SACCSIV – blog ortodox

Demontarea isteriei CORONAVIRUS

Posted in CHINA, pandemie, virus by saccsiv on februarie 13, 2020

Dupa ce alaltaseara Radu Tudor si-a bagat in sperieti telespectatorii cu informatia ca produsele cu carcase din plastic importate din China pot fi contaminate cu coronavirus, aseara, acesta impreuna cu echipa Antenei 3, s-au straduit sa experimenteze un next level: paralizia de groaza.

Asa ca, in cadrul emisiunii sale “Punctul de intalnire”, ne tot amintea ca va veni Mihai Gadea la ora 21 si ne va zice asa o veste despre coronavirus…

Si a mai bagat si un ceas pe ecran cu minutele si secundele pana ni se va zice ceva de o covarsitoare importanta pentru intreaga suflare romaneasca.

Insa ora 21 a sosit iar omul negru n-a venit, vorba cantecului din jocul copilariei. Concret, telespectatorii l-au vazut pe mult asteptatul Mihai Gadea comunicand faptul ca nu poate comunica nimic, deoarece ministrul sanatatii nu si-a tinut promisiunea de a comunica tarii, fix la acea ora, ca avem primul roman infectat cu coronavirus. Dar nu si-a pierdut speranta, considerand ca daca nu ni s-a comunicat, inseamna ca-i de rau.

Pana la urma insa, totul n-a fost decat un fas:

Nu avem coronavirus în România. Suspiciunea în cazul asistentul medical întors din Germania a fost infirmată

Istoria de mai sus este o exemplificare a faptului ca pandemia este umflata mediatic pentru a crea o mega isterie. In ce scop, vom vedea. Nu spun ca boala n-ar exista, insa este din ce in ce mai limpede ca niste papusari sinistri vor musai sa bage groaza in omenire cu un coronavirus care s-ar putea sa nu fie in mod real chiar atat de periculos.

Iata, de exemplu, ce putem citi la China “epidemic” cases with no coronavirus—what??:

Cazurile epidemice din China fără vreun coronavirus – Poftim???

De-a lungul a 30 de ani de investigare a “epidemiilor”, am cercetat cauze care nu au nimic de a face cu cel mai mare și recent virus.

Cu alte cuvinte, ce altceva ar putea cauza simptomele bolii?

În “epidemia de coronavirus” curentă, condiția unică pe care s-a pus accent este: pneumonia.

Textele medicale standard vă vor spune că virusurile, bacteriile și ciupercile pot cauza pneumonie. Mai adăugați la asta aer toxic poluat masiv (precum în Wuhan și în alte orașe chinezești). Mai adăugați malnutriție severă. NU AI NEVOIE DE CORONAVIRUS PENTRU A EXPLICA SITUAȚIILE DE PNEUMONIE DIN CHINA.

În regulă. Deci câte decese din pneumonie au apărut în China cu mult timp înainte de “apariția coronavirusului”?

Estimările variază. Iată una, bazată pe o o analiză comparativă de studii: intre 2,8 milioane si 17 milioane pe an. Sursa: “Incidența pneumoniei și mortalitatea în China: Recenzie sistematică a literaturii chineze și engleze, 1985 – 2008” (PLoS one, 2010).

Observați datele: 1985 – 2008, cu multă vreme înainte ca presupusul coronavirus să-și facă apariția. Înaintea tehnologiei 5G, înainte ca un laborator de cercetare bio-război să se dezvolte în Wuhan.

2,8 milioane până la 17 milioane de morți. Nu-i nevoie de nici un virus misterios.

Variația amplă a acestor valori de mortalitate este rezultatul încercării de a integra studiile în limba chineză și engleză, populația enormă, și posibile tentative, în interiorul Chinei, de a ascunde adevăratele statistici.

Ce ne spun toate acestea? Ne spun că, acum, în China există un bazin uriaș de oameni cu pneumonie, care poate fi fals etichetată drept “decese cauzate de coronavirus”.

Iar asta nu este tot. Există și alte categorii de boli care pot fi combinate cu pneumonia, în graba de a diagnostica oamenii cu coronavirus. Vorbesc despre “infecții ale plămânului inferior” și despre ”gripa”. Datele de mortalitate sar și mai sus.

Te-ai putea întreba, pe bună dreptate, “De ce nu a fost etichetată pneumonia, de una singură, drept epidemie în China în ultimii ani? De ce Organizația Mondială a Sănătății, cel puțin, nu a declarat în China o stare de urgență bazată pe pneumonie?”

Poți paria pe ultimul tău dolar că, dacă despre “epidemia de coronavirus” s-ar fi zis că va provoca 2 milioane de decese în China, întreaga planetă ar fi fost încuiată și nimeni de nicăieri n-ar mai fi plecat de acasă. Atât ateii cât și profeții timpurilor din urmă ar fi strigat că extincția vieții umane este din vina noastră. Persoane sus-puse s-ar fi întâlnit și ar fi afirmat că singura soluție ar fi detonarea Pământului și restartul de la zero.

Să ne imaginăm, pentru un moment, cât de facil ar fi să etichetăm pneumonia din exteriorul Chinei drept coronavirus. Cu alte cuvinte, “virusul se răspândește peste tot”. Iată un citat: “[Global] În jur de 200 de milioane de cazuri de pneumonie virală căpătată în comunitate apar în fiecare an – 100 de milioane la copii și 100 de milioane la adulți.” Lancet, volumul 377, Ediția 9773, P1264 – 1275, 09 Aprilie 2011.

Dar stai, zici tu. Pneumonia este denumită “coronavirus” doar dacă pacientul este testat și virusul este descoperit. Altfel, este doar o pneumonie obișnuită. Cu părere de rău, dar nu este atât de simplu.

În primul rând, sub presiunea unei epidemii anunțate, tot soiul de oameni care au temperatura ridicată și simptome generale specifice gripei vor fi considerați cazuri de coronavirus. Statisticienii vor utiliza modelări computerizate pentru a estima numărul cazurilor. Și chiar atunci când testele de diagnosticare cele mai larg folosite sunt realizate – ele tot au vicii serioase.

Un test de anti-corp indică, în cel mai bun caz, doar faptul că pacientul a intrat în contact cu virusul. Nu zice nimic despre faptul că va deveni sau nu bolnav. De fapt, înainte de 1984, o citire anti-corp pozitivă era interpretată drept o stare bună a pacientului. Sistemul imunitar al acestuia învinsese parazitul în speță. Dar apoi, după 1984, știința s-a întors cu capul în jos – iar un test pozitiv era fals considerat ca semnificând că pacientul era bolnav sau avea să se îmbolnăvească în curând.

Așa-numitul test PCR (care are multiple probleme procedurale și necesită tehnicieni experți care nu vor săvârși greșeli) prelevă o mostră minusculă din ceea ce ar putea constitui un virus de la un pacient, și o extinde de multe ori pentru a putea fi analizată. Însă, pentru ca acest virus să determine boala, milioane și milioane de particule de virus trebuie să fie prezente în corpul pacientului. Testul PCR nu spune nimic de încredere cu privire la cantitatea de virus dintr-o persoană.

Prin urmare, chiar și atunci când aceste teste sunt efectuate în cazurile suspecte de coronavirus, nu rezultă în cunoștințe precise despre boală.

Dacă începi să te gândești că este ușor să declari o epidemie și să difuzezi propagandă în legătură cu ea, ai dreptate. Ia un set convențional de simptome prezent la oameni din întreaga lume și susține că un nou virus le provoacă, și ai pus treaba pe roate. Poți raporta 500 sau 1.000 de morți cauzate de acest virus iar oamenii vor crede orice spui sau faci în continuare. Nu vor realiza că acest cumul de simptome a fost prezent la milioane și milioane de oameni, de decenii și secole, în absența noului virus. Nu-și vor da seama că milioane de oameni au murit deja fără “virusul cel nou”.

Epidemiile globale bazate strict pe declararea microbului, fără investigații de mediu (surse de apă contaminate, canalizări expuse, foamete, sărăcie, agenți chimici toxici, etc.), reprezintă o industrie. Sunt afaceri de anvergură. Reprezintă operațiuni lansate pentru controlarea populațiilor și forțarea lor spre a se vaccina. Sunt lansate și susținute de mincinoși profesioniști, care și-au rafinat vechile abilități de vânzători de ulei de șarpe prin mijlocirea “științei”, cu scopul de a hipnotiza nevigilenții (adormiții n.t.). Iar atunci când vaccinul momentului – precum în cazul zdrenței epidemice de gripă porcină din 1976 și 2009 – se dovedește a provoca efecte adverse, profesioniștii uleiului de șarpe declară: “Păi, orice vaccin poate cauza rare probleme, dar, una peste alta, ele reduc pandemia. Trebuie să le injectăm.”

Dacă pui automat botul la asta, crezi și că porcii pot sări dincolo de lună și ateriza pe spinările vacilor.

Oamenii cu educație elevată au tendința de a crede că porcii pot sălta dincolo de lună, când vine vorba despre așa-numitele epidemii. Ei gîndesc: “Eu admir chestiunile complexe. Epidemiile și virușii sunt treburi foarte complicate, și doar cei bine pregătiți și profesioniștii sofisticați le pot evalua. Prin urmare, acești experți au habar ce fac. Eu resping SIMPLUL.”

Dar SIMPLUL este cel despre care acești oameni trebuie să știe. Altfel, este vorba tot despre porci, lună, vaci și sărituri.

“Dar… dar… dar această situație din China este NOUĂ și FĂRĂ precedent, precum în 2019. Nu s-a mai întâmplat niciodată. Și restricțiile și carantinele… trebuie deci să existe o nouă explicație, coronavirusul.”

Dacă este nevoie, recitește acest articol. Situația cu pneumonia nu este una inedită. Iar restricțiile (blocajele) și carantinele au fost instituite teatral DUPĂ anunțările trompetiste ale “epidemiei”.

E tot dincolo de lună.

Addendum: Dacă, așa cum pretind unii, numărul de oameni care mor în Wuhan, sau în alte orașe chinezești, escaladează brusc într-un ritm furios – dacă chiar este adevărat acest lucru – prima dată aruncă o privire asupra mediului: producerea unui aer mult mai poluat, sau prezența unei substanțe chimice otrăvitoare.

Tradus & adaptat de Cristian

 

Comentariu saccsiv:

Iata si cateva comentarii ale fratelui cata postate la articolele Cica coronavirusul rezista 9 zile pe carcasele de plastic. Iar multe produse cu carcase din plastic vin din China. Concluzia? si Multi cetateni romani cer izolarea suspectilor de coronavirus in lagare:

@RomeoB. Nu mai crede tot ce se scrie. De exemplu asta: „Cea mai ingrijoratatre veste vine de la OMS: intre 40% si 60% din populatia planetei, ar putea muri din cauza virusului.” Este o afirmaţie de o prostie incomensurabilă, fiindcă: „In total, the Black Death plague may have reduced the world population from an estimated 475 million to 350–375 million in the 14th century.” Adică, dacă în sec XIV, când eram cu medicina la pământ şi igiena era cu totul precară, ciuma n-a „reuşit” să ucidă decât 25% din populaţia lumii, chiar vrei să cred ce spune OMS, că în secolul XXI un virus poate stârpi 40% din populaţia lumii ??? Haida de !

 

@gheorghe Calculele tale sunt fanteziste şi nu bat cu realitatea. O fi virus creat în laborator, dar nu-şi prea face treaba. Zici că de la o persoană, în zece zile, se pot contamina un milion de oameni ? Păi, fratele meu, „epidemia” e „lansată” de două luni şi numărul celor contaminaţi e de câteva zeci de mii. Şi cine a dovedit că virusul trăieşte 24 de zile în atmosferă ? Cine a spus că cedează un sfert din cei contaminaţi ? Nu încerca să afli adevărul din intoxicările care se fac pe toate canalele media. CHIAR DE-AR FI ADEVĂRAT, de ce atâta panică ? Ai de gând să trăieşti 100 de ani ? Te îmbolnăveşti şi mori. Iaca fleoşc ! Cu o moarte toţi suntem datori. Dar rămân la părerea mea că e un fâs. Mai vorbim peste câteva luni. Sunt curios dacă o să recunoști atunci că ai intrat aiurea în panică şi că te-ai lăsat manipulat.

 

RomeoB, e irelevant că s-au infectat 5% cu virus. Toate virusurile din lumea asta infectează. Problema e cât de periculos este acest virus. Crede-mă, în clipa asta corpul tău colcăie de tot felul de virusuri. Cred că nu-ţi imaginezi că ai un corp steril ! Şi totuși trăieşti ! Oameni buni, încercaţi să citiţi, să vă informaţi, să înțelegeți ce se întâmplă, ca să nu vă mai lăsaţi pradă manipulării. După toate indiciile, virusul ăsta nu e cu nimic mai ucigaş decât un virus gripal.

 

Gheorghe, realizezi că eşti şi tu o unealtă (non-conştientă) a dezinformării ? Îţi traduc eu câteva fraze, ca să vezi ce bine te-au spălat pe creier:
„Perioada de incubaţie a virusului POATE ajunge şi la 24 de zile” (deci NIMIC cert). „Studiul, făcut de echipa remarcabilului epidemiolog chinez Zhong Nanshan, a fost publicat luni pe site-ul medRxiv, deşi încă n-a fost verificat.” Pentru cine nu ştie, medRxiv e un site pe care se publică rezultate PRELIMINARE ale unor cercetări în domeniu medical, care încă n-au fost evaluate (adică NECONFIRMATE de alţi cercetători). Deci sunt doar niște „păreri” preliminare. Mai mult decât atât, „incubaţie” înseamnă că virusul e în corpul gazdei, în mediu propice, NU în aer liber !!! Continui: „Perioada de incubaţie, definită ca durata de la primul contact al pacientului cu sursa de infecţie până la apariţia simptomelor, se întinde de la 0 la 24 de zile, potrivit acestui studiu.” Ca să te ajut să vezi şi mai clar adevărul, m-am apucat să citesc şi raportul studiului. Ştii cum s-a făcut studiul ? Crezi cumva că în condiţii de laborator, cu cine ştie ce aparatură specializată ? Nu ! S-a făcut așa: ” clinical symptoms and
signs and laboratory findings were extracted from electronic medical records” ! Deci „pe surse”: din declarațiile pacienţilor, din consemnările doctorilor şamd. O fi clar, n-o fi clar ?

Sa ne amintim si de faptul ca ni s-a spus ca satelitii au detectat dioxid de sulf deasupra orasului Wuhan, semn ca acolo s-ar arde cadavre umane la greu. Iata insa ce aflam de la cititorul gloria:

ceva despre dioxidul de sulf sau E220, este o substanta folosita ca si conservant pentru produse vegetale, fructe uscate , vin, etc. dar si pentru industria chimica, are rol antiseptic, antioxidant si decolorant, se dizolva in apa si se degaja, atentie ! prin fierbere ! pe vremuri in industria noastra socialista de sucuri si conserve se folosea pentru protejarea stocurilor de materie prima prelucrata primar, adica : marcuri si pulpe din fructe , sucuri proaspat extrase , must din struguri, acestea proaspete erau apoi sulfitate, adica tratate cu dioxid de sulf, si depozitate in butoaie si recipiente la temperatura ambianta pe perioada mai indelungata, iarna sau cand era cerere mare ,erau prelucrate sub forma de gemuri, dulceturi, marmelada , jeleuri, sirop sau sucuri concentrate prin fierbere, atunci isi recapatau culoarea si gustul initial, iar dioxidul de sulf se degaja in urma fierberii ! asa ca sursa de dioxid de sulf poate proveni si din faptul ca , chinezii isi produc alimente !

Tot o „dovada” ca in China se ard cadavrele cu miile sunt si inregistrari precum cea de mai jos:

Evident ca daca inghiti pe nemestecate tot ce ti se ofera, astfel de imagini sunt de natura sa-ti inghete sangele in vene. Doar ca acest soi de ceata-fum este ceva firesc in China de ani de zile si n-are nici o legatura cu crematoriile:

In concluzie:

Fratilor, sa nu ne lasam prada fricii, spaimei sau groazei de coronavirus, caci astfel le facem jocurile papusarilor si vom ajunge sa acceptam toate masurile ce le vor impune in „lupta impotriva pandemiei”.

Si pana la urma, chiar de ar fi coronavirusul asta mai rau decat ciuma, vorba fratelui cata, care-i problema? Toti murim, ba de una ba de alta. Important e sa nu se pierdem mantuirea, de frica mortii. Voi dezvolta insa aceasta tema intr-un viitor articol.

 

Tagged with: , , ,

45 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. florin said, on februarie 13, 2020 at 5:30 pm

    Coronavirusul este noul 9/11.
    Atunci s-a inventat terorismul, acum se va da vaccinarea obligatorie.
    The spice must flow.

    Apreciază

    • Alexandru TM said, on februarie 13, 2020 at 5:42 pm

      corect

      Apreciat de 1 persoană

    • Grigore said, on februarie 13, 2020 at 7:37 pm

      BUN! FOARTE BUNA OBSERVATIA!

      Asa e, trebuia un eveniment international ca nimeni sa nu mai tipe cu privire la vaccinarea obligatorie.
      Iar cei care se vor opune pot fi ostracizati cu acordul majoritatii, asemenea infractorilor foarte josnici.
      Posibil ca un nevaccinat sa fie mai rau ca un pedofil in noua conceptie.

      Apreciază

      • Ana said, on martie 19, 2020 at 9:20 am

        Asta cu pedofilia e clara. Lucrand intr-o scoala ‘internationala’ (aka americanizata) copii sunt expusi conceptului de pedofilie de la varste fragede intr-un context neutru. M-am lovit de un zid in relatia cu elevele mele (nu si baietii) cand era vorba de ‘normalitate’. La 16 ani ele te invata pe tine la 40 ce e ok si ce nu din punct de vedere moral. Exemplu: e normal sa fi pervers si e anormal sa nu fi pervers. Asta ca sa nu intru in detalii mai siropoase. De multe ori mi se intorcea stomacul pe dos la auzul unor ‘adevaruri’ ale noii generații. Vai de noi!

        Apreciază

  2. kappa said, on februarie 13, 2020 at 5:34 pm

    Doamne ajuta.
    Fratilor, ce se poate face pentru o persoana draga adormita?
    Imi puteti spune va rog?
    Iertati ca scriu offtopic.

    Apreciază

    • Alexandru TM said, on februarie 13, 2020 at 5:53 pm

      @kappa,

      ii poti scoate chiar din Iad de ar fi.

      -MILOSTENIE (dar nu asa ca dai lucruri numa sa fie date) ceea ce tie ti-ar place aia sa dai, sa faci mila cu cel care nu l-ea avut, o haina buna , o mancare buna , Un ban pentru o operatie , pentru un copilas nevoias , sa simta ceva.
      -Rugaciune (cat de multa cat de deasa sa pomenesti si Sfinti inn ajutor. , daca ai avea si lacrimi nu mai zic….(dar nu de disperare ci de impaciurea a acelui suflet cu Dumnezeu, cere-I sa se impace cu acel suflet si sa-l ierte si sa-l primeasca.)

      -Pomelnice
      -Post

      Facand aceasta , negresit se va arata Dumnezeu milostiv milei pe care o faci altora si acelui suflet.

      Caci zice Domnul si nemincinos este „Mila voiesc iar nu jertfa”.

      Si ce sunt toate cele ce le faci pentru amaratul acela suflet decat mare si multa MILA, din mila il plangi iar nu de jertfa. Si desi aduci jertfa aduci inima ta pt sufletul acela >” inima smerita si duhul umilit Dumnezeu nu le va dispretui” Psalmul 50.

      INDRAZNESTE

      Mantuire

      Apreciat de 3 persoane

      • kappa said, on februarie 13, 2020 at 6:37 pm

        Frate Alecandru, Dumnezeu sa te rasplateasca, caci m-ai ajutat.
        Multumesc. Doamne ajuta, frate!

        Apreciat de 1 persoană

      • Andrei-Nicolae said, on februarie 14, 2020 at 9:53 am

        Frate kappa, nu ti s-a spus cel mai important lucru: pomenirea timp de 40 de zile consecutiv la Sfanta Liturghie, cat timp sufletul se afla in Vamile Vazduhului in lupta cu diavolii si pacatele pe care le-a facut. Aceasta se rezolva prin Pomelnic la o Manastire sau orice Biserica se slujeste Sfanta Liturghie zilnic, specificand motivul. Nimic nu poate face mai mult pe lumea asta decat pomenirea celui raposat cu particele la Sfanta Liturghie.

        Iar in rest, tot ce poti tu face personal, duhovniceste si trupeste, ca si cum tu ai fi in locul celui raposat, gandindu-te neincetat cum ti-ar placea sa aiba grija de tine cei ramasi pe pemant (rude, urmasi, prieteni) daca ai fi in iad. Sunt multi care s-au mantuit din iad pentru rugaciunile urmasilor/ prietenilor/ rudelor facute din dragoste curata. Dar nimic nu e mai presus decat pomenirea la Sfanta Liturghie!

        https://www.sfaturiortodoxe.ro/pcleopa/2440sfliturghii.htm

        https://www.sfaturiortodoxe.ro/drumul.htm

        Apreciat de 1 persoană

    • Magda said, on februarie 13, 2020 at 7:32 pm

      Depinde și CUM s-a DUS…adică, spovedit/ă, împăcat/ă cu toată lumea, etc…
      Dar, este nădejde la Dumnezeu până la cea de-a Doua Venire:
      -MILOSTENIE, trupească (mâncare, băutură, haine, încălțăminte) dar și sufletească…așa cum a spus și Alexandru TM;
      -CITIREA în fiecare zi a Acatistului pentru cei adormiți + Paraclisul salvării sufletelor din toate categoriile de Iad cu ajutorul sfinților Arhangheli Mihail, Gavriil, Rafail, Varahil, Evgudiil, Uriil și Salatiil….de nu, canonul/pomelnic care există la sfârșitul Psaltirei, în anumite cărți de rugăciuni…

      P.S. Spunea Pr.Iustin Pârvu că, majoritatea necazurilor din casă, vin datorită sufletelor înaintașilor noștri care zac în Iad….iar pentru ne-grija asta, suferă și ei, și noi…

      Apreciat de 4 persoane

  3. Andrei said, on februarie 13, 2020 at 7:58 pm

    Adevarul este ca nu stim situatia coronavirusului. Nici ca-i grav, nici ca nu-i grav. Conform datelor oficiale nu-i grav. Bursele asiatice de ieri au crescut pe fondul stirilor ca situatia deja a devenit controlabila. In afara de Asia lumea nu se prea agita. Nici macar nu le masoara temperatura in aeroporturi si nici alte masuri nu se iau. Multi au zburat din China in Africa iar acolo chiar ca nu i-a intrebat nimeni de sanatate. Asta inseamna fie ca nu este perceput ca un pericol, fie ca se faciliteaza in mod constient raspandirea. Orice om care gandeste n-are cum sa ignore masurile fara precedent luate de chinezi chiar si cu riscul de a-si prabusi economia. Avem asadar doua comportamente la extreme: in Asia masuri extraordinare iar in rest … liniste si pace.

    Ce s-a dat aseara la antena face parte din abc-ul manipularii tv. N-are legatura cu virusul. Este doar o alta formula decat spunea Dan Diaconescu „ramaneti cu noi pentru ca nici nu stiti ce pierdeti”. Asa fac toti intr-un fel sau altul atunci cand traiesc din reclama. Cu cat tin mai multi gura-casca agatati in fata ecranului cu atat castiga mai mult.

    In ceea ce priveste masurile de protectie, chiar nu vad cine va putea sa nu le ia in seama. Daca se va spune sa stam in case si unii se vor trezi ca umbla pe strazi … ce-o sa demonstreze cu asta? Asa au ignorat regulile minime de protectie impotriva pestei porcine si a trebuit sa ingropam sute de mii de porci – pura inconstienta. Daca se va spune sa pastram igiena … ce-o sa facem? N-o sa ne mai spalam ca sa demonstram ca suntem gigi-contra? Unde-i pierderea mantuirii de care se vorbeste in concluzii ca eu chiar nu inteleg?

    Daca este o miscare din umbra (si multe date ne duc si spre ipoteza asta) se va ajunge la inchiderea bisericilor si se vor implementa masuri stricte de control al populatiei insa de aici in colo este cu totul alta discutie. Va fi dupa cum il va intari Dumnezeu pe fiecare daca se va pune problema pecetluirii insa eu cred ca situatia nu este coapta pentru asa ceva. Posibil sa se declanseze o criza economica care va zgudui lumea din temelii ce s-ar putea incheia apoi printr-un razboi devastator.

    Apreciază

  4. gheorghe said, on februarie 14, 2020 at 8:21 am

    Nu stiam ca e usor sa ajungi personaj important – sa fii citat!
    Multumesc autorului ca ma citeaza la capitolul (implicit) „isterici” in contrapunere cu „fratele…” – de parca eu am produs stirile si as fi spus ca gata! – „moare lumea”!
    Am prezentat informatii de pe internet din surse cu ceva credibilitate si mai putin accesate de cei care nu folosesc engleza de obicei, sau deloc.
    Nu „merge” sa nu crezi nimic si sa iti repeti ca parerea proprie tine loc de adevar (apropos, parerea/opinia este „sentinta” data de propria minte, dupa judecarea „problemei”…)
    Nu am spus nicaieri:
    – fugiti in munti!,
    – a inceput reducerea populatiei!
    – virusul destept omoara omu’ prost!
    – faceti-ve provizii pentru 6 luni!
    si alte asemenea idei marete si salvatoare… imbratisate de cei cu adevarat panicati, disperati, „suparati” pe lume da’ frumos-vorbitori. sa nu dea iluzia lor pe-afara.
    Intotdeauna din situatii „urate” au fost indivizi care au castigat; asta nu inseamna ca doar asa apare „raul”, ca sa castige unii…
    –-
    Nu cred ca respingerea realitatii e semn bun – iti place sau nu, tot acolo te gasesti, nu co-creaza nimenii realitati.
    Chiar crede cineva ca este doar un scenariu de film si se vorbeste de o poveste inventata?
    „Lord of the rings”?

    Apreciat de 1 persoană

  5. kifa7 said, on februarie 14, 2020 at 9:37 am

    Nu este doar 9/11 , este noul Austwitz, concentrarea oponentilor politici si cremarea lor literal ! sub acoperirea unei epidemii fictive ! Chinezii au fost gazati prin chemtrail cu aerosoli de mucegai sintetic, in functie de expunere, multi s-au trezit deja cu pneumonii si sepsis ! Identic in Bucuresti in ianuarie, au fost 3 zile cu ceata alba care nu probaga lumina. Urmeaza ca romanii sa fie incarcati constant cu acelasi mucegai sintetic

    https://www.libertatea.ro/stiri/prognoza-meteo-15-ianuarie-ceata-pune-stapanire-pe-intreaga-tara-2856288

    Apreciază

    • Andrei said, on februarie 14, 2020 at 11:06 am

      Hai sa nu mai vorbim ca sa ne aflam in treaba. Uneori mai este si … ceata. Iar prin ceata se vede ca … prin ceata, adica mai slab decat … fara ceata. Si nici iarna nu-i ca vara.

      Nu contest ca nu s-ar putea produce si atentate la viata si sanatatea oamenilor dar, hei, cineva gadeste ce ar trebui facut ca sa ai ceata peste tot Bucurestiul? Dar peste intreaga tara si, culmea, timp de 3 zile conform datelor meteo? Chestia asta cred ca-i depaseste pe rusi, americani si chinezi la un loc. Ne facem fratilor de ras cu asemenea aberatii.

      Cat priveste virusul din China este clar ca stim prea putin. Eforturile chinezilor sunt uriase si, cel mai probabil, incearca sa mascheze gravitatea ca sa nu induca panica si sa decupleze China de restul lumii insa nu s-ar fi mobilizat atat daca nu era ceva destul de grav (unii sustin ca mortalitatea ar fi in jur de 4% din cei infectati, oficial mai putin, insa este oricum foarte mult fata de gripa normala).

      La fel de adevarat este ca cu cat ajunge mai tarziu la noi cu atat sunt sanse mai mari ca, prin mutatii succesive, sa fie o forma mult atenuata deci n-ar fi motive de panica dar nici de neluat in seama deloc. Cred asadar ca toti cei care au o pozitie extrema (fie ca-i simpla isterie fie ca-i sfarsitul lumii) gresesc. Adevarul este ca inca nu stim.

      Cat priveste masurile de control al populatiei trebuie sa fim convinsi ca sistemul se va folosi de orice eveniment (firesc sau artificial) pentru a implementa legile noului imperiu globalist, tehno-sclavagist.

      Un astfel de virus le-ar prinde foarte bine pentru interzicerea slujbelor, stiut fiind ca Sfanta Liturghie este cea care mai tine lumea pentru ca-i uneste pe oameni cu Dumnezeu. De altfel El este singurul care poate opri lucrarea tainei faradelegii ce va culmina prin venirea Antihristului.

      Apreciat de 1 persoană

      • kifa7 said, on februarie 14, 2020 at 2:52 pm

        Din pacate geoingineria este deja istorie, alterarea climei aprobata de congresul SUA, in toate tarile Nato, prin spreierea de aerosoli meteo aka chemtrail, care poate fi testata la orice prima apa ploaie, se poate vedea pe asfalt clabuci alb ca detergentul, iar in analize sunt Ba, St, AL. Ar trebui sa fie clar, macar pentru cei nascuti pana in 70-74, cand am prins ceata naturala iarna, atat, mergand cu masina, cat si pe jos, cum arata ceata si cum arata un aerosol pe care il inhalam. In Bucuresti in ianurie, media prezentei copiilor in scoli a fost sub 50%, iar formele de viroze au fost violente, de alti ani. Vorbesc prin prisma familiei, dar si ca angajat care lucreaza cu copii. Sa nu uitam ca sunt multe, situatii identice care sunt similare gripei/virozei. Intoxicatia cu clor, sevrajul la susbstante psihoactive, respectiv intoxicatii cu medicamente antipsihotice. Sunt multe articole in engleza in care au descoperit in chemtrails substante psihoactive, respectiv antimanicale, care dupa ce sunt eliminate din organism se declaseaza sevrajul. orice prospect de medicament antipsihotic, listeaza la efecte adverse, pneumonia si stari gripale, iar la supradozare apare necrozarea plamanilor, inimii, etc. Deci ficare sa judece. Poporul piere din lipsa de cunoastinta. Noi deja suntem in stare de soc, ca si generatii, si nu avem reflex de legitima aparare, din cauza normalizarii abuzului/traumei, asa cum a spus Mengle, „……cu cat va abuzam mai mult, ca atat credeti mai putin ca o facem…..”

        Aici este un documentar facut de un chimist ,

        Cercetătorul chimistului Clifford Carnicom este un element indispensabil și un instrument de cercetare excelent. Cinci ani în plus în operațiuni au oferit dovezi ample în acest DVD de 90 de minute care acoperă multe subiecte. De-a lungul anilor, cercetările în aerosoli / chemtrail au oferit câteva oportunități, dar și mai multe întrebări despre cine și de ce are loc pulverizarea. Este clar că avioanele stropesc în mod deliberat cerul și nu se vor opri până când nu sunt conștienți și doresc să se ridice pentru expunerea și terminarea operațiunilor.

        Apreciază

      • Andrei said, on februarie 14, 2020 at 4:40 pm

        @kifa

        Iubitule, din primul tau comentariu reiesea ca ceata era artificiala. Eu spun ca era naturala si, destul de probabil, cu ceva chemtrails cel putin in marile orase. Ideea este de a fi foarte atenti la afirmatiile pe care le facem si sa incercam sa spunem lucruri care se sustin. Numai prin acrivie putem sa convingem si pe altii.

        Daca ne aratam scrupulosi in detalii si sinceri in cautarile noastre vom fi credibili. Altfel riscam sa primim diverse etichete care sa ne discrediteze toate afirmatiile.

        Ca exemplu, in discutiile despre documentele electronice, ideea marcarii izotopice fara stiinta celui „insemnat” a fost foarte paguboasa pentru ca a deviat subiectul spre o tema secundara si fantezista ceea ce a usurat munca celor naimiti sa ne discrediteze. La fel si in cazul pestei porcine care, in afara aparitiei surprinzatoare in Romania – cu toate ca se afla la sute de km de granita noastra, altceva nu a mai fost suspect. Opozitia nejustificata a oamenilor la masurile normale de protectie a dus la raspandirea bolii si la sacrificarea a sute de mii de animale. Normal ca cine ar fi vazut pozitia aiuritoare cu inexistenta virusului (binecunoscut de altfel si cu care oamenii se lupta de zeci de ani – nu-i ceva aparut peste noapte) ne-ar fi catalogat imediat ca dusi cu pluta si conspirationisti desprinsi de realitate.

        La fel si in cazul virusului din China despre care la ora asta nu putem spune mare lucru. Este deplasat sa ziccem ca este sau nu este grav pentru ca nu avem informatii cu care sa ne sustinem opinia. Nici asa, nici asa. Este insa un semnal de alarma destul de mare ca sa ne mobilizeze sa punem inceput bun in cele duhovnicesti pentru ca Domnul este singurul care ne poate apara cu adevarat atat de moartea trupeasca cat si de cea sufleteasca.

        Mantuire iti doresc!

        Apreciază

  6. Magda said, on februarie 14, 2020 at 11:02 am

    @Andrei Nicolae…

    Nimeni n-a uitat NIMIC să-i spună…sărindarele se dau/dădeau ATUNCI când nu venise episodul Creta!
    După…nu-s valide!

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 14, 2020 at 11:25 am

      Magda

      A mai ramas ceva valid?

      Apreciază

      • Magda said, on februarie 14, 2020 at 11:39 am

        Dacă te referi la TAINE…NU!
        Rugăciunea făcută personal, în particular…DA!
        Și asta, pentru că preoții, chiar dacă nu au obligația să-l pomenească pe întâi-stătător, totuși o FAC…pe barba lor (cei care o au…) dar ȘI pe răspunderea noastră, nu numai a lor!
        Uite-așa, ne cerne Satana…au trădat ierarhii, trădează preoții, urmăm noi!
        Să te ții!

        Apreciază

      • kifa7 said, on februarie 14, 2020 at 6:31 pm

        @ Andrei
        Sunt de 20 de ani in Bucuresti, si ce am vazut in ianuarie nu se compara cu nimic. Inclusiv forma de gripa din scoli, agresiva si de durata. Dupa ce vor termina cu Bucurestiul se vor muta peste alte orase. La anul pe vremea asta sau in alta perioada, Europa va avea pandemia tot anuntata, cu profil China, oponentii incorectii vor fi cautat acasa sa fie ” ingrijit ”. Nu este exagerare, este mega mediatizat in media si film, ei doar exerseaza ca sa fie credibili pentru mase. O ultima obs. Celebrul Tamiflu, a fost banat in Japonia, mai multi tineri au avut psihoza si suicid, absurd este ca aceste efecte secundare sunt trecut in prospect, akaturi de sepsis si moarte subita. Pentru cine vrea sa aprofundeze, Tamiflu este un analgesic sintetic, un stupefiant, deci asta e realitatea, nu fictiune sau exagerare.

        Apreciază

      • Andrei said, on februarie 15, 2020 at 7:48 am

        @kifa7

        Bine. Domnul ti-a deschis ochii ca sa intelegi ce se intampla. Tu ce faci? Noe si-a facut corabie, Iona i-a avertizat pe niniviteni si a iesit afara din cetate samd. Lucrurile se intampla pentru ca ne indepartam de Dumnezeu. Ne indreptatim ca sa stam cu Mamona ca si cum n-am putea trai fara el iar asta-l supara pe Domnul.

        Apreciază

      • Manea Florin said, on februarie 26, 2020 at 9:20 am

        Unii dintre noi, (cu părere de rău o spun) când vom muri și vom vedea unele suflete mântuite, vom spune că mântuirea lor nu este validă.

        Apreciază

    • Magda said, on februarie 14, 2020 at 12:09 pm

      Iar te bagi in seama cu prostiile tale. lasa-ne te rugam. Chiar nu ti-am dus lipsa. Sincer.

      Nu mai incepeti cu lipsa de har ca indiferent cat v-ati screme nu gasiti acoperire dogmatica iar o adunare de exaltati fara niciun episcop nu poate tine loc de sinod. Deci … mai usor.

      Daca tot stati bine cu acrivia ia de cercetati cine v-a botezat. Poate descoperiti c-a fost un greco-catolic trecut la comanda de comunisti la ortodoxia oficiala. Cum o fi fost cu iconomia atunci? Ca doar vorbim de cca o mie de preoti. A mai fost sau nu har in Biserica dupa aceea? Daca pastrati aceeasi acrivie ar trebui sa spuneti ca nu si poate asa ve-ti descoperi ca nu sunteti nici macar botezati. Mai sa fie. Ia lasati in pace blogul asta si nu mai turnati ce se revarsa din preaplinul intunecimii mintii.

      In Grecia, prin recunoasterea ucrainenilor, este mai grava situatia pentru ca s-au impartasit de bunavoie cu schismaticii (doar cu asuprirea serviciilor secrete americane nu ca in Romania sub presiunea securitatii ce era pe atunci supusa partidului unic) asa ca, slava Domnului, noi inca n-am pasit in prapastie ca sa nu mai putem da nici sarindare.

      Apreciază

      • Magda said, on februarie 14, 2020 at 12:49 pm

        Îți răspund pentru prima și ultima dată:
        Madamme !
        Din postarea ta reiese că ești blondă, iar după avatar…oleac de mov…la minte!
        Dacă vorbești, ÎNVAȚĂ să vorbești în numele tău…nu te crede saccsiv…n-ai pantaloni, doar fustă…probabil scurtă, precum a ta minte!
        Nu te mai duce la calendele grecești în privința botezului nostru pentru a dovedi cât ești de blondă…vorbim de ACTUALITATE!
        Noi suntem români, nu ucraineni…nici măcar greci…deci, rămâi pe-ale noastre meleaguri, NU pe coclauri!
        Slavă Domnului că nu-s ca tine, tiză ”dragă”!
        Dă sărindare, cine te oprește?!
        Dacă-s valide, ar trebui să fii mâță blândă, nu năpârcă!
        Răspunsul era pentru saccsiv, NU pentru tine…priceput?

        P.S. Mai aruncă niște priviri peste canoane…poate te face șatenă…la minte, să iei aminte!

        Apreciază

      • Magda said, on februarie 14, 2020 at 3:52 pm

        @Mgd

        Saccsiv doar a tolerat polemica pe blog cu gandul ca asa Adevarul va fi inteles mai usor insa n-a fost nici o clipa schismatic negand existenta harului Duhului Sfant. A acceptat insa prea mult limbajul suburban al lui „el” si a gastii lui de aplaudaci ceea ce a indepartat pe oamenii care se problematizau la modul serios si incercau sa inteleaga situatia.

        Asta a daunat luptei impotriva ereziei care a fost catalogata nejustificat drept extremista de cei care asteptau motive ca sa o combata. A fost asadar mai usor decat se asteptau pentru ca dezbaterea nu s-a mai axat pe dogmatica tocmai din cauza isteriei combatantilor care dintr-un foc au fost usor decredebilizati.

        Reciteste cu obiectivitate comentariul prin care mi-ai raspuns (nu ma astept s-o poti face dar incearca macar) si o sa-ti dai seama de ridicolul in care te afli.

        Apreciază

  7. ovidiu said, on februarie 14, 2020 at 11:10 am

    Masuri de bun simt: ”Ce poți face în pandemie? (…) Dacă nu există un vaccin (pt virusul de acum nu exista – n.m.), planul de intervenție în pandemie are două faze:

    prima este containment (izolarea focarului); dacă nu poți izola focarul, se trece la a doua etapă, respectiv limitarea efectelor – prin cât mai puține victime, cât mai puțini oameni afectați, cât mai puține îmbolnăviri grave, cât mai puține decese – se numește mitigation (atenuare).

    În faza a doua, idealul ar fi să stea toată lumea în casă 14 zile- și-ar procura rezervele necesare și nu ar intra în contact cu alte persoane străine. Ar fi varianta ideală, dar care nu s-a reușit nici într-o societate mai strict controlată, cum e în China. Însă, în acest timp n-ar mai funcționa economia.

    Problema principală adusă de o pandemie este cea socială, nu cea medicală: forțele de ordine ar fi incapacitate, precum și principalii furnizori de utilități. În acest context, nu vor exista rețele de supraveghere, spațiile goale expunându-se posibililelor jafuri sau chiar unor acțiuni teribiliste.

    Tehnic, fiecare ar trebui să aibă rezerve – alimente neperisabile- și să reziste fiecare în casă, la televizor – ce se face acum pe vasele de croazieră pe care sunt, în total, aproape 10.000 de oameni. Rezervele, în eventualitatea unei pandemii, sunt la fel ca-n caz de cutremur: apă, conserve, chibrituri, lumânări, baterii – sau orice altă sursă de lumină în cazul în care va cădea electricitatea, etc. Dincolo de toate aceste aspecte, pe lângă faptul că nu se cunoaște evoluția, fiecare persoană e pe cont propriu.”

    https://www.dcnews.ro/plan-de-interventie-in-pandemie-ca-la-cutremur-doua-faze-cheie_729424.html

    Apreciază

  8. gheorghe said, on februarie 14, 2020 at 11:37 am


    Asta e de la CTV News Canada
    Totul e regizat, nu-i asa?
    Sau editat…. animatie pe calculator…!?
    ––––––––––––––––
    Desi activitatea economica este prctic intrerupta de mai multe zile, se vede ceata, nu crede nimeni ca e poluare desi tot asa arata filmarile cu imagini despre poluare…
    Unde este rebela Greta – profeta schizofrenicilor?
    ––
    Iar in Vancouver (unde ma aflu) si municipalitatile vecine sint cam 500.000, oficial.
    Din balcon vad avioane venind la aeroportul international permanent, mergand la aterizare cate unul la circa 3 minute…
    https://www.yvr.ca/en/passengers/flights/arriving-flights
    La Aeroportul International – YVE, azi, 14 februarie vin 11 avioane din China, Hong Kong, Taiwan, Coreea, Filipine, Japonia.
    Mai putine acum, ca Air Canada a oprit zborurile cu China si nici prin Hawai nu pot veni ca sint suspendate zborurile cu China acolo.
    Sigur ca vin peste 2000 de chinezi AZI, … sigur ca unii – chiar pe ocolite – venind tocmai de la Wuhan.
    Nu e nici o miscare publica de panica, nici proteste, … doar mai putina lume pe strada – poate mi se pare.
    Sint 4 cazuri raportate, izolati acasa…

    ce ne spune site-ul YVR? – spala mainike, nu atinge fata/bas/ochi nespalat pe maini, evita apropierea de cei bolnavi si NU RECOMANDA PURTAREA MASTII – PREVENTIV.
    „Wash your hands often with soap and water for at least 20 seconds
    Avoid touching your eyes, nose, or mouth with unwashed hands
    Avoid close contact with people who are sick
    The wearing of masks is not a recommended preventative measure and should not be considered a replacement for any of the precautions above.”
    https://www.yvr.ca/en/coronavirus
    ======================
    UNDE ESTE ISTERIE AICI?

    Apreciat de 2 persoane

  9. gheorghe said, on februarie 14, 2020 at 11:40 am

    Precizare: vreo 500 de mii de chinezi.
    Mai sint cateva sute de mii adiatici – coreeeni, vietnamezi, japonezi, mongoki, s.a. asemanatori.
    ====
    Nu mai revin, am zis pentru cine are urechi de auzit.

    Apreciază

  10. GHEORGHE said, on februarie 14, 2020 at 11:55 am

    DA! FIECARE E PE CONT PROPRIU! SCAPA CINE POATE, vorba SFINTULUI PARINTE IUSTIN PIRVU!
    Cine este capabil sa calce peste serpi si vipere si sa bea paharul de venin pina la fund?Credinciosul ortodox autentic!
    Acum se probeaza credinta!
    Sa ne inarmam cu ce, spune FUHUL SFINT IN BIBLIE?
    Asa ca fratilor,” sa stam bine, sa stam cu frica sa luam aminte „!
    LOGIC!

    Apreciază

  11. GHEORGHE said, on februarie 14, 2020 at 12:13 pm

    corectez, DUHUL SFINT!
    Fantastic, ce bintuie duhul dracesc in aceasta tehnica…. Pentru cei croiti pe adevar…. orict ma straduesc… diavolii sterg literele ca sa te enerveze, si sa te lasi de scris ADEVARUL
    in telefoanele mai vechi, se corectau greselile instant , pe cind in astea”performante” iti transforma cuvintele instant in tot felul de INEPTII.
    DIAVOLUL ATACA DIRECT.

    Apreciază

    • Alexandru said, on februarie 14, 2020 at 12:59 pm

      @Gheorghe

      Am urmarit postarile tale pe tema Wuhan. Sunt de bun simt. Ai perfecta dreptate in disputa cu Cata. El judeca superficial si ataca nefondat trecand situatia in derizoriu ceea ce nu este deloc cazul.

      Din pacate sunt putini cei care reusesc sa aiba o atitudine echilibrata. S-a ajuns la o amestecare oribila a 2 subiecte diferite:

      1. cel al virusului despre care nu se stiu prea multe dar pentru care chinezii au facut o mobilizare fara precedent afectandu-si sever economia. Nu stim bine ce face si cat de periculos este (dar daca n-ar fi oare chinezii ar mai bloca orase intregi dupa cum bine arati in clipul postat?) si numai mila Domnului ne va ajuta sa nu ajunga si pe la noi (la tine se pare ca este a poarta).

      2. cel al globalizarii si inrobirii oamenilor (lucrarea tainei faradelegii dupa cum bine spune cineva mai sus) care oricum se petrece si pentru care crizele de genul celei cu virusul sunt ocazii de nerefuzat pentru a face pasi mari inainte.

      Se face un ghiveci din care nu mai intelegi nimic ajungandu-se pana la a denigra masuri de protectie de minim bun simt. Inteleg ce vrei sa zici cand spui ca ti-ai facut datoria. Domnul sa te rasplateasca, sa deschida ochii si sa desfunde urechile a cat mai multi oameni ca sa poata intelege ce inseamna fiecare amenintare in parte astfel incat sa se poata pregati pentru a da un raspuns bun atat in fata oamenilor cat si a lui Dumnezeu.

      Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 14, 2020 at 1:14 pm

        Alexandru

        Tu si Gheorghe nu sunteti absolut deloc echilibrati.

        Apreciat de 1 persoană

      • cata said, on februarie 15, 2020 at 1:43 am

        Alexandru, hai să vedem cât de superficial şi de derizoriu judec eu situaţia. S-au făcut filmări cu drona cu oraşul pustiu. De ce e oraşul pustiu ? Îţi spun eu, superficial: fiindcă a intrat populaţia în panică în urma întregii tevaturi, nicidecum în urma deceselor numeroase cum greşit s-ar putea crede, fiindcă iată ce spune presa: „Potrivit oficialităţilor locale, aproximativ 5 milioane de oameni au părăsit Wuhanul înainte de intrarea oraşului în carantină la 23 ianuarie pentru oprirea răspândirii virusului.” Ştii care era numărul morților înainte de 23 ianuarie ? Erau 17 decese ! Deci ? Hai să vedem mai departe cum se manipulează datele (așa, superficial, din presă):

        <>

        https://time.com/5783401/covid19-hubei-cases-classification/

        Fraţilor, chiar nu vedeţi că suntem luaţi de proşti ? Au văzut că începe să scadă numărul deceselor şi ce şi-au zis ei ? „Hopa, nu-i mai putem prosti cu virusul ăsta leşinat !” Așa că au început să adune ca Pristanda: „Două la primărie, două la prefectură…” Curat murdar, coane Fănică !
        Deci orice pneumonie, orice viroză, orice spanac cu tentă virală, toate vor fi trecute de-acum în contul coronavirusului, fără teste de laborator ! Că așa se falsifică mai uşor „statistica”.
        Şi e logic că marionetele din China au fost siliţi să-i bage pe toţi în carantină. E modul lor de a face sluj în faţa Occidentului. Dacă nu percutau instantaneu, era mai rău de ei. Deşi şi-aşa mi-e teamă că nu vor scăpa (dpdv economic). Cred că li-e soarta pecetluită. Dar să avem răbdare şi vom vedea. Doamne ajută !

        Apreciază

      • cata said, on februarie 15, 2020 at 1:46 am

        În caz că nu se vede din comentariul meu anterior, câteva fragmente traduse din acel articol:

        Oficialităţile din provincia Hubei din China au dezvăluit joi că noile cazuri de COVID-19 au crescut de aproape 10 ori faţă de ziua precedentă (când numărul acestora era în scădere, specialiștii spunând că e un semn pozitiv pentru limitarea răspândirii virusului). De asemenea, numărul de decese a crescut dramatic, până la 242.
        Creşterea numărului de noi cazuri – peste 14.800 în provincia ce constituie epicentrul focarului – se datorează modificării criteriilor de numărare a diagnosticelor pentru acest virus. Observatorii spun că ar putea fi un pas în direcția corectă și că ar putea duce la o imagine mai bună a situației din provincia ce constituie epicentrul focarului. Cu toate acestea, n-au dispărut îngrijorările cu privire la transparența datelor furnizate de autorităţile chineze.
        Până acum, în numărul cazurilor raportate public au fost incluşi doar pacienții la care s-a confirmat prezenţa virusului printr-un test de laborator. Cazurile confirmate se vor baza de acum pe diagnosticul clinic, inclusiv pe utilizarea tomografiilor. Până la acest moment, acestea au fost considerate doar infecții „probabile”. Asta înseamnă că medicii vor avea mai multă libertate de a le oferi pacienților un diagnostic rapid, în loc să aștepte rezultatele unui test de laborator.
        „În ceea ce privește monitorizarea evoluției focarelor de infecții, este o idee destul de bună să raportăm și cazuri probabile”, relatează Ben Cowling, profesor de epidemiologie de boli infecțioase la Universitatea din Hong Kong. El este de părere că e posibil ca cifrele raportate de oficialii chinezi să fi fost subevaluate, deoarece China nu putea, pur şi simplu, să testeze toate cazurile suspectate.
        „Din acest motiv,” spune el, „are mai mult logică să-i includem şi pe cei suspecţi de infecţie în cifrele oficiale, în loc să ne limităm doar la cazurile confirmate printr-un test de laborator.”
        „În cazul virusului SARS, asta s-a făcut”, spune Cowling.
        În China, inclusiv Hubei, joi s-au raportat 254 de decese noi și 15.152 de cazuri de cazuri noi. Acum există peste 60.000 de cazuri de COVID-19 la nivel mondial, aproape toate (exceptând 500) în China continentală. Sunt 1.367 de morți în total, dintre care 1.310 din provincia Hubei.
        Mulți experți spun că aproape sigur numărul de cazuri confirmate public a fost mai mic decât numărul real de infecții, din mai multe motive.
        […]
        Yui Hui-ling, expertă în modul de transmitere a gripei la Universitatea din Hong Kong, crede că noile criterii de diagnosticare ar putea însemna că cifrele raportate sunt mai aproape de realitatea din teren, deși spune că metoda nu e complet lipsită de posibilitatea unor erori.

        Apreciază

      • Alexandru said, on februarie 15, 2020 at 9:01 am

        @Cata

        Spui ca este vorba de un virus „lesinat” si ca nr oficial de morti ar fi umflat pt ca ar contabiliza si pe cei morti din alte cauze. Placa asta am mai auzit-o. S-a purtat si pe la noi cand ii numarau pe cei morti de rujeola (si nu numai) ca sa justifice apoi necesitatea vaccinarii.

        Chiar si nr publicat de chinezi (asa crescut artificial cum zici ca este) n-ar fi mare dar … sunt unii care sustin ca de fapt autoritatile chineze ar baga informatiile sub pres ca sa nu creeze panica. In acelasi timp masurile luate sunt fara egal. Au mai fost si altadata alarme de genul asta insa acum mobilizarea este … exceptionala. Inchizand orasele mari au foarte mult de pierdut. Si totusi o fac. Or fi ei masochisti dar sunt in pragul declansarii unei crize economice de proportii. Ce i-ar putea determina sa faca asa ceva? La 2 luni de la aparitia virusului chinezii au ajuns sa-l cunoasca destul de bine. In aceste conditii masurile luate de ei sunt in continuare exceptionale. Unde si cand ai mai pomenit asa ceva?

        Ca sa ai dreptate in ceea ce spui ar trebui sa credem ca chinezii (de bunavoie sau siliti) si-au tras un glont in picior. O fi asa insa nu exista nici macar o dovada in acest sens. Este o pura speculatie din cea mai adanca scorbura a ganditii conspirationiste.

        Mult mai mult sens are teoria conform careia un virus destul de nociv a fost eliberat intentionat pentru a le da o lovitura chinezilor si, poate, intregii lumi chiar. Se pare ca rasa galbena are de doua ori mai multi receptori de tip ACE2 decat celelalte populatii (receptorii prin care intra virusul). Asta ar indica un atac tintit. In acest caz lumea n-ar trebui sa fie chiar indiferenta pentru ca virusul are ceva potential ucigas si ar trebui sporite cel putin masurile de precautie (in special cele de igiena individuala). Insa nici pe latura asta nu sunt probe clare.

        Asa ca, in final, nu stim mare lucru. Este complet hazardat sa spui acum ca este isterie gratuita sau ca este ceva grav. Pur si simplu stim ca nu stim si orice afirmatie spre o extrema sau alta este fara acoperire si face mai mult rau decat bine.

        Apreciază

      • Andrei said, on februarie 15, 2020 at 10:30 am

        Cata, ori n-ai facut logica la scoala, ori ai facut dar ai luat nota mica, ori, si sper ca nu este asa, esti rau intentionat.

        Spui ca strazile sunt goale pentru ca au plecat 5 milioane din Wuhan iar ceilalti 7 milioane nu ies din casa de frica. FALS. Nu ies pentru ca nu li se da voie sa iasa. Asa a hotarat Partidul. O mana de oameni de la varful statului chinez. Acestia au luat aceasta masura:
        1 – fie pt ca stiu ca virusul este foarte periculos;
        2 – fie pentru ca vor sa-si destabilizeze singuri tara si, prin ricoseu, intreaga lume;
        3 – fie pentru amandoua de mai sus.

        In acest moment noi nu stim cum stau lucrurile. Saccsiv sustine a doua varianta dar nu a adus niciun argument concret pe situatia de acum (de fapt se justifica citandu-te!).

        Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 15, 2020 at 11:56 am

        Andrei

        Am zis ca in proportie de peste 50% sustin. Si am adus multe argumente si in celelalte articole si la comentarii.

        Apreciază

      • gheorghe said, on februarie 15, 2020 at 10:44 am

        Gheorghe nu e …. gheorghe (eu)

        Apreciază

      • gheorghe said, on februarie 15, 2020 at 11:07 am

        Greu sa lasi prostiile sa fie scrise cu pretentie de intelepciune!!!:
        Zice dl. cata:
        „Așa că au început să adune ca Pristanda:
        „Două la primărie, două la prefectură…” Curat murdar, coane Fănică !”
        Asta-i cea mai falsa apreciere, sa nu spun sfidare a realitatii!

        Iata ce s-a intamplat IN REALITATE:
        1. ” medical staff were not allowed to list coronavirus as a cause of death when cases had not been confirmed and said that later instructions had even banned them from listing pneumonia.
        Instead they can only write the immediate cause of a patient’s death, such as diabetes or organ failure.”
        https://www.scmp.com/news/china/society/article/3050311/its-pneumonia-everybody-china-knows-about-many-deaths-will-never
        si
        2. „Even patients who definitely have the disease only come back positive 30 per cent to 50 per cent of the time,” Prof Wang said.
        [link to http://www.straitstimes.com (secure)]
        3. „As Apple Daily reports, in the latest, fourth edition of the NHC protocol,
        – „mild” is classified as „confirmed cases”
        – but „asymptomatic infected persons” is defined as „persons with no clinical symptoms, respiratory tract specimens, etc. who are positive for new coronavirus pathogenic tests.”
        As a result, „asymptomatic infection” no longer counts as confirmed cases.”
        https://www.zerohedge.com/health/how-china-rigging-number-coronavirus-infections
        –––––––-
        Toate masurile aste REDUC numarul de bolnavi – adica de contaminati care sint surse de imprastiere a virusului si – parte dintre ei – viitori pacientti si chiar victime si reduc si numarul de morti.
        =====
        Gandesti „pe invers”, ca-n bancul de la Radio Erevan cu castigarea la loterie a unei masini…
        Era o bicicleta si fusese – de fapt – furata.
        …. mai sinteti din astia, „paraleli” cu ratiunea?

        Apreciază

      • cata said, on februarie 15, 2020 at 1:27 pm

        @gheorghe Ai făcut un anacronism şi induci în eroare cititorii. Articolele tale sunt publicate înainte de 13 februarie, al meu e publicat la 13 februarie. De exemplu:
        – al tău: Phoebe Zhang and Guo Rui Published: 10:00pm, 12 Feb, 2020
        – al meu: By Amy Gunia and Michael Zennie Updated: February 13, 2020 6:47 AM ET
        Așa e, se întâmpla ceea ce spui tu până la 13 februarie şi EXACT asta scrie şi în traducerea mea. Doar că de pe 13 februarie au schimbat macazul. Mai mult, ultimul tău citat arată ceea ce s-a întâmplat după 4 februarie, când, cum ai observat corect, China a început să numere doar cazurile confirmate. Evident, au sărit păpuşarii în sus şi au forţat China acum două zile să reia numărătoarea suspecţilor. Ca Pristanda.

        @Alexandru Spui despre China că-şi trage un glonț în picior prin măsurile excepţionale luate. Dar tu, după părerea ta, ce e de preferat ? Să-ţi tragi singur un glonț în picior sau să-ţi tragă alţii un glonț în cap ? Ai idee ce s-ar fi întâmplat dacă nu lua RAPID şi EXEMPLAR măsuri URGENTE de izolare a virusului şi nu JUCA după cum îi cântă OMS şi alţi păpuşari ? Îţi spun eu: era băgată toată ţara în carantină de către celelalte state, de unde n-ar mai fi ieşit până n-ar fi ajuns în Evul Mediu ! Procedând în felul ăsta, China dă dovadă o dată că e o superputere economică şi că are forţa financiară de a reacţiona rapid, a doua oară că POATE acţiona şi reacţiona singură şi că NU E CAZUL SĂ SE INTERVINĂ FORŢAT DIN EXTERIOR, iar toate acestea îi oferă o a doua şansă de a declara SINGURĂ stârpirea virusului atunci când va fi cu adevărat cazul şi să convingă celelalte state că se pot relua relațiile comerciale (fireşte, aşezându-se smerită la masa tratativelor). Ceea ce a făcut China în perioada asta era singurul pai de care se putea agăţa. Şi atenţie, toate aceste motive n-au absolut nicio legătură cu faptul că virusul ESTE SAU NU de calibru pandemic ! Ştiu şi chinezii cum se falsifică datele statistice, ştiu şi ei forţa propagandei, deci când au pus ceilalți tunurile pe ei, degeaba ar fi strigat ei că virusul e unul leşinat, n-ar fi fost ascultaţi de nimeni. Singura lor opţiune e să-l stârpească cu orice preţ, până se liniștesc lucrurile. Dacă se vor linişti lucrurile sau nu, depinde, probabil, de negocierile care se duc în culise. E posibil ca pe viitor să vedem o altă faţă a Chinei, mult mai… „smerită”. E foarte posibil să fie şi un virus special lansat pt chinezi, e foarte posibil să fi profitat ceilalți de apariţia virusului ca să plătească poliţele, habar n-am. Dar eu nu văd acolo decât un război politico-economic, nicidecum pandemie.

        @ Andrei După cum am spus mai sus, în privinţa măsurilor extraordinare ale Chinei, cred că e vorba de fapt de a patra variantă: autoapărare contra războiului politico-economic declanşat, prin care i se transmite mesajul că a ridicat cam sus nasul şi ar cam fi cazul să se alinieze la NWO.

        Fraţilor, eu v-am arătat doar ce scrie în presă, eu nu sunt acum în China ca să văd starea de fapt. Oi fi eu prost, oi gândi „pe invers”, oi fi fost poate şi repetent la logică, dar mie mi se pare că voi adoptaţi politica struțului şi asta e chiar mai grav. Eu nu mai am nici timp, nici chef să mai intervin pe tema asta. Doamne ajută !

        Apreciază

      • cata said, on februarie 15, 2020 at 2:40 pm

        „Oamenii de știință îşi intensifică eforturile în căutarea vaccinului pentru coronavirus

        CDC demarează propria ripostă împotriva epidemiei prin înființarea a cinci laboratoare în Statele Unite, unde persoanele cu simptome asemănătoare gripei pot fi testate acum pentru coronavirus dacă rezultatele pentru gripă sunt negative. Între timp, cercetători din întreaga lume încearcă să creeze un vaccin.
        Inovio Pharmaceuticals a reuşit să creeze vaccinuri pentru Ebola și pentru Zika. CBS News a intervievat-o pe Kate Broderick, vicepreședinta companiei pentru sectorul de cercetare și dezvoltare.
        ‘Deci vă folosiţi ADN și de ingineria genetică pentru a învăța organismul cum să atace virusul?’, întreabă CBS News.
        ‘Exact, să recunoască virusul, apoi să-l atace imediat’, a spus Broderick, adăugând că vaccinul la care se lucrează dă rezultate promiţătoare.
        ‘Este testat în laborator chiar acum și fabricăm cantități suficiente pentru a-l introduce în testare umană până la începutul verii’, a adăugat ea.”

        https://www.cbsnews.com/live-updates/coronavirus-china-outbreak-death-toll-infections-cruise-ship-latest-updates-2020-02-14/

        Iaca un os de ros…

        Apreciază

  12. mircea.v said, on februarie 14, 2020 at 1:59 pm

    „Cum a murit Sfantul Constantin Brâncoveanu şi copiii săi

    Plenipotenţiarul veneţian la Ţarigrad, Andrea Memno, a fost de faţă, în dimineata lui 15 august 1714, la scena execuţiei lui Constantin Brâncoveanu Vodă şi a membrilor familiei sale, ucişi din porunca sultanului Ahmed al III-lea.

    În scrisoarea sa către dogele Veneţiei, plenipotenţiarul său raportează astfel:

    „ Excelenta, Duminică, 15 august de dimineaţă, s-a tăiat capul bătrânului principe al Valahiei, tuturor fiilor lui şi unui boier care-i era vistier.

    Iată cum s-a făcut: Încă de dimineaţă sultanul Ahmed se puse într-un caic împărătesc şi veni la seraiul zis „foişorul Jalikiacs” pe canalul Mării Negre, în faţa căreia era o mică piaţă, unde au adus pe Brâncoveanu Voievod, pe cei patru băieţi ai lui şi pe vistierul Văcărescu. I-au pus în genunchi unul lângă altul la oarecare depărtare. Un gâde le-a scos căciulile din cap şi Sultanul intai i-a mustrat făcându-i haini. Apoi le deteră voie a face o scurtă rugăciune.

    Înainte de a se ridica securea asupra capului lor, fură întrebaţi dacă voiesc să se facă turci şi atunci vor fi iertaţi. Glasul cel înăbuşit de credinţă al bătrânului Brâncoveanu răsună şi zise înspăimântat de această insultă:

    – „Fiii mei! Iată, toate avuţiile şi tot ce am avut am pierdut. Să nu ne pierdem înca şi sufletele! Staţi tari şi bărbăteşte, dragii mei, şi nu băgaţi in seamă moartea trupului. Priviţi la Hristos, Mântuitorul nostru, câte a răbdat pentru noi şi cu ce moarte de ocară a murit. Credeţi tare întru aceasta şi nu vă mişcaţi, nici nu vă clătinaţi din credinţa cea pravoslavnică, pentru viaţa şi lumea aceasta.”

    La aceste cuvinte, Ahmed se făcu ca un leu turbat şi porunci să li se taie capetele. Gâdele înfiorător, ridică securea şi capul marelui vistier Enache Văcărescu se rostogoli pe pământ. Apoi se începu cu uciderea copiilor, incepand cu cel mai mare. Când gâdele ridică securea la capul feciorului celui mai tânăr al domnului, beizadea Mateiaş, de numai 12 ani, acesta se îngrozi de spaimă. Sărmanul copilaş, văzând atâta sânge de la fraţii lui şi de la Văcărescu, se rugă de Sultan să-l ierte, făgăduindu-i că se va face turc. Însă părintele său, Domnitorul Brancoveanu, al cărui cap căzu la urmă, înfruntă pe fiul său şi zise: „Din sangele nostru n-a fost nimeni care sa-si lepede credinta, mai bine să mori în legea creştinească, decât să te faci păgân, lepădându-te de Iisus Hristos pentru a trăi câţiva ani mai mult pe pământ!”

    Copilaşul ascultă şi, ridicând capul, cu glas îngeresc zise gâdelui: „Vreau să mor creştin. Loveşte!”

    La urmă ucisera şi pe Brâncoveanu.

    O Doamne! O Doamne! Pana-mi tremură când vă scriu, Excelenţă. Ceea ce am văzut …

    Mă întreb: putut-a fi de faţă cineva si să nu fi plâns, văzând capul nevinovatului Mateiaş, tânăr tinerel, rostogolindu-se pe jos, lângă capul părintelui său, care se apropiase de al copilului,… părea a-l îmbrăţişa…

    Gâdele, stropit de sângele creştinesc, face un salut Sultanului Ahmed şi se retrage. Sultanul însoţit de plenipotenţiarii Germaniei, Austriei, Rusiei, Angliei se ridică să plece. Văzându-mă cu ochii înlăcrimaţi sultanul spuse că regretă acum ceea ce a săvârşit.” „

    Apreciat de 2 persoane

  13. MihaiC said, on februarie 15, 2020 at 8:27 am

    Foarte Interesant: http://www.fluierul.ro/jsp/article/indexDisplayArticle.jsp?artid=1598646&title=actionar-al-unui-laborator-de-bioinginerie-si-virusologie-din-wuhan-soros-il-ataca-pe-presedintele-chinez-xi-jinping-ca-gestioneaza-prost-epidemia-

    Laboratorul de unde se presupune ca ar fi pornit virusul apartine in mare parte lui Soros si se afla pe o strada la nr … 666 – pura coincidenta, desigur

    Apreciază

  14. acelas said, on februarie 26, 2020 at 9:25 am

    mortalitatea, pe categorii de varsta

    https://pressone.ro/coronavirusul-cum-ne-afecteaza-de-fapt-epidemia-covid-19

    nu stiu cat e de buna-credinta articolul, nu prea l-am citit, dar am vazut tabelul. Aproape numai batranii ..

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: