marilyn nu au fost înghițite. Dacă Monroe le-ar fi luat cu mai mult timp în urmă (ceea ce ar fi explicat lipsa reziduurilor), ar fi murit înainte să înghită cantitatea descoperită în sânge. Monroe a fost descoperită cu fața în jos. Mai existau și dovezi de cianoză, indicând că moartea a fost foarte rapidă. Noguchi i-a cerut toxicologului să examineze sângele, ficatul, rinichii, stomacul, urina și intestinele, ceea ce ar fi indicat clar cum au ajuns medicamentele în corpul lui Monroe. Totuși, toxicologul, după ce a examinat sângele, n-a mai crezut necesar să examineze alte organe, așa că multe organe au fost distruse fără a mai fi examinate. Noguchi a cerut mai târziu mostrele, dar fotografiile medicale, imaginile acelor organe examinate și examinarea inițială care arătau vânătăi pe corp au dispărut, făcând imposibilă investigarea cauzei decesului.

Raportul toxicologic arată un nivel ridicat de Nembutal (38-66 capsule) și clorhidrat (14-23 tablete) în sângele lui Monroe. Cantitatea descoperită este suficientă pentru a omorî 10 oameni. Examinarea trupului a scos la iveală că sursa drogurilor a fost injecția intravenoasă. Medicul legist Theodore Curphey a revăzut întreaga  autopsie. În afară de cauza morții menționată în certificatul de deces, rezultatele nu au fost făcute publice și nu s-a păstrat nicio înregistrare a constatărilor.”

-Ibid.

În 1985, jurnalistul britanic Anthony Summers a investigat circumstanțele morții lui Monroe. El a reușit să obțină un interviu cu camerista Eunice Murray pentru un reportaj BBC. Din neatenție, ea a admis câteva fapte incriminatoare.

“În reportajul BBC, Eunice Murray a repetat aceeași poveste pe care o spusese lui Robert Slatzer în 1973 și poliției în 1962. Aparent, ea a observat că echipa de filmare a început să-și strângă lucrurile și a spus apoi: ”De ce, la vârsta mea, mai trebuie să ascund acest lucru?” Ce nu știa ea era că microfonul era pornit. Murray a admis până la urmă că Monroe îi cunoștea pe frații Kennedy. Ea s-a oferit voluntar în noaptea morții actriței, “Când doctorul a ajuns, ea nu era moartă.” Murray a murit în 1994 fără să dezvăluie alte amănunte.

-Ibid

În ciuda acestor fapte, adevărul despre moartea lui Marilyn încă este ascuns. Așa cum e cazul altor multe vedete moarte, o aură de mister este în jurul lor și a multor răspunsuri la întrebări. Cu alte cuvinte, se potrivește profilului unei tipice asasinări a elitei oculte care are puterea să împiedice aplicarea legii pentru a se descoperi adevărul.

Câțiva investigatori au încercat să identifice cine a instigat la comiterea crimei. Unii spun că familia Kennedy, CIA, psihiatrii ei sau alte persoane. Poate e mai înțelept să pășim înapoi și să privim întregul tablou. Majoritatea oamenilor din jurul lui Monroe făceau parte din același sistem. Nu a fost o singură persoană care a decis să o omoare, a fost un sclav MK care a fost “aruncată din trenul libertății”. Ca mulți alții care i-au urmat, a fost o vedetă care a fost exploatată când era folositoare și eliminată când programarea ei a început să se distrugă.

“Înțelesul profund aici este că toți sclavii Monarh sunt dispensabili dacă întrec limita și multe dintre aceste victime se spune că au fost eliminate în acest fel după ce au ajuns la o anumită vârstă sau au devenit indezirabile ca și prostituate / sclavi, sau dacă cumva scapă din program și sunt considerate un “risc”.

-Op. Cit. Gorightly.

Simbol al programării Beta în industria actuală de divertisment

În timp ce Marilyn Monroe a devenit repede un idol măreț care reprezintă tot ce este “fierbinte” și strălucitor la Hollywood, ea a devenit și un simbol al programării Beta, în lumea dubioasă a MK Ultra de la Hollywood. Astăzi, mai mult ca niciodată, multe vedete tinere crescute în industria de divertisment urmează pașii lui Marilyn Monroe, ca și cum ar fi planificat să fie așa. Manipulate de programatori, sunt conduse spre faimă și bogății, dar și prin control al minții bazat pe traumă, abuz, exploatare, depresie și câteodată, moarte timpurie.

În toate cazurile, aceste vedete ajung să o întruchipeze pe Marilyn Monroe la diferite niveluri ale carierei, ca și cum ar fi dorință bolnavă a păpușarilor MK de a-și identifica în acest mod sclavii în mulțimea neștiutoare. Câte videoclipuri sau ședințe foto prezintă vedete de talie mare se spune că o “canalizează” pe Marilyn Monroe? Prea multe ca să fie doar o coincidență. În câteva cazuri, asemănarea nu e doar de ordin estetic. Iată câteva exemple.

Britney Spears

Unul dintre cele mai evidente cazuri de control al minții din industria actuală de divertisment este Britney Spears. Din copilărie, ca mușchetar până la maturitate trăind sub tutela tatălui și a logodnicului ei (adică programatorii ei), Britney a fost întotdeauna atent supravegheată de figuri puternice. Ca și alți mulți sclavi, ea a trecut prin depresii, abuz de droguri și este adesea descrisă de cei apropiați ca fiind un “zombie drogat”.

Britney întruchipând-o pe Marilyn Monroe, cu un look completat de un păr blond platinat. Mâinile ei sunt legate ceea ce poate reprezenta situația ei în industria de divertisment.

În această reprezentație pe scenă, Britney recreează momentul emblematic al rochiei vaporoase al lui Marilyn.

Se spune că Britney este “obsedată” de Marilyn Monroe. Potrivit Wonderwall, Britney a cerut să aibe la dispoziție în toate camerele de hotel unde stă câte o colecție de DVD-uri Marilyn Monroe. De asemenea, vizitează des mormântul lui Marilyn și vrea să fie îngropată în același cimitir. Oare sclavii Beta sunt programați să o idolatrizeze pe Marilyn?

Anna-Nicole Smith

Viața lui Anna-Nicole Smith a fost asemănătoare cu cea alui Monroe, chiar pãnă la finalul tragic. Faimoasă pentru formele ei și pentru comportamentul de “blondă prostuță” popularizată de Marilyn Monroe, viața ei sub lumina reflectoarelor a fost tipică unui sclav Beta. În ultimii ani ai vieții, a fost într-o relație cu avocatul ei Howard K. Stern, care s-a comportat cu ea mai mult ca un programator decât ca un soț. În acest video (pe care l-am postat mai întâi în articolul Când surse de interior dau în vileag latura urâtă a industriei dedivertisment), o vedem pe Anna-Nicole arătându-și latura ciudată… foarte posibil o alter persona programată era în funcțiune. Scena tristă este filmată de către Stern, care pare să fi declanșat episodul.

Anna-Nicole a trecut de asemenea prin niște evenimente incredibil de traumatizante. De exemplu, în 2006, imediat după ce a născut-o pe fiica ei, fiul ei în vârstă de 22 de ani a venit să o viziteze… și, în mod misterios a murit chiar în camera ei de spital. Cauza decesului nu a fost elucidată niciodată, dar, ca de obicei, motivul invocat de media a fost “droguri”. A fost acesta un sacrificiu pentru a o traumatiza pe sclava Beta Anna-Nicole Smith? Un lucru e sigur, evenimentul i-a schimbat viața pentru totdeauna. (Observați că Monroe a pierdut două sarcini și susținea că oameni neidentificați “i-au luat”copiii.)

La mai puțin de trei săptămâni de la moartea fiului ei, Anna-Nicole “s-a obligat” față de programatorul ei, Howard K.Stern printr-o ceremonie neoficială. Cinci luni mai târziu, a fost găsită moartă într-o cameră de hotel din Florida. Și-a pierdut viața la vârsta de 39 de ani din cauza unei “combinații de droguri”. Pe scurt, asemănarea lui Smith cu cea a lui Monroe nu a fost doar fizică, ea a fost programată să retrăiască viața lui Monroe.

Anna-Nicole Smith în recrearea filmului “Domnii preferă blondele” a lui Monroe.

Una din numeroasele ocazii în care Smith a fost făcută să arate exact ca și Monroe.

Alte vedete programate Beta ca și Monroe

Iată alte personalități cu persoane Beta asociate cu Marilyn Monroe:

Lindsay Lohan a recreat Ultima ședință foto cu același fotograf Bert Stern.

Ca și Monroe, Lohan este un simbol al industriei ale cărei călătorii spre centre de reabilitare (adică centre de programare) și comportament haotic aduc aminte de căderea nervoasă a lui Monroe.

Megan Fox cu o carte despre Marilyn Monroe, arătându-și tatuajul cu Monroe.

Totuși, de atunci, Fox și-a șters tatuajul. Ea a declarat într-un interviu: “Îl șterg. E un personaj negativ, pentru că a suferit de tulburări de personalitate și a fost bipolară. Nu vreau să atrag energii negative de acest tip în viața mea.” O fi aflat adevărul despre Monroe și despre ceea ce reprezintă în industria de divertisment MK Ultra?

Katy Perry este în mod sigur folosită în agenda Illuminati – inclusiv în simbolismul programării Beta. Iat-o aici pozând ca și Monroe, având în spate un model Masonic de tablă de șah.

Așa cum am susținut în articole anterioare, Courtney Stodden are toate caracteristicile unei sclave Beta. S-a măritat cu programatorul ei când avea 16 ani, iar el 51. Clipurile ei online sunt toate despre a fi o pisicuță Beta și afișând personalități multiple.

Nicki Minaj imită foarte des look-ul lui Marilyn Monroe.

În videoclipul ei, “National Anthem” Lana del Rey a recreat momentul lui Monroe “La mulți ani, dle Președinte”. Imaginea ei în multe videoclipuri ale ei face referire la programarea Beta.

Lana del Rey stand în fața unei imagini cu Marilyn Monroe

În timp ce este normal ca vedetele să fie inspirate de un star emblematic cum este Marilyn Monroe, imaginea ei este folosită în mod sistematic pe vedete îndeplinind astfel agenda Illuminati. Ca și alte simboluri descrise pe acest site, simbolul Monroe este folosit în cultura populară pentru a reprezenta prezența programării Beta.

În concluzie

În această serie de articole din două părți, am aruncat o privire asupra tinereții, carierei, morții și moștenirii lui Marilyn Monroe. În toate aceste stadii, viața lui Marilyn a fost imprimată cu traumă, abuz și control al minții. Ca o victimă a programării Beta, când nu lucra la vreun proiect, efectiv ea trecea de la unul la altul pentru “servicii intime”. Spre sfârșitul vieții, Marilyn a fost modelul prezidențial al lui JFK, situație care ar fi devenit explozivă dacă ar fi fost dezvăluită publicului. Amândoi vor muri la scurt timp după, în circumstanțe care rămân extrem de necurate și dubioase.

Chiar și după moartea lui Monroe, imaginea ei este folosită până la saturație pentru a le indentifica pe cele care pășesc pe urmele ei de către același sistem care i-a controlat întreaga viață. De ce majoritatea personalităților emblematice din cultura pop deseori ajung să trăiască vieți tragice? Din cauză că e ceva îngrozitor de greșit în industria de divertisment? O voi lăsa pe Marilyn să rezume situația.

“Hollywood este un loc unde ești plătit cu 50 000 de dolari pentru un sărut și cu 50 de cenți pentru sufletul tău”

  • Marilyn Monroe

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Origini și tehnici de control al minții: PROGRAMAREA MONARCH – o continuare a proiectului MK-ULTRA

 

Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: